1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Dragon Lore - návod

Autor návodu : Jan Eisler (ICE)



Promluvte s farmářem, z vozíku seberte meč a za domem najděte kladivo. Vyjděte

ze zahrady, dejte se doprava a pokračujte okolo ohrady až na pastvu, v altánku

seberte kost.  Tou nakrmte Trogga, seberte  nádobu a vraťte se  zpět na farmu,

kde  nádobu dejte  farmáři. Vstupte  do  domu  a seberte  štít, brnění  (obojí

oblékněte), provaz,  křesadlo, sáček síry,  hůl a láhev  na vodu. Vyjděte  ven

a vyrazte  doleva,  provazem  chytněte  kravičku  Daisy  a  doveďte ji zpět na

pastvu,  tam ji  přivažte ke  stromu. Znovu  se vraťte  a promluvte s farmářem

- dostanete  rodový Dračí  prsten a   píšťalku. Vyrazte  tedy do  světa cestou

nalevo  a  Trogga  odežeňte  píšťalkou.  Dojděte  až  ke  kamennému pohřebišti

a vstupte do  levé krypty, kde  najděte Starý klíč.  Vyjděte ven a  vstupte do

pravé krypty, dveře odemkněte  nalezeným klíčem, odežeňte kostlivého bojovníka

(pokud  ho  dobijete,  potom  co  odstoupí  z  boje,  ztratíte  nějaké body za

moudrost) a stiskněte tlačítko na stěně.  Prohledejte tříšť z kamene a seberte

klíč od  katakomb. Odemkněte dveře  do katakomb, vstupte,  dveře otevřete svým

prstenem, prohlédněte  náhrobek a promluvte s  drakem - ukažte mu  svůj prsten

a dostanete kouzlo na otevírání dveří. Vyjděte ven a pokračujte dále do světa.

Narazíte  na jeskyni,  kde po  úderu kladivem  do zdi  najdete magickou knihu.

Zapište do ní  svoje kouzlo na otevírání dveří a  s jeho pomocí otevřete dveře

do  další  části  údolí.  Vydejte  se  do  hospody  a  po zdlouhavém rozhovoru

s hostinskými dostanete  naběračku. Jděte naproti  do včelího hnízda,  zabijte

nestvůrnou včelu  a do naběračky naberte  trochu medu. Doneste jej  do hospody

a dostanete zbraň,  kterou husité nazývali  řemdich (Britové mají  suchý název

Morning Star), provaz a kouzlo Fireball. Zapište kouzlo a s jeho pomocí spalte

pavučinu bránící v průchodu. U přívozu narazíte poprvé na von Diakonova. Pošle

na  vás monstrum,  které zabijte  a prohledejte  (klikněte na  jeho mrtvé tělo

pravým tlačítkem myši) - najdete vrhací sekeru a pádlo. Použijte pádlo na prám

a přeplujte na druhou stranu řeky. Projděte přístavními oblouky až k masožravé

rostlině.  V hromadě  kostí napravo  najdete lebku  a použijte  ji na  provaz.

Vzniklým hákem se přehoupněte přes květinu a jděte dále, přes vesnici z hub až

na rozcestí. Nejprve  navštivte strom, ve kterém sídlí  čarodějnice, která vám

věnuje  ozubené kolečko.  V horním  patře jejího  příbytku naleznete v šuplíku

šátek.  Vydejte  se  teď  do  domku  druhé  čarodějnice, která sídlí uprostřed

jezírka, nakrmte  jejího hlídače jablkem,  které zde naleznete  a zatáhněte za

páku  - přenese  vás až  do  jejího  sídla. Když  ji budete  dostatečně dlouho

obtěžovat,  věnuje  vám  klíč,  který  ovšem  ke  zdárnému dokončení hry vůbec

nepotřebujete. Co na tom. U studny na rozcestí namočte šátek a omotejte si jej

okolo úst. Vstupte do zahrádky s květinami a utrhněte jednu modrou a dvě žluté

rostliny. Ted' se vraťte do vesnice z hub a snězte modrou květinu. Po zmenšení

zabijte  škorpióna  a  seberte  uzdravovací  lektvar  (nepoužívejte jej, dokud

opravdu  nepotřebujete). Vejděte  do houbičky,  ve které  přebývá malý skřítek

- věnuje vám  kouzlo Dispell lllusion.  Opusťte jeho příbytek  a najděte další

houbu, do které můžete teď  vstoupit, uvnitř seberte zelený zvětšovací lektvar

(nachází se ve skříni s poličkami).  Vyjděte z houby, vypijte lektvar a vraťte

se do  své původní velikosti.  Znovu projděte zahradou  z hub a  dojděte až ke

starému  mlýnu.  Doplňte  chybějící  kolečko  od  čarodějnice, na stěnu vpravo

použijte kouzlo Dispell lllusion a  vstupte do podzemí. Podzemní bludiště není

velké a brzy se  v něm zorientujete. Najděte tady vědro a  naplňte je vodou ze

studny v  jiné části podzemí.  Vyjděte ven a  pověste naplněné vědro  na páčku

vedle ozubených koleček (nezapomeňte předtím doplnit ozubené kolečko). Vstupte

dovnitř a v  místnosti seberte stříbrnou truhlu (druhý  vchod do místnosti lze

odemknout  klíčem  od   "zlé"  čarodějnice,  ale  v  druhé   truhle  není  nic

podstatného).  Vraťte se  znovu do  podzemí hlavním  vchodem, najděte pochodeň

a dojděte do krypty s vystavenou kostrou. Na ruce kostlivce použijte nalezenou

stříbrnou truhlu  a získáte prsten zesnulého  rytíře jménem Fujimoto. Pochodní

si  rozsviťte v  temnotě vedoucí  z krypty  a vyjděte  ven. Promluvte s dalším

z Rytířů a pokračujte v cestě. Když skočíte do řeky a pozře vás obrovská ryba,

seberte v  jejím nitru velký  diamant a pak  ji polechtejte na  žábrách žlutou

květinou  (nebo vy  nezvracíte, když  vám do  žaludku spadne  pampeliška?). Až

dojdete  k jezeru,  otočte se  a projděte  vodopádem do  skryté jeskyně - tady

nalákejte Kachnodraka  na nalezený diamant a  pak v jeho doupěti  seberte jeho

vlastní drahokam.  S drahokamem se vraťte  zpět přes řeku k  rytíři, který vás

pro  něj  poslal  -  získáte  tak  jeho  hlas.  Naučenou cestou se vraťte zpět

(použijete  druhou žlutou  květinu), Přeskákejte   po kamenech  v jezeře  a na

planině  vyšplhejte na  kamenný vrcholek   - přiletí  Hellaynea na  svém draku

a pokud  ji  ukážete  svůj  prsten,  vyzve  vás  na  přátelský souboj. Po jeho

skončení vás uzdraví a věnuje vám část svého rytířského věna - krumpáč. S jeho

pomocí  se  prokopete  až  do  těsné  blízkosti  hradu.  Tam  opět narazíte na

Diakonova.  Tentokrát  vám  bez  boje  věnuje  vlastní sekyru, kterou porazíte

vysoký  strom a  přejdete přes  propast. Zabijte  oba zloděje  a po prohledání

jejich těl najdete  pytel. Kliknutím na něj pravým  tlačítkem myši v inventory

odhalí vázu. Pokračujte až před brány  hradu a vázu dejte jednomu se siamských

dvojčat - lhostejno kterému. Pak už nic nebrání tomu, abyste vstoupili na půdu

vlastního rodinného sídla. A vložili druhý disk!


Vstupujete  do   druhé  části  dobrodružství,   která  se  odehrává   výhradně

v prostorách  hradu. Projděte  strážnicí a  draka hlídajícího  kouli si  zatím

nevšímejte. Před vstupem do hradu ukažte dráčkovi na padacím mostě svůj prsten

a pokračujte dál. Nejprve obligátně zabijte  dotěrnou zombii a podívejte se na

trůn.  Při prohledávání  místností lemujících  hlavní sál  postupujte po směru

hodinových ručiček  a začněte v místnosti  nalevo od vchodu. Je  to kaple, kde

najdete kropítko a v zadní místnosti  ještě bibli a svíčku. Postavte svíčku na

oltář a získáte první část Rodinného znaku. V další místnosti najděte na stěně

dračí sošku a když kladivem rozbijete  láhev na zdi, získáte kamenné oko. Ted'

si odskočte do místnosti vpravo od trůnu - jsou to schody spojující tři patra.

Sestupte dolů a pod schody najdete meč "Orna". Ten umístěte v místnosti nalevo

od trůnu na  štít a získáte druhou část znaku.  V ložnici zatáhněte za kroužek

u krbu a ve  vedlejší místnosti najdete na lampě  klíč od tuhly - v  truhle se

skrývá poslední část  znaku. Kdo snad nebude mít dost  místa v inventáři, může

si čtyři  předměty uložit do pytle  od zlodějů a zvědavci  si můžou v knihovně

vedle vchodu přečíst  knihu na ozdobném podstavci, ale nutné  to není. Ted' se

znovu vydejte  ke schodům (vpravo  od trůnu), sestupte  dolů a dveře  otevřete

sestaveným znakem.  Ocitnete se v  prvním sklepení zámku.  Dejte se doleva  do

vinného sklípku, vylezte po schodech nahoru  a seberte Zlomený klíč. Vraťte se

a jděte  doprava  od  vchodu.  Pokud  budete  postupovat stejným způsobem jako

nahoře (tzn. po směru hodinových ručiček) dělejte zhruba toto: pohněte kostrou

na lůžku a  získáte druhé kamenné oko. V jídelně  naleznete páčidlo, v kuchyni

naběračku a pod dekou v jedné  z místností třetí kamenné oko. Místnost naproti

dveřím, odkud jste  přišli (a nalevo ode dveří,  kterými odejdete) je kovárna.

Tady  najdete kladivo  a pilku  na  železo.  V zadní  místnosti seberte  pytel

s uhlím a vysypte je na výheň. Použijte  pazourek na síru a ohněm zapalte pec.

Zatáhněte za měch a oheň rozdmýchejte. Položte  klíč nejprve do výhně a pak na

kovadlinu. Na klíč na kovadlině použijte  kladivo a žlutý klíč zchlaďte vodou,

kterou naberete z  blízké nádoby naběračkou. Ukutým klíčem  odemkněte dveře do

dalšího patra (dveře v popředí v  hale před kovárnou). Postupujte tradičně, od

vchodu  doleva a  po směru  hodinových ručiček.  Ve zbrojnici najděte poslední

kamenné oko. To,  spolu se třemi zbývajícími, vložte  do prázdných důlků lebek

na stěnách a z vitrín seberte klíč, meč,  štít a kuš. V nádrži s vodou najděte

kliku,  kterou použijete  na ucho  draka  v  hlavní místnosti  a nadrž  se tak

vyprázdní. V  mučírně zabijte příšeru a  seberte kleště (kdo chce,  může ještě

cvičně  mučit kostlivce  a mrtvoly).   V hlavní  místnosti teď  seberte malého

kostlivce  v prostřední  cele (nedotýkejte  se opřeného  meče!). Na upoutaného

kostlivce  v  pravé  cele  použijte  nalezenou  kostru, symbol draka, kropidlo

a bibli -  získáte kouzelníkův klíč.  V pokladnici vedle  není nic jiného  než

mapa, seberte ji.  Patro opusťte dveřmi vedle chrliče,  které odemkněte pomocí

kouzelníkova klíče. Projděte dračí zbrojnicí a promluvte si s drakem - získáte

magický prášek a uspávací prášek. Vraťte  se tedy zpátky k hlavnímu vchodu, ve

vstupní věži použijte uspávací prášek na draka a seberte magickou kouli. Jděte

znovu ke  schodům vedoucím do  sklepení a použijte  magický prášek na  bariéru

před  schodištěm vzhůru.  V prvním  patře se  zatím ničím  nerozptylujte a nic

nesbírejte -  jen najděte místo,  odkud je vidět  hnízdo mladého dráčka.  Okno

u hnízda  překonejte pomocí  pilky na  železo, uvnitř  položte žhavou magickou

kouli a potom ji rozbijte kleštěmi z mučírny. Dráčka, který se právě vyklubal,

doveďte  k jeho  tatínkovi do  sklepení. Dávejte  si pozor,  abyste se předtím

nepaktovali  s podivným  trpaslíkem na  balkóně za  pracovnou, nebo  se dráček

nevylíhne!  Drak vás  odnese do  tajné místnosti  (předtím mu  dejte libovolný

předmět), kde najdete  láhev Diakonovy krve a teleportační  kouzlo. Zapište je

do  knihy a  teleportujte se  do  prvního  patra zámku.  V obytné  části zámku

najdete čtyři železné  koule, červenou láhev a větvičku.  Větvička leží v krbu

v hodovní síni,  červená láhev leží  s první z  koulí v dětském  pokoji. Další

železné  koule  leží  v  květináči  v  místnosti  naproti vchodu, mezi knihami

v pracovně  a  poslední  je  schována  v  malém  nočním  stolku v místnosti za

bojovným kostlivcem.  Jděte před sochu  ptáka, zapalte větvičku  a ohněm ptáka

vystrašte. Na  čtyři černá políčka položte  čtyři železné koule a  ptáka znovu

poplašte  -  získáte  dráp  na  provázku.  Jděte  do  vyššího patra (dveře sem

odemknete klíčem  ze zbrojnice ve  druhem sklepení), najděte  místnost s hrnci

a podívejte  se do  jednoho z  nich. Na  jeho duté  dno použijte nalezený dráp

a Dračí  klíč je  váš (celou  tuto proceduru  můžete ovšem  také obejít - díky

chybě  v programu  je možné  do třetího  patra také  vstoupit rovnou ze schodů

vedoucích  k zamčeným  dveřím -  na schody  však nesmíte  vstoupit rovně,  ale

šikmo, od středu  místnosti a pak projít zdí -  jak snadné!) Jděte po schodech

nahoru, odemkněte  dveře a vstupte do  svatyně dvorního mága. Podle  jeho rady

položte  všechny tři  nalezené předměty  na  pentagram  (meč, štít  i kuši  ze

zbrojnice)  a pak  se vydejte  do  nejvyššího  patra hradu  - na  samém ochozu

nejvyšší  věže   najdete  kýžený  rubín.  Sestupte   dolů  a  znovu  promluvte

s čarodějem - dostanete mapu říše a  s její pomocí se budete moci teleportovat

přímo  do královské  hrobky vašeho  otce (přiložíte-li  ji před teleportováním

k ostatním mapám). Učiňte tak a položte  rubín na rakev. Uvnitř najdete brnění

a štít  Dračího  rytíře,  které  si  ihned  oblečte.  Teleportujte  se zpět do

čarodějovy  věže  a  opět  s  ním  promluvte.  Na  jeho  žádost mu dejte láhev

Diakonovy  krve. Dostanete  číši s  amuletem uvnitř.  Hoďte Diakonovu  krev na

pentagram a  až se objeví,  vyjměte z  číše  amulet a hoďte  jej na Diakonova.

Potom získáte  dračí symbol a  magickou kouli. Dračí  symbol rozbijte kladivem

(zrušíte tak  kouzlo, které svazuje vašeho  draka) a teleportujte se  do dračí

sluje.  Osedlejte  draka  sedlem  z  vedlejší  místnosti  a seberte také kopí.

Nasedněte na draka a vydejte se  na volby. Pokud jste postupovali podle tohoto

návodu, ve volbách budete úspěšně zvoleni  Rytířem a pak...pak se můžete těšit

na další pokračování, na kterém se již pracuje.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.