1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Faust - návod
Autor: Doupě

A. Epizoda 1 - Zločin pro dva


1) Listopad 1935


Vejděte do  maringotky. Otočte se doleva  a z umyvadla seberte  cedník. Vpravo

prozkoumejte kamna a seberte lopatku na popel visící vpravo od kamen. Lopatkou

naberte všechen popel z kamen a  prosypte jej cedníkem. V cedníku zůstane zub,

v kamnech  objevíte spálený  klíč. Otevřete  šuplík v  rohu postele  a seberte

bronzový  klíč. Otočte  se a  prozkoumejte tabuli.  Zapamatujte si  součet tří

částek. Otevřete šuplík pod tabulí  - najdete zápisník. Prozkoumejte zápisník,

nalezenou částku přičtěte k součtu částek  na tabuli a výsledek si zapamatujte

(512). Běžte  ke skříni a  odemkněte ji bronzovým  a spáleným klíčem.  Odhrňte

šaty - naleznete trezor. Na trezoru nastavte kód 512 takto: nejdříve otočte po

směru hodinových ručiček  třikrát doprava na číslo 5,  pak dvakrát proti směru

hodinových ručiček na  číslo 1 a nakonec po směru  hodinových ručiček na číslo

2.  Z  otevřeného  trezoru  seberte  lístek  do loterie. Prozkoumejte lampičku

a gramofon na toaletním stolku. Jděte do  koupelny, otočte se vlevo a otevřete

splachovadlo - najdete nůž.


2) Strašidelná dráha


Jděte k vlaku a nasedněte do něj.  Vždy, když se objeví šipka vpravo, klikněte

myší  (jinak  budete  jezdit  stále  dokola).  Na  konci  tunelu  prozkoumejte

kostlivce a seberte listinu, kterou má mezi zuby.


3) Altán


Jděte  k  altánu  a  sedněte  si  na  lavici.  Podívejte  se  dolů  na podlahu

a stiskněte malé tlačítko, které tam uvidíte.  S lavicí se otáčejte doleva, až

uvidíte  na sloupu  tabulku. Tu  stiskněte -  otevře se  tajná skrýš.  Z tajné

skrýše seberte zápisník.



B. Epizoda 2 - Alchymista a génius


1) Prosinec 1952


Obejděte  dům  a  vstupte  do  dveří.  Vyjděte  levým  schodištěm do pracovny.

Prohlédněte  si  škrábance  na  opěradle  křesla.  V krbu prozkoumejte spálený

papír.  Prozkoumejte knihovnu.  V knize  o kódech  naleznete klíč. Prohlédněte

a pročtěte  si další  knihy -  Goetheova Fausta,  Historii druhé světové války

a Matematiku a náhodné kódování. Otevřete  zásuvku v pracovním stole a seberte

zápalky a dýmku.  Skříňku v rohu odemkněte klíčem a  otevřete ji. Seberte mapu

s geologickým průzkumem. V zásuvkách naleznete  dále pečetní prsten, lupu, nůž

na dopisy a smlouvu. Vše seberte.  Otevřete spodní levou zásuvku , nechejte ji

otevřenou a otevřete spodní pravou zásuvku. Z tajné přihrádky seberte dřevěnou

hlavu.  Dřevěnou  hlavu  použijte  na  levou,  bezhlavou  sošku  v dolní části

skříňky.  Seberte tři  magnetofonové pásky.  Vložte pásku  č.1 do  magnetofonu

a stisknutím  tlačítka  přehrávání  si  poslechněte  zprávu.  Sejděte  dolů po

schodech a  dveřmi pod levým  schodištěm vejděte do  ložnice. Ve druhé  skříni

vlevo  prohledejte  oblečení  -  najdete  pohlednici  Omaha  Beach. Pečlivě ji

prozkoumejte, zjistíte, že A = 0.


Ve třetí skříni zleva najdete v  oblečení lístek. Prozkoumejte jej pomocí lupy

a zapamatujte  si  postup  otevírání  obálky  nožem.  Jděte  k  velkému  glóbu

a zapamatujte  si pořadí  barev duhy  na obrázku  vlevo. Vpravo  od skříní  si

prohlédněte mapu v  ozdobném rámu. Rám odklopte a  přiložte mapu s geologickým

průzkumem, kterou jste sebrali ze skříňky. Zaklopte rám a prohlédněte si znovu

mapu. Zapamatujte si souřadnice (00,45 a 50,20). Jděte k posteli a všimněte si

ciferníků  v rozích.  Ciferníky nastavte  na souřadnice  získané na mapě (levý

zadní na  50, pravý zadní  na 20, levý  přední na 00,  pravý zadní na  45). Ve

spodní  části postele  se otevře  zásuvka. Krabici  otevřete pomocí  pečetního

prstenu. Uvnitř naleznete knihu a kódovací kolo. Barvy na zámku knihy nastavte

podle pořadí  barev na obrázku  u glóbu (fialová,  tmavě modrá, světle  modrá,

zelená, žlutá, oranžová, červená). Kniha  se otevře. V knize naleznete obálku.

Tu otevřete  nožem podle návodu na  lístku. V inventáři vyberte  kódovací kolo

a nastavte A na vnitřním kruhu proti 0 (nule) na vnějším kruhu. Odkódujte nyní

slovo O-M-A-H-A  (7-9-0-3-0). Jděte ke  glóbu a nastavte  zámek na kód  79030.

Glóbus  se otevře.  Uvnitř glóbu   naleznete další  obálku. Otevřete  ji nožem

stejným způsobem jako tu první.


2) Červenec 1960


V knihovně si opět  přečtěte Goetheova Fausta a Historii  druhé světové války.

Klíčem odemkněte skříňku v rohu. Seberte  magnetofonový pásek č.4 a tři kousky

křídy. Dolní část  skříňky otevřete opět pomocí hlavy  sochy. Pásku č.4 vložte

do magnetofonu a přehrajte si ji. Přečtěte  si zprávu na lístku. Jděte ke krbu

a seberte  lopatu  visící  vedle  něj.  Použijte  měchy  na podlaze před krbem

a odfoukněte popel. Seberte dřevěnou skříňku  na drahokamy a držadlo. Přečtěte

si další radu. Jděte ven a běžte kolem budovy až ke studni. Připevněte držadlo

na kolo  u studny a  otočte jím. Z  huby žáby vytáhněte  drahokam. Ve vědru si

přečtěte další radu.  U studny se otočte doleva a  udělejte jeden krok. Otočte

se znovu doleva  a udělejte jeden krok. Opět se  otočte doleva a odvalte velký

kámen  na zemi.  Pomocí lopaty  vykopejte na  místě, kde  stál kámen, skříňku.

Otevřete skříňku a vyndejte dalekohled, drahokam a přečtěte si další radu.


Otočte se doleva a podívejte se nahoru. Prozkoumejte větve stromů a do držadla

upevněte  dalekohled. Podívejte  se dalekohledem  - uvidíte  značku na  skále.

Jděte ke  skále. Seberte drahokam a  páku a přečtěte si  další radu. Vraťte se

k domu a pokračujte kolem něj k mlýnskému  kolu. Vložte páku do otvoru na levé

straně. Zatáhnutím páky roztočte kolo. Sledujte pozorně lopatky otáčejícího se

kola. Až uvidíte černou lopatku, odpočítejte  sedm lopatek a zatáhněte za páku

- kolo  se  zastaví.  Prozkoumejte  prostor  mezi  sedmou  a  osmou  lopatkou,

naleznete tajnou  schránku. Ze schránky  seberte klíč, drahokam  a přečtěte si

další radu. Jděte zpět  do domu a vejděte do ložnice. V  zásuvce v dolní části

postele naleznete zrcátko.  Otočte se a prozkoumejte obrázek  v rámu. Umístěte

zrcátko  na námořníkovu  čepici na  obraze. Jděte  k posteli  a skříňku na zdi

odemkněte  klíčem. Přepněte  červenou páčku.  Prozkoumejte okno  v zadní části

místnosti  za  glóbem.  Stiskněte  červené  tlačítko.  Prohlédněte  si obrázek

s duhou, seberte drahokam  a přečtěte si další radu.  Otevřete glóbus, seberte

drahokam a přečtěte  si další radu. Jděte ke skříním  a otevřete druhou zleva.

Seberte botu, odsuňte jí podpatek a přečtěte  si radu. Jděte do kuchyně - jsou

to  dveře  pod  pravým  schodištěm.  V  kuchyni  otevřete první skříňku zprava

a seberte obyčejnou a kamennou sůl.  Použijte alchymistickou aparaturu - zrodí

se váš pomocník Homonkulus.


3) Park


Podívejte se nahoru. Pomocí Homonkula opravte blikající bílou žárovku. Seberte

z koše mapu zábavního parku.



C. Epizoda 3 - Stín Casanovy


1) Ůnor 1930


Sejděte po schodech  do domu. V rohu místnosti  je prosklená skříňka. Otevřete

je dvojím stisknutím  tlačítka napravo. Prohlédněte si malou  paruku a seberte

ji.  V  dalším  rohu  místnosti  je  malá  červená  skříňka.  Prozkoumejte  ji

a otevřete  truhličku.  Přečtěte  si   novinovou  zprávu.  Ze  stojánku  vedle

truhličky seberte střelku kompasu a tenkou tužku. Prozkoumejte obrazy a diplom

na stěnách. Sejděte po točitém schodišti  dolů. Na obraz použijte tenkou tužku

a pokračujte  do ložnice.  Před postelí  je  kompas  - vložte  do něj  střelku

kompasu. Prohlédněte  si postel. Vylezte  na postel. Malé  sošce v levém  rohu

dejte na hlavu malou paruku. Otočte páčkou na boku sošky. Z otevřeného šuplíku

seberte zelený  klíč. Stiskněte tlačítko  v pase sošky  v severozápadním rohu.

Pak  se otáčejte  doleva a  tiskněte další  tlačítka. Strop  postele se  sníží

a objeví se schránka. Odemkněte ji zeleným klíčem.


2) Říjen 1939


Opět sejděte do domu. Otevřete truhličku  v rohu a pročtěte si všechny zprávy.

Seberte zvětšovací  sklo a krabičku  diapozitivů. Prosklenou skříňku  v druhém

rohu otevřete stejným postupem jako minule  a seberte klíč. Vpravo na zdi visí

diplom - seberte  ho. Jděte k prohlížečce diapozitivů  pod schodištěm. Zapněte

světlo  prohlížečky a  položte na  ni diapozitivy.  Prohlédněte si diapozitivy

- použijte  zvětšovací sklo.  Zapamatujte si  časový údaj  na hodinách (5:30).

Jděte k  hodinám u schodů a  odemkněte je klíčem. Nastavte  ručičky hodin tak,

aby  ukazovaly  5:30  (uslyšíte  dva  údery).  Zavřete  hodiny.  Jděte dolů po

schodech, na obraz opět použijte tenkou tužku. V rohu objevíte otevřené padací

dveře - vstupte do nich a slezte dolů do laboratoře. Prohlédněte si fotografie

visící  na  provázku  u  zdi.  Nadzvedněte  fotografii  s  číslem 76 a seberte

červenou a žlutou žárovku. Ze stolku  seberte knihu a přečtěte si dopis. Jděte

ke  zvětšovacímu  přístroji,  otevřete  zásuvku  nahoře  a  našroubujte  do ní

červenou žárovku. Stiskněte červené tlačítko  a na zvětšovací přístroj položte

diplom.


3) Řídící centrum


Najděte dveře  vedoucí do středové  kopule. Otevřete je  na druhé straně,  než

mají  kliku (tj.  na levé).  Prozkoumejte mechanismus  na zdi.  Otevřete malou

skříňku s miniaturou ozubeného soukolí a uveďte do pohybu kyvadélko.



D. Epizoda 4 - Přízračný milenec


1) Červen 1935


Jděte ke schodům, použijte Homonukla na páku a vyjděte nahoru. Prozkoumejte na

stole květinu. Běžte  k rozbitým dveřím a prozkoumejte je.  U dveří je dřevěná

krabička, z ní seberte paví pero.  Vstupte do domu. Otevřete šuplík pod schody

a seberte dýchací masku  a tkaničky do bot. Jděte k  pracovnímu stolu a pomocí

sekacího stroje  si usekněte kousky  měkké a tvrdé  kůže. Oba kousky  následně

použijte na pásovku vedle a poté  na děrovačku. Získáte kožený pás a polotovar

z měkké kůže. Na pracovním stole naleznete mezi knihami návod na výrobu masky.

Měkkou kůži použijte  na šicí stroj - získáte nehotovou  masku. Na ni použijte

dýchací masku a tkaničky. Jděte do koupelny (za červeným závěsem) a ze šuplíku

pod zrcadlem  seberte gázu a jemnou  tkaninu. Prohlédněte si listinu  u dveří.

Jděte do místnosti s figurínami. Na figurínu Hanibala použijte kožený pas a na

dvojčata  Lily  a  Jody  použijte  paví  pero.  Vraťte  se do hlavní místnosti

a vyjděte  po schodišti  do horního  patra. V  ložnici prozkoumejte klenotnici

a seberte  nefritový  amulet.  Pokračujte  dále  do  pracovny  a  prozkoumejte

tkalcovský stroj.  Prozkoumejte složený papír na  tkalcovském stroji - získáte

klíč  ve tvaru  půlměsíce. Jděte  do kuchyně.  Otevřete skříňku  pod pracovním

stolem a  seberte mouku. Vyjděte  před dům a  běžte k fontáně.  Prohlédněte si

ozubená kola a vytáhněte z nich  hřebík. Roztočte kola a naplňte nádobu vodou.

Prozkoumejte kamennou  sošku muže. Stiskněte  páčku na jeho  hlavě. Nasypte do

nádoby  mouku.  Objeví  se  čtyři  symboly  -  zapamatujte si je. Prozkoumejte

prostor  pod   nádobou  a  seberte  perlový   náhrdelník.  Jděte  do  kuchyně.

Prozkoumejte hodiny a  do ciferníku vložte klíč ve  tvaru půlměsíce. Otevře se

tajný vchod, kterým se dostanete na  terasu. Z dřevěného stolku v rohu seberte

list. Prozkoumejte kruhový stůl a stiskněte znaky na něm v tom pořadí, v jakém

se  objevily ve  fontáně. Nyní  se  pomocí  tří stromů  můžete přenést  do tří

zbývajících ročních období. V každém z nich seberte list ze stolku. Nakonec se

vraťte  opět do  jara. Jděte  do kuchyně  a prozkoumejte  aparaturu na  stole.

Odšpuntujte baňku, vložte do ní všechny  čtyři listy a baňku opět zašpuntujte.

Zápalkami zapalte  kahan (musíte opakovat dvakrát,  než bude nádoba naplněna).

Seberte nádobu s balzámem. Vedle aparatury je forma. Vložte do ní masku, gázu,

balzám  a jemnou  tkaninu. Hotovou  masku seberte  a použijte  ji na  figurínu

Franka  v chodbě.  Jděte nahoru   do místnosti  s tkalcovským  stavem. Zapalte

svíčku na  zmenšeném modelu domu. Až  z domu vyjede figurka,  svíčku zhasněte.

Prozkoumejte figurku a seberte snubní prsten.


2) Knihovna


Pokračujte do výtahu, vyjeďte nahoru, jděte  po schodech nahoru a dále vpravo.

Vylezte po  žebříku a poskládejte knihy  do poličky tak, abyste  z počátečních

částí  jejich názvů  získali větu  "Já, Theodore,  jsem ztratil  naději v roce

1917 a podepsal smlouvu s Mefistem".



E. Epizoda 5 - Tygrovitost


1) Březen 1932


Vejděte  do Hanibalova  stanu. Prozkoumejte  papír na  podstavci - přečtete si

"19 0 černá 7  červená". Z hodin seberte kolo rulety a  vložte ho na své místo

v hracím stole.  Prohlédněte si ruletu, nastavte  proti žlutému tlačítku číslo

19  (červená) a  stiskněte tlačítko.  Totéž opakujte  pro čísla  0 (modrá), 22

(černá),  7 (červená)  a opět  19  (červená).  Otevře se  tajná přihrádka  pod

ruletou. Obejděte stůl, podívejte se do tajné přihrádky a seberte bič a kotouč

filmu. Jděte zpět  ke vchodu a otevřete barvou skříňku.  Uvnitř jsou tři láhve

s barevnými uzávěry.  Uzávěry stiskněte v  tom pořadí, v  jakém jste nastavili

čísla na ruletě (tj. červená, modrá, černá, červená, červená). Otevře se tajná

přihrádka,  ve  které  je  klíč  -  seberte  jej.  Z  postele  seberte  krysu.

Prozkoumejte přístroj vedle postele. Dráty  napojte do konektorů, krysu vložte

do  bubnu a  práskněte bičem,  aby krysa  roztočila buben.  Vylezte na  postel

a prohlédněte  si  obraz.  Odsuňte  obraz   a  odemkněte  klíčem  skříňku.  Na

promítačku  nasaďte   kotouč,  promítačku  zapněte   a  prohlédněte  si   film

(zapamatuje si způsob drezůry tygrů).  Otevřete truhlu vedle zrcadla a seberte

páku. Prozkoumejte  zrcadlo a zapamatujte  si, které postavy  Hanibal nesnáší.

Jděte do rohu místnosti a do  držáku zasuňte páku. Pohněte pákou. Připravte si

bič a  až se začnou  objevovat obrázky postav,  švihněte bičem po  těch, které

jste viděli v zrcadle (tj. po všech kromě třetí postavy).


2) Park


Běžte  ke kolotoči  a prozkoumejte  koně vlevo.  Seberte prsten,  který má  ve

třmenu.  Jděte  do  řídící  kabiny  kolotoče  a  prohlédněte si přístroj. Mezi

konektory vložte prsten a zatáhněte za páku - kolotoč se dá do pohybu a objeví

se tajné dveře. Jděte do dveří  a sejděte dolů po schodech. Prozkoumejte kosti

ležící na podlaze a seberte náhrdelník.


3) Tygří klec


V  tygří kleci máte  za úkol dostat oba tygry  na prostřední stojan. Dosáhnete

toho  kombinací  práskání  bičem  (jednou   nebo  dvakrát).  Vejděte  do  díry

v podlaze. Seberte smlouvu Mefista s Hanibalem.


4) Kino


Jděte ke kabině a otevřete dveře. Seberte lístek do loterie a jděte do budovy.

Vejděte do  promítací místnosti, seberte  z poličky kotouč  a přehrajte ho  na

promítačce. Po představení vyjděte zpět z místnosti.



F. Epizoda 6 - Tři stopy vysoký Robinhood


Červen 1930


Jděte  ke stojanu  a použijte  na  něj  Homonukla. Otevřou  se dveře  příbytku

nalevo.  Otočte se  (nechoďte ke  dveřím,  jinak  se zase  zavřou) a  použijte

Homonukla  také  na  dveře   příbytku.  Jděte  dovnitř.  Prozkoumejte  šuplíky

a seberte medailon a prsten. Přečtěte  si také novinový článek. Prohlédněte si

plakát na zdi a zapamatujte si  datum na něm uvedený (1.11.1893). Prozkoumejte

krb a seberte  dřevěné poleno. Prozkoumejte ornament nad  krbem a otiskněte do

něj prsten. Jděte ke sprchovému koutu a prohlédněte si umyvadlo. Zkuste otočit

levým kohoutkem.  U postele je  malý bicykl. Nasaďte  mu řetěz na  zadní kolo,

sedněte si  a začněte šlapat. Otevřou  se tajná dvířka u  postele. Na zámku ve

skrýši nastavte  kód podle data  z plakátu (11193)  a sejděte dolů  do sklepa.

Dole ve sklepě seberte láhev. Z kbelíku s uhlím seberte staré noviny. Otevřete

spodní dvířka kotle,  vložte dovnitř staré noviny a  dřevěné poleno a podpalte

to  zápalkami. Seberte  kbelík ležící  za nádrží.  Naplňte jej  kvasem ze sudu

a pak jej vyprázdněte  do kotle (horním otvorem). Vraťte  se nahoru do pokoje,

pusťte levý kohoutek umyvadla a nalijte  vytékající whisky do láhve. Vraťte se

do  sklepa. Jděte  k sudům  vlevo,  z  levého sudu  v prostřední  řadě seberte

kohoutek a  vložte jej do prostředního  sudu ve spodní řadě.  Otevřou se tajné

dveře.  Jděte rovně  do  koupelny,  prozkoumejte zrcadlo,  otevřete lékárničku

a prohlédněte  si  lahvičku  s  červenou  tekutinou.  Uslyšíte  zvonit telefon

- vraťte se do  vedlejší místnosti a zvedněte jej. Vraťte  se nahoru do pokoje

a do prázdné  skleničky na stole  nalijte whisky. Nyní  musíte vyhrát partičku

pokeru.



G. Epizoda 7 - Mistrovské dílo Gisely


1) Prosinec 1938


Vejděte do domu a prozkoumejte plakát. Zapamatujte si váhu Gisely (550 liber).

Prozkoumejte  vanu  a  seberte  klíč.   Klíčem  odemkněte  skříňku  nad  vanou

a kotoučem  nastavte váhu,  kterou  jste  si zapamatovali  (550). Prozkoumejte

polštář  na posteli  a seberte  lžíci schovanou  pod ním.  Seberte sadu kostek

vedle  postele a  plyšového medvídka.  Prohlédněte si  panenku v přihrádce nad

postelí, prohledejte jí kapsy a seberte  klíč. Jděte k ledničce a odemkněte ji

klíčem. Z mrazáku seberte zmrzlý dopis.


Prohlédněte  si dvířka  ledničky a  zapamatujte si,  v jakém  pořadí zde stojí

lahvičky. Ve  stejném pořadí (jablko, kola,  mentol, grenadina) naskládejte do

poličky kostky. Ve dveřích lednice se otevřou dvířka, ze kterých můžete sebrat

řetěz.  Připevněte ledničku  pomocí řetězu  na  hák  nad ní.  Jděte ke  kamnům

a prozkoumejte sporák. Pusťte plyn a zápalkami zapalte plamen pod kotlíkem. Do

kotlíku  vložte  zmrzlý  dopis,  počkejte,  až  se  rozmrazí, pak plyn vypněte

a dopis  si  přečtěte.  Prohlédněte  si  podivný  mechanismus  na druhé straně

místnosti.  Na kliku  mechanismu připevněte  medvídka a  otočte klíčem na jeho

zádech.


Za ledničkou  se otevře tajná  chodba - běžte  do ní. Objevíte  se v podzemním

bludišti.  Je jedno,  kudy se  vydáte  -  vždy se  nakonec objevíte  ve stejné

místnosti. Prozkoumejte obrázky na stěně  vpravo. Odhrňte druhý plakát zprava.

Otevřete krabičku  a přečtěte si výstřižek  z novin. Jděte k  pracovnímu stolu

a otevřete  šuplík. Ze  šuplíku seberte  kus obrázku.  Položte kus  obrázku na

volné  místo na  stole. Jednotlivé  kusy obrázku  seskládejte. Prohlédněte  si

obrázek a přečtěte si text pod ním.


2) Ďáblovo kolo


Jděte k ďáblovu kolu a přistupte  k budce. Seberte všechny pohlednice. Položte

pohlednice  na stůl  v tom  pořadí, jak  probíhaly jednotlivé  epizody ve  hře

(zleva doprava: Ostrov lásky, Velký vynálezce, Navštivte nás, Kouzelný ostrov,

Skvělá atrakce, Pašování,  Giselina koupel). Nyní máte dvě  možnosti, jak celá

hra skončí :


a) Buďto se  rozhodnete stát  se  novým  ředitelem Dreamlandu  a změnit  jej,

použijte tužku na prázdnou ruku.

b) Nebo se  rozhodnete Dreamland   prodat a  zachovat jeho  současnou podobu,

použijte tužku na smlouvu.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.