1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Discworld Noir - návod

Návod dodal : Lukáš "Flash" Londák - C.F.M.N+L Team



Ještě  než  se  do  téhle  úžasné  hry  pustíme,  několik  slov úvodem. To, že

používáním návodu  se ukrádáte o  výborný pocit z  hraní, jistě víte,  bohužel

v tomhle případě to  platí dvojnásob. Právě strašné zákysy  a následná euforie

mne donutily  tak vysoko ocenit  tuhle hru. Pokud  tedy budete používat  návod

často, může se stát, že se vám hra nebude líbit tak, jak se líbila mně.


Další  drobností je  fakt, že  tento  návod  je nejkratší  cestou k  vítězství

a neobsahuje spoustu  úkonů, z nichž  získáváte zajímavé informace,  které vám

pomůžou lépe pochopit děj hry. Taktéž v návodu nerozlišuji pravé kliknutí myši

od double-kliknutí levým tlačítkem. Na to  ovšem jistě přijdete sami. A tak už

jen příjemnou zábavu a zase tenhle dokument pěkně zavřete !



1) Act I


Jen co vaši kancelář opustí Carlotta,  vydejte se do přístavu. Promluvte si se

Scopletem  a zeptejte  se ho  na pasažéry,  Milku a  Mundyho. Opusťte  přístav

a jděte  do Café  Ankh. Než  vejdete dovnitř,  jděte vpravo  a seberte páčidlo

z vozíku. Teď teprve vstupte do kavárny.  Uvnitř si promluvte s Nobbym o lodi.

Nechejte ho být a jděte za kapitánem  Jenkinsem. Ten vám toho zatím moc nepoví

a tak  se  vraťte  do  přístavu.  Pokud  stojí  vlevo námořník, zopakujte svůj

příchod  a už  by tam  být neměl.   Jděte k  truhlám a  po mocí  páčidla jednu

otevřete. Uvnitř lodi  vylovte z vody etiketu a podívejte  se na doupě v rohu.

Vylezte  ven a  přejděte na  druhou  stranu.  V malé  kóji prohledejte  postel

a s popsaným útržkem opusťte loď.


Ze  své kanceláře  jděte za  Nobbym na  policejní stanici.  Nic zajímavého vám

nepoví, ale  cestou ven byste měli  potkat trolla jménem Malachite.  Dá vám za

úkol  najít Thermu  a adresu,  kde se   máte začít  ptát. Jděte  tedy do  baru

Octarine Parrot  a promluvte si  s barmanem  o  Mundym. Nic vám  neřekne a tak

počkejte, až Sapphire  dozpívá, optejte se jí na Thermu  a Malachita a vyjděte

z baru. Cestou do Café Ankh se stavte u sebe v kanceláři, budete mít návštěvu.

V kavárně byste měli potkat starou známou. Ilsa vám poví něco sobě, když se jí

zeptáte na  Milku, a pomůže vám  také přečíst etiketu z  lodi. Odejděte z baru

a jděte  ke  skladu  na  molu  5.  Promluvte  si  s  hlídačem  a jděte za roh.

Obhlédněte  situaci  a  prohlédněte  si   okénko  na  střeše.  Pěkné,  bohužel

nedostupné.  Jděte  za  Malachitem  do  Rhodanovy  dílny.  žekněte mu o Madame

Lodestone a on  vám poví, že by rád  viděl tělo. Dobrá tedy. Jděte  na stanici

a optejte se na mrtvou zpěvačku Nobbyho. Jděte do mausolea a zkuste prozkoumat

hrobky. Vraťte se do své kanceláře a na zemi najdete lístek od Carlotty. Jděte

hned za ní,  dveřníkovi dejte pozvánku a podívejte se  na obraz nad dveřmi. Až

Carlotta přijde,  nechejte se od ní  p rovést mausoleem. Cestou  si vás zavolá

hrabě Von Uberwald a tak s ním dejte řeč. Až Carlotta odejde z mausolea, jděte

za  Malachitem  a  vezměte  ho  k  hrobce  Madame Lodestone. Prozkoumejte tělo

a vezměte si diamantový  zub. Nyní se vraťte ke  skladu. Máte nástroj potřebný

k vyšplhání k okénku  a tak jej použijte. Dovnitř  se dostanete pomocí páčidla

a pokud  budete pozorní,  všimnete si   krabičky zápalek  na zemi.  Seberte ji

a chybějící kout  doplňte útržkem z lodi.  Jděte tedy do baru  Octarine Parrot

a ukažte zápalky Mankinovi. žekne vám o Mundym a tak se za ním jděte podívat.



2) Act II


Po nepříliš příjemném probuzení si pořádně prohlédněte provaz u stropu, zprávu

na stěně,  Mundyho boty a než  odejdete dolů, použijte zápis  "frayed rope" na

Mundyho boty. Nyní si  promluvte s Mankinem. Když se ho zeptáte  na to, v jaké

poloze Mundy zemřel a budete ho  chvíli dusit, dá vám zvláštní peníz. Zeptejte

se ho ještě, proč Sapphire lhala a vstupte do její šatny. Pro své bohatství má

rychlé  vysvětlení  a  tak  neváhejte  a  jděte  vše  zkontrolovat  do  kasina

Saturnalia.  Po malém  teátru si  promluvte s  Whirlem o  penězích, které jste

viděl  u Sapphire.  Nebude vám  chtít  říct  nic zadarmo  a tak  ho podplaťte.

Zopakujte otázku a vraťte se do baru. Zeptejte se Mankina na peníze a jděte za

Sapphire.  žekněte jí  o tajné  schůzce, o  jejích prohrách  a zatlačte na ni.

Domluví vám schůzku  s Thermou, a tak ji prozatím  nechejte být. Nyní jděte za

hrabětem a cestou  se na jeho osobu zeptejte  dveřníka. Hraběti pak připomeňte

jeho společníka a  dostanete další úkol a fotku. Vraťte  se do kasina, řekněte

Carlottě o  Mundyho smrti a zeptejte  se jí, zda-li ho  zabila. Opusťte kasino

a jděte do přístavu. Scopletovi ukažte fotku a vydejte se na stanici. Zeptejte

se Nobbyho na  Reginův kočár. Jděte na Maudlinský most  a prohlédněte si stopy

na zemi, zábradlí,  seberte kus látky a jděte do  přístavu. Zde použijte kotvu

na provaz a vraťte se na most. Pokuste se vytáhnout pomocí kotvy kočár z řeky,

ale nemáte dost síly. Jděte tedy za  Malachitem, požádejte ho o pomoc a ukažte

mu, že  máte potřebné náčiní.  Až kočár dopadne  na dlažbu a  Malachite opustí

scénu, použijte  fotografii na Reginovo  tělo. Vraťte se  do kanceláře a  opět

uvidíte známou tvář.  Promluvte si s Horstem a jděte  za Carlottou. žekněte jí

o meči a u ní doma se zeptejte  na náklad na Milce. Až dostanete doklad, jděte

s ním  za  hlídačem  u  skladu.  Po  získání  dalších  informací jděte k cechu

Archeologů a podobných  individuí a u dveří si  promluvte s hlídačem. Zeptejte

se ho  především na Ilsu  a jejího přítele.  Jděte do Café  Ankh a Samaela  se

zeptejte na  barely s vínem. S  klíčem utíkejte k sklípku  a vstupte do vnitř.

Promluvte si  s Ilsou a  zeptejte se jí  také na bedny  s nápisem Varberg. Než

odejdete, prohlédněte  si krabici s  příjemci vína. Jděte  do kasina a  ukažte

Whirlovi klíč. Projděte  k sejfům a použijte na ně  klíč. S přívěškem jděte do

chrámu a ukažte  jej Malaclypseovi. Vraťte se do  své pracovny, prohlédněte si

zprávu o schůzce a navštivte Malachita. žekněte mu o schůzce a jděte na ni.


Na  otázky vyšetřovatelů  odpovídejte  libovolně,  stejně skončíte  ve vězení.

Pokuste se chytit  myš, která občas vyběhne a  zastaví se uprostřed místnosti.

Až zaběhne do  díry ve zdi, prozkoumejte otvor, vytlačte  kvádr a dostanete se

do tajné  laboratoře. Jděte dozadu  a podívejte  se  skrz díru ve  zdi. Až vás

propustí, použijte  zprávu "hiding place" na  lokaci Patrician´s Palace. Jděte

tam a vpravo u barelů s vínem si prohlédněte zeď. Vylezte pomoci kotvy nahoru,

vraťte se a znovu použijte zprávu o úkrytu, te ntokráte na zeď. Jděte za Ilsou

a řekněte jí, co jste našli.


V cechu archeologů  se seznamte s  Laredou Cronk a  jděte o ní  říci Horstovi.

Vraťte se do  cechu a vyřiďte Laredě vzkaz. Až  zmizí, prohlédněte si knihovnu

a zatáhněte  za připevněnou  knihu. Vstupte  do tajné  skrýše a prohlédněte si

panel a upozornění. Jděte do kasina  a nabídněte Warbovi přívěšek. Zeptejte se

ho,  co dělá  a až  vám poví,  že pracuje  pro Unseen  Securities, řekněte  mu

o Vault 51. S  šifrou utíkejte k zámku a použijte  ji na panel. Uvnitř "spíže"

použijte  zprávu "Mandy  hung upside  down  and  killed "  na zprávu  "Azile".

Výsledek, tedy 3712V,  použijte na bedny ve skladu.  Otevřít skleněnou vitrínu

diamantovým zubem by už neměl být problém a vy můžete vesele vyjít na ulici.



3) Act III


Tak a  jste vlkodlak !  Promluvte si  s  Gaspodem a přečtěte  si dopis. Změňte

podobu a  sledujte stopu svého  vraha. Měla by  vás přivést k  Saturnalii. Zde

seberte  mech ležící  vedle obrysu  těla a  jděte do  své kanceláře.  Až Nobby

vypadne,  seberte páčidlo,  změňte se  ve vlkodlaka  a nasbírejte  nové pachy.

Další místa pro sběr pachů jsou: místo, kde zemřel Malachite, Rhodanova dílna,

Mundyho  pokoj,  Sapphiřina  šatna  (zde  porovnejte  své  dva  vzorky s dvěma

v místnosti  a   měli  byste  v  nich   poznat  Mankina  a  Sapphire)   a  zeď

u PatricianÝs Palace (zde srovnejte zápach vraha  se zápachem u sudů s vínem).

Jděte do  vinného sklípku Café  Ankh a pomocí  páčidla vnikněte do  jednoho ze

sudů. Uvnitř paláce jděte za roh a ve vlkodlačí podobě si poslechněte rozhovor

za dvojitými dveřmi.


Nyní  jděte za  hrabětem Von  Uberwaldem, který  má od  této chvíle příjemného

společníka, a ukažte mu svůj mech. Vpustí vás do knihovny, kde si o něm pomocí

indexových  kartiček budete  moci zjistit  spoustu důležitých  věcí. Jen co se

dozvíte, kde roste, konzultujte knihovnu ohledně stok. Hned se do nich vydejte

a následujte vrahův  pach až do  jeho doupěte. Zde  prohledejte smetí na  zemi

a seberte přívěšek. Můžete si ještě popovídat  s malou Smrtí, ale raději jděte

rovnou  za  Leonardem  a  Two  Conkers  a  ukažte  jim přívěšek. Nyní jděte za

Mankinem a  optejte se ho na  vraždu obchodníka. Podívejte se  na tabuli vedle

dveří  a  jděte   do  šatny.  Porovnejte  pach  parfému   s  pachem  Sapphire,

zkontrolujte ještě ve  vlkodlačí formě zápach vycházející z  lahvičky a parfém

si  vezměte. Nyní  navštivte universitu,   požádejte o  místo, zeptejte  se na

vraždu čaroděje  a až dostanete za  úkol uklidit pokoj studentů,  proměňte se.

Prohlédněte  si  tabuli  a  zpět  v  lidské  formě  otevřete jednu ze skříněk,

prolistujte knihami a  použijte zprávu "Temple of Anu-anu"  na tabuli. Opusťte

universitu a vraťte se.  Nyní už by ve skříňce měl být  hledaný spis, a tak na

něj použijte přívěšek. S výčtem jmen jděte za Mooncalfem do chrámu a ukažte mu

jej.  Obejděte chrám  a na  hřbitově  vlezte  pod skleněné  okno. Proměňte  se

a vyslechněte konverzaci. Nyní zajděte opět do  university a jděte až k dveřím

do knihovny. Dveřníka se zeptejte na vraždu čaroděje. Jděte k cechu obchodníků

a na  hlídače  použijte  zprávu  "Dead´s  men  pointy  boots". Jděte k hraběti

a zeptejte se  dvakrát na obchodníkovu  smrt. Nechejte si  od dveřníka zavolat

Carlottu, a  až sluha zmizí,  proměňte se. Nechte  Carlottě zprávu a  jděte do

Café Ankh. Kupodivu  už zde Carlotta bude a tak  si s ní popovídejte. Zeptejte

se jí také  na Malachitovu smrt a na  její alibi (Pokud to zde  ještě nepůjde,

zkuste to znovu,  až odejde, v její domě.  S novou zprávou jděte do  chrámu za

Malaclypsem  a  řekněte  mu  o  Erratě.  Požádejte  ho  také  o pomoc s tajným

setkáním. Až budete uvnitř vnitřní kaple,  vlezte do podstave a na Mooncalfovu

nohu  nalijte parfém.  Sledujte stopu  až k  tajné centrále  vyznavačů Anu-anu

a vyslechněte jejich rozhovor.


Vraťte se do  centrály fanatiků, prohlédněte si pomalovanou  stěnu a namalujte

si  symbol  do  notesu.  Jděte  do  knihovny  Von  Uberwaldů a jak symbol, tak

prapodivné jméno,  které zaznělo na  setkání, prověřte. Vraťte  se do klubovny

fanatiků  a použijte  zprávu "Counterweight  killings" na  mapu města. Opusťte

místo a jděte na Dagon Street. Páčidlem vylamte prkna v okně a vlezte dovnitř.

Prohledejte  smetí  na  zemi  a  prohlédněte  si  kost.  Nyní jděte do divadla

a seberte leták. Běžte ho prověřit do knihovny a vraťte se zpět. Jděte k pódiu

a přetransformujte  se. Na  stopy na  zdi načmárejte  Elwer sign  a v  podzemí

použijte zprávu "Eight great tragedies" na  symbol na zemi. Jděte zpět na mapu

a navštivte poslední lokaci. Zde se schovejte do křoví a zbytek už se odehraje

sám.



4) Act IV


Až se  všechno pokazí, prohlédněte  si nápis na  zdi, prohledejte zával  vedle

Warba a odejděte do centrály fanatiků. Po Gelbově smrti seberte amulet a jděte

s ním za  Mooncalfem do chrámu. Bohužel  zatím vám nic neřekne  a tak jděte do

knihovny  a  jak  amulet,  tak  Nylonathatepa  tam  zkontrolujte. Vraťte se za

Mooncalfem a  tentokrát už vám  o amuletu řekne  něco víc. Po  jeho odchodu ze

scény  navštivte  Rhodanovu  dílnu.  V  místě,  kde  stával Malachite, seberte

obvazy, ukažte je  Rhodanovy a zeptejte se ho na  Foida. Jděte na Dagon Street

a zaťukejte  na dveře  naproti baru  s okousanou  nohou. Foida  se zeptejte na

amulet a na Satrapův kontakt. Nyní  navštivte Leonarda a Two Conkers a řekněte

jim o  Radiant Trapezohedronu. Dostanete  mapu. Zkuste jít  do university, ale

nejde to,  a tak jděte  na stanici a  řek něte Nobbymu  o Gelidovi. Až  vám dá

propustku, zamiřte do university a  rovnou ke dveřím do knihovny. Prozkoumejte

krev na zemi a až Satrap sletí  ze střechy, vezměte ze země astrolab, použijte

mapu na mozaiku  na zemi, řekněte golemovi, ať nastaví  telskop na skupinu tří

malých hvězd, podívejte se do teleskopu a vyražte do mausolea.


Použijte  astrolab  na  nebe  a  nalezené  sošce  otočte hlavou. Uvnitř hrobky

použijte peníz  na tyčku na  víku a až  se rytíř vzbudí,  ukažte mu meč. Venku

o něj sice přijdete, ale nic se  neděje. Ve své kanceláři pořádně prozkoumejte

nález z hrobky a  měli byste vědět, kde Horsta hledat. Vydejte  se tedy za ním

a až budete mít  meč a Carlottu odvede Hlídka, jděte  za Leonardem. Jeho stroj

je hotový, jen  je potřeba najít vhodnou startovací plochu.  Jděte tedy k díře

ve zdi a odkliďte suť. Vraťte se  za Leonardem a můžete startovat. Naskočte na

stroj, ale  ještě není všechno úplně  v pořádku. Namalujte tedy  na bok stroje

Elwer sign a zkuste to znovu.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.