Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1. Stavění místností - aneb, pětihvězdičkový hotel
2. Kreatury - klíčem kmoci
3. Rady - aneb, co se nikam nevešlo
1. STAVĚNÍ MÍSTNOSTÍ
Srdce dungeonu (Dungeon heart) je nejdůležitější místnost vaší kobky. Pokud bude vaše Srdce zničeno vaše příšery zemřou a vy snimi - tudíž konec hry. Proto se vždy snažte oddělit nepřítele od vašeho Srdce co největším počtem místností. Nejlépe uděláte když ve směru nepřítele postavíte např. Trénirnou, nebo jinou místností kde se sdružuje větší množství kreatur.( Na počátku hry odhadnete směr nepřítele podle jeho portálu který je vidět na mapě. )
Důležitým aspektem obrany ve hře je opevnění. Opevnění není nerozbitné, ale nepřítele zpomalí a nepřátelé při nižších obtížnostech se ani o proražení nesnaží. Ztoho plyne, že se vyplatí mít svůj dungeon vždy kompletně opevněn. Pokud narazíte na menší vodní oblast která nikam neústí. Obestavte její stěny mostem aby impové mohli opevňovat, opravdu se to vyplatí.
Někdy je důležité postavit místnost co nejrychleji. Čím jsou vaši impové na vyšší úrovni, tím rychleji dokáží kopat a označovat. Proto si své impy chraňte před smrtí vboji, vpastech a nikdy snimi zbytečně neplýtvejte ( ufackování ) a to také zdůvodů, že impové stojí docela hodně many.
Místnosti jako např. Spárnu, nebo Knihovnu se snažte postavit mimo, kde není takový hluk a příšery mohou lépe odpočívat/bádat. Opravdu špatným nápadem je postavit tyto místnosti do blízkosti jídelny, nebo znich udělat hlavní křižovatku vaší kobky.
Dbejte na určitou uspořádanost dungeonu. Je jasné že pokud trénující příšery budou muset ztréninkovky šlapat přes půl kobky aby mohli odpočívat, nebo jít pro výplatu, na efektivnosti to asi ničemu nepřidá. Také pokud si myslíte že určitou místností bude proudit hodně příšer. Udělejte zní několik východů třeba i do jedné chodby. Zamezíte tak častému zasekávání příšer vprůchodech.
2. KREATURY
Jak už jsem naznačil vhlavičce, příšery jsou klíčem kmoci a úspěchu. Bez příšer nemůžete bojovat, bádat ani vyrábět. Proto je důležité si hned na začátku hry zabrat jeden zportálů. Hned jak portál označíte, začnou se vněm objevovat příšery vzávislosti na vybavení vašeho dungeonu. Každá příšera se láká na jinou místnost. Pokusím se zde vypsat krátký přehled :
Goblin - Tréninková místnost
Warlock - Knihovna ( chcete-li Badatelna )
Troll - Dílna
Firefly - Spárna
Dark Elf - Kasárna
Skeleton - Nepřichází portálem
Misstres - Mučírna
Bile Demon - Dílna
Salamander - Tréninková místnost
Rogue - Kasíno
Vampire - Nepřichází portálem
Black Knight - Kobka ( aréna )
Dark Angel - Nepřichází portálem
Horned Reaper - Nepřichází portálem
Důležité je si uvědomit, že každá krejčra nemůže konat všechny činnosti. Např. Troll a Bile Demon jsou skvělí makáči vdílně, ale rozhodně toho moc nevybádají. Naproti tomu Warlock nebo Vampire jsou zase skvělý vknihovně ale u soustruhu se moc obracet nebudou.
Ve většině misí je omezený počet příšer a tak je důležité všechny zabité nepřátele buď to odnést do vězení a udělat znich kostlivce, nebo je vmučírně přinutit bojovat za vaši stranu. Já osobně preferuji zabité nepřátele odtáhnout na hřbitov a počkat si až se z nich stane Vampire. To se ale vyplatí jenom po větších bitvách, jelikož Vampire se stvoří přesně ze tří mrtvol.
Pokud chcete bádat nebo vyrábět pasti, dveře, ideální je nejdřívě příšery naházet do Tréninkovky a do arény a až potom je nechat pracovat. Protože platí, že čím silnější příšera, tím větší výkon.
Pokud má všechno u vás vkobce probíhat dobře a hladce, je důležité aby vaše příšery byli spokojené. Toho docílíte tak, že splníte všechny jejich požadavky kterých není mnoho. Každá příšera potřebuje přístup kjídlu, odpočinku a jednou za tzv. směnu přístup kvýplatě. Zvednout náladu jim také můžete pomocí místnosti kasíno. Je důležité abyste nastavili, že příšery mají vyhrávat a ne prohrávat.
3. RADY
Občas se stane, že v dungeonu vypuknou nepokoje mezi některými obyvateli ( Bile Demon - Skeleton, Vampire - Warlock atd..) Těmto sporům můžete zabránit jediným spůsobem - obětovat jednu zsvárných stran, udělat zní něco jiného např. zabít Warlocky a udělat znich Vampy. Vždycky si uvědomte která strana je pro vás důležitější a tu si ponechte. Je tu ještě druhý druh výtržností. Např. Warloci na vysoké úrovni mají voblibě střílet firebally po každé osobě která projde jejich knihovnou. Řešení je jednoduché - zavřete na CHVÍLY všechny warlocky do vězení a jednoho znich nechte umučit vmučírně. Věřte, že si to všichni vezmou ksrdci. Také pokud se vám objeví hláška, že někdo krade vpokladnici. Okamžitě se přesuňte kpokladnici a popadněte příšeru která se vám zdá nejpodezřelejší a nechte ji umučit. Nemusíte si dělat výčitky, že jste třeba vzali toho nepravého, jelikož si ztoho všichni vezmou příklad a pokladně se budou vyhýbat obloukem (kromě doby výplat).
KONEC.