1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Diablo 2
Diablo 2 - návod
Autor: Doupě

Dříve, než začneme, rád bych řekl pár věcí, které se týkají aktů (nemyslím tím

obrazy), do  kterých je hra členěna.  Jejich počet činí celkem  čtyři, přičemž

poslední čtvrtý je  svým způsobem originální a jedinečný.  Každý z prvních tří

se skládá ze šesti úkolů. Ůkoly vám  zadávají NPC postavy ve městem a v jednom

případě i  kniha, kterou najdete  na svých cestách.  Pokud zavítáte do  nějaké

oblasti či  dungeonu dříve, než dostane  úkol zadán, pak se  vám v knize úkolů

sám  objeví. Poslední  šestý úkol  je vždy  typu "najdi  a zabij". Jak správně

hádáte poslední potvůrka  je tak trochu tužší a  u každé se mi stalo,  že jsem

i minimálně jednou zemřel,  dá-li se to tak v Diablu  II nazvat. Čtvrtý akt se

skládá jen ze  tří úkolů, avšak ten třetí je  stejného typu jako u předchozích

aktů šestý. Navíc se  odehrává v jiném prostředí a už v  něm jde o zcela jinou

věc,  poněvadž zde  už zachraňujete  celé lidstvo  a nejen  jedno město,  jako

v třech předchozích aktech.


Ještě  bych  rád  zmínil  věc  příběhu,   který  nebyl  v  ani  jedné  recenzi

prezentován, což považuji za velkou chybu. A poněvadž se týká i návodu, tak tu

drobnost napravím. Tou drobností je příběh, přičemž navazuje na  děj Diabla I.


Duch Diabla byl  uvolněn do poutníka (hrdina z Diabla  I), který odešel hledat

své bratry - Mefista a Baala. Poutník sice s duchem Diabla bojoval, ale byl to

boj,  který nemohl  v žádném  případě vyhrát.  Jedna z  malých proher se stala

i v bezejmenné hospodě. Tímto výbojem  Diablovy moci byla celá hospoda zničena

a přežil jediný muž  (Vypravěč našeho příběhu muži zahaleného  do kápě), který

pak dělal  poutníkovi průvodce. Tento  muž se navždy  zapsal do dějin  Svatyně

krvavým písmem.



Akt I - Rogue Encampment


Váš příběh začíná v táboře zlodějů a Sester nevidomého oka.


První úkol vám zadá nejvyšší kněžka Sester nevidomého oka Akara. Musíte jít do

lokace zvané Blood Moor a v dungeonu Den of Evil pozabíjet vše živé a nemrtvé.

Odměnou je, vždy hodící se dovednostní bod (skill point).


Ůkolem druhým  vás pověří Kashya.  V oblasti Burial  Grounds musíte zabít,  na

začátek docela tuhého Blood Ravena. V tomto případě výrazem "tuhý" nemíním, že

se jedná o  silného protivníka, ale protože umí  oživovat zombie. Odměnou bude

sličná  amazonka.  Navíc  po  splnění  tohoto  úkolu  si  budete moci u Kashye

kdykoliv najmout novou amazonku (někdo takový je v každém městě).


Třetím úkolem vás  bude opět obtěžovat Akara. V Dark  Wood je Tree of Infinus,

který má  v "náprsní kapse"  Scroll of Infinus.  Do Temného lesa  se dostanete

přes dungeon (Undergraund Pasage), jehož vchod se nachází v lokaci zvané Stony

Field. Se svitkem  se vraťte k Akaře, která jej  vyluští. Jděte znovu do Stony

Field k Cairn  Stones (pět vysokých kamenů vytvářejících  kruh) a aktivujte je

ve správném pořadí, které je znázorněno  právě na svitku. Vytvoří se portál do

Tristramu  (vesnice z  jedničky), kde  musíte najít  a zachránit  Deckar Caina

ů posledního  z Horadrimu.  Stráží ho  nikdo jiný,  než bývalý  kovář Griswold

a nyní  zabiják  pokřivený  Prvotními  zly.  Pak  se  vraťte do tábora zlodějů

a promluvte  si  s  Cainem  a  Akarou.  Cain  vám  bude  od nynějška neomezeně

identifikovat předměty a Akara vám věnuje magický prsten.


Čtvrtý úkol  je právě ten  jediný, kterým  vás  pověří kniha ů  The Moldy Tome

v Stone Field. Vyšle vás do lokace  Black Marsh (vedle Temného lesa), kde jsou

ruiny  pradávné Forgotten  Tower. V  ruinách je  vchod do  The Cellar Dungeon,

které musíte prozkoumat  a vymítit ďábla Countess, což  spočívá v jeho zabití.

Jedná se  o lučištnici, ke které  když se příliš nepřiblížíte,  tak si vás ani

nevšimne  a vy  ji můžete  lehce zabít  z dálky.  Po její  smrti se  z truhly,

u které stojí vysype mnohokrát mnoho hromádek se zlaťáky, jako odměna.


Pátý úkol  po vás bude chtít  kovářka Charsi, má totiž  zájem o dávný artefakt

The  Horadric  Malus,  jenž  se  nachází  v  Monastery  Barracks,  vedle Tamoe

Highland.  Po  té  co  Charsi  přinesete  kladivo,  získá novou nabídku Imbue.

Vyberte tuto nabídko a vložte na pole s kovadlinou jakýkoliv nemagický předmět

a svoji volbu  potvrďte. Z nemagického předmětu  máte rázem magický a  úkol je

kompletní.


Šestý a poslední úkol v tomto rádoby městě vám zadá Deckar Cain. Jedná se, jak

už jsem říkal, o vyhledání a  následné zabití konečné příšery. V tomto případě

jde  o Andariel,  jejíž doupě  najdete  v  The Monastery  Catacombs. Jděte  do

Monastery Barracks a  přes Jail Levels do Inner Cloister.  Tam je pak vchod do

katedrály  (Cathedral),   odkud  sejděte  do  katakomb   (The  Catacombs).  Po

triumfálním  návratu  do  tábora  zlodějů  musíte  ještě  promluvit s Warrivem

o cestě na východ a šestý úkol je splněn.


Vypravěč se i s Poutníkem vydal do Lut Gholeinu. Mnoho dní putovali pouští, až

jedné noci  spatřili Lut Gholein  na břehu velkého  moře. V noci  se Vypravěči

zdál sen  o uvěznění Baalova  ducha do těla  kouzelníka Tal Rashi,  a uzavření

kobky archandělem Tyraelem. Mnoho paladinů a kouzelník Tal Rasha chtěli zničit

Baala a  uzavřít jeho duši do  posvátného Kamene duše. Jenže  při útoku na Tal

Rashu byl Kámen rozbit na mnoho malých kousků. Tal Rasha proto prořízl Baalovi

krk a do rány zasadil největší úlomek rozbitého Kamene duše, který jím daroval

archanděl Tyrael.  Ten se u  nich náhle objevil  a zašeptal Tal  Rashovi: "Tvá

oběť se bude vzpomínat dlouho, vznešený mágu".  Po té je Tyrael odvedl k sérii

tajemných jeskyní, kde  byl Tal Rasha za pomoci  nejmocnějších kouzel přikován

nezničitelnými pouty ke skále. Pak mu Tyrael zabodl do hrudi úlomek s Baalovou

duší  a místo  navěky zapečetili,  alespoň  si  to mysleli.  Když se  Vypravěč

probudil, řekl Poutník,  jako kdyby uměl chodit ve snech,  že uvězněný je jeho

bratr. Následujícího rána došli do Lut Gholeinu.



Akt II - Lut Gholein


Možná vám nebude  první úkol příliš vonět, protože Atma  vás vyšle do stok Lut

Gholeinu (Lut  Gholein sewers). Tam  musíte najít a  zabít Radamenta, po  němž

zůstane  Book of  Skill. Za  odměnu  vám  Atma "sjedná  schůzku" s  lordem Lut

Ghoelinu Jerhynem.  Dále je v  doupěti Radamenta truhla,  ve které se  nachází

Horadric Scroll.


Tím začíná váš  druhý úkol, jímž vás potěší Deckar  Cain (bude v každém městě,

do  kterého zavítáte).  Tento úkol  je časově  náročný a  splníte jej  až před

koncem aktu. Musíte  totiž složit mocnou hůl, která vám  pak otevře průchod do

Tal  RashaÝs  Chamber.  Nejdříve  musíte  najít  Horadric Cube, nacházející se

v Halls of the Dead v lokaci  Dry Hills. Tento mocný artefakt dávné civilizace

(Deckar Cain je  poslední z Horadric) je schopen  složit mocnou hůl dohromady.

Ta je nyní rozdělena na dvě části - Horadric Shaft a Horadric Headpiece. Shaft

se nachází v  Maggot Lair (Far Oasis) a Headpiece  v Claw Viper Temple (Valley

of Snakes).  Pak obě části  vložte do Horadric  Cube a klikněte  na Transmute.

Nyní máte celou  hůl hotovu. Nicméně úkol skončí, až  ji vložíte v Tal Rasha´s

Tomb (Canyon of  the Magi) do Orifice a použijete.  Pak bude cesta k závěrečné

potvůrce Burielovi  volná. Musím podotknout,  že má zvrácený  smysl pro humor,

rád  si hraje  na kočku  a myš.  Nejdřív vás  zmrazí a  pak vás honí za účelem

svačinky.


Po  vašem vstupu  do lokace  Lost City  se vám  v knize  úkolů objeví, že máte

promluvit s Drognanem.  No a třetí úkol je  na světě. Vyšle vás do  Claw Viper

Temple,  kde  musíte  zničit  oltář  (Serpent  Altar).  Navíc  z  něj  vypadne

Headpiece.


Čtvrtý  úkol vám  zadá opět   Drognan. Tentokráte  vás vyšle  prohledat Arcane

Sanctuary, kam  se dá teleportovat  z podzemí paláce.  Nejdříve vás však  čeká

putování  harémem.  V  Arcane  Sanctuary  musíte  najít  a  přečíst  HorazonÝs

Sanctuary.  Tím se  objeví teleport  do  lokace  Canyon of  the Magi.  Také se

dozvíte,  která Tal  RashaÝs Tomb  je pravá,  neboť v  Canyon of  the Magi  je

dalších šest kobek falešných. Po přečtení HorazonÝs Sanctuary je úkol splněn.


Zároveň se tím aktivuje pátý úkol, který vás pošle promluvit si s Meshifem. Po

rozhovoru je úkol splněn.


Šestým úkolem vás pověří Jerhyn, jamile splníte první úkol. Musíte najít vchod

do Tal  RashaÝs Tomb, což se  splní po přečtení HorazonÝs  Sanctuary. Dále pak

musíte  zabít Buriela  (dobře rostlý  červ). Po  jeho zabití  prozkoumejte Tal

RashaÝs Chamber. Až narazíte na archanděla Tyraela, promluvte si s ním. Vraťte

se do města a promluvte si Jerhynem, který vám dá oprávnění plout přes moře do

nového města. Pak zajděte za Meshifem a  tím je úkol splněn. Tak hurá do další

aktu.


Vypravěč a  Diablo došli až  do Tal Rasha´s  Tomb, kde vprostřed  propasti byl

přikován ke skále Baal. Než stačil Diablo Baalovi vytáhnout jeho kámen z těla,

zadržel jej  archanděl Tyrael. Zatímco spolu  urputně bojovali, Vypravěč došel

až k provazovému  mostu, který vedl k Baalovi. Se  strachem v očích pohlédl na

Baala, ale místo něj viděl legendárního kouzelníka Tal Rashu. Ten jej vyzíval,

aby mu  rychle pomohl a  vytáhnul mu jeho  kámen z hrudi.  Vypravěč to udělal.

V tom okamžiku Tyrael  zvolal: "Ne,  nedělej to !".  Ale bylo  pozdě, Baal byl

volný.



Akt III - Kurast Docks


První úkol se vám  v knize úkolů objeví až po té,  co vejdete do Arachnid Lair

(Spider  Forest). Tam  se také  skrývá The  Jade Figurine.  Jakmile ji získáte

promluvte si  Deckar Cainem. Ten  vás pošle za  Meshifem, který vás  pro změnu

pošle za  Cainem. S ním si  popovídejte na téma Golden  Bird. Aby toho chození

nebylo málo, tak vás pošle za Alkorem. Ten vám, výměnou za Golden Bird, věnuje

lektvar, kterým si permanentně přilepšíte o 20 životů.


Druhým úkolem  vás pověří Hratli,  jenž vás vyšle  poohlédnout se po  předmětu

zvaném Gidbin ve Flayer Jungle. S Gidbinem se vrťte k Ormusovi. Dá vám odměnou

prsten  a  pošle  vás  promluvit  si  s  Ashearou.  Dá  vám  k dispozici svého

nejlepšího paladina, který se mi v džungli nesmírně hodil.


Třetí  úkol dostanete  paradoxně jako  první od  Deckar Caina.  Opět se  jedná

o úkol,  který vás  bude trápit  takřka  až  do konce  aktu. Musíte  totiž dát

dohromady  v  Horadric  Cube  Khalim´s  Will.  Ingrediencemi jsou Khalim´s Eye

(Spider  Cavern ve  Spider Forest),  KhalimÝs Brain  (Flayer Dungeon ve Flayer

Jungle), Khalim´s Heart  (Sewers v Kurast Bazar) a v  poslední řadě i Khalim´s

Flail  v lokaci  Travnical, která  se nachází  až za  lokací High Council. Pak

všechny ingredience vložte do Horadric Cube a ztransmutujete na KhalimÝs Will.

Tím  pak  musíte  rozbít  Compelling  Orb.  Tím  se  uvolní  cesta k Mefistovi

a zároveň splníte úkol.


O  čtvrtý úkol vás požádá Alkor, který bude chtít najít Lam EsenÝs Tome. Ta se

nachází  v  Ruined  Temple  v  lokaci  Kurast  Bazar.  Odměnou vám bude 5 bodů

základních satistik.


Pátý úkol je pořádně tuhý, neboť Ormus nechce nic menšího, než najít Blackened

Temple  v lokaci  Travnical. To  je sice  snadné, jenže  zde narazíte  na samé

kouzelníky s High Council v čele. Jedná  se o tři nejvyšší kouzelníky, z nichž

každý vyniká  v jednom druhu  magie. A hlavně  se umí uzdravovat  a je s  nimi

proto  dost práce  (hrál jsem  za nekromanta).  Po jejich  zabití je  cesta ke

Compelling  Orbu volná.  Pak se  vrťte k  Deckar Cainovi  pro radu  a úkol  je

splněn.


Cíl  šestého  úkolu  je  jasný,  rozbitím  Compelling  Orbu  se  otevře  cesta

k Mefistově  doupěti. Musíte  jej najít  a pak  zabít. Jakmile  skončíte svoji

práci,  vezměte jeho  Soulstone (MephistoÝs  Soulstone). Po  rozmluvě s Deckar

Cainem se objeví portál do čtvrtého města.


Diablo The Lord  of Teror se konečně sešel se  svými bratry. Vypravěč je zpoza

rohu pozoroval a trnul hrůzou a strachem  z toho co slyšel a viděl. Tři bratři

ů Diablo, Baal  a Mefisto společnými silami  magie otevřeli portál z  pekla do

našeho  světa.  Pak  se  Diablo  konečně  zbavil  lidské  schránky a zjevil se

Vypravěči  ve své  hrůzostrašné podobě.  Poté odpochodoval  do portálu, aby se

ujal  vlády nad  svými pekelnými  přisluhovači a  aby dal  konečně smrtelníkům

pocítit svoji moc. Vypravěč bezmocně tisknul v ruce Baalův Soulstone.



Akt IV - The Pandemonium Fortress


V  této lokaci, jak  jsem již uvedl na začátku, jsou  pouze tři úkoly. Nyní se

nacházíte  v poslední  baště Nebes,  která byla  vykoupena tisícovkami  životů

statečných bojovníků Světla. Okolí pevnosti bylo Diablovými sluhy zdevastováno

a život byl naprosto umrtven. Ty jsi poslední nadějí Svatyně.


První úkol  vám svěří archanděl  Tyrael, musíte se  porozhlédnout po Izualovi,

který se  nachází v lokaci Plains  of Despair. Izual je  anděl, který zběhl na

Diablovu stranu  a stal se jeho  služebníkem. Jakmile, jej najdete,  musíte je

zabít a také všechny jeho věrné. Po smrti se jeho duše osvobodí a vy se můžete

vrátit k Tyraelovi pro dva dovednostní bodíky.


Druhý  úkol  se  dozvíte  od  Deckar  Caina.  Musíte zničit Mefistův Soulstone

(MephistoÝs  Soulstone).  K  tomu   potřebujete  Hellforge  Hammer,  které  si

"zapůjčíte"  od kováře  u kovárny.  Jakmile jej  budete mít položte MephistoÝs

Soulstone na  Hellforge a s  kladivem v ruce  klikněte na Hellforge.  Zničením

Mefistovy podstaty se uvolní nesmírný počet zachráněných duší.


Třetí a poslední úkol hry vám zadá opět archanděl Tyrael. Musíte najít a zabít

Diabla v jeho svatyni (Sanctuary). Po  cestě narazíte na duši anděla Hadriela,

který vám  poradí, že k povolání  Diabla do jeho svatyně  musíte aktivovat pět

pečetí (Seals). Po smrti Diabla máte asi  90 sekund na to, abyste si posbírali

důležité věci a vychutnali si závěrečný filmeček.


Vypravěč pomalu dokončil svůj životní příběh.  Jeho Posluchač se jej zeptal na

kámen, který vytáhl z uvězněného Baalova těla. Když jej vypravěč vylovil z pod

košile,  chtěl  jej  po  něm  Posluchač.  Celý  ustrašený jej podal Posluchači

a řekl: "Vezmi si jej Tyraeli, vezmi!". Posluchač sáhl po kameni a prohlásil :

"Selhal jsi  smrtelníku, selhal. Já nejsem  Tyrael, já jsem Baal"  a sundal si

kápi. Pak vystrašeného Vypravěče zabil a na odchodu nechal celý chrám shořet.


Divotvůrcova  koncovka nám  hráčům dává  naději  na  vznik nové  hry z  názvem

Baalova pomsta.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.