1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Frankenstein: Through Eyes Of Mon. - návod

Návod poslal : Ing. Martin Imr



Byl  jsem  obžalován  z  vraždy  vlastní  dcery,  odsouzen, popraven. Jsem ale

nevinen !  Podivnou shodou okolností jsem  se po oběšení dostal  do laboratoře

dr. Frankensteina, který mne svými pokusy oživil a moje první myšlenky směřují

k tomu, abych  zjistil, co se vlastně  stalo a proč se  to stalo. Prohlížím si

ruce, pravá je mužská, levá ženská, Frankenstein neodvedl dobrou práci. A proč

mne oživil ? Jak dokáži svoji  nevinu? Vstávám po  injekci, kterou mi  podivný

vědec vpíchl a začínám se rozhlížet kolem sebe...


V  laboratoři  si  prohlížím  různé   předměty.  Tabulku  prvků  Mendělejevovy

soustavy,  elektrické přístroje,  které  zkouším  zprovoznit. Zatím  je zkusmo

zasunuji dráty do různých otvorů a  dívám se na výsledky práce šíleného vědce.

Na  stole  si  přečtu  noviny,  které   píší  o  mém  soudu  a  popravě.  Jaká

nespravedlnost!  Pohledem na  zem objevuji  vchod do  sklepa, ale  zatím ještě

zůstanu  v laboratoři.  Odstrčím skřínku,  najdu zavřenou  mříž. Občas mne při

prohlížení  překvapí  Frankestein,  není  to  příliš  příjemný  společník, ale

pokračuji ve svém průzkumu. V polici uprostřed, si přečtu několik poznámek dr.

Frankensteina  a najdu  kámen života.  Kámen dvakrát  vezmu, otočím se doprava

a položím jej na  zem. Kdybych jej chtěl odnést  z laboratoře, Frankenstein mi

to nedovolí.  Vezmu hadr z  police a dám  jej vedle kamene  života. Ze zdi pak

seberu  čtyři provázky  a spojím  je s  hadrem a  kamenem. Podařilo  se mi tak

vyrobit padák. Oknem jej vypustím ven, je vidět, že mizí za hradbami.


Nyní  vylezu  po  žebříku  nahoru  na  observatoř,  kde  si důkladně prohlédnu

destičku na  podlaze, pečlivě si zapamatuji  postavení planet, které je  na ní

vyznačeno.   Mohu   opět   vyzkoušet    další   přístroj   dr.   Frankensteina

- meteorologickou  sondu.  Vrátím  se  zpátky  do  laboratoře  a  poklopem pod

Mendělejevovou tabulkou slezu do sklepa  kde najdu jakousi Faradayovu klec, či

zásobník energie, jak jej vymyslel Tesla.


Dveřmi ve  stěně projdu na  ochoz, otočím se  a pohlédnu na  dolní konec stěny

vpravo od dveří. Jednu z dělových koulí  položím na plošinku a zatáhnu za lano

vpravo. Spadne losí trofej a s ní i  lano, to vezmu do ruky, otočím se doprava

a lano dám do otvoru v hradbě. Slezu po něm do okna, které je ve věži otevřené

o patro níže.  Prolezu do nitra  hradu. Nyní se  otočím jednou doprava,  slezu

o patro níž a otočím  se dvakrát doleva. Jsem v malém pokoji,  kde je na stole

tělo, zakryté prostěradlem.  Pokoj se mi bude v budoucnu  hodit, musím si jeho

lokalizaci  zapamatovat. Nyní  se obrátím  dvakrát doleva,  slezu o  patro níž

a obrátím se  doprava. Otočím klikou  s ozubenými koly  a když se  mechanismus

rozpadne,  rozkutálená kolečka  opět vrátím  zpět na  správná místa  a použiju

kliku znova. Našel jsem tajnou cestu do nitra hradu !


Jsem  ve vstupní  hale. Jdu  rovně k  dvoukřídlým dveřím.  Vcházím do jídelny.

Dojdu ke krbu,  seberu lékařskou tašku, bude mi  sloužit jako nosič inventáře.

Prohlédnu  se její  obsah, je  tu  další  poznámka. Z  jídelního stolu  seberu

krocaní stehno. Vyjdu dveřmi vlevo od krbu, mohu se procházet po chodbách, ale

jen dveře  do jakési spíže jsou  odemčené. Na stole vpravo  tam nacházím další

lístek  se zprávou,  kterou si  přečtu. Vracím  se do  jídelny stejnou cestou,

a jdu zpět do hlavní haly. Vyjdu nahoru po jednom ze schodišť. jen jedny dveře

mezi vstupy ze schodišť se v násedujícím patře dají otevřít. Vejdu a prohlédnu

si destičku  u rozpadlého krbu,  zase si pečlivě  zapamatuji postavení planet.

Nacházím schodiště, které vede do třetího patra. Nahoře zahnu doprava, pak jdu

dopředu, opět doprava,  doleva a vstoupím do dalšího  odemčeného pokoje. Je to

patrně  jakási observatoř.  Pečlivě prohlédnu  všechny poznámky,  které najdu.

Známou cestou  se vrátím zpět  do hlavní haly  a otevřu masivní  dveře naproti

schodišti. Vyjdu ven  do hradní zahrady, nejprve se otočím  doleva, pak jdu 2x

rovně a doprava.


Lano ležící  pod stromem se  bude hodit později,  nyní si prohlédnu  již třetí

destičku  na  zemi  u  paty  stromu  a  zase  si  zapamatuji postavení planet.

Pokračuji dále podél zdi až k jakémusi zelenému minijezírku. Podívám se nahoru

na hradbu a po kamenných výstupcích vylezu  až na samý vrchol, kde najdu kámen

života.  Slezu dolů  a jdu  směrem k  bráně vedoucí  ven z  hradu. Obrátím  se

k zámku a prohlédnu  si další destičku s postavením  planet téměř neviditelnou

na štěrkové  cestičce u mých nohou.  Vrátím se zpátky do  hradu do hlavní haly

a projdu  tajným vchodem  za gobelínem.   Vylezu nahoru  do mé  tajné komůrky.

Stehno z krocana a  kámen života položím na stůl. Po žebříku  a po laně vylezu

nahoru na  ochoz a dveřmi  projdu dovnitř do  věže. Seberu prkno  ležící vedle

schodiště,  otočím se  doprava a  podívám se  dolů. Prkno  položím na  rozbité

schody a sejdu dolů. Porozlédnu se po  celé místnosti a půjdu ke stolu v rohu.


Z něho  seberu baterii,  která vypadá  jako zelenavě  svítící krabice a smotek

drátků, který  visí na zdi nad  baterií. Jeden z drátů  beru do ruky, postupně

jej připojuji  ke kontaktům třech  levých spínačů a  jejich přehozením sleduji

odporné efekty. Jeden přinutí kvílet kočičí hlavu, druhý dokáže přinutit hlavu

lidskou pronést několik slov a třetí provede několik stahů lidské ruky. Spínač

čtvrtý  vypne mrazící  okruhy. Tak  se mi  za chvíli  podaří projít  dveřmi za

stolem,  které  jsou  blokovány  ledem.  Než  se  led  rozteče, porozhlédnu se

pečlivěji v  místnosti, kde se nacházím.  Otevřu zásuvku stolu a  seberu klíč.

Ten  použiji na  dveře v  rohu, čímž  se dostanu  do své  "ložnice". Za nočním

stolkem nacházím další tajný průchod. Vracím  se ke dveřím, které blokoval led

a procházím do pokoje za nimi. Najdu  sochor a další poznámky. Poznámky přečtu

a sochor seberu. Další dveře jsou zamčené. Podívám se na spínače. První, druhý

a čtvrtý obrátím  nahoru. Třetí a pátý  musí být v poloze  dole. Dveře se nyní

dají  otevřít a  já jsem  v další  laboratoři. Obrátím  se doleva,  nahlédu do

skříně  a  seberu  první  mozek.  Otočím  se  doprava,  vložím mozek do stroje

a secvaknu  na  něj  železnou  konstrukci.  Zatáhnu  za  páku  a mozek "řekne"

poslední  slovo, které  jeho původní  majitel pronesl  před svým  zavražděním.

Takto "vykecám"  všechny čtyři mozky a každý z nich hned  čtyřikrát za sebou !


Laboratoř  si ještě  důkladně prohlédnu,  najdu další  poznámky, které si opět

pečlivě  pročtu. Vrátím  se do  profesorovy hlavní  pracovny na samém vrcholku

věže,  kde jsem  byl oživen  a opatrně  si do  brašny strčím  papír popisující

připojení krystalu  života na baterii (leží  na polici, odkud jsem  dříve vzal

krystal  života).  Po   laně  visícím  z  ochozu  slezu   zpátky  do  mé  malé

"laboratoře", kde jsem si odložil krystal a  stehno na stůl s mrtvým tělem. Na

stůl  položím baterii,  drátky a  doktorův nákres.  Podle nákresu připojím oba

drátky ke  koncům kamene života.  Stehno neožívá a  proto ho sním.  Je mi zle,

zvracím  a rozkousané  zbytky krocana  ožívají! Ze  země beru  železnou kotvu,

vycházím  ven do  zahrady a  jdu ke  stromu vlevo.  Doktorova hubování  nedbám

a nerušeně pokračuji  ve své "práci". Hák  spojím s lanem na  zemi pod stromem

a lano  hodím na  okno nad  sebou. Vyšplhám  nahoru, a  oknem prolezu do další

místnosti. Prohlédnu a přečtu papír ležící na stole vlevo od okna. Malý stolek

přistrčím ke dveřím, pak k nim přistoupím a obě sekery spadnou na stůl. Otočím

se k akváriu a odstraním malý  kus dřeva, který blokuje jeho kolečka. Akvárium

přesunu pod  lustr. U krbu  otočím kolem s  lanem. Lustr sjede  dolů a rozbije

akvárium, čímž se uhasí  oheň v krbu. Otevře se mi tak  přístup do další tajné

chodby,  ale tam  teď moje  cesta nevede.  Raději vyjdu  ven dveřmi před nimiž

rytíři  máchli  sekerami,  půjdu  dopředu,  zahnu  doleva,  půjdu rovně, zahnu

doprava, pak 2x rovně a projdu dveřmi  před sebou. Dostal jsem se tak do velké

knihovny. Seberu halapartnu z erbu a  použiju ji na posuvný žebřík. Sejdu dolů

a prohlédnu opět všechny poznámky. Záznamy  o operacím s důlním mechanismem si

schovám do brašny. Prohlížím regály knih až narazím na váhy. Přendám závaží na

pravou misku  a otevře se tajný  vchod. Projdu dovnitř, otočím  se doleva, jdu

rovně, otočím se, prohlédnu si potrubí a otočím kolem. Sedmý smysl mi říká, že

jsem  si někde  otevřel cestu  dál.  Zatím  se však  pouze vracím  do knihovny

a procházím dveřmi  v její levé části.  Otáčím se doleva, jdu  rovně, doprava,

rovně,   doleva  a   skrze  dveře   procházím  do   přízemí  zámku.  Přicházím

k Frankensteinovi, který mne  rozezlen chytí, dovede zpět do  knihovny a srazí

do bludiště kde mne připoutá do okovů a zbičuje mne.


Otočím  se doleva.  Vytáhnu z  okovů  snadno  levou ruku,  je přece  tenčí, je

ženská! Pak  se otočím za  sebe doleva a  hned zpět ke  své levé ruce.  Seberu

klíč, který mi neznámý dobrodinec spustil odněkud shora a odemknu okovu držící

mou pravou  ruku. Obrátím se  zpátky a jdu  doprava kţmříži nacházející  se ve

stěně  přibližně ve  výši mé  hlavy. Tunelem  za ní  prolezu do hliněné kobky.

Plazím  se otvorem  naproti ode  mne (nikoliv  vpravo), v  další místnůstce se

otáčím doleva  a po žebříku vylézám  nahoru do keříkového bludiště.  Otáčím se

doleva, jdu  rovně, pak doprava, jdu  rovně, doleva a z  lidské lebky vytahuji

hnusného černého brouka. Pak, dívám-li se zdálky na lebku, postupuji bludištěm

takto: (R=rovně, L=otočka doleva, P=otočka doprava) L, R, P, R, P, R, P, R, R,

L, R, R, L, R, P, R, P, R, R, P, R, R, L, R, R, L, R, P, R, P, P, L, R. Teď se

dívám  zblízka  do  tlam  jakýchsi  masožravých  rostlin.  Do úst pravé zţnich

vkládám  černého  brouka  a  ze  žaludku  rostliny  levé  pak  vytahuji rezivé

zahradnické nůžky. Odstupuji od květin a pokračuji  v bloudění: L, R, P, R, P,

R, P,  R, R, L, R,  R, L, R, P,  R, P, R, P,  R, P. Dostávám se  tak k poklopu

v zemi. Révu, která  ho drží v zavřené poloze  odstřihávám nůžkami a sestupuji

do podzemí.


Otáčím se doleva  a tahám za páku. Slyším zvuk  otvíraných dveří. Jdu dopředu,

vylezu  po  žebříku  a  jsem  v  pokoji,  kde  jsou čtvery dveře očíslované od

jedničky  do čtyřky.  Přejdu k  přístroji s  planetami. Tento přístroj otevírá

čtyři dveře vedoucí z této místnosti.  Otevírám Score na stránce s řešením hry

Frankenstein a podle obrázků otevírám nejpre  dveře č. 4. Otevřivší se chodbou

procházím  do jakéhosi  mausolea. Podívám  se do  pootevřené přihrádky  vpravo

dole. Otevřu čelist  lebky, zaženu do ní pavouka a  pak čelist rychle sklapnu.

Teprve poté  si přečtu oba  listy s poznámkami.  Na jednom z  nich objevím kód

k otevření  laboratoře,  který  jsem  již  dříve  jako  zázrakem  uhodl ! Ehm.

Pokračuji dveřmi  číslo tři, Jdu  stále rovně dokud  nenarazím na zeď,  pak se

otočím čelem  vzad, jdu jednou  rovně, otočím se  doleva, jdu rovně,  doprava,

dopředu, doleva,  dopředu, doprava, dopředu,  doleva a dopředu.  Malým pokojem

projdu  do  tavírny.  Porozhlédnu  se  okolo  kotle  u  pravé zdi a zatáhnu za

maličkou páčku  zasazenou ve stěně.  Otevřu si tak  mříž vedoucí do  dolů, ale

nevejdu  tam. Namísto  toho pokračuji  ke konci  haly, ve  které se  nacházím.

U zadní stěny pohlédnu  zblízka na Teslovu klec a  přehozením páky ji nahodím.


Zdánlivě  se nic  nestane. Pravým  ze dvou  schodišť vystupuji  do pokoje, kde

v šupleti  stolu nacházím  popisy ovládání   důlních strojů.  Beru je  s sebou

a vracím se  do pokoje s planetami.  Nyní půjdu do dolu.  Vedou tam dvě cesty,

jedna dveřmi č. 1, druhá je v  zahradě. Vede z obdélníkového bazénku, který se

je ze tří  stran sevřen keříkovým bludištěm. Zatlačím-li na  chrlič, z vody se

vysune podstavec. Když na něj stoupnu, dostanu se do dalšího tajného průchodu,

který rovněž  vede do dolů. Abych  to měl ale kratší,  otevřu si pomocí panelu

s planetami dveře číslo 1 a vejdu  do dolu touto cestou. Při prohledávání dolů

přehodím tři páky u dopravníků rudy (jednu najdu hned nalevo za vchodem, další

na  každém ze  dvou rozcestí).  Jdu  stále  rovně, až  na trojrozcestí.  Veden

jakousi zrůdou volím  tunel pravý, projdu jím na  další trojrozcestí a pokusím

se na potvoru  sáhnout. Ke kopulaci nedojde, takže se  za ní vydávám do tunelu

levého. Na jeho konci se otáčím doprava  a jdu stále rovně až k jakémusi doku.


Vezmu  na  sebe  potápěčský  skafandr  a  pušku  na  stlačený vzduch a spustím

vzduchovou  pumpu. Obrátím  se doprava  a vlezu  dolů do  vody. Porozhlédnu se

- prohlédnu si  zprávu a truhlu  s pokladem, nic  z toho si  však nemohu vzít.

Otáčím  se dokola  a zabiju  medúzu  puškou.  Vidím, že  tudy cesta  na vobodu

nepovede. Vylezu po žebříku nahoru. Vypnu pumpu a vrátím se do tunelu k místu,

kde se cesta větví. Levý tunel teď  vede do hradní zahrady. Usuzuji z toho, že

je  ztracený dok  strategicky důležitým  místem a  vím, že  se tudy budu muset

pravděpodobně vracet. Prozatím  však volím cestu pravou, která  mě zavede zpět

do dolů. Udělám  tři kroky rovně a zahnu doleva  (první možné zahnutí doleva).


Opatrně jdu rovně chodbou dokud  nezaslechnu zvuk šplíchající vody. Jakmile se

tak stane, otočím se doleva a dojdu k velkému vodnímu kolu. Otočením železného

kola  dočasně zastavím  přítok vody,  přejdu přes  kolo rovně  směrem k řetězy

uzamčeným  dveřím  a  podívám  se  na  zem.  Vezmu  řetěz,  otočím  se  doleva

a připevním řetěz  na mlýnské kolo.  Pak se vrátím  za kolo a  druhým otočením

železného  kola vpustím  do koryta  vodu.  Mlýnské  kolo řetěz  napne a  dveře

vyvrátí.  Než do  nich vejdu,  otočím se  kţpravé stěně  a nahodím  přísun el.

energie do dolů. Za dveřmi se dám  doleva a pákou otevřu zavřené dveře. Pak se

vrátím a pomocí pák přesunu vozík  pod padací dveře s řetězem. žetěz připevním

na vozík a  pak s jeho pomocí dveře  odtrhnu - teď se ale  do laboratoře ještě

nevydám  a  zatím  přesunu  vozík  do  otevřených  dveří  do místnosti, kde se

zpracovává  ruda. Pak  do této  místnosti vejdu.  Otáčím se  doleva a  nalézám

žebřík.  Vylezu po  něm do  strojovny. Vzadu  v pravé  zdi nalézám výklenek se

dvěma tlačítky, tisknu tlačítko dolní a uvádím tak do provozu čtvrtý pohyblivý

pás,  který  již  začne  nosit  rudu.  Otočím  se  k  zařízení a stisknu černé

tlačítko.  Pak  zapnu  hlavní  spínač  a  pomocí  červeného a černého tlačítka

rozdrtím  dostatek rudy,  která napadá   do přistaveného  vozíku. Až  se vozík

naplní,  převezu jej  do místnosti  na zpracování  rudy, kam  se hned vydávám.

Protože  jsem tady  už byl,  a zapojil  jsem elektřinu,  vydávám se  rovnou do

levých schodů  a skočím k  ovládacímu panelu. Nejprve  přehodím hlavní vypínač

vlevo nahoře, potom levou pákou snížím  rameno a neberu rudu, stejnou pákou ji

pak znovu zvednu a pomocí páky  uprostřed panelu přenesu rudu nad kotel. Znovu

rameno levou pákou snížím a vztáhnu. Pak nastavím elektřinu na 80 a teplotu na

maximum. Po  zapnutí elektřiny druhým  spínačem nahoře se  ruda rozpálí. Znovu

snížím rameno a vytáhnu jej nahoru, potom pohnu prostřední pákou doleva a pak,

už naposled posunu rameno dolů, čímž se bílý krystal snese na vozík. Vrátím se

do chodby a konečně dopravím vozík s bílou hmotou pod padací dveře, které jsem

již předtím uvolnil. Teď se jimi můžu vydat do mixážní laboratoře.


Potom, co se tady rozkoukám přijdu  k ovládacímu panelu vzadu a vyložím náklad

z vozíku:  přehodím hlavní  páku doprava  (seberu rudu)  a pak doleva (položím

rudu). Vydám se k  mixážnímu kotli a napustím do něj vodu  z levého a kyselinu

z pravého kotle.  Pak přehodím vypínač,  kterým směs promíchám  a následuje už

jen  vypuštění kapaliny  do nádoby  s krystalem.  pak se  vrátím k  ovládacímu

panelu a vyrobím krystal: nejprve  přepnu páku ovladače ramene doleva, stisknu

páku vpravo dole, zapojím elektrický spínač  vlevop nahoře a nastavím výhon na

80. Pákou pak roztočím odstřediá ramena a až bude krystal hotový, hlavní pákou

stisknutou dolů  jej uložím do  výtahu. Přijdu k  výtahu a červeným  tlačítkem

krystal odešlu nahoru. Teď si půjdu  promluvit s Frankensteinem osobně. Jdu do

prvního patra  věže do biologické  laboratoře. Otevřu dvaře  nalevo (ty, které

byly předtím zamčené), vejdu do místnosit  a rozhlédnu se. Napravo jsou dveře,

které ale zatím neotevřu a vydám se přímo k Frankenstainovi. Když náš rozhovot

skončí,  prohlédnu si  klece. Otočím  se  doleva  a z  šuplíku ve  stole vezmu

poznámky. Otočím se  znovu doleva a Frankenstein znovu  promluví. Teď se vydám

ven druhými dveřmi  (ne těmi, kterými jsem vstoupil).  Když na mě Frankenstein

namíří zbraň, rychl ese otočím a vyběhnu ven z místnosti. Jdu ven poblíž dveří

do zahrady  a otočím se směrem  k hradu. Objeví se  Frankensteinův pomocník se

zbraní. Další  pomocník bude nalevo, takže  se vydám doprava směrem  ke dveřím

hradu. Po levém schodišti vyjdu nahoru,  půjdu dopředu, otočím se doleva a pak

rovně k  otevřeným dveřím, které se  za mnou zavřou. Otočím  se rychle doprava

směrem  k  zrcadlu,  kde  se  objeví  neznámá  dívka,  která roztříští zrcadlo

a zavede mě do tajné chodby. Sara  se mnou teď několikrát promluví, vezmu vodu

a vypiju ji.  Požádá mě o  láhev na horní  poličce a já  zatlačím na jeden sud

a dřevěnou  vidlicí láhev  seberu. Když   se objeví  ruka monstra,  odeženu ji

kamenem.


Pak  jdeme do  mauzolea (čtvrté  dveře z  planetária), prohlédnu  si přihrádku

a podívám  se na  zápisky. Přijde  zemětřesení, které  zablokuje všechny dveře

kromě dveří  číslo 2. Sleduji Sáru  právě tímto tunelem až  do velké místnosti

s žebříkem.  Cesta bludištěm  je následující:  nahoru, nahoru,  levým žebříkem

nahoru, levým žebříkem mahoru, pravým  žebříkem nahoru, levým žebříkem nahoru,

nahoru,  nahoru a  nahoru. Vezmu  ruku  Sáry  a zbavím  se monstra.  Jsme opět

v zahradě.  Jdu do  tajného doku  a porozhlédnu  se, abych  našel papír, který

vezmu a přečtu. Otočím se a najdu  bombu, kterou ale nebohu zneškodnit. Jdu do

observatoře   v   třetím   patře   hradu,   kde   bude   rozhovor  mezi  Sárou

a Frenkensteinem.  Pohybuji  se,  abych  začal  novou konverzaci. Frankenstein

odejde a nechá  nás se Sarou zamčené. Znovu  si s ní promluvím. Podívám  se do

dalekohledu  a vidím  Frankensteinovy pomocníky  a svou  vlastní dceru. Jdu ke

dveřím a zatlačím na stůl pod mříží  ve zdi. Otevři šuplík a vezmu klíč, který

použiji na zámek v mříži. Klíč  spadne. Zatlačím stůl zpět a vedle dalekohledu

najdu  magnet ve  tvaru podkovy.  Jeho pomocí  seberu znovu  klíč. Znovu pohnu

stolem a klíčem odemknu mříž. Sara vyleze ven a odemkne dveře observatoře. Víc

toho nestihne.  Jdu znovu do doku,  kde najdu ubohou Gabrielu  ležet mrtvou na

zemi. Vezmu její tělo a jdu sţním do laboratoře ve třetím patře věže.


Položím tělo na stůl a z výtahu vezmu kámen života. Vložím jej do zařízení nad

stolem. Přejdu k hlavnímu ovládacímu panelu. Tři levé spínače posunu do pozice

"napravo" a  dva spínače nepravo  do pozice "nahoru".  Zatáhnu za páku  nalevo

(zvednu  tak  tělo  Gabriely  na  střechu.  Vylezu  po  žebříku  a  podívám se

n aukazatel rychlosti  větru. Když bude  rychlost mezi 10  a 20, odvážu  draka

a nechám jej plout vzduchem. Slezu dolů k Teslově kleci, přehodím spínač dolů,

aby se klec nabila  a vrátím jej zpět nahoru ve chvíli,  kdy je ukazatel ještě

ve světle červené části (ale už blízko tmavě červené). Teď se naposledy vrátím

kţovládacímu  panelu ve  třetím patře  věže a  tři spínače  nelevo přehodím do

pozice "nalevo". Happyend ?


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.