1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Dracula: Resurrection - návod

Návod dodal : Ing. Tomáš Vohnout



I. Lesy Transylvánské a hospoda


Stojíte  čelem   k  hostinci  -  nemeškejte   a  vejděte.  Shlédněte  filmeček

a pokecejte se  staříkem a s hostinskou.  Poté vyjděte ven, zahněte  doleva ke

studni a odtud pokračujte až k mostu  - narazíte zde na hlídače, a problém č.1

- jak se ho zbavit - je zde. Vydejte  se do lesa a na hřbitov podle latinských

rozcestníků :


Hřbitov                 = Cuementerium

Hostinec (Zlatá koruna) = Capuorum aurae corona

Kalvárie (boží muka)    = Calvarium

Jezero                  = Lacus

Most                    = Pons


Na hřbitově si povšimněte tajemné záře napravo, obejděte hrobku a z přístřešku

seberte  krumpáč.  Aplikujte  ho  na  hrob,  ze  kterého  vychází záře, a máte

veledůležitý předmět -  kruh ve tvaru draka. (Latiníci  se ještě mohou pobavit

nápisy  na  hrobech,  např.  "zemřel  na  náhlou  chudokrevnost"...)  Jděte na

kalvárii, a za křížem seberte ze země prak.


Zpět do hostince, o nových předmětech pokecat s hostinskou a se staříkem. Nyní

nasaďte směr jezero,  kde se střetnete se druhým hlídačem.  O kousek zpátky je

odbočka k  velkému stromu, vylezte na  něj a prakem vyplašte  ptáky poletující

nad jezerem. Zpět k  boudě, seberte o stěnu opřený obušek, a  o krok dál s ním

majzněte  Draculova  přisluhovače.  V  otevřeném  sudu  tu  je flétna, ve víku

zavřeného  trčí  nůž.  S  obojím  se  vraťte  do  hostince  na  klasický pokec

(potřebujete hlavně staříkovu radu ohledně flétny).



Za přepážkou nalevo vlezte do sklepa, kde ze skříně vezměte dalekohled. Pak po

schodech nahoru,  a ještě výš  až do vašeho  pokoje. Odsuňte truhlici  u okna,

a pak na ní (ode dveří) vylezte. Za trámem je bílá rukojeť, kterou použijte na

poklop ve stropě.  Na půdě vražte dalekohled do trojnožky  a podívejte se jím.

Na spatřeného hlídače  mostu použijte flétnu, pak se otočte  napravo a lano od

cedule přeřízněte nožem. Zpátky ve vašem pokoji z hostinské mimo jiné vypadne,

že  musí  zavřít  hospodu.  Zadními,  dříve  zavřenými  dveřmi se dostanete na

balkón, ze kterého slezte dírou v podlaze.


Jděte dopředu a pak doleva, a  omráčenému chlapíkovi seberte klíče. Pokuste se

přejít po mostě (nepůjde to), a tak si odemkněte zámek na studnici a vlezte do

tajné chodby. Na  jejím konci jsou schůdky do malé  místnůstky, kde seberte ze

stěny svítilnu. Sejděte  ze schodů a zahněte doprava k  temné zdi. Při bližším

pohledu odhalíte  na stěně háček, na  který zavěste lampu. Z  takto osvíceného

výklenku uzměte  lano s hákem. Vylezte  ven ze studny a  vraťte se k hostinci,

respektive k  díře, kterou jste  slezli  z  balkónu. Použijte na  ni kotvičku,

dostanete  se  zpět   do  pokoje.  Dolů,  a  opět   si  promluvte  se  starcem

a s hostinskou, která vám dá klíček (leží  na pultu). Patří k šupleti ve velké

skříni  za  vámi.  Vezměte  z  něj  zapalovač  a  rezavý  klíč,  a pročtěte si

hospodského  deník. A  nyní sejděte   opět do  sklepa, a  zapalovačem zažhněte

svíčku v malém okénku nad schody (musíte seshora). U velkého sudu prozkoumejte

rytinu,  a odemkněte  zámek rezavým  klíčem. Na  mechanismus pak  vložte dračí

kroužek (který si po otevření chodby  nezapomeňte vzít zpátky). Projděte jí až

k velkým  dřevěným  vratům,  která  se  otevírají  zařízením ukrytým v reliéfu

napravo, opět dračím kruhem.


Objevíte se opět v lesích. Jděte k  boudě u jezera, kterou si odemknete druhým

klíčem od hlídače.  Vevnitř přistupte k hromadě sudů,  podívejte se k podlaze,

a zatáhněte za prkno. Vstupte do výtahu a stiskněte páku na levé stěně.



II. Opuštěné doly


Přes drtivý dopad  jste nezraněni, takže jděte doleva a  na řetěz nad propastí

použijte páčidlo.  Seberte spadlý trám  a postavte se  na kraj propasti,  před

černou díru ve stěně. Použijte na ni  trám, a projděte do další části štol. Na

hromadu kamenů  u stěny použijte  opět páčidlo. Kostlivci  seberte jednu ruku,

pak se  podívejte ke mříži, kde  zapalte lampu (zapalovačem). Na  hůl za mříží

dosáhnete pomocí kostlivcovy ruky. Sejděte po schodišti k šachtě, dostanete se

přes ní  použitím hůlky na  okolní řetězy. Pokračujte  dolů  až  na dno šachty

a chodbou za hromadou  kamení (nalevo od stolu) projděte  na křižovatku chodeb

s kolejemi.  Jděte po  koleji, která  zatáčí doprava,  až k  důlnímu vozíku na

který  nasedněte a  zatáhněte za  páku na  jeho levém  boku. Následuje  krátká

projížďka; po  ní znovu vylezte  na vozík, a  podívejte se na  stěnu nad vámi.

Z kladky  seberte háček.  Vysedněte z   vozíku a  známou cestou  (kolem stolu)

projděte zpět na kolejiště. Prozkoumejte výhybku nalevo u kolejí, a opravte ji

hákem.  Pak už  ji může  te přehodit.  Vraťte se  tam, kde  jste nechali důlní

vozík. Opět  na něj vylezte  a odbrzděte pákou  v jeho zadní  části. Následuje

kouzelná jízda do další části dolů.


Udělejte jeden krok dopředu, odvalte rozbité  dveře a vejděte do tajné chodby.

Na  jejím konci  je jakési  zařízení -  otevřete ho  a na mechanismus použijte

dračí  kruh (který  posléze zase  seberte). Nahoru  po schodech  se vraťte  do

chodby s  kolejemi. Udělejte krok  dopředu, prozkoumejte lampu  ležící na zemi

u trámu, zapalte ji  zapalovačem a seberte. Pokus přejít  po kolejích díru vám

zhatí hejno netopýrů - je třeba je odstrašit vhozením lampy na louži petroleje

(vytéká z rozbitého sudu na dně díry.  Na druhé straně zahněte doprava a jděte

až ke  schůdkům k páce -  zatáhněte za ni, lanovka  vás zaveze do pekla,  a vy

máte možnost vychutnat si jednu z nejlepších videosekvencí ve hře.



III. Draculův hrad


Přejděte  nádvoří až  ke kruhové  vížce. Dejte  se dolů  po točitých schodech.

Panel na levé stěně je vám jistě  už povědomý - použijte na něj dračí kroužek,

a vejděte do  vězení. Co je  nutno udělat se  zhasnutou lampou na  prostředním

sloupu jistě  také uhodnete. Pak  si promluvte s  uvězněnou čarodějnicí Dorko,

a zeptejte se jí na Minu. Po  točitém schodišti poté vystoupejte až nahoru, do

patra, kde vám  nová spolupracovnice otevře dveře do  vstupního sálu. Projděte

jím  na  druhou  stranu  a  do  krátké  chodby -  na jejím  konci  jsou dveře,

z jejichž zámku seberte klíč. Vraťte se  do haly a vyjděte po schodech nahoru,

kde se skrze další dveře a  další chodbičku dostanete do ložnice. Prozkoumejte

kouli na podstavci  uprostřed místnosti, a seberte ji.  U čela postele vezměte

z truhly obraz  a mechanické oko.  Odejděte dveřmi na  druhé straně, než  jste

přišli.  Čeká  vás  ochoz  nahoře  v  knihovně,  zahněte  doprava  a za dveřmi

prozkoumejte  zařízení. Otočením  klikou se  zvedá lustr  ve vstupní hale. Pak

jděte  po  ochozu  až  na  jeho  druhý  konec,  kde  je  schodiště do přízemí.

V knihovně jednak jděte až na konec, kde  na jedné z polic chybí štítek. Na to

místo vložte  mechanické oko. Poté  se vraťte k  žebříků, a prozkoumejte  jeho

vršek. Přečtěte si dopis od Draculy (a shlédněte animaci).


Klikou  nahoře  posuňte  žebřík  k  prostřední  poličce.  Mezi knihami uvidíte

tlačítko - stiskněte  ho, a oltářík naproti ozáří paprsek  světla. Běžte se na

něj prohlédnout Draculův  rodokmen, a sebrat ikonu sv.  Jiřího, klíček, odznak

Dračího řádu a kamennou rukojeť (a v inventáři si prohlédněte si nápis na ní).

Dveřmi napravo od pracovního stolu  opusťte knihovnu a dalšími dveřmi projděte

do  horního  patra  vstupního  sálu.  Sejděte  po  schodech  do  přízemí haly,

přistupte  k hromadě  sutin na  místě lustru,  a po  od stranění štítu seberte

železnou  rukavici. Vyjděte  po schodech  do patra  a v  místě, kde jste dříve

vyzvedli lustr, vejděte do malého průchodu  s točitými schody. Dveře na druhém

konci dlouhé chodby pak odemknete šedým klíčem, a jste venku na nádvoří. Běžte

znovu do vězení promluvit si s čarodějnicí o všech důležitých předmětech a pro

malou praktickou ukázku magie.


Pak jděte znovu do ložnice (přes nádvoří  a první patro haly). Na stěně nalevo

od vstupu  zavěste obraz Draculy na  jeho místo. Pak vložte  do podstavce nyní

již  křišťálovou kouli  - skrze  ní  uvidíte  zvětšeně symboly  na kartách  na

obraze.  Jsou   to  symboly  znamení  zvěrokruhu,   ale  pokud  nejste  zrovna

astrologové, nezoufejte  a obejděte stojan.  V přihrádce zde  naleznete karty,

podle nichž symboly snadno určíte (pro pořádek, jsou to lev, kozoroh a panna).

Na kruhovém reliéfu na krbu pak  musíte stisknout  tlačítka odpovídající těmto

znamením. Otevřou se tajné dveře.


Na  konci tajné  chodby prozkoumejte  panel nalevo  od sloupu,  a na  tradiční

mechanismus  použijte dračí  kruh (který  posléze seberte,  jako vždy).  Jděte

k soše démona a z otevřené tajné přihrádky seberte nůž.


Opět prozkoumejte  panel, kam jste  vložili dračí kruh  - tentokráte tam  však

vsuňte nůž a  zatáhněte za něj. Na sloupu napravo  se otevřou ústa, do kterých

musíte vrazit železnou  rukavici a skrze ni se dobrat  k táhlu, jehož vytažení

způsobí  otočení sloupu.  Do oltáře  vložte ikonu  sv. Jiří,  vyjede královské

jablko. Otevřete ho klíčkem z knihovny. Seberte další klíček a drahokam, a pak

z panelu ve zdi nalevo vytáhněte nůž.


Zpátky  do knihovny,  k další  pěkné  hádance.  V jejím  přízemí jsou  hodiny,

otevřete kryt ciferníku a použijte právě získaný klíček. Na oltáříku se otočil

Draculův  obrázek -  jděte na  objevené místo  vložit odznak  Dračího řádu. Na

globusu  uprostřed místnosti  se tím  odblokují číselníky.  Poté na  pracovním

stole odsuňte těžítko (také má tvar  globusu). Odhalí se mapa souhvězdí draka,

do jehož jednotlivých kvadrantů můžete  pokládat dračí kruh. Levý uprostřed je

ten správný  - dračí pařáty v  něm svírají čísla černá 40  a  rudá  25. Přesně

tato čísla  musíte nastavit na šoupátkách  na velkém globusu. Skrývá  se v něm

socha démona, do  jehož zad promptně vražte nůž.  Pak prozkoumejte jeho vršek,

a do otevřeného stříbrného pařátu vložte  diamant. Pokud jsou všechny odrazové

plochy  (včetně mechanického  oka) na  svém místě,  otevře se  tajný vchod  do

Draculovy pracovny.


Blížíme se  k závěru. Nahoře  nad schodištěm prozkoumejte  všechny části stolu

- nalevo  si  přečtěte  stránku  z  deníku,  napravo  odsuňte  knihu a seberte

lahvičku  kyseliny. Konečně  uprostřed  vložte  do   znaku nad knihou kamennou

rukojeť. Poté seberte hex a otevřete  dvířka. Jak praví nápis na kříži, musíte

z kuliček sestavit  "TENET", vyznání víry. Jde  o slova SATOR ROTAS  z kamenné

rukojeti -  SATOR musí být  nahoře a vlevo,  ROTAS pak logicky  dole a vpravo.

Poté  už můžete  sebrat zlatý  kříž. Ten  patří do  výklen ku  napravo od paty

schodiště, a otvírá dveře do krypty.


V hrobce se dejte k  malému oltáříku vlevo a uložte si hru  (aby jste si mohli

následující videoscénu vychutnat několikrát).  Na řetízek držící mříž použijte

kyselinu, a seberte  kouzelný amulet. Objeví se tři  víceméně nahé upířice. Až

kolem vás  přestanou tancovat, bleskově  udělejte krok napravo  a zatáhněte za

páku  na stěně.  Slunce upírky  odežene a  vy si  můžete na chvíli vydechnout.

Projděte  na opačnou  stranu krypty,  kde do  kamenného výklenku  vložte kříž.

Otevře se  točité schodiště, po kterém  vystoupáte nahoru do věže.  Tam už vás

čeká Dorko a několik nepříjemných zjištění. Projděte věží až k fresce na pravé

stěně, do  které vložte hex  a klikněte na  něj. Na nově  se objevivší obrazec

použijte dračí kruh, a pak už jenom vemte Minu do náručí a modlete se, aby vše

mělo zdárný konec...


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.