1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Dracula 2: Poslední útočiště
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Dracula 2: Poslední útočiště - návod

1) Carfax.   


Než vejdeš do Carfaxu, dej se doprava a ze zdi si vezmi stříbrný hřeb (1.) s reliéfem. Pak se cestou zpět podívej doprava a pod stromem najdeš olejničku. V bazénu vlevo od dveří do domu najdeš další stříbrný hřeb (2.). Pak vejdi do domu (klíč). V patře najdeš na komodě proti dveřím v kulaté krabici, nadepsané STYX kolečko se zářezem, děrovaný pás papíru a sirky. Také prohlédni obraz nad nimi, z druhé strany najdeš nákres. Vyber z bedny vpravo dalekohled a svícen a pak ze zásuvky stolu v rohu místnosti kompas, klíč, červený sešit (pečlivě přečíst) a svíčku. Za zástěnu postav svícen a na něj dej zapálenou svíčku. Ze stěny vezmi klíč a odemkni jím dveře za sebou vlevo. Nabij revolver a pak vejdi. Hrobníkovi vezmi klíč. Na čerta nestřílej, nemá to význam. Střel jednou do zámku dveří, vejdi a přede dveře přisuň komodu stojící vlevo ode dveří. Vzadu je židle, tu postav pod kulaté okno. Prozkoumej krb, vezmi hřeb (3.) a pohrabáč, ten použij na okno. Do svazku světla dopadajícího z okna postav jedno ze zrcadel a pak můžeš odsunout komodu zpět. Vezmi druhé zrcadlo a jdi zpět. Do středu první místnosti postav zrcadlo a tak zničíš druhého čerta, pak jdi na ochoz haly. Vpravo je čert, dej se proto doleva po ochozu až na konec a pak skoč na lustr.


V hale použij pohrabáč na zatlučené dveře vzadu u schodiště, v místnosti najdi za bednami štípací kleště a hřeb (4.) s reliéfem. Kleště použij na řetěz, který uzamyká zařízení venku vpravo. Pak na zařízení několikrát klikni (trpělivost : musí zmizet mříž nahoře). Do zařízení polož plánek a polij ho olejem z olejničky. Postupuj dle plánku (nastav ukazatele a polož 4 hřeby). Pak prohlédni objekt pod ním (kruh). Bazén vpravo se naplní vodou. Jdi teď do podzemí a v tunelu se dej vlevo. Po žebříku vylez nahoru a jdi k Dr. Sevardovi a Míně. Po rozhovoru si odemkni dveře, které jsou vpředsíni vpravo za pultem a vejdi.


V podzemí vlez do druhého tunelu vpravo. Na jeho pravé stěně je provaz, vezmi si ho. Napravo u  elektrické skříně seber se země železné kolo. Zkombinuj kolo s lanem a tuto kombinaci použij na žebřík, který je za vodou na konci chodby. Přejdi přes vodu a u železných dveří si vezmi z plechové skříňky na zemi klíč. Vrať se k elektrické skříni, použij klíč na kolo na potrubí a pak kolo vezmi. Vrať se na žebřík a na něm si prohlédni potrubí vpravo. Nasaď na něj kolo a utáhni klíčem. Pak kolem otoč, voda pod tebou zmizí.  Přejdi k železným dveřím a vezmi si žebřík. Ten polož napravo pod osvětlenou stěnou do rohu šachty. Slez dolů. Dole vezmi žebřík a projdi chodbou. Na druhé straně postav žebřík a vylez nahoru. Revolverem ustřel uzávěr mříže a jsi na hřbitově.  


Dej se napravo od nejtmavší (slepé) uličky a najdi hrobku s vlky. Jdi dál podél zdi hřbitova a najdi žebřík. Zámek u něho odemkni klíčem. Po žebříku vylez na hrobku s vlky. Z brašny vezmi dřevěný kolík a kříž. Slez zpět dolů, na hrobníka použij kříž. Pak jdi ke hrobu, do kterého spadl (naproti od hrobky s vlky) a na jeho mrtvolu použij kolík. Z jeho kabátu vezmi hodinky a notes, ten si pečlivě přečti. Vylez ven z hrobu (už se tam nikdy nevracej, zůstal bys tam navždy !). Vylez zpět na hrobku a na oblohu použij kompas. Pohlédni na severozápad a použij hodinky a pak dalekohled. Pozorně se dívej, co Dracula dělá. Pak najdi hrobku, je na křižovatce s kanálem a vejdi do ní.


U dr. Sevarda si poslechni na stole fonograf a pak ze zásuvky vezmi stetoskop. U okna zvedni ze země prsten. Za obrazem otevři trezor pomocí stetoskopu. Poslouchej vlevo dole a pomalu otáčej zámkem až uslyšíš hlasité cvaknutí, pak otvírej další. Z trezoru vezmi válec, klíč od Hopkinsovy cely, dračí kruh,  zelenou láhev, zelený sešit (pečlivě přečíst) a negativ. Poslechni si válec na fonografu a pak jdi do blázince.


V blázinci seber se stolu kostku cukru a zkombinuj ji se zápalkami. To pak polož na stůl a chytni mouchu. Jdi do třetí cely a dej mouchu Hopkinsovi. Pak jdi do posledních dveří a na ošetřovatele bláznů použij kříž. Pak ještě jednou a vezmi mu z kapsy klíč. Tím odemkneš stůl v hale a ze zásuvky vezmi injekční stříkačku. Tou nasaj z pravé ruky ošetřovatele krev. Pak se otoč a otevři sekretář. Do baňky vlij zelenou láhev, pak přidej krev, láhev polož pod destilační spirálu a ohřej baňku na 35°. Máš protiupíří sérum. Vezmi láhev a použij na revolver. Pak jdi k Hopkinsovi. Po rozhovoru uslyšíš telefon z ordinace. Po telefonátu se vrať do blázince, Hopkins i ošetřovatel jsou pryč. Jdi do tajného východu v místě, kde byl připoután k židli ošetřovatel.


Projdi chodbou, dej se doprava a na konci zase doprava. Na chodbu použij brýle a jdi po stopách. Projdi po konstrukci a prozkoumej panel vlevo. Přehoď levou páku. Na ošetřovatele použij nejdříve brýle a pak ho revolverem střel do krvavé rány na hrudi. Jdi okolo středu do chodby naproti a na konci prozkoumej desku, která je nalevo od zrezivělých dveří. Vytáhni kroužek nahoře (zapamatuj si znak na pravém kruhu !) a na levý kruh použij klíč (válec) z inventáře. V okénku nahoře se objevilo číslo 2--134. V (levé části) inventáře najdeš část klíče a ten použij na červenou knihu. Podívej se na to brýlemi. Klíčem ukaž na stejný znak, který je na pravém kruhu desky vedle dveří. Ve výřezech klíče přečteš čísla 510382. Napiš první číslo 2--134  (s mezerami !!) a pod něj napiš druhé číslo (510382). Zjisti a zapiš, jaká číslo jsou pod čísly 1,2,3,4 (v tomto pořadí). V knize je podrobný návod, jak to udělat. Výsledné číslo nastav na klíči vinventáři, vlož do něj část z levé části inventáře a klíč vlož do zámku v levém kruhu. Po odemčení ho zase vyjmi. Jdi do dveří. Projdi chodbou do divadla Styx. Vzadu v hledišti vedle figuríny Draculy spusť promítačku stříbrným kolečkem se zářezem. Najdi varhany a spusť je papírovým programem z inventáře. Dozvíš se mimo jiné, že Dračí kruh je pod ochranou svatého Jiří na hřbitově.


Najdi pak revolver a jdi ven. Upíra uvidíš pomocí brýlí a pak ho střel do krvavého srdce. Popojdi a uvidíš dr. Sevarda. Ze sochy s křídly si vezmi meč. Otevři skříňku se světly a přehoď páku. Robota Draculy odrazíš mečem. Po útěku přesekni mečem lano u stěny. Prohledej lávku a seber lano s hákem a kličku. Vylez výš. Uprostřed lávky u zábradlí použij na mechanismus kličku. Pozorně se dívej co a jak robot dělá. Na konci lávky přesekni mečem lano vpravo. Nalevo spadne konstrukce a po ní vylez nahoru do vzduchotechniky. Mečem zastav běžící ventilátor a prolez za něj. Najdi klíč od mříží a tu správnou z nich jím otevři. Jsi nad robotem. Pomocí lana s hákem ho vytáhni nahoru. Pak skoč za ním. Z jeho trosek vezmi anténu a zjeho prstu klíč. Tímto klíčem zapneš výtah a sjedeš dolů do divadla. U stěny najdeš dr. Sevarda. Pak se podívej brýlemi na varhany a otevři tajný vchod. Vejdi do něho. Chodbou projdi do loďky a známým způsobem si otevři vchod do Carfaxu. Vezmi bedny pod dekou a polož je do haly pod schody. Vezmi si z nich nůžky, sekeru a palici. Vrať se zpět a sekerou rozbij rakev. Dřevo seber a odnes do beden pod schody. Jdi nahoru do patra. V první místnosti  rozbij palicí stůl. Prkna z něho si vezmi. Cestou do druhé místnosti si vezmi za zástěnou svíčku. V druhé místnosti vpravo ustřihni záclonu z okna, seber ji a spolu s prkny ji dej do beden pod schody. Pak na bedny hoď hořící svíčku . . .


Vlevo od dřevěných dvířek najdeš ve výklenku klíč, otevři dveře a uteč z hořícího Carfaxu. Sejdi po schodech dolů a prohlédni si prázdnou šachtu pod sebou. Jsou v ní tři otvory, první vlevo dole s hromadou nějakých prken, druhý vpravo dole a třetí ve stěně uprostřed. Do toho se musíš dostat. Za sebou otoč kolem na stěně. Šachta se naplní do poloviny vodou. Prostřední otvor je ale stále vysoko nad hladinou. (POZOR, teď si hru ulož !) Skoč do vody a potop se. Plav k levému otvoru. U něho vlevo odstraň harampádí a na stěně otoč kolem. Šachta se naplní až nahoru a ty teď můžeš plavat vzhůru k prostřednímu otvoru a do něho. Kanálem se dostaneš do domu dr. Sevarda. Jdi do blázince až dozadu a klíčem od doktora si odemkni laboratoř  skříň vpravo. Podívej se nejdříve na lístek papíru (na druhé straně je návod). Musíš sestavit protiupíří přístroj. Nejdříve se ale podívej za závěs pod přístrojem. Je tam fotokomora. Z inventáře vlož do zvětšovacího přístroje negativ. Vypínačem zapni červené světlo. Z desek vezmi fotografický papír. Zapni zvětšovák a exponuj. Nakonec dej papír do vývojky. Na fotografii jsou hodnoty nastavení přístroje. Přístroj sestavíš takto : vkládej součástky, jak leží od prava. Na každé součástce nastav ihned po vložení parametr (lupa) podle fotografie. Nakonec vyjmi úplně nahoře anténu a nahraď jí anténou, kterou jsi vzal v divadle z robota Draculy. Teď přístroj zavři. Sundej zpravé strany kliku a vezmi si jej.


Vlez do tajného vchodu v rohu místnosti a přístrojem odstraň krysy. Postup :


1. natáhni přístroj klikou;

2. přepínač přepni doleva, tím nastavíš příjem (měřidla musí být obě na nule);

3. zaměř na objekt (krysy apod.),  přístroj se rozsvítí zelenými světly;

4. nastav pravé měřidlo na stejnou hodnotu, jakou ukazuje levé;

5. přepni přepínač doprava na vysílání; 6. použij přístroj (klik).


Jakmile krysy zmizí, jdi dál. Doprava to nejde a proto jdi rovně a pak doprava. Na konci chodby prozkoumej panel vlevo a odemkni ho klíčem z inventáře. Pak přehoď pravou páku. Lávka se otočí ke kruhovému otvoru, jdi do něho. Na konci si udělej z prken (najdeš je na zemi) lávku přes šachtu a vylez na hřbitov. Jdi do hrobky a z červené knihy vyrozumíš, že musíš pomocí přístroje zničit ty tři hlavy. Hledej je na hřbitově (použij přístroj jako výše s krysami), dvě hlavy jsou na vrcholech náhrobků a třetí je nahoře v rohu hřbitovní zdi. Stav tvého snažení zjistíš v červené knize. Cestou také seber ze schránky na urnu ve zdi hřbitova zprávu od Hopkinse a dračí kruh. Jakmile zničíš všechny tři hlavy, jdi do hrobky. Na náhrobku vlevo prozkoumej desku a podle zprávy od Hopkinse otevři vchod. Jdi dolů.


2) Transylvánie.


Jsi opět v Transylvánii. Jdi dolů po schodech. Proti sobě otevři pomocí červené knihy a brýlí zámek (fáze měsíce pod upíří hlavou -> písmeno -> kód) na mřížových dveřích. Pro upřesnění : správné písmeno v knize je G a tomu odpovídá kód 9,4,2,6. Čísla zadejte do zámku na mřížích (začněte v levém horním rohu a pokračujte po směru hodinových ručiček) a stiskněte symbol půlměsíce v dolní části zámku. Na konci chodby seber z bedny pod dekou železnou tyč a rýč. Vrať se zpět pod schody. Na levé straně hromady kamenů najdeš pomocí železné tyče odpalovací zařízení. Pak vylez nahoru na hromadu, najdeš tam paličku a špičák. Tímto nářadím otevři zásuvku ve stole. Vezmi cívku s drátem a ze zadní části zásuvky (zase palička a špičák) si vezmi klíč. Tím odemkni bednu za stolem. Najdeš v ní dynamit, který položíš do tlamy hlavy v chodbě. Pak k dynamitu připoj drát a  na jeho konec odpalovací zařízení. A teď nálož odpal. Před průlomem seber hnědý drahokam (vrať se a v bedně najdeš ještě jeden dynamit). Projdi dál. V sále vlož do oka masky hnědý drahokam. Otevře se vchod do vězení. Najdi díru v mříži a vejdi mezi kostlivce. Pod dvěma z nich najdeš (lopata) v zemi zahrabanou kost, lebku, zprávu a plánek od Kazana, komořího hraběte Radua.


Vyjdi ven a na vnější straně chodby najdeš průchod se dvěma dveřmi. V těch pravých najdeš kuši, lampu a v zásuvce stolu rudý drahokam. Vyskoč na stůl a na polici najdeš toulec se šípy. Rudý drahokam zkombinuj s kostí. Před dveře s lebkami polož na zem lebku, na ni kost s drahokamem a vedle nich rozsvícenou lampu. Dveře se otevřou, ale ještě než vejdeš, nabij si kuši a použij na ni protiupíří sérum. Budeš to potřebovat. Vejdi tedy do druhé části vězení. Po pár krocích se nad schody do podzemí objeví na ochozu nad tebou známý čert. Zastřel ho kuší (šíp, kuše, protiupíří sérum). Sejdi po schodech a chodbou až k upoutanému kostlivci. Od něho získáš Raduův kámen. Pak jdi dál a vylezeš na známém hřbitově. Všimni si, že ikona nad hrobem je poškozená, kus chybí. Pak si přečti listinu ve výklenku náhrobku u vchodu. Za náhrobkem v rohu najdeš ruku s mečem. Za márnicí u zdi lopatou vykopej chybějící kus ikony. Jdi zpět a ikonu oprav. Pak se postav ke hrobu, ze kterého jsi vylezl a podívej se ke stromu vedle vchodu. Použij brýle a pak ruku s mečem. Vejdi do márnice.


3) Hrad.


Na hradě navštiv ve sklepení čarodějnici Dorko a popovídej si s ní. Ukaž jí Raduův kámen. Jdi na nádvoří po schodišti do patra. Prozkoumej dveře a podívej se na ně brýlemi. Použij Dorčin prsten a v chodbě na konci před závalem seber lano skotvou. Vyjdi ven (už se tam nikdy nevracej, podruhé se odsud nedostaneš !) a hned přede dveřmi nasaď kotvu s lanem na kuši. Vystřel přes nádvoří na ochoz naproti a po laně tam přejdi. Vejdi do levých tmavých dveří. Na konci chodby je stolek. Vezmi z něho šachovnici. Pak si v tajné schránce vlevo (železná tyč pomůže) prohlédni pergamen. Z něho pomocí plánku komořího Radua (použij obě jeho strany) zjistíš pořadí čtyř z obrazců. Zapamatuj si ho. Vrať se a ve středu knihovny za zeleným závěsem stiskni čtyři tlačítka ve správném pořadí. Získáš zlatý kříž. Teď vyjdi ven a z lana skoč doprostřed červeného kruhu na nádvoří. V jednom z hrobů (železná tyč zase pomůže) vezmi z kostlivce dračí medailón. Ten vsaď do zlatého kříže. Otoč se a na zemi najdi pomocí brýlí pentagram. Na něj použij zlatý kříž.


Jdi do dveří v rohu nádvoří a zpět do chodby sálu se šachovnicí. Uprostřed vpravo si prohlédni dveře a pomocí brýlí a zlatého kříže je otevři. Vejdi. Prohlédni šachovnici a pak pod ní zasuň šachovnici z inventáře. Pak si pečlivě brýlemi prohlédni šachovnici v červené knize. Zapamatuj si postavení figurek ve vodorovných řadách. Na šachovnici v sále jsou táhla označená písmeny. Tahej za táhla podle postavení figur na šachovnici v červené knize (nápověda : první bude F, poslední D). Jakmile se figurky pohnou, vezmi si šachovnici zpět a prohlédni si ji. Jdi dolů po schodech a podle plánku postupuj po šachovnici v sále (barvy jsou opačně). Dojdeš do středu šachovnice a tam tě Drákula odsoudí ssmrti.


Nic si ztoho nedělej. Na kulaté dveře se podívej dalekohledem a pak brýlemi a na pentagram použij Dorčin prsten. Přejdi ke dveřím. Podívej se na ně zase brýlemi a na pentagram použij zlatý kříž. Vejdi. Vpravo ode dveří stiskni tlačítko. Jdi doleva a stlač páku na stěně u okna. Přisune se podlaha, vstup na ní a vpravo otevři dveře lanovky. Zatáhni za spínač na stěně. Pak stiskni červené tlačítko.


4) Poslední útočiště.


Vejdi zpět do lanovky. Se stěny sejmi žebřík a vylez po něm k poklopu u světla na stropě. Na střeše lanovky vyskoč nahoru na dvojitou traverzu nad tebou. Po ní přejdi až na konec a zatáhni za železný kruh na stropě. Vylezeš na věž (běží čas). Na věži rychle najdi na zemi nad schodištěm velikou kamennou hlavu a železnou tyčí ji shoď dolů po schodech (dva lotři mrtvi). Sejdi po schodech, cestou seber fošnu a na zemi ve věžičce kbelík. Vrať se nahoru na věž a u paty sochy uprostřed naber do kbelíku sníh. Pak přejdi přes zřícenou podlahu po fošně ke kanónu. Vezmi dělovou kouli. Vrať se po fošně zpět (vezmi ji). Skoč dolů. Najdi hadr se znakem draka a pod ním ještě pár prkének. Sejdi po schodech dolů. Ve věžičce si prohlédni kanón a nabij ho sněhem, dej do něj kouli a hlaveň ucpi hadrem s drakem. Sirkami zapal prkýnka a dej je pod hlaveň (střelba z parního kanónu). Na propadlé schodiště použij fošnu, vstup na ní a pak se vrať pro druhou na schodech. Střídavě je pokládej před sebe a přejdi na druhou stranu. Vlevo seber z kapsy mrtvoly kartu na šňůrce. Dveře od věže odemkneš klíčem od nebožtíka Hopkinse. Vejdi do výtahu a jeď dolů (karta a tlačítko). Výtah se zastaví, zmáčkni tlačítko nahoru (běží čas) a včas vyskoč z výtahu ven. Výtah odjede a ty jdi vpřed. Prohlédni padací most před sebou dalekohledem a pak střel kuší nahoru na konec řetězu.


Přejdi a prohlédni skříňku (sem dáš 3 rukojeti, které teprve musíš najít) a také její podstavec. Sejdi po schodišti vlevo (od lávky, po které jsi přišel) dolů a do dveří. Před schody seber po levé straně lebku. Neprocházej bránou s ostny ! Před ní se otoč a zjistíš, že na schodech jsou značky. Tyto značky porovnej se značkami v zeleném sešitě a pak musíš seskákat dolů po jednotlivých schodech, ale jen po těch, na kterých jsou správné značky. Po vkročení na poslední (desátý) schod se ozve zvuk odemčení a pak teprve můžeš projít ostnatou branou. Za ní vlevo prohlídni ruku trčící z kamene, polož do ní lebku a pak lebku rozbij železnou tyčí. Vezmi si rukojeť (1.). Vrať se zpět k bráně s ostny a dej se do temného vchodu nad kameny. Dostaneš se na plošinu s lany od výtahu, jdi po schodech dolů. Dojdeš do místnosti slávou. Zatáhni za kruh vlevo od sebe a pak projdi po lávce doprostřed (běží čas). Taháním za kruhy visícími kolem tebe musíš zastavit přitékající lávu. Počítej jako první kruh nad koulí a další doleva. Tahej za kruhy č. 1,5,2,4,6,3. Objeví se lávka, vezmi rukojeť (2.)a jdi do dveří před sebou. Sestup po schodech dolů a pak z plošiny dolů doprava. Známou cestou dojdi na plošinu s lany, dej se teď doprava nahoru. Vejdeš do podivného prostoru, jdi vpřed a pokus se vzít z vejce rukojeť. Vrať se o krok zpět a pak pohlédni brýlemi vlevo. Vystřel tam kuší (šíp musí být napuštěný protiupířím sérem). A pak totéž naproti. Prozkoumej místo, kam jsi naposledy střelil a vpíchni tam injekční stříkačkou protiupíří roztok. Socha se rozpadne a ty vezmi ze dveří rukojeť (3.). Pak vejdi do dveří.


Do skříňky na plošině dej všechny tři rukojeti a vezmi si ze zásuvek v podstavci 3 kovová kola. Po schodech nahoru se vrať se do místnosti s lávou. Do válce pod koulí vlož všechna tři kola. Otevři kouli. Pak se vrať na plošinu a ze skříňky si vezmi rukojeti. Otevři kouli a rukojeti do ní vlož. Zavři kouli a použij čep na její pravé  straně. Odliješ další rukojeť. Tu vezmi a dej ji na plošině do skříňky. Na plošinu s lany přijede výtah. Po schodech nahoru a přes lávu k němu dojdi. Vstup do něj.


5) Záhuba Draculy.


Teď už tě čekají jen dva poslední úkoly (běží čas).


1. Míně dej její snubní prsten.

2. Draculu znič modrým Raduovým kamenem.


A to je úplný konec Drákuly i této nádherné hry.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.