Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
1) O hře :
Tohle je druhý díl příběhu mladého hrdiny Franka. V minulém dobrodružství se Frankův oblíbený profesor fyziky Mr. Push zapletl do menšího nedorozumění ohledně doručení státního a tajného dopisu. Místo aby jej dostal prezident Bush, přišel na adresu Push. A kvůli tomuto omylu, jdou Frankovi, Benovi a fyzikáři po krku 2 tajní agenti, kteří je chtějí navždy umlčet. Minule se našim dobrodruhům podařilo utéct a na své lodi se vydávají k břehům Kuby, kde je čeká spása. Jenže místo záchrany je čeká banda vojáků, kteří je zavřou pod zámek. A na Frankovi je, aby je z toho vysekat.
Plný název je The amazing adventures of Frank The Farmhand Part 2; The Secret of Guija (version 1.1). Jde o freewarovou adventuru a je k stáhnutí na různých webech - třeba www.hernisvet.cz nebo na www.freewebs.com/fovmester (což je také oficiální web). Prakticky celou hru vykutil Mattias Jeppsson a vypadá to, že sám půjde i do dalšího dílu, který už napjatě očekávám ;-).
2) Návod :
Pozor ! Při rozhovorech se často objevují i pod témata, všechny je použij.
Cesta z vězení + výroba bomby
a) Zasypání skalního průchodu
Promluv se všemi lidmi a s profesorem. Ten starý lišák si dopis naštěstí naskenoval, takže je tu jistá naděje, že byste eventuálně mohli přežít a prokázat, že nejste banda tlučhubů bez důkazu. Nad záchodem je taková malá prasklina, zkus ji. Vstup do prvního stanu. Z kyblíku seber štípačky a prostřihej se jimi plotem. Ve vesnici si od pracujícího domorodce si půjči majzlík a promluv s ním. Nová lokace. Na pláži je zasypaná prázdná sklenice, hezky ji vyhrabej a přivlastni.
Jdi do skalní úžiny. Na útesu je nalepen kousek bílé izolepy, vezmi ji. Hehe :o) tak tohle bych nečekala, teď už víme, proč tam byla... Zkus přesvědčit paleontologa, aby ti pomohl. Z jeho stolku čmajzni papír a přečti si ho. Je to návod na výrobu bomby, mohla by se hodit k zprůchodnění závalu. Dál seber uhel, z hromady hlíny vezmi lupu a ze stromu unes pár mladých termitů. A málem bych... pořádně se podívej na zelený kopeček, je na něm nějaký domeček, který zpřístupní další lokaci.
b) Olivový olej
Na kopečku je opravdu nějaká chajda. A ne jen tak ledajaká, někdo si tam beztrestně pěstuje travku. Tam mu vezmi pár lístků na košt. Dobře, tohle je slušná hra... takže nakrm trávou termity, dostanou se do veselé nálady. Z chaty sundej ten smradlavý stromeček, který se zabydlel ve většině aut. V chatce si bez návratně půjči do Clifforda jedno polínko, a ještě s ním promluv.
Pak se vydej za chatu. Od kořene stromu si vezmi ocelový prut. Polínkem nakrm termity. Kokosovému mužíčkovi, který dělá osamělému Cliffordovi společníka, přimaluj uhlíkem vousy. RYCHLE ! Než se na místo činu stačí dostat Clifford (a zabít tě ;-) ) vyběhni severní stranou, vklouzni do chatky a seber sklenici olivového oleje.
c) Chycení pokémona + smíchání přísad
Ve skalní úžině je slibně vyhlížející vchod. Bohužel z něj jde strašný puch. Hoď dovnitř tedy jeden vonný stromeček a vstup. Je tam podivně vypadající růžový tvoreček, dej mu na zem před noru Cliffordovu banánovou šlichtu. Na zem nastraž prázdnou sklenici a vysyp do ní ještě trošku kaše. Odchytni růžové stvoření. Seber trošku smradlavé hmoty.
Máš všechny potřebné věci k přípravě bomby. V paleontologickém táboře smíchej v modré misce piliny z dřeva, smradlavou hmotu z jeskyně a olivový olej z chaty. Pak vezmi stočený papír na stole a po pár minutách úmorné práce....
Máš třaskavý váleček, který dej do té kopy kamení, co tarasí vstup (nebo výstup, záleží na úhlu pohledu). Lupou bombu zapal. A cesta je volná.
d) Opuštění cely - hadí šok
Takže ze všeho nejdřív... Dojdi růžovou potvoru vydávat za nový druh pokémona. Dívka na pláži bude nadšená a dá ti svou knížku o Robinsonovi. Teď je na řadě Clifford. Až nebude házet šipky knížku mu dej. V rozhovoru z něj dostaň šipku. Tou zasáhni kruh namyšleného spratka na pláži. Odejdi a vrať se. Seber hada, kterého zatím vyplavilo moře. Díru na něm oprav kouskem náplasti.
A kdo se v téhle hře bojí hadů ? Dobře, je to ten vojáček, který zavazí u vchodu z cely. Proto na něj přátelsky hoď hada. Zámek odstraň majzlíkem a otevři dveře ke svobodě.
Oprava letadla + tajné dveře
a) Nalezení klíče
Letadlo, které vás dostane z toho blbého ostrova, potřebuje jedinou věc - svíčku. Po příjemném pohovoru se všemi přítomnými se s Benem (bude tě slepě následovat) vydej do vesničky. Po zajímavém videu, to bude chtít něco na zub pro pejska. Taková kostička by bodla. Proto zaskoč k paleontologovi. Ve vykopávkách je jedna kost. Vezmi ji, Ben ať zatím zabaví chlapíka. Kostičku dej smutnému pejskovi. Zamiř svou pozornost na dveře a cedulku. Zkus dveře otevřít majzlíkem. Chtělo by to klíč. A jeden je ve studně.
Jenže než se k ní vydáš... Zaskoč k letadlu, stiskni zelené tlačítko. Rozběhne se motor. Zmagnetizuj prut tak, že ho přiložíš na elektrickou cívku. Ze studny vytáhni provaz a na jeho konec přimontuj prut. Spusť a vytáhni lano. Odvaž z něj prut, na jehož konci už je onen užitečný a potřebný klíč. Strč ho do zámku na tajných dveřích.
b) Přežití výslechu
Bohužel vás hned vyhmátnou a odvedou do mučící místnosti. Až na tebe při výslechu přijde čas, řekni 2x ať pustí -téměř nezainteresovaného- (vždyť je to skoro pravda, že ?) Bena. Ten hajzlík na něj půjde přednostně... Na krátký čas se objeví prostor na tvou akci. Takže makej, protože Ben rozhodně nevydrží 3000 voltů na věky. Nohou odkopni uzávěr, ať z hadice začne téct voda (jestli se to nepodaří napoprvé, stačí to zkoušet dál, platí stejný postup, nejdřív se zastat Bena, pak použít kohoutek). Pak ho v rozhovoru vyhecuj k tomu, aby si tě klidně šel zabít. Zkus ho nasrat tím, že mu řekneš, že se svou motorovkou neumí žádné pořádné kousky. Bude se chtít předvést a dostane pořádný elektrický šok, který ho vyřadí ze hry (aspoň pro tento díl).
c) Cesta ven + odlet
Prohledej Maxe a jeho elektrickou pilu, najdeš v ní jednu svíčku a nějaké karty. Prozkoumej je. Opravňují tě k použití výtahu do patra 4 (kde jsi) a 2. Takže do dvojky sjeď. Projdi 2. patrem, až do místa, kde jsou okna a pod nimi 3 mříže. Pod tou napravo je nějaká červená tečka. Odsuň mříž a tečku (kartu) vezmi. Je to karta do 6. patra. Zajeď do něj.
S pracovníkem prober veškeré možnosti rozhovoru. Z růžku přístrojového panelu seber brožurku, pročti si ji. Vypadne z ní žvejka. Dej ji Frankovi (sobě). Vyžvejkanou hmotu bez chuti nalep v 2. patře do slotu od bezpečnostního východu. A teď už jen přilákej robota. Může se to zdát jako trošku těžší věc, ale jde to. Stačí mu chodit před očima a přibližovat se k východovým dveřím. Dříve nebo později (záleží na tvé šikovnosti) svým laserem odstřelí žvýkačku a otevře únikové dveře, neváhejte a mazejte s Benem do letadla, které už teď může v klidu s novou svíčkou vzlétnout. Naschle v díle číslo tři...
KONEC.