Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) THE ISLAND OF ANGKOR
Promluvte si s modrým elfem a nastřádejte si plnou nádrž many. Odleťte na
Island of Hamman. Od červeného elfa dostanete luk, který seberte. Promluvte si
s modrým elfem. Od něj dostanete dárek v podobě žlutého kolečka, které se vždy
objeví v levém horním rohu obrazovky, pokud budete stát na nějakém, pro příběh
významném místě. Stoupněte si na dveře a zmáčkněte klávesu control. Zabijte
dvě příšerky a zmáčkněte páku. Vraťte se na Island of Angkor. Promluvte si
s kolečkářem a kameramanem. Vejděte do úst obrovské hlavy. Probijte se rovně
chodbou, až se dostanete k zelenému elfovi. Promluvte si s ním a skočte dolů,
až se dostanete do místnosti s obrovitými sloupy. Skákejte ze sloupu na sloup,
až se dostanete na pomyslné rozcestí, kde si odskočte doleva. Vyskákejte po
spirále a seberte klíč. Vraťte se na křižovatku a odskočte si doprava až
k zelenému elfovi. Vyjděte ven. V podvodním labyrintu se dejte na první
křižovatce doleva a pak pokračujte rovně.
2) MAGIC LAKE
Zde musíte sebrat tři obrázky. Jeden je na břehu, druhý v jezeře a třetí na
sloupu. Trubkou ve stropě přeleťte do Ice Room. Seberte destičku. Vraťte se
k jezeru. Jeden z modrých teleportů bude teď otevřen a přenese vás na Island
of Hamman. Vejděte do vnitřku ostrova a skočte do jezírka. Seberte hornu
a vyjděte ven. Jděte k velrybě. Nyní musíte letět pozorně za velrybou a sbírat
manu, abyste ve zdraví doletěli k další skupině ostrůvků. Leťte na Two Rock
Island a od červeného elfa si vezměte kouzlo Healing.
3) ISLAND OF STATUE
U sochy promluvte s kouzelníkem. Obleťte ostrov, až narazíte na červeného
elfa, a promluvte s ním. Pak leťte na Island of Africa a promluvte
s totemakem. Pak se vraťte na Two Rock Island a seberte kouzlo Shamann. Vraťte
se na Island of Africa. Promluvte s totemakem a seberte luk. Vraťte se na
Island of Statue a stoupněte si na vodu a zmáčkněte na klávesnici control.
V mučírně si pohovořte s elfem v kleci. Seberte meč na stole. V labyrintu
najděte páku a stiskněte ji. Vraťte se do mučírny a osvoboďte elfa. V dalším
bludišti najděte zeleného elfa a přiveďte ho k potvoře, co sedí v jedné
z místnosti na posteli. Vraťte se na Island of Statue a skočte k pravé
velrybě.
4) ISLAND OF COLUMNS
Vejděte do levých dveří a seberte kouzlo Invisibility. Leťte na Island of
Canyon. Promluvte se zeleným elfem. Leťt ke gondolfiéře a přiveďte ji
k zelenému elfovi. Seberte mapu. Vraťte se na Island of Columns. Vejděte do
levých dveří a postavte se doprostřed kruhu. Leťte na Island of Belows.
5) ISLAND OF BELOWS
Na ostrově jsou troje dveře. Jedny jsou zamčené a jsou hned na plošině, kde
přistanete. Do dalších se dá pouze vletět a jsou i na odvrácené straně tohoto
ostrova. V jedněch takto nepřístupných dveřích najdete červeného elfa, který
vám dá klíč, a v druhých dostanete od elfa první notu. Vejděte do dveří na
plošině. Přeskákejte po pohyblivých kostkách na druhou stranu a pak co
nejrychleji surfněte na druhou stranu tunelu. Na Island of Columns vejděte do
pravých dveří. Zabijte bosse a jeho přicmrdávače. Od zeleného elfa si vezměte
tajemný předmět a vraťte se na Island of Belows. Zde si dojděte stejným
způsobem pro druhou notu. Hlavními dveřmi se pak opět dostaňte k plošinkám. Ty
opět přeskákejte a surfněte co nejrychleji na druhý konec tunelu. Dostanete se
na Island of Canyon. Jděte k velrybě a co nejrychleji na surfu uhánějte
k exitu.
6) ARENA
Promluvte si se Shamanem. Zrušte hnědého elfa (nejlépe lukem). Pak vlezte do
středu arény, kde se pozdravte se žlutým bossem. Použijte východu z arény,
u kterého stojí tři šedí elfové. Projděte chodbou na její konec.
7) THE WATERFALL
Leťte k červenému elfovi, od kterého dostanete kouzlo Spirit. Pomocí tohoto
kouzla můžete ovládat jiné nestvůry. Použijte tedy toto kouzlo a ve vodě
očarujte mořskou pannu. S tou pak vplujte do štěrbiny u čtyřech sloupů (je tam
velice silný protiproud). V podvodním labyrintu najděte flétnu a vraťte se.
Shromážděte kolem sebe tři želvy a doveďte je k bossovi. Seberte listinu.
Počkejte až se objeví vaše špatné (černé) já a zaútočte sami na sebe. Nyní se
ocitnete ve Well of Consciousnness a definitivně zničte svého černého
dvojníka.
8) MATURITY ARENA
Dejte se chodbou, před kterou stojí bílý elf. Zde najděte předmět, který vám
dal Ray. Seberte kouzlo Mine. Pokecejte s deštníkářem a kameramanem. Jděte do
arény a promluvte si s fialovým elfem.
9) THE SPEDER 1 FLOOR
V klidu počkejte na příchod člobrdínka, který vás přenese do prvního patra.
V Angkor Nightmare musíte vlézt do jeskyně a najít červeného elfa, který vám
dá prvního pavouka. Doplňte si manu. V podzemním pavoukově doupěti se zjeví
tajemný neznámý, jenž vás teleportuje zpět na Haman Island. Zde musíte chytit
červeného elfa a najít druhého pavouka. Zpátky v podzemním pavoukově doupěti
počkejte, až se objeví postava, co vás přenese na Easter Island. V Shaman
Nightmare najděte fialového elfa a přiveďte ho do kruhu kamenných hlav.
Pozabíjejte tři nestvůry a najděte třetího pavouka. Zpět v pavoukovi jen
trpělivě vyčkejte, až vaši pavouci udolají kapitána a černého pavouka. Opusťte
pavouka.
10) SPIDER EXTERIOR
Najděte dvě postavy, které přiveďte až k zelenému elfovi, který stojí před
troskami pavouka. V pavoukovi naplněném vodou vplujte do žluté koule,
promluvte si se dvěma postavami a vražte do velkého kužele. Jakmile budete
tohoto obrovského pavouka ovládat, tak zničte ostatní pavouky (střílí se
Altem). Potom jděte k velké soše a zmáčkněte klávesu Control.
11) DEATH ARENA
Zde zlikvidujte tři malé parchantíky, kteří blokují vchod do chodby. Obejděte
všechny východy a promluvte se skřítky. Arénu opusťte chodbou, před kterou
nikdo nestojí. Zabijte všechny (opravdu všechny) příšery v bludišti, neboť
z jedné mrtvolky vám vypadne první písmeno, které seberte. Opusťte druhým
východem bludiště a ocitnete se v levelu Mountain. Pokud se nyní vrátíte
dveřmi, kterými jste sem přišli, tak už tam bude vchod do bludiště a fontána,
která vám bleskurychle obnoví zásobu many. Průběžně se vracejte si doplňovat
zásobu many. Na jedné z plošinek seberte druhé písmeno. Třetí písmeno se
nachází v puse kamenné sochy. Vraťte se k fontáně. V aréně si promluvte
s šamanem. Vyměňte CDéčko.
12) THE FACTORY
Promluvte si s elfy a na druhé straně obvodu továrny stiskněte páku. Vlezte do
větráku. Po plošinkách skákejte a na křižovatce si odskočte doleva. Pak,
i když se to nezdá, máte před sebou jen jednu cestu, která vás doskáče až
k fialovému elfovi, který vám dá písmenko Omega. Vraťte se zpět do továrny.
Pomoci písmenka Omega sjeďte po ocelovém laně o patro níže. Zde pomocí kouzla
Spirit očarujte minotaura a vlezte s ním na sloup, co je před vámi. Objeví se
další postava, se kterou si promluvte.
13) SCENE OF TREE
Promluvte si se šamanem a seberte kouzlo Time Break. Promluvte si s modrým
elfem. Přiveďte ho k lavičce a seberte kameru. Ve žralokovi očarujte pomocí
kouzla Spirit zeleného elfa a vyjděte ven. Promluvte si s mořskými pannami,
které vám dají předmět. Vraťte se ke žralokovi a promluvte si se strážci.
Skrze pusu se vraťte do žraloka. Ve své vlastní podobě opusťte žraloka
a promluvte si se zeleným elfem. V podvodním bludišti plavte na první
křižovatce typu T rovně. Pak následuje normální křižovatka, kde se dejte také
rovně a na další zahněte doleva. Plavte rovně až najdete klíč. Seberte ho
a otočte se. Na první křižovatce se dejte doprava a na další doleva. Pak
plavte pořád rovně, až se dostanete k exitu. Pokud byste během této plavby
začali pociťovat nedostatek vzduchu, tak se můžete občas nadechnout, pokud
proplujete výronem vzduchových bublin (vzduch se zde sbírá podobně jako mana).
Vlezte do žraloka tím, že vrazíte do exitu, tak s celou ponorkou odplujete.
Jakmile se stanete pány žraloka, tak ho co nejrychleji řiďte k východu.
V Shark Arena musíte zabít dva nepřátelské žraloky.
14) SUILDING EXTERIOR AT THE LEVEL OF THE SNAKE
Zabijte hada a dvě rybky. Dotkněte se modrého symbolu na střeše budovy.
Vstupte do budovy. V budově se ocitnete v místnosti s elfem. Dejte se prvními
dveřmi doleva (vskočte do obrazu). Zničte tank a seberte předmět. Vraťte se do
místnosti s elfem a vskočte do pravého obrazu. Jděte co nejblíže
k vlkodlakovi, který se rázem změní v chlapce. Od chlapce se vraťte do
místnosti s elfem. Vskočte do centrálního obrazu.
15) BILL'S ROOM
Použijte kouzlo Spirit na Raye. S Rayem jděte k Billovi a promluvte s ním. Na
ovládacím pultíku se objeví páka. Použijte kouzlo Invisibility a stiskněte
páku. Vskočte do obrazu. V kině zabijte dvě příšerky. Jděte po schodech z lávy
do promítací kabiny. Zda na vás zaútočí šílený promítač. Nepokoušejte se s ním
bojovat a jděte do kina, kde co nejrychleji vskočte do plátna. V chodbě se
dejte doleva, doprava a doprava. Na Island of Projectionist zabijte tři
promítače. Seberte kouzlo Speed. Tunelem se vraťte do promítací kabiny.
Vyzbrojte se mečem a projděte pravými dveřmi. Zabijte dvě červené příšery.
Vraťte se do kina. Seberte modrou houbu, pokecejte s modrým elfem a skočte do
plátna.
16) BILL'S ROOM
Promluvte si s Billem. V Teleportation Pod utíkejte před dvěma strážci, dokud
neuslyšíte zprávu o zrušení rozkazu. Potom vražte do podivného skafandru
uprostřed místnosti. V Gaudi Level klidně vyčkejte. Pak zabijte dvě příšerky
a škorpióna. V Grotto of Shivers co nejrychleji najděte východ. Jakmile se
objevíte na takovém podstavci, nechejte v klidu vykecat kouzelníky. Pak
vskočte do prázdna. Až se objeví váš temný dvojník, tak s ním nebojujte, ale
naopak před ním utíkejte, dokud se scéna nezmění. Následujte velrybu
a průběžně sbírejte manu.
17) WELL OF DREAMS.
Ve Well of Dreams se nesmíte dotknout stěny. V Elf's Nightmare zabijte všechny
ostatní elfy. Zpět ve Well of Dreams doplujte až do Servant's Nightmare a opět
zabijte všechny příšery. Zpět ve Well of Dreams doplujte až do Gargoyles'
Nightmare a zabijte všechny ostatní Gargoyly.
18) BACK TO EARTH
Seberte pistoli a nasedněte na motocykl. V bludišti najděte vojáka a zastřelte
ho. Najděte zeleného elfa, který stojí u východu z bludiště (vražte do kamenné
stěny za ním). V Technical Military Maze průběžně zabíjejte vojáky. U jedné
z popelnic (nebo to jsou sudy) se vám objeví v levém horním rohu obrazovky
dobře známá tečka. Stiskněte klávesu Control. Ve vězení počkejte až zmizí
šaman, pak se postavte na postel a počkejte. Proběhněte co nejrychleji
chodbou. Nyní máte pouze jednu možnost cesty, i když vede mnohými dveřmi.
Doběhněte až k motorce. Zabijte vojáka a nasedněte na motorku. V bludišti
nalezněte majitele motorky a promluvte s ním.
19) PASSAGE TOWARDS PYRAMID
Promluvte si s modrým elfem a následujte ho až k východu z bludiště. V Air
Interior leťte nahoru až do World of Fire. Najděte ohňového priesta a použijte
na něj kouzlo Spirit. Pak s ním běžte do World of Water. Až zemře, najděte
vodního priesta ve World of Water a použijte na něj opět kouzlo Spirit. Pak
s nim běžte do World of Fire. Až zemře, vypadněte co nejrychleji z World of
Water. Zabijte čtyři strážce. Nyní se ocitnete tváří v tvář Dark One.
Zakouzlete Spirit na chlapce a zabijte Dark One. FIN !!
KONEC.