1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Dreams: To Reality
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Dreams: To Reality - návod

1) THE ISLAND OF ANGKOR


Promluvte  si s  modrým elfem  a nastřádejte  si plnou  nádrž many. Odleťte na

Island of Hamman. Od červeného elfa dostanete luk, který seberte. Promluvte si

s modrým elfem. Od něj dostanete dárek v podobě žlutého kolečka, které se vždy

objeví v levém horním rohu obrazovky, pokud budete stát na nějakém, pro příběh

významném místě.  Stoupněte si na  dveře a zmáčkněte  klávesu control. Zabijte

dvě příšerky  a zmáčkněte páku.  Vraťte se na  Island of Angkor.  Promluvte si

s kolečkářem a kameramanem.  Vejděte do úst obrovské hlavy.  Probijte se rovně

chodbou, až se dostanete k zelenému elfovi.  Promluvte si s ním a skočte dolů,

až se dostanete do místnosti s obrovitými sloupy. Skákejte ze sloupu na sloup,

až se  dostanete na pomyslné rozcestí,  kde si odskočte doleva.  Vyskákejte po

spirále  a seberte  klíč. Vraťte  se na  křižovatku a  odskočte si  doprava až

k zelenému  elfovi.  Vyjděte  ven.  V  podvodním  labyrintu  se dejte na první

křižovatce doleva a pak pokračujte rovně.


2) MAGIC LAKE


Zde musíte sebrat  tři obrázky. Jeden je na  břehu, druhý v jezeře a  třetí na

sloupu. Trubkou  ve stropě přeleťte do  Ice Room. Seberte destičku.  Vraťte se

k jezeru. Jeden z  modrých teleportů bude teď otevřen a  přenese vás na Island

of  Hamman. Vejděte  do vnitřku  ostrova a  skočte do  jezírka. Seberte  hornu

a vyjděte ven. Jděte k velrybě. Nyní musíte letět pozorně za velrybou a sbírat

manu, abyste  ve zdraví doletěli k  další skupině ostrůvků. Leťte  na Two Rock

Island a od červeného elfa si vezměte kouzlo Healing.


3) ISLAND OF STATUE


U sochy  promluvte s  kouzelníkem. Obleťte  ostrov, až  narazíte na  červeného

elfa,  a  promluvte  s  ním.  Pak  leťte  na  Island  of  Africa  a  promluvte

s totemakem. Pak se vraťte na Two Rock Island a seberte kouzlo Shamann. Vraťte

se na  Island of Africa.  Promluvte s  totemakem  a seberte luk.  Vraťte se na

Island of  Statue a stoupněte  si na vodu  a zmáčkněte na  klávesnici control.

V mučírně  si pohovořte  s elfem  v kleci.  Seberte meč  na stole. V labyrintu

najděte páku a  stiskněte ji. Vraťte se do mučírny  a osvoboďte elfa. V dalším

bludišti  najděte zeleného  elfa a  přiveďte  ho  k potvoře,  co sedí  v jedné

z místnosti  na  posteli.  Vraťte  se  na  Island  of  Statue a skočte k pravé

velrybě.


4) ISLAND OF COLUMNS


Vejděte  do levých  dveří a  seberte kouzlo  Invisibility. Leťte  na Island of

Canyon.  Promluvte  se  zeleným  elfem.  Leťt  ke  gondolfiéře  a  přiveďte ji

k zelenému elfovi.  Seberte mapu. Vraťte se  na Island of Columns.  Vejděte do

levých dveří a postavte se doprostřed kruhu. Leťte na Island of Belows.


5) ISLAND OF BELOWS


Na ostrově  jsou troje dveře. Jedny  jsou zamčené a jsou  hned na plošině, kde

přistanete. Do dalších se dá pouze vletět  a jsou i na odvrácené straně tohoto

ostrova. V  jedněch takto nepřístupných dveřích  najdete červeného elfa, který

vám dá  klíč, a v  druhých dostanete od  elfa první notu.  Vejděte do dveří na

plošině.  Přeskákejte  po  pohyblivých  kostkách  na  druhou  stranu  a pak co

nejrychleji surfněte na druhou stranu tunelu.  Na Island of Columns vejděte do

pravých dveří. Zabijte bosse a jeho  přicmrdávače. Od zeleného elfa si vezměte

tajemný  předmět a  vraťte se  na  Island  of Belows.  Zde si  dojděte stejným

způsobem pro druhou notu. Hlavními dveřmi se pak opět dostaňte k plošinkám. Ty

opět přeskákejte a surfněte co nejrychleji na druhý konec tunelu. Dostanete se

na  Island of  Canyon. Jděte  k  velrybě  a co  nejrychleji na  surfu uhánějte

k exitu.


6) ARENA


Promluvte si se  Shamanem. Zrušte hnědého elfa (nejlépe  lukem). Pak vlezte do

středu arény,  kde se pozdravte  se žlutým bossem.  Použijte východu z  arény,

u kterého stojí tři šedí elfové. Projděte chodbou na její konec.


7) THE WATERFALL


Leťte k  červenému elfovi, od  kterého dostanete kouzlo  Spirit. Pomocí tohoto

kouzla  můžete ovládat  jiné nestvůry.  Použijte tedy  toto kouzlo  a ve  vodě

očarujte mořskou pannu. S tou pak vplujte do štěrbiny u čtyřech sloupů (je tam

velice silný  protiproud). V podvodním  labyrintu najděte flétnu  a vraťte se.

Shromážděte  kolem sebe  tři želvy  a doveďte  je k  bossovi. Seberte listinu.

Počkejte až se objeví vaše špatné (černé)  já a zaútočte sami na sebe. Nyní se

ocitnete  ve  Well  of  Consciousnness  a  definitivně  zničte  svého  černého

dvojníka.


8) MATURITY ARENA


Dejte se chodbou,  před kterou stojí bílý elf. Zde  najděte předmět, který vám

dal Ray. Seberte kouzlo Mine. Pokecejte  s deštníkářem a kameramanem. Jděte do

arény a promluvte si s fialovým elfem.


9) THE SPEDER 1 FLOOR


V klidu počkejte  na příchod člobrdínka,  který vás přenese  do prvního patra.

V Angkor Nightmare musíte  vlézt do jeskyně a najít  červeného elfa, který vám

dá prvního  pavouka. Doplňte si manu.  V podzemním pavoukově doupěti  se zjeví

tajemný neznámý, jenž vás teleportuje zpět  na Haman Island. Zde musíte chytit

červeného elfa a  najít druhého pavouka. Zpátky v  podzemním pavoukově doupěti

počkejte,  až se  objeví postava,  co vás  přenese na  Easter Island. V Shaman

Nightmare  najděte  fialového  elfa  a  přiveďte  ho  do kruhu kamenných hlav.

Pozabíjejte  tři nestvůry  a najděte   třetího pavouka.  Zpět v  pavoukovi jen

trpělivě vyčkejte, až vaši pavouci udolají kapitána a černého pavouka. Opusťte

pavouka.


10) SPIDER EXTERIOR


Najděte dvě  postavy, které přiveďte  až k zelenému  elfovi, který stojí  před

troskami  pavouka.  V  pavoukovi  naplněném  vodou  vplujte  do  žluté  koule,

promluvte si  se dvěma postavami  a vražte do  velkého kužele. Jakmile  budete

tohoto  obrovského  pavouka  ovládat,  tak  zničte  ostatní pavouky (střílí se

Altem). Potom jděte k velké soše a zmáčkněte klávesu Control.


11) DEATH ARENA


Zde zlikvidujte tři malé parchantíky,  kteří blokují vchod do chodby. Obejděte

všechny  východy a  promluvte se  skřítky. Arénu  opusťte chodbou, před kterou

nikdo  nestojí. Zabijte  všechny (opravdu  všechny) příšery  v bludišti, neboť

z jedné  mrtvolky vám  vypadne první  písmeno, které  seberte. Opusťte  druhým

východem  bludiště a  ocitnete se  v levelu  Mountain. Pokud  se nyní  vrátíte

dveřmi, kterými jste sem přišli, tak už  tam bude vchod do bludiště a fontána,

která vám bleskurychle  obnoví zásobu many. Průběžně se  vracejte si doplňovat

zásobu  many. Na  jedné z  plošinek seberte  druhé písmeno.  Třetí písmeno  se

nachází  v puse  kamenné sochy.  Vraťte  se  k fontáně.  V aréně  si promluvte

s šamanem. Vyměňte CDéčko.


12) THE FACTORY


Promluvte si s elfy a na druhé straně obvodu továrny stiskněte páku. Vlezte do

větráku.  Po plošinkách  skákejte a   na křižovatce  si odskočte  doleva. Pak,

i když se  to nezdá, máte  před sebou  jen  jednu cestu, která  vás doskáče až

k fialovému elfovi,  který vám dá písmenko  Omega. Vraťte se zpět  do továrny.

Pomoci písmenka Omega sjeďte po ocelovém  laně o patro níže. Zde pomocí kouzla

Spirit očarujte minotaura a vlezte s ním  na sloup, co je před vámi. Objeví se

další postava, se kterou si promluvte.


13) SCENE OF TREE


Promluvte si  se šamanem a  seberte kouzlo Time  Break. Promluvte si  s modrým

elfem. Přiveďte  ho k lavičce a  seberte kameru. Ve žralokovi  očarujte pomocí

kouzla Spirit  zeleného elfa a vyjděte  ven. Promluvte si s  mořskými pannami,

které  vám dají  předmět. Vraťte  se ke  žralokovi a  promluvte si se strážci.

Skrze  pusu  se  vraťte  do  žraloka.  Ve  své  vlastní podobě opusťte žraloka

a promluvte  si  se  zeleným  elfem.  V  podvodním  bludišti  plavte  na první

křižovatce typu T rovně. Pak následuje  normální křižovatka, kde se dejte také

rovně  a na  další zahněte  doleva. Plavte  rovně až  najdete klíč. Seberte ho

a otočte  se. Na  první křižovatce  se dejte  doprava a  na další  doleva. Pak

plavte pořád  rovně, až se  dostanete k exitu.  Pokud byste během  této plavby

začali  pociťovat nedostatek  vzduchu, tak  se můžete  občas nadechnout, pokud

proplujete výronem vzduchových bublin (vzduch se zde sbírá podobně jako mana).

Vlezte do  žraloka tím, že vrazíte  do exitu, tak s  celou ponorkou odplujete.

Jakmile  se stanete  pány žraloka,  tak  ho  co nejrychleji  řiďte k  východu.

V Shark Arena musíte zabít dva nepřátelské žraloky.


14) SUILDING EXTERIOR AT THE LEVEL OF THE SNAKE


Zabijte  hada a  dvě rybky.  Dotkněte  se  modrého symbolu  na střeše  budovy.

Vstupte do budovy. V budově se ocitnete  v místnosti s elfem. Dejte se prvními

dveřmi doleva (vskočte do obrazu). Zničte tank a seberte předmět. Vraťte se do

místnosti   s  elfem   a  vskočte   do  pravého   obrazu.  Jděte  co  nejblíže

k vlkodlakovi,  který  se  rázem  změní  v  chlapce.  Od  chlapce se vraťte do

místnosti s elfem. Vskočte do centrálního obrazu.


15) BILL'S ROOM


Použijte kouzlo Spirit na Raye. S Rayem  jděte k Billovi a promluvte s ním. Na

ovládacím  pultíku se  objeví páka.  Použijte kouzlo  Invisibility a stiskněte

páku. Vskočte do obrazu. V kině zabijte dvě příšerky. Jděte po schodech z lávy

do promítací kabiny. Zda na vás zaútočí šílený promítač. Nepokoušejte se s ním

bojovat a  jděte do kina,  kde co nejrychleji  vskočte do plátna.  V chodbě se

dejte  doleva,  doprava  a  doprava.  Na  Island  of Projectionist zabijte tři

promítače.  Seberte  kouzlo  Speed.  Tunelem  se  vraťte  do promítací kabiny.

Vyzbrojte  se mečem  a projděte  pravými dveřmi.  Zabijte dvě červené příšery.

Vraťte se do kina. Seberte modrou houbu,  pokecejte s modrým elfem a skočte do

plátna.


16) BILL'S ROOM


Promluvte si s Billem. V Teleportation  Pod utíkejte před dvěma strážci, dokud

neuslyšíte  zprávu  o  zrušení  rozkazu.  Potom  vražte do podivného skafandru

uprostřed místnosti. V  Gaudi Level klidně vyčkejte. Pak  zabijte dvě příšerky

a škorpióna.  V Grotto  of Shivers  co nejrychleji  najděte východ. Jakmile se

objevíte  na  takovém  podstavci,  nechejte  v  klidu  vykecat kouzelníky. Pak

vskočte do prázdna.  Až se objeví váš temný dvojník,  tak s ním nebojujte, ale

naopak  před  ním  utíkejte,  dokud   se  scéna  nezmění.  Následujte  velrybu

a průběžně sbírejte manu.


17) WELL OF DREAMS.


Ve Well of Dreams se nesmíte dotknout stěny. V Elf's Nightmare zabijte všechny

ostatní elfy. Zpět ve Well of Dreams doplujte až do Servant's Nightmare a opět

zabijte  všechny příšery.  Zpět ve  Well of  Dreams doplujte  až do Gargoyles'

Nightmare a zabijte všechny ostatní Gargoyly.


18) BACK TO EARTH


Seberte pistoli a nasedněte na motocykl. V bludišti najděte vojáka a zastřelte

ho. Najděte zeleného elfa, který stojí u východu z bludiště (vražte do kamenné

stěny za  ním). V Technical Military  Maze průběžně zabíjejte vojáky.  U jedné

z popelnic (nebo  to jsou sudy)  se vám objeví  v levém horním  rohu obrazovky

dobře  známá tečka.  Stiskněte klávesu  Control. Ve  vězení počkejte  až zmizí

šaman,  pak  se  postavte  na  postel  a  počkejte.  Proběhněte co nejrychleji

chodbou.  Nyní máte  pouze jednu  možnost cesty,  i když  vede mnohými dveřmi.

Doběhněte  až k  motorce. Zabijte  vojáka a  nasedněte na  motorku. V bludišti

nalezněte majitele motorky a promluvte s ním.


19) PASSAGE TOWARDS PYRAMID


Promluvte si  s modrým elfem  a následujte ho  až k východu  z bludiště. V Air

Interior leťte nahoru až do World of Fire. Najděte ohňového priesta a použijte

na něj  kouzlo Spirit. Pak  s ním běžte  do World of  Water. Až zemře, najděte

vodního priesta  ve World of Water  a použijte na něj  opět kouzlo Spirit. Pak

s nim běžte  do World of Fire.  Až zemře, vypadněte co  nejrychleji z World of

Water.  Zabijte  čtyři  strážce.  Nyní  se  ocitnete  tváří  v  tvář Dark One.

Zakouzlete Spirit na chlapce a zabijte Dark One. FIN !!


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.