Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
A. NÁVOD
============
1) Lokace 13 - Cave Entrance
Prohledej tělo vedle sebe a vezmi si věci. Projdi jeskyní a pozabíjej krysy
(je jich tam 20). Potom jdi směrem na jihozápad a dostaneš se ven z jeskyně.
V mapě jdi přímo na východ k lokaci 15. Cestou dojdeš k vesnici.
2) Lokace Shady Sands
Shady Sands je na východ od Cave Entrance (všechny lokace jsou na mapě
vyznačeny zeleným kroužkem). Nejprve schovej zbraně, abys zbytečně
neprovokoval vesničany, jinak se většina z nich s tebou nebude chtít bavit.
Promluv se strážným u brány - Sethem. Dozvíš se o jeskyni radškorpiónů a Seth
tě k ní také zavede.
3) Lokace Radscorpions Caves
Tato lokace je velmi nezáludná a přímočará. Jednoduše pobij všechhny škorpióny
a nezapomeň si vzít alespoň jeden škorpióní ocas (ale čím víc, tím líp). Potom
jdi ven z jeskyně.
4) Lokace Shady Sands (podruhé)
Později budeš potřebovat provaz a Seth jeden má. Vyměň ho s ním za něco, co
momentálně nepotřebuješ (např. za škorpióní ocas). Navštiv místního léčitele
a dej mu další škorpióní ocas. Dostaneš protijed a nějaké body zkušenosti.
Najdi Iana - je v jednom domě blízko brány, je to ten chlápek v modrých
kalhotách. Zeptej se ho na Junktown a Hub. Tyto lokace se objeví ve tvé
cestovní mapě. Přemluv Iana, aby se k tobě přidal a jdi ven z vesnice.
5) Lokace 15
Vejdi do chýše a otvorem sestup pod zem. Najdi výtahovou šachtu a použij
provaz. Tak se dostaneš do 2. podzemního patra. Tam kousek za rohem najdeš
druhý provaz a použiješ ho na druhou výtahovou šachtu vpravo od první. Slez do
3. patra a jdi do jihovýchodního rohu. Tady získáš informace o vodním čipu,
který potřebuješ. Jdi ven z této lokace a do Junktownu (na jih odtud).
6) Lokace - Junktown
Najdi Killiana Darkwatera, což je starosta Junktownu. Promluv s ním. Během
rozhovoru se ho někdo pokusí zavraždit. Zabij atentátníky a vrať se
k rozhovoru se starostou. žekne ti, aby sis promluvil s místním mafiánským
bossem - Gizmou. Přijmi starostův návrh a navštiv Gizma. žekni mu o neúspěšném
vražedném pokusu na starostu a nabídni Gizmovi své služby. Gizmo přizná že
chce starostovu hlavu. Vrať se ke starostovi a dej mu pásek s Gizmovým
přiznáním. Souhlasíš s tím, že pomůžeš starostovi s Gizmovým obviněním, Gizmo
ale bude bojovat a ty ho musíš zabít a s ním jeho bodyguarda Iza. Potom si
promluvíš s kapitánem stráží, který má pro tebe úkol. Máš rozbít gang Skulz,
který pracoval pro Gizma. Jdi do Scum Pitt ve 20:00 a najdeš tam barmana,
který zabil člena gangu. Seber urnu na barpultu a ukaž ji Vinnie, šéfce gangu.
žekni jí, že jsi urnu nalezl v zadní místnosti Crash House. Přijme tě do gangu
a bude chtít, abys zabil barmana. Můžeš přijmout její nabídku, nebo běžet za
kapitánem stráží. V každém případě - když už jsi jednou v baru - pobij členy
gangu a vrať barmanovi urnu. Opusť Junktown a jdi do Hubu. Pokud potkáš cestou
Philipa, pomož mu se psem - buď psa zabij, nebo mu dej leguána na rožni
(Iguana-on-a- stick), to ti přinese nějaké body navíc.
7) Lokace - Hub
Nejdříve najdi zbrojíře v Old Town - má nejsilnější zbraň celé hry
- supermlat. Nejdříve si prohlédni jeho nabídku a pak se ho zeptej, jestli
nemá něco lepšího. Mluv s obchodníky, vyslechni jejich stížnosti a dozvíš se
o lokacích Necropolis, Boneyard a Brotherhood of Steel. Potom promluv
s Butchem, šéfem Far Go Traders, který tě pověří nalezením ztracené obchodní
karavany. Zeptej se ho na jeskyni Death Claw a jdi si promluvit s Beth. Ta
řídí zde, v Hubu, obchod se zbraněmi. Potom navštiv blázna v Old Townu, najdeš
ho u domu, ve kterém bydlí Harold - mutant. Blázen ti slíbí pomoci, až
promluvíš s Haroldem. Potom tě dovede do jeskyně Death Claw. Uvnitř najdeš
umírajícího mutanta, který ti dá holodisk. S ním se vrať do Hubu a ukaž ho
Butchovi, získáš tak nějaké peníze. Potom promluv s maníkem, který vede FLC.
Poradí ti, abys našel Dekkera, vůdce podsvětí. Jdi do nočního klubu, který je
přes ulici a přesvědč Kayna, aby tě pustil dovnitř. Tam promluv s Dekkerem,
který tě odkáže na nějakého obchodníka v Heigts. Provokuj Dekkera, že všechno
práskneš šerifovi a ve vhodnou chvíli ho zabij a pobij i celou jeho bandu.
Posbírej všechny věci a zajdi si na policejní stanici pro zaslouženou odměnu.
Zajdi navštívit "klub zlodějů" v jednom domě v Old Townu. Promluv s jejich
šéfem, který má něco velmi šikovného, ale bude za to chtít náhrdelník
obchodníka z Heigts. Do obchodníkova domu se můžeš dostat jenom po setmění,
když tam opatrně proklouzneš (SNEAK) při výměně stráží. Uvnitř v truhle najdeš
náhrdelník, seber ho a dones šéfovi zlodějů, dostaneš za něj elektronický
otevírač zámků. V Old Townu je také skupna vrahů, kteří vězní znalce
z Brotherhood of Steel. Pobij je a vězně osvoboď (pozor na týpka s kulometem
!). V jižní části Hubu najdeš obchodníky s vodou. Promluv s nimi o vodním
čipu. Odmítni jejich nabídku zásobování vodou a dozvíš se, že ghúlové
z Necropolisu jejich nabídku odmítli také (že by měli vodní čip ?). Nyní můžeš
přijmout práci, jako ochránce karavan. Za tuhle práci sice můžeš získat dost
zkušenostních bodů, ale zabírá dost času. V každém případě se potom odeber do
Shady Sands.
8) Lokace Shady Sands (potřetí)
Od Setha se dozvíš, že tlupa khanských jezdců unesla Tandi, starostovu dceru.
Jdi si promluvit se starostou a on tě požádá o zachránění Tandi a dá ti svůj
oštěp a požehnání. Jdi ke Khanům (lokace Raiders).
9) Lokace Raiders
Jdi rovnou k vůdci Khanů, Garlovi. žekni mu, že chceš unesenou dívku a budete
spolu bojovat holýma rukama. Nejlepší taktika je nejdříve zásah do nohou a až
bude Garl padat, tak hned druhou mezi oči. Potom vezmi Tandi k jejímu otci,
vezmi odměnu a vrať se sem zpět. Musíš pobít všechny Khany a pak teprver se
můžeš vydat do Necropolisu.
10) Lokace Necropolis
Do Necropolisu vstoupíš v části zvané Hotel. Nejdříve se musíš dostat
podzemními kanály k Rozvodí (Watershed). Promluv s mírumilovnými Ghúly, kteří
tady v podzemí žijí. Prober s jejich vůdcem své problémy a dozvíš se, že vodní
čip (water chip), který už tak dlouho hledáš, je zde, v Necropolisu a že je
používán proto, že jejich vodní pumpa je rozbitá. Musíš najít jednotlivé části
vodní pumpy a spravit ji. Nejdříve jdi za Setem, který žije uprostřed
Necropolisu. Promluv s ním a on ti řekne, že ve Watershedu právě dělají
problémy obrovští mutanti. Nejprve zabij nemocného Seta, vezmi, co po něm
zbyde a potom jdi do Watershedu. Najdi Harryho - šéfa mutantů a promluv s ním.
Bude tě chtít odvést ke svému poručíkovi, ale ty s tím nesmíš souhlasit. Harry
tě napadne a ty ho musíš zabít. Pozor, má laserovou pušku ! Ostatní mutanti se
na tebe vrhnou také (jeden z nich má plamenomet !) a až je pobiješ, tak budeš
teprve moci jít dál. Potom sestup do kanálů a najdi hromadu harampádí. Seber
ho a odnes šéfovi ghúlů, dostaneš za něj tři knihy o elektronice. Vrať se na
místo, kde jsi potkal Harryho a oprav vodní pumpu. V jižní části domu sestup
do kanálů a najdi vodní čip. Seber ho a jdi z Necropolisu do Brotherhood of
Steel.
11) Lokace Brotherhood of Steel
Promluv se strážnými. Jeden z nich bude chtít, abys mu něco přinesl z lokace
Ancient Order AKA Glow. Předtím ale ještě zajdi do lokace Boneyard.
12) Lokace Boneyard
Nejprve jdi do části Adytum a promluv s chemikem Milesem a s velitelem
Zimmermanem. Zimmerman chce hlavu šéfky gangu Blades (Žiletky), které viní ze
smrti svého syna a Miles zase chce pomoci s opravou hydroponické farmy. Jdi do
nočního klubu, kde jsou Blades a promluv s jejich šéfkou. Ta prokáže svou
nevinu a dá ti holodisk pro Zimmermana. Vrať se k němu a holodisk mu ukaž.
Nyní ti nezbývá nic jiného, než pobít všechny Regulators, jinak se dál
nedostaneš. Potom jdi navštívit Nicole, zakladatelku Followers of the
Apocalypse (Vyznavači Apokalypsy). Je přesvědčená, že se něco zlého děje
v katedrále (Cathedral) a bude chtít, abys zjistil, o co jde. žekni jí, že se
tam podíváš a jdi pryč. Nyní bys měl zajít za Gun Runners, ale aby ses dostal
do jejich pevnosti, musíš nejprve vyjednávat s Death Claws. Jakmile vstoupíš
do pevnosti Gun Runners, jdi si ihned promluvit s jejich šéfem Gabrielem. Bude
si stěžovat na situaci v Boneyardu - jeho jedinými zákazníky jsou Regulators
a on nemůže jít pryč kvůli Death Claws. žekni, že tedy Death Claws pobiješ,
vrať se k nim a udělej to. Nakonec najdeš Matku Death Claws a její vajíčka.
Seber je a vrať se ke Gabrielovi. Rozhodne se, že nikam nepůjde, protože jsi
Death Claws i Regulators zničil. Seber harampádí (junk parts) z místa, kde
byli Death Claws a dones ho k Milesovi, potom ke Smittymu a znovu k Milesovi.
Ujisti se, že máš v inventáři provaz a dva balíčky Rad-X a můžeš jít ven
z Boneyardu a do lokace The Glow.
13) Lokace The Glow
Zastav se na rozcestí u Glow a použij Rad-X tak, aby tvoje odolnost vůči
radiaci byla 100 %. Naní můžeš jít ke kráteru (Crater). Najdi trám, uvaž
k němu provaz a sestup do kráteru. Tady musíš najít paladinovo tělo v těžkém
brnění (power armor) a vzít od něj holodisk. Leží někde v prvním patře. Dále
musíš najít tři karty ke třem výtahům, opravit generátory v šestém patře,
potom jít do pátého patra, vyřídit strážné roboty, posbírat materiál a najít
počítač, ze kterého se dozvíš něco o supermutantech. Potom opusť Glow a jdi do
Brotherhood of Steel.
14) Lokace Brotherhood of Steel (podruhé)
Stráže tě nyní pustí dovnitř. V prvním patře navštiv tréninková zařízení
a promluv s paladinem. Poděkuje ti za záchranu znalce v Hubu a nechá tě, aby
sis sám vybral odměnu. Doporučuji těžké brnění (power armor). Dostaneš ho od
Michaela - to je chlapík v bojovém brnění nedaleko od skladu (supply room). Ve
druhém a třetím patře je obchod, knihovna a léčitel, kde si můžeš zvyšovat
svoje vlastnosti. Ve čtvrtém patře je Rada velitelů. Promluv s nimi. Dozvíš
se, že se něco povídá o armádě ze severu a požádají tě, abys prozkoumal
severní oblasti. Jdi ven z Brotherhoodu a do Boneyardu.
15) Lokace Boneyard (podruhé)
Jdi si promluvit s Milesem o novém obleku power armor. Požádá tě, abys mu
přinesl nějaké chemické knihy z Hubu. Až se vrátíš, tak ti za odměnu vylepší
tvůj ochranný oblek. Nyní bys už měl mít plasmovou pušku (Plasma Rifle). Odnes
ji ke Smittymu a on ji vylepší a udělá z ní Turbo Plasma Rifle, čímž získáš
jednu z nejlepších zbraní celé hry. Nyní jsi připraven vyrazit do vojenské
základny, která se nachází v severozápadním rohu mapy. Ale cestou se ještě
zastav v lokaci 13 - Cave Entrance, kde celá hra začala.
16) Lokace 13 - Cave Entrance (podruhé)
Musíš ještě totiž doručit vodní čip, kterým to všechno vlastně začalo. Předej
ho dozorčímu. Dozvíš se, že má obavy z mutantů a řekne ti, abys nezapomněl
zničit jejich základnu a šéfa. Nyní můžeš odejít do vojenské základny.
17) Lokace The Military Base
Až dojdeš k základně a prohlédneš si stráže, můžeš se vrátit do lokace
Brotherhood of Steel a požádat Radu velitelů o tři paladiny, kteří ti budou
pomáhat. Je to ale spíš ztráta času, protože nakonec zjistíš, že paladinové
s tebou dovnitř do základny nepůjdou. Takže raději zlikviduj stráže, jednomu
z nich seber vysílačku a zavolej do ní, že jsi napaden neznámými útočníky,
dostaneš tak další zkušenostní body. Nyní vstup do budovy. Tady zabíjej
všechno, co se hýbe - tady nejsou žádní přátelé ani spojenci. Pokud jde
o silová pole, hlídaná lasery, klidně postupuj přes červená pole, lasery ti
sice uberou pár životů, ale ne moc. Potom oprav emitory pro zelená silová
pole. Na posledním patře potkáš poručíka VanHaagena z katedrály, kterého můžeš
také zabít. Na všech patrech najdeš mnoho počítačů a také podezřelých
explodujících předmětů, před kterými se můžeš chránit tak, že je jednoduše
z dálky odstřelíš. Na hlavní počítač použij Science Skill, čímž ho oživíš
a zapni auto- destruktivní program. Teď musíš rychle vypadnout ze základny
ven. Poslední cesta vede do katedrály.
18) Lokace Cathedral
V katedrále tě bude doprovázet skupina skautů Followers scouts. Nejprve najdi
Nicole a řekni jí "red rider". Ona ti poví o tajných dveřích, od kterých má
klíč jenom Morpheus. Najdi ho (musíš jít po schodech nahoru) a bojuj s ním
a s Nigtkins. Seber klíč, vrať se zpět do přízemí, otevři tajné dveře a sestup
dolů. Najdi podivnou stěnu poblíž knihovny, která se v automapě hlásí jako
průchod (passage). Otevři jí a vstup dovnitř. Pobij všechny nepřátele a jdi do
třetího patra, kde najdeš další tajný průchod, kterým se dostaneš do chodby
blesků. Až jí projdeš, použij Doctor skill, aby ses dal do pořádku před
posledním soubojem s Masterem. Promluv s ním, ale nepřijímej jeho nabídku ke
spojenectví. Master na tebe zaútočí. Schovej se za jeden ze sloupů a střílej
po něm z Turbo Plasma Rifle. Budeš potřebovat čtyři až šest zásahů. V jedné
z chodeb se začnou líhnout supermutanti, ale nenech se tím rozptýlit - až
zlikviduješ Mastera, všichni zahynou. Jamile Mastera zabiješ, aktivuje se
kdesi ve čtvrtém patře autodestrukční program, který používá nukleární rakety.
Rychle uteč z katedrály ven a tím je hra Fallout u konce.
KONEC NÁVODU.
B. TVORBA POSTAVY, ZBRANĚ, TIPY, NÁHODNÉ LOKACE.
=================================================
Dodal : John C&C Zbořil - C.F.M.N+L Team
1) Tvorba postavy
Protože postav a vlastností je možno zkombinovat desítky druhů, přikládám
návod na mou nejoblíbenější postavu "SNIPERA". Je to obratný střelec na velké
vzdálenosti, s vysokou inteligencí a jeho vlastnosti jsou vybrány tak, aby
v průběhu hry mohl získat jakýkoliv z nabízených speciálních schopností, čili
tzv. "perks". Jo a je to dobrák, žádný záporák střílející děti apod. Takže
- vyberte si zcela novou postavu, dejte ji jméno, zvolte si pohlaví (zde
popsaný návod je pro muže) a věk (Interplay sice tvrdí, že věk průběh hry
neovlivní, ale pro sichr si vyberte radši někoho do 30-ti let) a jako první si
zvolte dole z "optional traits" tyto dvě : "Gifted" - přidá bod ke všem
vlastnostem, a "Small frame" - přidá bod k agility (zároveň sice obojí taky
něco ubere, ale nešť). A teď přidávejte body k jednotlivým vlastnostem až
dosáhnete konečného stavu :
ST (strength) - 6
PE (perception) - 7
EN (endurance) - 8
CK (charisma) - 4
IN (inteligence) - 9
AG (agility) - 9
LK (luck) - 5
Dál si můžete vybrat tři z nabízených skills a u nich obdržíte vyšší
procentíčko do začátku. Navíc každý z později získaných skill-points, který
obdržíte při dosažení vyššího levelu vám danou vlastnost zvýší o 2%, zatímco
u ostatních je to jedna ku jedné. Vřele doporučuju tyto: "Small guns", "Energy
weapons" a "Speech".
Perks vhodné pro ostrostřelce (zvolte v průběhu hry):
03. level - "Swift learner"
06. level - "Sharpshooter"
09. level H - "Bonus Rate of Fire"
12. level - "Explorer"
15. level - "Better Criticals"
18. level - "Sniper"
21. level - Co je libo. Teď už jste takoví supermani, že je to
celkem fuk.
2) Typy zbraní
a) Unarmed - neboli boj beze zbraně. K útoku používáš pěstí, popřípadě nohou.
Není moc efektivní a jeho využití je téměř minimální.
b) Small Guns - schopnost ovládat menší střelné zbraně, tj. pistole všech
druhů, pušky a brokovnice. Sice nezpůsobují taková zranění jako zbraně
energické či těžké, ale můžeš zpravidla vystřelit dvakrát za jedno kolo, což
jejich nížší účinnost do jisté míry kompenzuje. Navíc taková předělaná
brokovnice 233 se postará o téměř každého protivníka.
c) Big Guns - sem patří těžké rotační kulomety, plamenomety a další velké
kalibry. Jsou vhodné pro ty, kdo se neradi se svými protivníky moc mazlí.
Jejich síla je ničivá a žádný z protivníků nevydrží v jejich zaměřovacím poli
delší dobu. Nevýhodami jsou těžkopádnost a náročnost na body pohybu.
d) Energy Weapons - jsou všechny zbraně využívající jako munici energii všeho
druhu. Patří sem např. laserové a plazmové pušky, či pistole. Jejich síla je
rovněž ničivá a v podstatě na stejné úrovni jako u zbraní těžkých.
e) Throwing Weapons - jde o umění vrhat předměty všeho druhu. Můžou to být
oštěpy, kopí, kameny a granáty všech typů.
f) Melee Weapons - neboli zbraně pro boj zblízka. Není radno je podceňovat,
protože při dobré znalosti boje zblízka a s kvalitní zbraní typu power fist
můžete v pohodě způsobovat zranění okolo 30 bodů, a takto zaútočit můžete až
třikrát za jedno kolo !
3) Typy Zbrojí
a) Kožená bunda - nejmenší možná ochrana, ale aspoň vypadáš jako správnej
tvrďák, čímž můžeš leckdy vzbudit i respekt.
b) Kožená zbroj - patří rovněž mezi slabší zbroje. Poskytuje sice větší
ochranu než kožená bunda, ale přesto ještě není dostačující. Zvláště proti
útokům plazmou a trhavinami je nepoužitelná.
c) Kovová zbroj - je nejtěžší ze všech zbrojí, na které ve hře narazíte. Její
ochrana není stále ještě plně dostačující. Jedině snad proti laserovým
zbraním. Nevýhodou je velká váha.
d) Bojová zbroj - to je to pravé ořechové. Poskytuje skvělou ochranu, je lehká
a velice dobře se v ní pohybuje. Její jedinou nevýhodou je poměrně vysoká cena
(stojí zhruba 6.000,-), ale dá se i ukrást. Dost peněz lze také získat
prodejem zbraní poražených nepřátel.
e) Power Armor - vůbec nejsilnější zbroj, ale nedá se koupit. Je velice těžké
ji získat - pouze odměnou za dobrou práci (viz. návod).
4) Vybavení
a) Radaway - používá se, pokud jsi byl vystaven vysokému záření. Sice má
nepříjmené vedlejší účinky, ale pořád je to lepší, než se proměnit v hromadu
hnisajícího rosolu.
b) Rad-X - jsou prášky, které preventivně působí proti radiaci. Podávají se
mezi jídlem a je vhodné je zapít vodou.
c) Stimpak a Super Stimpak - umožňují doplnit průměrně asi 15 životů (Super
Stimpak třikrát více), ale pozor na předávkování.
d) Světlice - slouží kupodivu k osvětlení prostoru kolem postavy.
e) Geiger Counter - měří radiaci v okolí postavy a také velikost zasažení
pokožky postavy.
f) Motion Sensor - detektor pohybu a živých organismů, které se nacházejí se
v poloměru jeho dosahu.
5) Tipy
a) Měj vždy připravenou pouze jednu zbraň a druhou ruku si nechávej prázdnou.
Nebudeš zbytečně provokovat mírumilovné obyvatele poničených městeček.
b) Pokud ti někdy zbyde několik volných bodů pohybu, doplň si munici do
zbraně. Později na to zpravidla již nebývá čas.
c) Někdy je výhodnější se od nepřítele vzdálit, než šetřit body pohybu
a nechat počítač, aby vám je konvertoval na obranné číslo.
d) Vždycky se snaž využívat nerovností terénu a maskuj se za všechno, na co ve
hře narazíš. Nepřítel si tě pak nemusí všimnout, ale hlavně je pro něho daleko
komplikovanější tě vůbec zasáhnout. Používej taktiku výstřel, schování se,
výstřel, schování se.
e) Pokud se potřebuješ během boje léčit, otevři si inventář (to stojí čtyři
body pohybu) a použij tolik stimpaků najednou, kolik jich jich je potřeba
a zároveň si nabij zbraň.
f) Nikdy zbytečně nestůj mezi svým společníkem a protivníkem, protože pak by
prvního zastřelili určitě tebe.
g) Vždycky měj připravenou vhodnou zbraň. Například nemá cenu používat granáty
proti jednomu protivníkovi, nebo jednoduché pistole, je-li na scéně nepřátel
více.
h) Používej Save před vstupem do neprobádaných lokalit i během soubojů - dobrý
zásah tě skoro vždycky pořádně poničí bez ohledu na to, jakou zbroj máš
momentálně na sobě.
i) Nezapomeň hned zpočátku naverbovat do party Iana (viz. návod), který se
nachází v Shady Sands východně od tvého vaultu. K tomu je nutné mít alespoň
průměrný skill speach, anebo jenom trochu štěstí. Když to nepůjde jinak,
nahrávej znova pozici a rozhovor zkoušej znova a znova. Ian je velice dobrý
pomocník.
j) Prohlížejte všechny regály, police, krabice i ledničky. Všude se dá najít
spousta užitečných věcí. Hlavně na začátku hry berte všechno, protože to co
neupotřebíte, prodáte nebo vyměníte za něco potřebné. Nezapomínejte prohlížet
pobité nepřátele.
k) V rozhovoru vyzkoušejte (uložte si ale předem pozici) všechny možnosti. NPC
postavy vám často řeknou důležitá fakta až ve třetím nebo čtvrtém kroku, tak
se nebojte experimentovat.
6) Náhodné speciální lokace
(najdete je pouze pokud máte dostatečný "luck", pro jistotu ještě podpořený
perkem "Explorer") :
1) Zpěvák Patrick - opatrným vyptáváním ho přimějte ho k tomu, aby vám
zazpíval vaši oblíbenou keltskou píseň. Získáte +1 v položce Charisma. A pozor
máte jen jednu šanci !!!
2) Obří stopa v poušti. Najdete v ní rozšlápnutého peasanta, kterýžto
nešťastník má u sebe Stealth boy, přístroj pro částečné zneviditelnění. Zřejmě
se mu jeho použití stalo osudným.
3) UFO - nejoblíbenější a nejhledanější artefakt. Naleznete zřícený létající
talíř (s cedulkou "Majetek Zóny 51. Při nálezu navraťte...") a u něj dvě
kostry mimozemšťanů. Jedna má u sebe fotku Elvise a ta druhá tu nejmocnější
zbraň na kratší vzdálenosti v celé hře : Alien Blaster. ŮDAJNĚ lze taky po
několikerém prozkoumání najít holodisk, na kterém si po nahrání do PIP-boye
můžete pustit další film. Ten se mi ale nikdy nepodařilo najít. Pokud se to
povede někomu z vás, dejte mi vědět....
4) Stádo podivných mluvících krav - tady nic nezískáte, jen se zasmějete.
5) Bob a jeho prodejna použitých aut. Chlapík snažící se vám prodat uprostřed
pouště použité (ale opravdu HODNĚ použité) auto, ovšem nemá do něj benzín.
V jeho domku najdete speciální verzi vzduchovky (dokonce jsem s ní odpráskl
i pár supermutantů).
6) Převrácený náklaďák s bednou "peněz".
7) Stroj času vypadající jako modrá policejní budka (z období r.1960 z Velké
Británie). Když se k ní přiblížíte, rozsvítí majáček a zmizí. Na místě, kde
byla zůstane ležet sensor pohybu.
8) Rybář se synem. Pokud je chcete najít, musíte se pochopitelně courat po
břehu moře.
9) Vyděšený strážce karavany (celou jeho karavanu pomlátili supermutanti). Nic
od něj nezískáte, jen trochu stísněný pocit.... Mimochodem, ačkoliv už ani
sám nevím, kolikrát jsem Fallout dohrál, tohohle chlapíka jsem potkal jen
jedinkrát. Musíte mít asi velké štěstí.
10) Lovec odměn Christopher. Pokud hrajete za špatňáka, tak si vás podá...
KONEC.