1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Dračí Historie - návod

   Jó, jeden to nemá jednoduchý. Zvlášť, když je ten jeden jenom malej dráček.

A když se do toho  připlete malá, pitomá,  ale bohužel kouzelná hůlka.  Ale co

chcete od dřeva. Teď abychom to dali spolu do pořádku.


   Začínáme u stromu s dutinou.  Pořádně ji prohledáme, najdeme  prak a po dů-

kladnějším prohledání doutník. Vydáme se horní cestou, až dojdeme k  Lenochově

domku. V kůlně najdeme cihlu.Promluvíme s Lenochem, potřebuje spravit stroj na

metání buchet. Pod jeho postelí najdeme nočník, a můžeme jít. Musíme jít honem

domů a slíbit mamince,že už nebudeme zlobit a dostaneme od ní na hraní solidní

nůž. Použijeme nočník na pavouka vlevo nahoře a dostaneme od něho nit. Ještě v

hrnečku pod oknem (vpravo) najdeme lžičku a pak už honem musíme běžet -kampak?

No samozřejmě - do hospody (vpravo od domova).


   Chvíli jsem radil hráčům karet - na karty já  jsem fakt dobrej !  No, radši

půjdem, dokud ještě nevstali od stolu. Od hospody cestou dolů dojdeme ke kome-

diantovi, když si s ním popovídáme, dá nám zkamenělou loutku. Ze země sebereme

jablko , vrátíme se k hospodě a  cestou od hospody doprava dojdeme na mýtinu s

kouzelníkem.  Popovídáme si s ním a  potom vyměníme kámen  na zemi před ním za

loutku od komedianta.  Jdeme ke stromu s dutinou  (kde jsme začínali) a spodní

cestou dojdeme na palouk, kde se pasou židle.  Jestli něco nesnáším, tak je to

ukecanej nábytek.Ale dát řeč s nima musíme, dozvíme se o tajném vchodu do hra-

du, skrytém pod kořeny starých pařezů.Dojdeme se tam podívat, promluvíme s ni-

mi a zjistíme, že je svědí lišejník. Jejich starosti bych chtěl mít !


   Horní cestou od dutého stromu najdeme místo, kde jsme potkali ježka.Nastra-

žíme mu jablko a odejdeme,abychom ho nevyplašili. Hned se ale vrátíme, a ježka

sebereme. Vrátíme se ke starým pařezům, použijeme ježka na kořeny a odkryje se

nám tajná chodba.  Ještě prozkoumáme pařezy a najdeme ježčí bodlinu. Pak proj-

deme chodbou do hradu.


   Dveřmi vpravo jdeme do kuchyně, kde se dá najít docela dost věcí.Na poličce

vlevo je trychtýř,  na stole vpravo hadr.  Po prozkoumání  šuplíků najdeme kus

droždí a cukr.Ten vezmeme na lžičku a je to. Prozkoumáme jídelníček visící nad

šuplíky - taková surovost, jíst trpaslíky, hrnec na plotně a otevřeme si (pre-

ventivně)  dvířka od kamen. Dveře vedle kuchyně jsou bohužel zamčené, takže se

o tom půjdeme poradit se židlí Agátou na palouk.


   Zajdeme do hospody, vyleštíme zrcadlo (vlevo na zdi  ) a promluvíme znovu s

hráči karet  (divné, že mě ještě nemají plné zuby).  Dostaneme od nich balíček

karet se samými esy a ještě jim ze stolu vezmeme džbánek s pivem. Půjdeme opět

na palouk  k židlím a pořádně jim ho pvem pokropíme.  Dozvíme se od Agáty, jak

otevřít zamčené dveře na hradě a můžeme to jít hned vyzkoušet.Za dveřmi je ho-

dovní síň a náčelnice židlí Karmela. Potřebovala by trochu opravit.


   Vrátíme se do hospody, promluvíme s hospodským, dáme mu doutník a dostaneme

plakát. Dozvíme se o vrhači šipek, který se šel oběsit do lesa. Podíváme se za

ním - od dutého stromu horní cestou.Dáme se s ním do řeči, dozvíme se o šipko-

vníku a o mluvící kronice. Dostaneme od něho klíč od  jeho domku a hned se tam

půjdeme podívat. Je to nalevo od našeho dračího domku.Najdeme tam mluvící kro-

niku, ale neřekne nám ani ň.Zajdeme tedy k šipkovníku, použijeme na něj trych-

týř a objeví se červíček.


   Půjdeme znovu do hradu,  do hodovní síně , vezmeme si výpůjční řád knihovny

a na zdi necháme plakát od hostinského.Půjdeme na mýtinu za kouzelníkem a uká-

žeme mu výpůjční řád.  O jeho IQ svědčí to, že ho považuje za vysvědčení  a mě

za kouzelníka. Bude teď ochoten  s námi soutěžit v kouzlení. Použijeme balíček

es z hospody a  on promění kamennou loutku v dřevěnou.  Sebereme ji a doneseme

komediantovi.  Ten nám za to prozradí, proč tak dobře mluví - použil kouzelnou

léčivou bylinu,  která roste vysoko v horách. To by se nám hodilo pro kroniku,

takže jdeme do hor.


   V horách bylinu utrhneme a promluvíme s kymácejícím se stromem,vlastně spíš

s větrem, který ve větvích stromu uvízl. Slíbíme , že mu pomůžeme (to můžeme -

slibovat) a jdeme do šipkařova domu rozpovídat mluvicí kroniku. Abychom to ne-

měli tak jednoduché, zjistíme,  že ji někdo ukradl.  Prozkoumáme stopy na zemi

a (důkladně a několikrát !) vykřičník na zemi. Je mezi stopami dost špatně vi-

dět. Ale právě z něj se dozvíme, že kroniku ukradli skřeti a také o místě, kde

se schovávají. Zajdeme se tam podívat a promluvíme s nimi.


   Stavíme se v hospodě a promluvíme s trpaslíkem, který utekl obrovi  skoro z

pekáče a má strach o své kamarády.Zajdeme tedy ještě k obrovi. Venku před věží

najdeme suchou větev a uvnitř u obra trpasličí šatičky -když důkladně prozkou-

máme láhev s naloženými trpaslíky. Promluvíme s obrem.  Je sice velký a silný,

ale myšlenkově trochu pomalejší. Od obra půjdeme znovu do hradu.


   V hodovní síti použijeme ježčí bodlinu coby jehlu, pavoučí niť jako....jako

niť a trpasličí šatičky jako záplatu a spravíme čalounění židle Karmely. Pak v

levé knihovně objevíme pohádkovou knihu. Abychom ji mohli vzít, dohodneme se s

Karmelou,  že nám pomůže a abychom si nerozbili hubu,  ústa, tlamu, nebo co to

vlastně draci mají, až na ní polezeme,  tak ji vypodložíme cihlou, kterou jsme

našli u Lenochova domku. S pohádkovou knihou utíkáme ke skřetům.


   Skřetům přečteme pohádku a oni nám krááásně usnou. Z knihy vypadne papír >>

divadelní scénář. Pužijeme nůž na pravého skřeta - né do něj !, jenom mu uříz-

neme vousy.  Levému skřetovi prozkoumáme  boty  a z kroniky  vezmeme pohrabáč.

Použijeme na ní kouzelnou květinu  z hor a konečně s  ní můžeme pokecat. žekne

nám něco o dračí jeskyni a taky o splašené hůlce Evelýně. Dozvíme se, že se dá

zlikvidovat mírným povařením ve zvláštní polévce. To jsou věci !


   Půjdeme se podívat k dračí jeskyni.Před ní narazíme na rytíře,který se kle-

pe strachy. Na zemi najdeme druhý kámen a jdeme do jeskyně.Tam najdeme hromadu

pokladu a hlídá ji  - kdo jiný než můj táta. On vždycky dal na dodržování dra-

čích tradic. V hromadě najdeme prsten a promluvíme s tátou. Nemůže prý usnout,

protože mu zvoní v uších. Pochopil jsem, že ten zvuk je skutečný a že ho vydá-

vá brnění klepajícího se rytíře.


   Vrátíme se k dutému stromu,kde jsme začínali a spodní cestou dojdeme k mra-

veništi.  Použijeme lžičku s cukrem a ulovíme mravence. Cestou nshoru z mýtiny

objevíme ležícího a flákajícího se trola.  Rozpohybujeme ho tím, že na něj pu-

stíme mravence a on uteče na most dělat svou práci. Na místě,kde ležel, najde-

me třetí kámen a ještě zjistíme,  že strom je upatlaný od smůly a můžeme jít k

šipkařovu domu. Začneme střílet prakem na ptáčka v hnízdě.Až se konečně trefí-

me a ptáček si naštvaně přestěhuje hnízdo, sebereme list, který spadl ze stro-

mu.  Podíváme se do šipkařova domku  a namočíme skřetí vousy do sazí, které se

vysypaly z komína.


   A opět půjdeme do hradu.  V kuchyni prohrábneme uhlíky v kamnech pohrabáčem

a přiložíme suchou větev. Tím parádně spálíme trpasličí guláš pro hradního pá-

na. Ještě než stačíme vylézt chodbou z hradu ven, dá hradní pán vyhlásit zákaz

pojídání trpaslíků. Tím jsme zachránili trpaslíky u obra a všineme si, že tru-

bačovi přitom spadne trubka . Dojdeme si pro ni a najdeme ji za dělem pod hra-

dem.  Od žebráka se dozvíme, že má hlad. Skočíme tedy do hradu do hodovní síně

a přineseme mu rakvičku se šlehačkou , ale než se vrátíme , zbyde z něho jenom

kostra. Neměl být tak vybíravej ! V kostře najdeme kliku od našeho okna.


   Půjdeme do  jeskyně k otci a přemluvíme ho,  aby zahrál na trubku.......no,

zahrál -  o jeho uměleckých vlohách si uděláte představu , když se dozvíte, že

rytíř před jeskyní se po tom koncertu roztřásl ještě víc-i když bych si myslel

že to už snad ani nejde. Při tom z něho vypadla nějaká lesklá součástka. Sebe-

reme ji a skočíme si na most promluvit s trolem. Použijeme lesklou součástku a

pouštíme na něj prasátko, až mu začne být horko.  Promluvíme s ním a on nám dá

své tričko.Tričko použijeme na rozklepného rytíře před jeskyní. Klepat se sice

nepřestane, ale aspoň už nezvoní a otec mohl klidně usnout. Půjdeme do jeskyně

začernit poklad dračími vousy. Teď by to chtělo ještě tátu znova probudit !


   Zajdeme k obrovi,  sebereme tam ozubené kolo a provázek. Dozvíme se od něho

recept na tu polévku pro uvaření hůlky a dostaneme bujón - základní přísada do

všech polévek. Je sice poněkud staršího data -  ale pro takovou hůlku je dobrý

až dost.  Půjdeme k Lenochovi , doplníme  jeho stroj droždím a ozubeným kolem,

promluvíme s ním a dostaneme lahvičku s koncentrovanou leností (u postele).


   Lenost použijeme u šipkovníku na červa.Na stromě vyrostly malé nezralé šip-

ky. Prozkoumáme je  a taky zamračeno oblohu. Chtělo by to rozfoukat mraky, aby

bylo sluníčko  a šipky mohly dozrát. Jdeme do hor , vysvobodíme vítr prstenem.

Použijeme na něj zelený list  (může to chvíli trvat, protože se musíme na vítr

listem trefit), vítr  se zviditelní a my ho požádáme , aby rozfoukal mraky nad

šipkovníkem. Vrátíme se k šipkovníku a sebereme spadlé šipky. Odneseme je šip-

kaři , který hned odběhne trénovat na terč na mostě.  Jenže nepozná,  že místo

terče už tam stojí skutečný trol a tak to pěkně schytá /vypadne mu přitom zvo-

neček, který zajdeme sebrat. Potom jdeme honem za otcem do jeskyně a probudíme

ho zvonečkem.


   Když otec uvidí začerněný poklad,nebude ho chtít hlídat a půjde pěkně domů,

jak se na správného otce nakonec sluší, ne ?


   Pro změnu zmizela maminka a jsme opět u dutého stromu (tam, co jsme byli na

začátku). Jdeme ke komediantovi,dáme mu scénář a přemluvíme ho, aby mě vzal za

pomocníka. Tím pádem nám dá klíč k truhle, ve které najdeme fakírskou píšťalu.

Skočíme ještě jednou ke skřetům,  zahrajeme na píšťalu  a levému skřetovi se z

boty vysoukají tkaničky. Tím získáme ponožku - poslední to ingredienci do hůl-

kové (ne Hůlkové !) polévky. Jdeme domů a do rendlíku s polévkou přidáme bujón

a skřetí ponožku.  Na zlomenou vařečku použijeme provázek a polévku zamícháme.

Použijeme kliku na okno a okno otevřeme. Teď začne polévka pořádně vonět a ten

smrádek se může krásně roztáhnout oknem až do lesa....


   Odejdeme z domku i z obrazovky před domkem a hned se vrátíme a načapáme

hůlku Evelýnu.  Pomůžeme jí do hrnce s polévkou a sadisticky se díváme, jak se

topí. Huráááááá !


KONÉÉÉC

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.