Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Návod poslal : Radomír Vrána (rvamd@c-box.cz)
Jak na to :
Základní informace je to, že všechny mise se nacházejí v cestě :
....DRIVERScriptsMissions.
Upozornění :
1) V některých misích najíždějí ze startu kamery, které bohužel nelze změnit
a pokud přesunete své auto jinam, načte se blok scény (města), kde je kamera,
a nikoli tam, kde je auto, takže budete v černém prostoru ! Proto bych vám
doporučil, abyste si dělali novou misi třeba ve speciálním výběru DRIVING
GAMES - tam jsou některé úplně bezvýznamné mise, např když vás honí v Miami
jeden policista v Getaway (v demu je to soubor mission661.dms, v kompletní
hře mission66.dms, v seznamu getaway to je Miami1).
2) A nezapomeňte si zálohovat soubory(mise).
3) Pokud předěláte misi a máte video z této mise a budete si ho chtít pustit,
musíte si zálohovat svoji novou misi a přehrát jí tou starou (zálohovanou !).
1) Načtení města :
a) Miami :
LoadMap "Miami_01.lev"
OverheadMap "Miami_00.map"
b) San Francisko :
LoadMap "Frisco_01.lev"
OverheadMap "Frisco_00.map"
c) LA :
LoadMap "la_01.lev"
OverHeadMap "La_00.map"
d) New York :
LoadMap "NY_01.lev"
OverHeadMap "NY_00.map"
2) Založení svého vozu :
a) PlayerCarType 0 //založí auto s indexem 0
Seznam indexů aut :
- 0 Modrej sporťák (Driverova kára z Miami)
- 1 Pickup
- 2 Červenej sporťák (Driverova kára z New Yorku)
- 3 Šedá kraksna (Driverova kára z SanFr.)
- 4 Nadupanej rychlej sporťák
- 5 Šedá široká kára (Kabriolet)
- 6 Modrá plechárna
- 7 Hnědá limuzína
- 8 Modrej sporťák
- 9 Žlutej sporťák
- 10 policejní auto
- 11 Bílej sporťák
- 12 Hnědej sporťák
- 13 Taxi
- 14 Modrá limuzína (Z poslední mise - Prezident)
- 15 Červený super rychlí auto
- 16 Modrý super rychlí auto
b) SetPlayerPosition 0, 0 // Pozice auta ve scéně(městě) ...(XPozice, ZPozice)
c) SetPlayerYRotation 0 //Otáčení auta osy Y
d) EnablePlayerDamage //Zapne rozbíjení vašeho auta
e) MaxPlayerDamage 24576 //Nastaví maximální hodnotu rozsekání vaší káry
f) StopPlayer //Zastaví auto
g) ReleasePlayer //Pustí vaše auto (je nutné nastavit tohle po umístění auta
na scénu, jinak zůstanete stát a nebudete ho moci řídit)
3) Založení cizího auta :
AddCivCar ID, TYPE ( 0 = Cop, 1 = BadGuy, 2 = Civilian), INDEX, PALETTE,
DIRECTION, XPOSITION, ZPOSITION
-ID : Bude asi pořadové číslo, něco jako volací index, v podstatě tam můžete
dát co chcete
-TYPE : Typ vozu (0 = Polda, 1 = Honící auto, 2 = civilista) //Stejně nevím
k čemu to tam mají, když to nefunguje !
-INDEX : Číslo karosérie
-PALETTE : Barva vozu
-DIRECTION : Rotace auta
-XPOSITION : Pozice X auta na scéně
-ZPOSITION : Pozice Z auta na scéně
4) Tipy :
a) Pokud chcete zaparkované auto které vypadá jako auto se kterým jezdíte
v Miami (Jeho index je 0), tak napište : -AddCivCar 0,0,0,0,0,0,00 //Player
car 0
b) Pokud chcete někam hodit poldu (Pozor ! : Pokud se stane že budete mít
zapnuté i ostatní policisty a toto auto, tak jestliže ho zabijete a felony
budou mít malou hodnotu (1 nebo 2), tak se další policisti neobjeví, protože
toto auto zůstane v paměti, a tak je počet policistů stále splněn !!!) :
-AddCivCar 0,0,1,0,0,0,00 //Polda
-SpawnCops 1, 0, 0, 0 //Typ, RotaceY, PoziceX, PoziceZ
c) Nebo osobní auto které vás bude honit jako polda (Pozor! : Platí to samé co
u předchzího příkladu) :
-AddCivCar 0,0,2,0,0,0,00 //Honící auto
d) A pokud chcete jen neviné osobní auto (Zaparkované) tak u typu karosérie
nastavte číslo větší než 2 (To jest 3).
5) Poldové :
Jejich speciální založení jsem popsal v předchozím odstavci.
CopWipeOutDamage 27000 //Nastaví rozbíjení poldů
SetMaximumCops 6 //Nastaví maximální počet poldů (při maximálních felonech)
Cops_on //Zapne poldy (Cops_off je vypne)
ForceFelonyRating 0 //Naštvání poldů (nastavení felonů), min. 0, max. 5
6) Zobrazení panelů :
DamageBarId 194 //Zobrazí poškození vozu
FelonyBarId 195 //Zobrazení naštvání poldů
OpponentBarId 194 //Zobrazí protivníkovo nastavení (pokud protivník existuje)
7) Čas :
Countdown 60 //Nastaví čas na 60 sec. (1 minuta)
StopTimer //Zastaví čas
ContinueTimer //Pokračování času
8) Počasí :
Night //Nastaví noc
Day //Nastaví den (pokud nenastavíte noc ani den je automaticky den)
Raining //Déšť
RandomWater //Náhodné počasí
Lightning //Bouřka
9) Zvuk :
LoadSoundBank 1 //Načte zvuk zvonění banky (alarm)
Play3DSound 23,0,1000,0 //přehraje zvuk na pozici 0, 0
10) Kamera :
MSC_SetCameraStart 0,0,0,0 //Start kamery (Rotace, Pozice1, Pozice2, Pozice3)
MSC_SetCameraEnd 0,0,0,0 //Konec cesty kamery
11) Pohyb lidí do a z auta :
MCS_DropOff 0 //0 - Z budovy do auta // 1 - Z auta do budovy
MCS_SetCameraStart 0, -15179, 250, -46507, 75 //Pohyb kamery
MCS_SetCameraEnd 0, -18163, 750, -51771, 150 //Pohyb kamery
MCS_SetDoorCoord -14059,0,-41822 //Nastavení dveří domů
MCS_SetDoorAxis 0 //Asi do kterého auta, ale o tom dost pochybuju (Nemám páru
k čemu to je)
MCS_SetNumBadGuys 3 //Počet lidí
MCS_SetRun //Spustí akci
//MCS_SetWalk //asi nastavení rychlosti, ale zde jsou použity "//" takže se to
nemusí použít
MCS_Activate //Spustí akci
MCS_WaitForScene //Čeká na splnění
CutToCar //Nevím to jistě, ale myslím, že to vrací kameru na auto
12) Cíl na ke kterému máte přijet :
SetTarget 0,750,-16066,-4200 //Pozice kam se má jet, první číslo je index této
polohy
EnableTarget 0 //Nastaví cestu (index 0)
13) Zobrazení cesty na mapu :
WindowRadins 6000 //To je nějaký nastavení pro šipku, vždycky to tak nechte,
funguje to !
MissionWindow 15 //Hmm..?
WindowMessageId 146 //To budou ty řečičky
EnabledWindow //zobrazí to
DisableWindow //vypne to
14) Čekání na to až se splní požadavky cesty stanovené SetTarget :
//Toto je už obsaženo v části "Cíl na ke kterému máte přijet"
SetTarget 0,750,-16066,-4200 //Pozice kam se má jet, první číslo je index této
polohy
EnableTarget 0 //Nastaví cestu (index 0)
//Pak následuje
SetObjective 2 //nastavení
WaitForObjectiveComplete //čekání než tam dorazíte
MissionEnd //ukončí misi
15) Názorná mise Mission Casino 2
// Zálohujte si soubor mission66.dms, do tohoto souboru
v ... nahrajte následující text až po MissionEND
(samozřejmně i s MissionEND). Pak už stačí spustit Drivera a dát DRIVING GAMES
pak Getaway a nakonec Miami 1.
##########################################################
# Draft mission script for RVMision, Miami #
##########################################################
StopPlayer
LoadMap "Frisco_01.lev"
OverheadMap "Frisco_00.map"
EventScript "Frisco_03.des"
DamageBarId 194
FelonyBarId 195
//FailedMessageId
//WindowMessageId
//LoseTailMessageId
SmashedMessageId 187
//OutOfRangeMessageId
//CarGotAwayMessageId
LoadSoundBank 1
LoseTailSounds 3, 5, 6, 7
PlayerCarType 4
MaxSpeed 200000
//MaxSpeedMessage "Slow Down"
MaxSpeedMessageId 198
EnablePlayerDamage
MaxPlayerDamage 24576
Night
Lightning
Raining
SetMaximumCops 0
Cops_off
RoadBlockTrigger 2048
DebugInfo 1
SetPlayerPosition -197126, 86109
SetPlayerYRotation 3045
TriggerEvent 1
TriggerEvent 3
AddCivCar 8,0,3,5,3045,-197126,85109
AddCivCar 9,1,4,7,3045,-197126,84309
//******************* Motel TO CASINO *******************
FailedMessageId 145
Countdown 80
StopTimer
InformPlayerById 2,15
wait 2
ReleasePlayer
ContinueTimer
SetMaximumCops 6
Cops_on
SetTarget 0,30000, -100267, 304344
EnableTarget 0
InformPlayerById 5,16
Set Objective 2
WaitForObjectiveComplete
MaxSpeedenable 1
SetTarget 0,3000, -100267, 304344 //Casino
EnableTarget 0
Cops_off
Set Objective 2
WindowRadius 6000
MissionWindow 15
WindowMessageId 146
EnableWindow
//********************* ARRIVED AT CASINO ******************
WaitForObjectiveComplete
DisableWindow
StopTimer
StopPlayer
Cops_off
Wait 2
Play3DSound 23,-98817,3000,305031 //plays bank alarm
MCS_DropOff 0 //building to car 1//Car to building
MCS_SetCameraStart 0, -99000, 4750, 302000, 75
MCS_SetCameraEnd 0, -99000, 4750, 302000, 75
MCS_SetDoorCoord -98817,3000,305031
MCS_SetDoorAxis 0
MCS_SetNumBadGuys 2
MCS_SetRun
//MCS_SetWalk
MCS_Activate
MCS_WaitForScene
CutToCar
MaxSpeedenable 0
PlayBankedSound 0 //Go!
Set EnableLoseTailSounds 1
//*************** GET TO YARD *****************
AddCivCar 8,1,2,0,0,-99267,300000
SetMaximumCops 6
Cops_on
ForceFelonyRating 3
TimePlayer
SetTarget 0,80000, -460408, 633951
EnableTarget 0
ReleasePlayer
Set Objective 2
InformPlayerById 5,17
WaitForObjectiveComplete
Cops_off
SetTarget 0,50000, -460408, 633951
EnableTarget 0
Set Objective 2
WaitForObjectiveComplete
SetMaximumCops 1
Cops_on
SetTarget 0,24000, -460408, 633951
EnableTarget 0
Set Objective 2
WaitForObjectiveComplete
Cop_Respawn 200
Cops_SpeedScale 2500
Cops_PowerScale 2500
LoseTailMessageId 103
MustBeHidden 1
NeedToLoseTail 1
OuterRadius 24000
MaxSpeedenable 1
SetTarget 0,3000, -460408, 633951
EnableTarget 0
Set Objective 2
//********************* ARRIVED AT YARD ******************
WaitForObjectiveComplete
SetMaximumCops 0
Cops_off
StopTimer
StopPlayer
InformPlayerById 5,14
Wait 2
MCS_DropOff 1 //0 building to car 1//Car to building
MCS_SetDoorCoord -458145,1792,630978
MCS_SetDoorAxis 0
MCS_SetNumBadGuys 2
MCS_SetRun
//MCS_SetWalk
MCS_Activate
MCS_WaitForScene
MissionEnd
KONEC.