Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Malá poznámka na úvod :
Dune 2 existuje ve dvou verzích :
1. Building of a Dynasty
2. Battle for Arrakis.
Rozdíl mezi nimi je drobný, přesto však nezanedbatelný - zatímco Battle for Arrakis je oficiální originální hra, Building of a Dynasty je verze pirátská. NĚKTERÉ Z NÍŽE UVEDENÝCH CHEATŮ FUNGUJÍ JEN V PIRÁTSKÉ VERZI (jako např. trik s přejížděním vojáků harvestrem (3) a jeho následné zastavení). Na www.westwood.com je obrázek z Building of a Dynasty a jmenuje se tak i verze pro Sega Megadrive a další konzole, což ovšem na druhou stranu myšlenku o pirátské verzi značně podkopává ...
1) Až poškodíte soupeřovu budovu tak, že bude červená, vezměte vojáka
a naběhněte do ní. Budova bude patřit vám, ale budete si ji muset rychle
opravit. Na kontě se vám objeví tolik kreditů, kolik investoval do předcházejícího projektu váš nepřítel.
2) Když hrajete za 'zelenou' rasu Ordos, která má přebarvovací jednotku
Deviator, přebarvěte cizí jednotku na svoji, chvíli počkejte a chviličku
před tím, než se přebarví zpět, ji pošlete na nepřátelskou budovu.
Jednotka cestou zpět dostane svoji původní barvu,ale povel jí zůstane.
Dokonce ani nepřítel ji nezačne bránit v útoku na vlastní budovu. Budova se ani nebude opravovat (pokud do ní nestřílí ještě někdo z vašich). Dají se tak ničit i nepřátelská hlídkující vozidla.
(tento cheat poslal Jan Semanský)
3) Vemzměte vojáčka a jděte s ním ostřelovat cizí Harvester. Harvester
chudáka přejede, ALE nebude dál těžit koření !!
(tento trik poslal Míra Lábr)
4) Pokud vaše jednotka utíká před nepřátelskou, zkuste vaší jednotku udržovat
na obrazovce a tu nepřátelskou mimo obrazovku. Vaše jednotka bude rychlejší
než ta nepřátelská (je to asi u skoro stejně rychlých jednotek, nevím,
jestli to funguje např. u soldier vs. trike)
(tento tip poslal Martin Vobruba)
5) Nemáte peníze? Stačí si uložit vaši hru, zapamatovat si stav vašich
kreditů a vydělit to 256 (POZOR - tak aby to bylo se zbytkem). Tím
dostanete 2 hodnoty - výsledek a zbytek. Tyto hodnoty si najděte v ASCI
tabulce a zjistěte jejich HEXA hodnoty, pak dejte tyto hexa hodnoty
vyhledat(první je ZBYTEK a za ním teprv VÝSLEDEK). Změnte tyto hodnoty na
ASCI hodnoty 200 a 125 (v M602 nepouživejte Alt+200 - vložte to z
tabulky). Tím dostanete 32000, ale peníze hned začnou klesat než se
dostanou na max. hodnotu vašich sil. Nepoužívejte cheat při 0 kreditech,
nalezených hodnot je hodně (třeba i v názvu). Nalezené hodnoty by měly být
na 1. - 4. řádku.
6) Chcete vyhrát misi ? Zkuste to samé udělat v poznámkovém bloku, ale tak že
hodnoty vložíte pomocí Alt+200 a Alt+125 - bude to +}. Nahrajte hru a celá
hrací plocha by měla být jen z podložních betonů (ještě by měly bejt
popraskaný). Chvíli čekejte (možná i několk minut) a mise bude vyhraná.
Dá se takhle vyhrát celá DUNA.
(tipy 5 a 6 poslal Samuel Verner)
7) Tip : zkuste si obezdít opravárnu ze všech stran - letadýlko vám bude vracet opravené jednotky zpět, odkud je vzalo.
(tip poslal Mrskman)
8) Tip : Když vám Deviator Ordosů přebarví nějakou jednotku na svoji barvu (zelená), tak si do ní střelte svojí jednotkou (nejlépe nějakým vojáčkem,
aby to vaši jednotku moc nepoškodilo), měla by se stát zase vaší (přebarví
se zpátky na vaši barvu).
9) Tip : Po zničení jakéhokoli aspoň trochu naplněného harvestra zůstane
mnohem víc koření, než kolik měl původně harvestr natěženo. Samozřejmě než
zničíte protihráčův harvestr, vyplatí se čekat až bude hodně plný, ale
pozor, abyste ho stihli zničit předtím, než ho odnese letadlo. Také se vám
ho může podařit i s letadlem zničit, a to tehdy, když letadlo klesne až k
harvestrovi a snaží se ho zvednout a harvestr v té chvíli vybuchne. Můžete
ale zničit i svůj harvestr, i to se vyplatí, zvlášť když těžíte s jedním
harvestrem. Protože pokud necháte svého posledního harvestra natěžit 100%
koření (můžete i méně, ale je lepší nechat ho naplnit úplně) a pak ho
zničíte, letadlo vám přinese nového. A koření zbylého po zničeném
harvestrovi je tu víc než na jedno jeho naplnění. Kdybyste těžili s více
harvestry, tak byste z ceny koření museli odečíst cenu zničeného
harvestra, protože by vám letadlo nového nepřineslo.
(tipy 8 a 9 poslal Radek Hnilička)
10) Nepřátelské pěšáky jednoduše zabijete tak, že je přejedete tankem.
Ornitopéry se budou snadněji sestřelovat, pokud nastavíte v menu rychlost hry na SLOWLEST. Přibližte se k Otnitopéře s raketometem a rozkažte střílet asi jedno políčko před letoun.
(poslal Kuchařík Petr "merlin")
11) Pro neomezené peníze : otevřete si v nějakém hexeditoru soubor dune2.exe a editujte :
0000:C45B změnte 26 na 90
0000:C45C změnte 29 na 90
0000:C45D změnte 77 na 90
0000:C45E změnte 12 na 90
0000:C527 změnte 26 na 90
0000:C528 změnte 29 na 90
0000:C529 změnte 77 na 90
0000:C52A změnte 12 na 90
0000:C6E0 změnte 26 na 90
0000:C6E1 změnte 29 na 90
0000:C6E2 změnte 47 na 90
0000:C6E3 změnte 12 na 90
0004:3788 změnte 26 na 90
0004:3789 změnte 29 na 90
0004:378A změnte 07 na 90
(poslal Olik)
12) Tipy :
1) Když nastavíte nejrychlejší hru a přijedete třeba tankem nebo nějakou jinou těžkou jednotkou (kromě raketometu) k jinému raketometu, nejlépe hned políčko naproti, nikdy vás hošánek netrefí... dá se tak například omezit konvoj jejich přicházejících jednotek - jedete do konvoje, střelíte do raketometu, ten se většinou vykašle na úkol dojet k vaší budově a hned po vás marně střílí... vy jen potom musíte střílet na prázdne místo, jinak je po něm a přijede další jednotka. Takhle se dá zastavit třeba 10 projíždějících raketometů, protivník dosáhne max. počtu jednotek a další na vás prostě nevyšle.
2) Když útočíte proti Atreidům a oni už mají Sonic tanky, nastavte nejpomalejší hru, jejich vlna k vašim jednotkám většinou nedorazí, ledaže je hned vedle vás.
3) Nejlepší je hrát za Atreidy, mít nejrychlejší hru, blokovat raketomety a navíc využívat velký dosah vln v v nejrychlejší hře.
4) Útok veďte ze dvou míst, první fronta odvede pozornost jednotek a potom již stačí rychle druhou frontou zničit jejich výrobnu jednotek a pro jistotu hlavní budovu, někdy se stane, že protivník postaví druhou továrnu.
5) Fronta by měla být vyvážená z více jednotek, asi nějak takto :
**x**x**
*x*xx*x*
xxxxxxxx
kde * je těžká jednotka jako tank, siege tank a jiné a x je raketomet. Pokud máte Sonic tank, dávejte pozor, jeho vlna ničí i vaše jednotky, tedy kromě zdí a jiných vašich Sonic tanků.
(poslal Vybi)