Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Číty:
IDDQD -nesmrtelnost
IDKFA -všechny zbraně, střelivo atd.
IDSPISPOPD -procházení zdí
IDBEHOLD -zobrazí menu
IDBEHOLDI -neviditelnost
IDBEHOLDV -nepřemožitelnost
IDBEHOLDR -radiační oblek
IDBEHOLDS -berzeker
IDBEHOLDA -automapa
IDBEHOLDL -zlepšení světla
IDCLEVxy -přechod mezi levely (číslo epizody x a patra y)
IDMYPOS -zobrazí vaši pozici
IDCHOPPERS -dostanete motorovou pilu
IDDT (na mapě) -nejřív zobrazí kompletní mapu, pak i nepřátele a věci
IDFA (od verze 1.4beta) -všechny zbraně, střelivo, ale bez klíčů
Tip :
Když projdete již více kol, jistě se dostanete do situace, že na vás bude útočit mnoho příšer najednou. Když po vás začnou příšery střílet, zkuste zaběhnout za nějakou příšeru tak, aby se střela trefila do ní. Zasáhnutá příšera nebude střílet do vás, ale do příšery, která se do ní - byť omylem - trefila.
(tip poslal Peter Hlodák)
Doplnění tajných míst :
Episode 2 level 5 - Command Center :
V tajném místě č.5 (viz. text v návodech) je Plasma Gun, která se dá sebrat jen pomocí plošiny, aktivace je v zarostlé (nějaký zelený porost) chodbě u kyseliny (na stěně je tlačítko a za ní je místnost s druhým tlačítkem. V tajném místě č.5 skočte do kyseliny a jděte do mezery - náboje do Plasma gun.
Episode 3 level 6 - MT. Erebus :
Do tajného Levelu se !dá! dostat skokem do modré ohrady (je potřeba se jen dobře rozběhnouit - vyzkoušeno !). Poslední Secret(y) jsou rozmístěné po celé mapě, resp. lávě (jsou to malé obdélníkové útvary), jsou v nich ukryté většinou antiradiační obleky a megahealthy a v jednom je Superarmor. Nevím, zda ke splnění všech secretů je potřeba najít úplně všechny "obdélníkové útvary", anebo jen něktoré.
(poslali Ľuboš "Cmelda" Kováč a Milan "Terrance" Kováč)
Napište na mapě IDDT a zobrazí se vám detail mapy :
1. ukaž mapu
2. ukaž objekty
3. zpět do normálu
Příkazové parametry :
Tyto parametry připisujte do souboru doom.exe :
@x použije k se k načtení parametrického souboru x
-altdeath aktivuje Deathmatch 2.0 (v1.4 a vyšší)
-avg ukončí hru po 20 minutách
-cdrom použije adresář C:/DOOMDATA pro data (nenačítá z CD)
-comdev vývojový parametr, mapování textur
-config x načte alternativní konfigurační soubor x
-control ???
-dethmatch spustí hru jako NetDoom v modu Deathmatch*
-debugfile x vypíše debugovací informace do souboru x.txt
-devparm spustí hru v Developer modu, F1 típne obrázek
-episode x start v epizodě x (1-3)*
-GUS použije originální mapování nástrojů u zvukovky GUS
-GUS1 použije nové mapování nástrojů u zvukovky GUS (default)
-fast Nightmare obtížnost bez respawn**
-file x.wad použije externí x soubor PWAD*
-loadgame x sputí hru z uložené pozice x (1-6)*
-maxdemo specifikuje maximálmí velikost .LMP záznamu*
-nodes x spustí hru jako NetDoom s x hráči
-noblit interní přepínač, nepoužitelný
-nodraw interní přepínač, nepoužitelný
-nojoy zakáže používání jojsticku
-nomonsters spustí hru bez monster*
-nomouse zakáže používání myši
-nomusic zakáže hudbu
-nosfx zakáže zvuky
-nosound zakáže hudbu i zvuky
-opl3 přehrává stereo hudbu přes OPL-3 na PAS16
-phase umožní ''phase shifting'' na zvukovce PAS16
-playdemo x přehraje nahrané demo x*
-record x nahrává demo x až do konce hry nebo smrti hráče*
-recordfrom 0-5 x nahrává demo uložené od hry*
-regdev vývojový parametr, mapování textur
-respawn monstra ožívají (nefunguje na Nightmare obtížnost)
-shdev vývojový parametr, mapování textur
-skill x spustí hru na úrovni x (1-5)*
-statcopy ???
-timedemo x spočítá počet překreslení obrazovky během dema x
-turbo x zrychlí vás na x úroveň (1-255)
-warpxy spustí hru na x epizodě (1-3) a y patře (1-9)
-wartxy nahraje PWAD pojmenovaný ExMy.wad
* nevyžaduje parametr -devparm
** musí se psát dohromady s parametrem -warp
Pokuste se nastavit síťovou hru se (př.) třemi hráči s následujícími parametry :
doom -net 3 -left
doom -net 3
doom -net 3 -right
Potom dejte "levý" a "pravý" monitor vedle vašeho "prostředního" monitoru jako VR konfiguraci, takže když se otočíte stranou, uvidíte obrazovku v 90° ... Super !!
HEX editace vašich save souborů :
DOOM 0.99 DOOM 1.01
VÝZNAM BAJTU OFFSET BAJTU OFFSET BAJTU
Pistol 0B2h 0B8h
Shotgun 0B6h 0BCh
Chaingun 0BAh 0C0h
Rocket Launcher 0BEh 0C4h
Plasma Rifle 0C8h
BFG 2000 0Cch
Bulls 0DEh 0E4h
Shells 0E2h 0E8h
Rockets 0EAh 0F0h
Cells 0E6h 0ECh
Blue Card 7Ah 82h
Yellow Card 7Eh 86h
Red Card 82h 8Ah
Blue Skull Key 8Eh
Yellow Skull Key 92h
Red Skull Key 96h
Skaphander 76h
Invisiblity 72h
Map 72h 78h
(poslal Kuchařík Petr "merlin")
Máte nadupaný počítač a hrajete na něm dooma ?
Stáhněte si program GLDOOM. Získáte tím o poznání lepší grafiku a podporu zvuku pod windows. Pokud někdo znáte přesnou adresu, odkud se ještě dá stáhnout, napište nám !
Jak jsem zjistil, nyní se již na internetu nedá program GLDOOM sehnat. Vytvořil jsem proto stránku http://enginedoom.wz.cz, kde naleznete gldoom engine, nějaké wady také další enginy pro Dooma.
Pozn. redakce : nám ovšem tahle stránka nefunguje taky. Tak nevíme... Poslední informace : uvedená stránka by prý už zase měla fungovat !!
(poslal Rosický Pavel)
Cheat IDMUS se dá použít i v Doomu 1 - stačí napsat IDMUSxy, přičemž x je číslo epizody a y je číslo patra.
Tip, ve kterém je napsáno, že se dá zařídit, že příšery střílejí samy na sebe (když míří na hráče, ale trefí se do jiné), ale neplatí pro příšery stejného druhu (Imp na Impa střílet nebude) a dále nemohou na sebe střílet Hell Knight a Baron Of Hell. Na Pain Elemental také nebudou schválně střílet, protože vypouští duše, které ubližují a dotčené příšery budou útočit na ně. Arch-ville může ublížit někomu jinému, ale jemu to nikdo nevrátí. Neplatí to pro nepřátele, kteří střílejí olovo (Zombieman, Shotgun guy, Heavy Weapon Dude a The Spider Mastermind) a pro duše (Lost Soul).
(poslal Horák Ondřej)
Během hry napište některý z těchto cheatů :
idclip - procházení stěnami
fhhall - zabije všechny nepřátele v levelu
fhshh - budete neviditelní až dokud nezaútočíte na nepřítele.
(poslal Janovic Jan)