1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Dragonsphere - návod

1) Královský hrad


Řekni  Fioně -  své ženě,  že se  s ní  sejdeš v  jednací síni (...meet in the

Council Room).  Až vstaneš, podívej  se do knihy  na nočním stolku.  Naučíš se

báseň,  která se  ti bude  později hodit.  Jdi doprava,  do ložnice  královny.

Otevři a přečti  si královniny deníky (diaries) - v  polici nalevo. Jdi na jih

do haly  a přes ni  pokračuj dál do  míčovny (Ballroom). Ze  stolu vlevo seber

svůj pohár (goblet) a z podlahy napravo kost (bone). Jdi dál do trůnního sálu.

Tady narazíš na  svého bratra - ten pacholek  si dělá zuby na trůn  i na tvoji

ženu  ! Promluv  s ním  a jdi  do další  místnosti -  meeting room. Podívej se

naproti na poličku  s knihami. Když zkusíš jednu  vytáhnout a otevřít, uslyšíš

jakýsi zvuk od východní stěny. Bezpochyby  je za tapiserií tajná místnost, ale

zatím se nedá otevřít.  Vrať se do trůnního sálu a pokračuj  na jih do jednací

síně (meeting room), kde najdeš svou ženu a matku. Po rozhovoru vezmi ze stolu

meč  a   kámen  (shieldstone).  Ještě  si   můžeš  jít  prohlédnout  strážnici

(guardroom) na jihu  a odtud napravo vězení (cell). Potom  se vrať do trůnního

sálu, jdi ven na nádvoří (courtyard) a branouz ven na trh.


Nejdříve si  promluv s kapitánem  stráží (stojí vedle  brány). Pak si  promluv

s mužem  u prvního  stánku (shapechanger).  Zeptej se  ho na  jeho lid(..he is

really a  shapechanger..), a proč  se to stalo  (..why this happens.).  Další,

s kým si  musíš promluvit je Soptus  Ecliptus. Je to postava  v kápi u dalšího

stánku. Zeptej  se ho jak  projít pouští  (..how  to cross the  desert) a proč

návštívil tvé  království (..why want  you visit at  this time). Soptus  ti dá

první  lekci z  jejich jazyka.  Vedle u   stánku sedí  zele ná  postava -  elf

(Faerie). Na něho máš spoustu otázek:


  YOU DON'T WISH TO ANNOY ME ?

  WHY RESPECT THE FAIR KING, AND NO OTHER ?

  FAIR ONES - YOU MEAN HUMANS, RIGHT ?

  WHY DO YOU NOT RESPECT THE FAIR ONES ?

  WHY DO YOU SEEK TO ANNOY FAIR ONES ?

  THERE IS A FAERIE KING ?

  AND WHERE WILL I FIND THE GREAT BUTTERFLY KING ?


Naposled si promluv  s trhovcem (merchant), mezi Soptusem  Ecliptusem a elfem.

Kup nějaké ovoce (..buy some fruit) a  znovu s ním promluv. Pak odejdi doprava

do mapy země. Vyber si Brynn-Fann, zemi elfů.


2) Brynn - Fann


Promluv s elfíkem na kameni. Je to sice nezdvořák, ale jednej s ním slušně :


  AND A GOOD DAY TO YOU, MY FINE FAERIE.

  I SEEK THE BUTTERFLY KING.

  THANK YOU. MAY YOUR CHILDREN BE A BLESSING TO YOU


On  ti za  to otevře  branku v  živém plotě.  Vstup dovnitř  a ocitneš se před

prvním  úkolem. Vzduchem  poletují barevné  hvězdičky. Různě  se jmenují, mění

barvy  a někdy  lžou a  někdy ne.  Máš přijít  na to,  která a kdy ti popravdě

řekne, že můžeš bezpečně projít (cestu  hlídají vlevo dva strážci). Zkus najít

tu, která se  jmenuje Ralph. Musíš s ním promluvit  ve chvíli, kdy je červený.

Zeptej se ho, jestli je bezpečné projít (Is  it safe for me to cross ?), Ralph

odpoví záporně a potom můžeš projít  bezpečně k elfímu králi (Butterfly King).

Efí král sedí na velké muchomůrce a dá ti test. Máš vybrat správné odpovědi na

pět  ozázek.  Vybírej  odpovědi  3,1,2,3,3.  Král  ti  dá  červený  kámen moci

(powerstone).  Poděkuj  mu  a  on  ti  dá  další  test. Tentokrát jsou správné

odpovědi 1,1,1. Jako první cenu dostaneš figurku ptáčka. Potom se ho zeptej na

ropuchy (toads), které  vlevo hlídají královskou korunu a  na čaroděje Sanweho

(..king's  knowledge on  Sanwe). Pak  se můžeš  podívat po  okolí. vlevo seber

stříbrnou krystalickou kvě tinu (crystal flower) a podívej se (look) na korunu

mezi ropuchami (jenom podívej !!). Vrať se do mapy (s mezihrou o dračí kouli),

a jdi  do  tajemné  země  Slathan  ni  Patan  (vpravo  od  královského hradu).

K návratu do mapy můžeš použít (invoke) pečetní prsten (signet ring).


3) Slathan ni Patan


Nepříliš  přívětivé  stráže,  teré  tě  nechtějí  pustit ani doprovázet, musíš

podplatit :


  I AM THE KING. STEP A SIDE AND LET ME PASS.

  THEN ESCORT ME , AT MY COMMAND.

  WHY DO YOU CALL THE DIRTY SHIFTERS ?

  THEN ESCORT ME , AT MY COMMAND.

  DESPITE YOUR FEELINGS, I MUST ENTER THIS LAND.

  IS THERE ANYTHING I COULD GIVE YOU TO LET ME GO IN ?


Dej jim pohár (goblet) do zástavy. Při odchodu ti ho zase vrátí.


  A KING MAY GRANT HIS SUBJECTS BOONS FROME TIME TO TIME.

  YOU SUPPOSE TO KEEP IT !


No a  konečně tě nechají  projít. Jdi  doprava  k nádrži s  čímsi, zřejmě dost

odporným, s  chapadly. Hoď (throw) na  to bobek, totiž kámen  (shieldstone) od

tvé ženy. Můžeš v klidu projít a na cestě ještě seber dva kusy chapadel, které

tomu  upadly. Jdi  dál doprava  k jeskyni  snů. Před  ní sedí chlapík. Promluv

s ním a řekni mu:


  I SEEK THE VISDOM OF THE SHIFTERS.

  WHAT IS IT THAT YOU GUARD ?


Zeptá se, kdo  jsi ty. Odpověz, že král Callash  a odpověz (...your own hatred

does  not help..)  Dostaneš od  něj kámen  polystone. Po  rozhovoru půjdeš  do

jeskyně (animace), sebereš panenku a půjdeš  ven. Znovu promluv s dědkem, poví

ti něco o  té panence a ty se ho  pak zeptej na vše, co se  ti nabídne. Prober

důkladně všechny otázky, na nic nezapomeň !  Tím jsi tady skončil, jdi zpět ke

strážím, oni  ti vrátí tvůj  pohár a jdi  do mapy. Nyní  si vyber poušť Soptus

Ecliptus.


4) Soptus Ecliptus


Potkáš  obchodníka.  Požádej   ho  o  pomoc.  Zeptá  se   tě  :  Ka  Vinkiotum

Tratratrashab ?  (Hledáš smrt ?).  Odobvěz :  No.  Zeptá se tě  : Ka Vinkiotum

Soptus ? (Hledáš Soptuse ?) Odpověz :  Yes. Nyní ti popíše cestu. Pamatuj nebo

zapisuj si, co říká. Cesta je v každé hře jiná. Přitom :

ECLIPTUS = Západ, FALLA  = Jih a SHAB = Sever. (POPO  = Znovu). Jdi podle jeho

pokynů a dojdeš  do oázy. Promluv se šamanem, který  sedí u jezírka. Zeptej se

ho na Planinu duchů (Spirit Plane) - dvakrát nebo třikrát a představ se mu. Dá

ti  další kámen  moci (powerstone).  Potom řekni  stráži u  stanu, že  jdeš ke

kalifovi a vstup do stanu. Kalifovi řekni :


  GREETINGS, SOPTUS LEADER. PERHAPS WE CAN AID EACH OTHER ?

  I CAME AT THE REQUEST OF YOUR AMBASSADOR, TILSHUMET.

  AS MUCH AS I MIGHT LIKE IT, MY TIME IS SHORT, GREAT CALIPH.

  YES.


Nyní si musíš  s kalifem zahrát hru. Musíš 3x  zvítězit, abys získal cenu. Jde

o to, že z váčku vytahuješ různé kameny, přičemž si předem tipneš, který kámen

vytáhneš. Tipuješ-li červený  (za jeden bod), vyhraješ, i  když vytáhneš žlutý

nebo zelený.  Tipuješ-li žlutý kámen (za  dva body), vyhraješ i  když vytáhneš

zelený, který  je za 5  bodů. Když  tipuješ  zelený nebo fialový  kámen (za 12

bodů),  vyhráváš  pouze  když  vytáhneš  kámen  té  barvy, kterou jsi tipoval.

Vyhrává ten, kdo  dříve dosáhne16 bodů. Až vyhraje  š, vezmi si cenu a  jdi ze

stanu  ven. Promluv  ještě jednou  se šamanem  o planině  duchů, potom  použij

prsten, jdi do mapy a vyber poslední území - vysokou věž (Hightower).


5) Hightower


Pokus se  vylézt na skálu  vpravo, na zavolání  se objeví Llanie.  Trochu s ní

flirtuj :


  A BIT FAR FROM HOME......

  I DARE NOT ENDANGER ONE SO......

  MY HEART IS TOUCHED BY YOUR COUNCERN......


Dostaneš od Llanie amulet.


  THANKS FOR YOUR GIFT.....


Jdi doleva k  vodopádu. Nalevo od něj najdeš  zlatý nugget. Seber ho a  jdi do

jeskyně  napůl ukryté  za vodopádem.  Najdeš v  ní poustevníka,  od kterého se

můžeš dozvědět spoustu věcí.:


  WHO ARE YOU ?

  WHAT ARE YOU DOING THERE ?

  HOW DID YOU GET THERE ?

  WHAT SORT OF SECRETS DO YOU KNOW ?

  WHAT CAN YOU TELL ME ABOUT THE TOWER ?

  I HAVE A SCORE TO SETTLE WITH THE SORCERER.

  WHAT CAN YOU TELL ME ABOUT THE POWERSTONES ?

  HOW DO I USE THE STONES TO DEFEAT THE SORCERER ?


Jdi z jeskyně ven, vrať se doprava a vyšplhej vpravo po skále nahoru. U hnízda

seber  peří vlevo  a použij  meč  na  ptačí figurinu  (volbou "carve  up"). Na

upravenou figurku potom použij volbu "make noise". Přiletí obří pták s lidskou

hlavou. Mluv s ním :


  I'M KING CALLASH OF GRAN CALLAHACH.

  YOU DWELL IN THESE MOUNTAINS ?


Pak  rozhovor dkonči  kteroukoliv větou  a pták  odletí. Pokračuj  ve šplhání.

Nahoře na plošině  na tebe čeká Llanie. Až  se objeví zvíře, použij na  ni meč

volbou "attack". Bohužel  nezabráníš tomu, aby stvůra nestrhla  Llanii dolů ze

skály. Pokračuj  vlevo, skrz vodopád.  Tam je další  ptačí muž. Promluv  s ním

a řekni mu :


  BUT I AM A FRIEND TO THE SHAKE !

  WORTHY OR NOT, I SHALL DO THE BEST I CAN !


V louži  u vodopádu  si vezmi  trochu bahna  (mud). Pak  se vrať  doprava před

vodopád a šplhej  dál nahoru. Obejdi věž, až najdeš  dveře. Tam tě chytí vinná

réva  a  bude  chtít  odpovědi  na  otázky,  aby  tě  pustila dovnitř. Správné

odpovědi jsou  : RED, HIS  LEG, BEEF STEW.  Réva tě pustí  a můžeš vstoupit do

věže.  Vpravo  na  zdi  uvidíš  strážní  oko.  Zaplácni  ho bahnem (throw mud)

a můžeš jít dál. Nejprve jdi do  pravých dveří - Sanweho studovna. Seber hrací

skříňku (music  box) z podstavce a  modrý kámen (blue stone)  z police vpravo.

Pokračuj  dál doprava  do laboratoře.   Tady na  tebe útočí  očarovaný provaz.

Použij  právě získaný  modrý kámen  - vortex  stone. Volbou  "take magic from"

odčerpej provazu  jeho kouzelnou energii  a vezmi si  ho. Otevři bednu  vpravo

- vyběhne  z ní  živá krysa.  Z bedny  vezmi mrtvou  krysu, vlož  ji (put)  do

zmrazovače  (freezer) za  bednou. Pak  ji opět  vyndej, samozřejmě  zmrazenou.

Seber  lahvičku na  stole a  dej jí  na kovovou  desku mezi  baňkami. Pak otoč

kohoutky na obou baňkách (turn petcocks).  Potom si vezmi lahvičku s kyselinou

a vrať se do místnosti s okem. Nyní jdi  do dveří vlevo. Zde je výtah se dvěma

tlačítky.  Nejdříve se  ale podívej  do cely  a vezmi  si tam pochodeň (torch)

vlevo na zdi. Pak se vrať k  výtahu a stiskni (push) spodní tlačítko. Vstup do

tmavé  místnosti,  automaticky  dáš  pochodeň  do  držáku  na  zdi  a vlevo na

podstavci uvidíš Sanweho kámen moci -  powerstone. Nemůžeš ale k němu, protože

podlaha kolem něho je chráněna kouzlem. Vrať se k výtahu, vyjeď nahoru a vstup

opět do  cely. Po užij lahvičku  s kyselinou na poklop  v podlaze (volba "pour

contents").  Přivaž  (tie)  provaz  k  poutům  na  zdi  a  spusť  se do spodní

místnosti,  kde sebereš  kámen a  vrátíš  se  nahoru. Jdi  k výtahu  a stiskni

tentokrát  horní tlačítko.  Animace s  krysou  tě  upozorní na  další past  za

teleportem. Použij (put) na rám  teleportu (door frame) zmrzlou krysu, červená

barva se  změní v modrou.  Potom použij (put)  chapadla příšery ze  Slathan ni

Patan  na teleport,  abys ho  mohl  vyjmout  z rámu.  Jdi dozadu  do strojovny

a použij  teleport   na  okno  vlevo,   kterým  protéká  voda.   Tak  je  past

zneškodněna.  Jdi ze  strojovny ven  a do  dveří vpravo.  Projdi chodbou až ke

dveřím z dračích kostí a vstup dovnitř. Dostal jsi se až k čaroději Sanwemovi.

Ten změní  tvoji podobu a  bude po tobě  chtít svoji modrou  kouli - blueston.

Najdi  si v  inventáři polystone,  klikni na  volbu "mimic"  a potom klikni na

bluestone. Polystone  se změní na falešný  bluestone. Až si ho  čaroděj vezme,

hoď (throw) pravý  bluestone na žlutou kouli na podstavci  vpravo. Ča roděj je

vyřízen, hra by mohla skončit, ne ? Ale ouha - nevíme, kam se poděl pravý král

a také  na královském  hradě se  dějí  nějaké  nekalé intriky,  které se  musí

zlikvidovat. Takže - musíme hrát dál.


Nejprve prohledej čarodějovu místnost. Z truhly vpravo vezmi krystalovou kouli

(crystal ball) a "spirit bundle" - kouzelný svazek peří a kosti. Z podlahy se-

ber černou kouli (blacksphere) a podívej se na papíry na stěnách. Jeden z nich

je mapa (map) a  tu si  vezmi. Na jednom větším papíru také přečteš číslo, ale

nevím k čemu  je dobré. Projdi dveřmi a ocitneš se před věží. Obejdi věž, slez

dolů na plošinu a projdi vodopádem.


Pták  už v cestě  nesedí, můžeš  jít dál. Dojdeš ke  sloupům, po kterých musíš

přejít na  druhou stranu k hnízdu.  Ale jak ? Prohlédni  si dobře mapu, kterou

jsi získal v  čarodějově místnosti. (klikni na ni  pravým myšidlem). Projdi po

sloupech přesně  podle nákresu. Z hnízda  si vezmi opasek (belt).  Pták přletí

a řekne ti, že  s opaskem můžeš skákat z velkých  výšek. Skočíš dolů ze skály.

Jdi doprava a do poustevníkovy jeskyně.  Zeptej se ho, jak můžeš pomoci Llanii

(How can  I help Llanie ?)  Zkus panenku (doll), vyber  volbu uzdravení (heal)

a klikni na  Llanii. Protože to  nebude stačit ,  poustevník ti řekne  co dál.

Použij (put) peří na kost a na tento přípravek pak použij vortex stone. Klikni

na volbu  "put magic into"  a potom  klikni  na přípravek. Pak  to celé použij

(put) na  Llanii a začni  na ni mluvit.  Ze slov, která  si postupně vybavuješ

z básně (pamatuješ na knihu úplně na začátku ?) sestav postupně větu:


THOU ART A ROSE - BUT NO ! FOR NO ROSE AS FAIR DID EVER GROW IN ANY LAND !


Llanie začne  ožívat. Znovu na ni  použij panenku a je  to ! Během následující

konverzace se  dozvíš, že jsi  synem krále (v  jedné hře hraješ  za krále i za

jeho  syna -  to je  co ?)  a dostaneš  od Llanie  pergamen s kouzelným slovem

a polibek (jistěže se  jí líbí víc svobodný mládenec, než  starý ženáč, byť by

to byl i král  :-)) Použij svůl pečetní prsten (signet ring)  a jdi na trh pod

hradem.


6) Opuštěný trh


Na opuštěném trhu tě zastaví jenom kapitán stráže s poraněným okem.Mluv s ním:


  WHY AREST ME ? I'VE DONE ONLY GOOD FOR GRAN CALLAHACH.

  IT'S TRUE THAT I'M A SHAPENCHANGER, BUT -

  - BUT I CERTAINLY DIDN'T KILL THE KING !

  THAT'S MY MISSION, NOW TO FIND HIM AND SAVE HIM.

  IS THERE SOMETHING I COULD GIVE YOU, TO LET ME GO ?


Použij panenku na jeho poraněné oko.


  TO PROVE THAT SHAPENCHANGERS CAN BE GOOD.


Požádá tě,  abys mu prozatím vrátil  jeho zranění, aby nikdo  nic nepozbal (ta

odvaha !) a ty se můžeš otočit, jít do mapy a do pouště k Soptusu Ecliptusovi.


7) Soptus Ecliptus


Budeš s ním znovu hrát, nyní ti však  pro získání ceny stačí 2 výhry. Hraj tak

dlouho, až  vyhraješ : zlatou sošku,  láhev s mouchami a  lahvičku s uspávacím

prostředkem. Než odejdeš,  musíš se s kalifem napít.  Hned nato použij panenku

na sebe (volba "heal self"). Použij prsten, jdi do mapy a jdi do Brynn-Fann.


8) Brynn - Fann


Projdi brankou  v živém plotě  a jdi doleva  až k ropuchám.  Tady otevři láhev

s mouchami. Ropuchy  budou mít chvíli co  dělat a ty můžeš  mezitím bez rizika

sebrat královskou korunu. Použij prsten, jdi do mapy a do Slatan n Patan.


9) Slatan ni Patan


Promluv s nervózními strážemi :


  I'M NOT EVEN A SHIFTER ! I JUST CAME TO LOOK.

  WHY ? WHAT'S BEEN GOING ON ?

  TAKE IT EASY. YOU'VE GOT THE WRONG GUY.

  WHAT IF I PROMISE TO GO IN ONLY AS FAR AS YOU CAN SEE ?

  Y'VE KNOW, I'VE GOT A LITTLE GIFT FOR YOU FELLOWS.


Dej jim (give)  Soporific - uspávací nápoj. Aby ti  věřili, musíš se ovšem sám

nejdřív napít a  tak hned potom musíš na sebe  použít uzdravovací panenku. Jdi

pak dál doprava až k jeskyni snů a vstup do ní. Až vyjdeš ven, jdi dál doprava

k vesnici shifterů.  Promluv se ženou  u prvního domku  a dostaneš od  ní svůj

kouzelný prsten. Použij  pečetní prsten, jdi do mapy a  do oázy Sopta Eclipta.

Promluv se  šamanem u jezírka, chtěj  další informace o planině  duchů (Spirit

Plane). Pak použij věty :


  I HAVE SPIRIT BUNDLE.

  I WILL GIVE YOU THE BUNDLE.


Na  to  tě  šamani  vezmou  s  sebou  na  planinu  duchů. Ještě od nich získej

vědomosti o úkolech, které tě zde čekají :


  PLEAS, TELL ME SOMETHING ABOUT THE TRIALS.....


Zkus to několikrát, až budeš mít jistotu, že ti už nic nového neřeknou, vyber:


  I'LL TRY TO ACCOMPLISH MY QUEST NOW.


A jdi  doprava. Dostaneš  se k  létajícím diskům,  po kterých  musíš přejít na

druhou stranu. Opět ti pomůže mapka  od čaroděje, půjdeš stejným způsobem, ale

z druhé  strany. Jdi  doprava. Použij  kouzelný prsten  (shifter ring) a vyber

volbu "shift into  snake". Změníš se v hada a  proplazíš se bezpečně na druhou

stranu. Jdi dál doprava. Pták Roc tady zobe kouzelné víno. Použij vortex stone

na víno  a volbou "take  magic from"  a  kliknutím na víno  odebereš vínu jeho

magickou sílu.  Pták Roc bude  mít hlad. Hoď  mu datle, které  si dříve vyhrál

u kalifa. Rychle seber vejce (soul egg) z  nízda ptáka Roca a dej mu tam místo

něho černou kouli (black sphere). Vrať se  na západ (doleva) k šamanům a řekni

jim, aby  tě vzali zpět  do normálního  světa  (I wish to  return now.) Použij

pečetní prsten.


10) Do studny


Na  trhu si  obleč opasek  (belt) -  pokud  ho  nemáš už  na sobě,  a skoč  do

studny.Dole  seber  zlatou  minci  a  použij  kouzelný  prsten (shifter ring).

Tentokrát vyber  volbu "shift into  seal". V podobě  tuleně přeplaveš řeku  na

druhou stranu. Podívej se do  vězení (zelené světlo). Použij krystalovou kouli

(crystal  ball) volbou  "invoke power  off" a  potom seber  smaragd (emerald),

který po zelené záři zbyl. Znovu použij kouzelný prsten a v podobě tuleně plav

doleva po řece. Doplaveš až ke  královskému vězení, kde j e uvězněna královna.

Řekni jí :


  IT'S PID SHUFFLE - THE SHAPECHANGER.

  WHAT TRAPS LIE AHEAD ON MY PATH TO SAVE THE KING ?


Po další otázce - jakékoli - vás vyruší příchod stráže a ty odplaveš zpět. Jdi

k padacím dveřím. Po schodech se "sneseš" do podzemí. Pozor ! Než sestoupíš ze

schodů,  musíš je  zatížit zlatou  soškou, jinak  končíš !  Volbou "put" polož

sošku  na schody  a můžeš  jít dál   doleva. Na  cestě do  další -  krystalové

- jeskyně  čeká jeskynní  bestie. Přečti  slovo z  pergamenu od  Llanie (volba

"speak words  on") a ona  zaleze a  nechá  tě přejít. V  krystalové jeskyni je

zamrzlý  král.  Použij  ještě  jednou  kouzelný  prsten, tentokrát vyber volbu

"shift  into bear"  a jako  medvěd strč  (push) do  krále. Král  je zachráněn,

ještě mu musíš dát (give) vejce ptáka Roca (soul egg) a řekni mu, že máš plán,

co dělat  dál (I plane  to bring  you  into the castle.)  Potom spolu odejděte

dveřmi vpravo  vzadu. Na schodišti stiskni  (push) knoflík ve zdi  vedle dveří

(wall  switch) a  vezmi si  korunu (key-crown)  volbou "wear".  Pokud se dveře

neotevřou, zopakuj  celý postup ještě  jednou. Pak projdeš  dveřmi - přímo  do

jednacího sálu na  hradě, kde už čeká králův bratr.  Po vzrušené konverzaci na

tebe vytáhne meč. Použij svůj meč  volbou "thurst" a klikni na králova bratra.

Protože nejsi moc dobrý šermíř a on to ví, tak se ti začne smát. Rychle použij

amulet volbou  "invoke", bratr je  vyřízen a ty  si můžeš vychutnat  zae jeden

šťastný konec další adventury. Ale docela pěkné, ne?     KONÉÉÉC

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.