1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Driver
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Driver - stavění misí

Návod poslal : Radomír Vrána (rvamd@c-box.cz)



Jak na to :


Základní  informace   je  to,  že  všechny   mise  se  nacházejí  v   cestě  :

....DRIVERScriptsMissions.


Upozornění :


1) V některých  misích  najíždějí ze startu kamery, které bohužel nelze změnit

a pokud přesunete  své auto jinam, načte se blok scény (města), kde je kamera,

a nikoli tam, kde  je auto,  takže budete v černém  prostoru ! Proto  bych vám

doporučil, abyste  si  dělali  novou misi třeba  ve speciálním výběru  DRIVING

GAMES -  tam jsou některé úplně  bezvýznamné mise, např když  vás honí v Miami

jeden  policista v Getaway (v demu  je to  soubor mission661.dms,  v kompletní

hře mission66.dms, v seznamu getaway to je Miami1).


2) A nezapomeňte si zálohovat soubory(mise).


3) Pokud předěláte misi a máte video z této mise a budete si  ho chtít pustit,

musíte si zálohovat svoji novou misi a přehrát jí tou starou (zálohovanou !).



1) Načtení města :


a) Miami :


LoadMap "Miami_01.lev"

OverheadMap "Miami_00.map"


b) San Francisko :


LoadMap "Frisco_01.lev"

OverheadMap "Frisco_00.map"


c) LA :


LoadMap "la_01.lev"

OverHeadMap "La_00.map"


d) New York :


LoadMap "NY_01.lev"

OverHeadMap "NY_00.map"



2) Založení svého vozu :


a) PlayerCarType 0 //založí auto s indexem 0


Seznam indexů aut :


- 0 Modrej sporťák (Driverova kára z Miami)

- 1 Pickup

- 2 Červenej sporťák (Driverova kára z New Yorku)

- 3 Šedá kraksna (Driverova kára z SanFr.)

- 4 Nadupanej rychlej sporťák

- 5 Šedá široká kára (Kabriolet)

- 6 Modrá plechárna

- 7 Hnědá limuzína

- 8 Modrej sporťák

- 9 Žlutej sporťák

- 10 policejní auto

- 11 Bílej sporťák

- 12 Hnědej sporťák

- 13 Taxi

- 14 Modrá limuzína (Z poslední mise - Prezident)

- 15 Červený super rychlí auto

- 16 Modrý super rychlí auto


b) SetPlayerPosition 0, 0 // Pozice auta ve scéně(městě) ...(XPozice, ZPozice)

c) SetPlayerYRotation 0 //Otáčení auta osy Y

d) EnablePlayerDamage //Zapne rozbíjení vašeho auta

e) MaxPlayerDamage 24576 //Nastaví maximální hodnotu rozsekání vaší káry

f) StopPlayer //Zastaví auto

g) ReleasePlayer //Pustí  vaše auto (je nutné nastavit  tohle po umístění auta

   na scénu, jinak zůstanete stát a nebudete ho moci řídit)


3) Založení cizího auta :


AddCivCar ID, TYPE ( 0 = Cop, 1 = BadGuy, 2 = Civilian), INDEX, PALETTE,

DIRECTION, XPOSITION, ZPOSITION


-ID : Bude asi pořadové číslo, něco jako volací index, v podstatě  tam  můžete

      dát co chcete

-TYPE : Typ vozu (0 =  Polda, 1 =  Honící auto, 2  = civilista) //Stejně nevím

k čemu to tam mají, když to nefunguje !

-INDEX : Číslo karosérie

-PALETTE : Barva vozu

-DIRECTION : Rotace auta

-XPOSITION : Pozice X auta na scéně

-ZPOSITION : Pozice Z auta na scéně


4) Tipy :


a) Pokud chcete  zaparkované  auto  které vypadá  jako auto  se kterým jezdíte

v Miami (Jeho  index je 0),  tak napište :  -AddCivCar 0,0,0,0,0,0,00 //Player

car 0


b) Pokud  chcete někam hodit  poldu (Pozor !  : Pokud se  stane že budete  mít

zapnuté i  ostatní policisty a  toto auto, tak  jestliže ho zabijete  a felony

budou mít malou  hodnotu (1 nebo 2), tak se  další policisti neobjeví, protože

toto auto zůstane v paměti, a tak je počet policistů stále splněn !!!) :

-AddCivCar 0,0,1,0,0,0,00 //Polda

-SpawnCops 1, 0, 0, 0 //Typ, RotaceY, PoziceX, PoziceZ


c) Nebo osobní auto které vás bude honit jako polda (Pozor! : Platí to samé co

u předchzího příkladu) :

-AddCivCar 0,0,2,0,0,0,00 //Honící auto


d) A pokud chcete jen  neviné  osobní auto (Zaparkované) tak  u typu karosérie

nastavte číslo větší než 2 (To jest 3).


5) Poldové :


Jejich speciální založení jsem popsal v předchozím odstavci.


CopWipeOutDamage 27000 //Nastaví rozbíjení poldů

SetMaximumCops 6 //Nastaví maximální počet poldů (při maximálních felonech)

Cops_on //Zapne poldy (Cops_off je vypne)

ForceFelonyRating 0 //Naštvání poldů (nastavení felonů), min. 0, max. 5


6) Zobrazení panelů :


DamageBarId 194 //Zobrazí poškození vozu

FelonyBarId 195 //Zobrazení naštvání poldů

OpponentBarId 194 //Zobrazí protivníkovo nastavení (pokud protivník existuje)


7) Čas :


Countdown 60 //Nastaví čas na 60 sec. (1 minuta)

StopTimer //Zastaví čas

ContinueTimer //Pokračování času


8) Počasí :


Night //Nastaví noc

Day //Nastaví den (pokud nenastavíte noc ani den je automaticky den)

Raining //Déšť

RandomWater //Náhodné počasí

Lightning //Bouřka


9) Zvuk :


LoadSoundBank 1 //Načte zvuk zvonění banky (alarm)

Play3DSound 23,0,1000,0 //přehraje zvuk na pozici 0, 0


10) Kamera :


MSC_SetCameraStart 0,0,0,0 //Start kamery (Rotace, Pozice1, Pozice2, Pozice3)

MSC_SetCameraEnd 0,0,0,0 //Konec cesty kamery


11) Pohyb lidí do a z auta :


MCS_DropOff 0 //0 - Z budovy do auta // 1 - Z auta do budovy

MCS_SetCameraStart 0, -15179, 250, -46507, 75 //Pohyb kamery

MCS_SetCameraEnd 0, -18163, 750, -51771, 150 //Pohyb kamery

MCS_SetDoorCoord -14059,0,-41822 //Nastavení dveří domů

MCS_SetDoorAxis 0 //Asi do kterého auta,  ale o tom dost pochybuju (Nemám páru

k čemu to je)

MCS_SetNumBadGuys 3 //Počet lidí

MCS_SetRun //Spustí akci

//MCS_SetWalk //asi nastavení rychlosti, ale zde jsou použity "//" takže se to

nemusí použít

MCS_Activate //Spustí akci

MCS_WaitForScene //Čeká na splnění

CutToCar //Nevím to jistě, ale myslím, že to vrací kameru na auto


12) Cíl na ke kterému máte přijet :


SetTarget 0,750,-16066,-4200 //Pozice kam se má jet, první číslo je index této

polohy

EnableTarget 0 //Nastaví cestu (index 0)


13) Zobrazení cesty na mapu :


WindowRadins 6000 //To  je nějaký nastavení pro šipku,  vždycky to tak nechte,

funguje to !

MissionWindow 15 //Hmm..?

WindowMessageId 146 //To budou ty řečičky

EnabledWindow //zobrazí to

DisableWindow //vypne to


14) Čekání na to až se splní požadavky cesty stanovené SetTarget :


//Toto je už obsaženo v části "Cíl na ke kterému máte přijet"

SetTarget 0,750,-16066,-4200 //Pozice kam se má jet, první číslo je index této

polohy

EnableTarget 0 //Nastaví cestu (index 0)

//Pak následuje

SetObjective 2 //nastavení

WaitForObjectiveComplete //čekání než tam dorazíte

MissionEnd //ukončí misi


15) Názorná mise Mission Casino 2


//    Zálohujte     si    soubor    mission66.dms,     do    tohoto    souboru

v ... nahrajte  následující  text  až  po  MissionEND

(samozřejmně i s MissionEND). Pak už stačí spustit Drivera a dát DRIVING GAMES

pak Getaway a nakonec Miami 1.


##########################################################

# Draft mission script for RVMision, Miami #

##########################################################


StopPlayer


LoadMap "Frisco_01.lev"

OverheadMap "Frisco_00.map"

EventScript "Frisco_03.des"


DamageBarId 194

FelonyBarId 195


//FailedMessageId

//WindowMessageId

//LoseTailMessageId

SmashedMessageId 187

//OutOfRangeMessageId

//CarGotAwayMessageId


LoadSoundBank 1


LoseTailSounds 3, 5, 6, 7


PlayerCarType 4


MaxSpeed 200000

//MaxSpeedMessage "Slow Down"

MaxSpeedMessageId 198


EnablePlayerDamage

MaxPlayerDamage 24576


Night

Lightning

Raining


SetMaximumCops 0

Cops_off


RoadBlockTrigger 2048


DebugInfo 1



SetPlayerPosition -197126, 86109

SetPlayerYRotation 3045


TriggerEvent 1

TriggerEvent 3


AddCivCar 8,0,3,5,3045,-197126,85109

AddCivCar 9,1,4,7,3045,-197126,84309


//******************* Motel TO CASINO *******************

FailedMessageId 145


Countdown 80

StopTimer


InformPlayerById 2,15

wait 2


ReleasePlayer

ContinueTimer


SetMaximumCops 6

Cops_on


SetTarget 0,30000, -100267, 304344

EnableTarget 0

InformPlayerById 5,16

Set Objective 2

WaitForObjectiveComplete


MaxSpeedenable 1


SetTarget 0,3000, -100267, 304344 //Casino

EnableTarget 0


Cops_off


Set Objective 2


WindowRadius 6000

MissionWindow 15

WindowMessageId 146

EnableWindow


//********************* ARRIVED AT CASINO ******************

WaitForObjectiveComplete


DisableWindow


StopTimer

StopPlayer

Cops_off


Wait 2


Play3DSound 23,-98817,3000,305031 //plays bank alarm


MCS_DropOff 0 //building to car 1//Car to building

MCS_SetCameraStart 0, -99000, 4750, 302000, 75

MCS_SetCameraEnd 0, -99000, 4750, 302000, 75

MCS_SetDoorCoord -98817,3000,305031

MCS_SetDoorAxis 0

MCS_SetNumBadGuys 2

MCS_SetRun

//MCS_SetWalk

MCS_Activate

MCS_WaitForScene

CutToCar


MaxSpeedenable 0

PlayBankedSound 0 //Go!


Set EnableLoseTailSounds 1


//*************** GET TO YARD *****************

AddCivCar 8,1,2,0,0,-99267,300000


SetMaximumCops 6

Cops_on

ForceFelonyRating 3


TimePlayer


SetTarget 0,80000, -460408, 633951

EnableTarget 0

ReleasePlayer

Set Objective 2

InformPlayerById 5,17

WaitForObjectiveComplete


Cops_off


SetTarget 0,50000, -460408, 633951

EnableTarget 0

Set Objective 2

WaitForObjectiveComplete


SetMaximumCops 1

Cops_on


SetTarget 0,24000, -460408, 633951

EnableTarget 0

Set Objective 2

WaitForObjectiveComplete


Cop_Respawn 200


Cops_SpeedScale 2500

Cops_PowerScale 2500


LoseTailMessageId 103


MustBeHidden 1

NeedToLoseTail 1

OuterRadius 24000


MaxSpeedenable 1


SetTarget 0,3000, -460408, 633951

EnableTarget 0

Set Objective 2


//********************* ARRIVED AT YARD ******************

WaitForObjectiveComplete


SetMaximumCops 0

Cops_off


StopTimer

StopPlayer

InformPlayerById 5,14


Wait 2

MCS_DropOff 1 //0 building to car 1//Car to building

MCS_SetDoorCoord -458145,1792,630978

MCS_SetDoorAxis 0

MCS_SetNumBadGuys 2

MCS_SetRun

//MCS_SetWalk

MCS_Activate

MCS_WaitForScene


MissionEnd


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.