Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Pozn. redakce : dostali jsme ještě jeden návod na tuhle adventuru, tak ho tady máte (ten starý je dole) a sami si rozhodněte, podle kterého se vám bude lépe hrát !
Návod byl vytvořen týmem Gaxoft®, jehož členy jsou Mara Šťastný alias Sid (doctor_martenes14w), Miloš Bartoníček alias Shorny, Jan Dohnálek alias Cepin Küller, Jara Páleník alias Kuzmic a Zdeňa Dohnálek alias Bebe.
Poté co domluvíte se šerifem, se podívejte na všechny věci, které jsou v místnosti, ale ještě tu prozatím nic neberte. Z této místnosti běžte do kuchyně, abyste si mohli promluvit s matkou. Z ledničky vezměte magnet, který vypadá jako smejlík J a jděte do obýváku, kde ze skříně seberte foťák. Jak budete vkoupelce, tak klikněte na skříňku a Mike si vezme nějaké léky. Léky, které jste právě vzali, se vám ale neobjeví v inventáři. Jděte z domu pryč a pak si zajděte promluvit s Jackem, který právě přijel. Na obrazovce s cirkusem můžete jít doprava i doleva a na obrazovce s Hardware pak dokonce i doprava. Pak se dejte do obrazovky s restaurací, kde je kulečník, ale to jen pokud jste tam ještě nebyli.
Promluvte si s Jimmem, který je u kulečníku a pak jděte na dvorek. Když se podíváte do koše, tak tam najdete ramínko, tak ho vezměte. Ramínko pak budete používat na otvírání zámků. Jděte k cirkusu a pak jděte ke kostelu, tady musíte zaklepat na dveře. Promluvte si s Ramirez o jejím zemřelém manželovi. Pak jděte zase k cirkusu a pak táhněte doprava. Použijte Look na křídový opis (Rittina) těla a pak klikněte na keř, ten se musí pohnout. Pokecejte se Slimem, který z toho keře vypadne a ten vám dá lístky na Rittinu školní slezinu. Pak běžte na mapce do Hardware obrazovky, kde navštivte doktora Simse a nechte se od něho zhypnotizovat. Až se vám dokončí sen, tak jděte ke svému domu a sedněte si na lavičku u okna. Až Jack odejde, tak jděte domů a zapněte si telku. Keeper of Scroll vám dá z Dark Worldu zprávu i lístky do cirkusu. Jděte do cirkusu, který už nyní bude otevřený.
Pokecejte si s nemocným šaškem a ukažte mu lístky. Jděte dovnitřk a pak se vydejte doprava kolem toho prázdného stanu. Vlezte dovnitřk a zkuste sebrat léky pro klauna, které leží na stolku. Ovšem to sebrat nemůžete, kvůli kovadlině, která na nich leží a je velmi těžká, natožpak abyste s ní pohnuli. Vraťte se před stan, pak jděte doleva a vyzkoušejte všechny kolotoče. Pak zajděte zase před stan a nahoru do dveří, kde je netvor.Projděte kolem zrcadlového bludiště do stanu, který je vlevo. Promluvte se siamskými dvojčaty a řekněte jim o tom, že se ve vašem případě spletli. Jděte pořád dál a promluvte si s Garganem. Toho poproste aby vám sundal kovadlinu z místa, kde má šašek léky. On vám řekne, že je unavený, takže jděte dál k Pandoře. O všem si s ní pořádně promluvte. To udělejte ještě jednou a pak ukončete tento hovor - hogwash. Ona vám odpoví, že se ještě vrátíte. Jděte z místnosti pryč a pak se do ní vraťte. Promluvte si s ní znovu a řekněte, že od ní potřebujete pomoct. To uděláte tak, že si zvolíete Need Talent. Ptejte se jí na všechny lidi z cirkusu, ale nejvíc se ptejte na siamská dvojčata. Dozvíte se hádanku, kterou všichni znají. Jen Mike ji nezná (ráno čtyři nohy, v poledne dvě a večer tři).
Jděte k šerifovi a dostaňte z něj informaci o doktorovi Larsonovi. Musíte se dozvědět, že ho vykopli z nemocnice. Stavte se v márnici, kde zaklepejte na okno. Rozhovor udržujte tak dlouho, dokud mu nebudete moct říct, že ho vykopli z nemocnice. Larson se nasere a bouchne pěstí do okna, čímž otevře zavřené dveře vlevo. Jděte pryč z márnice a hned se do ní vraťte, tady jděte do zadní místnosti. Tady prozkoumejte mrtvolu a pokuste se vzít řetízek s klíčkem, ovšem to ale zatím nepůjde. Prozkoumejte kabinet, který je vlevo a z lejster se dozvíte odpověď na hádanku. Teď už můžete vzít klíček z mrtvoly, která ho má na krku. Pak vezměte z kabinetu černou knihu, ve které jsou informace o Ritě. Čtěte dál v kabinetu, dokud se vám neobjeví hláška - Ama Notice). Pak otevřete mrazící box a podívejte se na Ritino tělo, na kterém něco chybí. Pak se vraťte do cirkusu a tam se vrhněte do zrcadlového bludiště - musíte dojít k zrcadlu s malým zámkem. Malý zámek je v pravé dolní části. Použijte klíč na zámek. Zámek by se měl otevřít a vy se vydejte do další místnosti. Nyní musíte projít přes zrcadlo do Dark Worldu, kde si pokecejte s Keeperem of Light o všem, co jde a pak vylezte ven z bludiště.
Teď vejděte do obrovské hlavy. V ní je hlavní pohon pro generátor, který má zničit svět. První hlava je již na svém místě, vydejte se doleva, až k hlavě, která je propíchnutá špendlíkem. Musíte si promluvit s propíchlou hlavou a pak na ni použijte magnet, který vypadá jak smejlík. Kvůli tomuto ovlivníte výhru na kole štěstí, které naleznete na pouti. Jděte tedy na pouť a zahrajte si na kole štěstí. Vyhrajte medvídka, se kterým se vraťte do Dark Worldu a to, v co se medvídek proměnil, vhoďte do otvoru s Rittinou hlavou a pak směrem k vám. Nyní by se za vámi měla zavřít mříž, proto pokračujte stále k sobě. Na mapě se vydejte doprostřed. Jděte k herně a pak dozadu. Nyní si musíte poklábosit s Gothem, který umírá v jeskyni. Musíte mu slíbit, že mu přinesete drogy. Při cestě zpět seberte stříbrnou věc ze stropu a jděte do restaurace, která je nalevo od kulečníku. Pokecejte s hostinským a seberte tu věcičku z pultu. Teď se potřebujete vrátit do normálního světa, ale na to potřebujete kartu, kterou samozřejmě nemáte. Jděte na mapku a tam do Civic Centra.
Civic Centrum je vpravo dole a tam se vydejte do prostředních dveří. Promluvte si se soudcem a řekněte mu, že jste Mike Dawson. Poté budete odsunuti do odkladiště mrtvol. Nyní musíte z obleku, který je nalevo odtrhnout kartu a sebrat ji, pak se dotkněte světelného kuželu nalevo. Po rozhovoru s Keeperem of Souls se navraťte do cirkusu. Garganovi dejte stříbrnou věc a znovu ho poproste o kovadlinu. Ale dozvíte se, že už je to zcela zbytečné, protože klaun je tuhý. Gargan vám dá nějaké léky, které potřebujete pro Gotha v temném světě. Doneste mu ty léky a pokecejte s ním o všem co jde, pak seberte kuši ze stěny a vraťte se zpátky do cirkusu. Jděte na atrakci, kde se hází kruh na kolík. Kuší střelte do sloupku a hru si zahrajte. Tak získáte další hručku a s ní se vraťte do temného světa. Hračku vhoďte do přístroje vlevo od propíchnuté huby, čímž jste zastavil přísun energie do haly se soudcem. Jděte tam a zjistíte, že už tam soudce není, tak ze skříně seberte aspoň Scroll. Jděte ven a u velké hlavy jděte doleva. Tady si promluvte s Ikem a Ukem a dozvíte se, že do vězení vás vpustí až poté co odpovíte na jejich hádanku.
Vyzkoušejte všechny kombinace a odpovědi a jděte zpět na mapku a odtud jděte do lokace, která je vravo nahoře. Pak jděte doprava kam až to jde. Pokecejte si biologickým robotem, který hlídá vchod a pak se vám zobrazí možnost odvolat se na jejich hádanku, ale to jen v případě, že jste si důkladně pokecali s Ikem a Ukem. Pokud se dozvíte odpověď, tak ji běžte říct Ikovi a Ukovi a oni vás pustí do vězení. Tlustému děcku ve věznici dejte humus, který ležel v baru na stole a projděte kolem něho vpravo, Pokláboste si s Keeperem of Scrolls a na všechno se ho zeptejte. Pak se vraťte do normálního světa a jděte k šerifovi.
Venku byste měli potkat starostu. Pokecejte si s ním a až odejde, tak otevřete ramínkem jeho auto. V přihrádce najdete porno fotky a mezi nimi i fotky Rity a minci na telefon. Hoďte mince do telefonního automatu a zavolejte šerifovi. Použijte odpověď - Report a robberty atm - tím šerifa odlákáte z jeho kanceláře. V kanceláři šerifa vezměte fotku Rity, která je na stolu a noviny. Jděte zpět do svého domu a zde počkejte na Jacka. Řekněte mu všecko co víte a jděte k cirkusu, kde si promluvte s Ramirezovnou vdovou. Pak si skoč promluvit s Jimmym do herny, a pak se vraťte zas ke vdově. Jimmy tam bude. Koukněte se dovnitř oknem a uvidíte jak paní Ramirezová platí Jimmymu za vraždu jejího manžílka.
Vyfoťte rozhovor přes okno a vydejte se kdoktorovy Simsovi, kde se nechte znovu zhypnotizovat. Pak jděte dom, sedněte na lavičku a počkejte na Jacka. Všechno mu řekněte a dozvíte se, že Jimmy je v herně. V herně bude bitka, a po krátké animačce jděte dozadu, vejděte do chatrče a promluvte si se Slimem, od kterého dostanete Jimmovu pistoli a taky nějaký dopis. Jděte do temného světa, zde se dejte na mapě doprava a pak nahoru. Jděte do pravých dveří a vyměňte pistoli za temnou biologickou zbraň. Jděte do cirkusu a na střelnici použijte zbraň z temného světa, tím získáte další výhru. Starostovi, který přijde, dejte dopis a dělejte, že nevíte, že starosta zkapal. Vraťte se do temného světa a hračku dejte do posledního slotu v obrazovce vlevo od sloupku. Teď jste zastavili výrobu zbraní.
Jděte do místa, kde jste si vyměnili se zbrojířem zbraň, ale vlevo do dveří, které už jsou otevřené. Ze stolku čórni vetřelce. Vraťte se do normálního světa a jděte k doktorovi na další zhypnotizování. Po hypnóze vás zahrží agent FBI, kterého Mike zneškodní. Jděte domů a na lavičce počkejte na Jacka, kterému všechno poviprávějte. Jděte do místa, kde je doktor a pokračujte až k Paulovu domu. Nyní použijte vetřelce na hydrant, ze kterého Paul zalévá zahrádku. Tímto činem se vám podaří dostat do jeho baráku. První místností projděte a v ložnici prozkoumejte podlahu před knihovnou. Knihovnu musíte otočit a vstupte do místnosti. Tady prozkoumejte všechny věci a vemte si klíče z věšáku. Paul vás přistihne a vy ho samozřejmě zabijete. Než umře, tak zněho dostaňte co nejvíce informací. Dozvíte se, že Rita byla zapletena do temných rituálů.
Vrať se zpátky k doktorově ordinaci a pomocí klíče otevřete vchod. Klikněte na poplašné zařízení na stěně, čímž vylákáte seržanta od Ritina domu. Zajděte do jejího domu a tam si přečtěte dopis na stole. Zajděte dál do ložnice, kde vezměte lístek ze zrcadla. Jděte do cirkusu a dejte Pandoře lístek. Pandora vám ukáže část vaší minulosti. Skočte do svého domu a promluvte si s máti. Ve svém zrcadle projděte zrcadlem a seberte meč spravedlnosti a prozkoumejte krabici s krvavými botami. Promluvte si s máti a zeptejte se jí, proč to všechno dělala a pak i na zkrvavené botky. Po její nehodě vyplave z hrnce hlava Rity, se kterou si pořádně promluvte.
Teď musíte zastavit Behemotha, aby se nedostal do vašeho světa. Jděte doprava a pak před dům. Na mapě jděte k portálu a pokračujte k zrcadlovému bludišti, do kterého ale musíte vstoupit opačným směrem. Rychle se dostaňte do místnosti se zrcadlem, které vás přenáší mezi světy. Nyní se ocitnete v levém vchodu. Dolů se dostanete přes zrcadlo, přes které nešlo v minulosti jít. Zabijte Benemotha mečem. Teď ještě musíte zničit generátor. Na mapě jděte k místu vpravo, ale nejděte do prostředních dveří, ale vlevo. Pokračujte přes propast a hlídači ukažte pracovní kartu a on vám dovolí sebrat světlo pravdy. Vraťte se do portálu s hlavami a do přístroje na levé straně dejte doleva světlo pravdy a doprava Scroll. Kabel na pravé straně přesekněte mečem. A teď už jen jděte ven.
KONEC.
Promluvte si se šerifem, prozkoumejte věci v místnosti, ale NIC neberte.
Jděte do kuchyně a popovídejte si s matkou. Vezměte magnet z lednice a běžte
dál od obýváku. Ze skřínky si vezměte foťák. Vydejte se do koupelny. Klikněte
na skříňku a Mike užije léky ( nebudou v inventáři ). Odejděte z domu
a prohoďte řeč s Jackem, který teď dorazil. Běžte do města a prošmejdejte
všechny lokace a popovídejte si s lidmi, které potkáte. Poté běžte do
restaurace a v kulečníkové herně si popovídejte s Jimmym. Pokračujte skrz
hernu na dvůr vzadu. Prohlídněte koš a vezměte z něj ramínko, které budete
používat na odemykání zámků. Vydejte se k cirkusu a u něj vlevo směrem ke
kostelu. Zaklepejte na dveře kostela. Veďte dlouhý rozhovor s paní Ramirez
o smrti jejího manžela. Jděte zpátky k cirkusu a vydejte se tentokrát vpravo.
Prohlídněte si křídový opis Ritina těla a klikněte na křoví, které se pohne.
Ze zakřoví vyleze Slim, promluvte si s ním a dostaňte od něj lístky na školní
sešlost. Na mapě se vydejte za doktorem Simsem ( obrazovka s Hardware )
a dejte se od něj zhypnotizovat. Po hypnóze se vydejte zpět domů a zapněte si
televizi. Bude vám předána zpráva z Dark Worldu spolu s lístky do cirkusu.
Neváhejte a běžte tam. Cirkus bude již otevřen. Popovídejte si s nemocným
klaunem a dejte mu lístky. Vejděte dovnitř a dejte se doprava kolem prázdného
stanu. Vlezte dovnitř a váš pokus vzít medicínu pro klauna bude zmařen,
poněvadž na bedně je kovadlina, s kterou nepohnete. Běžte zpátky před stan,
vydejte se vlevo a prohlídněte si všechny tři atrakce ( můžete je i vyzkoušet
). Opět se vraťte před stan a tentokrát se vydejte nahoru do dveří s obludou.
Proběhněte okolo zrcadlového bludiště do stanu vlevo. Dejte se do řeči se
siamskými dvojčaty, které zasílají dopisy mrtvým lidem. Musíte jim říct, že se
ve vašem případě spletli. Jděte dál a popovídejte si se silákem Gargem
a požádejte ho, aby vám pomohl pohnout s kovadlinou. Nepomůže vám a tak se
vydejte dál až k Pandoře. Promluvte si o všem, co jde. Promluvte si s ní znovu
a řeč zakončete "hogwash". Na to vám řekne, že se určitě vrátíte. Vyjděte
z místnosti a zase se tam vraťte. Promluvte si s ní znovu a sdělte jí znovu,
že potřebujete její pomoc "need talents". Optejte se jí na celý personál,
který pracuje v cirkusu ( speciálně na dvojčata ). Poví vám hádanku, kterou
všichni znají až na Mika. Nyní se vydejte k šerifovi a získejte od něj
informaci o Doc Larsonovi, že dostal vyhazov v nemocnici "kicked off from
hospital". Po rozhovoru se vydejte vedledo márnice "Morgue" a zabouchejte na
okénko. Mluvte s osobou tak dlouho, dokud mu nebudete moci sdělit, že dostal
padáka z nemocnice. Larson se rozzlobí a udeří rukou do okna, čímž se otevřou
dveře vlevo. Odejděte z márnice a opět se vraťte. Vlezte do zadní místnosti,
kde prohlédněte tělo a zkuste sebrat řetízek. Nejde to. Prohlídněte si kabinet
vlevoi a z papírů se dozvídáte odpověď na hádanku. Teprve teď jde vzít z krku
mrtvého klíč. Seberte ho a prohlídněte si znovu kabinet, dokud nenaleznete
čer nou knihu s informacemi o Ritě. Stále prohlížejte kabinet, dokud se vám
nebude pořád objevovat hláška (...AMA notice...). Otevřete mrazící box
a prohlédněte si Ritino tělo, zjistíte, že něco chybí. Opět navštivte cirkus.
Vydejte se do zrcadlového bludiště a zkuste se probludit až k zrcadlu s malým
zámkem ( v pravé dolní části ). Zámek odemkněte pomocí klíčku z krku mrtvého
a běžte dál do zdobené místnosti. Vlezením do zrcadla se dostanete do Dark
Worldu. Popovídejte si s Keeper of Light o všem, co je možné a probluďte se
bludištěm zpět. Vstupte do velké hlavy. Zde naleznete hlavní pohon pro
generátor, který má zničit náš svět. První hlava je již na vsém místě...
Jděte stále doleva, dokud nedojdete k propíchnuté hlavě. Popovídejte si
s hlavou a použijte na ní magnet z lednice, čímž ovlivníte výhru na kole
štěstí na pouti. Jděte na pouť a hru si samozřejmě zahrajte. S vyhraným
medvídkem se vydejte zpátky do Temného světa a to co se promněnilo z medvídka
vhoďte do díry u přišpendlené pusy. Tak a stroj na výrobu těžkých drog je mimo
provoz. Běžte k portálu s Ritinou hlavou a jděte směrem k vám. To že se
zaklapla mříž si nevšímejte a pokračujte v chůzi dál k sobě. Na mapě běžte na
místo uprostřed ( obměna baru a kulečníkové herny v normálním světě ). Vydejte
se doprava k herně a pokračujte dozadu a popovídejte si s umírajícím Gothem
v jeho sluji. Dejte mu slib, že mu pomůžete a najdete pro něj nějaké drogy.
Při návratu vezměte v lokále stříbrnou věc ze stropu a běžte vedle do
restaurace ( vchod nalevo vedle kulečníku ). Promluvte si s barmanem
a vezměte podivnou fujtajbl věc z pultu. Na mapě se vydjete do Civic Centra
( vpravo dole ) a vstupte do prostředních dveří. Popovídejte si se soudcem
a představte se mu jako Mike Dawson. Následovně budete přesunuti do
odkladiště mrtvol. Ze šatů vlevo odeberte pracovní kartu. Dotkněte se kuželu
světla vlevo. Promluvte si s Keeper of Souls a běžte zpátky do cirkusu ( máte
pracovní kartu, atkže by to neměl být problém ). Zajděte za silákem
a odevzdejte mu stříbrnou věc z Dark Worldu.Znovu ho požádejte o pomoc
s kovadlinou. žekne vám, že je to zbytečné, neboť klaun zemřel. Silák vám
nezůstane nic dlužen a dá vám nějaké léky, které doneste Gothovi z Dark
Worldu. Popovídejte si ním o všem, co lze. U Gotha vezměte kuš ze stěny
a běžte zpátky do cirkusu. Vydejte se na atrakci úplně vlevo ( házení kruhu na
kolík ). Z kuše vystřelte na sloupek a zharajte si hru. Vyhrajete další
hračku. ( Ať žije poctivost :o) ) Vydejte se zpět do Dark Worldu a hračkou se
trefte do otvoru nalevo od přišpendlené huby. Tímto úkonem jste zastavili
dodávku energie do haly se soudcem. Vydejte se tam ( soudce tam již nebude
) a ze skříne vezměte Scroll ( první část k odstavení generátoru ). Odejděte
ven před velkou hlavu a vydejte se vlevo. Popovídejte si s Ukem a Ikem,
řeknou vám, že do vězení se dostanete až po zodpovězení hádanky. Prozkoušejte
všechny kombinace a odpovědi. Následovně se vydjte na mapě do lokace vpravo
nahoře. Přejděte přes dvě obrazovky až k bio-robotovi. Popovídejte si s ním.
Jestli jste vedli dlouhý rozhovor s Ikem a Ukem, měli byste mít u bio-robota
možnost se odvolat na jejich hádanku. Pokud jste učinili správně, dozvědeli
jste se odpověď, kterou se běžte Ikovi a Ukovi pochlubit. Budete vpuštěni do
věznice. Velkému dítěti ve vězení dejte fujtajbl z barového pultu
a pokračujte kolem něj vpravo. Dejte se do řeči s Keeper of Scrolls a mluvte
s ní o všem, co jde. Běžte zpátky do normálního světa a vydejte se
k šerifovi. Pokud jste si popovídali s Keeper of Scrolls o všem, co šlo, měli
byste potkat venku starostu. Promluvte si s ním a až odejde, odemkněte jeho
auto ramínkem. V šuplíku naleznete porno fotky a s nimi i fotky Rity a pěťák
na telefon. Pěťák použijte na telefonní automat. Zavolejte šerifovi a jako
odpověď řekněte "...report a robberty...ATM". Tímto úkonem jste odlákali
šerifa z kanceláře. Vydejte se tam a seberte ze stolku Ritinu fotku a noviny.
Běžte domů a na lavičce čekejte na Jacku. Všechno mu povězte. Vraťte se
k cirkusu, vydejte se doleva a popovídejte si s Ramirezovou vdovou. Běžte do
kulečníkové herny a hoďte řeč s Jimmym. Běžte opět k crikusu za vdovou.
Uvidíte tam Jimmyho. Mrkněte oknem dovnitř a koukejte na scénu, jak vdova
platí Jimmymu za vraždu jejího manžela. Scénu pomocí foťáku vyfoťte. Běžte
k doktorovi na další hypnózu. Poté zajděte domů a posaďte se na lavičku
a opět čekejte na Jacka. žekněte mu nové informace, on vám poví, že Jimmy je
v herně. V herně vypukne bitka. Po animaci se vydejte dozadu, kde jste sebrali
ramínko a vstupte do chatrče. Dejte se do rozhovoru se Slimem, který vám dá
Jimmovu pistoli a dopis. Nyní se vydejte do Dark Worldu a tam do lokace na
mapě vprovo nahoře. Zjistíte, že ve sloupu je další hlava, jelikož starosta je
mrtev. Vydejte se pravými dveřmi, kde udělejte výměnu - pistoli za temnou Bio
zbraň. Vydejte se do cirkusu. Na sřelnici použijte temnou Bio zbraň, opět
vyhrajete hračku. Starostovi, který přijde, předejte dopis a dělejte, že
nevíte, že je starosta mrtev. Vydejte se opět do Dark Worldu a hračku vložte
do posledního místa v obrazovce vlevo od sloupu. Teď jste odstavili výrobu
zbraní. V lokaci s měnařem zbraní se vydejte levými dveřmi. Ze stolu
popadněte vetřelce a běžte zpátky do normálního světa. Zajděte za doktorem na
další hypnózu. Po ní budete zatčeni agentem FBI, kterého Mike bez obtíží
zneškodní. Běžte se posadit domů na lavičku a počkejte na Jacka. Opět mu vše
povězte. Vydejte se do lokace s doktorem a běžte vpravo k Paulovu domu. Na
hydrant, kterým zalévá Paul zahradu, dejte vetřelce, čímž se dostanete do jeho
domu. První místnost přeběhněte a v ložnici prohlédněte podlahu před
knihovnou. Pohněte knihovnou a vstupte do tajné místnosti. V místnosti
prozkoumejte všechny předměty a pak vezměte klíč z věšáku. Paul vás
přistihne, ale vy ho zabijete. Než zemře tak od něj získejte co nejvíce
informací. Dozvídáte se, že Rita byla zapletena do temných rituálů. Běžte
zpátky do lokace s doktorem a klíčemi odemkněte obchod. Zmáčkněte poplašné
zařízení na stěně, čímž šerif opustí Ritin dům. Vydejte se tam ( vpravo od
Paulova domu ). Nejdříve si prostudujte dopis ma stole. Vše do sebe zapadá
a vy si připadáte jako oklama ný blbec. Dejte se do ložnice. Zde seberte
lístek ze zrcadla. Vydejte se do cirkusu a Pandoře podejte lístek z Ritina
zrcadla. Na oplátku vám ukáže část vaší minulosti.
Začína jít do tuhého, věci mají rychlý spád. Proto neváhejte a vydejte se do
svého domu a popovídejte si s matkou. Běžte dál do svého pokoje a vstupte do
zrcadla v místnosti, která je otevřena. Popadněte meč spravedlnosti a prohlíd-
něte krabici s botami od krve vlevo. Běžte si ještě jednou promluvit s matkou.
Rozhovor zaměřte na to, proč to vše dělala a na krvavé boty . Po nešťastné ne-
hodě vyplave z hrnce Ritina hlava, s kterou si popovídejte. Vydejte se doprava
a vyjděte z domu. Na mapě běžte k portálu a zajděte k zrcadlovému bludišti,
do kterého vejděte opačným směrem ! Pokud možno ihned se dostaňte do místnosti
se zrcadlem, které teleportuje mezi světy. Pokud jste vstoupili správným vcho-
dem, nalézáte se v levém vchodu.
Vydejte se přes zrcadlo, které nešlo v minulosti otevřít ( mělo zámek ).
V místnosti zabijte mečem Behemotha. Teď ještě musíte zničit generátor. Na
mapě se vydejte do lokace vpravo dole. Nyní nepůjdete prostředními ani
pravými dveřmi, ale levými. Přeběhněte přes propast, ochra nce ukažte pracovní
kartu a on svolí v sebrání světla pravdy. vydejte se zpět k portálu s hlavami
a do přístroje na levé straně vložte světlo pravdy a do pravého Scroll. Kabel
vpravo rozpůlte mečem. Jako Jack vylezte ven a to je KONEC... Bylo to trochu
zmatené ( zvláště ten konec ), ale stálo to za to...
KONEC.