1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Dizzy 6: Prince of the Yolkfolk
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Dizzy 6: Prince of the Yolkfolk - CZ

Na začátku vezměte list, zápalku a vědro. Postupně je poskládejte ke dveřím v pořadí : list - zápalka - vědro. Jděte vlevo k trolovi a u něho si vezměte krompáč. Nedotýkejte se ho, jinak přijdete o zdraví ! Jděte zpět a vyskákejte nahoru k takové postavě, promluvte s ní, dá vám lítající koberec, ten ale neberte. Jděte dál, až k takovému lvu. S ním si taky promluvte. Vedle něho si vezměte krabici. Poté skočte na mraky a seberte tam noviny. Spadněte z mraků a jděte ke kamenu. U něj použijte krompáč. Kámen se rozvalí a vy jdete do jeskyně. Vyskákejte až nahoru a vezměte si tam zlato. Jděte vpravo k loďce, pozor nesmíte se utopit ! Skočte na loďku a jeďte až k převozníkovi. Tomu dejte zlato a ještě jednou s ním promluvte. Jděte do lesa k takovému skřetovi. Vedle něj dejte krabici. Vylezte nahoru k domu. Dostanete se až k takové propadlině, přes kterou se nemůžete dostat. Na kraj dejte noviny a propadlina se zacelí. Přes mraky skočte do hradu. Zde vezměte harfu a výtahem jděte zpět. U domu vylezte úplně nahoru a poté vlevo přes mraky. Dostanete se k andělovi, se kterým si pokecáte a poté mu dáte harfu. Anděl vám za ní dá sýr. Ten dejte do bedny u skřeta. Skřet do ní vleze. Vezměte bednu a odneste jí k trolovi, který uteče. Jděte dál do hradu, vezměte si zde motor a klíč. Poté jděte k převozníkovi a dejte mu motor. Ten ho dá na svojí loďku a ta bude rychlejší. Za motor vám dá svojí kosu. Kosu potom položte ke kytkám na hradě, které vám blokují vstup. Po cestě si vezměte trubku. Jed nechte být. Potom se dostanete do místnosti se zlým dizzym.


Dole na můstku je klíč. Ten však neberte, zlý dizzák by vás shodil. Potom jeďte nahoru výtahem k spící dizzce. Dveře otevřete klíčem. Na konci hradu pak vezměte ještě pinzetu. Jděte ke lvovi a použijte pinzetu. Lev vám dá trn. Vezměte ho a jděte k ženské s kobercem. Dejte jí trubku, ona vám dá knížku. Jděte k zlému dizzákovi a někde položte trn. Jděte na druhou stranu, aby na něj dizzák šlápnul. Poté si vezměte klíč. Jděte do druhého hradu k ovládání padacího mostu. Použijte klíč. Jděte po padacím mostu až k princezně, promluvte s ní. A poté jí dejte knížku. Ona vám dá vlajku. Vlajku pověste nahoře na hradě. Promluvte si s ženskou a poté s králem. Nakonec běžte k spící dizzce a probuďte jí. Musíte mít sesbírané všechny třešně (je jich 20). A to je vše.


Zde uvádím, kde naleznete skryté třešně, na ostatní narazíte cestou :


1 - Jak je anděl, tak pod ním na mraku

2 - U pinzety nahoře na mraku

3 - U převozníka za rádiem

4 - V chaloupce

5 - Pod pinzetou v hradu


Za celou hru jsem nepoužil tyto předměty :


Chleba - Na hradě s princeznou

Jed - Na hradě s dizzákem

Létající koberec - Na začátku u ženský


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.