1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Fallout
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Fallout - návod

Děj celé hry se začíná v roce 2077 kdy vzplanula další světová válka kvůli zbytkům vytěžitelných surovin. Proto je celá planeta zničena jadernými výbuchy a zamořena radiací. Jediné bezpečné místo byli obrovské podzemní Vaulty. Tvoje rodina vyhledala Vault 13. Celé generace jste žili bez potuchy o vnějším světě. Pěstovali jste si vlastní jídlo, recyklovali jste odpad a pili jste vyčištěnou vodu. Ale to se má vše brzy změnit. Kontrolní čip recyklace pitné vody je zničený a bez něj nebude žádná voda a proto i žádný Vault.


A. Tvorba Postavy


Rysy


Hodně bych doporučoval rys “Talentovaný“, protože vám přidá ke každé schopnosti 1 bod, ale zase vám sebere ode všeho 10%, ale vyplatí se to. A jako druhý je dobrý “Těžká ruka“, protože vám dost přidá na boji zblízka.


Schopnosti


Síla - 6

Vnímání - 7

Odolnost - 8

Charisma - 7

Inteligence - 6

Hbitost - 8

Štěstí - 5


Talenty


Ve Falloutovi se vám nejvíc budou hodit “Energetické zbraně“, protože nejlepší zbraň v celé hře je Turbo - plazmová puška, dále “Paklíč“, protože v celé hře jsou kvanta zamčených dveří a taky sejfů a dále především “Ukrást“, protože bez toho to fakt nejde.


B. Několik rad do začátku


1. Kraďte, šlohejte, berte si všechno co chcete protože nic vám z toho nehrozí, teda pokud vás nechytnou, to už je potom horší.

2. Zeleně zbarvené pole označuje přechod do další části a hnědé znázorňuje přechod do mapy.

3. Ve hře jsou tři kurzory.


Ruka - Slouží pouze k přesunování předmětů. Například když kradete.

Šipka - Když máte šipku a podržíte pravé tlačítko, tak se ukáží možnosti. Například použít nebo položit předmět.

Šestiúhelník - Ten slouží k pohybu v normálu a při souboji. Ono se snad ani nikdy jindy hýbat nejde.

4. Pokud někde získáte knihy, tak je čtěte, dostanete tak zadarmo procenta k některým schopnostem a navíc se zbavíte zátěže. Já jsem četl asi všechny kromě první pomoci která je totálně na nic.

5. Úplně se vykašlete na schopnosti “past“, “zálesák“, “doktor“, “první pomoc“, “plížení“, “hazardní hry“ atd.

6. Červeným tlačítkem nad zbraní si přepínáte mezi levou a pravou rukou.

7. Nejlepší je mít v jedné ruce zbraň a druhou volnou, abyste nedělali problémy a když jde do tuhého, tak stačí jenom přehodit ruku.

8. Ve hře radši nikdy moc nemrhejte časem. Třeba v Necropolis když přijdete pozdě, můžete místo ghúlů najít jenom armádu útočících supermutantů.

9. Váš protivník, který vypadá nejslaběji, tak ten je nejvíc zákeřný a proto nikdy nepodceňujte své nepřátele.

10. Vždycky všude všechno prohledávejte ať už jde o knihovny nebo stoly, protože nikdy nevíte, kde může něco být.

11. Nikdy neberte drogy ani nepijte alkohol.

12. Když budete odemykat zamčené dveře, není na škodu si uložit hru, protože nejednou se stane, že dveře zaseknete a nedostanete se tam už nikdy.

13. Vždycky když najdete holodisk, tak si pomocí použít nahrajte. Přečíst si ho můžete v Pipboy pod tlačítkem stav pod kolonkou data. Takže je čtěte, dozvíte se hodně moc zajímavých věcí.

14. Doporučuju si v nastavení zapnout vždy běh a titulky.

15. Do měst choďte za světla, protože v noci toho nejde moc vidět.

16. Svým kamarádům nikdy nedávejte víc zbraní. Vždy jim dejte 1 zbraň, všechny náboje co do ní najdete a 3-5 stimpaků nic víc. Určitě byste nebyli rádi, kdyby v bitvě místo aby střílel z brokovnice - bodal kopím.

17. Z “Perků“ (to jsou schopnosti, které si můžete vybrat jednou za 4 úrovně) si určitě vemte “Bonus Kadence“, “Bonus Pohybu“ a “Všímavý“ a dál už je to jenom na vás.

18. Když najdete Energozbroj, zvýší se vám síla +3.

19. Tento návod není zcela úplný, popisuje hru jak jsem ji dohrál já, ale ovšem lze ve hře najít další věci, které tento návod nepopisuje.



C. Návod


Vstup do Vaultu 13


Zabijte všechny krysy co vám budou křížit cestu a hned u vchodu seberte věci mrtvole. Projděte až do mapy a dejte se na západ asi 5 sektorů až do další lokace. Jo a když budete chtít jít zpátky do Vaultu tak to stejně nepůjde, protože vám technik řekne, že se rozbil vstupní mechanismus.


Shady Shans


Nedělejte problémy a nechte si zatažené zbraně. Promluvte se ženou u brány, ptejte se jí na všechno, dostanete nějaké zkušenosti. Potom běžte dolů za doktorem Razlem. Uložte si hru a běžte mu vykrást knihovnu. Potom promluvte se starostou jmenuje se Adreash nebo nějak tak a jeho dcerou Tandi. Jeho dům je hned vedle doktora. Kuchařce u starosty řekněte že její jídlo dobře voní. Sežeňte si někde 100 peněz aby jste si mohli koupit Iana, který je vdomě napravo od vstupu, má modré kalhoty a černou bundu. Běžte doprava do další části. Potom běžte za mužem vzáhonu, jmenuje se Curtis. Promluvte sním a vrozhovoru dejte “nevíš něco o..“ a napište tam “crop rotation“. Dostanete 500 zkušenostních bodů za pomoc při zavlažování farmy. Pokud máte vysoké charisma a “řeč“ tak je to normálně obsaženo v rozhovoru. Potom běžte doprava a dolů, je tam malý domeček a na zemi tam leží perlík a lano. Nechte si lano. Vydejte se i s Ianem do Vaultu 15, je to asi 5 sektorů napravo od Shady Shans.


Vault 15


1.patro

V boudě je žebřík dolů. Potkáte hodně krys všeho druhu, vlezte do Vaultu hned v první chodbě je na zdi skříňka se světlicemi. Další skříňka je vpravo nahoře, tam kde bývala ošetřovna. Jde dost špatně vidět. Potom běžte k výtahu a dole na zemi leží dvě světlice. Použijte lano na výtahovou šachtu a slezte dolů.


2.patro

Prohledejte skříňky a vemte si lano a koženou bundu kterou si oblékněte ale moc vás to neochrání, ale aspoň vypadáte jako drsnej motorkář. Potom když půjdete nahoru ke kamenům jsou tam na zemi nějaké náboje.


3.patro

Když půjdete napravo ke kamenům jsou tam na zemi opět náboje. Běžte ke skříňkám a dynamit který tam bude si nechte. Hned pod tím jsou zasypané dveře, běžte se na ně podívat a na zemi by mělo být páčidlo. Vedle vmístnosti když projdete až na konec je na zemi knížka. Vdalší místnosti je na konci na zdi skříňka snáboji ale jinak až na ty věci tam už nic není. Vydejte se zpátky do Shady Shans.


Shady Shans  #2


Běžte za Setem je to chlap u brány sbrokovnicí a řekněte mu ať vás odvede do radškorpióní jeskyně.


Radškorpióní jeskyně


Celé to tam vyčistěte a berte radškorpióní ocasy. Když půjdete dolů tak u nejlevější hromady kostí leží náboje. Kdo ví jak se tam dostali. Až to budete mít tak bežte na začátek jeskyně a vúzkém průchodu vám po prozkoumání stěny hlásit že tato stěna vypadá méně stabilně tak tam položte dynamit a počkejte než vybuchne. Potom zase do Shady Shans.


Shady Shans  #3


Běžte za doktorem Razlem a řekněte mu že máte vzorek radškorpióního jedu a on vám zocasů udělá protijed. To dělejte až nebudete mít žádný ocas. Běžte za závěs a použijte sérum na ležící postavu a jestli jste taky otrávení tak samozřejmě taky na sebe. Je to Setův bratr. Zeptejte se Iana jak se jde do Hubu a do Junktownu. Následuje Junktown.


Junktown


Pokecejte s borcem u brány což je Lars místní šerif na řekněte mu že mu pomůžete. Běžte doleva do nemocnice je tam doktor Morbid, který dělá jídlo z lidských mrtvol. Slezte po žebříku dolů a tam bude trpaslík. Řekněte mu, že je prase, že dělá jídlo z mrtvol a nadávejte mu až na vás začne střílet. Zabít. Na skříňku použijte past. Někdy ji objevíte, někdy ne. Když ji neobjevíte tak použijte paklíč a napíše vám to, že jste čirou náhodou odpálil výbušninu a nikdy už neuvidíte ty prachy co tam byly. Podařilo se mi ji otevřít jen jednou. Save. Vylezte po žebříku a začnou po vás střílet stráže. Zabít i s Morbidem. Mají u sebe kožené brnění. Běžte do další lokace je to nahoru a ještě si nechejte tu koženou bundu. Vdalší lokaci dojděte za starostou Killianem je to hned první dům. Pokecejte sním něco mu vyměňte mu věci totálně na nic typu světlice za prachy a až sním domluvíte tak přijde atentátník a začne po něm střílet. Pomozte mu ho zabít. Hned sním promluvte a on vám řekne, že ví, že to byl Gizmo, ale že nemá důkaz tak se mu nabídněte že ho seženete. Dá vám štěnici a gramofon. Jděte nahoru do další lokace. Navlečte si koženou bundu a běžte doprava k domu a získáte Žeryka je to pes a jako jediný mi vydržel až do konce hry. Jde ho taky získat tím že mu dáte maso zMorbidovi nemocnice. Potom si ji zase převlečte.


Běžte do kasina je to hned vedle až dozadu za Gizmem. Promluvte si s ním. Buď můžete pomocí “ukrást” dát štěnici a zase mu ji sebrat ale to je riskantní nebo stačí mít vinventáři gramofon. Řekněte mu, že jeho atentát selhal, on vám řekne, že neví o čem mluvíte, tak mu řekněte, že to bereme jako čistě teoretickou záležitost. Nabídněte se, že ho pro něho zabijete. On vám řekne, že mu musíte donést Killianovi vojenské známky a hlavně se ho zeptejte proč ho musíte zabít. Řekne vám, že mu kazí obchody. Potom běžte do baru za Nealem je to až vzadu. Pozor otevírá až v 16:00. Pokecejte sním a potom nějakej Lebkoun začne mlátit servírku a Neal do něho udělá díru. Vrohu tam zpívá týpek řekněte mu, že je to krásný zpěv a můžete se ho zeptat jak se jde do nějakých měst, kousek pod ním stojí chlapec vkoženém brnění. To je Tycho. Nech se pozvat na drink něco vás naučí a potom se ho zeptejte jestli se kvám nechce přidat. Gratuluju, máte v partě dalšího kamaráda. Vlevo od Nealova baru se pořádají boxerské zápasy tak si můžete vsadit. Naklušte zase za Killianem vdruhý části a dej mu gramofon spáskou. Zeptá se tě jestli mu chcete jít nakopat prdel a vy chcete jít. Zabijte to tučný prase. Běžte do hotelu je to vedle Killiana a vybrakujte tam ledničku. Projděte až na konec a pokecejte sholkou u dveří. Projděte dveřmi a promluvte sborcem kterej vypadá jako Ian. Jmenuje se Vinnie. Řekněte mu že se chcete stát jedním zLebkounů a řekněte, že mu to dokážete, dá vám úkol donést od Neala jeho urnu, která je na stole. Jděte teda tak před 16:00 do baru a vemte si urnu. Doneste ji Vinniemu a on se vás zeptá, jestli ho chcete jít vykuchat. Buď můžete jít hned a začít střílet po Lebkounech a nebo můžete jít všechno nabonzovat Larsovi a jít tam se zákonem.


Až je vystřílíte tak dejte ještě Nealovi tu urnu. Budete mít pití zadarmo. Až vystřílíte Lebkouny tak pokecejte stou holkou jak stála vpřede dveřma u místnosti sLebkounama a zkuste ji překecat ať se od nich odtrhne. Řekne že umí trochu vařit. Možná se stane kuchařkou? Potom běžte někdy ráno za Killianem a počkejte tam až do půlnoci. Půjde spat a vy se zatím vkraďte do vedlejší místnosti a běžte tam kde vás neuvidí. Počkejte do rána Killian bude už vdruhé místnosti. Celý  to tam vybrakujte hlavně sejf. Běžte tam jako předtím a počkejte do půlnoci. Běžte do další místnosti. Počkejte do rána a odejděte. Potom běžte za Larsem (borec ubrány) a on vám dá odměnu za Gizma a za Lebkouny. Čeká Hub.


Hub


Projděte dolů až do další části, v té první nic není. Ve druhé části běžte hned doleva do Crimson Caravan a tam v baráku prohledejte stůl. Jsou tam drogy a za ně je hodně penež. Můžete se nechat od nich najmout jako ochránce karavany ale moc dlouho nepřežijete. Možná až později. Potom můžete jít za Lorenzem je to levej dolní barák ztěch čtyř uprostřed. Je tam napsaný FLC. Save. Pošlete ho do háje a zabijte ho přijdete si na hodně věcí. Jestli to nepůjde tak ho zabijete až se vrátíte zKráteru. Ale nepředbíhejme situaci. Dejte se úplně doprava nahoru části Staré město. Běžte za Jacobem obchodníkem se zbraněmi, je vbaráku a má kovovou zbroj. Prodejte mu tam všechny věci co nepotřebujete (za peníze samozřejmě) ale neprodávejte náboje 223 FJM. Vždycky dejte obchod něco prodejte a až nebude mít peníze tak ukončit rozhovor a potom zase sním pokecejte a peníze se mu tam objeví. Potom běžte doprava a vposledním domě je borec. Kupte si od něho Rad-x (asi 3x). Jsou to žlutočervený tabletky proti radiaci. Potom běžte zpátky Centra a běžte úplně dolů do rosekanýho baráku vekterým stojí chlap v zeleným a pokecejte sním. Řekne vám že jeho farmu obsadili nájezdníci. Řekněte mu že mu pomůžete ale pozor musíte mít 5 úroveň on vás tam odvede. Save. Potom to tam celý vystřílejte a seberte všechny věci.


Vraťte se ktomu kolíkovi. Dá nějakou drsnou předělanou bouchačku kterou dejte Ianovi se všemi náboji 223. FJM a vemte si od něho 10mm a náboje protože byste nebyli rádi kdyby sní střílel když má lepší . Pozor dělá děsnej bordel. Běžte úplně nahoru tam kde se jde do první části a doprava do Go Far Trades a nějak tak dál. Běžte za Butcherem je to borec úplně nahoře vmístnosti. Nebudou vás kněmu chtít pustit tak řekněte Rutgerovi že si jdete pro práci. Zeptejte se Butchera na práci a on vám dá za úkol zjistit co se stalo sjeho karavanama. Dostanete slevu na zbraně v obchodě u Beth ztěch čtyř uprostřed, tak tam jděte. Pokecejte sBeth a zeptejte se jí na ty karavany a na párače. Pošle vás za Haroldem. Běžte zase do Starého města a dolů do rozbitýho domu smutantem Haroldem. Dejte mu chudákovi pár drobných. Vyslechněte si jeho příběh řekne něco o základně Supermutantů a o jeho přátelích. Hlavně se ho zeptejte na Párače. Potom jděte za strýčkem Slappym je kořen kterej se motá před Haroldovým barákem a řekněte ať vás odvede kpáračovi bude sice kecat nějaký kecy ale potom vás tam odvede. Save. Běžte dolů a zabijte tu bestii a potom vyslechněte toho ležícího mutanta. Dá vám holodisk kterej si přečtěte. To běžte říct Butcherovi a řekněte mu že to byli supermutanti. Práci jste splnili a u Rudgera si vyzvedněte odměnu. Když půjdete do baru tak je dole borec vkožený bundě můžete se sním domluvit na práci. Jeho šéf bude chtít aby jste zabil pana Highwatera protože nespolupracuje spodsvětím. Běžte do části “Pahorky“ což je vlevo dole. Jsou tam si jenom dva baráky tak tam jděte kuchněte ho. Stejně se mě nikdy nepodařilo jít kněmu po dobrým.


Ale jestli chcete dělat dobrý skutky tak při rozhovoru řekněte že to neuděláte a všechno běžte potom nabonzovat šerifovi který je pod Go Far Trades. Znovu potřete tento nekalý živel. A když jsme u pana Highwatera. Ve Starém městě prohledejte domy sfeťákama a vjednom znich najdete schody dolů. Dole budou celkem troje zamčené dveře a mezi nimi někde na zemi výbušnina na kterou když vstoupíte tak vybuchne. Vůbec nejlepší je chodit po obvodu místnosti. Až projdete na konec budete vcechu zlodějů. Promluvte sjejich velitelem Loxlayem. Můžete se kcechu přidat. Budete mít za úkol vykrást dům pana Highwareta. Ještě než půjdete tak u dveří promluvte sValentinou která vám dá nějaké věci. Počkejte do noci a vydejte se do Pahorek. Zbudou tam jenom dva strážní kteří budou stát na severní straně budovy a jeden bude chodit ke dveřím. Za žádnou cenu vás nesmí vidět. Běžte kjižní části domu. Počkejte až strážný u dveří půjde nahoru za tím druhým a vlítněte do domu. A nezapomeňte za sebou zavřít. Truhla snáhrdelníkem je nad koupelnou. Když ji budete odemykat vybuchne bomba ale nenechte se tím znepokojit. Vemte náhrdelník a tryskem se vraťte kLoxlayovi pro odměnu. Ale teď zase zpátky do reality. Dále běžte zase do centra a běžte doprava dolů do části “Kupci svodou“. Můžete jít do něco jako kostela shromadou totálních vypatlanců. Nemusí vás mrzet že je tam všechny vystřílíte protože jsou fakt vygumovaní že už víc nejde. Jestli chcete tak to tam vystřílejte. Bude to jenom k dobru.


Dole v dalším domě můžete za 2000 babek nechat do Vaultu dovážet vodu a to vám přidá 100 dní na záchranu Vaultu. Ale zase snadno odhalíte cestu případným nepřátelům protože karavany jsou dobře viditelné i na dlouhou vzdálenost. Následuje Kráter znamená že u Jacoba prodejte úplně všechno zbroj i zbraně za peníze (samozřejmě neprodávejte stimpacky, peníze, sadu paklíčů a všechny potřebný věci). Musíte jít co nejvíc nalehko. Hlavně si ssebou nezapomeňte vzít lano. A taky Rad-x proti radiaci. Potom vlezte do mapy a běžte od Hubu úplně doprava, cestou půjdete kolem Necropolis a tak dva sektory od okraje mapy se dejte dolů až uvidíte novou lokaci je hodně daleko.


Kráter


U kráteru rychle snězte tolik Rad-X aby jste byli 100% odolní proti radiaci což jsou asi 2 prášky. Na pilíř připevněte lano a slezte dolů. Vcelém areálu se nachází 3 přístupové karty kvýtahům-žlutá, červená a modrá takže je nestraťte. Ještě opatrujte holodisk který najdete u postavy vpodivném brnění.


1.Patro

V prvním patře všude všechno prohledejte všechno poberte a u mrtvé postavy vEnergozbroji je holodisk kterej si za každou cenu nechejte. Je tam taky někde žlutá přístupová karta kvýtahu. Běžte kvýtahu použijte na něho kartu a sjeďte do druhýho patra.


2.Patro

Scénář se zase opakuje všude všechno vyberte. Vtomhle patře už by měli být roboti takže je můžete nejdřív okrást a potom postřílet a nebo je hned postřílet. Jak je vám libo. Každopádně je zabijte.


3.Patro

Zase to stejné. Měla by se tady nalézat červená karta kvýtahu na další výtah.


4.Patro

To stejný. Je tu superpočítač Zex. Můžete sním pokecat a dokonce i zahrát šachy ale stejně nikdy nevyhrajete. Za Zexem  je místnost a vní je prasklá zelená nádrž a za ní leží mrtvola mimozemšťana ale naneštěstí u sebe nic nemá. Škoda.


6.Patro

Zase to stejný. Nachází se tu generátor energie který opravte a potom nahoďte vedlejším počítačem primární zdroj energie. Teď by měl jet už modrý výtah úplně nalevo a pokud nechcete bojovat tak běžte otevřít dveře kvýtahu a potom zase vypnout energii.


5.Patro

Jsou tu zase roboti takže zrušit až je zabijete tak můžete zase nahodit elektriku. Dole jsou uprostřed dvě šatní skříňky. Vté vrchní je kevlarová zbroj a vté dolní je plazmová puška nejlepší zbraň ve hře. Na skříňkách na zdi je plno věcí a znich si hlavně vemte mizík. Přístroj na částečnou neviditelnost. Poberte co se dá a vraťte se zpátky do Hubu.


Hub #2


Běžte do Starého města za Jacobem a prodejte zase úplně všechno. Měli byste mít tak 60-70 tisíc. Potom jděte doprava a u konce části hned první dům dolů. Poznáte to tak že když do něho vlezete tak po vás začnou střílet. Pozor ten borec vkožený zbroji má pumpovací brokovnici.  Postřílejte je tam všechny a osvoboďte týpka vzadu. Je zBratrstva Oceli tak se  vám to bude hodit.


Bratrstvo Oceli


Promluvte s Cabbotem u vchodu. Zeptejte ho, jak se můžete stát jedním z nich a on vás pošle do Kráteru ale tam už jste přece byli nebo ne? Tak s ním promluvte znovu a dejte mu holodisk a on vás pustí dovnitř. Budete čumět.


1.Patro

Dejte se doleva za borcem vkevlarce to je Michael. Promluvte sTalusem který je hned vtělocvičně pod Michaelem a jelikož jste zachránili toho borca zHubu tak vám dá vybrat odměnu tak si vemte Energozbroj. Gratuluju získali jste nejlepší zbroj vcelé hře. Tak si pro ni jděte za Michaelem. Potom jděte do tělocvičny a dívejte se na trénink a po dlouhé době dostanete nějaký procenta kboji na blízko. Promluvte zase Talusem a ptejte se výzbroj pošle vás zase za Michaelem. Dostanete Zbroj Bratrstva což je trochu lepší kevlarka a tři dávky munice dle vlastního výběru.


2.Patro

Nachází se zde ošetřovna tak se běžte vyléčit od zranění a od radiace. Potom jsou zde ubytovny a ta nejvyšší je vaše a váš spolubydlící Jerry je pěkně ukecanej.


3.Patro

Jděte do místnosti spočítačema a promluvte sVree. Může vám dát nějaké Rad-X a zeptejte se jí jestli vás naučí spočítačem. Potom použijte počítač vpravo a nechte se učit. Ještě se jí zeptejte na všechny ty mutace. Dá vám holodisk o vlastní pitvě mutanta. Vmístnosti vpravo jsou technici. Zde můžete získat další Energozbroj. Pokecejte srytířem vlevo a zeptejte se ho na tu rozdělanou Energozbroj na stole. Řekne že vám ji klidně dá ale chybí jí Syctolický Motivátor a bez něho je nepoužitelná. Ten lze sehnat dvěma způsoby. První je že řekněte Michaelovi že mu nakopete prdel jestli vám to nedá. Druhý je že počkáte do půlnoci a až půjde Rhombus boss všech paladinů spát tak se tam vplížit a ze skříňky mu jeden ukrást. Sídlí vedle od tělocvičny v1.Patře. Ale nesmí vás chytnout. Ten druhý rytíř je Paul tak sním můžete kecat o nové laserové pistoli a možná ji zněho vykecáte.


4.Patro

Je zde senát a zasedací místnost. Promluvte sgenerálem Maxsonem a dozvíte se o problému tak mu nabídněte pomoc. Samozřejmě se ho ještě zeptejte na zbraně. Pošle vás za Mathiou to je osoba hned vedle něho. Vemte si Energopěst je asi ztoho všeho nejlepší.  Budete mít za úkol prozkoumat severozápad ale to až potom. Tak máte Energozbroj a plazmovku tak můžete jít do toho hnusného Necropolis. Do Necropolis ale dorazte za světla.


Necropolis


Všechny ghúly tam vystřílejte protože jsou jenom na obtíž. A vstupte kanálem do kanálu. Pokračujte na sever do další části. Teď potkáte skupinku ghúlů ale ti nejsou zlí ghúlové ale hodní. Zeptejte se ho na vodní čip a on řekne že si ho můžete vzít když spravíte vodní pumpu. Tak souhlaste. Potom vylezte nějakým žebříkem na povrch a zase to tam budete muset vystřílet. Můžete promluvit svládcem Necropole Sethem. Řekněte mu že je debil a vypadá jako prase i když on tak fakt vypadá možná i hůř. Tak to tam zase celý vystřílejte a seberte věci který se budou hodit. Poté zase slezte dolů do kanálu a zase na sever do další části. Zase vylezte žebříkem na povrch. Bude tam zase hlouček ghúlů a na západě 2 osoby vkápích. To jsou Děti Katedrály ty stejný vypatlance jako vHubu takže jestli chcete tak je můžete oddělat. Dále jsou tu Supermutanti. Ten včerným je Harry. Nepřistupujte na jeho hru že vás odvede za poručíkem. Potom ho zabte i sjeho kamarádama protože na vás zaútočí. Znovu najděte poklop do kanálu, projděte na východ a na zemi se válí haraburdí tak ho seberte, jsou to části té rozbité vodní pumpy. Běžte zpátky tam kde byl Harry a vdalší místnosti je ta rozbitá pumpa. Použijte na ni to haraburdí co jste našli. Pumpa je spravena a vy si můžete vzít ten čip. Bežte místností dál a osvoboďte zamčenýho ghúla a prolezte poklopem dolů a ještě jednou dolů. Přijdete do starýho Vaultu kde straší fosforeskující ghúlové. Ti kteří vám budou křížit cestu odstraňte. Výtahem sjeďte do druhého patra a vlevo nahoře je skříňka sRad-X. Ve třetím patře jděte doprava dolů tam kde je velín a zjediného jedoucího počítače vyjměte vodní čip. A rychle sním do Vaultu.


Vault 13


Honem spěchejte do Velína ke Správci řekněte mu o svém nálezu. Dostanete 7500 zkušenostních bodů za nalezení čipu. Správce vás odvede do knihovny kpodání zprávy až tak učiníte tak běžte zase za Správcem a on vás zase pošle pryč. Musíte přece zničit toho kdo vyrábí mutanty. No ale na to máte neomezeně času tak si můžete dat chvilku oraz. Proto se vydejte zase do Shady Shans.


Shady Shans 4#


Běžte se podívat za starostou Adreashem. Řekne vám, že jeho dceru Tandi unesli nájezdníci a dá vám kopí.


Nájezdníci


Když si oblečete kožené brnění tak si všichni budou myslet že jste mrtvý otec jejich šéfa a všichni budou škemrat o milost. Tady to je  jednoduché všechno vystřílet a osvobodit Tandi. Můžete vyzvat jejich bossa na pěstní souboj. Doporučuju mlátit ho hlavně do očí a do hlavy.


Shady Shans 5#


Jděte za Adreashem a řekněte mu, že jste ji zachránili. Budete mít jeho vděk a zvýší vám to karmu.


Junktown 2#


Dejte se do Crash House a pronajměte si pokoj na jednu noc. Ráno vás vzbudí domácí že nějakej ožrala ohrožuje jednu zjejí holek. Zkuste ho ukecat ať ji pustí, když tak za nějaký ten peníz. Když se vám to podaří děvče vám dá jedno číslo zadarmo ale hlavně ho nenechte aby ji zabil.


Bratrstvo Oceli 2#


Sjeďte do druhého patra a u doktorky si nechte udělat všechny možné operace. Zvýší vám sílu a odolnost atd.


Pohřebiště


Vydejte se jižně a najděte chlápka vbílým obleku. To je Miles místní chemik. Promluvte sním a on vám řekne o jejich problému srozbitými hydroponickými farmami. Nabídněte mu vaši pomoc. Hned se vydejte na sever do další části a dál nahoru doleva ještě do další části. Teď pozor jsou tu párači. Vtéto části nic není jenom jedna mrtvola u které seberte haraburdí což jsou chybějící součástky kopravě farem. A za žádnou cenu nechoďte dolů po schodech nedaleko té mrtvoly. Dále se vydejte zase nahoru doleva do další části. Tahle část mapy patří Gun Runnerům obchodníkům se zbraněmi. Vejděte do budovy a jestli něco potřebujete obchodujte se Zackem to je ten malej trpaslík. Jestli ne tak pokecejte sborcem vkevlarce a plazmovou puškou. Jeho problém se týká Páračů tak se jako obvykle nabídněte. Vraťte se do Adyta za Milesem a dejte mu ty součástky. Pošle vás za Smithym kterýho najdete hned u vstupu nalevo vdomě. Dejte mu součástky on je opraví a tak je zase doneste Milesovy. Teď když jste splnili úkol tak vám může Miles vylepšit Energozbroj a Smithy plazmovku. Běžte nejdřív za Smithym a on vám ji vylepší na Turbo-palzmonou pušku. Teď si promluvte sMilesem o vaši Energozbroji. Řekne vám že ještě neví nějakej vzorec a pošle vás pro knížku do Hubu za paní Stapletovou. Ale ještě před tím jděte do stanu pod Smithym. Sídlí tam věštec Chuck a když si od něho necháte vyložit 3x karty tak se vám zvýší štěstí o 1 až 2 body. Tak tam běžte.


Hub 3#


Paní Stapletová se nachází vcentru vlevém horním baráku. Kupte od ní teda tu chemickou knížku za 750 babek. Jestli chcete můžete se teď nechat najmout od kupců svodou nebo od Crimson Caravan protože teď máte hodně času když už jste našli vodní čip pro váš Vault.


Pohřebiště 2#


Hned u Vraťte se k Milesovi dejte mu knížky a on vám vylepší Energozbroj na Ultra Energozbroj. Teď si běžte promluvit se starostou Zimmermanem který má dům nad Milesem. Zimmerman vám řekne o problém sgangem Blades. Chce hlavu její vůdkyně protože mu zabila a umučila jeho syna. Proto přijměte jeho úkol. Vydejte se nahoru do další části a ve velkým baráku si sní promluvte. Zjistíte že všechno je jinak. Pravda je že jeho syna zabili Regulátorové protože věděl že město neřídí Zimmerman ale právě oni. Snažil se to říct otci a proto ho zabili. Dá proto holodisk pro Zimmermana. Ještě vám poví že by potřebovali zbraně od Gun Runnerů ale že se tam přes párače nemůžou dostat. Proto se vydejte do části spárači a vydejte se po schodech dolů a zabte jejich matku a jejich vajíčka. Vylezte zase na povrch a zlikvidujte všechny párače co tam budou. Pokračujte za Gun Runnerama. Promluvte sjejich náčelníkem Gabrielem a jelikož jste zabili všechny párače tak řekněte že pár vašich přátel by potřebovalo zbraně. Poté se zase vraťte do Adyta za Zimmermanem. Dejte mu holodisk od Blades. Po skončení rozhovoru se hodně rychle vraťte za Blades. Běžte zase za jejich vůdkyní a běžte sní vysekat Regulátory. A teď když jste je odstranili tak při obchodování sGun Runnerama budete mít slevu a dost velkou. Potom se zase vraťte do části sBlades ale tentokrát se dejte doleva. Přijdete kveliké knihovně která patří Následníkům Apokalypsy. Hned u vchodu je pankáč Katja. Může se kvám přidat. Umí házet nože a zacházet spoloautomatickými zbraněmi. Takže ji rychle sežeňte poloautomat protože nože jsou úplně kničemu. Doporučoval bych 14mm.  Potom si promluvte sNicole je hned nad ní. Dozvíte se něco věcí. Poté běžte po schodech dolů a promluvte si sghúlem. Ten vám taky něco prozradí a tak mu slibte že zrušíte ty co mu to udělali. Dá vám za to plamenomet a palivo do něho.


Bratrstvo Oceli 3#


Vstupte do Bratrstva a nechte si zde všechny kamarády.


Vojenská Základna


Vojenská základna se nachází úplně levém horním rohu mapy. Vstupte a prohlídněte si supermutanty. To by pro začátek stačilo.


Bratrstvo Oceli 4#


Běžte za generálem Maxsonem. Řekněte mu o svém objevu. Potom budete muset přesvědčit radu aby zasáhla. Samozřejmě že rada vám věřit nebude ale dostanete 3 paladiny kteří se svámi setkají u základny a pomůžou vám vstoupit dovnitř.


Vojenská Základna 2#


Hned na začátku se zataženými zbraněmi můžete jít za hlídkou, nechat se odvést k Poručíkovi a vyzradit mu polohu vašeho Vaultu. Uvidíte video svaší přeměnou na supermutanta a zkázou Vaultu13. Velmi stresující. Ale vraťme se zpátky. Spolu spaladiny tam všechno vykoste. Seberte datadisk se vstupním heslem. Můžete oklamat supermutanty tím že použijete rádio a řeknete že jste Fred a že je otřesen po tom pádu . Teď běžte dovnitř ale to už musíte sami. Hned když potkáte mutanta tak ho hned zabijte protože on by na vás stejně vystartoval. Červenými silovými poli můžete projít ale vždycky vám to seber nějaký životy a zelený silový pole se ruší pomocí “opravář“.


1.Patro

Zabijte všechny mutanty a roboty co vás budou otravovat. Na počítačích vlevo se dá pomocí “vědy“ nastavit vmenu likvidace škůdců aby likvidovali velké živé škůdce. Takže roboti nepůjdou po vás ale po mutantech. Jinak vtomhle patře nic není.


2.Patro

Nachází se tu obrovská ložnice shodně moc mutantama a ošetřovna kde můžete doplnit zásoby stimpaků. Jinak zase nic.


3.Patro

Zase likvidujte mutanty. Je tu podezřelá velká plocha kde nic není. Tak to jsou pasti. Nejlíp se jim vyhnete když půjdete po okraji a na jejich konci je výtah kterej stejně nefunguje.


4.Patro

Znovu pryč s mutantama. Hned u výtahu je robot pan Handy kterého buď pomocí “věda“ nebo “opravář“ spravte a nařiďte mu aby dokončil úkol. Pan Handy pojede dokončit úkol a při tom vyhodí do vzduchu jedno ze silových polí. To se bude hodit. Tak a teď máte dvě možnosti. Buď můžete jít přímo rovně, sebrat těm dětem zkatedrály bezpečnostní kartu a pomocí jednoho zpočítačů zpustit autodestrukci. V menu příkazů je to předposlední řádek. Rovněž jde vpočítači stáhnout deník Richarda Greye a generála Maxsona. Anebo můžete pokračovat doprava za Poručíkem podívat se na ten jeho ksicht a rozstřílet ho na cucky. U sebe má 2 bodyguardy. Tak ho sejměte a ve skříni vemte elektronický paklíč, klíč katomové bombě a dekódovací disk. Potom teda jděte ktěm nádržím, seberte kartu, hexněte počítač a nastavte autodestrukci ale teď protože máte ten dekódovací disk tak při výběru příkazů je můžete hexnout a tak se vám tam pod těma číslama napíše co to vlastně znamená. Nastavte 3 minutové tiché odpočítávání autodestrukce. Chyba ve hře vám umožňuje že místo 180 sekund máte 300 sekund takže není vlastně kam spěchat. Každopádně odtamtud vypadněte. Následuje krásné video s výbuchem základny.


Katedrála


Ještě než půjdete do Katedrály tak si někde sežeňte dynamit nebo C4. Asi nejlíp vHubu u Jacoba jestli jste mu nějaký prodali nebo někde jinde ale každopádně ho sežeňte. Katedrála se nachází 2 sektory pod Pohřebištěm. Nenarazíte tu na nic jiného než na bandu tupých dementům kteří jako skoro každá sekte věří totálním kecům. Jestli jste zranění tak se můžete nechat zadarmo ošetřit od Dr.Wu ale ten je sprostej jako kanál. Vydejte se do vyšších pater a zabíjejte všechny mutanty. Vnejvyšším patře je Morfeus nejvyšší kněz ale nikdy se mi nepodařilo sním mluvit. Sejměte ho i sjeho mutantama. Vjedné krabici je Tesla zbroj. Nejlepší zbroj proti energetickým zbraním takže laseru a plazmě ale jestli na vás někdo vytáhne minigun tak je vám k ničemu. Jděte zase do přízemí a u schodů se dejte doleva. Vylomte zámek a vstupte do sklepení. Schody hlídá mutant a když si vás všimne tak po vás půjde celá katedrála ale to je jenom kdobru aspoň se vám nebudou potom plést do cesty až budete odsud utíkat.


1.Patro

Dojděte úplně nakonec ke zdi která bude hlásit že vypadá jako skryté dveře. Teď máte zase dvě možnosti. Ta první je že počkáte až ztěch dveří vyjde nějakej kněz a když ho zabijete tak dveře zůstanou otevřené a můžete jít dál. A ta druhá je že ke dveřím položíte výbušninu a vyhodíte je do vzduchu. Je to lepší aspoň se už nemůžou zavřít. Pomlaťte všechny Vůdcovy mazlíčky a vstupte do Vaultu. Zabíjejte všechny mutanty a roboty a vědce a techniky no prostě všechno co je proti vám. Můžete i  ukončit trápení těch uvězněných lidí. Každopádně to tam srovnejte se zemí. Hned u vstupu je počítač a ten pomocí “věda“ hackněte. Dostanete 1250 zkušeností za získání informací o vojenské základně vhorách.


2.Patro

Jednoduché. Všechno zrušit a nenechat zrušit sebe.


3.Patro

Zlikvidujte všechny roboty a mutanty. Teď máte zase 2 možnosti. První. Sjeďte dalším výtahem do 4.Patra. pomocí speciálního klíče zvojenské základny nebo pomocí “věda“ aktivujete jadernou bombu. Potom musíte hodně rychle vypadnout. Druhá. Jděte doleva do velína. Projděte dveřmi do odporné chodby plné slizu a masa. Na jejím konci je sám velký odporný Vůdce. Zbavte se jeho dialogu o úžasné jednotě a nakopejte mu prdel. Má 500 hit bodů. Během vašeho souboje se vchodbě začnou líhnout mutanti i se zbraněma (tohle ale úplná blbost jak se něco může vylíhnout i sraketometem ale dobře) ale nevěnujte jim moc pozornost. U Vůdce jsou dva roboti. Když se za ně postavíte a Vůdce je zasáhne začnou na něho taky útočit a vtomhle případě se pomocná ruka hodí. Až ho sprovodíte ze světa spustí se ta atomová bomba kterou byste odpálili vprvní možnosti. Rychlostí světla vypadněte a snikým se nezdržujte. Vylezte ven a vraťte se do mapy. Uvidíte krásné video.


Vault 13 2#


Správce vám řekne, že nemůže uvěřit, co jste pro Vault udělali, ale že každé z děcek by chtělo být jako on. To je ale ten problém. Prej teď jste je zachránili, ale vbudoucnu byste je vyhubili. Proto musíte z Vaultu odejít. Jedno přísloví praví: “Pro dobrotu na žebrotu“. Jste vyhozeni z vašeho tak milovaného Vaultu, proto se vydáte daleko na sever za hranice známého světa a založíte tam vesnici, ale to už je Fallout 2.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.