Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) Tip 1:
Jděte k obchodníkovi se zbraněmi, položte vybitý meč na stůl a vemte si
peníze. Jděte pryč a hned se vraťte. Na stěně si vyberte meč, který jste
předtím prodali, ale meč bude nabitý manou a můžete z něj střílet Fire-
bally. Jen počítejte s tím, že bude o něco dražší...
2) Tip 2:
A ještě jeden způsob, ale tentokráte zcela zdarma. Takže, nechte se okrást
malým skřetem/zlodějem, sledujte ho a až zbraně položí, v klidu je seberte.
Budou nabité !!
3) Tip 3:
Když se vám vybijí pochodně, jďete k nejbližšímu držáku, pochodeň do něj zasuňte a zase ji vyndejte a bude nabitá !
(tip č. 3 poslal Vláďa Seifert)
4) Pár postřehů :
1. Nikdy nekupujte jídlo.
2. Dá se hodně nahrabat sbíráním Mana kytek u tornád nad mamutama, hub u vlků, častým vracením do patra -1 Skullkeepu (6 zelených diamantů), čarováním a prodáváním lektvaru síly (FUL BRO KU) u kouzelníka (pozor, za chvíli dojdou lahvičky), zabíjením mamutů a prodáváním jejich steaků ...
3. SCOUT MINION ze SCOUT MAPy ulehčí spoustu věcí - jestli se v malé pevnosti nechcete honit s dírami, tak ho tam pošlete a pokud budete stát na stejném políčku jako on, tak si na vás díry netroufnou.
Totéž platí v patře -2 Skullkeepu s nepříjemnými ohni (v tomto patře jsou 2 modré diamanty, 2 zelené a sekera).
V 1. patře hradu, jestli se nechcete zdržovat demontáží strážních ok, tak před firebally prostě pošlete jeho.
Pokud narazíte na past typu "Zmáčkni tlačítko a utíkej pod zavírajícími se dveřmi", tak ho tam taky pošlete (pod dveře) a on vám je trochu zbrzdí.
4. Od začátku hry je přístupná jedna z nejlepších zbraní - Morningstar. Jakmile vyjdete z "vesnice", tak na rozcestí rovně do vstupní haly Skullkeepu. Odsuňte sloup s ohněm, který je nejblíže tepaným dveřím, vyndejte kámen a stiskněte tlačítko. V pravém výklenku se tato zbraň záhadně objeví.
(poslal Seifert Vláďa)
5) Pokud chcete pomocníka na nošení věcí, položte je těsně před sebe a zakouzlete šestkové ZO EV ROS. Před vámi se objeví zelená obludka, která vezme veše věci. Když opět budete potřebovat, zakouzlete opět ZO EV ROS. Trvání šestkového nosiče je asi tak jednu hodinu, pak zmizí. Chodí stále za vámi a můžete jím procházet, ale je velmi zranitelný.
(poslal Kuchařík Petr "merlin")
6) SEZNAM KOUZEL :
Power: LO UM ON EE PAL MON
Element: YA VI OH FUL DES ZO
Form: VEN EW KATH IR BRO GOR
Alignment: KU ROS DAIN NETA RA SAR
7) DM/CSB Kouzla :
("*" = neaktivní v DMII, P = kouzlo Priesta, W = kouzlo Wizarda)
YA P Stamina Potion
YA IR P Shield (Party)
YA BRO P Shield Potion
YA BRO ROS P Footprints *
YA BRO DAIN P Wisdom Potion
YA BRO NETA P Vitality Potion
VI P Healing Potion
VI BRO P Cure Poison Potion
OH W Confusion (?) *
OH VEN W Poison Cloud
OH EW RA W See Through Walls *
OH EW SAR W Invisibility
OH KATH RA W Lightning Bolt
OH IR RA W Strong Light
OH BRO ROS P Dexterity Potion
OH GOR KU ? (?) *
OH GOR ROS ? Blinks Hidden Doors (?) *
OH GOR DAIN ? (?) *
OH KATH SAR W Monster Confusion
FUL W Light/Magic Torch
FULL IR W Fireball
FUL BRO KU P Strength Potion
FUL BRO NETA P Fire Shield
DES VEN W Poison Bolt
DES EW W Dispel/Weaken/Harm Non-Material Beings
DES IR SAR P Darkness
ZO W Open Door
ZO VEN W Poison Bomb Potion *
ZO KATH RA W Create Plasma (ZOKATHRA) Object *
ZO IR NETA ? (?) *
ZO BRO RA P Mana Potion
8) Nová (DMII) kouzla :
YA EW W Magic Marker (Replaces ZO KATH RA & can be seen
on map)
YA IR DAIN P Spell Shield
OH EW KU P Aura of Strength
OH EW ROS P Aura of Dexterity
OH EW DAIN P Aura of Wisdom
OH EW NETA P Aura of Vitality
OH KATH KU W Push
OH KATH ROS W Pull
OH IR ROS W Accelerate Party
ZO EW KU P Summon Attack Minion
ZO EW ROS P Summon Porter/Carry Minion
ZO EW NETA P Summon Guard Minion
ZO BRO ROS W Reflector (Reflects enemy spells)
9) A další tipy :
1. To, že se nejlépe vydělává na sekerách od obrů, je poměrně známé. Co však
asi někteří (tj. skoro všichni :-)) netuší je, jak vydělat ještě více : při prodávání si nejprve stoupněte mezi stoly před výběrovou tabuli a nastavte tam louč (nebo jinou věc). Pak si vezměte do myši sekeru a položte ji na PRAVÝ (!!!) stůl a ihned vraťte doprostřed (dříve než přijde prodavač ke stolu). Toto několikrát zopakujte, dokud na stole nebudou všechny věci, co chcete prodat. Pak stačí u stolu počkat, a prodavač vám vymění sekery a dýky za louč a doplatí přebytek. Finta je v tom, že u levého stolu se počítá s výkupní cenou a u pravého s cenou, která je přibližným průměrem mezi výkupní a prodejní cenou (pro méně chápavé to zjednoduším - DOSTANETE VíC PENĚZ, hlavy dubové :-)).
2. Výše je uveden trik na doplňování many zbraní pomocí prodeje a opětovného
zakoupení této zbraně. Zbraně lze však dobíjet i jinak, a předesílám, že ZADARMO -> nechte se okrást malým skřetem s plesnivýma nohama (poznáte ho snadno - hrozně dupe) a pak si vezměte všechny věci zpět - budou nabité. Důležité je, abyste nechali skřeta dojít do skrýše a položit věci na zem !!
3. Taky máte problém s dekapitací Dragotha ? Tak čtěte dál: Spadnutí z Dragothova mraku vás přenese na nějakou vzdálenou lokaci. Na mraku je však jedno políčko, z něhož lze spadnout výhodně - přenese vás totiž před dimenzionální bránu. Jedná se o políčko, kterým končí mizející stezka (čili
stezka, kterou na Dragothův mrak přijdete a první políčko tohoto mraku, na kterém stanete po svém příchodu). Je výhodné položit si na toto políčko něco viditelného, příště ho nebudete muset pracně hledat. S těmito znalostmi by neměl být problém Dragotha konečně vykostit : jděte na mrak a mydlete Dragotha tak dlouho, dokud nebudete mít namále. Pak seskočte z mraku na onom výše popsaném políčku a zahojte rány. Vraťte se na mrak a celý postup opakujte, dokud Dragoth nezařve (má cca. 3000 HP).
10) Hory peněz hned na začátku hry ?
Žádný problém : takže, celý trik spočívá v tom, že po kliknutí na "mrazák" (to v čem jsou hrdinové normálně zavřeni) netahejte za tu páku, ale vezměte si věc, která se vám líbí, do ruky (aby byla místo kurzoru) a stiskněte mezerník. Tím se dostanete na jednu ze svých postav. Teď jí dejte ten předmět někam do inventáře (nebo do ruky, na hlavu... - jak je libo) a stiskněte pravé myšítko. Tím se zavře jak inventář, tak "nábor", ale předmět vám zůstává ! Teď už je tu jen malý problém. Nesmíte stejný předmět dát na stejné místo (tj. položit ho dvakrát před sebe na stejné políčko, na stůl apod.), jinak se hra totálně kousne. Musíte ho však "legalizovat". To se provede takzvaným vypráním. A tady mohou nastat dva případy - ten první a lehčí (například v případě TORSO PLATE) se provede tak, že zajdete do obchodu k trpaslíkovi, vyberete si ze seznamu TORSO PLATE a to ukradené položíte jako protivýměnu (místo peněz). Obchodník kývne a vy dostanete již legální předmět (ze kterého si už můžete dělat hromádky, ale doporučuji spíš prodat). No a ten druhý případ (ILUMET) je o něco horší, protože ho obchodník v nabídce ani nemá, takže první náhrdelník musíte vyměnit za něco jiného (hlavně to musí být na pravém stole a ne na tom levém - prodejním) a tím se to objeví v nabídce a tady už je postup stejný. Jedinou podmínkou je fakt, že musíte mít maximálně tři hrdiny (to dá rozum - jinak byste nemohli vybírat toho čtvrtého :-)) Nejcenější předměty, co mají hrdinové u sebe, jsou ty dva již zmíněné, a to TORSO PLATE a ILUMET, takže doporučuji krást jenom je a zbývající legálně
koupit (taky co pak s těma penězma, že ?)
(zdroj : Game-cheater J.Kalouse)
11) Cheat změna akcí
Hexeditujte SKULL.EXE :
Najděte : 00 4c 56 00 43 4d
změňte na : -- -- -- -- 54 52
Změníte tím KICK na FIREBALL, nezdá se však (vyzkoušejte kliknout a uvidíte!).
PS: Bacha na věc. Změníte si VŠECHNY akce ve hře.
12) Cheat zmena sily akcií
Hexeditujte SKULL.EXE :
Najděte : 00 53 54 00 50 41
změňte na : -- -- -- -- 44 4d
Změníte tím sílu pro VŠECHNY akce.
PS: Bacha na věc. Změníte si VŠECHNY síly akcí ve hře. Můžete experimentovat.
(poslal Mojžíš Ján "General")
13) Mana se nečerpá na runy : hexeditujte skull.exe :
Najděte 01 02 03 04 05 a změňte to na nuly.
Změna [KICK] na [FIREBALL] : hexeditujte skull.exe :
Najděte 01 02 03 04 05 a dále ještě CM a toto změňte na DM.
(poslal Mojžíš Jan "General")
1. Cheat (Už není potřeba nabíjet předměty):
Pokud vás už vytáčí nekonečné tvoření hvězdic v hradu a mana se vám vytrácí príliš rychle, toto je něco pro vás. Hexeditujte skull.exe a
najděte : 00 4E 43 00 (toto je NC), toto
změňte na : 00 30 30 00 (dvě nuly)
Tímto získáte pro předměty (např. EMERALD ORB) nikdy nekončící nabití. Zmizí vám ukazatel nabití v modrém, ale kouzla jsou přístupná :)
PS: Raději si zálohujte skull.exe, pro případ, že vás to po čase omrzí...:/
(poslal Mojžiš Ján)