1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Fable - návod

1) Sněžná země


Na  začátku  dostanete  od  dědka  před  městem  talisman. Když půjdete nahoru

dostanete se k můstku přes potok,  zde si promluvte s lovcem. Následovně potok

přejděte po kamenech nad mostem. Jděte k Weldině domku. Tady vezměte ze stromu

amulet z paprik a z přístěnku u domku starou lampu. Po pokusu otevřít dveře se

vám zjeví duch, kterého zažeňte pomocí  talismanu od dědka a vkročte do domku.

Uvnitř seberte suché lístky z misky  a pytlík plný semínek. Čarodějnici musíte

umluvit, aby  vám dala nakradené věci.  Nyní jděte dolů k  jezeru. Seberte kus

provazu  a pořádně  prozkoumejte sedátko  v lodi.  Promluvte si  s bohyní lesa

a vezměte  si kousek  její duše.  Jděte zpátky  k domku  čarodějnice, otevřete

dveře  a vlezte  do sklepa  ( kliknutím  chůze na  dveře ).  Ve sklepě vezměte

sošku  a kus  provazu. V  pokoji čarodejnice  prozkoumejte knihy  a vyberte si

knihu  Run. Sošku  pak dejte  chlápkovi,  který  vybírá na  kraji lesa  mýtné.

Vydejte  se  doprava  do  obrazu  za  sochami.  Prohlídněte  předmět  ve sněhu

a zjistíte, že jde o štít. Vezměte  si ho a pokračujte doprava. Pytlík semínek

dejte strace  a vezměte si  za to náhrdelník  z jejího hnízda.  Nezapomeňte si

vzít prázdný pytlík.  V obraze se sochami si  pečlivě jednu sochu prozkoumejte

a promluvte  si s  chlapcem, který  stojí za  ní. Náhrdelník  odneste muži  na

začátku lesa a  vemte si rukavice. Jděte zpátky k  hnízdu straky a popovidejte

si  se  stvořením  na  pařezu.  Pařez  prohlídněte  a  najdete páku, za kterou

zatáhněte. Vejděte do otevřeného stromu.  Dostanete se do spodní části stromu,

kde seberte jedné  z mrtvol prsten a po nasazení  rukavice i plod snů. Vylezte

ze stromu  ven a vydejte se  ke studni. Vemte kýbl.  Provaz použijte na kladku

a slezte  po něm  do studny.  Použijte kousek  duše bohyně  lesa na Quikthorpa

a popovídejte  si s  vílou. Ze   země vydolujte  hliněnou tabulku.  Vydejte se

doprava a opět  seberte tabulku. Běžte doleva, vezměte  duši a opusťte studni.

Vydejte  se nahoru  na lesní  rozcestí  a  na něm  stále nahoru.  Po přepadení

banditů dejte  jejímu vůdci prsten,  aby zkapal a  vezměte mu nůž  a pásku. Po

cestičce v křovinách se dostanete doprava k otvoru ve skále. Pomocí použití se

schovejte  za keře  vpravo a  koukejte na  obra, který  odchází. Jděte opět do

studny a  dole vypusťte duši  a promluvte si  s ní. Nožem  seřízněte rostlinku

v pravém dolním rohu místnosti. V inventáři  spojte dvě půlky tabulek v jednu.

Pak se vydejte k doupěti obra a  malým otvorem vlevo ve skále vnikněte do jeho

sluje.  Na  obrově  posteli  si  prohlídněte  polštář. Objevíte klíček, kterým

odemkněte  bednu v  levé části  jeskyně. V  bedně naleznete  nádobky s olejem,

které si vezměte.  Pak opusťte jeskyni. Nyní se z  rozcestí s banditou vydejte

nahoru  do skalní  soutěsky. Na  pravou kamennou  hlavu dejte hliněnou tabulku

a pokračujte doprava na vrcholek skály. Po prozkoumání mrtvoly objevíte, sirky

seberte  je a  vydejte se  k zámku  na kopci  v dálce.  Jděte kousek  k zámku.

Ledového  muže se  zbavíte tak,  že na  něj vylijete  olej a následovně hodíte

sirku.  V  zámku  vyčistěte  štít  páskou  od  bandity  a  pak  ho použijte na

Quikthorpa. Ze země seberte první diamant a dejte ptákovi snový plod.


2) Bažiny


Po prohlédnutí  strážného si s  ním popovídejte. Vydejte  se směrem k  bažinám

vpravo. Koukněte pod  můstek a vemte vačici, kterou  dejte strážnému u dřevěné

věže. Na  oplátku dostaneze naslouchátko,  po prozkoumání naleznete  špunty do

uší.  Ty  dejte  Quikthorpovi  v  místnosti  s  mostíkem.  Běžte rovně a vemte

hypnotický  bubínek.  Po  chůzi  dál  na  vrcholek  se  dostanete k pavoukovi.

Odpudíte ho zatroubením na naslouchátko.  Pak 2x prohlídněte smrtku "spící" na

zemi a  vezměte si její zlatý  klíček, už ho totiž  nebude potřebovat. Dále si

vemte ještě kus pavučiny. Vydejte se zpátky k hlídači u dřevěné věže. Bubínkem

ho uspěte, prohlídněte ho a vemte si  jeho klíček. Seberte kopí ležící na zemi

a klíčkem  odemkněte dveře  věže. Běžte  do věže  a zde  seberte vše  co se dá

( prázdnou flašku, sekyrku,  pokrývku a knihu za závěsem  vpravo ). Klíčkem od

smrtky otevřete klec a promluvte si s  Iris. Dá vám magický prášek. Po východu

z věže se  dejte po cestičce  do hor. Utrhněte  květinu, seberte vázu  s vodou

a z  nádoby jeden  oříšek. Můžete  se pokusit  zatáhnout za  páku, která čouhá

z váz. Vydejte  se dál směrem k  městu. S Titánem si  popovídejte. V inventáři

vysypte  magický prášek  do vázy  s  vodou.  Pomocí sekyrky  vyražte dveře  od

chaloupky  stráže. V  chaloupce prohlídněte  slámu a  vemte penízky a lahvičku

z poličky. Jestli chcete, tak můžete  pobíhající kryse věnovat oříšek příkazem

GIVE.  Venku  před  branou  postupujte  po  světlejších  dlažkách  proti směru

hodinových ručiček, začněte  u levé dlažky. Nyní vstupte  do města. Vydejte se

vpravo do knihovny, prohoďte pár slov s Izionem a řekněte, že vás posílá Iris,

dejte  mu kytičku  a knížku  z dřevěné  věže. Na  oplátku vám  dá ornament, do

kterého vložte  diamant a stařičký klíček.  Z náměstí se pak  vydejte do domku

gargoylů  a  v  příhodný  okamžik  okraďte  levé  děcko  o jeho lízátko. Venku

otevřete zámek, kterým je poután pták k bidýlku, klíčkem od Iziona. Vejděte do

chrámu  a  promluvte  si  s  hadem  Angorem.  Po  rozhovoru  po něm hoďte kopí

a ukořistěte  jeho  diamant.  Diamant  vložte  do  ornamentu.  Z lev ých kostí

posbírejte penízky. Z náměstí běžte na loď,  mluvte s námořníkem až do té doby

než dá pacholkovi lepáka  ( facku ). Pak s pacholkem hoďte  řeč a nabídněte mu

lízátko. Pak námořníkovi nabídněte peníze a můžete vyplout...


3) Zatopená pevnost


Na lodi vlezte  do kapitánovy kajuty. Ze zásuvky  seberte falešné diamanty, ze

stolu  listinu  s  kouzlem  a  z  postele  smradlavé  ponožky a sponku, kterou

následovně  v   inventáři  pomoci  použití  ohněte.   Sponkou  otevřete  malou

bedničku, která skrývá  magický kámen, ten si samozřejmě  vezměte. Použijte ho

na  Quikthorpa, aby  ho snědl,  a pak  na něj  použijte listinu  s kouzlem. Po

těchto úkonech bude  moc Quikthorpe dýchat pod vodou.  Jděte zpátky na palubu,

zdvihněte  poklop a  s pomocí  žebříku slezte  do podpalubí. Prohlédněte barel

a seberte maso, které namočte do paliva ležícího ve skříňce. Toto hanebné dílo

dokončete zandáním masa do smradlavých ponožek  a následovně ho hoďte z paluby

doleva  žralokovi, aby  se otrávil.  Skočte  do  vody, tam  kde plaval  žralok

( pomocí použi ).  Pokecejte s koníky a vydejte se  doprava k okraji propasti.

Lasturu  otevřete nožem  a nalezenou  perlu vezměte.  Jděte zpátky na rozcestí

a zůstaňte tam do té doby než  připluje trojice koníků, kteří vám dají mořskou

řasu. Vydejte se na sever k potopené pevnosti. Prohlídněte rýč, popovídejte si

se zahradníkem jménem  Leroy a nabídněte mu řasu. Neodmínte  a jako odměnu vám

daruje rýč. Jděte  k mořské lastuře, zde si promluvte  také se zahradníkem ale

Williamem, vejděte  do dveří a  řekněte bohatému Kouppovi,  že váš zájem  jsou

perly. Dejte mu prohlédnout svou jedinou perlu, až vás pozve dál. Běžte zpátky

na  rozcestí a  z něho  se vydejte  skulinkou schovanou  v mořských  řasách ke

korálovému útesu.  Nožem okraďte další  dvě lastury o  jejich perly. Běžte  se

s objevem  pochlubit Kouppovi,  neodolá a  dá vám  za všechny  tři perly  mapu

zakopaného pokladu.  Prohlídněte si ji a  vydejte se zpět na  rozcestí, kde se

objeví  čertsvá  hromádka  uhrabaného  písku.  Zde  začněte kopat pomocí rýče.

Nalezenou truhličku odemkněte  sponkou a vezměte veškerý poklad.  Vraťte se na

korálový  útes, popovídejte  si s  Khorem, odevzdejte  mu svůj  poklad ( lehce

nabyl, lehce pozbyl ) a seberte jeho  helmu a kopí. Vlezte do otvoru ve skále,

přes můstek  přeběhněte do dalšího otvoru  naproti. P omocí mapy  se vymotejte

z bludiště  k páčidlu,  kterým vylomíte  dveře do  místnosti s medúzou. Pomocí

kopí probodněte  vesmírné okno pod  medúzou. Neváhejte, seberte  třetí diamant

a šup  s ním  do ornametnu.  Překlapněte  malou  páčku vpravo  a vymotejte  se

bludištěm zpět k východu. Pomocí kontrolního zařízení sjeďte výtahem dolů a až

se zasekne, použijte na Quikthorpa přikrývku, aby splachtil dolů...


4) Země stínů


Pomocí páčky nad schody svezte výtah  dolů. Popovídejte si s bránou a řekněte,

že se jmenujete  Boogie Man. Můžete vstoupit. V cele  vezměte pohár, z pelechu

listinu a  ze stolu talířek  se lžičkou. Prohlídněte  šikmou plochu pod  oknem

a vyviklaný kámen vyvalte  lžičkou. Objeví se tunel, tím  prolezte do sousední

cely.  Probuďte  dědu,  popovídejte  si  s  ním,  prohlídněte  ho a seberte mu

klíček.  Prolezte tunelem  zpět do  své cely  a otevřete  klíčkem dveře. Venku

přemluvte  smrtky, aby  vám vydali  občanku. Vydejte  se dolů  doleva. Propast

zdoláte pomocí  kopí použitého na  Quikthorpa. Jděte po  malé vlnité cestičce.

Naplňte pohár lávou,  po rozhovoru se smrtkou jí  ukažte občanku. Plošinkou se

převezte  doleva a  vstupte do  jeskyně s  posledním démonem.  Jako odpověd mu

poskytněte  to, že  zde provádíte  jen nutnou  inspekci a  vylejte na něj lávu

z poháru.  Na sloupu  těsně u   dveří naleznete  poslední diamant.  Seberte ho

a nandejte  do ornamentu.  Z místnosti  odejděte prázdným  tunelem. Výtahem se

nechte vyvézt zpět nahoru, vejdět e do bludiště a probluďte se až do Ismaelovy

jeskyně. Páčky přehazujte až do té doby než stařec vstane. Následovně si s ním

promluvte. Bludištěm  běžte dál do  místnosti, kde jste  zvítězili nad medúzou

a ornament s diamanty dejte do otvoru  v dvířkách. Vstupte do další místnosti.

U prostředního  křesla zmáčkněte  knoflík a  na křeslo  usedněte. Tímto úkonem

jste dovedli Quikthorpa do úspěšného konce....


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.