Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.
LEVEL 01 - ORT UNDERWORLD
Z výchozí místnosti prošla " sestřenka " Lary Croft do další, kde blokoval
vchod strážní robot. Pravými dveřmi se přes další místnost dostala
k umírajícímu bojovníkovi Traderovi, který ji požádal o pomoc, aby mu donesla
jeho batoh s lékárnou. Prošla dál a vyřídila chlápka s kladivem. V téže
místnosti sebrala se stolu prázdnou sklenici a automaticky ji vložila do
inventáře. Prošla rovně do další místnosti s obchodníkem , který jí výměnou
nabízí různé předměty. Nemá však zatím co na výměnu a pokračuje dveřmi vlevo
a dostává se postupně do místnosti, kde sebrala se země kuřecí stehno
k doplnění energie a života. V téže místnosti sebrala za kamenným blokem
v rohu místnosti železný klíč. Vrátila se do místnosti s překupníkem a prošla
třetími dveřmi. Skolila dalšího protivníka s kladivem a odemkla dveře.
U chlápka s palicí sebrala se země maso. Chodbou prošla do baru. Z inventáře
podala barmanovi prázdnou sklenici výměnou za drink. Vrátila se k překupníkovi
a vyměnila láhev od barmana za klíč. V chodbě za barmanem sebrala se země
druhé kuřecí stehno. Odemkla dveře do jeskynní místnosti. Tulák jí nabídnul
obchod, ale pouze výměnou za svoji oblíbenou krysu Cecila. V jedné z dalších
chodeb sebrala se země jablko, vyndala maso z inventáře a položila ho před
myší díru, do které zaběhl vyplašený Cecil. Vylákala ho a sbalila do
inventáře. Vyměnila Cecila za lékárnu, se kterou spěchala ke zraněnému
vojákovi. Za záchranu jeho života obdržela baterii, kterou vložila do robota
u vchodu na začátku epizody. Oživlý robot otevřel dveře do další úrovně.
LEVEL 02 - DEATH CRYPT
V sousední místnosti promluvila sestřenka s chlapíkem, kterého uštknul
škorpion. Vydala se hledat protijed na jeho záchranu. V téže místnosti sebrala
se země poleno. V dalších místnostech se utkala s dravými škorpiony a postupně
dorazila ke staré čarodějnici. Ta ji požádala o polena na oheň. V sousedních
místnostech sebrala sestřenka pouze suchá polena a donesla je čarodějnici.
Obdržela uzdravovací lektvar, který donesla zraněnému. Dostala klíč od
místností s kryptami, které se nalézaly za jeskyní s čarodějnicí. Nejprve
proběhla chodbou s létajícími ohnivými koulemi. V další místnosti se po
rozhovoru s rakvářem vydala hledat jeho dřevěnou paličku. Z kaple / obřadní
místnosti / prošla do místnosti s kryptami, kde pobila několik oživlých koster
a zombíků. Po souboji se smrťákem sebrala klíč od laboratoře s ochranným
laserovým polem, kde našla dřevěnou paličku. Vrátila se k rakváři , který jí
výměnou za paličku odemkl na pár minut dveře s kryptou orla. Po rozbití
kamenné desky sebrala klíč. V místnosti za létajícími ohnivými koulemi
přehodila deon, kterým vypnula ochranné laserové pole v laboratoři. Oživlou
mrtvolu v čestném souboji vyřídila a dalšími dveřmi jipí do levelu 03.
LEVEL 03 - THE TRAPPINGS
Ve vedlejší místnosti vyřídila sestřenka hned tři strážce a otevřela tak levé
dveře. V místnosti s teleportem sebrala s police instantní železnou rudu.
Prošla do kotelny a nahodila deon. Kotelník jí řekl, že potřebuje drink.
Vrátila se do výchozí místnosti se třemi pobitými strážnými a vešla do druhých
dveří. V chodbě vlevo se v místnosti od staré ženy dozvěděla, že její vnučka
churaví. Sebrala zde česnek. V další místnosti sebrala Fénixovo vejce. Prošla
dál k chlapíkovi, který byl částečně zavalený sutí. Vyslechla ho a vyběhla
zpět do tmavé chodby. Proběhla mezi létajícími ohnivými koulemi a houpajícími
se kabely vysokého napětí do další místnosti s učitelem a žákem. Učitel jí
sdělil, že nemá čím psát. Chodbou dál mezi dalšími kabely pod napětím zahnula
následně vpravo a v místnosti s teleportem za bednou stisknula vypínač.
V časovém limitu proběhla do jedné z chodeb a v zadní místnosti sebrala
krystal. Vrátila se a rychle přepnula druhý vypínač u teleportu. Tím se
přemístila do původní místnosti a přeběhla přes druhé dveře, aby v zadní
místnosti sebrala recept na první kouzlo. Přečetla si jej a zjistila,že po
smíchání krystalu s Fénixovým vejcem zaktivuje 1.kouzlo. Přepnula vypínač
a známou cestou se s pomocí teleportu vrátila k zavalenému chlapíkovi. Pomocí
kouzla rozbila suť a vysvobodila chlápka. Uvolněnou cestou prošla do zadní
místnosti a se stolu sebrala papír a pera. Za tyto cennosti obdržela od
učitele dávku léku pro nemocnou vnučku. Od stařeny dostala klíč od protějších
dveří. Zabila chlápka v místnosti a sebrala mu medailon. Pospíšila si do
místnosti s teleportem a vypínačem. Přes soustavu nahozených vypínačů
a teleportů se v časovém limitu dostala přes červené dveře do další místnosti.
Mezi bednami přepnula vypínač a doběhla ke starému muži do místnosti
s laserovou clonou mezi dveřmi. Za medailon vypnul chlapík laserovou clonu
a uvolnil vstup. Za rohem sebrala sestřenka láhev a pomocí teleportu se
přemístila . Došla zpět ke kotelníkovi a výměnou za láhev dostala formu na
klíč. Vylila rudu do formy a získala železný klíč ke dveřím v chodbě za
kývajícími se vodiči vysokého napětí. Prošla do další chodby. Dveře s bednou
vlevo nechala zatím bez povšimnutí. Proběhla místností s dotěrnými netopýry na
plošinu s dřevěným mostem. Přeběhla ho a dveřmi vpravo se dostala do strážní
místnosti. Zlikvidovala dva strážné a klíčem otevřela dveře k žíznícímu vězni.
Z police sebrala prázdný vak na vodu a vrátila se k dřevěnému mostu. Vešla
druhými dveřmi do chodby. Mečem otevřela tajný načervenalý vchod ve zdi a za
kývajícími se vodiči sebrala síru. V další místnosti přepnula vypínač.
V chodbě před vodiči otevřela opět pomocí meče další tajný vchod do místnosti
s čistou vodou. Nabrala ji do prázdného vaku. Cestou zpět přepnula v jedné
z chodeb další vypínač a vyřadila z provozu ochranné laserové stěny. V jedné
z místností se špinavou vodou sebrala se země recept na druhé kouzlo. Donesla
žíznícímu vězni vodu a dozvěděla se, že druhý klíč má velitel zlodějů. První
klíč má jeho žena, které se prokáže darovaným prstenem. V téže místnosti
sebrala sestřenka za postelí brouka. Ženu vězně nalezla v místnosti za dveřmi
s bednou, kterou rozťala mečem. Za prsten dostala od ženy první klíč. Vrátila
se po mostě a chodbou rovně prošla k dalšímu strážnému za bednami a dalšími
vysokonapěťovými vodiči. Před hlídačem zaktivovala 2.kouzlo a smíchala síru
s broukem. Druhé kouzlo použila na hlídače, kterého očarovala a částečně
zparalyzovala. Vešla do další místnosti a vlevo za dveřmi sebrala dynamit.
V místnosti vlevo odlákala pozornost velitele zlodějů a rychle se stolu
sebrala druhý klíč. Teleportem v místnosti s dynamitem přemístila svoji
maličkost na začátek úrovně, kde do zámků nezaměnitelných dveří vložila oba
klíče.
LEVEL 04 - THE SEWER
Z výtahu prošla sestřenka chodbou postupně do kamenné místnosti, kde v jejím
středu objevila zatím nefunkční teleport. Dobře si zapamatovala schema
zapojení nášlapných panelů na horní desce v pořadí I. - III. Dveřmi vpravo se
dostala do další chodby a vyřídila protivníka. V další místnosti otevřela
pomocí meče ve fialové stěně tajný vchod. Prošla dál a sebrala notes od
Merlina. Propadlem se přemístila do chodby, kde běžela před pohyblivou stěnou
s trny. Mečem otevřela další tajný vchod v levé stěně. V následujících
labyrintech zlikvidovala strážné, až se jí otevřely další dveře. V místnosti
s vertikálně se pohybujícími hroty přeběhla na druhou stranu a se země sebrala
kuřecí stehno. V další místnosti se utkala s obrovským potkanem. Od vězně
s jednou nohou dostala klíč a radu, že bude muset na své další cestě použít
destrukční kouzlo. Vrátila se přes místnost s vertikálními trny do labyrintu,
kde před malou chvílí vydatně bojovala. Klíčem otevřela jedny zavřené dveře
a v místnosti s pokladem sebrala Fénixovo vejce. A znovu do místnosti
s invalidou. Dveřmi vpravo se dostala na kovovou lávku a porazila muže
s baseballovou pálkou. Záhy zdolala i velikého žlutého pavouka a sebrala mu
recept na destrukční ohňové kouzlo. Dveřmi vpravo se po další kovové lávce
dostala do místnosti s teleportem. Přesunula se a v další místnosti u kostry
sebrala teleportační kartu. V místnosti s invalidou potom otevřela tajný vchod
ve zdi. Přes další místnosti s barely a dotěrnými protivníky proběhla
místností s kostrou a šlehajícími plameny do jeskyně s padajícími kameny. Na
jejím konci sebrala lávovou žábu. Použila receptu od zabitého pavouka
a smíchala ji s Fénixovým vejcem. Získala destrukční ohňové kouzlo.
V symetrické místnosti proběhla další šlehající plameny a přede dveřmi rozbila
pomocí destrukčního kouzla krychli. Dostala se do místnosti s nášlapnými
deskami. Pomocí schémat I. - III. Prošla nejprve první cestou a nahodila deon.
Jediný špatný krok znamená zkázu ! Druhou cestou prošla do místnosti, kde
sebrala klíč a zaktivovala teleportační kartu. Třetí zakódovanou cestou se
vrátila zpět do chodby. Odemkla dveře vpravo a teleportem se dostala do další
místnosti. Otevřela tajný vchod a ocitla se v kamenné místnosti na začátku
úrovně. Již funkčním teleportem v jejím středu se přesunula do další úrovně.
LEVEL 05 - ECO SECTOR
Z výchozího postavení prošla sestřenka do čtvercové místnosti s ochranným
laserovým polem a čtyřmi teleporty. Na začátku však neopomněla sebrat prázdnou
klec. Proběhla místnost s krysou až ke zraněnému bojovníkovi, který jí dal
kartu od sousedních dveří. Za nimi unikla plujícímu robotovi a v jídelně
sebrala se stolu sýr. Vrátila se do místnosti s krysou. Smíchala sýr s klecí
a do nastražené pasti chytila krysu a šup s ní do inventáře. Přes další
místnosti s plovoucími roboty se dostala až k robustní sekretářce, která
bránila vchod do dalších dveří. Ukázala jí past s lapenou krysou a reakce byla
očekávaná. V další místnosti jí mechanik sdělil, že potřebuje kabel.
V okolních místnostech postupně sebrala síru a u mrtvého bojovníka červený
kód. V jedné ze čtvercových místností s plovoucími roboty otevřela mečem tajný
vchod ve stěně. V chodbě s padlým bojovníkem sebrala žlutý kód. Opět si
otevřela tajný vchod a pokračovala dál. V další místnosti sebrala se země
pírko. Pokračovala až do místnosti se dvěma kluky, kteří se bavili střelbou
z praku do jednoho plovoucího robota. Od jednoho z nich dostala modrý kód.
Vrátila se do místnosti se čtyřmi teleporty na začátku úrovně. Pomocí nich se
postupně dostala do čtyř místností, kde na tlačítkách použila správné
kombinace sepnutí :
modrá - 1,2,3
červená - 3,2,1
žlutá I. - 3,1,2
žlutá II. - 2,3,1
Vypnula tak ochranné laserové pole a sebrala recept na kouzlo. Smíchala
peříčko se sírou a získala silné energetické kouzlo. V jedné z krajních
koncových místností s rozlitým barelem uprostřed našla notes. Na zavřené dveře
použila energetické kouzlo. Za nimi sebrala kabel, který předala mechanikovi.
Výměnou za něj odboural mechanik zakódování dveří. Nástěnným tlačítkem v jedné
místnosti potom hravě sestřenka uvolnila traverzy a opustila úroveň. (P.s.
- plovoucím robotům se raději vyhýbejte, moc legrace s nimi si tak jako tak
neužijete).
LEVEL 06 - FABIAN WATER HOLD
Ve výchozí místnosti sebrala sestřenka se země jablko a za stolem světlici.
Proběhla chodbou a zlikvidovala dotěrného vojáka. V další chodbě zahnula do
místnosti vpravo a sebrala lávovou žábu. Z jednoho krajního vodárenského
počítače sebrala minci. Vrátila se zpět do chodby a sebrala recept na
uzdravování nemocných. V další místnosti vyslechla muže u dveří a za minci
obdržela láhev minerální vody. Vrátila se k vodárenskému počítači a vyjmula
další minci. U chlapíka s minerální vodou sebrala v rohu místnosti Fénixovo
vejce. Prošla levými dveřmi přes dvě chodby s vojáky a ležící ženou a dále až
ke komiksovému automatu. Vložila minci a obdržela komiksovou knihu.
V následující místnosti sebrala se stolu recept na ohňové kouzlo a registrační
žlutou kartu. A znovu zpět. Cestou zaktivovala ohňové kouzlo a s jeho pomocí
v jedné chodbě rozbila bednu přede dveřmi. Zároveň se země sebrala dřevěnou
hůlku. V následující místnosti vybojovala baterii. Vrátila se do místnosti
s vodárenskými počítači a s mužem sedícím u zdi vyměnila komiksovou knihu za
strojní olejničku. V místnosti s mužem s minerální vodou se nyní dala dveřmi
vpravo. Vložila žlutou identifikační kartu a běžela dál. V jedné chodbě
sebrala v jejím rohu brouka. Prošla dál do velína. V sousední místnosti
zlikvidovala vojáka a sebrala houbu a dřevěnou manipulační ruku. Zaktivovala
uzdravující kouzlo a pomohla chlápkovi ve velíně. Darovala mu baterii, s jejíž
pomocí otevřel zablokované dveře do chodby s obrovskou gorilou. Tu sestřenka
spolehlivě zastrašila zapálenou světlicí a uvolnila si tak cestu dál. V dlouhé
chodbě s dvojicí čísel 1 - 8 se v poslední místnosti od zraněného vojáka
dozvěděla,že otrávil tanky s pitnou vodou č. 3 a 4. Tank č.3 nejprve promazala
olejem a do otvoru zasunula dřevěnou manipulační ruku. Do tanku č.4 zasunula
dřevěnou hůlku. Touto činností vyřadila oba tanky z provozu. Nyní se opět
vrátila k chlapíkovi s minerální vodou a obdržela klíč od závory. Dveřmi vedle
něj vstoupila na terasu, kde nejdříve zlikvidovala dva strážné. U jednoho
z nich našla červenou kartu. Pomocí klíče otevřela za barely závoru. Vešla do
místnosti s děly střílejícími do figuríny. Ohňovým kouzlem vyřadila z provozu
kontrolní panel k otevírání dveří. Ohnivý úder vedla pouze z boční strany !
Dalšími dveřmi se dostala přes dva strážné a dva kontrolní roboty do jakési
operační místnosti, kde začal náhle detonační alarm odpočítávat blížící se
zkázu. Rychle vložila červenou kartu do schránky vedle dveří. Dále pak už
jenom zlikvidovala hlídací minikomando a promluvila si s jejich šéfem. Hup do
další úrovně.
LEVEL 07 - FABIAN CENTRAL
V následující místnosti s teleportem sebrala sestřenka klíč od levých dveří.
V další potom dva recepty na kouzlo stínů a klíčů. Následovala spojovací
chodba se strážním robotem, kde sebrala tužku a papír. Rychle vběhla do
jedněch dveří vpravo nebo vlevo. Ve velící místnosti přehodila vypínač
a kvapem přes místnost s robotem do druhé velící místnosti a další spojovací
chodby. Se země sebrala pírko, vyhnula se robotovi a vypínačem otevřela
protější dveře, aby záhy vyřídila ozbrojeného chlapíka. V další místnosti se
šachovnicovou dlažbou sebrala vedle automatu na nápoje mrtvou krysu.
Pokračovala dál. Vyřídila strážného a sebrala krysí jed. V další místnosti
pomocí vypínače uvolnila dveře do tajných sekcí. Hned v další místnosti
sebrala síru a pádila rychle dál. Od němého Hala dostala pouze vzkaz. Proběhla
dál, vyřídila ty dva otravy a zaktivovala kouzlo klíče, aby s jeho pomocí
otevřela další dveře. V chodbě narazila na obra. V inventáři spojila jed na
krysy s mrtvolou a takto otrávené sousto nabídla obrovi. Ten se záhy skácel
k zemi a cesta byla volná. V další místnosti s kontrolním robotem sebrala dýku
s krátkou čepelí. Na další cestě se vyhnula ohnivým koulím a opatrně vběhla do
levých dveří. Přes další místnosti zakotvila v jakési ložnici s mužem, který
seděl na posteli a ládoval se sušenkami. Za postelí sebrala Ration Pack.
V další místnosti sebrala ve sprchách houbu. Chlapíkovi prodala dýku
a s utrženým penízem se vrátila do místnosti s automatem na nápoje. Vyzvedla
si jeden, za který jí chlapík chroupající sušenky prozradil kombinaci
aktivující teleport na začátku úrovně. Kód je 1682. Vrátila se tedy
k teleportu a přemístila se do uzavřené místnosti se dvěma strážnými roboty.
Vyfoukla jim mluvící kartu a rychle s ní k němému Halovi. Výměnou za
"zvukovku" dostala lebku -druhou část kouzla stínů. Zaktivovala ho a použila
v místnosti s ohnivými koulemi. Nyní mohla bez problémů proběhnout úzkou
chodbou k dalším dveřím. Kouzlo stínů ještě využila k nepozorovanému přesunu
přes strážního robota a dva vojáky do střelnice. Trénujícího střelce nechala
bez povšimnutí a chlápkovi u dveří dala Ration Pack. Ten jí potom bez problémů
uvolnil cestu do dalšího levelu.
LEVEL 08 - THE PRISON
V první místnosti s teleportem sebrala sestřenka jablko na posilněnou. V další
potom promluvila s údržbářem a pokračovala dál. Následně sebrala krystal
a vzkaz od Merlina. Přes další místnost se dostala do věznice, kde byly
jednotlivé cely chráněny laserovým polem. Pokračovala dál až do místnosti, kde
ze stolu sebrala hodiny. V místnosti se starým správcem si nejprve v chodbě za
levými dveřmi sebrala tolik potřebné kuřecí stehýnko. Druhými dveřmi vešla do
jídelny. Dveřmi vpravo se přes další místnosti dostala do koncové místnosti
s jezdící plošinou. Porazila tuhého chlapíka u dveří a za ním potom sebrala
pojistku. Vydala se na cestu zpět. Dveřmi vlevo došla do velínu, kde se
zákeřným hlídačem vyměnila hodiny za žlutou identifikační kartu. Potom ho
raději preventivně vyřídila. Vrátila se až do jídelny a nyní do dalších dveří.
Zde si doplnila pouze kuřecí stehýnko a lehce si zabojovala. Přes jídelnu se
vrátila do věznice s ochrannými laserovými poli. Pole zrušila vložením
identifikační žluté karty do počítače. Od vězenkyně v rohové cele dostala
recept na kouzlo. Pokračovala až k údržbáři, který ji za pojistku otevřel
dříve zablokované dveře. Teleportem se přepravila do místnosti se třemi
strážnými. Přeběhla v přímém směru a v další místnosti otevřela dveře
stisknutím kombinace tlačítek červená - zelená - modrá. Dostala se do první
jeskyně s padajícími kameny. Proběhla jí a následnou zrovna tak. Ve třetí
jeskyni sebrala u mrtvého vojáka plánek. Vrátila se ke třem strážným
a sedícímu z nich plánek dala. Otevřela tím cestu za dalším dobrodružstvím.
LEVEL 09 - ELYSIAN LABYRINTH
Ve výchozí místnosti se nejprve sestřenka zbavila ochranného laserového pole
nahozením bočních pák v kombinaci třetí, čtvrtá, první / bráno zleva /. Prošla
do spojovací chodby s vlajícím zavěšeným prádlem. Od jednoho chlapíka v modré
vestě se dozvěděla o tajné místnosti na toaletách. Vydala se tam a cestou
sebrala v rohu místnosti se země peníz a za sloupem síru. Otevřela tajný
vchod, ale do další chodby zatím nevstoupila. Vrátila se a vydala se hned
dveřmi vlevo dlouhou chodbou do další místnosti. V prodejním automatu za peníz
obdržela nádobu s brčkem. Teprve nyní vešla do tajné místnosti za toaletami.
U řídícího panelu pomocí nádoby s brčkem vyzkratovala elektrické obvody
a odstranila tak ochranné laserové stěny v další chodbě. Přes velín došla do
místnosti s odstřelovacím dělem nade dveřmi. Těmito dveřmi se dostala do velké
čtvercové místnosti se dvěma postranními ostřelovacími děly. S hrůzou
zjistila, že následující dveře nelze otevřít. Vrátila se do velínu, kde
přehodila páku a znovu, tentokráte oklikou, se dostala ke dveřím mezi děly.
Cestou prošla přes místnost s eunuchem hlídajícím měsíční kámen, kterému
nevěnovala zatím pozornost. V chodbě za dveřmi bylo nutné nejprve odstranit
ochranné laserové pole. To zajistila přehozením páky ve velínu, který se
nacházel za prvními dveřmi vpravo a za kovovou lávkou. Za uvolněnými dveřmi
objevila dlouhou chodbu se štaflemi uprostřed. Tajný vchod vlevo zatím
vynechala. Dveřmi vlevo se zalomenou chodbou prošla do místnosti s bednami,
kde sebrala kontrolní kartu. Cestou bravurně unikala ostřelujícím dělům.
V další místnosti přehodila páku a pomocí teleportu se přemístila do sekce 1,
kde nahodila pravou páku. Znovu do teleportu a do sekce 2. Zde nahodila levou
páku. A opět do teleportu. Ve třetí sekci to byla pro změnu opět pravá páka.
Ve čtvrté potom prostřední páka, v páté levá, v šesté levá a konečně v sedmé
pravá. V páté sekci nezapomněla v rohu místnosti sebrat důležitý kompaktní
disk. Posledním teleportem se dostala dál. U stolu s počítačem sebrala
elektronický klíč. Dveře otevřela přehozením páky. Došla až zpět do chodby,
kde odstranila ochranné laserové pole a zpět do chodby se štaflemi. Vešla
tajným vchodem k dalším dveřím a použila elektronický klíč. Přes velín došla
až do chodby se dvěma sloupy uprostřed. Vyřídila oba strážné. V dalším velínu
se pomocí teleportu přemístila do přední části jeskyně. Prošla mezi dvěma
hlídajícími eunuchy k učenému mistrovi, který jí věnoval recept na tajemné
kouzlo. Sebrala brouka vedle starce a kouzlo zaktivovala. Nyní se vrátila na
začátek do místnosti s eunuchem hlídajícím měsíční kámen. Eunucha zahnala
pomocí kouzla a pákou v místnosti nadzvedla ochranný poklop.Sebrala měsíční
kámen, za který jí učený mistr uvolnil zablokovaný tajný vchod v zadní
jeskyni. Teleportem se dostala dál. Do CD přehrávače vložila kompaktní disk
a na Wagnerovu " Ride Of The Valkyries " a přehozením páky prošla dveřmi
maskovanými obrazem. Skladby v CD přehrávači měnila pomocí karty.
LEVEL 10 - SUBTERRANIA
Ze startovací místnosti vešla sestřenka do baru s tanečnicí a sebrala se země
krystal. V další místnosti s teleportem a sedícím vojákem Edwardem sebrala
recept na ochranný štít a vydala se dveřmi vpravo. V chodbě skolila ozbrojenou
stráž a další chodbou s bednami prošla k barmanovi, který jí dal lebku.
Zadními dveřmi prošla do krátké chodby s krápníky a na jejím konci otevřela
tajný vchod. Na malém plácku skolila batmana a sebrala gladiátorský klíč.
Pomocí něho otevřela u barmana další dveře. Prošla po lávce a před dalšími
dveřmi sebrala klíček od hračky. Další chodbou prošla do místnosti se čtyřmi
sloupy. Vydala se nejprve do protilehlých dveří. V chodbě vyřídila stráž
a v další místnosti sebrala s lavice bochník chleba. V rohu této místnosti
otevřela tajný vchod k teleportu, pomocí kterého se přesunula dál do místnosti
s bednami se zdravotnickým materiálem. Obešla bedny a zadními dveřmi přes
chodbu se dostala do ambulance, kde sebrala láhev s hedonikou. Spojila bochník
chleba s hedonikou a vytvořila sendvič. Známou cestou se vrátila do místnosti
se čtyřmi sloupy. Dveřmi vlevo prošla do herny s hracími automaty a dál až ke
hladovému doktorovi. Dala mu sendvič a vyfasovala od něj baterii. Pomocí
teleportu se vrátila do místnosti se zdravotnickým materiálem. Dveřmi vlevo se
dostala do místnosti s lékárnou. Vložila baterii do přístroje a přehodila
páku. Sebrala lékárnu a donesla ji do koncové místnosti za ambulancí ležícímu
pacientovi. Od něho dostala mapu. Vrátila se do místnosti, kde před tím
sebrala bochník chleba a vešla do dveří vpravo. Zabila stráž a truchlícímu
chlapci předala mapu, podle které bude hledat svého otce. Odměnou jí byla
hračka - malá myška na klíček. Spojila obě věci dohromady a vydala se přes
místnost se čtyřmi sloupy do posledních dveří. Utkala se s vojákem. Vpustila
myš mezi ochranné laserové štíty a tím je vyřadila z provozu. Pákou za nimi
potom otevřela další dveře. V další místnosti obdržela od sedícího vojáka
jablko s pozdravem pro Edwarda. Doběhla k němu a dostala od něho klíč od
postranních dveří. Otevřela je a proběhla dvě místnosti s ostřelujícími děly.
Cestou nahodila čtyři páky. Vešla do strážnice a zlikvidovala strážného.
V téže místnosti otevřela tajný vchod ve stěně do místnosti s bednami a se
sudy. Vzadu přehodila páku. Vrátila se do strážnice a prošla k celám Dříve
přehozenou pákou v tajné místnosti odstranila laserové štíty. Od vězněného
lékárníka dostala žlutou kartu od dalších dveří ve strážnici. Odemkla je a pak
už jen vyřídila dalšího otravu a potom nerušeně do další úrovně.
LEVEL 11 - THE VAULT
Z výchozí místnosti přes další se sedícím chlápkem prošla sestřenka na první
křižovatku dvou chodeb. Zlikvidovala vojáka a vydala se do pravých dveří /
podle kompasu na sever /. Chodbou prošla do místnosti s varováním. Nevšímala
si tlačítek na zdech a prošla pravými dveřmi do zadní místnosti k Joemu.
Vrátila se na 1. křižovatku a do dveří směr jih. Chodbou prošla až do
čtvercové místnosti se sochou bojovníka. Dala se levými dveřmi a došla na
druhou křižovatku dvou chodeb. Prošla v přímém směru do další chodby a potom
do další místnosti s varováním. Zde nahodila pouze vypínač se symbolem hvězdy.
Pravými dveřmi se dostala do krátké chodby, kde v místnosti vpravo sebrala
vedle postele medaili. Vrátila se na druhou křižovatku dvou chodeb a pomocí
červené karty otevřela dveře na sever. V místnosti s Tomem sebrala
elektronický klíč od jižního sektoru. Vrátila se do místnosti se sochou
bojovníka a vydala se na jih. Prošla chodbou a na jejím konci otevřela dveře
pomocí elekronického klíče. Došla na třetí křižovatku dvou chodeb. Prošla
v přímém směru do další místnosti s varováním. Zde nahodila pouze symbol
půlkruhu. Dveřmi vlevo přes krátkou chodbu došla do další místnosti. Prošla
dál a chlápkovi u dveří dala medaili. Když odstoupil ode dveří prošla dál
a sebrala klíč od západního sektoru. Opět se vrátila do místnosti se sochou
bojovníka a pomocí klíče otevřela vstup do příslušného sektoru. Došla až do
místnosti s okřídlenou nestvůrou, kterou musela nejprve zdolat. V téže
místnosti se tajným vchodem dostala ke kostře, kde sebrala klíč. Ten použila
v předchozí místnosti na další dveře. Vešla do místnosti s bednami. Po obou
stěnách uviděla vždy trojici barevných tlačítek. Další dveře otevřela pouze
správnou kombinací barev / žlutá,fialová,zelená,modrá /. Toto pořadí barev
udávala mimochodem kostra při souboji v místnosti s klíčem. V další místnosti
prošla sestřenka chodbou mezi dvěma sloupy a pomocí teleportu se přemístila do
dalších prostor. Došla až k čaroději, který po ní žádal amulet. Vrátila se do
místnosti s výstupním teleportem a otevřela ve stěně tajný vchod. Kaskádovitě
uspořádanými chodbami s okřídlenými hlídači se postupně dostala do koncové
místnosti, kde sebrala žádaný amulet. Výměnou za něj dostala od čaroděje
křížový klíč. S tímto klíčem otevřela dveře v místnosti, kde před malou chvílí
našla amulet. Vešla do místnosti a z ochranného pole uprostřed sebrala nový
meč.
LEVEL 12 - DELAVARS LAIR
V dalším kole začíná sestřenka již s novým mečem, který sebrala v předchozí
úrovni. V místnosti se sloupovím sebrala Fénixovo vejce. Vydala se nejprve
prvními dveřmi vpravo od startovací pozice. Zdolala vojáka a prošla do další
místnosti s bílou mramorovou dlažbou. V jedné z místností sebrala světovou
runu. V další místnosti opět zlikvidovala stráž a sebrala klíč. Zpět do
místnosti se sloupovím a nyní druhými dveřmi vpravo. V místnosti použila klíč
a postoupila dál. V další místnosti sebrala recept na ohňové kouzlo
a v místnosti za dveřmi vlevo klíč. Nepokračovala zatím přirozenou cestou dál
, ale vrátila se do místnosti se sloupovím. Hned se dala do protějších dveří.
Utkala se s kostlivcem a prošla dál. V další místnosti zdolala hned dva
kostlivce a sebrala klíč. V zadní místnosti sebrala lávovou žábu. Podle
receptu v inventáři zaktivovala ohňové kouzlo. Další místnost s roštem
uprostřed prošla přímo dál. V chodbě vyřídila stráž a dala se vpravo, kde
v místnosti s červeným kobercem sebrala další klíč. Protějšími dveřmi se potom
dostala do knihovny. Zatlačila oba vypínače a uvolnila tak tajný vchod. Vešla
do místnosti se zkamenělinami ptáků, jejichž zobáky směřovaly do středu
místnosti s ohňovou knihou. Pomocí meče je postupně otočila mimo střed
a sebrala knihu. Zpět do místnosti se sloupovím a nyní čtvrtými dveřmi dál.
Jedna kostřička a hned další dveře. V místnosti za rohem sebrala leteckou
runu. Na zavřené dveře použila z inventáře jeden z klíčů. V další místnosti
pomocí ohňového kouzla zrušila činnost čtyř výtokových stojanů a uvolnila tak
hadí kouzlo a šup s ním do vaku. Dveřmi vedle se přes místnost se studnou
dostala do příčné chodby. Zlikvidovala stráž a v pravé místnosti sebrala
azbestovou podložku. Obdobně v místnosti vpravo sebrala ohňovou runu. A znovu
do místnosti se sloupovím a znovu do prvních dveří. Ve čtvercové místnosti
s bílou mramorovou dlažbou odemkla dveře vpravo. Proběhla místnost s klečící
sochou a v chodbě se dala vpravo do vězení. Vězni na konci chodby dala mrtvou
krysu a dostala za ni malou hliněnou kouli. Vrátila se do místnosti s klečící
sochou a v prostoru u reliéfu na zdi použila symboly hliněné koule a světové
runy. Oživlou sochu musela zlikvidovat. Ze stojanu sebrala uvolněnou žlutou
kouli. Přes místnost se sloupovím se vrátila do druhých dveří a pokračovala až
do místnosti s osvětleným fialovým středem. Opatrně prošla dál a před
chrlícími ohni položila ochrannou azbestovou podložku, po které bezpečně
prošla k soše mosazného kohouta a hned s ním do inventáře. V místnosti za
levými dveřmi potom ještě sebrala vodní runu. V místnosti s osvětleným
fialovým středem na známém místě použila symboly letecké runy a mosazného
kohouta. Dříve než sebrala zelenou kouli, porazila zjeveného ducha.
V místnosti s roštem uprostřed použila symboly ohňové runy a ohňové knihy.
Vyřídila ohnivého muže a sebrala žlutou kouli. V poslední místnosti s modrou
koulí použila symboly vodní runy a hadího kouzla a utkala se s hadem ze
studny. Sebrala kouli a naposled se vrátila do místnosti se sloupovím. Barevné
koule zasunula v rozích do prázdných stojanů a otevřela zablokované dveře do
další úrovně.
LEVEL 13 - PROJECT EDEN
Z výchozí místnosti rychle proběhla sestřenka úzkou chodbou, kde se vyhýbala
šlehajícím ohnivým koulím. V další místnosti se utkala s finálním bossem.
Obranné manévry s pomocí meče prováděla před chrlící lávou. Ohnivé koule
vracela sekáním bossovi přímo do jeho těla až do úplného jeho skonání. Potom
přes další místnost prošla do vítězného konce. Uloupený Excalibur zůstal ve
správných rukách na straně dobra.
KONEC.