1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Fallout
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Fallout - průvodce

A. NÁVOD

============


1) Lokace 13 - Cave Entrance


Prohledej tělo  vedle sebe a vezmi  si věci. Projdi jeskyní  a pozabíjej krysy

(je jich tam 20).  Potom jdi směrem na jihozápad a dostaneš  se ven z jeskyně.

V mapě jdi přímo na východ k lokaci 15. Cestou dojdeš k vesnici.


2) Lokace Shady Sands


Shady  Sands  je  na  východ  od  Cave  Entrance  (všechny lokace jsou na mapě

vyznačeny   zeleným   kroužkem).   Nejprve   schovej   zbraně,  abys  zbytečně

neprovokoval vesničany,  jinak se většina z  nich s tebou nebude  chtít bavit.

Promluv se strážným u brány - Sethem.  Dozvíš se o jeskyni radškorpiónů a Seth

tě k ní také zavede.


3) Lokace Radscorpions Caves


Tato lokace je velmi nezáludná a přímočará. Jednoduše pobij všechhny škorpióny

a nezapomeň si vzít alespoň jeden škorpióní ocas (ale čím víc, tím líp). Potom

jdi ven z jeskyně.


4) Lokace Shady Sands (podruhé)


Později budeš potřebovat  provaz a Seth jeden má.  Vyměň ho s ním za  něco, co

momentálně nepotřebuješ  (např. za škorpióní ocas).  Navštiv místního léčitele

a dej  mu další  škorpióní ocas.  Dostaneš protijed  a nějaké body zkušenosti.

Najdi  Iana -  je v  jednom domě  blízko brány,  je to  ten chlápek  v modrých

kalhotách.  Zeptej se  ho na  Junktown a  Hub. Tyto  lokace se  objeví ve  tvé

cestovní mapě. Přemluv Iana, aby se k tobě přidal a jdi ven z vesnice.


5) Lokace 15


Vejdi  do chýše  a otvorem  sestup pod  zem. Najdi  výtahovou šachtu  a použij

provaz. Tak  se dostaneš do  2. podzemního patra.  Tam kousek za  rohem najdeš

druhý provaz a použiješ ho na druhou výtahovou šachtu vpravo od první. Slez do

3. patra  a jdi do jihovýchodního  rohu. Tady získáš informace  o vodním čipu,

který potřebuješ. Jdi ven z této lokace a do Junktownu (na jih odtud).


6) Lokace  - Junktown


Najdi  Killiana Darkwatera,  což je  starosta Junktownu.  Promluv s ním. Během

rozhovoru  se  ho  někdo  pokusí   zavraždit.  Zabij  atentátníky  a  vrať  se

k rozhovoru  se starostou.  žekne ti,  aby sis  promluvil s místním mafiánským

bossem - Gizmou. Přijmi starostův návrh a navštiv Gizma. žekni mu o neúspěšném

vražedném pokusu  na starostu a  nabídni Gizmovi své  služby. Gizmo přizná  že

chce  starostovu  hlavu.  Vrať  se  ke  starostovi  a  dej mu pásek s Gizmovým

přiznáním. Souhlasíš s tím, že  pomůžeš starostovi s Gizmovým obviněním, Gizmo

ale bude  bojovat a ty ho  musíš zabít a s  ním jeho bodyguarda Iza.  Potom si

promluvíš s kapitánem  stráží, který má pro tebe úkol.  Máš rozbít gang Skulz,

který pracoval  pro Gizma. Jdi  do Scum  Pitt  ve 20:00 a  najdeš tam barmana,

který zabil člena gangu. Seber urnu na barpultu a ukaž ji Vinnie, šéfce gangu.

žekni jí, že jsi urnu nalezl v zadní místnosti Crash House. Přijme tě do gangu

a bude chtít, abys  zabil barmana. Můžeš přijmout její  nabídku, nebo běžet za

kapitánem stráží. V každém  případě - když už jsi jednou v  baru - pobij členy

gangu a vrať barmanovi urnu. Opusť Junktown a jdi do Hubu. Pokud potkáš cestou

Philipa,  pomož mu  se psem  - buď  psa zabij,  nebo mu  dej leguána  na rožni

(Iguana-on-a- stick), to ti přinese nějaké body navíc.


7) Lokace - Hub


Nejdříve  najdi  zbrojíře  v  Old  Town   -  má  nejsilnější  zbraň  celé  hry

- supermlat. Nejdříve  si prohlédni jeho  nabídku a pak  se ho zeptej,  jestli

nemá něco lepšího.  Mluv s obchodníky, vyslechni jejich  stížnosti a dozvíš se

o lokacích  Necropolis,  Boneyard  a   Brotherhood  of  Steel.  Potom  promluv

s Butchem, šéfem Far  Go Traders, který tě pověří  nalezením ztracené obchodní

karavany. Zeptej  se ho na  jeskyni Death Claw  a jdi si  promluvit s Beth. Ta

řídí zde, v Hubu, obchod se zbraněmi. Potom navštiv blázna v Old Townu, najdeš

ho  u domu,  ve kterém  bydlí Harold   - mutant.  Blázen ti  slíbí pomoci,  až

promluvíš s  Haroldem. Potom tě  dovede do jeskyně  Death Claw. Uvnitř  najdeš

umírajícího mutanta,  který ti dá  holodisk. S ním  se vrať do  Hubu a ukaž ho

Butchovi, získáš tak  nějaké peníze. Potom promluv s  maníkem, který vede FLC.

Poradí ti, abys našel Dekkera, vůdce  podsvětí. Jdi do nočního klubu, který je

přes ulici  a přesvědč Kayna, aby  tě pustil dovnitř. Tam  promluv s Dekkerem,

který tě odkáže na nějakého obchodníka  v Heigts. Provokuj Dekkera, že všechno

práskneš šerifovi  a ve vhodnou  chvíli ho zabij  a pobij i  celou jeho bandu.

Posbírej všechny věci a zajdi si  na policejní stanici pro zaslouženou odměnu.

Zajdi navštívit  "klub zlodějů" v  jednom domě v  Old Townu. Promluv  s jejich

šéfem,  který  má  něco  velmi  šikovného,  ale  bude  za  to chtít náhrdelník

obchodníka z  Heigts. Do obchodníkova domu  se můžeš dostat jenom  po setmění,

když tam opatrně proklouzneš (SNEAK) při výměně stráží. Uvnitř v truhle najdeš

náhrdelník,  seber ho  a dones  šéfovi zlodějů,  dostaneš za  něj elektronický

otevírač  zámků.  V  Old  Townu  je  také  skupna  vrahů,  kteří  vězní znalce

z Brotherhood of Steel.  Pobij je a vězně osvoboď (pozor  na týpka s kulometem

!). V  jižní části Hubu  najdeš obchodníky  s  vodou. Promluv s  nimi o vodním

čipu.  Odmítni  jejich  nabídku  zásobování  vodou  a  dozvíš  se,  že ghúlové

z Necropolisu jejich nabídku odmítli také (že by měli vodní čip ?). Nyní můžeš

přijmout práci, jako  ochránce karavan. Za tuhle práci  sice můžeš získat dost

zkušenostních bodů, ale zabírá dost času.  V každém případě se potom odeber do

Shady Sands.


8) Lokace Shady Sands (potřetí)


Od Setha se dozvíš, že tlupa  khanských jezdců unesla Tandi, starostovu dceru.

Jdi si promluvit se  starostou a on tě požádá o zachránění  Tandi a dá ti svůj

oštěp a požehnání. Jdi ke Khanům (lokace Raiders).


9) Lokace Raiders


Jdi rovnou k vůdci Khanů, Garlovi. žekni  mu, že chceš unesenou dívku a budete

spolu bojovat holýma rukama. Nejlepší taktika  je nejdříve zásah do nohou a až

bude Garl  padat, tak hned druhou  mezi oči. Potom vezmi  Tandi k jejímu otci,

vezmi odměnu a  vrať se sem zpět. Musíš  pobít všechny Khany a pak  teprver se

můžeš vydat do Necropolisu.


10) Lokace Necropolis


Do  Necropolisu  vstoupíš  v  části  zvané  Hotel.  Nejdříve  se  musíš dostat

podzemními kanály k Rozvodí (Watershed).  Promluv s mírumilovnými Ghúly, kteří

tady v podzemí žijí. Prober s jejich vůdcem své problémy a dozvíš se, že vodní

čip (water chip),  který už tak dlouho hledáš,  je zde, v Necropolisu a  že je

používán proto, že jejich vodní pumpa je rozbitá. Musíš najít jednotlivé části

vodní  pumpy  a  spravit  ji.  Nejdříve  jdi  za  Setem,  který žije uprostřed

Necropolisu.  Promluv s  ním a  on  ti  řekne, že  ve Watershedu  právě dělají

problémy  obrovští mutanti.  Nejprve zabij  nemocného Seta,  vezmi, co  po něm

zbyde a potom jdi do Watershedu. Najdi Harryho - šéfa mutantů a promluv s ním.

Bude tě chtít odvést ke svému poručíkovi, ale ty s tím nesmíš souhlasit. Harry

tě napadne a ty ho musíš zabít. Pozor, má laserovou pušku ! Ostatní mutanti se

na tebe vrhnou také (jeden z nich má  plamenomet !) a až je pobiješ, tak budeš

teprve moci jít  dál. Potom sestup do kanálů a  najdi hromadu harampádí. Seber

ho a odnes šéfovi  ghúlů, dostaneš za něj tři knihy o  elektronice. Vrať se na

místo, kde jsi  potkal Harryho a oprav vodní pumpu.  V jižní části domu sestup

do kanálů a  najdi vodní čip. Seber ho  a jdi z Necropolisu do  Brotherhood of

Steel.


11) Lokace Brotherhood of Steel


Promluv se strážnými.  Jeden z nich bude chtít, abys  mu něco přinesl z lokace

Ancient Order AKA Glow. Předtím ale ještě zajdi do lokace Boneyard.


12) Lokace Boneyard


Nejprve  jdi  do  části  Adytum  a  promluv  s  chemikem Milesem a s velitelem

Zimmermanem. Zimmerman chce hlavu šéfky  gangu Blades (Žiletky), které viní ze

smrti svého syna a Miles zase chce pomoci s opravou hydroponické farmy. Jdi do

nočního  klubu, kde  jsou Blades  a promluv  s jejich  šéfkou. Ta prokáže svou

nevinu a  dá ti holodisk  pro Zimmermana. Vrať  se k němu  a holodisk mu ukaž.

Nyní  ti  nezbývá  nic  jiného,  než  pobít  všechny  Regulators, jinak se dál

nedostaneš.  Potom  jdi  navštívit   Nicole,  zakladatelku  Followers  of  the

Apocalypse  (Vyznavači  Apokalypsy).  Je  přesvědčená,  že  se něco zlého děje

v katedrále (Cathedral) a bude chtít, abys zjistil,  o co jde. žekni jí, že se

tam podíváš a jdi pryč. Nyní bys měl  zajít za Gun Runners, ale aby ses dostal

do jejich pevnosti,  musíš nejprve vyjednávat s Death  Claws. Jakmile vstoupíš

do pevnosti Gun Runners, jdi si ihned promluvit s jejich šéfem Gabrielem. Bude

si stěžovat na  situaci v Boneyardu - jeho  jedinými zákazníky jsou Regulators

a on nemůže  jít pryč kvůli Death  Claws. žekni, že tedy  Death Claws pobiješ,

vrať se k  nim a udělej to. Nakonec  najdeš Matku Death Claws a  její vajíčka.

Seber je a  vrať se ke Gabrielovi. Rozhodne se,  že nikam nepůjde, protože jsi

Death Claws  i Regulators zničil.  Seber harampádí (junk  parts) z místa,  kde

byli Death Claws a dones ho k  Milesovi, potom ke Smittymu a znovu k Milesovi.

Ujisti  se, že  máš v  inventáři provaz  a dva  balíčky Rad-X  a můžeš jít ven

z Boneyardu a do lokace The Glow.


13) Lokace The Glow


Zastav  se na  rozcestí u  Glow a  použij Rad-X  tak, aby  tvoje odolnost vůči

radiaci  byla 100  %. Naní  můžeš jít  ke kráteru  (Crater). Najdi  trám, uvaž

k němu provaz a  sestup do kráteru. Tady musíš najít  paladinovo tělo v těžkém

brnění (power armor)  a vzít od něj holodisk. Leží  někde v prvním patře. Dále

musíš  najít tři  karty ke  třem výtahům,  opravit generátory  v šestém patře,

potom jít do  pátého patra, vyřídit strážné roboty,  posbírat materiál a najít

počítač, ze kterého se dozvíš něco o supermutantech. Potom opusť Glow a jdi do

Brotherhood of Steel.


14) Lokace Brotherhood of Steel (podruhé)


Stráže  tě nyní  pustí dovnitř.   V prvním  patře navštiv  tréninková zařízení

a promluv s paladinem.  Poděkuje ti za záchranu znalce v  Hubu a nechá tě, aby

sis sám vybral  odměnu. Doporučuji těžké brnění (power  armor). Dostaneš ho od

Michaela - to je chlapík v bojovém brnění nedaleko od skladu (supply room). Ve

druhém a  třetím patře je  obchod, knihovna a  léčitel, kde si  můžeš zvyšovat

svoje vlastnosti.  Ve čtvrtém patře je  Rada velitelů. Promluv s  nimi. Dozvíš

se,  že se  něco povídá  o armádě  ze severu  a požádají  tě, abys  prozkoumal

severní oblasti. Jdi ven z Brotherhoodu a do Boneyardu.


15) Lokace Boneyard (podruhé)


Jdi si  promluvit s Milesem  o novém  obleku  power armor. Požádá  tě, abys mu

přinesl nějaké chemické  knihy z Hubu. Až se vrátíš,  tak ti za odměnu vylepší

tvůj ochranný oblek. Nyní bys už měl mít plasmovou pušku (Plasma Rifle). Odnes

ji ke Smittymu  a on ji vylepší a  udělá z ní Turbo Plasma  Rifle, čímž získáš

jednu z  nejlepších zbraní celé  hry. Nyní jsi  připraven vyrazit do  vojenské

základny, která  se nachází v  severozápadním rohu mapy.  Ale cestou se  ještě

zastav v lokaci 13 - Cave Entrance, kde celá hra začala.


16) Lokace 13 - Cave Entrance (podruhé)


Musíš ještě totiž doručit vodní čip,  kterým to všechno vlastně začalo. Předej

ho dozorčímu.  Dozvíš se, že  má obavy z  mutantů a řekne  ti, abys nezapomněl

zničit jejich základnu a šéfa. Nyní můžeš odejít do vojenské základny.


17) Lokace The Military Base


Až  dojdeš  k  základně  a  prohlédneš  si  stráže,  můžeš se vrátit do lokace

Brotherhood of  Steel a požádat Radu  velitelů o tři paladiny,  kteří ti budou

pomáhat. Je  to ale spíš ztráta  času, protože nakonec zjistíš,  že paladinové

s tebou dovnitř  do základny nepůjdou. Takže  raději zlikviduj stráže, jednomu

z nich seber  vysílačku a zavolej  do ní, že  jsi napaden neznámými  útočníky,

dostaneš  tak  další  zkušenostní  body.  Nyní  vstup  do budovy. Tady zabíjej

všechno,  co se  hýbe -  tady  nejsou  žádní přátelé  ani spojenci.  Pokud jde

o silová pole,  hlídaná lasery, klidně  postupuj přes červená  pole, lasery ti

sice  uberou pár  životů, ale  ne moc.  Potom oprav  emitory pro zelená silová

pole. Na posledním patře potkáš poručíka VanHaagena z katedrály, kterého můžeš

také  zabít.  Na  všech  patrech  najdeš  mnoho  počítačů  a  také podezřelých

explodujících  předmětů, před  kterými se  můžeš chránit  tak, že je jednoduše

z dálky  odstřelíš. Na  hlavní počítač  použij Science  Skill, čímž  ho oživíš

a zapni  auto- destruktivní  program. Teď  musíš rychle  vypadnout ze základny

ven. Poslední cesta vede do katedrály.


18) Lokace Cathedral


V katedrále tě bude doprovázet skupina  skautů Followers scouts. Nejprve najdi

Nicole a řekni  jí "red rider". Ona ti  poví o tajných dveřích, od  kterých má

klíč jenom  Morpheus. Najdi ho  (musíš jít po  schodech nahoru) a  bojuj s ním

a s Nigtkins. Seber klíč, vrať se zpět do přízemí, otevři tajné dveře a sestup

dolů. Najdi  podivnou stěnu poblíž  knihovny, která se  v automapě hlásí  jako

průchod (passage). Otevři jí a vstup dovnitř. Pobij všechny nepřátele a jdi do

třetího patra,  kde najdeš další tajný  průchod, kterým se dostaneš  do chodby

blesků.  Až jí  projdeš, použij  Doctor  skill,  aby ses  dal do  pořádku před

posledním soubojem s  Masterem. Promluv s ním, ale  nepřijímej jeho nabídku ke

spojenectví. Master na  tebe zaútočí. Schovej se za jeden  ze sloupů a střílej

po něm  z Turbo Plasma Rifle.  Budeš potřebovat čtyři až  šest zásahů. V jedné

z chodeb  se začnou  líhnout supermutanti,  ale nenech  se tím  rozptýlit - až

zlikviduješ  Mastera, všichni  zahynou.  Jamile  Mastera zabiješ,  aktivuje se

kdesi ve čtvrtém patře autodestrukční program, který používá nukleární rakety.

Rychle uteč z katedrály ven a tím je hra Fallout u konce.


KONEC NÁVODU.





B. TVORBA POSTAVY, ZBRANĚ, TIPY, NÁHODNÉ LOKACE.

=================================================


Dodal : John C&C Zbořil - C.F.M.N+L Team


1) Tvorba postavy


Protože  postav a  vlastností je  možno zkombinovat  desítky druhů,  přikládám

návod na mou nejoblíbenější postavu "SNIPERA".  Je to obratný střelec na velké

vzdálenosti,  s vysokou  inteligencí a  jeho vlastnosti  jsou vybrány tak, aby

v průběhu hry mohl získat jakýkoliv  z nabízených speciálních schopností, čili

tzv. "perks".  Jo a je  to dobrák, žádný  záporák střílející děti  apod. Takže

- vyberte  si zcela  novou postavu,  dejte ji  jméno, zvolte  si pohlaví  (zde

popsaný návod  je pro muže)  a věk  (Interplay  sice tvrdí, že  věk průběh hry

neovlivní, ale pro sichr si vyberte radši někoho do 30-ti let) a jako první si

zvolte  dole z  "optional traits"  tyto dvě  : "Gifted"  - přidá  bod ke  všem

vlastnostem, a  "Small frame" - přidá  bod k agility (zároveň  sice obojí taky

něco  ubere, ale  nešť). A  teď přidávejte  body k  jednotlivým vlastnostem až

dosáhnete konečného stavu :


ST (strength)            - 6

PE (perception)          - 7

EN (endurance)           - 8

CK (charisma)            - 4

IN (inteligence)         - 9

AG (agility)             - 9

LK (luck)                - 5


Dál  si  můžete  vybrat  tři  z  nabízených  skills  a  u  nich obdržíte vyšší

procentíčko do  začátku. Navíc každý  z později získaných  skill-points, který

obdržíte při dosažení  vyššího levelu vám danou vlastnost  zvýší o 2%, zatímco

u ostatních je to jedna ku jedné. Vřele doporučuju tyto: "Small guns", "Energy

weapons" a "Speech".


Perks vhodné pro ostrostřelce (zvolte v průběhu hry):


03. level            - "Swift learner"

06. level            - "Sharpshooter"

09. level H          - "Bonus Rate of Fire"

12. level            - "Explorer"

15. level            - "Better Criticals"

18. level            - "Sniper"

21. level            - Co je libo. Teď už jste takoví supermani, že je to

                       celkem fuk.



2) Typy zbraní


a) Unarmed - neboli boj beze  zbraně. K útoku používáš pěstí, popřípadě nohou.

Není moc efektivní a jeho využití je téměř minimální.



b)  Small Guns  - schopnost  ovládat menší  střelné zbraně,  tj. pistole všech

druhů,  pušky  a  brokovnice.  Sice  nezpůsobují  taková  zranění  jako zbraně

energické či těžké,  ale můžeš zpravidla vystřelit dvakrát  za jedno kolo, což

jejich  nížší  účinnost  do  jisté  míry  kompenzuje.  Navíc  taková předělaná

brokovnice 233 se postará o téměř každého protivníka.


c)  Big Guns  - sem  patří těžké  rotační kulomety,  plamenomety a další velké

kalibry.  Jsou vhodné  pro ty,  kdo se  neradi se  svými protivníky moc mazlí.

Jejich síla je ničivá a žádný  z protivníků nevydrží v jejich zaměřovacím poli

delší dobu. Nevýhodami jsou těžkopádnost a náročnost na body pohybu.


d) Energy Weapons - jsou všechny  zbraně využívající jako munici energii všeho

druhu. Patří sem  např. laserové a plazmové pušky, či  pistole. Jejich síla je

rovněž ničivá a v podstatě na stejné úrovni jako u zbraní těžkých.


e) Throwing  Weapons - jde  o umění vrhat  předměty všeho druhu.  Můžou to být

oštěpy, kopí, kameny a granáty všech typů.


f) Melee  Weapons - neboli zbraně  pro boj zblízka. Není  radno je podceňovat,

protože při  dobré znalosti boje zblízka  a s kvalitní zbraní  typu power fist

můžete v pohodě  způsobovat zranění okolo 30 bodů, a  takto zaútočit můžete až

třikrát za jedno kolo !




3) Typy Zbrojí


a)  Kožená bunda  - nejmenší  možná ochrana,  ale aspoň  vypadáš jako správnej

tvrďák, čímž můžeš leckdy vzbudit i respekt.


b)  Kožená zbroj  - patří  rovněž  mezi  slabší zbroje.  Poskytuje sice  větší

ochranu  než kožená  bunda, ale  přesto ještě  není dostačující. Zvláště proti

útokům plazmou a trhavinami je nepoužitelná.


c) Kovová zbroj - je nejtěžší ze  všech zbrojí, na které ve hře narazíte. Její

ochrana  není  stále  ještě  plně  dostačující.  Jedině  snad  proti laserovým

zbraním. Nevýhodou je velká váha.


d) Bojová zbroj - to je to pravé ořechové. Poskytuje skvělou ochranu, je lehká

a velice dobře se v ní pohybuje. Její jedinou nevýhodou je poměrně vysoká cena

(stojí  zhruba  6.000,-),  ale  dá  se  i  ukrást.  Dost peněz lze také získat

prodejem zbraní poražených nepřátel.


e) Power Armor - vůbec nejsilnější zbroj,  ale nedá se koupit. Je velice těžké

ji získat - pouze odměnou za dobrou práci (viz. návod).




4) Vybavení


a) Radaway -  používá se,  pokud jsi  byl vystaven  vysokému záření.  Sice má

nepříjmené vedlejší účinky,  ale pořád je to lepší, než  se proměnit v hromadu

hnisajícího rosolu.


b) Rad-X  - jsou prášky, které  preventivně působí proti radiaci.  Podávají se

mezi jídlem a je vhodné je zapít vodou.


c) Stimpak  a Super Stimpak -  umožňují doplnit průměrně asi  15 životů (Super

Stimpak třikrát více), ale pozor na předávkování.


d) Světlice - slouží kupodivu k osvětlení prostoru kolem postavy.


e)  Geiger Counter  - měří  radiaci v  okolí postavy  a také velikost zasažení

pokožky postavy.


f) Motion Sensor  - detektor pohybu a živých organismů,  které se nacházejí se

v poloměru jeho dosahu.




5) Tipy


a) Měj vždy připravenou pouze jednu  zbraň a druhou ruku si nechávej prázdnou.

Nebudeš zbytečně provokovat mírumilovné obyvatele poničených městeček.


b)  Pokud ti  někdy zbyde  několik  volných  bodů pohybu,  doplň si  munici do

zbraně. Později na to zpravidla již nebývá čas.


c)  Někdy  je  výhodnější  se  od  nepřítele  vzdálit,  než šetřit body pohybu

a nechat počítač, aby vám je konvertoval na obranné číslo.


d) Vždycky se snaž využívat nerovností terénu a maskuj se za všechno, na co ve

hře narazíš. Nepřítel si tě pak nemusí všimnout, ale hlavně je pro něho daleko

komplikovanější  tě vůbec  zasáhnout. Používej  taktiku výstřel,  schování se,

výstřel, schování se.


e) Pokud  se potřebuješ během boje  léčit, otevři si inventář  (to stojí čtyři

body  pohybu) a  použij tolik  stimpaků najednou,  kolik jich  jich je potřeba

a zároveň si nabij zbraň.


f) Nikdy zbytečně  nestůj mezi svým společníkem a  protivníkem, protože pak by

prvního zastřelili určitě tebe.


g) Vždycky měj připravenou vhodnou zbraň. Například nemá cenu používat granáty

proti jednomu  protivníkovi, nebo jednoduché pistole,  je-li na scéně nepřátel

více.


h) Používej Save před vstupem do neprobádaných lokalit i během soubojů - dobrý

zásah  tě skoro  vždycky pořádně  poničí  bez  ohledu na  to, jakou  zbroj máš

momentálně na sobě.


i) Nezapomeň  hned zpočátku naverbovat  do party Iana  (viz. návod), který  se

nachází v  Shady Sands východně od  tvého vaultu. K tomu  je nutné mít alespoň

průměrný  skill speach,  anebo jenom   trochu štěstí.  Když to  nepůjde jinak,

nahrávej znova  pozici a rozhovor zkoušej  znova a znova. Ian  je velice dobrý

pomocník.


j) Prohlížejte všechny  regály, police, krabice i ledničky.  Všude se dá najít

spousta užitečných  věcí. Hlavně na začátku  hry berte všechno, protože  to co

neupotřebíte, prodáte nebo vyměníte  za něco potřebné. Nezapomínejte prohlížet

pobité nepřátele.


k) V rozhovoru vyzkoušejte (uložte si ale předem pozici) všechny možnosti. NPC

postavy vám často  řeknou důležitá fakta až ve třetím  nebo čtvrtém kroku, tak

se nebojte experimentovat.



6) Náhodné speciální lokace


(najdete je  pouze pokud máte  dostatečný "luck", pro  jistotu ještě podpořený

perkem "Explorer") :


1) Zpěvák  Patrick  -  opatrným  vyptáváním  ho  přimějte  ho  k tomu, aby vám

zazpíval vaši oblíbenou keltskou píseň. Získáte +1 v položce Charisma. A pozor

máte jen jednu šanci !!!


2) Obří  stopa  v  poušti.  Najdete  v  ní  rozšlápnutého  peasanta,  kterýžto

nešťastník má u sebe Stealth boy, přístroj pro částečné zneviditelnění. Zřejmě

se mu jeho použití stalo osudným.


3) UFO  - nejoblíbenější a nejhledanější  artefakt. Naleznete zřícený létající

talíř  (s cedulkou  "Majetek Zóny  51. Při  nálezu navraťte...")  a u  něj dvě

kostry mimozemšťanů.  Jedna má u sebe  fotku Elvise a ta  druhá tu nejmocnější

zbraň  na kratší  vzdálenosti v  celé hře : Alien Blaster.  ŮDAJNĚ lze taky po

několikerém prozkoumání  najít holodisk, na  kterém si po  nahrání do PIP-boye

můžete pustit  další film. Ten se  mi ale nikdy nepodařilo  najít. Pokud se to

povede někomu z vás, dejte mi vědět....


4) Stádo podivných mluvících krav - tady nic nezískáte, jen se zasmějete.


5) Bob a jeho prodejna použitých  aut. Chlapík snažící se vám prodat uprostřed

pouště použité  (ale opravdu HODNĚ  použité) auto, ovšem  nemá do něj  benzín.

V jeho domku  najdete speciální verzi  vzduchovky (dokonce jsem  s ní odpráskl

i pár supermutantů).


6) Převrácený náklaďák s bednou "peněz".


7) Stroj času vypadající jako  modrá  policejní budka (z období r.1960 z Velké

Británie). Když  se k ní přiblížíte,  rozsvítí majáček a zmizí.  Na místě, kde

byla zůstane ležet sensor pohybu.


8) Rybář  se synem. Pokud  je chcete najít,  musíte se pochopitelně  courat po

břehu moře.


9) Vyděšený strážce karavany (celou jeho karavanu pomlátili supermutanti). Nic

od  něj  nezískáte, jen  trochu stísněný pocit....  Mimochodem, ačkoliv už ani

sám  nevím, kolikrát  jsem Fallout  dohrál, tohohle  chlapíka jsem  potkal jen

jedinkrát. Musíte mít asi velké štěstí.


10) Lovec odměn Christopher. Pokud hrajete za špatňáka, tak si vás podá...



KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.