1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Fallout 3
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Fallout 3 - návod

Poznámka: Tento text najdete i v knihovně Návody+ s množstvím doplňujících obrázků !


Předmluva:


Napsat návod na Fallout 3 bude obtížné, jelikož hra má mnoho možností, tak se budu pokoušet napsat návod za dobráka se skilly small guns (malé zbraně), science (věda) a repair (opravy).Toto byla má druhá postava, s tou první, co měla typickou sestavu smallguns, energy guns (energetické zbraně) a speech (řeč), jsem vcelku pohořel, jelikož opravy jsou důležité, umožňují údržbu zbraně a výzbroje, která by jinak stála nemalý peníz a výrobu vybavení. Věda není až tak důležitá, hodí se na hackování počítačů. Pokud mohu doporučit, vemte si radši energy guns než small guns, první energetickou pistoli najdete velmi brzo. První těžkou zbraň si můžete vyrobit a bude vás to stát 1000 zátek, jmenuje se Rock-It Lancher a odpaluje prakticky cokoliv co najdete, takže nábojů je vždycky dost. Prosím hráče aby poslali další dodatky, popisy, postupy atd. K návodu - jelikož úkoly lze plnit různými způsoby za různé postavy a já nejsem schopen zkoušet hrát hru za velké množství postav (stačí mi jenom jedna), tak pokud někdo budete hrát za jiný typ postavy (třeba explosives, nebo meele) a najdete jiné řešení úkolu, jako že tací se určitě najdou, tak ho prosím pošlete. Nebudu popisovat první lokaci (Vault 101), jelikož slouží jako tutorial a měli byste ji zvládnout sami, napíšu k ní pouze nějaké dodatky.


Vysvětlivky:

EXP - Experience Point - zkušenostní bod - zkušenosti

skill - dovednost,

stat - atribut,

um  vats (V.A.T.S.) - Vault tech assisting target system (hra se pozastaví a můžete si zaměřit na určité části těla atd. a po odsouhlasení následuje bullet time s někdy i krásnými záběry (létající končetiny)).

HP-Hit points - doslovný překlad - body zásahu - srozumitelněji - životy, jakmile máte nulu=smrt. 


Tvorba charakteru :                              


Atributy:


Síla - Strength: Ovlivňuje útok skillů na blizko a beze zbraně, stejně jako nosnost. Za každý bod dostanete extra 10 bodů nosnosti. Základní nosnost je 150 + 10 bodů za každý bod do síly. Síla také přidává 5 k Boji nablízko a +2 ke vlastnosti zbraně.


Vnímání - Perception: Ovlivňuje co vidíte a slyšíte, ovlivňuje energetické zbraně, páčení a exploze. Každý bod do vnímání přidá +2 k těmto skillům. Také ovlivňuje ukazatel od odjištěného granátu při boji


Odolnost - Endurance: Ovlivňuje vaše životy, stejně jako odolnost proti radiaci a jedu. Také ovlivňuje boj s těžkými zbraněmi a boj beze zbraně. S každým přidaným bodem do odolnosti dostanete 20 bodů života, a +2 body do těžkých zbraní a boje beze zbraně


Charisma: Charisma ovlivňuje vaše jednání s ostatními lidmi a ovlivňuje obchodování a řeč. Také se dostane ke slovu v některých dialogových možnostech


Inteligence-Intelligence : Jeden z nejdůležitějších atributů, ovlivňuje vědu, medicínu a opravy. Také ovlivňuje množství skillbodů, které dostanete s další úrovní. Za každý bod v inteligenci dostanete +2 k vědě, medicíně a opravám a 1+ skill bod při zvýšení úrovně (do maxima 20 bodů za úroveň, což je při inteligenci 10


Hbitost - Agility: Hbitost ovlivňuje počet bodů ve vats a také skilly melé zbraně (lehké spíš no to je jedno) a plížení. Za každý bod do hbitosti +2 do malých zbraní a plížení a +2 akční body pro vats. Základní akční body ve vats je 65 a s hbitostí 10 dosáhnete max. Počtu akčních bodů: 85


Štěstí - Luck: Ovlivňuje šanci na kritický zásah a také ovlivňuje všechny skilly. Za každý bod ve štěstí +0,5 ke všem skillum, a + 1% kšanci na kritický zásah, až do maxima 10% (při štěstí 10)


Skilly - dovednosti : 


Tím že si skill tagnete (zaškrtnete) a tím si určíte vaši odbornost, dostanete kní jednorázový bonus 15 bodů, můžete si zaškrtnout pouze 3 (s perkem tag, který získáte později 4), takže vybírejte opatrně. Ovšem nehrozí tu že byste něco podělali (teda aspoň ne moc) každý skill se uplatní nějak jinak. Všeobecně se doporučuje jeden tag do skillu bojového (malé zbraně, energetické, boj na blízko atd) 1 tag do skillu užitkového (opravy, exploze, medicína, paklíč..atd) a jeden do skillu kecacího (řeč, obchodování apod.) ale je to na vás. Popisy:


Small guns - malé (lehké) zbraně: ovlivňuje vaši dovednost s klasickými palnými zbraněmi (lovecká puška, pistole, samopal, sniperka, útočná puška apod.)


Big Guns - velké zbraně (těžké zbraně): ovlivňuje dovednost s opravdu těžkými palnými apod. zbraněmi atd. (např. Raketomet, rotační kulomet,kulomet, apod.)


Energy weapons - energetické zbraně (toastery J ): ovlivňuje vaši dovednost s energetickými zbraněmi (jako např. Zbraně založené na plasmové a laserové technologii, mesmetron...apod.)


Melee weapons - zbraně na blízko (kdysi chladné zbraně): ovlivňuje vaši dovednost se zbraněmi na blízko, což je veliká škála zbraní (od nože a trubky, kladiva a perlíku, po super perlík, plamenny meč (ano opravdu J), trhač apod.


Unarmed - boj beze zbraně: ovlivňuje boj beze zbraně a s některými zbraněmi, které se k tomu také vážou (např boxery, nebo energo pěst).


Explosives - exploziva (exploze): ovlivňuje boj pomocí granátů a min, manipulace s nimi a jejich zneškodňování


Speech - řeč: Schopnost ukecat kohokoliv k čemukoliv... teda takhle to bývalo v původních Falloutech, tady už nemá takový význam, ale leckdy pomůže v úkolech, zjednodušeně máte vyšší šanci přesvědčit někoho, aby udělal něco co nechce a také otevírá některé dialogové možnosti (ale to dělá i síla, intelligence, věda, hbitost, takže je jich dost).


Barter - obchodování: zcela logicky ovlivňuje obchod, obchodní ceny apod.


Repair - opravy (spíše bych to nazval technickou dovedností) - užitková, ovlivňuje opravu předmětů, jejich výrobu a vůbec technický skill (elektrikář, instalatér.. no prostě všechno v jednom J ), velice užitečný skill jelikož zbraně a věci se opotřebovávají a vy byste jinak utratili hodně zátek za opravu, + při boji je celkem špatné když se vám zasekne zbraň.. load.


Science - věda: další užitková, ovlivňuje vaši dovednost s počítači, jejich hackování a porozumnění určitým informacím - další užitkový skill, berte buď tohle nebo paklíč.


Lockpicking - páčení: další užitková, ovlivňuje vaši schopnost vypáčit zámky, pomocí sponky a šroubováku - další užitkový skill, doporučuju trochu zvýšit i když ho nemáte taglej, aspoň na 25, abyste mohli otevřít lehké truhly (a pak je vylomit silou J) hodně věcí v pustině je zamčeno, takže se celkem hodí (ale já hrál bez něho).


Medicine - medicína (doktořina, schopnost léčit, chcete-li): Další užitková, ovlivňuje počet životů, které si vyléčíte pomocí stimpaků, nebo počet radiace, o který vám klesne váš stav radiace při použití RadAwaye apod. Vcelku užitečné, hlavně do bitev a hodí se i vněkterých úkolech).


Sneak/stealth - plížení: zajímavá dovednost, docela se vyplatí, ovlivňuje vaši nápadnost při plížení a kradení, hodí se když se chcete nenápadně proplížit za někým, koho nechcete zabít/být zabiti, když chcete něco ukrást, když chcete udělat kritický zásah (když se plížíte, nepřítel vás nevidí a vy se s první ranou strefíte, tak dostane kritický zásah (nožem podříznete), nebo když někomu chcete dát odjištěný granát do kalhot J.


Perky (speciální dovednosti): 


Na rozdíl od původních Falloutů tady získáváte 1 perk za 1 level, již nejsou rysy, ty byly převedeny na perky a většina perků nemá negativní vlastnost. Mají stupně, takže při novém levelu si můžete dát ten perk znova, buď udělá to samé anebo má vlasnost jinou (např. Perk zvířecí kamarád, na prvním stupni na vás nebudou zvířata útočit, na druhém vám budou pomáhat při boji) Požadavky uvádím ve tvaru IN 4 apod., což je zkrácenina anglického názvu atributu (zde např inteligence).


Daddy's Boy (girl) - tatníkův kluk (holka) - vyžaduje lvl2, IN 4 stupně 3 popis: Stejně jako tvůj starý tatínek, zasvětil jsi svůj čas intelektuálním hledáním. Dostáváš 5 extra bodů do vědy a medicíny.


Gun Nut (?zbraňový maniak?) vyžaduje lvl2, IN 4, AG 4 stupně 3 popis: Jsi posedlý používáním a udržování velké variace klasických střelných zbraní. Za každou úroveň tohoto perku dostáváš 5 bodů do malých zbraní a oprav.


Intense Training - Intenzivní tréning.  požadavky-lvl2 stupně-10 popis: S perkem intenz. Tréning můžeš dát jeden bod do atributů.


Lady Killer/Black Widow - zabiják dam/černá vdova, požadavky-lvl2, stupně-1 popis: Děláš +10% škod oponentům opačného pohlaví. Občas dostaneš speciální možnosti v dialogu s opačným pohlavím (pozn. Hodí se hlavně pro ženský character, ve hře je víc nepřátelských mužů než žen.


Little Leaguer - malý člen ligy (asi), požadavky-lvl2, ST 4, stupně 3, popis:  Roky ve Vault malé lize MVP tě zlepšily v mlácení a házení. S každým stupněm dostaneš 5 bodů do zbraní na blízko a exploziv.


Swift Learner - rychlý učeň (nebo hbitý, prostě se učí rychle J ), požadavky: lvl2 IN 4 stupně 3, popis: S každým stupněm rychlého učně (učedníka) dostaneš 10% zkušenostních bodů navíc, kdykoliv jsou dostávány


Thief - zloděj - požadavky:lvl2 AG 4 PE 4, stupně-3, popis: s každým stupněm Zloděje získáš extra 5 bodů do plížení a páčení.


Child at Heart - Dítětem v srdci - požadavky-lvl4, CH 4, stupně-1, popis: Tento perk zlepšuje vaše jednání s dětmi, často formou unikátních dialogových možností.


Comprehension - Pochopení - požadavky-lvl4 IN 4, úrovně 1, popis: S tímto perkem dostanete jeden skill bod navíc kdykoliv přečtete knihu.


Educated - Vzdělaný - požadavky-lvl4 IN 4, úrovně: 1, popis: S tímto perkem dostanete každý level 3 skill body navíc. Je dobré si tento perk vzít hned na začátku kvůli maximizaci jeho efektu.


Entomologist - Entomolog - požadavky: lvl4 věda 40+, stupně:1, popis: S tímto perkem způsobujete dodatečných 50% zranění při útoku na zmutovaný hmyz, jako je šváb, obrovský mravenec a radškorpión (?radškorpión??).


Iron Fist - Železná pěst - požadavky-lvl4 ST 3, úrovně 3, popis: S tímto perkem získáte 5 extra bodů do boje bezezbraně za každou úroveň perku.


Scoundrel - parchant (asi), požadavky-lvl4 CH4, úrovně 3, popis: S tímto perkem budete moci okouzlit a ovlivnit lidi. S každou úrovní dostanete 5 extra bodů do řeči a obchodování


Bloody Mess - Krvák - požadavky- LVL6, úrovně-1, popis: S tímto perkem postavy a kreatůry, které zabijete často explodují (budou na sračky J ) Zábava!! Oooo a také děláte +4% extra zranění všemi zbraněmi.


Demolition expert - demoliční expert - požadavky-lvl6, exploze 50+, úrovně 3, popis: s každou úrovní tohoto perku budou vaše explozivní zbraně  způsobovat + 20% zranění.


Fortune Finder - (kdysi přeloženo jako hledač pokladů nebo něco takového), Požadavky-lvl6 LK 5,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem najdete o dost víc zátek nuka koly v kontejnerech (myšleno v různýchbednách), než byste normálně našli.


Gunslinger - Pistolník - Požadavky-lvl6,  úrovně-1,  popis: Při používání pistole (nebo podobné jednoruční zbraně) je vaše přesnost ve vats výrazně zvětšena.



Lead Belly - plný břich (?nenažraný??kdo ví), Požadavky-lvl6 EN 5,  úrovně-1, popis: S tímto perkem získáte o 50% míň radiace kdykoliv budete pít z ozářeného zdroje vody.


Toughness - (kdysi přeložená jako houževnatost) - Požadavky-lvl6 EN 5,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem získáte +10% k celkové odolnosti proti zraněním až do maxima 85%.


Commando - Komando - Požadavky-lvl8,  úrovně-1, popis: Při používání pušky (nebo podobné obouruční zbraně) je přesnost ve vats výrazně zvýšena.


Impartial Mediation - ?rozpůlená osobnost? - Požadavky-lvl8CH5+,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem dostanete extra 30 bodů do řeči... dokuď vaše karma bude neutrální.


Rad Resistance - Odolnost - proti radiaci. Požadavky-lvl8 EN 5,  úrovně-1,  popis: Odolnost proti radiaci vám umožní.. co jiného? Odolat radiaci. Tento perk přidává +25% do odolnosti proti radiaci.


Scrounger - ?bordelář? - Požadavky-lvl8 LK 5,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem naleznete o mnoho více nábojů v kontejnerech než byste normálně našli.


Size Matters - na velikosti záleží - Požadavky-lvl8 EN 5,  úrovně-3,  popis: Jsi posedlý opravdu velikými zbraněmi. S každou úrovní tohoto perku dostanete extra 15 bodů k Těžkým zbraním.


Strong Back - Silná Záda - Požadavky-lvl8 ST 5 EN 5,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem unesete o 50 bodů víc výbavy.


Animal Friend - Kamarád zvířátek J Požadavky-lvl10 CH 6,  úrovně-2,  popis:  S první úrovní tohoto perku zvířata prostě nezaútočí (pokuď je nevyprovokujete). Ale s druhým stupněm vám budou pomáhat v boji, ovšem nikdy ne proti jinému zvířeti. Tento perk ovlivňuje psy, Yao Guay (takovej ten medvěd), krtčí potkany a brahmíny.


Finesse - Finesa - Požadavky-lvl10,  úrovně-1,  popis:  S tímto perkem máte vyšší šanci na způsobení kritického zásahu v boji, šance je ekvivalentní (fuj slovo) 5 extra bodům štěstí (pozn. asi možná je to přidává).


Here and Now - Tady a Teď - Požadavky-lvl10,  úrovně-1,  popis:  Okamžitě vám přidá level.


Mister Sandman - pan Mastičkář (asi) Požadavky-lvl10, plížení 60+,  úrovně- 1, popis: S tímto perkem, pokud se plížíte, máte možnost potichu zabít spícího člověka nebo ghůla a dostanete extra zkušenostní body.


Mysterious Stranger - Záhadný cizinec - Požadavky-lvl 10 LK 6, úrovně-1,  popis: S tímto perkem získáte osobního strážného anděla.. s plně nabitou .44 magnumkou. Cizinec se občas objeví ve vats, aby vám pomohl, se smrtící přesností.


Nerd Rage! - Hněv šprta Požadavky-lvl10 věda 50 IN 5,  úrovně-1,  popis:  Nechali jste se odstrkovat dost dlouho! S tímto perkem vzroste vaše síla na 10 a získáte +50% odolnost proti zraněním kdykoliv budou vaše životy pod 20% nebo níž.


Night Person - Noční osoba Požadavky-lvl10,  úrovně-1,  popis:  Jakmile zapadne slunce, noční osoba dostane +2 k intelligenci a vnímání (až do maxima 10). Tento perk přímo ovliňuje vaše vnitřní hodiny a je aktivní jak venku tak uvnitř.


Cannibal - Kanibal Požadavky-lvl12,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem máte možnost, pokuď se plížíte, sníst mrtvolu, abyste si obnovili životy. Pokaždé, když se budete krmit, ztratíte karmu a pkud vás někdo uvidí, považuje se to za zločin vůči přírodě.


Fast Metabolism - Rychlý metabolismus Požadavky-lvl 12, úrovně-1,  popis:  S tímto perkem získáte 20% bonus při použití stimpaku.


Life Giver - životodáce Požadavky-lvl12 EN 6,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem získáte 30 životů navíc.


Pyromaniac - Pyromaniak Požadavky-lvl12, exploziva 60,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem budete způsobovat +50% zranění navíc při boji se zbraněmi založenými na bázi ohně, jako např. Plamenomet a shishkebab (plamenný meč).


Robotics Expert - Expert na robotiku Požadavky-lvl12, věda 50,  úrovně-1, popis:  S tímto perkem způsobujete o 25% víc zranění robotům. Pokud se plížíte a připlížíte se k robotovi, máte možnost ho permanentně zničit a vypnout.


Silent Running - tichý běh Požadavky-lvl12 AG 6, plížení 50,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem získáte dodatečných 10 bodů k plížení, a běh se již nezapočítává jako faktor úspěšného pokusu o plížení (pozn. Můžete při plíženíběžet J).


Sniper - Sniper Požadavky-lvl12 AG 6 PE 5,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem je vaše šance trefit oponentovu hlavu výrazně větší.


Adamantium Skeleton - Adamantinová kostra (Aka worverine) Požadavky-lvl14,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem budou vaše části těla dostávat pouze 50% zranění než by normálně měly.


Chemist - Chemik Požadavky-lvl14, medicína 60,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem vydrží účinky chemikálií 2 krát déle.


Contract Killer - Nájemný vrah Požadavky-lvl 14, úrovně-1,  popis:  Jakmile získáte tento perk, jakákoliv dobrá postava, kterou zabijete, bude mít u sebe ucho. Toto ucho se dá prodat určité záporné postavě, jejíž identitu dostanete po získání tohoto perku, pro prachy a zápornou karmu.


Cyborg - Kyborg Požadavky-lvl14, medicína 60, věda 60,  úrovně- 1, popis: Provedli jste permanentní vylepšení na svém těle! S tímto perkem získáte +10% ke svým odolnostem a 10 bodů do energetických zbraní.


Lawbringer - strážce zákona (celkem sedí, přesný překlad je nositel zákona) Požadavky-lvl14,  úrovně-1,  popis: Jakmile získáte tento perk, jakákoliv záporná postava, kterou zabijete, bude mít u sebe prst. Tento prst se dá prodat určité kladné postavě, jejíž identitu dostanete po získání tohoto perku, pro prachy a kladnou karmu.


Light Step - Lehký krok Požadavky-lvl 14 PE 6 AG 6,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem neaktivujete miny a jiné podlahové pasti.


Master Trader - Mistr obchodník Požadavky-lvl14 CH 6, obchodování 60,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem se cena každé věci, kterou nakupujete od obchodníka, sníží o 25%.


Action Boy (girl) - akční hoch (dívka) Požadavky-lvl16 AG 6,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem získáte 25 akčních bodů do vats.


Better Criticals - Lepší kritické zásahy Požadavky-lvl  16 PE 5 LK 6,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem získáte 50% bonus k útoku vždy, když bude oponentovi v boji způsoben kritický zásah.


Chem Resistant - Odolný vůči chemikáliím Požadavky-lvl16, medicína 60,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem je o 50% menší šance, že se stanete závislým na chemikáliích.


Tag! - Tag! Požadavky-lvl16,  úrovně-1,  popis: Tento skill vám umožní vybrat (tagnout) si čtvrtý skill, což k němu přidá 15 bodů).


Computer Whiz (wizard) - počítačový mág Požadavky-lvl18 IN 7, věda 70,  úrovně-1,  popis: Nepodařilo se vám hacknout počítač a ten se zamčel? Ne, pokuď jste počítačovým mágem! S tímto perkem se můžete pokusit znovu hacknout každý počítač, který se před vámi uzamčel.


Concentrated Fire - střelba dávek Požadavky-lvl18, malé zbraně 60, energ. Zbraně 60,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem se vaše šance na trefu libovolné části těla ve vats zvyšuje opakovanou střelbou na tu část.


Infiltrator - infiltrátor Požadavky-lvl18 PE 7, páčení 70,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem, pokud se zničí zámek a nemůže se již páčit, máte možnost ještě jednou zkusit ho vypáčit. Platí i pro zámky zničené při pokusech "vypáčit silou“.


Paralyzing Palm - Ochromující úder Požadavky-lvl18, bezezbraně 70,  úrovně-1,  popis: S tímto perkem občas provedete při vats speciální úder, který nepřítele paralyzuje na 30 sekund. K provedení tohoto úderu musíte být kompletně beze zbraně.


Explorer - Průzkumník Požadavky-lvl 20, úrovně-1,  popis: S tímto perkem se vám na mapě objeví všechny lokace. Tak běžte ven prozkoumávat !


Grim Reaper's Sprint - Běh (sprint) smrtky Požadavky-lvl 20, úrovně-1,  popis: Pokud zabijete váš cíl ve vats, všechny vaše akční body budou obnoveny.


Ninja - Nindža Požadavky-lvl20, nablízko 80, plížení 80,  úrovně-1,  popis: Tento perk vám dá sílu starých stínových bojovníků. Při útočení se zbraní nablízko nebo bezezbraně máte o 15% vyšší šanci na kritický úder každou ranou. Kritické zásahy z plížení způsobují o 25% větší zranění než normálně.


Solar Powered - Solárně poháněný Požadavky-lvl 20 EN 7, úrovně-1,  popis: S tímto perkem získáte dodatečné 2 body do síly při přímém vystavení slunci a také pomalu regenerujete ztracené životy.


Úkolové Perky:

Tyto perky získáváte za určitý úkol popř. při úkolu.


Ant Might - síla mravence získáte:mutace od doktora Lesko Popis: +1 ST a +25% odolnost proti ohni.


Ant Sight - vidění mravence získáte:mutace od doktora lesko Popis: +1 PE a 25% odolnost vůči ohni.


Barkskin - Kůže zkůry získáte: úkol Oáza - zabijte Harolda Popis: získáte permanentně +5% o odolnosti vůči zraněním.


Dream Crusher - Ničitel snů získáte: ukecáním Moiry, aby přestala psát svou knihu Popis: Zredukuje oponentovu šanci na kritický zásah o 50%.


Hematophage - vampirismus získáte:v úkolu krevní svazky, když se zeptáte Vanceho, jaké je to být upírem Popis: Krevní balíčky lečí 20 životů místo jednoho.


Power Armor Training - tréning energozbroje získáte: od bratstva oceli Popis: bez tohoto perku nebudete moci používat energozbroj.


Rad Regeneration - radioaktivní regenerace získáte: Pomozte Moiře s knihou, při úkolu s radiací k ní zajděte s 600ty radami. Popis: S tímto perkem se vám budou doléčovat zmrzačené končetiny na určitém levelu radiace (od 400 radů nahoru).


Survivor - přeživší - variace: Junior, Expert, Guru. Získáte: Junior typ - dokončete knížku od Moiry s míň jak 5 vedlejšími podúkoly. Exper typ - 5-8 vedlejších podúkolů splněno, Guru - všechny podúkoly splněny. popis: Byli jste otestováni v jedněch z nejhroznějších nebezpečí pustiny a nejenom, že jste přežili, dokonce jste se i něco načili.... Junior - +2% odolnost proti radiaci a jedu, expert - +4% odolnost vůči jedům a radiaci, guru - +6% odolnost vůči radiaci a jedům. 


Poddruhy Perku :


Normální - vždy po úkolu co vám zadá, odpovídejte normálně popis: junior - +5 životů, expert - +10 životů, guru - +15 životů.


Smart - chytrý - odpovídejte chytře, např vědou, medicinou apod. - junior - +2 medicina, +2věda, expert - to same akorát že +4 a guru taky to samý akorát že +6.


Tough - silný - odpovídejte s atributem síla Junior - +2 DR, expert to samé akorát že +4 a guru + 6.


Sly - nevím jistě - junior - +2 k plížení a řeči, expert to samé akorát že +4 a guru +6.


Snide - taky nevím jistě - junior +1% šance kritický úder, expert +2% šance a guru +3% šance.  


NAPŘ. Pokud jste splnili 7 vedlejších podúkolů a odpovídali intelligentně, dostanete perk Smart Survival Expert - chytrý expert na přežití se staty +4% k odolnostem vůči radiaci a +4 kmedicíně a vědě.


Wired Reflexes - Drátové reflexy získáte: odměna od doktora Zimmera za úkol  Replikovaný člověk (aka android) Popis: Pokročilá technologie od společnosti Commonwealth zvýšila vaši rychlost reakcí a tak vám dala větší šanci na trefu ve vats.


Sběratelské figurky Pipboye - lokace:


Síla - v megatonu, v chatrči šerifa (pokud nechcete přijít o karmu, počkejte si až bude doma a chatrč bude otevřená, vlezte tam a figurku si vezměte, nemusíte jí krást.


Intelligence - na stole vRivet City u doktorky Li.


Vnímání - z Republiky Dave, v muzeu.


Charisma - Vault 108 klonovací laboratoř.


Odolnost - ve svatyni páračů (deathclawů).


Štěstí - Dům Arlingtona (ve sklepě u oltáře, ten dúm je na takovým hřbitově J).


Hbitost - Budova Greener Postures Disposal Site (nezkoušel jsem).


Těžké zbraně - uvnitř sekce CO ve Fort Constantine.


Řeč - v Paradise Hills u Eulogy.


Páčení - Ve východní části kanceláří Bethsedy, v lokaci ruiny Bethsedy.


Obchodování - V Evergreen mills bazaru, za smějícím se Jackem.


Energetické zbraně - v Raven Rocku, ve druhém patře.


Opravy - Dům Evana Kinga v Arefu.


Věda - vault 106 v obytné části.


Malé zbraně - v tajném skladu ve washinghtonu DC, na mapě vpravo nahoře v oblasti městských ruin.


Doktořina - ve Vaultu 101, buď před plněním GOATu, nebo při útěku z vaultu, nebo při pozdějším návratu, je na jeho stole v jeho klinice.


Na blízko boj - budova Dunwitch (potřeba zjistit přesnou lokaci, nevím přesně, kde se nalézá).


Exploziva - V uzavřené cisterně blízko WKML vysílací stanice.


Plížení - Tunely Yao Guai, v doupěti Yao Guai.

Boj beze zbraně - Rockopolis.


Všechny nejsou plně ozkoušené, ale dost jich je a u těchco nejsou nebo se vám nezdá popis jejich lokace tak napiště přesněji J.



Vault 101 dodatky:


Sbírejte co se dá a hlavně věci s velkou hodnotou (value), při útěku můžete být vcelku klidní, nic moc vám nehrozí, takže všechno prošmejděte. Když budete hledat pilně, najdete sběratelskou figurku pipboye, který vám permanentně zvýší medical skill (léčba) takových figurek asi bude spousta, až budete mít příbytek tak se tam vystavují. Jak utéci máte několik možností, znám 2-jakmile dojdete ke kancelářím (admin[istration]) zleva uslyšíte mluvu, je to správce vaultu který vyslýchá svoji dceru a vy potřebujete klíč a heslo (k počítači)


1: získat je zjeho mrtvoly - popis - vlítněte tam a zabíte strážného a pokecejte se správcem a poté ho zabijte a oberte o klíč a heslo. Možná jde i ukecat ale mně se to nepovedlo. Za pomoc holce dostanete po útěku 100 zkušenostních bodů navíc (myslím)


2: obejděte je, vlezte do příbytku správce, najdete tam jak heslo tak klíč. 1.5 Nezabíjejte správce, místo toho pouze vejděte do místnosti se správcem, zabijte strážného, pokecejte sním a nechte ho žít (začne na vás volat stráže, u mně žádné nepřišli ale i kdyby přišli dostali by kulku mezi oči) poté heslo a klíč sebrat zjeho bytu. Další možností bude asi paklíčem otevřít dveře a počítač hacknout (hackováním jsem to zkoušel jsou za to extra expy) každopádně kód byl u mně pokaždé jméno jeho dcery: Amata.


Další důležitá věc: těsně po tom, co otevřete dveře vaultu kvám přiběhně amata a nastává loučení, po tom co se rozloučíte na vás vyběhnou strážní. Zase dvě možnosti: 1 utéct za práh Vaultu, oni se na prahu zastaví se slovy že se tam neodváží a tudíž vám neublíží. 2. Možnost zabít, obrat a hlavně jít do dveří ze kterých vyšli (byli dříve zamčené) tam vjedné místnůstce najdete sklad a pár VELICE užitečných věcí (já tam našel čistou vodu, která nebyla pošpiněná radiací a před megatonem byl žebrák který mě o ni poprosil, když jsem ji vpředchozí hře neměl tak tam žebrák nebyl, když mu ji dáte dostanete kladnou karmu) možnost 1.5 vylézt zvaultu, zastřelit stráže (hehe) vlézt zpátky dovnitř a najít ten sklad J .

Mimochodem možnosti 1.5 (jedna a půl) používám většinou já sám a mohou se skládat zkombinace vícero možností. Po východu jsem po menším toulání vpustině našel jednoho robota, který vsobě měl energetické články a na autě které stálo vedle něho je laserová pistole (vidíte jak lehce se dají sehnat energetické zbraně?!?) bohužel si již nepamatuji místo kde jsem ho našel, při druhém hraní hry jsem ho již nenašel...možná náhodné setkání (omluvte prosím moji neznalost, vdobě kdy jsem návod psal byla hra právě vydaná a tudíž člověk nevěděl co je co a jak, vše bylo a pro mně TEĎ je nové). Zamiřte za šipkou na kompasu do megatonu..


Megaton: 


Město je pojmenované podle nevybuchlé jaderné pumy ležící uprostřed (blbové-tenhle poznatek jsem si opravdu nemohl nechat  jen pro sebe) a jistá sekta ve městě ji uctívá (ještě větší blbci). Od šerifa Simmse se můžete dozvědět pár informací o městě atd. a hlavně se dozvíte, že o vašem otci by mohl vědět Moriarty, což je hnusák největší, je to majitel baru, většinu města trýzní a pokud se ho zeptáte na vašeho otce, bude po vás chtít 100 zátek!! A co je horší, pokuď mu je hned nedáte, o dost zvýší cenu!!!!! Jako že tolik zátek ještě asi nemáte...takže vydělat ale samozřejmě vám prozradím alternativní cestu jak se dozvědět o otci... ukecávací metodou ukecat ghúla co vbaru pracuje a bojí se že mu moriarty rozbije držku, což se mi nepovedlo ani se skillem speech (má první postava) ani nějak normálně. Další možnost, vplížit se zezadu do baru přímo do jeho místnůstky, pak nastávají 2 možnosti- buď tam moriarty nebude, nebo tam bude a bude pravděpodobně sedět před terminálem. Máte hafo možností...pokuď tam nebude tak to tam prošmejděte měl by se tam nacházet spis (pokuď ne hackněte počítač) a pokuď tam nebude a vy budete mít štěstí (luck 6+ myslím) měl by spis nebo heslo kpočítači ležet přímo na stole (jaké štěstí !!! J) (možná jsem to popletl a buď neexistuje žádný spis nebo neexistuje žádné heslo a v počítači nic není ale jedno ztoho na 100% platí, takže mně prosím nekamenujte). Pokud tam ovšem ten parchant bude, tak se skrčte...běžte kněmu ze zadu.. a hezky potichu ho čistě jednou ranou sejměte (bonus za utok ze zadu-z plížení mělo by to jít jednou ranou).


Další část hlavního úkolu splněna.. ale než budeme plnit další část hl. Úkolu, uděláme nějaké to úkoly vedlejší že? Jeden jednoduchý tu je...zajděte do Water plant procesing (tak nějak se to anglicky jmenuje) a najdete tam chlápka, co vám zadá opravit poškozené vodovodní tubky po městě (celkem tři) kterých jste si již určitě všimli. Dvě jsou na přímích cestách, které vedou seshora od brány (druhá od domu) dolu katomovce, ta třetí je mrcha schovaná na jednom domě, budete to muset najít a nějak kní doskákat nebo líp seskočit kní seshora. Oprava potřebuje skill 30 (chachá J :P) a alternativní cestu jak ukol splnit neznám (ale určitě je a možná i lepší tak se víc snažte) .Dostanete za to cca 200 zátek (myslím) + nějaké expy a potom od vás bude odkupovat scrap metal za o dost víc něž normální obchodník a hlavně kzátkám dostanete zkušenostní body po každé když mu nějaký scrap metal dostanete.Máte prachy pro moriartyho, takže už byste měli mít tuhle část hlavního úkolu splněnou tak si dáme další vedlejší úkoly (a tentokrát si dáme nějaký těžký).

Zneškodnit aktivní jadernou pumu (jméno úkolu je síla atomu ale ty jména úkolů já stejně nebudu psát, kdo si to má pamatovat sám to nevím J ) Tento úkol dostanete od šerifa Simmse. Zajímavostí je, že pokuď vejdete do baru kmoriartimu, kontaktuje vás pan Burke a bude po vás chtít vyhození megatonu do vzduchu (aby si jeho šéf mohl podívat na „ohňostroj“ ) pokuď na jeho nabídku přistoupíte otevře se nová lokace Tenpenny Tower, do které byste jinak neměli přístup a dostanete luxusní byt (pro záporáky) pokuď ho pošlete do háje, máte velice zajímavou možnost a to nabonzovat ho šerifovi stím že by mohl svou prácičku nabídnout někomu jinému. POZOR: volbu bonzování nevolte, jestliže nejste dostatečně rychlí a nebojácní (jestli jo jako já tak vás to bude stát pár loadů) pokuď si ji zvolíte, šerif vám bude chtít dát ukázku spravedlnosti vpustině a půjdete spolu zatknout burkeho. Jakmile kněmu dojdete, bude mezi nimi dlouhý rozhovor (save) a ve chvíli kdy bude burke žvanit něco ve smyslu že „proč to musí pořád dělat složitě ...“ (quicksave) se totiž šerif otočí a burke se zvedne aby ho následoval, ovšem vytáhne pistoli a enormně rychle zastřelí šerifa a vám se vysměje.


Postup jsem použil následující - nezkoušejte použít vats ve chvíli kdy má burke již zbraň vytaženou, po odentrování vats než byste ho vtom zpomaleném módu zastřelili tak by zastřelil šerifa a také se nepokoušejte postavit se mezi něho a šerifa (stejně mně žádná kulka netrefila a zabil šerifa stejně, asi je to nascriptovaná situace) Co byste měli udělat za machrovinku je, že dejte vats ve chvíli, kdy se burke zvedl ALE ještě stále nevytáhl svoji pistoli...nastavte to třeba na hlavu prostě kam chcete ale aby ho to zabilo (čímkoliv, jakkoliv hlavně ať to vyjde časově, zmetru to většinou do hlavy nerozdejchaj) Pokuď jste vše udělali správně, po odentrování vats se stane pěkná machrovinka jak jsem již řekl, no prostě a jednoduše...ve chvíli po odentrování vats se zpomalí čas (ve vats je zastaven) vy namíříte a pokud jste to dobře načasovali (jako já napočtvrté) pak burke vytáhne bouchačku (v tom zpomaleném čase) a vtu chvíli dostane kulku do hlavy. Říkám, machrovinka jak sviňa J .A kdyby se vám to nepovedlo napoprvé nezoufejte, uložili jste si to přesně vtěch časech jak jsem řekl že?? J


Můj první pokus: jen jsem stál a díval se, nevěděl jsem co se stane. druhý pokus: pokusil jsem se stoupnout si mezi ně smarnou nadějí že trefí mně a já ho pak zastřelím.. pokus tři: vtu chvíli kdy vytáhl pistoli jsem si dal vats a pokusil se ho zastřelit, ovšem zapoměl jsem že i ve zpomalené střelbě nějaký ten čas utíká...ve výsledku jsme leželi všichni mrtví protože jsme se zastřelili navzájem :D a na čtvrtý pokus se to konečně podařilo. Potom co se vám to podaří šerif odejde skasina jakoby šel sburkem a když se ho venku zeptáte tak vám poděkuje za to že jste mu zachránili kůži a že je již pomalý ale odměnu nečekejte, dostanete pouze burkeho věci ale ty + expy nejsou kzahození že? TAKŽE pokračujeme pro ty kdo ho sejmuli (jeho 10 mm pistole stlumičem, brýle, klobouk a ohoz za to stojí) nebo pro ty co se na to vykašlali (to jsem nezkoušel ale nemělo by se stát nic nečekaného, pokud někdo další příjde kbombě nebo se stane něco co já dále nenapíšu tak to písněte) (dík) přijděte blízko bombě (ale ne moc září radiací !!!) můžete se jí pokusit zneškodnit (skill explosions (exploze) aspoň 25) a pokuď nemáte takhle vysoký skill (já ho také neměl) postupujte následovně - při přechodu na nový level si dejte něco málo do explozí abyste měli přesně 20 (takže investujete tak max 5 až 1 bod) a vobchodě Craterside Supply si kupte helmu co přidává 5 kexplozím (byla vnabídce od 2 dne mého vstupu do megatonu vobou mých hrách) popřípadně seženťe jinou věc nebo sehnat helmu od nájezdníků (hodně složité), přijďte katomovce a jak by řekli naši  fízlovští kamarádi zhry Counter strike, defuzněte jí J neboli ji zneškodněte.


Odměnu dostanete vcelku královskou, a to byt ! A ten si můžete v craterside Supply vylepšít jak vzhledově, tak si tam zakoupit laboratoř, nebo pracovní stůl (svěrák, kladiva..) atd atd. Tímhle mi autoři udělali velikou radost J a taky tam máte špešl robůtka který vám může třeba ostříhat vlasy nebo vyčistit vodu od radiace J prostě nádhera. Berem další úkol-obchodnice vCraterside Supply (která vám mimochodem při prvnim .... ehmmm při prvním pokecu sní dá ehmmm no prostě bojovou zbroj J ) Poprosí o kompletaci příručky o přežití vpustině (taková volovina, kdo má číst knížku když by během toho mohl dostat kulku mezi vočí že? + pochybuju že umí tolik lidí číst, od výbuchu atomovek je to pár generací myslím (soudím tak dle řeči nejstarší obyvatelky megatonu, zkuste jí najít dozvíte se věcí...malé vodítko, její manžel se jmenuje Nathan teda aspoň si to myslím J :P )) Na otázku čím chcete přispět do knížky (3 možnosti:1 léčba a nemoc zozáření 2 miny a minová pole 3 hledání jídla a léčebných prostředků vpustině) Tak si vyberte to stím jídlem. Na mapě se vam objeví lokace super duper mart kterou máte prozkoumat.


Tak se tam vydejte, přede dveřmi by měl být nějaký nepřítel či cokoliv jiného čemu se povedlo / nepovedlo sejmout stráže. Uvnitř je plno nájezdníků-vyvraždit. Je to prakticky obchoďák který obsadili nájezdníci, takže si sem ještě párkrát skočíte na nákup J kolem je několik místnůstek, vše prohledat, jsou tu porůznu poschovávané věci (na jednom stole je laserová pistole a mám pocit že jsou tam DVĚ. Možná mně šálí zrak a nebo to bude tím pivem...), krabice snáboji a samé důležité věci, také najdete zamčené dveře, prozatím neotvírat. Na jednom místě najděte ledničku sjídlem...jidlo sebrat 1 část úkolu ze 3 částí hotova...ale co to, nechtěla přeci ještě ty léčidla? Ono to je totiž dodatečné, může ale nemůsí být ale je zato skorourčitě expy navíc. Víte jak jsem vám říkal o těch dveřích které byste neměli otvírat? Tak tam vlezem...někde se od nich válí klíč, nebo hackněte terminál vlevo od dveří.


Co se mi při obou postavách, za které jsem hrál stalo je, že v tu chvíli, kdy vejdete do dveří, se přímo za vašimi zády znovuobnoví všichni nájezdníci které jste určitě pobili a to je VELMI nepříjemné, zvláště když už o vás vědí a již střílí (to se mi stalo pouze u jedné postavy, tak dávejte bacha útočná puška je svině!) Je to možná nějaká chyba hry nebo tak něco, hra má neuvěřitelné množství chyb (to se autorům nedá odpostit, Bethsedo styď se! ) a já sám jsem jich již mnoho potkal a již nadále nevím co je chyba a co je normální K mněli si mně najmout za betatestera, já bych jim to pročistil !! tak..pokračujeme v návodu - ve chvíli kdy otevřete dveře se doporučuji radši ani neotáčet, vlízt dovnitř (a možná taky zavřít dveře) a jít do místnosti k terminálu, do kterého se hackněte (již vidíte proč jsem si vybral repair skill a science skill??) a vypusťte robota, který vám pomůže proti nájezdnikům (ovšem pouze vsupermarketě) a běžte sním pokosit nájezdníky (nenechte ho aby bojoval sám je to pěknej chcípák myslel jsem si že vydrží víc) a pak se vraťte do té místnůstky..je tam to nejlibovější vybavení do začátků...tuna chlastu J nuka kola quantum na stěně je lékárnička ze které vyndejte nějakou tu medicínu a to je uplný konec 1 ze 3 částí tohoto questu J .


Malá poznámka - určitě se vám nepodaří všechny věci poodnášet a poprodávat naráz, takže vejděte před supermarket (no uplný překlad super duper market by Asi byl.. superhypermarket? :D )dejte mapu a klikněte na megaton...rychlé cestování. Takhle párkrát tam a zpátky a už máte zátky ehm. 2 část tohoto questu si necháme na potom (je moc daleko a co kdyby vás přepadli supermutanti nebo enklávácď??) A tím myslím část o minovém poli a to dojít do minového pole zase něco získat a ještě dodatková úloha-sebrat minu J ). 2 .část úkolu - radiace - zde asi budete muset trochu improvizovat, obchodnice (Moira myslím se jmenuje) po vás chce ukázku radiace (takže se asi máte ozářit a jít se jí ukázat) já to díky skillu science (věda) nemusel dělat, jednoduše jsem jí to vysvětlil a šmitec takže jsem nezkoušel normální cestu plnění úkolu a taky nevím jak moc budete muset být ozáření, ale touhle dobou byste již měli mít nějaké rad away (prostě léky na léčbu radiace) a za splnění úkolu taky nějaké dostanete. 3. Část-podívat se do minového pole-máte se dostat do minového pole (minefield) které se nachází hoodně daleko od megatonu takže se řádně zásobte. Jděte jako obvykle podle mapy než do města (ano je to tak, město duchů Minefield) tady dávejte velký pozor na miny, jsou všude, vemte si tu věc co přidává +5 kexplozím (pokuď ji ještě máte) a vždy skočte na minu a rychle klikněte klávesu pro použití. A nezkoušejte se kminám pomalu přiblížit, protože přiblížit se jí nadosah bez aktivace se mi nepovedlo.


Takže miny vždy zapípnou a bouchnou, vy je musíte deaktivovat při tom pípání a pak si je můžete vzít. Mimochodem je za ně dost velký obnos pěnez, takže jich tu poberte co nejvíc. Vaším úkolem je za 1 dostat se na dětské hřiště někde uvnitř města živí (je tam skluzavka apod) a za 2. Donést moiře minu. Vypadá to poměrně jednoduše ale při procházení měste po vás začne střílet nějaký maniak zpolorozbořeného baráku sniperkou (a vy jste pravděpodobně mezi minama a namáte kam se schovat/uhnout) tak ho něčím sejměte,obrat, má u sebe klíč kněkolika domům ve městě kde naleznete tunu zásob. 1 kapitola ukolů od Moiry je za námi. Těsně před lokací minefield můžete narazit na lokaci scrappyard (smetiště) kde můžete potkat (na podruhé jsem jí nepotkal) ženskou, do které nájezdníci dali exploziva a můžete jí pomoci jejich zneškodněňím. Hlavní věc kvúli které sem určitě zavítáte je žeryk (dogmeat) což je pejsek, kterého se pokoušejí sežrat nájezdníci. (po chvíli sežral spíš on je J ). Když se kněmu zachováte slušně, bude vás následovat, umí hodně věcí, jako např. Hledat náboje atd. Je to přímý potomek Dogmeata zprvního dílu, jenž zahynul při nehodě se silovým polem L .Má HP neuvěřitelně mnoho, ani minigun ho nezabije ale i tak do pozdějších fází hry, kde jsou silnější deathclawy, bych ho nebral..ovšem je tu trik... otevřete konzoli pomocí tlačítka ~ a napiště „setessential 6a772 1“ (bez uvozovek) čímž ho nastavíte jako „důležitého“ a on vždy když by mněl umřít, místo toho padne do bezvědomý a po nějaké době se zvedne (takže vám neumře,vhodné obzvláště pro lidi co mají psa a mají ho rádi nebo neradi ubližují zvířatům - jako např. Já).


Uděláme si 1 část 2 kapitoly knihy - Zranění - máte se hodně zranit a pak za ní přijít aby vás prozkoumala.Jednoduché, vyjděte před dům a skočte přes zábradlí...výška to je tak akorát abyste byli skoro mrtví (pop. Si zlomili nohu, za to jsou myslím expy navíc) dokulhejte se zpět a ona vás vyléčí a první část questu hotová.


Další libůstkový úkol (ale tenhle se nezobrazuje na vašem pipboyi):zajděte na kliniku za doktorem churchem, zeptejte se na ostatní lidi a on vám nic neřekne, jenom bude kecat něco o tom že nesmí prozradit tajemství svých pacientů atd. jako by to někoho zajímalo...takže ho ukecejte aby vám to řekl (buď skillem řeč nebo skillem medical (to ho ukecáte že jste taky doktor a že vám to říct může)) a poví vám že jeden nejmenovaný (no myslím že se jmenoval Stahl) je na jetu (droga) a má sní velké problémy. Ten se obvykle nachází vhospodě The Brass Lantern ale našel jsem ho i u moriartyho (a nespleťte si ho sjeho bráchou) a můžete mu promluvit do duše aby toho nechal (chce to skill řeč, ale mně stačila i základní hodnota skillu na to abych ho ukecal) a on vám dá klíčky od stolu ve Water proccesing plant, a za to že jste udělali dobrý skutek dostanete expy a hlavně dost karmy (touhle dobou jsem již měl karmu dost vysokou, začali za mnou chodit lidi a dávat mi dárky). Běžte do Water Proccesing plant a vyrabujte ten stůl, jsou tam drogy a nějaký prachy, bejt váma ty obyč drogy prodávám (jet) ale je to na vás.


Další vedlejší úkol: od Lucy West dostanete dopis abyste ho donesli její rodině do vesnice Arefu. Podle mapy se tam vydejte, na mostě vás málem vyhodí do povětří člověk co si říká king. Prokecněte ho o všem možném a zjistíte, že je otravuje „Rodina“ a že on musí dávat pozor, že máte zkontrolovat 3 rodiny vArefu, takže přijděte ke dveřím, zaťukejte a problevte si sosadníky. 2 rodiny jsou vpořádku ale ti třetí....jsou mrtví. Jsou to Westovi, a to rodiče Lucy a Iana, ian nikde, rodiče mrtví a pokud máte skill doktořiny, můžete zjistit, že mají na krcích 2 kousance a na stěně by měl být znak „Rodiny“ ..... ano je to tak, „Rodina“ jsou upíři (bethsedo, styď se, tohle němělo být fantasy ale postapo scifi grr) vraťte se ke kingovi a on vám prozradí (nebo již prozradil) 3 možné lokace „Rodiny“ a dostanete za ukol ji najít. Vlokaci Venkovního kina jsem našel pouze supermutanty (a jeden byl těžce obrněný a měl rotační kulomet..společně sním přišel i o ruku) vHamiltonově skrýši byli jenom brouci,radškorpióní a pár nájezdníků a sklad, který potřeboval klíč který sem nenašel (písněte jestli víte kde je ten klíč) a na té zastávce metra (nevím jakse jmenovala, je to ta poslední lokace ze 3) jsem našel bandu ghůlů (jedenvám bude dávat prachy a vyrábět super jet když mu budete donášet sugar bomby („cukrové bomby“) a můžete znich dostat, že „rodina“ je nedaleko a mají pravdu, vjejich krásném apartmá ( J ) naleznete poklop (je kolem něj radiace) tím slezte dólů. Projděte dungeonem (cestou je hoooodně pastí) dokud nenaleznete chlápka u barikády, který vypadá skoro jako nájezdník ale není vůčivám nepřátelský. Teď ho musíte ukceta tak aby vás pustil dál, není to moc těžké.


Celý to tam u nich prošmejděte a najděte Vanceho, což je charismatický parchant celé skupiny (pan „nosferatus“) a promluvte sním. Má dost cených informací a náboženských keců, zkuste ho ukecat aby vás pustil kIanovi. Je jednodušší cesta, najděte člověka jménem Justin, ten zná heslo kpočítači, který otevře dveře kIanovi, tak ho stylem save / load ukecejte aby vám ho řekl. Nyní můžete za Ianem, pokecejte sním a hlavně mu dejte dopis od sestry a on se vrátí zpět do arefu. Promluvte sVancem a on vám dá schéma kplamennému meči a taky se s ním můžete domluvit na neútočení na Arefu a nejvýhodnější je ho ukecat aby začali hlídat arefu. Teď se můžete vrátit ke Kingovi a informovat ho a dodatečně pokecat sIanem a Lucy a poté zase za Vancem (podle toho jak jste rozhodli, mužete je třeba i ukecat aby používalivýhradně krevní balíčky etc.). Další 2 možnosti-celé to tam vymlátit(mají hodně zásob a dobrých věcí) nebo se knim přidat (po dokončení úkolu promluvte sVancem o upírech a měli byste dostat možnost, já ji nedostal asi jsem něco neudělal správně)Nezapomeňte si vyzvednout sběratelskou figurku pipboye vdomě Kinga, ale budete potřebovat 50 lockpick, jelikož to vypadáže King domů vůbec nechodí (divné..jak spí??jak jí??kam chodí na záchod?!?!?).


Takk to bysme měli další úkol, teď zajděte za Moirou a vyberte si ten úkol smole ratama (prasokrysa, krtčí potkan, říkejte tomu jak chcete) a dostanete úkol pomocí její matlaniny na špejli odradit mole raty, a ukáže vám na mapě lokaci kde je jich dost. Cestou tam ovšem potkáte chlapce, kterého nahánějí „věci“ jak on říká, ovšem jsou to „pouze“ plamenometní mravenci. Ukecejte ho aby se šel schovat, běžte sním a trochu ho ochraňte před mravenci. Máte najít jeho otce, ten je vjejich domě, pokud ho nemůžete najít podle popisu toho kluka, chvíly se procházejte po lokaci kde je ukolová šipka a pak se podívejte na normální mapu a měl by tam být označený jeho dům,vlezte do něj a seberte zjeho mtvoly klíč. Vraťtese ke klukovi, řekněte mu neštastnou zprávu a slibte mu že zničíte zdroj mravenců. Klíčem od mrtvoly otevřete malou chajdu vedle jejich domu, vykrást, najdete pásku kam si šílený profesor nahrál heslo do počítače dostaňte se do počítače, pročtěte se jím, dozvíte se že experimentoval skrálovnou (mravenčí) vmarigold stanici, která se vám zobrazí na mapě.


Běžte tam a všechno vražděte a dejte si trochu pozor, na několika místech uniká plyn a zaplňuje místnost tak tam bych moc nestřílel....ikdyž hodí se to kničení mravenců za rohem. Celé to tu prošmejděte a najdete profesora, který to vše zavinil....málem jsem ho zastřelil ale nechal jsem ho opravit jeho chybu. Snažil se pomocí mutagenu a FEVu stříknutím do vajíčka mravenců postupně zmenšovat mravence až do jejich původní velikosti kterou měli před válkou, ale místo toho začali plivat oheň... po pokecu běžte do minilokace skrálovnou, zabíte její stráže (mravenčí stráž) a hlavně neubližte královně. Vraťte se za profesorem a budete si moci vybrat zněkolika velice zvláštních perků, které byste jinde nesehnali. Po profesorově menší upravě mravenců se mravenci zblázní a zlikvidují navzájem. Poslední část úkolu-najít tomu klukovi nový domov..to si necháme až dojdeme do rivet city.


Pokračujeme vúkolech od Moiry - vyzkoušet tu "látku“ proti krtkokrysám-zajděte do lokace kterou vám určila a vymlaťte je, jsou tam i nájezdníci, pokuď stále nebudete mít plný počet krtkokrys zabitých (nezapomeňte, musíte je zabíjet tím klackem co vám dala), choďte kolem megatonu a nebo někde jinde, dokuď nenaleznete a nezabijete dostatečné množství...hotovo. Poslední úkol této kapitoly knihy-vypátrat jak žijí mirelurkové...celkem těžký úkol (alespoň pro mně) máte se dostat do lokace anchorage war memorial (aspoň myslímže se to tak jmenovalo J )tam když sejdete schůdky tak vedlech najdete dveře dovnitř. Všeobecně se doporučuje se tam dostat před zadáním úkolu, celé to tam vymlátit a pak si nechat zadat úkol. Vaším úkolem zde je umístit sondu do líhně, ovšem bez toho abyste zabili byť jen jediného mirelurka...dostaňte se do čtvercové místnosti, ve které je uprostřed mezera a když se podíváte jsou tam vidět další patra dolů a možná i nahoru (na tuhle místnost byste měli narazit brzy) a.. skočte dolu J spadnete přímo do radiačního jezírka u kterého jsou líhně a mirelurksý Lovec (či co to je, je takovej velkej, toho zaručeně poznáte a je celkem rychlej tak bacha) dejte sondu do líhně a poté se podívejte na mapu lokace, a nechte se vést šipkou kvýchodu zlokace (abyste tam nebloudili jako já a hlavně se dostali rychle ven) další ukol pro Moiru splněn.


Tak začneme další kapitolu knížky - úkol 1. - zvolte si ten stechnologií, dostanete zadáno dostat se do továrny RobCo a nainstalovat čip, který vám umožní ovládat roboty. Na mapě máte jako vždy ukázáno kam, takže není až takový poblém se tam dostat, možná ale budete mít potíže, protože cestou můžete narazit na silnější nepřátele, jelikož RobCo je daleko (já narazil na deathclawa [párač] a po kompletní spotřebě munice do pušky, kdy párač sotva stál sminimem HP kněmu přišel nějaký pablb zbratrstva a upálil ho plamenometem...hru jsem si vtu chvíli nahrával (myšleno na video) a chtěl jsem si prohodit třeba na pistoli a udělat krásný vats (s perkem blood /něco/ to jde dobře) takže to naštve, ještě ktomu sobyčejnou trubkovou puškou vcelkem ranný fázy hry-to naštve) až dorazíte do budovy RobCo, najdete tam jen nějaké krtčí potkany a hmyz-jednoduché a na spoustu věcí. Dostaňte se do kancelářské části a vní do druhého patra, kde na velký počítač použijte čip, roboti se oživý a stanou se nepřátelskými, vtu chvíly doporučuji počítač hacknout a buď je nastavit na likvidaci malých škůdců nebo je vypnout (jsou za to 2x expy) (pokuď sebou máte dogmeata (žerýček) tak po nastavení na likvidaci malých škůdců budou útočit i na něho, ovšem na vás ne, takže jsem je musel všechny postřílet) - další úkol hotov. 2 úkol, třetí kapitola knížky-prohledat knihovnu a nalézt katalog, a pokud možno všechny archívy zknihovny nahrát na holodisk a ten přinést. Nemělo by to být nic těžkého...až na to kde až ta knihovna je. Jděte podle mapy, cestou byste měli mnoho nepřátel, např nájezdníka sraketometem, supermutanty atd.


Těsně před knihovnou vás začne odstřelovat nájezdník zjedné budovy, která je hned vedle knihovny-zastřelteho a vlezte do té budovy kde byl. Je tam spousta roztodivných pastí, jak tradičních (tripwire, past an medvědy) tak netradičních (jako brokovnice, nebo robot) a nahoře je spousta zásob a 3 trezory, každá sjinou obtížností. Nyní vejděte do knihovny. Poprvé se setkáte sbratstvem  (a pokecáte) jedna ženská vám dá heslo od počítače a může te jí donést zachovalou (nezničenou) knihu (takové ty co nemají název a jmenují se prewar book - předválečná kniha) platí to samé jako se smetím, donášejte jí knihy a budete dostávat prachy (v tomto případě HODNĚ prachů). Vté samé místnosti je počítač, heslo od něho máte, zněho lze získat katalog, ale tenhle počítač je odpojenod hlavního, takže zněho databázi nedostanete. Budete se muset probojovat přes nájezdníky hloub do budovy (bude vám pomáhat bratstvo, jelikož se snaží zajistit budovu) a tam najít centrální počítač a vytáhnou zněj data. Donést zpátky, úkol hotov. Dalším úkolem od Moiry je zjistit historii Rivet City, ale nato se dáme až později. Ještě si zajděte do domu šerifa (až bude uvnitř, ať nemusíte páčit byla by za to negativní karma) a seberte si sběratelskou figurku síly (aniji nemusíte krást, je volně na sebrání)


Ruiny Washingtonu D.C. :    


Hlavní úkol, máte najít Galaxy news sTree Dogem, jenž jej vede. Nejednoduchý to úkol. Na mapě byste měli mít úkolovou šipku u jednoho bodu (vstup do podzemí) a druhou u GNR plaza. Žel se mi šipečka nezobrazovala správne na normálním radaru, takže jsem se orientoval podle mapy. Dojděte kprvní šipečce a dostanete se na nádraží metra. Až budete uvnitř měli byste nalézt místnost plnou feral ghůlů, kteří jsou ovšem za plotem který je zamčený. Buďto je zastřelte přes plot a nebo (což je podle mně nejlepší) hacknetě počítač který je vmístnosti naproti, a vypušťte plyn do hlavního podlaží (tedy ke ghůlům) a pak hádejte co? Přehoďte jim tam přes plot granát ! :D J celá ta jejich místnost bude vyhozena do vzduchu, držte se trochu opodál, výbuch je celkem slušný. Pak se podívejte na mapu lokace, a uvidíte na jakém místě je šipečka, dejte se tím směrem a až ji najdete-najdete východ. Tady byste měli vidět bandu supermutantů a v boji by vám měli pomoct lidi z bratrstva (v mém případě již byli supermutíci mrtví, když přišlo bratrstva J ) Promluvte s Lyon, objasní vám pár věcí, a taky to, že jsou záloha a dou na pomoc do Galaxy news radio svým kamarádům. No co, máte stejnou cestu ne? Dejte se s nima, narazíte na skupinky supermutantů, když budete pomáhat bratstvu budete dostávat zkušenosti. Po chvíly cesty se dostanete na náměstíčko, kde po chvíli řekne vrchní paladinka že perimetr je zajištěň, ovšem potom...jak to tak bývá.... velký kus suti doslova vybuchne (docela velký výbuch) a vyjde Super Mutant BEHEMOTH. Obrovský a namakaný.


1. Možnost - vystřílejte do něj co máte

2. U monumentíku naleznete mrtvolu vojáka venergo zbroji, má u sebe Fatmana (tlouštíka) což je odpalovač zmenšených jaderných střel... hádejte proč tam je J.


Pokud hrajete na těžší obtížnosti, Behemoth přežije tak 2-3 střely, tak ho s tím zabíjte 1.5 - střílejte do něj co se dá konvenčními zbraněmi a až bude mít na mále, vemte si tlouštíka, zvyšte si obtížnost (abyste dostali hromadu expů) zapněte vats a jednou ranou ho stylově pošlete do pr.... pekla J . Poté ho vybrakujte, má u sebe dobré věci a náboje a většinou exploziva, najděte budovu Galaxy News Radio (je to na ní napsané, velkými písmeny a myslím dokonce červeně) a najděte Tree Doga a Prokecněte ho. Hl úkol splněn, ale aby vám tree dog řekl něco o otci, budete pro něj muset splnit úkol. Jaksi mu selhal vysílač (nějaký supermutík si chtěl zastřílet) a on si musí sehnat nový. Nebo spíše vy mu máte sehnat nový. A to zmuzea...tak se tam vypravte. Mějte na paměti že procházíte lokaceli plnými supermutantů, tak se pak nedivte až jich pár potkáte (s rotačákem) Najděte podle ukazatelu museum a vlezte do něj-všechno prošmejdit a vyzabíjet. Malá poznámka, jakmile se dostanete do místnosti sprojektorem noční oblohy, hned za vašimi zády se respawne (obnoví, vytvoří) pár supermutantů. Vašim cílem je najít vmuzeu Virgo 2 a sebrat zněho vysílač, to je práce celkem snadná, stačí se řídit podle tabulek se značením kde je co a dostanete se tam. Muzeum je plné supermutantů tak bacha. A Teď ta horší část-dostat se za živa kmonumentu (to je ten obelisk který vidíte na míle daleko) a na vrcholu nainstalovat vysílač... před monumentem jsou zákopy av nich je hoooodně supermutantů.... (záleží na jaké obtížnosti hrajete)máte několik možností jak to vyřešit -


1. Proplížit se, expy nedostanete a abyste se proplížili nepotřebujete vysoký skill plížení, postačí základní (ovšem nepočítejte že si váš nikdo nevšimne, mně si všimli hned od začátku než jsem stačil stisknou čudlík plížení)


2. Proběhnout to, běžet pozadu a střílet doléhající mutanty do nou a mrzačit je tak aby nedoběhli a moje oblíbená 1.5-hezky zplížení je jednoho po jedno oddělat jednou ranou kritickým zásahem( když se trefíte zplížení a aon o vás neví, tak první rána bude kritická, v kombinaci se střelou na hlavu a sniperkou...)


3. Hodně bolestivé, ale všehny je prachobyčejně vystřílet. Poté vlezte do monumentu, který hlídají vojáci bratstva, jděte dovýtahu a nahoře nainstalujte vysílač. Vraťte se kTree dogovi pro informaci. (pozn. Celé toto můžete přeskočit tím, že si rovnou promluvíte sdoktorkou Li v Rivet city, ale přišli byste o expy) Teď se vydáme za doktorkou Lido Rivet city, což je vlastně loď, kterou lidi osídlili kvůli ochraně před nájezdníkama a supermutíkama. Tato část se také dá přeskočit, a to myslím tím že pujdete rovnou kdalšímu memorialu (Jefferson myslím J ) Treedog vám řekl o lokaci Rivet City takže se tam podle mapy můžete vydat. Strážnému řekněte že jdete za doktorkou Li a on vás pustí dovnitř, zde najděte podle tabulí se směrama laboratoř a tam najdete doktorku Li, kterou důkladně vyzpovídejte (asistovala vašemu otci při vašem narození na operačním sále) prokecněte jí o rodičích, o vašem otci a hlavně kam šel a také o projektu Purity. Další část hlavního úkolu, pustíme se do vedlejších. Zde vRivet City najdete tetu chlapce wilkse zGrayditch, je to Vera weathersová (skoro myslím :D )a ona ro ráda přijme do rodiny, vede hotel a místa má více než dost.


Další úkol - Android (zadání můžete získat z holopásek, které jsou u různých doktorů a obchodníků po celé pustině) Po získání zadání jděte do laboratoře a promluvte se Zimmerem. Dá vám úkol vypátrat ztraceného androida (vtip je vtom, že i on sám je android, který hledá jiné androidy a myslí si o sobě že je člověk- parodie na jednu knížku nebo film či co to bylo, kde jeden člověk chytá androidy a nakonec zjistí že sám je taky android J ) Dá vám tip na doktora Prestona, který je na vrchní palubě a vede nemocnici-zajít za ním a prokecnout (to se mi zrovna nepodařilo, neměl jsem možnost vrozhovoru) pak najděte alespoň 4 holopásky (myslím že prestonova výpověď se také bere). Pak najděte paní Wattsonovou a promluvte sní (měli byste to udělat zhruba teď, když jsem sní promluvil před zadáním úkolu hra mi spadla, zasr... bugy) dá vám možnost nalhat zimmerovi že android je mrtev. Taaak a teď zjistíme kdo to je...dostaňte se na ulomenou část lodi, to jde dvoumi způsoby, pokuď máte vysoké páčení, obejděte zvenku loď po pevnině a najdete malý můstek, vedoucí ke dveřím do zlomené části, pokud je nedokážete vypáčit, dají se otevřít páčkou uvnitř. Ta těžší cesta (kterou bude muset absolvovat většina zvás) je...doufám že umíte plavat J :vlezte do lodi a najděte dveře na flight deck. Odtud vidíte že jste na jedné polovině rozlomené lodi a potřebujete se dostat na druhou, kterou máte naproti. No co, uložte si hru, napakujte se RadXama a hop do vody-podvodní dveře do rozlomené části lodi jsou od místa, kde jste skočili trochu vpravo pod vodou(bacha ať vám nedojde vzduch). Vlezte dovnitř a rychle se pokuste proplavat (musíte najít schody, tady opravdu bacha na vzduch, jinak se utopíte).


Taky bacha na ty zrůdičky kolem, ve vodě nemůžete mít vytaženou zbraň. Až po několika loadech najdete schody a dostanete se zvody (aspoň na rozdíl ode mně víte co máte hledat) ocitnete se ve velice zapaštěné části lodi, prohledejte místnosti dokud nenaleznete pana Pinkertona, který na androidovi provedl plastickou operaci a vymazal mu mozek. Promluvte si sním, měl by být velice ochotný se svámi podělit o veškeré informace. Taky vám řekne, že androidovi nevymazal pamět, pouze ji nechal hluboko a dá se vyvolat určitým kodém, který androidovi můžete říct. Víte teď vše co potřebujete, nastávají 3 možnosti:


1 - řekněte zimmerovi kdo je android, on vám za to zlepší nervový systém a dostanete spešl perk a zápornou karmu.


2 - Řejněte androidovi kdo vlastně je, po tom co si na vše vzpomene vám dá svojí unikátní plasmovou pušku (takový artefakt) a poté se můžou stát 3 věci :


a) Zvolte vrozhovoru možnost, že zachováte jeho tajemství a nic se nestane a nikdo neumře b)vyberte možnost co bude se zimmerem a on ho půjde zabít

c) ta samá možnost, ale poproste ho jestli byste nemohli zabít zimmera vy, potom vám dá povolení na jeho zabití a je jen váš. Za cokoliv z tohohle je kladná karma.


3 - nakecejte zimmerovi že android je mrtvý pomocí součástky kterou vám dala milá paní watssonová. Ještě je tu samozřejmě jedna možnost, moje oblíbená 1.5 , kdy dostanete oboje odměny, ale zimmer zemře a android bude žít, ovšem není za to žádná karma.


Jděte za androidem, řekněte mu kdo je a pak si vyberte co bude se zimmerem.. a že ho chcete zabít osobně-dostanete odměnu, jeho unikátní plasmovou poušku a dostanete kladnou karmu. Dá vám povolení na zabití zimmera (důležité, když mu neřeknete abyste zimmera mohli jít zabít, nedostanete povolení a hra vám nedovolí zimmera zabít) Zajděte za zimmerem a...řekněte mu kdo je android, dostanete druhou odměnu ve formě perku a zápornou karmu (takže se vynulují) a zimmer se vydá za androidem ho vynulovat. To mu musíte překazit, nesmí se za ním dostat, jinak ho vynuluje!! (teda pokuď nejste záporáci co chcou odměny že?!?) Zabíte zimmera a jeho osobního androida (máte ktomu povolení). Tááák, získali jste oboje odměny, android je živý a zdravý a bude se pokoušet žít život normálního člověka a vy jste pravděpodobně dostali hromadu zkušenostních bodů. Jinak pokud nebudete mít povolení kzabití zimmera, zimmer bude nesmrtelný (místo smrti padne do bezvědomí) takže by si pro androida došel a vy byste mu vtom nemohli zabránit. Další úkol - Angela chce svést Diega, ale má drobný problém....diego je kněz J Znám dva způsoby: Donést jí mravenčí feromony (ant pheromones) nebo nakecejte panu páterovi, že Diego miluje Angelu, a on ho za to vyhodí zřádu, a jemu nebude již nic bránit aby si Angelu vzal.


Další úkol vám zadá Abraham Washington a je to úkol vcelku zajímavý .. ukrást deklaraci nezávislosti, dojděte pomocí mapy (možná budete muset použít metro, to poznáte vždycky podle toho, jestli se čerchovaná čára na nějakém místě přerušuje, což je většinou vstup/výstup do/z metra nebo jiné lokace) do zadané lokace. Až budete uvnitř, vmístnůstce kde se objevíte by měli být dva terminály, jeden pro vyzvednutí ceny a druhý pro výhru, tak se pokuste vyhrát, otázky se možná po každé hře mění, u mně to byly 43124324 a vyzvedněte si cenu vpodobě výběrové spešl drogy (bezva muzeum, myslím že hodně dnešní mládeže by to přilákalo do muzeí a dokonce by projevili zájem o dějiny kvůli svým denním dávkám hmm J ) po bocích jsou klasické dveře, hlavně je neotvírejte, vmém úkolu se pak nespustil trigger a musel jsem načítat starší pozici (a to stačí pouze otevřít dveře, za tyhle chyby bych todda zabil, po celý hře jsou díry vlevelech (asi 20) a ztoho asi 5tima se dá propadnout do tzv. „TICHA“ což je velice nepříjemné [pokud by někdo chtěl jejich lokaci, klidně mu jí dám ale může to poškodit save]) dejte se prostředními dveřmi do rotundy (taková kulatá místnost) je celá zaminovaná, Sydney (lovkyně pokladů J) co dělala ten samý úkol jako vy se tam zaminovala a celkem měla důvod…neměli byste zneškodnit její miny, ubírá to karmu, opatrně projděte mezi minami (lehce se to říká.. J ) a promluvte s ní-nebude s vámi chtít mluvit, jelikož jsou kolem supermutanti a brzo zaútočí na rotundu, ty miny se celkem hodí, supermutíků by mělo přijít 4-5, ovšem mě jich přišlo 4-5 v jedný vlně (budou dvě) takže celkem kolem deseti a zhruba 4 měli raketomety (a jednou raketou jsem dostal do držky a přežil a to to bylo na hard J).


Poté s vámi již Sydney začne mluvit (možná, chyby jsou svině a tahle hra jich má stovky) dejte si ji do party (to jde pouze pro tuhle misi, pokud jí doděláte se Sydney a potom jí dáte dopis od otce (měla by zůstat v rivet city) měla by vám dát její Ultra samopal (což je unikátní samopal) nebo ho ehmm “nějakým náhodným” neštěstím můžete získat z její mrtvoly (smrt buď vaší rukounebo rukou supermutanta) no vemte jí sebou a vždycky jí řekněte ať na vás počká a pročistěte to v daném místě. Na levé části mapy by měl být výtah (ke kterému vám dá Sydney kód a který se mi povedlo rozjet až cestou zpátky) přímo k bandě šílených robotů cosi o sobě myslí že jsou banda prezidentů a jiných důležitých postav minulosti a byli kdysi součástí muzea, teď zcvokli. Ještě popíšu tu těžší cestu sem, tentokrát vchod do ní se nachází na pravé části mapy (budete si na tohle muset zvyknout, jelikož já já neříkám sever jih východ západ ale nahoře dole vpravo vlevo) tím vchodem se dostanete do lokace plné nepřátelských robotů (no co expy navíc) a po projetí směrem nahoru (na mapě) se dostanete ke dveřím vedoucím take k těm veledůležitým robotům. Teď mate několik možností jak získat deklaraci- Zabít qwinetta (jestli se tak vůbec jmenuje) a ukrást deklaraci, ukecat ho že jste jeden z prezidentů (ale jméno si nepamatuju, respektivě jsem v podnapileém stavu a nejsem schopen ho přečíst z obrazovky vedle) a on vám listinu dá, a nebo podle mně nejlepší možnost je mu donést z knihovny (tam ta ve které jste již byli při plnění úkolů pro Moiru) inkoust a on vám vyrobí dokonalou kopi deklarace, poté mate dvě možnosti (respektivě 3, z toho 3 je neutrální).


Buď mu přikážete aby vybuchl - záporná karma, nebo mu řeknete aby si original nechal - kladná karma. Osobně jsem použil postup s kladnou karmou, a poté aktivoval počítač vedle a otevřel s ním dveře a sejfy, a sebral originální deklaraci nezávislosti (nebyl za to žádný postih, ani to neodečetlo karmu ani neznepřátelilo roboty, ani příkaz k sebrání nebyl červeně nadepsaný jako zločin…divné asi taky bug ale vyjímečně se hodí) Poté se Sydney (nebo bez ní….) odcestujte zpátky do rivet city a odevzdejte deklaraci (dostanete schemata k tzv. Špendlíkometu, co střílí hřeby).


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.