1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Enclave
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Enclave - CZ

A. Light


1) Imprisoned


Vyjděte z cely. Napravo seberte meč a jděte dál po schodech až kmříži, kde seberete louč. Jděte zpátky. Naproti za sloupem je tunel, který otevřete pákou napravo. Jděte tunelem až k žebříku. Vyskočte na něj. Otočte koly a jděte po schodech, pak doprava k zasypané cestě. Cestou zpátky by se měla zbourat zeď. Projděte dírou, pak dveřmi, seberte klíč a jděte do dveří nalevo.


2) Protect the outpost


Ač nerad, musíte pomoct vašim věznitelům vyhnat zlý hochy. Jděte vpřed, kanónem rozstřelte vrata. Projděte jimi a chvíli počkejte. Jděte doleva, pak dveřmi napravo. Jděte dál dveřmi ke schodům až do věže. Nyní jděte zpátky až k vratům, která rozbijí beranidlem. Teď stačí zabít vše, co vidíte a je hotovo.


3) Eskort Marcus


Královna vám jako zločinci dá z nějakých nepochopitelných důvodů velmi důležitý úkol. Musíte dopravit do bezpečí kancléře Marcuse. Ten však jako na potvoru neodejde bez své účetní knihy, která je prý velmi důležitá a bez klíče k bránám města. Dovede vás k domečku a srabácky vás pošle dovnitř. Až všechny zabijete, dojde si pro knihu. Vyjděte z domku a jděte cestou dál. Zabte vše, co se hýbe a jděte zpátky k Marcusovi. Dovede vás k zamčeným dveřím. Jděte dvakrát doleva dveřmi až do druhého patra. Vylezte po žebříku, jděte po prkně nalevo, projděte dveřmi a vlezte poklopem dolů. Odemkněte Marcusovi zevnitř. Dojde si pro klíč. Nyní ho stačí následovat a bránit až k východu.


4) Deserted temple


Marcus na vás vyrukuje s požadavkem navrácení ztraceného pokladu. Projděte dveřmi a několikrát přejděte přes barevné kostičky (asi 6x). Po zaznění zvuku si stoupněte na jedinou, která svítí. Jděte dál, osvoboďte druidku a jděte doprava po schodech nahoru. Seberte klíč v podobě kostky a vraťte se kříži, kde byla druidka. Teď jděte pro změnu po schodech dolů. Vložte kostku do dveří. Pod vámi je léčivá voda a klíč. Jděte vpřed, přeskočte most, jděte doprava. Pod vámi je truhla s nějakou mapou (netuším k čemu). Jděte dál, zahněte doprava a seberte poklad. Teď se stačí propracovat na úplný začátek mise.


5) Divided city


Marcus vám povypráví legendu o dávných přátelích lidí a naznačí, že by bylo fajn se s nimi spojit. Jděte doleva a strčte do vozíku s výbušninami. Jděte zpátky do protější uličky. Doleva k halflingovi. Jděte doleva a rovně až k dalšímu checkpointu. Zabte ogra a jděte do vrat.


6) Outland wastes


Jděte rovně, přes most skrze vrata. Doleva. Nahoře pomozte halflingovi. Dovede vás zpátky a zvedne přechod. Stále rovně až do lávového mlýna. Seberte ledový meč, vyjděte z mlýna a s mečem v ruce projděte vraty nalevo. Dojděte si k checkpointu a vrhněte se na obřího lávového golema.


Forbidden Atgar - jediný důvod proč je tahle část ve hře, je nejspíš získání peněz. Třikrát vás posadí do arény a vy musíte třikrát vyhrát.


7) Harbour of Ark Aman


Ocitl jste se  u kapitána Loruse, který po vás chce ztracený lodní deník. Hned na začátku můžete prohodit smysluplnou konverzaci se skřetem. Je to docela sranda. Vylezte z lodi a jděte rovně po molu až k checkpointu. Ulicí nalevo rovně a zase do leva. V druhém baráku vylezte po žebříku, rovně, dveřmi nalevo a vpřed až ke klíči. Skočte z balkonu, po schodech nahoru, odemkněte dveře a seberte knihu. Cestu ke kapitánovi vám zpříjemní salva dělových koulí.


8) The Ancestors


Vysadili vás na ostrůvku. Jděte do pevnosti, doprava do arény. Uvelebte se v živé vodě a zabte vše co přijde. Seberte klíč a najděte senátora Alecta. Povypráví vám historku o arcimágovi Zaleovi. Teď musíte najít džbán a naplnit ho zeleným plynem. Vyjděte ven, doleva dveřmi a do prava. Rovně zahradou až k láhvi. Jděte zpátky k hale a jděte do prava. Projděte dveřmi, doleva a zahradou až k pumpě s plynem. Jděte zpátky zahradou a za dveřmi doleva do vzducholodě.


9) The sanctuary


Jděte rovně do domu napravo. Seberte klíč, odemkněte si věž a spusťte výtah. Sjeďte dolů a rovně. Na rozcestí po schodech nahoru až do druhého patra. Zde  vyskákejte po sudech do třetího patra. Otočte se, jděte doleva a zapněte dvě páky. Jděte zpátky na rozcestí a po schodech dolů. Sejděte do strojovny. Jsou tam dvě kola. Nejdříve otočte tím napravo. Po napuštění vody otočte tím nalevo. Jděte na rozcestí a otočte kolem. Dostanete se k mágovi.Na zdi dole vidíte čtyři páky. NEDOTÝKEJTE SE JICH ! Jediná páka, která dokáže osvobodit mága, je schovaná pod schody. Poté, co bude volný, vás požádá o kouzelnou hůl.


10) The Underworld


Otočte kusem kola. Sjeďte po výtahu. Teď stačí jít dlouho rovně, jednou zatočit doleva k padajícím plošinám, po kterých musíte přeskákat a zase rovně.


11) Zurana


Jděte dokud nenarazíte na nějakou podivnou stavbu. Otočte pákou. Začnou se hýbat písty a vzbudíte Zuranu. jděte ke kusu kola, a až vás bude chtít chytit, otočte jím. Zurana se spálí a spadne na ni balvan. Po pístech vylezte nahoru a dojděte si pro hůl. Zurana vstane a začne se vším mlátit. Vezměte hůl a párkrát do ni střelte. Nyní ovládáte kopii Zurany a musíte zabít originál.


12) KAM-ZARA


Jděte dolů. Mág vás požádá o sehnání tří částí klíče. První část je v kostele za velkým domem. Po získání první částí vejděte do pevnosti. Jděte doleva, pohněte pákou, po schodech nahoru a pořád rovně. Otočte kolem. Doprava, seberte klíč, hněte s pákou a po bednách skočte zpět. Jděte zpátky a otevřenými vraty vyjděte ven. Jděte dolů až k teleportu, který vás přenese ke třetí části klíče. Vraťte se k mágovi a dejte mu klíče. Jděte za ním, koukněte jak třískne s tyčí o zem a rychle pryč.


13) Tasindra


Jděte stále rovně. Před vraty stoupněte na tři kostky. Chvíli se budete bránit na mostě. Projděte dveřmi, jděte doleva, seberte klíč, jděte zpátky a otevřete si protější dveře. Projděte portálem, zabte lichy a kupředu až k dalšímu portálu. Dveřmi napravo projděte k portálu. Otočte pákou a vraťte se portálem zpátky. Do schodů nahoru a pak dveřmi nalevo. Otočte pákou. Jděte tam, kam vám ukázalo video a dál až na plošinu. Skočte dolů, dvakrát doleva. Uvidíte zeleně svítící schody. Očarování vypnete stoupnutím na spínač pod schody. Je špatně vidět. Po schodech nahoru až do katedrály. Zde stačí umlátit, popř.  ukouzlit Mordressu. Pak ještě skočit do kruhu v podlaze.


14) Vatar


Jděte při levém okraji až k teleportu. Teď se musíte dostat ke kuši zhruba uprostřed a brutálně rozstřílet znak temnoty. Chvíli to trvá. Otočte se a dostaňte k teleportu naproti. Po jeho projití jděte stále rovně. Zase se budete muset chvíli bránit na mostě. Jděte doleva k dalšímu teleportu. Vezměte kuši a zničte znak temnoty za vámi a poté srdce na druhé straně. Seskočte dolů a jděte dveřmi, které byly pod srdcem. Vylezte nahoru a kuší Vatara rozstřílejte na kousíčky. 



B. Dark


1) Zuranas crystal


Seberte zbraně, jděte doprava. Pozor na pasti. V katedrále doleva. Zatáhněte za páky. Projděte dveřmi, na mostě doleva k checkpointu. Jděte dál až k výtahu. Vyvezte se nahoru a za knihovnou odcizte krystal. Nyní se vraťte na samotný začátek mise a u bazénku skočte do teleportu.


2) Kill Marcus


Jděte rovně dokud nenarazíte na zabarikádovanou cestu. Odpalte soudek střelného prachu, který leží poblíž. Novou cestou se dostanete až k berserkrovi. Osvoboďte ho a vraťte se ke druhým nejbližším dveřím od startu. Zabte Marcuse a jděte k teleportu na startu.


3) Surprise atack


Prosekejte se po schodech níž, a pak po dalších schodech ještě níž. Jděte do dveří napravo, aktivujte checkpoint a otočte s pákou. Po zpřístupněných schodech jděte dolů, pak rovně až k teleportu. Jděte rovně přes checkpoint až k telepotačnímu oknu. Otočte pákou, vraťte se zpět, jděte doleva a rovně k dalšímu teleportačnímu oknu. Seberte klíč a vraťte se k vratům, která jste viděli na levé straně. Nyní stačí zabít všechno, co se vám postaví do cesty.


4) Mansion of dreams


Vejděte do sklepení domu. Pozor na pasti. První jednoduše proběhněte, až ke skřetovi. Sejděte po schůdkách a co nejrychleji běžte co nejblíže k obří sekyře. Jinak vás zezadu nabodnou bodáky. Projděte pod sekyrou a v kruhové místnosti proběhněte ke dveřím nalevo. Checkpoint. Pákou u dveří vypněte pasti. Jděte doleva a zabijte mága. Vraťte se ke skřetovi a následujte ho - pootevře vám dveře. Vyjděte až úplně nahoru a seberte klíč, který umístěte u mrtvého mága. Po schodech dolů, až ke knize duší.


5) The guardian


Jděte po lávce až do paláce. Vevnitř jsou mágové v modrém čemsi, které odstraníte zničením modrých kuliček poblíž. Některé lze zničit spuštěním pák v místnosti. Propracujte se až do nádherné haly, kterou projděte a pomocí tří kuší zabijte draka.


6) Escape


Vylezte po schodech a zabijte mága Zaela. Jděte rovně a vlezte do kanalizace. Použijte louč. Jděte rovně dokud nenarazíte na žebřík, který vás dovede až k checkpointu. Vylezte ven, vše zabijte a projděte portálem na druhé straně domu.


7) The Plateau


Prosekejte se až na vrchol ostrova. Zabijte druidku, rozloupněte dvě magické pečetě (ta dvě zelená světýlka) a projděte portálem.


8) Capture Tasindra


Vlezte do domu a jděte rovně až k checkpointu. Vylezte dveřmi napravo. Naproti v chatičce seberte klíč a vydejte se přes dřevěný most k teleportu. Jděte po schodech dolů, seberte Tasindru, vraťte se po schodech nahoru a vlezte do teleportu.


9) Outpost siege


Jděte ke katapultu a rozstřílejte celou pevnost. Po obléhací věži vnikněte dovnitř, slezte dolů, projděte velkými vraty a vydejte se doleva. Zabijte vše co přijde. Z jednoho rytíře vypadne klíč. Hněte s pákou u vrat a jděte doleva. Zabijte mága a jeho stříbrným klíčem si otevřete dveře. Nyní se prosekejte až na samý vrchol pevnosti a vyvěste vlajku. Jděte na začátek mise. Cestou narazíte na teleport.


10) The Great wall


Pod palbou výbušných šípů proběhněte k vodnímu příkopu. Na pravé straně zdi rozmlaťte dveře. Nalevo seberte klíč a na protější straně vylezte po žebříku. Projděte dveřmi před vámi. Checkpoint. Jděte vpřed a seberte klíč. Vraťte se k žebříku a jděte doleva. Odemkněte si dveře a jděte stále rovně. Otočte s pákou a vraťte se tam, kde jste našli stříbrný klíč. Za vraty jděte doprava až do kovárny, kde seberte klíč. Jděte zpátky a u vrat zahněte doprava. Klíčem si odemkněte nejbližší dveře. Odemkněte si, zabijte Erika a zmizte teleportem u vrat.


11) Ungard Mines


Otočte se a strčte do vozíku. Seberte výbušninu, kterou jste viděli v animaci. Jděte zpět a zabijte rytíře, kteří sjedou výtahem. Jeden z nich má u sebe rozbušku. Jděte dál a u spícího rytíře seberte knot. Slezte dolů a přejděte most. Prosekejte se až nahoru. Aktivujte checkpoint, výbušninu dejte do vozíku a strčte do něj. Zabijte vojáky, kteří přijdou zezdola. Jeden z nich má klíč, kterým si odevřete mříž na kolejích. Jděte po kolejích, ale už nechoďte do teleportu od Mordessy, ale do černého krystalu nalevo. Kdybyste se vrátili k Mordesse, slyšeli byste hlášku "Díky, ale už mi ses na h****."  a umřeli byste.


12) Mordessa


Jednoduchá mise. Naběhněte dovnitř, zabijte Mordessu, vylezte nahoru, zatáhněte za páku a vraťte se hranolem na pobřeží.


13) Celenheim


Pomocí skalky na druhé straně zámku vlezte dovnitř. Prolezte každou věž a zabijte každého vojáka. Vylezte nahoru k zamčeným dveřím, skočte na římsu napravo a spadněte na železné tyče pod vámi. Z nich skočte na balkonek napravo. Vevnitř musíte zabít královnu a jejích šest rádců. Po prvním úderu do ní se královna vypaří. Pohněte s jejím trůnem a jděte ji dorazit.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.