1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Dark Seed 2 - návod

Pozn. redakce : dostali jsme ještě jeden návod na tuhle adventuru, tak ho tady máte (ten starý je dole) a sami si rozhodněte, podle kterého se vám bude lépe hrát !


Návod byl vytvořen týmem Gaxoft®, jehož členy jsou Mara Šťastný alias Sid (doctor_martenes14w), Miloš Bartoníček alias Shorny, Jan Dohnálek alias Cepin Küller, Jara Páleník alias Kuzmic a Zdeňa Dohnálek alias Bebe.



Poté co domluvíte se šerifem, se podívejte na všechny věci, které jsou v místnosti, ale ještě tu prozatím nic neberte. Z této místnosti běžte do kuchyně, abyste si mohli promluvit s matkou. Z ledničky vezměte magnet, který vypadá jako smejlík J a jděte do obýváku, kde ze skříně seberte foťák. Jak budete vkoupelce, tak klikněte na skříňku a Mike si vezme nějaké léky. Léky, které jste právě vzali, se vám ale neobjeví v inventáři. Jděte z domu pryč a pak si zajděte promluvit s Jackem, který právě přijel. Na obrazovce s cirkusem můžete jít doprava i doleva a na obrazovce s Hardware pak dokonce i doprava. Pak se dejte do obrazovky s restaurací, kde je kulečník, ale to jen pokud jste tam ještě nebyli.


Promluvte si s Jimmem, který je u kulečníku a pak jděte na dvorek. Když se podíváte do koše, tak tam najdete ramínko, tak ho vezměte. Ramínko pak budete používat na otvírání zámků. Jděte k cirkusu a pak jděte ke kostelu, tady musíte zaklepat na dveře. Promluvte si s Ramirez o jejím zemřelém manželovi. Pak jděte zase k cirkusu a pak táhněte doprava. Použijte Look na křídový opis (Rittina) těla a pak klikněte na keř, ten se musí pohnout. Pokecejte se Slimem, který z toho keře vypadne a ten vám dá lístky na Rittinu školní slezinu. Pak běžte na mapce do Hardware obrazovky, kde navštivte doktora Simse a nechte se od něho zhypnotizovat. Až se vám dokončí sen, tak jděte ke svému domu a sedněte si na lavičku u okna. Až Jack odejde, tak jděte domů a zapněte si telku. Keeper of Scroll vám dá z Dark Worldu zprávu i lístky do cirkusu. Jděte do cirkusu, který už nyní bude otevřený.


Pokecejte si s nemocným šaškem a ukažte mu lístky. Jděte dovnitřk a pak se vydejte doprava kolem toho prázdného stanu. Vlezte dovnitřk a zkuste sebrat léky pro klauna, které leží na stolku. Ovšem to sebrat nemůžete, kvůli kovadlině, která na nich leží a je velmi těžká, natožpak abyste s ní pohnuli. Vraťte se před stan, pak jděte doleva a vyzkoušejte všechny kolotoče. Pak zajděte zase před stan a nahoru do dveří, kde je netvor.Projděte kolem zrcadlového bludiště do stanu, který je vlevo. Promluvte se siamskými dvojčaty a řekněte jim o tom, že se ve vašem případě spletli. Jděte pořád dál a promluvte si s Garganem. Toho poproste aby vám sundal kovadlinu z místa, kde má šašek léky. On  vám řekne, že je unavený, takže jděte dál k Pandoře. O všem si s ní pořádně promluvte. To udělejte ještě jednou a pak ukončete tento hovor - hogwash. Ona vám odpoví, že se ještě vrátíte. Jděte z místnosti pryč a pak se do ní vraťte. Promluvte si s ní znovu a řekněte, že od ní potřebujete pomoct. To uděláte tak, že si zvolíete Need Talent. Ptejte se jí na všechny lidi z cirkusu, ale nejvíc se ptejte na siamská dvojčata. Dozvíte se hádanku, kterou všichni znají. Jen Mike ji nezná (ráno čtyři nohy, v poledne dvě a večer tři).


Jděte k šerifovi a dostaňte z něj informaci o doktorovi Larsonovi. Musíte se dozvědět, že ho vykopli z nemocnice. Stavte se v márnici, kde zaklepejte na okno. Rozhovor udržujte tak dlouho, dokud mu nebudete moct říct, že ho vykopli z nemocnice. Larson se nasere a bouchne pěstí do okna, čímž otevře zavřené dveře vlevo. Jděte pryč z márnice a hned se do ní vraťte, tady jděte do zadní místnosti. Tady prozkoumejte mrtvolu a pokuste se vzít řetízek s klíčkem, ovšem to ale zatím nepůjde. Prozkoumejte kabinet, který je vlevo a z lejster se dozvíte odpověď na hádanku. Teď už můžete vzít klíček z mrtvoly, která ho má na krku. Pak vezměte z kabinetu černou knihu, ve které jsou informace o Ritě. Čtěte dál v kabinetu, dokud se vám neobjeví hláška - Ama Notice). Pak otevřete mrazící box a podívejte se na Ritino tělo, na kterém něco chybí. Pak se vraťte do cirkusu a tam se vrhněte do zrcadlového bludiště - musíte dojít k zrcadlu s malým zámkem. Malý zámek je v pravé dolní části. Použijte klíč na zámek. Zámek by se měl otevřít a vy se vydejte do další místnosti. Nyní musíte projít přes zrcadlo do Dark Worldu, kde si pokecejte s Keeperem of Light o všem, co jde a pak vylezte ven z bludiště.


Teď vejděte do obrovské hlavy. V ní je hlavní pohon pro generátor, který má zničit svět. První hlava je již na svém místě, vydejte se doleva, až k hlavě, která je propíchnutá špendlíkem. Musíte si promluvit s propíchlou hlavou a pak na ni použijte magnet, který vypadá jak smejlík. Kvůli tomuto ovlivníte výhru na kole štěstí, které naleznete na pouti. Jděte tedy na pouť a zahrajte si na kole štěstí. Vyhrajte medvídka, se kterým se vraťte do Dark Worldu a to, v co se medvídek proměnil, vhoďte do otvoru s Rittinou hlavou a pak směrem k vám. Nyní by se za vámi měla zavřít mříž, proto pokračujte stále k sobě. Na mapě se vydejte doprostřed. Jděte k herně a pak dozadu. Nyní si musíte poklábosit s Gothem, který umírá v jeskyni. Musíte mu slíbit, že mu přinesete drogy. Při cestě zpět seberte stříbrnou věc ze stropu a jděte do restaurace, která je nalevo od kulečníku. Pokecejte s hostinským a seberte tu věcičku z pultu. Teď se potřebujete vrátit do normálního světa, ale na to potřebujete kartu, kterou samozřejmě nemáte. Jděte na mapku a tam do Civic Centra.


Civic Centrum je vpravo dole a tam se vydejte do prostředních dveří. Promluvte si se soudcem a řekněte mu, že jste Mike Dawson. Poté budete odsunuti do odkladiště mrtvol. Nyní musíte z obleku, který je nalevo odtrhnout kartu a sebrat ji, pak se dotkněte světelného kuželu nalevo. Po rozhovoru s Keeperem of Souls se navraťte do cirkusu. Garganovi dejte stříbrnou věc a znovu ho poproste o kovadlinu. Ale dozvíte se, že už je to zcela zbytečné, protože klaun je tuhý. Gargan vám dá nějaké léky, které potřebujete pro Gotha v temném světě. Doneste mu ty léky a pokecejte s ním o všem co jde, pak seberte kuši ze stěny a vraťte se zpátky do cirkusu. Jděte na atrakci, kde se hází kruh na kolík. Kuší střelte do sloupku a hru si zahrajte. Tak získáte další hručku a s ní se vraťte do temného světa. Hračku vhoďte do přístroje vlevo od propíchnuté huby, čímž jste zastavil přísun energie do haly se soudcem. Jděte tam a zjistíte, že už tam soudce není, tak ze skříně seberte aspoň Scroll. Jděte ven a u velké hlavy jděte doleva. Tady si promluvte s Ikem a Ukem a dozvíte se, že do vězení vás vpustí až poté co odpovíte na jejich hádanku.


Vyzkoušejte všechny kombinace a odpovědi a jděte zpět na mapku a odtud jděte do lokace, která je vravo nahoře. Pak jděte doprava kam až to jde. Pokecejte si biologickým robotem, který hlídá vchod a pak se vám zobrazí možnost odvolat se na jejich hádanku, ale to jen v případě, že jste si důkladně pokecali s Ikem a Ukem. Pokud se dozvíte odpověď, tak ji běžte říct Ikovi a Ukovi a oni vás pustí do vězení. Tlustému děcku ve věznici dejte humus, který ležel v baru na stole a projděte kolem něho vpravo, Pokláboste si s Keeperem of Scrolls a na všechno se ho zeptejte. Pak se vraťte do normálního světa a jděte k šerifovi.


Venku byste měli potkat starostu. Pokecejte si s ním a až odejde, tak otevřete ramínkem jeho auto. V přihrádce najdete porno fotky a mezi nimi i fotky Rity a minci na telefon. Hoďte mince do telefonního automatu a zavolejte šerifovi. Použijte odpověď - Report a robberty atm - tím šerifa odlákáte z jeho kanceláře. V kanceláři šerifa vezměte fotku Rity, která je na stolu a noviny. Jděte zpět do svého domu a zde počkejte na Jacka. Řekněte mu všecko co víte a jděte k cirkusu, kde si promluvte s Ramirezovnou vdovou. Pak si skoč promluvit s Jimmym do herny, a pak se vraťte zas ke vdově. Jimmy tam bude. Koukněte se dovnitř oknem a uvidíte jak paní Ramirezová platí Jimmymu za vraždu jejího manžílka.


Vyfoťte rozhovor přes okno a vydejte se kdoktorovy Simsovi, kde se nechte znovu zhypnotizovat. Pak jděte dom, sedněte na lavičku a počkejte na Jacka. Všechno mu řekněte a dozvíte se, že Jimmy je v herně. V herně bude bitka, a po krátké animačce jděte dozadu, vejděte do chatrče a promluvte si se Slimem, od kterého dostanete Jimmovu pistoli a taky nějaký dopis. Jděte do temného světa, zde se dejte na mapě doprava a pak nahoru. Jděte do pravých dveří a vyměňte pistoli za temnou biologickou zbraň. Jděte do cirkusu a na střelnici použijte zbraň z temného světa, tím získáte další výhru. Starostovi, který přijde, dejte dopis a dělejte, že nevíte, že starosta zkapal. Vraťte se do temného světa a hračku  dejte do posledního slotu v obrazovce vlevo od sloupku. Teď jste zastavili výrobu zbraní.


Jděte do místa, kde jste si vyměnili se zbrojířem zbraň, ale vlevo do dveří, které už jsou otevřené. Ze stolku čórni vetřelce. Vraťte se do normálního světa a jděte k doktorovi na další zhypnotizování. Po hypnóze vás zahrží agent FBI, kterého Mike zneškodní. Jděte domů a na lavičce počkejte na Jacka, kterému všechno poviprávějte. Jděte do místa, kde je doktor a pokračujte až k Paulovu domu. Nyní použijte vetřelce na hydrant, ze kterého Paul zalévá zahrádku. Tímto činem se vám podaří dostat do jeho baráku. První místností projděte a v ložnici prozkoumejte podlahu před knihovnou. Knihovnu musíte otočit a vstupte do místnosti. Tady prozkoumejte všechny věci a vemte si klíče z věšáku. Paul vás přistihne a vy ho samozřejmě zabijete. Než umře, tak zněho dostaňte co nejvíce informací. Dozvíte se, že Rita byla zapletena do temných rituálů.


Vrať se zpátky k doktorově ordinaci a pomocí klíče otevřete vchod. Klikněte na poplašné zařízení na stěně, čímž vylákáte seržanta od Ritina domu. Zajděte do jejího domu a tam si přečtěte dopis na stole. Zajděte dál do ložnice, kde vezměte lístek ze zrcadla. Jděte do cirkusu a dejte Pandoře lístek. Pandora vám ukáže část vaší minulosti. Skočte do svého domu a promluvte si s máti. Ve svém zrcadle projděte zrcadlem a seberte meč spravedlnosti a prozkoumejte krabici s krvavými botami. Promluvte si s máti a zeptejte se jí, proč to všechno dělala a pak i na zkrvavené botky. Po její nehodě vyplave z hrnce hlava Rity, se kterou si pořádně promluvte.


Teď musíte zastavit Behemotha, aby se nedostal do vašeho světa. Jděte doprava a pak před dům. Na mapě jděte k portálu a pokračujte k zrcadlovému bludišti, do kterého ale musíte vstoupit opačným směrem. Rychle se dostaňte do místnosti se zrcadlem, které  vás přenáší mezi světy. Nyní se ocitnete v levém vchodu. Dolů se dostanete přes zrcadlo, přes které nešlo v minulosti jít. Zabijte Benemotha mečem.  Teď ještě musíte zničit generátor. Na mapě jděte k místu vpravo, ale nejděte do prostředních dveří, ale vlevo. Pokračujte přes propast a hlídači ukažte pracovní kartu a on vám dovolí sebrat světlo pravdy. Vraťte se do portálu s hlavami a do přístroje na levé straně dejte doleva světlo pravdy a doprava Scroll. Kabel na pravé straně přesekněte mečem. A teď už jen jděte ven.


KONEC.



Promluvte  si se  šerifem, prozkoumejte   věci v  místnosti, ale  NIC neberte.

Jděte do kuchyně  a popovídejte si s matkou. Vezměte  magnet z lednice a běžte

dál od obýváku. Ze skřínky si  vezměte foťák. Vydejte se do koupelny. Klikněte

na  skříňku  a  Mike  užije  léky  (  nebudou  v  inventáři ). Odejděte z domu

a prohoďte  řeč s  Jackem, který  teď dorazil.  Běžte do  města a prošmejdejte

všechny  lokace  a  popovídejte  si  s  lidmi,  které  potkáte.  Poté běžte do

restaurace  a v  kulečníkové herně  si popovídejte  s Jimmym.  Pokračujte skrz

hernu na  dvůr vzadu. Prohlídněte  koš a vezměte  z něj ramínko,  které budete

používat na  odemykání zámků. Vydejte  se k  cirkusu  a u něj  vlevo směrem ke

kostelu.  Zaklepejte na  dveře kostela.  Veďte dlouhý  rozhovor s paní Ramirez

o smrti jejího manžela. Jděte zpátky k  cirkusu a vydejte se tentokrát vpravo.

Prohlídněte si křídový  opis Ritina těla a klikněte na  křoví, které se pohne.

Ze zakřoví vyleze Slim, promluvte si s  ním a dostaňte od něj lístky na školní

sešlost.  Na mapě  se vydejte  za  doktorem  Simsem (  obrazovka s  Hardware )

a dejte se od něj zhypnotizovat. Po hypnóze  se vydejte zpět domů a zapněte si

televizi. Bude  vám předána zpráva  z Dark Worldu  spolu s lístky  do cirkusu.

Neváhejte  a běžte  tam. Cirkus  bude již  otevřen. Popovídejte  si s nemocným

klaunem a dejte mu lístky. Vejděte  dovnitř a dejte se doprava kolem prázdného

stanu.  Vlezte dovnitř  a váš  pokus  vzít  medicínu pro  klauna bude  zmařen,

poněvadž na  bedně je kovadlina, s  kterou nepohnete. Běžte zpátky  před stan,

vydejte se vlevo a prohlídněte si všechny  tři atrakce ( můžete je i vyzkoušet

). Opět se vraťte před stan a  tentokrát se vydejte nahoru do dveří s obludou.

Proběhněte  okolo zrcadlového  bludiště do  stanu vlevo.  Dejte se  do řeči se

siamskými dvojčaty, které zasílají dopisy mrtvým lidem. Musíte jim říct, že se

ve  vašem  případě  spletli.  Jděte  dál  a  popovídejte  si se silákem Gargem

a požádejte ho,  aby vám pomohl  pohnout s kovadlinou.  Nepomůže vám a  tak se

vydejte dál až k Pandoře. Promluvte si o všem, co jde. Promluvte si s ní znovu

a řeč  zakončete "hogwash".  Na to  vám řekne,  že se  určitě vrátíte. Vyjděte

z místnosti a zase se  tam vraťte. Promluvte si s ní znovu  a sdělte jí znovu,

že  potřebujete její  pomoc "need  talents". Optejte  se jí  na celý personál,

který pracuje  v cirkusu ( speciálně  na dvojčata ). Poví  vám hádanku, kterou

všichni  znají až  na Mika.  Nyní se   vydejte k  šerifovi a  získejte od  něj

informaci  o Doc  Larsonovi, že  dostal vyhazov  v nemocnici  "kicked off from

hospital". Po rozhovoru  se vydejte vedledo márnice "Morgue"  a zabouchejte na

okénko. Mluvte s  osobou tak dlouho, dokud mu nebudete  moci sdělit, že dostal

padáka z nemocnice. Larson se rozzlobí a  udeří rukou do okna, čímž se otevřou

dveře vlevo. Odejděte  z márnice a opět se vraťte.  Vlezte do zadní místnosti,

kde prohlédněte tělo a zkuste sebrat řetízek. Nejde to. Prohlídněte si kabinet

vlevoi a z papírů se dozvídáte odpověď  na hádanku. Teprve teď jde vzít z krku

mrtvého  klíč. Seberte  ho a  prohlídněte si  znovu kabinet, dokud nenaleznete

čer nou  knihu s informacemi o  Ritě. Stále prohlížejte kabinet,  dokud se vám

nebude  pořád  objevovat  hláška  (...AMA  notice...).  Otevřete  mrazící  box

a prohlédněte si Ritino tělo, zjistíte, že něco chybí. Opět navštivte cirkus.


Vydejte se do zrcadlového bludiště a zkuste  se probludit až k zrcadlu s malým

zámkem ( v  pravé dolní části ). Zámek odemkněte  pomocí klíčku z krku mrtvého

a běžte dál  do zdobené místnosti.  Vlezením do zrcadla  se dostanete do  Dark

Worldu. Popovídejte si  s Keeper of Light o  všem, co je možné a  probluďte se

bludištěm  zpět.  Vstupte  do  velké  hlavy.  Zde  naleznete  hlavní pohon pro

generátor, který má zničit náš svět. První hlava je již na vsém místě...


Jděte  stále  doleva,  dokud  nedojdete  k  propíchnuté  hlavě. Popovídejte si

s hlavou  a použijte  na ní  magnet z  lednice, čímž  ovlivníte výhru  na kole

štěstí  na pouti.  Jděte na  pouť  a  hru si  samozřejmě zahrajte.  S vyhraným

medvídkem se vydejte zpátky do Temného světa  a to co se promněnilo z medvídka

vhoďte do díry u přišpendlené pusy. Tak a stroj na výrobu těžkých drog je mimo

provoz.  Běžte k  portálu s  Ritinou hlavou  a jděte  směrem k  vám. To  že se

zaklapla mříž si nevšímejte a pokračujte v  chůzi dál k sobě. Na mapě běžte na

místo uprostřed ( obměna baru a kulečníkové herny v normálním světě ). Vydejte

se doprava  k herně a pokračujte  dozadu a popovídejte si  s umírajícím Gothem

v jeho sluji.  Dejte mu slib, že  mu pomůžete a najdete  pro něj nějaké drogy.

Při  návratu  vezměte  v  lokále  stříbrnou  věc  ze  stropu  a běžte vedle do

restaurace  (  vchod  nalevo  vedle  kulečníku  ).  Promluvte  si  s  barmanem

a vezměte podivnou  fujtajbl věc z pultu.  Na mapě se vydjete  do Civic Centra

( vpravo dole  ) a vstupte  do prostředních dveří.  Popovídejte si se  soudcem

a představte  se   mu  jako  Mike  Dawson.   Následovně  budete  přesunuti  do

odkladiště mrtvol. Ze  šatů vlevo odeberte pracovní kartu.  Dotkněte se kuželu

světla vlevo. Promluvte si s Keeper of  Souls a běžte zpátky do cirkusu ( máte

pracovní  kartu,  atkže  by  to  neměl  být  problém  ).  Zajděte  za  silákem

a odevzdejte  mu  stříbrnou  věc  z  Dark  Worldu.Znovu  ho  požádejte o pomoc

s kovadlinou.  žekne vám,  že je  to zbytečné,  neboť klaun  zemřel. Silák vám

nezůstane  nic dlužen  a dá  vám  nějaké  léky, které  doneste Gothovi  z Dark

Worldu.  Popovídejte si  ním o  všem, co  lze. U  Gotha vezměte  kuš ze  stěny

a běžte zpátky do cirkusu. Vydejte se na atrakci úplně vlevo ( házení kruhu na

kolík  ). Z  kuše vystřelte  na  sloupek  a zharajte  si hru.  Vyhrajete další

hračku. ( Ať žije poctivost :o) ) Vydejte  se zpět do Dark Worldu a hračkou se

trefte  do otvoru  nalevo od  přišpendlené huby.  Tímto úkonem  jste zastavili

dodávku energie  do haly se  soudcem. Vydejte se  tam ( soudce  tam již nebude

) a ze skříne  vezměte Scroll ( první část k  odstavení generátoru ). Odejděte

ven  před velkou  hlavu a  vydejte se  vlevo. Popovídejte  si s  Ukem a  Ikem,

řeknou vám, že do vězení se  dostanete až po zodpovězení hádanky. Prozkoušejte

všechny kombinace  a odpovědi. Následovně se  vydjte na mapě do  lokace vpravo

nahoře. Přejděte přes  dvě obrazovky až k bio-robotovi.  Popovídejte si s ním.

Jestli jste vedli  dlouhý rozhovor s Ikem a Ukem,  měli byste mít u bio-robota

možnost se  odvolat na jejich  hádanku. Pokud jste  učinili správně, dozvědeli

jste se odpověď,  kterou se běžte Ikovi a Ukovi  pochlubit. Budete vpuštěni do

věznice.   Velkému  dítěti   ve  vězení   dejte  fujtajbl   z  barového  pultu

a pokračujte kolem něj  vpravo. Dejte se do řeči s  Keeper of Scrolls a mluvte

s ní  o  všem,  co  jde.  Běžte  zpátky  do  normálního  světa  a  vydejte  se

k šerifovi. Pokud jste si popovídali s Keeper  of Scrolls o všem, co šlo, měli

byste potkat  venku starostu. Promluvte si  s ním a až  odejde, odemkněte jeho

auto ramínkem. V šuplíku  naleznete porno fotky a s nimi i  fotky Rity a pěťák

na  telefon. Pěťák  použijte na  telefonní automat.  Zavolejte šerifovi a jako

odpověď  řekněte  "...report  a  robberty...ATM".  Tímto  úkonem jste odlákali

šerifa z kanceláře. Vydejte se tam a  seberte ze stolku Ritinu fotku a noviny.

Běžte  domů a  na lavičce  čekejte  na  Jacku. Všechno  mu povězte.  Vraťte se

k cirkusu, vydejte se  doleva a popovídejte si s  Ramirezovou vdovou. Běžte do

kulečníkové  herny a  hoďte řeč  s  Jimmym.  Běžte opět  k crikusu  za vdovou.

Uvidíte  tam Jimmyho.  Mrkněte oknem  dovnitř a  koukejte na  scénu, jak vdova

platí  Jimmymu za  vraždu jejího  manžela. Scénu  pomocí foťáku vyfoťte. Běžte

k doktorovi  na další  hypnózu. Poté  zajděte  domů  a posaďte  se na  lavičku

a opět čekejte na  Jacka. žekněte mu nové informace, on  vám poví, že Jimmy je

v herně. V herně vypukne bitka. Po animaci se vydejte dozadu, kde jste sebrali

ramínko a  vstupte do chatrče. Dejte  se do rozhovoru se  Slimem, který vám dá

Jimmovu pistoli  a dopis. Nyní  se vydejte do  Dark Worldu a  tam do lokace na

mapě vprovo nahoře. Zjistíte, že ve sloupu je další hlava, jelikož starosta je

mrtev. Vydejte se pravými dveřmi, kde  udělejte výměnu - pistoli za temnou Bio

zbraň.  Vydejte se  do cirkusu.  Na sřelnici  použijte temnou  Bio zbraň, opět

vyhrajete  hračku.  Starostovi,  který  přijde,  předejte  dopis a dělejte, že

nevíte, že je  starosta mrtev. Vydejte se opět do  Dark Worldu a hračku vložte

do posledního  místa v obrazovce  vlevo od sloupu.  Teď jste odstavili  výrobu

zbraní.  V  lokaci  s  měnařem  zbraní  se  vydejte  levými  dveřmi.  Ze stolu

popadněte vetřelce a běžte zpátky do  normálního světa. Zajděte za doktorem na

další  hypnózu. Po  ní budete  zatčeni agentem  FBI, kterého  Mike bez  obtíží

zneškodní. Běžte se  posadit domů na lavičku a počkejte  na Jacka. Opět mu vše

povězte. Vydejte  se do lokace  s doktorem a  běžte vpravo k  Paulovu domu. Na

hydrant, kterým zalévá Paul zahradu, dejte vetřelce, čímž se dostanete do jeho

domu.  První  místnost  přeběhněte  a   v  ložnici  prohlédněte  podlahu  před

knihovnou.  Pohněte  knihovnou  a  vstupte  do  tajné  místnosti.  V místnosti

prozkoumejte  všechny  předměty  a  pak   vezměte  klíč  z  věšáku.  Paul  vás

přistihne,  ale vy  ho zabijete.  Než  zemře  tak od  něj získejte  co nejvíce

informací.  Dozvídáte se,  že Rita  byla zapletena  do temných  rituálů. Běžte

zpátky  do lokace  s doktorem  a klíčemi  odemkněte obchod. Zmáčkněte poplašné

zařízení na  stěně, čímž šerif  opustí Ritin dům.  Vydejte se tam  ( vpravo od

Paulova domu  ). Nejdříve si  prostudujte dopis ma  stole. Vše do  sebe zapadá

a vy  si připadáte  jako oklama  ný blbec.  Dejte se  do ložnice.  Zde seberte

lístek ze  zrcadla. Vydejte se  do cirkusu a  Pandoře podejte lístek  z Ritina

zrcadla. Na oplátku vám ukáže část vaší minulosti.


Začína  jít do tuhého, věci mají rychlý spád.  Proto neváhejte a vydejte se do

svého domu a  popovídejte si s matkou. Běžte dál do svého  pokoje a vstupte do

zrcadla v místnosti, která je otevřena. Popadněte meč spravedlnosti a prohlíd-

něte krabici s botami od krve vlevo. Běžte si ještě jednou promluvit s matkou.

Rozhovor zaměřte na to, proč to vše dělala a na krvavé boty . Po nešťastné ne-

hodě vyplave z hrnce Ritina hlava, s kterou si popovídejte. Vydejte se doprava

a vyjděte z domu. Na mapě běžte k portálu  a zajděte  k zrcadlovému  bludišti,

do kterého vejděte opačným směrem ! Pokud možno ihned se dostaňte do místnosti

se zrcadlem, které teleportuje mezi světy. Pokud jste vstoupili správným vcho-

dem, nalézáte se v levém vchodu.


Vydejte  se přes  zrcadlo, které  nešlo v  minulosti otevřít  ( mělo  zámek ).

V místnosti  zabijte mečem  Behemotha. Teď  ještě musíte  zničit generátor. Na

mapě  se  vydejte  do  lokace  vpravo  dole.  Nyní  nepůjdete prostředními ani

pravými dveřmi, ale levými. Přeběhněte přes propast, ochra nce ukažte pracovní

kartu a on svolí v sebrání světla  pravdy. vydejte se zpět k portálu s hlavami

a do přístroje na levé straně vložte  světlo pravdy a do pravého Scroll. Kabel

vpravo rozpůlte mečem.  Jako Jack vylezte ven a to  je KONEC... Bylo to trochu

zmatené ( zvláště ten konec ), ale stálo to za to...


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.