Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) Sněžná země
Na začátku dostanete od dědka před městem talisman. Když půjdete nahoru
dostanete se k můstku přes potok, zde si promluvte s lovcem. Následovně potok
přejděte po kamenech nad mostem. Jděte k Weldině domku. Tady vezměte ze stromu
amulet z paprik a z přístěnku u domku starou lampu. Po pokusu otevřít dveře se
vám zjeví duch, kterého zažeňte pomocí talismanu od dědka a vkročte do domku.
Uvnitř seberte suché lístky z misky a pytlík plný semínek. Čarodějnici musíte
umluvit, aby vám dala nakradené věci. Nyní jděte dolů k jezeru. Seberte kus
provazu a pořádně prozkoumejte sedátko v lodi. Promluvte si s bohyní lesa
a vezměte si kousek její duše. Jděte zpátky k domku čarodějnice, otevřete
dveře a vlezte do sklepa ( kliknutím chůze na dveře ). Ve sklepě vezměte
sošku a kus provazu. V pokoji čarodejnice prozkoumejte knihy a vyberte si
knihu Run. Sošku pak dejte chlápkovi, který vybírá na kraji lesa mýtné.
Vydejte se doprava do obrazu za sochami. Prohlídněte předmět ve sněhu
a zjistíte, že jde o štít. Vezměte si ho a pokračujte doprava. Pytlík semínek
dejte strace a vezměte si za to náhrdelník z jejího hnízda. Nezapomeňte si
vzít prázdný pytlík. V obraze se sochami si pečlivě jednu sochu prozkoumejte
a promluvte si s chlapcem, který stojí za ní. Náhrdelník odneste muži na
začátku lesa a vemte si rukavice. Jděte zpátky k hnízdu straky a popovidejte
si se stvořením na pařezu. Pařez prohlídněte a najdete páku, za kterou
zatáhněte. Vejděte do otevřeného stromu. Dostanete se do spodní části stromu,
kde seberte jedné z mrtvol prsten a po nasazení rukavice i plod snů. Vylezte
ze stromu ven a vydejte se ke studni. Vemte kýbl. Provaz použijte na kladku
a slezte po něm do studny. Použijte kousek duše bohyně lesa na Quikthorpa
a popovídejte si s vílou. Ze země vydolujte hliněnou tabulku. Vydejte se
doprava a opět seberte tabulku. Běžte doleva, vezměte duši a opusťte studni.
Vydejte se nahoru na lesní rozcestí a na něm stále nahoru. Po přepadení
banditů dejte jejímu vůdci prsten, aby zkapal a vezměte mu nůž a pásku. Po
cestičce v křovinách se dostanete doprava k otvoru ve skále. Pomocí použití se
schovejte za keře vpravo a koukejte na obra, který odchází. Jděte opět do
studny a dole vypusťte duši a promluvte si s ní. Nožem seřízněte rostlinku
v pravém dolním rohu místnosti. V inventáři spojte dvě půlky tabulek v jednu.
Pak se vydejte k doupěti obra a malým otvorem vlevo ve skále vnikněte do jeho
sluje. Na obrově posteli si prohlídněte polštář. Objevíte klíček, kterým
odemkněte bednu v levé části jeskyně. V bedně naleznete nádobky s olejem,
které si vezměte. Pak opusťte jeskyni. Nyní se z rozcestí s banditou vydejte
nahoru do skalní soutěsky. Na pravou kamennou hlavu dejte hliněnou tabulku
a pokračujte doprava na vrcholek skály. Po prozkoumání mrtvoly objevíte, sirky
seberte je a vydejte se k zámku na kopci v dálce. Jděte kousek k zámku.
Ledového muže se zbavíte tak, že na něj vylijete olej a následovně hodíte
sirku. V zámku vyčistěte štít páskou od bandity a pak ho použijte na
Quikthorpa. Ze země seberte první diamant a dejte ptákovi snový plod.
2) Bažiny
Po prohlédnutí strážného si s ním popovídejte. Vydejte se směrem k bažinám
vpravo. Koukněte pod můstek a vemte vačici, kterou dejte strážnému u dřevěné
věže. Na oplátku dostaneze naslouchátko, po prozkoumání naleznete špunty do
uší. Ty dejte Quikthorpovi v místnosti s mostíkem. Běžte rovně a vemte
hypnotický bubínek. Po chůzi dál na vrcholek se dostanete k pavoukovi.
Odpudíte ho zatroubením na naslouchátko. Pak 2x prohlídněte smrtku "spící" na
zemi a vezměte si její zlatý klíček, už ho totiž nebude potřebovat. Dále si
vemte ještě kus pavučiny. Vydejte se zpátky k hlídači u dřevěné věže. Bubínkem
ho uspěte, prohlídněte ho a vemte si jeho klíček. Seberte kopí ležící na zemi
a klíčkem odemkněte dveře věže. Běžte do věže a zde seberte vše co se dá
( prázdnou flašku, sekyrku, pokrývku a knihu za závěsem vpravo ). Klíčkem od
smrtky otevřete klec a promluvte si s Iris. Dá vám magický prášek. Po východu
z věže se dejte po cestičce do hor. Utrhněte květinu, seberte vázu s vodou
a z nádoby jeden oříšek. Můžete se pokusit zatáhnout za páku, která čouhá
z váz. Vydejte se dál směrem k městu. S Titánem si popovídejte. V inventáři
vysypte magický prášek do vázy s vodou. Pomocí sekyrky vyražte dveře od
chaloupky stráže. V chaloupce prohlídněte slámu a vemte penízky a lahvičku
z poličky. Jestli chcete, tak můžete pobíhající kryse věnovat oříšek příkazem
GIVE. Venku před branou postupujte po světlejších dlažkách proti směru
hodinových ručiček, začněte u levé dlažky. Nyní vstupte do města. Vydejte se
vpravo do knihovny, prohoďte pár slov s Izionem a řekněte, že vás posílá Iris,
dejte mu kytičku a knížku z dřevěné věže. Na oplátku vám dá ornament, do
kterého vložte diamant a stařičký klíček. Z náměstí se pak vydejte do domku
gargoylů a v příhodný okamžik okraďte levé děcko o jeho lízátko. Venku
otevřete zámek, kterým je poután pták k bidýlku, klíčkem od Iziona. Vejděte do
chrámu a promluvte si s hadem Angorem. Po rozhovoru po něm hoďte kopí
a ukořistěte jeho diamant. Diamant vložte do ornamentu. Z lev ých kostí
posbírejte penízky. Z náměstí běžte na loď, mluvte s námořníkem až do té doby
než dá pacholkovi lepáka ( facku ). Pak s pacholkem hoďte řeč a nabídněte mu
lízátko. Pak námořníkovi nabídněte peníze a můžete vyplout...
3) Zatopená pevnost
Na lodi vlezte do kapitánovy kajuty. Ze zásuvky seberte falešné diamanty, ze
stolu listinu s kouzlem a z postele smradlavé ponožky a sponku, kterou
následovně v inventáři pomoci použití ohněte. Sponkou otevřete malou
bedničku, která skrývá magický kámen, ten si samozřejmě vezměte. Použijte ho
na Quikthorpa, aby ho snědl, a pak na něj použijte listinu s kouzlem. Po
těchto úkonech bude moc Quikthorpe dýchat pod vodou. Jděte zpátky na palubu,
zdvihněte poklop a s pomocí žebříku slezte do podpalubí. Prohlédněte barel
a seberte maso, které namočte do paliva ležícího ve skříňce. Toto hanebné dílo
dokončete zandáním masa do smradlavých ponožek a následovně ho hoďte z paluby
doleva žralokovi, aby se otrávil. Skočte do vody, tam kde plaval žralok
( pomocí použi ). Pokecejte s koníky a vydejte se doprava k okraji propasti.
Lasturu otevřete nožem a nalezenou perlu vezměte. Jděte zpátky na rozcestí
a zůstaňte tam do té doby než připluje trojice koníků, kteří vám dají mořskou
řasu. Vydejte se na sever k potopené pevnosti. Prohlídněte rýč, popovídejte si
se zahradníkem jménem Leroy a nabídněte mu řasu. Neodmínte a jako odměnu vám
daruje rýč. Jděte k mořské lastuře, zde si promluvte také se zahradníkem ale
Williamem, vejděte do dveří a řekněte bohatému Kouppovi, že váš zájem jsou
perly. Dejte mu prohlédnout svou jedinou perlu, až vás pozve dál. Běžte zpátky
na rozcestí a z něho se vydejte skulinkou schovanou v mořských řasách ke
korálovému útesu. Nožem okraďte další dvě lastury o jejich perly. Běžte se
s objevem pochlubit Kouppovi, neodolá a dá vám za všechny tři perly mapu
zakopaného pokladu. Prohlídněte si ji a vydejte se zpět na rozcestí, kde se
objeví čertsvá hromádka uhrabaného písku. Zde začněte kopat pomocí rýče.
Nalezenou truhličku odemkněte sponkou a vezměte veškerý poklad. Vraťte se na
korálový útes, popovídejte si s Khorem, odevzdejte mu svůj poklad ( lehce
nabyl, lehce pozbyl ) a seberte jeho helmu a kopí. Vlezte do otvoru ve skále,
přes můstek přeběhněte do dalšího otvoru naproti. P omocí mapy se vymotejte
z bludiště k páčidlu, kterým vylomíte dveře do místnosti s medúzou. Pomocí
kopí probodněte vesmírné okno pod medúzou. Neváhejte, seberte třetí diamant
a šup s ním do ornametnu. Překlapněte malou páčku vpravo a vymotejte se
bludištěm zpět k východu. Pomocí kontrolního zařízení sjeďte výtahem dolů a až
se zasekne, použijte na Quikthorpa přikrývku, aby splachtil dolů...
4) Země stínů
Pomocí páčky nad schody svezte výtah dolů. Popovídejte si s bránou a řekněte,
že se jmenujete Boogie Man. Můžete vstoupit. V cele vezměte pohár, z pelechu
listinu a ze stolu talířek se lžičkou. Prohlídněte šikmou plochu pod oknem
a vyviklaný kámen vyvalte lžičkou. Objeví se tunel, tím prolezte do sousední
cely. Probuďte dědu, popovídejte si s ním, prohlídněte ho a seberte mu
klíček. Prolezte tunelem zpět do své cely a otevřete klíčkem dveře. Venku
přemluvte smrtky, aby vám vydali občanku. Vydejte se dolů doleva. Propast
zdoláte pomocí kopí použitého na Quikthorpa. Jděte po malé vlnité cestičce.
Naplňte pohár lávou, po rozhovoru se smrtkou jí ukažte občanku. Plošinkou se
převezte doleva a vstupte do jeskyně s posledním démonem. Jako odpověd mu
poskytněte to, že zde provádíte jen nutnou inspekci a vylejte na něj lávu
z poháru. Na sloupu těsně u dveří naleznete poslední diamant. Seberte ho
a nandejte do ornamentu. Z místnosti odejděte prázdným tunelem. Výtahem se
nechte vyvézt zpět nahoru, vejdět e do bludiště a probluďte se až do Ismaelovy
jeskyně. Páčky přehazujte až do té doby než stařec vstane. Následovně si s ním
promluvte. Bludištěm běžte dál do místnosti, kde jste zvítězili nad medúzou
a ornament s diamanty dejte do otvoru v dvířkách. Vstupte do další místnosti.
U prostředního křesla zmáčkněte knoflík a na křeslo usedněte. Tímto úkonem
jste dovedli Quikthorpa do úspěšného konce....
KONEC.