1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Excalibur - návod

Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.



LEVEL 01 - ORT  UNDERWORLD


Z výchozí místnosti  prošla " sestřenka  " Lary Croft  do další, kde  blokoval

vchod  strážní   robot.  Pravými  dveřmi   se  přes  další   místnost  dostala

k umírajícímu bojovníkovi Traderovi, který ji  požádal o pomoc, aby mu donesla

jeho  batoh s  lékárnou. Prošla  dál  a  vyřídila chlápka  s kladivem.  V téže

místnosti  sebrala se  stolu prázdnou   sklenici a  automaticky ji  vložila do

inventáře. Prošla  rovně do další místnosti  s obchodníkem , který  jí výměnou

nabízí různé předměty.  Nemá však zatím co na výměnu  a pokračuje dveřmi vlevo

a dostává  se  postupně  do  místnosti,  kde  sebrala  se  země  kuřecí stehno

k doplnění  energie a  života. V   téže místnosti  sebrala za  kamenným blokem

v rohu místnosti železný klíč. Vrátila se  do místnosti s překupníkem a prošla

třetími  dveřmi.  Skolila  dalšího  protivníka  s  kladivem  a  odemkla dveře.

U chlápka s palicí  sebrala se země maso. Chodbou prošla  do baru. Z inventáře

podala barmanovi prázdnou sklenici výměnou za drink. Vrátila se k překupníkovi

a vyměnila  láhev od  barmana za  klíč. V  chodbě za  barmanem sebrala se země

druhé kuřecí  stehno. Odemkla dveře  do jeskynní místnosti.  Tulák jí nabídnul

obchod, ale pouze  výměnou za svoji oblíbenou krysu Cecila.  V jedné z dalších

chodeb sebrala  se země jablko,  vyndala maso z  inventáře a položila  ho před

myší  díru,  do  které  zaběhl  vyplašený  Cecil.  Vylákala  ho  a  sbalila do

inventáře.  Vyměnila  Cecila  za  lékárnu,  se  kterou  spěchala  ke zraněnému

vojákovi. Za záchranu  jeho života obdržela baterii, kterou  vložila do robota

u vchodu na začátku epizody. Oživlý robot otevřel dveře do další úrovně.


LEVEL 02 - DEATH CRYPT


V sousední  místnosti  promluvila  sestřenka   s  chlapíkem,  kterého  uštknul

škorpion. Vydala se hledat protijed na jeho záchranu. V téže místnosti sebrala

se země poleno. V dalších místnostech se utkala s dravými škorpiony a postupně

dorazila ke staré  čarodějnici. Ta ji požádala o polena  na oheň. V sousedních

místnostech  sebrala sestřenka  pouze suchá  polena a  donesla je čarodějnici.

Obdržela  uzdravovací  lektvar,  který  donesla  zraněnému.  Dostala  klíč  od

místností  s kryptami,  které se  nalézaly za  jeskyní s  čarodějnicí. Nejprve

proběhla  chodbou  s  létajícími  ohnivými  koulemi.  V  další místnosti se po

rozhovoru s  rakvářem vydala hledat jeho  dřevěnou paličku. Z kaple  / obřadní

místnosti / prošla do místnosti s kryptami, kde pobila několik oživlých koster

a zombíků.  Po souboji  se smrťákem   sebrala klíč  od laboratoře  s ochranným

laserovým polem, kde  našla dřevěnou paličku. Vrátila se k  rakváři , který jí

výměnou  za paličku  odemkl na  pár  minut  dveře s  kryptou orla.  Po rozbití

kamenné  desky  sebrala  klíč.  V  místnosti  za  létajícími  ohnivými koulemi

přehodila deon,  kterým vypnula ochranné  laserové pole v  laboratoři. Oživlou

mrtvolu v čestném souboji vyřídila a dalšími dveřmi jipí do levelu 03.


LEVEL 03 - THE TRAPPINGS


Ve vedlejší místnosti vyřídila sestřenka hned  tři strážce a otevřela tak levé

dveře.  V místnosti  s teleportem  sebrala s  police instantní  železnou rudu.

Prošla  do kotelny  a nahodila  deon. Kotelník  jí řekl,  že potřebuje  drink.

Vrátila se do výchozí místnosti se třemi pobitými strážnými a vešla do druhých

dveří. V chodbě  vlevo se v místnosti od staré  ženy dozvěděla, že její vnučka

churaví. Sebrala zde česnek. V  další místnosti sebrala Fénixovo vejce. Prošla

dál k  chlapíkovi, který byl  částečně zavalený sutí.  Vyslechla ho a  vyběhla

zpět do tmavé chodby. Proběhla  mezi létajícími ohnivými koulemi a houpajícími

se kabely  vysokého napětí do  další místnosti s  učitelem a žákem.  Učitel jí

sdělil, že nemá čím psát. Chodbou  dál mezi dalšími kabely pod napětím zahnula

následně  vpravo  a  v  místnosti  s  teleportem  za bednou stisknula vypínač.


V časovém  limitu proběhla  do jedné  z  chodeb  a v  zadní místnosti  sebrala

krystal.  Vrátila se  a rychle  přepnula  druhý  vypínač u  teleportu. Tím  se

přemístila  do původní  místnosti a  přeběhla přes  druhé dveře,  aby v  zadní

místnosti sebrala  recept na první  kouzlo. Přečetla si  jej a zjistila,že  po

smíchání  krystalu s  Fénixovým  vejcem  zaktivuje 1.kouzlo.  Přepnula vypínač

a známou cestou se s pomocí  teleportu vrátila k zavalenému chlapíkovi. Pomocí

kouzla  rozbila suť  a vysvobodila  chlápka. Uvolněnou  cestou prošla do zadní

místnosti  a se  stolu sebrala  papír  a  pera. Za  tyto cennosti  obdržela od

učitele dávku léku pro nemocnou vnučku.  Od stařeny dostala klíč od protějších

dveří.  Zabila chlápka  v místnosti  a sebrala  mu medailon.  Pospíšila si  do

místnosti  s  teleportem  a   vypínačem.  Přes  soustavu  nahozených  vypínačů

a teleportů se v časovém limitu dostala přes červené dveře do další místnosti.


Mezi  bednami  přepnula  vypínač  a  doběhla  ke  starému  muži  do  místnosti

s laserovou  clonou mezi  dveřmi. Za  medailon vypnul  chlapík laserovou clonu

a uvolnil  vstup.  Za  rohem  sebrala  sestřenka  láhev  a pomocí teleportu se

přemístila .  Došla zpět ke  kotelníkovi a výměnou  za láhev dostala  formu na

klíč.  Vylila rudu  do formy  a získala  železný klíč  ke dveřím  v chodbě  za

kývajícími se vodiči  vysokého napětí. Prošla do další  chodby. Dveře s bednou

vlevo nechala zatím bez povšimnutí. Proběhla místností s dotěrnými netopýry na

plošinu s dřevěným  mostem. Přeběhla ho a dveřmi vpravo  se dostala do strážní

místnosti. Zlikvidovala dva strážné a klíčem otevřela dveře k žíznícímu vězni.

Z police sebrala  prázdný vak na  vodu a vrátila  se k dřevěnému  mostu. Vešla

druhými dveřmi do  chodby. Mečem otevřela tajný načervenalý vchod  ve zdi a za

kývajícími  se  vodiči  sebrala  síru.  V  další  místnosti  přepnula vypínač.


V chodbě před vodiči otevřela opět pomocí  meče další tajný vchod do místnosti

s čistou vodou.  Nabrala ji do  prázdného vaku. Cestou  zpět přepnula v  jedné

z chodeb další vypínač  a vyřadila z provozu ochranné  laserové stěny. V jedné

z místností se špinavou vodou sebrala se  země recept na druhé kouzlo. Donesla

žíznícímu vězni vodu  a dozvěděla se, že druhý klíč  má velitel zlodějů. První

klíč  má jeho  žena, které  se prokáže  darovaným prstenem.  V téže  místnosti

sebrala sestřenka za postelí brouka. Ženu  vězně nalezla v místnosti za dveřmi

s bednou, kterou rozťala mečem. Za prsten  dostala od ženy první klíč. Vrátila

se po  mostě a chodbou rovně  prošla k dalšímu strážnému  za bednami a dalšími

vysokonapěťovými vodiči.  Před hlídačem zaktivovala  2.kouzlo a smíchala  síru

s broukem.  Druhé  kouzlo  použila  na  hlídače,  kterého očarovala a částečně

zparalyzovala.  Vešla do  další místnosti  a vlevo  za dveřmi sebrala dynamit.

V místnosti  vlevo  odlákala  pozornost  velitele  zlodějů  a  rychle se stolu

sebrala  druhý  klíč.  Teleportem  v  místnosti  s  dynamitem přemístila svoji

maličkost na  začátek úrovně, kde  do zámků nezaměnitelných  dveří vložila oba

klíče.


LEVEL 04 - THE SEWER


Z výtahu prošla sestřenka  chodbou postupně do kamenné místnosti,  kde v jejím

středu  objevila  zatím  nefunkční  teleport.  Dobře  si  zapamatovala  schema

zapojení nášlapných panelů na horní desce v  pořadí I. - III. Dveřmi vpravo se

dostala  do další  chodby a  vyřídila protivníka.  V další  místnosti otevřela

pomocí  meče ve  fialové stěně  tajný  vchod.  Prošla dál  a sebrala  notes od

Merlina. Propadlem se přemístila do  chodby, kde běžela před pohyblivou stěnou

s trny.  Mečem  otevřela  další  tajný  vchod  v  levé  stěně. V následujících

labyrintech zlikvidovala strážné,  až se jí otevřely další  dveře. V místnosti

s vertikálně se pohybujícími hroty přeběhla na druhou stranu a se země sebrala

kuřecí  stehno. V  další místnosti  se utkala  s obrovským  potkanem. Od vězně

s jednou nohou  dostala klíč a radu,  že bude muset na  své další cestě použít

destrukční kouzlo. Vrátila se přes  místnost s vertikálními trny do labyrintu,

kde před  malou chvílí vydatně  bojovala. Klíčem otevřela  jedny zavřené dveře

a v  místnosti  s  pokladem  sebrala  Fénixovo  vejce.  A  znovu  do místnosti

s invalidou.  Dveřmi  vpravo  se  dostala  na  kovovou  lávku  a porazila muže

s baseballovou pálkou.  Záhy zdolala i  velikého žlutého pavouka  a sebrala mu

recept na  destrukční ohňové kouzlo.  Dveřmi vpravo se  po další kovové  lávce

dostala do místnosti  s teleportem. Přesunula se a v  další místnosti u kostry

sebrala teleportační kartu. V místnosti s invalidou potom otevřela tajný vchod

ve  zdi.  Přes  další  místnosti  s  barely  a  dotěrnými  protivníky proběhla

místností s kostrou  a šlehajícími plameny do jeskyně  s padajícími kameny. Na

jejím  konci  sebrala  lávovou  žábu.  Použila  receptu  od  zabitého  pavouka

a smíchala  ji   s  Fénixovým  vejcem.   Získala  destrukční  ohňové   kouzlo.


V symetrické místnosti proběhla další šlehající plameny a přede dveřmi rozbila

pomocí  destrukčního  kouzla  krychli.  Dostala  se  do místnosti s nášlapnými

deskami. Pomocí schémat I. - III. Prošla nejprve první cestou a nahodila deon.

Jediný  špatný krok  znamená zkázu  ! Druhou  cestou prošla  do místnosti, kde

sebrala  klíč a  zaktivovala teleportační  kartu. Třetí  zakódovanou cestou se

vrátila zpět do chodby. Odemkla dveře  vpravo a teleportem se dostala do další

místnosti. Otevřela  tajný vchod a  ocitla se v  kamenné místnosti na  začátku

úrovně. Již funkčním teleportem v jejím středu se přesunula do další úrovně.


LEVEL 05 - ECO SECTOR


Z výchozího  postavení prošla  sestřenka  do  čtvercové místnosti  s ochranným

laserovým polem a čtyřmi teleporty. Na začátku však neopomněla sebrat prázdnou

klec. Proběhla  místnost s krysou  až ke zraněnému  bojovníkovi, který jí  dal

kartu  od sousedních  dveří. Za  nimi unikla  plujícímu robotovi  a v  jídelně

sebrala se stolu  sýr. Vrátila se do místnosti s  krysou. Smíchala sýr s klecí

a do  nastražené pasti  chytila krysu  a  šup  s ní  do inventáře.  Přes další

místnosti  s plovoucími  roboty se   dostala až  k robustní  sekretářce, která

bránila vchod do dalších dveří. Ukázala jí past s lapenou krysou a reakce byla

očekávaná.  V  další  místnosti  jí   mechanik  sdělil,  že  potřebuje  kabel.


V okolních  místnostech postupně  sebrala síru  a u  mrtvého bojovníka červený

kód. V jedné ze čtvercových místností s plovoucími roboty otevřela mečem tajný

vchod  ve stěně.  V chodbě  s  padlým  bojovníkem sebrala  žlutý kód.  Opět si

otevřela  tajný vchod  a pokračovala  dál. V  další místnosti  sebrala se země

pírko. Pokračovala  až do místnosti se  dvěma kluky, kteří se  bavili střelbou

z praku do  jednoho plovoucího robota.  Od jednoho z  nich dostala modrý  kód.

Vrátila se do místnosti se čtyřmi  teleporty na začátku úrovně. Pomocí nich se

postupně  dostala  do  čtyř  místností,  kde  na  tlačítkách  použila  správné

kombinace sepnutí :


modrá     - 1,2,3

červená   - 3,2,1

žlutá I.  - 3,1,2

žlutá II. - 2,3,1


Vypnula  tak  ochranné  laserové  pole  a  sebrala  recept na kouzlo. Smíchala

peříčko  se sírou  a získala  silné  energetické  kouzlo. V  jedné z  krajních

koncových místností s rozlitým barelem uprostřed našla notes. Na zavřené dveře

použila energetické kouzlo. Za nimi  sebrala kabel, který předala mechanikovi.

Výměnou za něj odboural mechanik zakódování dveří. Nástěnným tlačítkem v jedné

místnosti  potom hravě  sestřenka uvolnila  traverzy a  opustila úroveň. (P.s.

- plovoucím robotům  se raději vyhýbejte, moc  legrace s nimi si  tak jako tak

neužijete).


LEVEL 06 - FABIAN WATER HOLD


Ve výchozí  místnosti sebrala sestřenka se  země jablko a za  stolem světlici.

Proběhla chodbou  a zlikvidovala dotěrného  vojáka. V další  chodbě zahnula do

místnosti  vpravo  a  sebrala  lávovou  žábu.  Z jednoho krajního vodárenského

počítače  sebrala  minci.  Vrátila  se  zpět  do  chodby  a  sebrala recept na

uzdravování nemocných.  V další místnosti  vyslechla muže u  dveří a za  minci

obdržela láhev  minerální vody. Vrátila  se k vodárenskému  počítači a vyjmula

další minci.  U chlapíka s minerální  vodou sebrala v rohu  místnosti Fénixovo

vejce. Prošla levými dveřmi přes dvě chodby  s vojáky a ležící ženou a dále až

ke  komiksovému   automatu.  Vložila  minci   a  obdržela  komiksovou   knihu.


V následující místnosti sebrala se stolu recept na ohňové kouzlo a registrační

žlutou kartu. A  znovu zpět. Cestou zaktivovala ohňové kouzlo  a s jeho pomocí

v jedné chodbě  rozbila bednu přede  dveřmi. Zároveň se  země sebrala dřevěnou

hůlku.  V následující  místnosti vybojovala  baterii. Vrátila  se do místnosti

s vodárenskými počítači a  s mužem sedícím u zdi  vyměnila komiksovou knihu za

strojní olejničku. V  místnosti s mužem s minerální vodou  se nyní dala dveřmi

vpravo.  Vložila  žlutou  identifikační  kartu  a  běžela  dál. V jedné chodbě

sebrala  v jejím  rohu brouka.  Prošla  dál  do velína.  V sousední  místnosti

zlikvidovala vojáka  a sebrala houbu a  dřevěnou manipulační ruku. Zaktivovala

uzdravující kouzlo a pomohla chlápkovi ve velíně. Darovala mu baterii, s jejíž

pomocí otevřel zablokované  dveře do chodby s obrovskou  gorilou. Tu sestřenka

spolehlivě zastrašila zapálenou světlicí a uvolnila si tak cestu dál. V dlouhé

chodbě  s dvojicí  čísel 1  - 8  se v  poslední místnosti  od zraněného vojáka

dozvěděla,že otrávil tanky s pitnou vodou č. 3 a 4. Tank č.3 nejprve promazala

olejem a do  otvoru zasunula dřevěnou manipulační ruku.  Do tanku č.4 zasunula

dřevěnou  hůlku. Touto  činností vyřadila  oba tanky  z provozu.  Nyní se opět

vrátila k chlapíkovi s minerální vodou a obdržela klíč od závory. Dveřmi vedle

něj  vstoupila na  terasu, kde  nejdříve zlikvidovala  dva strážné.  U jednoho

z nich našla červenou kartu. Pomocí klíče  otevřela za barely závoru. Vešla do

místnosti s děly střílejícími do  figuríny. Ohňovým kouzlem vyřadila z provozu

kontrolní panel  k otevírání dveří. Ohnivý  úder vedla pouze z  boční strany !


Dalšími dveřmi  se dostala přes dva  strážné a dva kontrolní  roboty do jakési

operační  místnosti, kde  začal náhle  detonační alarm  odpočítávat blížící se

zkázu.  Rychle vložila  červenou kartu  do schránky  vedle dveří.  Dále pak už

jenom zlikvidovala hlídací minikomando a promluvila  si s jejich šéfem. Hup do

další úrovně.


LEVEL 07 - FABIAN CENTRAL


V následující místnosti  s teleportem sebrala sestřenka  klíč od levých dveří.

V další  potom dva  recepty na   kouzlo stínů  a klíčů.  Následovala spojovací

chodba  se strážním  robotem, kde  sebrala  tužku  a papír.  Rychle vběhla  do

jedněch  dveří  vpravo  nebo  vlevo.  Ve  velící  místnosti  přehodila vypínač

a kvapem přes místnost  s robotem do druhé velící  místnosti a další spojovací

chodby.  Se  země  sebrala  pírko,  vyhnula  se  robotovi a vypínačem otevřela

protější dveře, aby  záhy vyřídila ozbrojeného chlapíka. V  další místnosti se

šachovnicovou  dlažbou   sebrala  vedle  automatu  na   nápoje  mrtvou  krysu.


Pokračovala  dál. Vyřídila  strážného a  sebrala krysí  jed. V další místnosti

pomocí  vypínače  uvolnila  dveře  do  tajných  sekcí.  Hned v další místnosti

sebrala síru a pádila rychle dál. Od němého Hala dostala pouze vzkaz. Proběhla

dál,  vyřídila ty  dva otravy  a zaktivovala  kouzlo klíče,  aby s jeho pomocí

otevřela další  dveře. V chodbě narazila  na obra. V inventáři  spojila jed na

krysy s  mrtvolou a takto otrávené  sousto nabídla obrovi. Ten  se záhy skácel

k zemi a cesta byla volná. V další místnosti s kontrolním robotem sebrala dýku

s krátkou čepelí. Na další cestě se vyhnula ohnivým koulím a opatrně vběhla do

levých dveří. Přes  další místnosti zakotvila v jakési  ložnici s mužem, který

seděl  na posteli  a ládoval  se sušenkami.  Za postelí  sebrala Ration  Pack.


V další  místnosti   sebrala  ve  sprchách  houbu.   Chlapíkovi  prodala  dýku

a s utrženým penízem  se vrátila do místnosti s  automatem na nápoje. Vyzvedla

si  jeden,  za  který  jí  chlapík  chroupající  sušenky  prozradil  kombinaci

aktivující  teleport  na  začátku  úrovně.   Kód  je  1682.  Vrátila  se  tedy

k teleportu a přemístila  se do uzavřené místnosti se  dvěma strážnými roboty.

Vyfoukla  jim  mluvící  kartu  a  rychle  s  ní  k  němému  Halovi. Výměnou za

"zvukovku" dostala lebku  -druhou část kouzla stínů. Zaktivovala  ho a použila

v místnosti  s  ohnivými  koulemi.  Nyní  mohla  bez problémů proběhnout úzkou

chodbou k dalším  dveřím. Kouzlo stínů ještě využila  k nepozorovanému přesunu

přes strážního robota  a dva vojáky do střelnice.  Trénujícího střelce nechala

bez povšimnutí a chlápkovi u dveří dala Ration Pack. Ten jí potom bez problémů

uvolnil cestu do dalšího levelu.


LEVEL 08 - THE PRISON


V první místnosti s teleportem sebrala sestřenka jablko na posilněnou. V další

potom  promluvila  s  údržbářem  a  pokračovala  dál. Následně sebrala krystal

a vzkaz  od Merlina.  Přes další  místnost  se  dostala do  věznice, kde  byly

jednotlivé cely chráněny laserovým polem. Pokračovala dál až do místnosti, kde

ze stolu sebrala hodiny. V místnosti se starým správcem si nejprve v chodbě za

levými dveřmi sebrala tolik potřebné  kuřecí stehýnko. Druhými dveřmi vešla do

jídelny. Dveřmi  vpravo se přes  další místnosti dostala  do koncové místnosti

s jezdící plošinou.  Porazila tuhého chlapíka u  dveří a za ním  potom sebrala

pojistku.  Vydala se  na cestu  zpět.  Dveřmi  vlevo došla  do velínu,  kde se

zákeřným  hlídačem vyměnila  hodiny za  žlutou identifikační  kartu. Potom  ho

raději preventivně vyřídila. Vrátila se až do jídelny a nyní do dalších dveří.


Zde si doplnila  pouze kuřecí stehýnko a lehce si  zabojovala. Přes jídelnu se

vrátila  do  věznice  s  ochrannými  laserovými  poli.  Pole  zrušila vložením

identifikační  žluté karty  do počítače.  Od vězenkyně  v rohové  cele dostala

recept  na kouzlo.  Pokračovala až  k údržbáři,  který ji  za pojistku otevřel

dříve  zablokované  dveře.  Teleportem  se  přepravila  do  místnosti se třemi

strážnými.  Přeběhla  v  přímém  směru  a  v  další  místnosti  otevřela dveře

stisknutím kombinace  tlačítek červená - zelená  - modrá. Dostala se  do první

jeskyně  s padajícími  kameny. Proběhla  jí a  následnou zrovna  tak. Ve třetí

jeskyni  sebrala  u  mrtvého  vojáka  plánek.  Vrátila  se  ke  třem  strážným

a sedícímu z nich plánek dala. Otevřela tím cestu za dalším dobrodružstvím.


LEVEL 09 - ELYSIAN LABYRINTH


Ve výchozí  místnosti se nejprve sestřenka  zbavila ochranného laserového pole

nahozením bočních pák v kombinaci třetí, čtvrtá, první / bráno zleva /. Prošla

do spojovací chodby s vlajícím zavěšeným  prádlem. Od jednoho chlapíka v modré

vestě  se dozvěděla  o tajné  místnosti na  toaletách. Vydala  se tam a cestou

sebrala  v rohu  místnosti se  země peníz  a za  sloupem síru.  Otevřela tajný

vchod,  ale do  další chodby  zatím nevstoupila.  Vrátila se  a vydala se hned

dveřmi vlevo dlouhou chodbou do další místnosti. V prodejním automatu za peníz

obdržela nádobu s  brčkem. Teprve nyní vešla do  tajné místnosti za toaletami.


U řídícího  panelu  pomocí  nádoby  s  brčkem  vyzkratovala  elektrické obvody

a odstranila tak ochranné  laserové stěny v další chodbě.  Přes velín došla do

místnosti s odstřelovacím dělem nade dveřmi. Těmito dveřmi se dostala do velké

čtvercové  místnosti  se  dvěma   postranními  ostřelovacími  děly.  S  hrůzou

zjistila,  že  následující  dveře  nelze  otevřít.  Vrátila  se do velínu, kde

přehodila páku  a znovu, tentokráte oklikou,  se dostala ke dveřím  mezi děly.


Cestou  prošla  přes  místnost  s  eunuchem  hlídajícím měsíční kámen, kterému

nevěnovala zatím  pozornost. V chodbě  za dveřmi bylo  nutné nejprve odstranit

ochranné  laserové pole.  To zajistila   přehozením páky  ve velínu,  který se

nacházel za  prvními dveřmi vpravo a  za kovovou lávkou. Za  uvolněnými dveřmi

objevila  dlouhou  chodbu  se  štaflemi  uprostřed.  Tajný  vchod  vlevo zatím

vynechala. Dveřmi  vlevo se zalomenou  chodbou prošla do  místnosti s bednami,

kde  sebrala  kontrolní  kartu.  Cestou  bravurně  unikala ostřelujícím dělům.


V další místnosti přehodila páku a pomocí  teleportu se přemístila do sekce 1,

kde nahodila pravou páku. Znovu do teleportu  a do sekce 2. Zde nahodila levou

páku. A opět do  teleportu. Ve třetí sekci to byla pro  změnu opět pravá páka.


Ve čtvrté potom prostřední  páka, v páté levá, v šesté levá  a konečně v sedmé

pravá.  V páté  sekci nezapomněla  v rohu  místnosti sebrat důležitý kompaktní

disk.  Posledním  teleportem  se  dostala  dál.  U  stolu  s počítačem sebrala

elektronický klíč.  Dveře otevřela přehozením  páky. Došla až  zpět do chodby,

kde  odstranila ochranné  laserové pole  a zpět  do chodby  se štaflemi. Vešla

tajným vchodem k  dalším dveřím a použila elektronický  klíč. Přes velín došla

až do chodby se dvěma sloupy  uprostřed. Vyřídila oba strážné. V dalším velínu

se  pomocí teleportu  přemístila do  přední části  jeskyně. Prošla  mezi dvěma

hlídajícími  eunuchy k  učenému mistrovi,  který jí  věnoval recept na tajemné

kouzlo. Sebrala brouka  vedle starce a kouzlo zaktivovala.  Nyní se vrátila na

začátek  do místnosti  s eunuchem  hlídajícím měsíční  kámen. Eunucha  zahnala

pomocí kouzla  a pákou v  místnosti nadzvedla ochranný  poklop.Sebrala měsíční

kámen,  za  který  jí  učený  mistr  uvolnil  zablokovaný  tajný vchod v zadní

jeskyni. Teleportem  se dostala dál.  Do CD přehrávače  vložila kompaktní disk

a na  Wagnerovu "  Ride Of  The Valkyries  " a  přehozením páky  prošla dveřmi

maskovanými obrazem. Skladby v CD přehrávači měnila pomocí karty.


LEVEL 10 - SUBTERRANIA


Ze startovací místnosti vešla sestřenka do  baru s tanečnicí a sebrala se země

krystal.  V další  místnosti s  teleportem a  sedícím vojákem Edwardem sebrala

recept na ochranný štít a vydala se dveřmi vpravo. V chodbě skolila ozbrojenou

stráž  a další  chodbou s  bednami  prošla  k barmanovi,  který jí  dal lebku.


Zadními dveřmi  prošla do krátké chodby  s krápníky a na  jejím konci otevřela

tajný  vchod. Na  malém plácku  skolila batmana  a sebrala  gladiátorský klíč.

Pomocí něho  otevřela u barmana  další dveře. Prošla  po lávce a  před dalšími

dveřmi sebrala klíček  od hračky. Další chodbou prošla  do místnosti se čtyřmi

sloupy.  Vydala se  nejprve do   protilehlých dveří.  V chodbě  vyřídila stráž

a v další  místnosti sebrala s  lavice bochník chleba.  V rohu této  místnosti

otevřela tajný vchod k teleportu, pomocí kterého se přesunula dál do místnosti

s bednami  se zdravotnickým  materiálem. Obešla  bedny a  zadními dveřmi  přes

chodbu se dostala do ambulance, kde sebrala láhev s hedonikou. Spojila bochník

chleba s hedonikou a vytvořila sendvič.  Známou cestou se vrátila do místnosti

se čtyřmi sloupy. Dveřmi vlevo prošla do  herny s hracími automaty a dál až ke

hladovému  doktorovi. Dala  mu sendvič   a vyfasovala  od něj  baterii. Pomocí

teleportu se vrátila do místnosti se zdravotnickým materiálem. Dveřmi vlevo se

dostala  do místnosti  s lékárnou.  Vložila baterii  do přístroje  a přehodila

páku. Sebrala lékárnu a donesla ji  do koncové místnosti za ambulancí ležícímu

pacientovi.  Od něho  dostala mapu.  Vrátila  se  do místnosti,  kde před  tím

sebrala bochník  chleba a vešla  do dveří vpravo.  Zabila stráž a  truchlícímu

chlapci  předala mapu,  podle které  bude hledat  svého otce.  Odměnou jí byla

hračka -  malá myška na  klíček. Spojila obě  věci dohromady a  vydala se přes

místnost se čtyřmi  sloupy do posledních dveří. Utkala  se s vojákem. Vpustila

myš mezi  ochranné laserové štíty a  tím je vyřadila z  provozu. Pákou za nimi

potom  otevřela další  dveře. V  další místnosti  obdržela od  sedícího vojáka

jablko  s pozdravem  pro Edwarda.  Doběhla k  němu a  dostala od  něho klíč od

postranních dveří. Otevřela je a  proběhla dvě místnosti s ostřelujícími děly.


Cestou  nahodila  čtyři  páky.  Vešla  do  strážnice a zlikvidovala strážného.

V téže místnosti  otevřela tajný vchod  ve stěně do  místnosti s bednami  a se

sudy. Vzadu  přehodila páku. Vrátila  se do strážnice  a prošla k  celám Dříve

přehozenou  pákou v  tajné místnosti  odstranila laserové  štíty. Od vězněného

lékárníka dostala žlutou kartu od dalších dveří ve strážnici. Odemkla je a pak

už jen vyřídila dalšího otravu a potom nerušeně do další úrovně.


LEVEL 11 - THE VAULT


Z výchozí místnosti přes  další se sedícím chlápkem prošla  sestřenka na první

křižovatku dvou  chodeb. Zlikvidovala vojáka  a vydala se  do pravých dveří  /

podle kompasu na  sever /. Chodbou prošla do  místnosti s varováním. Nevšímala

si  tlačítek na  zdech a  prošla pravými  dveřmi do  zadní místnosti  k Joemu.


Vrátila  se  na  1.  křižovatku  a  do  dveří  směr  jih. Chodbou prošla až do

čtvercové  místnosti se  sochou bojovníka.  Dala se  levými dveřmi  a došla na

druhou křižovatku dvou  chodeb. Prošla v přímém směru do  další chodby a potom

do další místnosti s varováním. Zde nahodila pouze vypínač se symbolem hvězdy.


Pravými dveřmi  se dostala do  krátké chodby, kde  v místnosti vpravo  sebrala

vedle postele  medaili. Vrátila se na  druhou křižovatku dvou chodeb  a pomocí

červené  karty  otevřela   dveře  na  sever.  V  místnosti   s  Tomem  sebrala

elektronický  klíč  od  jižního  sektoru.  Vrátila  se  do místnosti se sochou

bojovníka a vydala  se na jih. Prošla chodbou a  na jejím konci otevřela dveře

pomocí  elekronického klíče.  Došla na  třetí křižovatku  dvou chodeb.  Prošla

v přímém  směru do  další místnosti   s varováním.  Zde nahodila  pouze symbol

půlkruhu. Dveřmi  vlevo přes krátkou  chodbu došla do  další místnosti. Prošla

dál  a chlápkovi  u dveří  dala medaili.  Když odstoupil  ode dveří prošla dál

a sebrala klíč  od západního sektoru. Opět  se vrátila do místnosti  se sochou

bojovníka a  pomocí klíče otevřela vstup  do příslušného sektoru. Došla  až do

místnosti  s  okřídlenou  nestvůrou,  kterou  musela  nejprve  zdolat.  V téže

místnosti se tajným  vchodem dostala ke kostře, kde  sebrala klíč. Ten použila

v předchozí místnosti  na další dveře. Vešla  do místnosti s bednami.  Po obou

stěnách uviděla  vždy trojici barevných  tlačítek. Další dveře  otevřela pouze

správnou  kombinací barev  / žlutá,fialová,zelená,modrá  /. Toto  pořadí barev

udávala mimochodem kostra při souboji v  místnosti s klíčem. V další místnosti

prošla sestřenka chodbou mezi dvěma sloupy a pomocí teleportu se přemístila do

dalších prostor. Došla až k čaroději, který  po ní žádal amulet. Vrátila se do

místnosti s výstupním teleportem a  otevřela ve stěně tajný vchod. Kaskádovitě

uspořádanými  chodbami s  okřídlenými hlídači  se postupně  dostala do koncové

místnosti,  kde sebrala  žádaný amulet.   Výměnou za  něj dostala  od čaroděje

křížový klíč. S tímto klíčem otevřela dveře v místnosti, kde před malou chvílí

našla amulet.  Vešla do místnosti a  z ochranného pole uprostřed  sebrala nový

meč.


LEVEL 12 - DELAVARS LAIR


V dalším kole  začíná sestřenka již s  novým mečem, který sebrala  v předchozí

úrovni.  V místnosti  se sloupovím  sebrala Fénixovo  vejce. Vydala se nejprve

prvními dveřmi vpravo  od startovací pozice. Zdolala vojáka  a prošla do další

místnosti  s bílou  mramorovou dlažbou.  V jedné  z místností sebrala světovou

runu.  V další  místnosti opět  zlikvidovala  stráž  a sebrala  klíč. Zpět  do

místnosti se sloupovím a nyní druhými  dveřmi vpravo. V místnosti použila klíč

a postoupila  dál.   V  další  místnosti  sebrala   recept  na  ohňové  kouzlo

a v místnosti za dveřmi vlevo  klíč. Nepokračovala zatím přirozenou cestou dál

, ale vrátila se do místnosti se  sloupovím. Hned se dala do protějších dveří.


Utkala  se s  kostlivcem a  prošla  dál.  V další  místnosti zdolala  hned dva

kostlivce  a  sebrala  klíč.  V  zadní  místnosti  sebrala lávovou žábu. Podle

receptu  v  inventáři  zaktivovala  ohňové  kouzlo.  Další  místnost  s roštem

uprostřed  prošla přímo  dál. V  chodbě vyřídila  stráž a  dala se vpravo, kde

v místnosti s červeným kobercem sebrala další klíč. Protějšími dveřmi se potom

dostala do knihovny. Zatlačila oba vypínače  a uvolnila tak tajný vchod. Vešla

do  místnosti  se  zkamenělinami  ptáků,  jejichž  zobáky  směřovaly do středu

místnosti  s  ohňovou  knihou.  Pomocí  meče  je  postupně  otočila mimo střed

a sebrala knihu.  Zpět do místnosti se  sloupovím a nyní čtvrtými  dveřmi dál.


Jedna  kostřička a  hned další  dveře. V  místnosti za  rohem sebrala leteckou

runu. Na  zavřené dveře použila z  inventáře jeden z klíčů.  V další místnosti

pomocí ohňového kouzla zrušila činnost  čtyř výtokových stojanů a uvolnila tak

hadí kouzlo  a šup s  ním do vaku.  Dveřmi vedle se  přes místnost se  studnou

dostala  do příčné  chodby. Zlikvidovala   stráž a  v pravé  místnosti sebrala

azbestovou podložku. Obdobně v místnosti  vpravo sebrala ohňovou runu. A znovu

do místnosti  se sloupovím a  znovu do prvních  dveří. Ve čtvercové  místnosti

s bílou mramorovou  dlažbou odemkla dveře vpravo.  Proběhla místnost s klečící

sochou a v chodbě se dala vpravo  do vězení. Vězni na konci chodby dala mrtvou

krysu a dostala za ni malou hliněnou  kouli. Vrátila se do místnosti s klečící

sochou a v  prostoru u reliéfu na zdi použila  symboly hliněné koule a světové

runy. Oživlou  sochu musela zlikvidovat.  Ze stojanu sebrala  uvolněnou žlutou

kouli. Přes místnost se sloupovím se vrátila do druhých dveří a pokračovala až

do  místnosti  s  osvětleným  fialovým  středem.  Opatrně  prošla  dál  a před

chrlícími  ohni  položila  ochrannou  azbestovou  podložku,  po které bezpečně

prošla k  soše mosazného kohouta  a hned  s  ním do inventáře.  V místnosti za

levými  dveřmi  potom  ještě  sebrala  vodní  runu.  V  místnosti s osvětleným

fialovým  středem na  známém místě  použila symboly  letecké runy  a mosazného

kohouta.  Dříve   než  sebrala  zelenou   kouli,  porazila  zjeveného   ducha.


V místnosti  s roštem  uprostřed použila  symboly ohňové  runy a ohňové knihy.

Vyřídila ohnivého muže  a sebrala žlutou kouli. V  poslední místnosti s modrou

koulí  použila symboly  vodní runy  a hadího  kouzla a  utkala se  s hadem  ze

studny. Sebrala kouli a naposled se vrátila do místnosti se sloupovím. Barevné

koule zasunula v  rozích do prázdných stojanů a  otevřela zablokované dveře do

další úrovně.


LEVEL 13 - PROJECT EDEN


Z výchozí místnosti  rychle proběhla sestřenka úzkou  chodbou, kde se vyhýbala

šlehajícím  ohnivým koulím.  V další  místnosti se  utkala s  finálním bossem.

Obranné  manévry s  pomocí meče   prováděla před  chrlící lávou.  Ohnivé koule

vracela sekáním bossovi  přímo do jeho těla až do  úplného jeho skonání. Potom

přes další  místnost prošla do  vítězného konce. Uloupený  Excalibur zůstal ve

správných rukách na straně dobra.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.