Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1. Bojové schopnosti
A) Melee Combat
Level 1: Budete rychleji útočit a tak i rychleji vykrývat útoky nepřátel. Také dává další možnosti silnému útoku (delší podržení levého tlačítka myši).
Level 2: Můžete nepřítele odzbrojit (vyrazit mu štít nebo meč zrukou) a také nyní můžete používat štíty.
Level 3: Umožní způsobit silný útok svýskokem. Tento útok kolikrát nepřítele omráčí. Můžete také odrazit útok nepřítele. Asi nejzajímavější je kruhový útok, který můžete udělat jen když máte adrenalin naplno. Abyste provedli tento útok, tak se sehněte a naplno udeřte.
B) Archery
Level 1: Nyní máte možnosti přiblížení při střelbě zluku.
Level 2: Sníží stále poletování mířidla, tudíž je střelba přesnější.
Level 3: Luk je rychleji nabit, připraven kpalbě.
C) Strenght
Level 1: Zvýší o 2 body poškození, které způsobuje.
Level 2: Poškození, které působíte se zvýší o 4 body.
Level 3: Poškození, které působíte se zvýší o 6 bodů.
D) Critical Hit
Level 1: Zvýší o 2% šanci udělat kritický úder.
Level 2: Zvýší o 4% šanci udělat kritický úder.
E) Adrenaline
Tato schopnost je poměrně drahá, ale bude se vám rychleji zvyšovat hladina adrenalinu. Také můžete 2x po sobě vykonat útok, který definitivně zabije nepřítele.
2. Magické schopnosti
1) Dark Vision
Kouzlo vidění vtemnotě již máte od počátku hry a dobře jej využijete po celou dobu hry.
2) Flame Arrow
Ohnivý šíp je pro mága taková náhrada za obyčejný luk, protože nepůsobí moc velké poškození.
3) Fire Trap
Vytvoří ohnivý kruh (past), do kterého když vstoupí nepřítel, tak exploduje a zabije či zraní nepřítele.
4) Freeze
Jednoduché kouzlo zmrazení. Nepřítele zmrazí a nemůže se hýbat. Jestliže kouzlo použijete na zem, tak se vytvoří ledová dráha a nepřítel se může sklouznout.
5) Fireball
Stará dobrá ohnivá koule, podstatně silnější než ohnivý šíp. Kouzlo způsobí výbuch o určité ploše a při plném adrenalinu přímo zabije nepřítele. Proti ohni nejsou moc odolní lidé a zvířata.
6) Lightning Bolt
Taková ohnivá koule akorát vjiném podání. Pokud kouzlo použijte během naplněného adrenalinu, způsobí řetězovou reakci a blesk přeskakuje zjednoho nepřítele na druhého. Proti bleskům nejsou moc odolní orci, goblini a kyklopové.
7) Inferno
Inferno je velice silné kouzlo, ale bere spoustu many. Kouzlo vyšle ohnivý proud ve vašem směru a zraní vše, co proudu stojí vcestě.
8) Heal
Kouzlo uzdravení dobře využijí bojovníci i mágové. Průběžné uzdravování využijete, i když jako bojovník moc many mít nebudete.
9) Telekinesis
Telekinezí můžete uchopit nějaký předmět ať už zblízky nebo zurčité dálky. Můžete takto různě věci přemisťovat, házet snimi či si je přibližovat. Pokud máte plný adrenalin, můžete dokonce uchopit živého nepřítele a fyzicky sním manipulovat.
10) Charm
Tímto kouzlem můžete na nepřítele uvalit šarm a chvíli budete bojovat po vaší straně. Pokud okouzleného nepřítele zasáhnete, kouzlo zmizí a je opět proti vám.
11) Sanctuary
Vytvoří okolo vás magický štít na jistou dobu a jste odolní vůči fyzické i magické síle.
12) Weaken
Kouzlo daného nepřítele oslabí, jeho útoky jsou tedy slabší a dokonce se i pomaleji pohybuje.
3. Různé další schopnosti
1) Stamina
Umožní vám déle sprintovat, kopat a déle zůstat pod vodou.
2) Endurance
Level 1: Zvýší maximum vašeho života na hodnotu 50.
Level 2: Zvýší maximum vašeho života na hodnotu 60.
Level 3: Zvýší maximum vašeho života na hodnotu 70.
3) Poison Resistance
Po získání této vlastnosti jste odolní proti otravě, tedy jedům. Otrávení způsobuje jen pár nepřátel a navíc vás úplně nezabije, ale pochopitelně není moc příjemné, když se vám začne snižovat zdraví na minimum uprostřed souboje. Tuto vlastnost mohou nahradit lektvary sprotijedem.
4) Vitality
Průběžně se vám může regenerovat vaše zdraví. Není moc užitečné, protože ve hře najdete spoustu lektvarů a jídla.
5) Alertness
Vylepší vaše smysly, a když postojíte na nějakém místě, tak vám ukáže předměty a také přístupy do tajných skrýší.
6) Magic Affinity
Level 1: Zvýší maximum vaší many na hodnotu 40.
Level 2: Zvýší maximum vaší many na hodnotu 70.
Level 3: Zvýší maximum vaší many na hodnotu 100.
7) Stealth
Level 1: Sníží úroveň hluku když se plížíte.
Level 2: Umožní použít překvapivý útok dýkami do páteře nepřítele, ale nesmí o vás nikdo vidět.
Level 3: Můžete se lépe skrývat ve stínech.
8) Burglar
Budete moct páčit zámky, ale tuto schopnost moc nevyužijete, jelikož se dá snad ke všemu najít klíč a truhel kpáčení za celou hru moc není.
9) Mana Regeneration
Zrychlí se regenerace many.
2. Návod
Prolog (Prologue)
Váš mistr Phenrig vám konečně zadá závěrečnou zkoušku, po které už tak dlouho toužíte. Musíte přinést dávný krystal zjistého chrámu. Samozřejmě není tak jednoduché se ke krystalu dostat. Ujděte tedy pár metrů vchodbě, kde začínáte a odbočte doleva. Zoltáře seberte klíč a sjeho pomocí si odemkněte dveře před vámi. Vdalší chodbě zatáhněte za páku vlevo na zdi a sprintujte knově otevřené cestě. Tady sejděte do propadliště a kopněte do pilíře. Vyšplhejte po řetězu nahoru a skočte na vyšší kamenné patro. Jsou zde bedny blokující vaše další putování, tudíž je zahoďte nebo někam odložte. Prkna za bednami rozkopněte. Použijte kouzlo nočního vidění, abyste viděli na cestu. Pokračujte dál až ktruhle (noční vidění už mezitím můžete vypnout), která obsahuje krátký meč. Nyní mečem přesekněte lano a zombii opodál kopněte dolů. Skočte za ní a definitivně ji dorazte mečem. Pak zabijte ještě jednu zombii a počkejte, až mistr otevře bránu. Za touto branou stojí temný strážce, kterého kopněte dolů a pak ho dodělejte mečem nebo kopněte do pilířů sostny. Přiběhnou postupně asi další tři strážci. Procvičte si na nich souboje a po jejich poražení běžte nahoru. Po projití bránou získáte vás první Skill Point. Za tyto body si můžete zlepšovat vaše vlastnosti. Panel na investování bodů je vinventáři a jak je vložíte, záleží jen na vás. Vtéto místnosti rozbijte bednu a vezměte dva léčivé lektvary. Skočte na řetěz nad vodou a vylezte nahoru. Podruhé použijte pavoučí klíč, jděte ke krystalu a tento trénink je u konce.
Kapitola 1: Brány Stonehelm (Chapter One: The Gates of Stonehelm)
Phering vás pošle do města Stonehelm, abyste mágovi Lordu Menelagovi předali dávný krystal. Bohužel sotva co dorazíte kbráně města, bude Stonehelm napaden ghouly a obřím Kyklopem. Budou se dobývat do města, takže jen co dostanete postavu pod vaší kontrolu, tak utíkejte pryč. Vyběhněte zchodby a utíkejte podél domů. Zahněte doprava a před velkým domem je řetěz. Vyšplhejte nahoru a spomocí nočního vidění utíkejte nahoru. Otevřete dveře a vylezte po žebříku. Přeběhněte po deskách a skočte na provaz. Zprovazu přeskočte na hrady, kde na vás čeká strážce. Voják vás bude chtít dovést nahoru, ale zaútočí na něj ghoul. Rychle spusťte mříž pákou, jinak by přiběhli další ghoulové. Jděte do velké místnosti, kde už je další voják, který vás doprovodí kbalistické kuši. Vtéto místnosti seberte chleby, sice moc neuzdraví, ale mohou se hodit. Ovládněte balistu a 3x střelte do Kyklopa, čímž ho dostatečně oslabíte a vojáci už jej zabijí. Sejděte schody dolů a poberte nějaké věci. Točte železným kolem, dokud nemáte mříž úplně nahoře. Dostanete se do centra města.
V centru sbírejte všechno, co můžete. Nyní jste ve věži, slezte po schodech dolů a ocitnete se venku. Po městě se nacházejí různé bedny, které rozbijte a najdete něco kjídlu. Můžete tady také nalézt dvě skrytá místa. První je truhla vdomě smodrými a klenbovými okny. Uvnitř vhorním pokoji zatáhněte za lampu a nad vámi se spustí lano. Vyšplhejte nahoru a vyrabujte truhlu. Druhým místem je půda vdomě před branou. Dům, poblíž kterého jsou schody vedoucí směrem dolů, má o sebe opřený žebřík. Vylezte, přejděte na další část střechy a oknem vlezte dovnitř. Rozbijte bednu a najdete lektvar úplného uzdravení. Pokud chcete jinou zbraň, tak se ve městě na balkóně nachází magická hůl. Tento balkón je doprava od dveří, kterými jste vyšli zvěže. Tyč vyzařuje malou modrou záři. Ovšem získáte ji jen spomocí telekineze. Moc telekineze se můžete naučit ve vašem inventáři vpanelu vlastností. Tyč uchopíte jen, když máte boj se zbraněmi na první úrovni. Vtěchto místech už není co více nalézt, takže jděte kbráně za mladou ženou (Leanna - lordova neteř) a začíná druhá kapitola.
Kapitola 2: Záblesk chladné dýky (Chapter Two: The Gleam Of A Cold Knife)
V této kapitole si už pomalu začněte vybírat cestou jakou se vydáte, zda-li cestu magie nebo přímého boje. Každé má své výhody, ale nikdo vám také nebrání projít si hru 2x pokaždé vjiném stylu.
Dům napadnout temní strážci. Přicházejícího strážce skopněte a pak zabijte. Posbírejte věci vdomě a vyjděte ven. Vojáka vlevo zlikvidujte a další dva u ohně můžete kopnout do ohně, zranit je pohybem bedny na jeřábu nebo kopnutím do ostnaté mříže. Objeví se ještě asi dva vojáci po kterých můžete házet bedny. Pokračujte za roh až do zahrady. Vzahradě jsou asi tři strážní, zabijte je a projděte kvratům do sklepa. Sejděte dolů a běžte do dveří vpravo. Je zde jedna bedna, hromada sudů a také po udělání hluku přiběhnou dva vojáci. Za hromadou sudů najdete magický prsten. Nasaďte si jej a budete mít o 2% větší šanci dát nepříteli kritický úder. Vraťte se nahoru a jděte chodbou za schody. Zabijte další dva strážné. Vrohu u stěny použijte kámen na zemi a otevře se tajná komnata. Bedny obsahují nějaké lektvary. Je zde také truhla, ale také je zde past. Tato past se aktivuje jen když si před truhlu stoupnete. Zkuste ji tedy otevřít a vybrat zboku. Vpředchozí místnosti zatáhněte za páku a jděte po schodech nahoru do hradu. Projdete asi dva pokoje stemnými strážci. Vmístnosti kde je schodiště, vyjděte vlevo nahoru a přesekněte lano. Zbytek nepřátel dorazte po svém. Seberte všechny věci.
Nyní pokračujte do pokoje naproti dveřím, kterými jste vešli. Je tady několik věcí a magická róba, která ovšem vyžaduje jisté magické schopnosti. Vlevo vedle krbu seberte svícen a položte jej vpravo vedle krbu. Otevře se skrýš a vní vyrabujte truhlu. Zpátky vhale se schodišti jděte do dveří vlevo nahoře. Zabijte strážce a jděte po schodech až úplně nahoru a seberte starý klíč a listinu pod bednou. Podívejte se do knihovny o patro níže a zabte vojáky. Zpodlahy můžete vzít milostný dopis. Vknihovně jděte za stěnou po dřevěných schodech nahoru a vmezipatře je ve zdi zavřený poklop. Otevřete ho a přejděte po trámu ktruhle (další skryté místo). Jděte zpět dolů a zatáhněte za páku. Nad vámi se spustí lano a vy po něm vyšplhejte nahoru. Přejděte po trámech na druhou stranu a seskočte doleva. Objevíte další skryté místo. Pomocí páky se dostaňte ven, jděte po dřevěném schodišti nahoru a vstupte do dveří vpravo. Vylezte po žebříku na střechu a zlikvidujte strážce. Ve věži nahoře vyrabujte truhlu a vraťte se dolů. Přejděte po střeše na druhou stranu a vlezte do okna. Uvnitř je asi pět vojáků. Po jejich likvidaci vyšplhejte po řetězu na trámy pro nějaké lektvary. Sejděte dolů až do místnosti srozbitým oknem. Vylezte ven a jděte po římse a pak po schodech. Uvidíte jak ghoul zabije Lorda Menelaga a také ukradne dávný krystal. Začněte jej sledovat, povede vás za ním obrázek krystalu. Po částečném seskočení ze střech je konec druhé kapitoly.
Kapitola 3: Cesta mrtvého muže (Chapter Three: Dead Man's Trail)
Tato kapitola navazuje na pronásledování ghoula skrystalem. Neztrácejte tedy čas a rychle za ním. Jděte vlevo a pak vlezte do okna. Stále sledujte ghoula (obrázek krystalu). Nemá smysl popisovat cestu. Používejte sprint, aby vaše skoky přes střechy byly delší. Ke konci skočíte na řetěz a potom na prkna kde rychle přeběhněte do budovy. Sejděte po schodech a načte se další část lokace. Vylezte zokna a seskákejte dolů. Jsou zde dvě cesty jak se dostat do skladiště. Když půjdete vlevo, tak potkáte několik temných stráží. Od jednoho vezměte klíč. Nahoře po žebříku je voják a kousek dál zbroj vrahů a dlouhý luk. Klíč případně použijte kodemčení dveří do skladiště. Pokud ovšem půjdete vpravo, tak vlezete do kanálů a po chvíli se ocitnete přímo ve skladišti. Jednou zcest se dostaňte dovnitř a získejte od strážce klíč. Odemkněte poklop na zemi a slezte dolů. Projděte skrze dvoje dveře a budete vkovárně. Můžete si zde ukovat meč.
Z kamenů seberte věci a přečtěte si knihu. Dmychadlem rozžhavte výheň, napravo otočte kolem, vložte ocel do mísy a otočte kolem zpět. Zatáhněte za páku na zdi a dostanete čepel. Tuto čepel nažhavte ve výhni a pak položte na kámen uprostřed místnosti. Vytáhněte kladivo, uhoďte do čepele a skoro hotový meč použijte svěcičkou na kamenech u zdi. Získáte nový meč (dlouhý meč) slepším poškozením. Nyní si opět můžete vybrat kudy chcete pokračovat, buď cestou za prkny vkovárně (nezahrnuje nic důležitého) nebo se vraťte zpět za dveře a půjdete přes stráže. Pro bojovníky doporučuji jít druhou cestou přes stráže. Zlikvidujte stráže a místnosti vlevo ukrývá zbroj a meč. V druhé místnosti je truhla a dýky. Vkaždém případě dojdete až do haly skrystalem. Pro krystal bezhlavě neběžte, ale pližte se. Vcele vlevo osvoboďte vězně. Teď se propližte blíže kArantirovi a až uslyšíte Now is my chance, tak seberte krystal a rychle utečte do předchozí místnosti. Zmizte kanály pryč.
Kapitola 4: Přes krvavé moře (Chapter Four: Across The Sea of Blood)
Pokračujte kanálem a najdete Leann (neteř zesnulého Lorda Menelaga). Po rozhovoru vám uvolní cestu a pak bednu zadělá zpět. Vdocích kopněte vojáka do vody a na zemi můžete vzít hůl. Ponořte se do vody a plavte kžebříku vlevo. Zabijte strážce a otočte jeřábem. Přeskočte na loď. Na prvního vojáka vlodi můžete shodit bednu. Rozbijte prkna a vdalší místnosti zabijte dva vojáky. U jednoho znich je klíč ke dveřím. Odemkněte si a posbírejte nějaké věci. Za dalšími dveřmi jsou dva nekromanti. Vydrží mnohem více než temní strážci a házejí po vás kouzlo ohnivého šípu. Můžete po nich házet barely či bedny a potom je dorazit vsouboji nebo kouzly. O místnost dál jsou vojáci a další nekromant. Ale také je zde spousta naštvaných goblinů vkleci. Pusťte je tedy pákou vlevo na sloupu. Sice pak gobliny musíte zabít, ale nejsou nijak zvlášť silní. Od mrtvého nekromanta vezměte klíč, nahoře odemkněte dveře a jděte dál. Je zde žebřík, ale dříve než na něj vylezete, tak skočte na bednu a pak na plochu nad vámi. Najdete prsten, který vám zvýší útok všech zbraní a kus ohnivého plamene (Flamegold). Až budete někde vkovárně, tak si můžete vykovat další meč ztéto lepší oceli. Nyní vylezte po žebříku a posbírejte všechny věci, zvláště klíč visící na háčku vmístnosti smagickou róbou (Wizard Robe). Další přístupné dveře vedou k balistám.
Zabijte oba vojáky a nezapomeňte vzít luk opřený vpravo o mříže. Uprostřed tohoto podpalubí jsou za mřížemi bedny a truhla. Klíč jste sebrali zháčku, takže jen shrábněte odměnu. Pokračujte ven a zlikvidujte všechny nepřátelé. Nejlépe je kopejte do vody. Teď oddělejte desku a spustíte most. Přiběhne Leann smágem. Loď se připraví kvyplutí, ale budou ještě útočit temní strážci. Zkopávejte je zmola do vody a klučištníkům případně doběhněte nebo použijte kouzla. Leanně se nesmí nic stát, proto máte vlevo nahoře ukazatel jejího zdraví a snažte se být stále sní. Jakmile loď začne pomalu vyplouvat, tak si vás Leann odvede do kajuty a řekne o vás pár hezkých věcí. Na závěr otočte pákou vpodlaze a vydáte se na ostrov najít chrám.
Kapitola 5: Chrám pavouka (Chapter Five: Temple of the Spider)
S Leann se vylodíte na ostrově. Stále máte vlevo nahoře ukazatel jejího zdraví, tudíž ji musíte stále chránit. Kousek dál na pláži najdete zraněného vojáka a za ním jsou ruiny sorky. Řekněte Leanně ať čeká na místě, a orky zabijte sami. Orkové už jsou tužší nepřátelé a mohli by trochu dělat problémy, ale nejedná se o nic hrozného. Vokolí je spousta míst sostny, na které je můžete kopnout. Jakmile jsou všichni orci mrtví, pokračujte dozadu kchrámu. Vpravo spadněte do díry a projděte tunely až ktřem příšerám, které se vznášejí. Zlikvidujte je a proskočte do místnosti vlevo. Seberte ze země Rope Bow. Když stímto lukem střelíte do nějakého dřevěného materiálu, třeba do trámu, tak se šíp zastaví vdřevě a spustí lano. Pokud chcete objevit tajné místo, tak jděte až na samý konec tunelů a spomocí nového luku si udělejte cestu nahoru. Najdete tady truhlu a luk působící otravu. Teď se vraťte zpět do místnosti a zatáhněte za řetěz. Střelte do zapřených desek nahoře a vyšplhejte. Zaútočí Paokai, jelikož proti němu vtéto situaci nic nezmůžete, utíkejte za dvěma orky do ruin a tam je zabte. Pokračujte nahoru, zabijte další orky a jděte před bránu chrámu. Tady potkáte Leannina známého Duncana.
Konečně jste se dostali do samotného chrámu. Ve velké hale najdete nějaké lektvary a prsten (obnovuje zdraví). Střelte lukem do trámu vpravo od Leann. Vylezte nahoru a zatáhněte za páku. Zabijte tři orky a po chvíli vám Leann uvolní cestu. Použijte další páku a jděte dál. Vmístnosti se spoustou soch je skryté místo. Abyste jej otevřeli je zapotřebí telekineze. Tímto kouzlem zvedněte sochu na zemi a dejte ji zpět na podstavec. Odsune se kousek podlahy a ukáže se tajné místo. Hala vedle má také skryté místo. Pilíř vpravo je držen dřevěnými deskami, tyto desky rozbijte a máte volnou cestu ktajné lokaci. Když už jste tady, tak zatáhněte za páku a pokračujte po terase. Směrem doprava najdete truhlu, kterou otevřete jen když umíte páčit zámky (obsahuje jen tři protijedy). Běžte doleva, zabijte pár goblinů a připravte si luk slanem. Jděte vpravo, ale jedná se o past. Brány se zavřou a kameny ze stěn se začnou přisouvat. Rychle střelte šíp do trámu na stropě a vylezte co nejvýše. Až se kameny od sebe oddálí, tak slezte dolů. Jelikož už nevede žádná cesta dál, vraťte se za Leann. Za malý moment opět zaútočí Paokai. Nalákejte ho na sebe a jděte do místnosti odkud jste před chvílí přišli. Je zde druhá páka kbráně. Takže jen co Paokai strčí hlavu za vámi, spusťte mříž a máte po problému. Leann oddělá kámen a vy skočte do podzemních chodeb.
Po pár metrech se propadnete do doupěte pavouků. Když vás tito pavouci kousnou, tak vás otráví, takže jen proběhněte. Když poběžíte doprava najdete mrtvolu sprotijedy (skryté místo). Levá cesta vás dovede do místnosti struhlou a také je to úniková cesta. Vpravo skočte na řetěz a vylezte na desky. Seberte lektvary a střelte do trámu nad vámi. Vyšplhejte na další desky. Nyní vystřelte na oba trámy a přeskákejte až na řetěz. Nahoře projděte a seskákejte dolů. Honička spavouky je za vámi. Dále ve vodě je na dně truhla (tajné místo). Jděte dál jeskyní a při odbočce doprava střelte šíp do trámu a vylezte si pro lektvary. Pokračujte až kmalému oknu a skočte do vody. Na dně zatáhněte za páku a voda se naplní do úrovně, abyste mohli vylézt. Zabijte partu goblinů. Nyní si můžete dát souboj skyklopem za body na učení. Tento souboj je naprosto dobrovolný, pokud nechcete bojovat, tak odstavec níže přeskočte a pokračujte dále.
Kyklop:
Souboj skyklopem je zcela nepovinný úkol, získáte za něj 2 body kučení. Kyklop se objeví poté co dva goblini zalezou do škvíry ve zdi. Na kyklopa můžete shodit sochu a pak jej zabíjet kouzly nebo mečem. Když po něm budete házet kouzla, tak stačí mířit na hlavu. Ovšem mečem se musíte strefit přímo do oka. Vždy sečkejte až udělá nějaký úder do země a hlavu má skloněnou. Vtu chvíli mu zasáhněte do oka a takto ho párkrát zasáhněte. Až budete na konci svých sil, tak zůstane klečet a vy ho zasáhněte silným útokem do oka a vypíchnete mu ho. Tím je kyklop poražen.
Ať už jste skyklopem bojovali nebo ne, pokračujte nahoru po schodech. Tady zlikvidujte další partu goblinů. Jsou zde dvě místnosti sčerveným a modrým bazénkem. Červena vám doplní zdraví a modrá zase manu. Vedle přístupné místnosti vedle místnosti sčerveným bazénkem je truhla, která je bohužel chráněna pastí. Tato past spočívá ve dvou dírách ve zdi, které šlehnou ohně když se přiblížíte. Nejlépe se trochu přibližte, uskočte a pak rychle proběhněte. Velká díra ve zdi vpravo vede na další ze skrytých míst. Přejděte most a všimněte si sochy na zemi poblíž modrého bazénku. Sochu vraťte telekinezí zpět na podstavec a vpodlaze se ukáže další skrýš. Od modrého bazénku jděte doprava a vylezte po žebříku. Vyrabujte truhlu a seskočte dolů. Tato cesta vás dovede ven do hor. Vyjděte schody a zabte dva orky. Další čtyři poběží zespoda po schodech. Shoďte na ně barely a případně je házejte nebo kopejte ze skály. Dále rozbijte prkna a běžte ke kládám visících na řetězu. Rozhýbejte je a 3x snimi bouchněte do zdi. Uvolníte si tak cestu na tajné místo. Je zde také výtah, ale po použití páky zjistíte, že nefunguje. Vraťte se zpátky ven a jděte dál nahoru. Zlikvidujte hordu orků a pokračujte nahoru. Přejděte most a opět běžte po schodech (pod schody můžete najít meč). Pokud by most byl přeseknut, jděte doprava po skále a spomocí luku vyšplhejte na druhou stranu mostu.
Jděte do věže a zabijte další hordu orků. Posbírejte věci a mrkněte na chatrč vpravo. Dveře jsou zablokované, tudíž je uvnitř asi něco zajímavého. Vylezte po žebříku do pater věže a zdruhého patra pokračujte dále po cestě venku. narazíte na jeskyni spavouky, kteří způsobují otravu. Opět tedy jen proběhněte, na konci rozbijte prkna a skočte do chatrče. O patro níž buďte velice opatrní a nepřibližujte se koknům. Je tady nová a lepší zbroj, jenomže chata je skoro na zborcení, takže se musíte pro zbroj opatrně připlížit. Jděte ven a projděte jeskyní do chatrče vedle. Druhé patro obsahuje lektvar many, ale také jednoho pavouka. Teď se dostanete do zabarikádované chatrče. Ze země seberte a přečtěte Logbook. Dozvíte se něco o posledních dnech mága, který zde žil. Když skočíte na stoličku vyčuhující zokna, najdete meč. Lanem můžete vyšplhat do dalšího patra pro nějaké lektvary. Běžte do jeskyně a vpravo zpravte výtah. Nalevo je kovárna a můžete si tady ukovat meč zocele zlatého plamene (Flamegold). Tento meč způsobuje nejen normální poškození, ale i ohnivé poškození těm, kterým oheň škodí. Teďka se musíte vrátit až kvýtahu. Běžte jen stejnou cestou nazpět. Až budete stát na výtahu, tak zatáhněte za páku. Vyjedete nahoru a zabijte tady tři útočící pavouky. Snově vykovaným mečem by to neměl být problém.
Jsou zde dvě chodby. Napravo je chatrč, vdruhém patře můžete skočit na lano venku. Rychle vyšplhejte a skočte na chatku vedle. Uvnitř jsou lektvary, prsten a hůl. Vraťte se skokem na předchozí chatrč, střelte šíp slanem do trámu co podepírá chatku a slezte dolů. Nyní jděte levou chodbou, zatáhněte postupně za obě páky a položte krystal na oltář. Po chvíli přijde pět orků. Jedním znich je Aratrok, velitel a šaman orků. Pokud sním budete bojovat fair-play, bez kouzel a jen mečem, jeho druzi nebudou útočit. Pokud se především zabýváte magií, tak bohužel musíte zabít všech pět orků. Aratrok je silnější a vydrží více než ostatní orkové. Nejlépe běhejte okolo něj a útočte silnými útoky, takto byste jej mohli za chvíli zabít. Jakmile je Aratrok mrtev, seberte mu klíč a odemkněte si cestu dál. Po načtení sjeďte výtahem a předtím než se vrátíte za Leann, se můžete podívat zpět do místnosti, kde jste mohli bojovat skyklopem. Vhorním patře je spousta dveří, které jdou odemknout jen pavoučím klíčem od Aratroka. Můžete tady najít spoustu zajímavých věcí. Teď se vraťte za Leann. Leann se pokusí otevřít dveře a mezitím zaútočí dva ghoulové, o které se postarejte. Jen co brána trochu zvedne, proběhněte za ní. Leann bude bohužel chycena a vy musíte jít dál. Konec této dlouhé kapitoly.
Kapitola 6: Oltář lebek (Chapter Six: The Altar Of The Skull)
Nyní musíte najít lebku stínů. Dojděte až kdíře a skočte dolů. Vlevo vmalé chodbě seberte krystal. Vhale se zombiemi se postavte před bránu a podívejte se nahoru. Uvidíte trám sřetězem, spusťte si lano a vylezte nahoru až koltářům. Krystal vložte na pavoukovu hlavu a otevřou se dveře dál. Vkryptě je spousta zombií a jsou docela nebezpečné. Nahoře na trámech můžete najít houbu. Vylezte po řetězu na další trámy a přibližte se krozbité zdi. Přesekněte lano a klády vám uvolní cestu. Uprostřed této místnosti se nachází hrobka, ve které můžete najít otrávené dýky. Pokračujte chodbou za dveřmi.
Vtéto místnosti musíte získat žlutý diamant, který je umístěn na stěně. Je zde spousta zombií, tak dávejte pozor. Diamant si podejte telekinezí nebo si kněmu vystřelte lano. Pokračujte po schodech dolů až ke ghoulovi. Vylezte na velké kameny, lukem si spusťte lano a vyšplhejte nahoru. Tady je na oltáři položen dobrý meč, ale vyžaduje třetí úroveň síly. Zatáhněte za páku na zdi před oltářem a slezte zpět dolů. Následující místnost je plná zombií, kterým se raději vyhněte. Jděte na konec místnosti a na zdi je blíže kvodě kolo. Otočte kolem, vpravo se otevře mříž, pod kterou rychle proběhněte. Vkanálech je spousta zombií, projděte do místnosti se sarkofágem a otevřete jej. Skočte do sarkofágu. Propadněte se do podzemních tunelů sdalší spoustou zombií. Jděte tunely až kmístnosti se schody, tady vyjdete sarkofág a zněj vystoupí Lich. Lich není moc silný protivník, ale zombie okolo dělají problémy. Proto se soustřeďte na Licha a zaútočte na něj silnými útoky. Jakmile je Lich mrtev, ze sarkofágu seberte diamant, běžte za sarkofág a vyšplhejte po řetězu nahoru.
Projděte chodbami a pak po schodech nahoru. Ve velké hale na vás zaútočí parta ghoulů. Můžete je kopnout dolů nebo na vysouvací bodce. Sejděte schody, skočte do vody a na břehu vhrobce najděte další diamant (má červenou záři). Nad vodou visí řetěz, vyšplhejte a přeskočte kbráně. Zatáhněte za páku a znova vyjděte schody do velké haly. Teď si radši uložte hru. Musíte přeskočit díru vmostě. Rozběhněte se a zokraje skočte. Otevřete bránu a ocitnete se vmístnosti, kde jste byli zpočátku této kapitoly. Spomocí lana opět vylezte nahoru koltáři ve tvaru pavouka a vložte do něj všechny tři diamanty. Otevře se nový vchod, kterým projděte a připravte se na tuhý boj sjedovatými pavouky. Kouzelníci po nich mohou házet kouzla zbezpečné vzdálenosti. Bojovníci budou muset kombinovat rychlost se silnými útoky. Případně se také můžete naučit skill lépe odolávat jedům. Po smrti pavouků se objeví lebka stínů, kterou seberte. Uvidíte další animaci a potom následuje další kapitola.
Kapitola 7: Oheň v krvi (Chapter Seven: Fire In The Blood)
Probouzíte se na hromadě mrtvol, kam vás hodili orkové vdomnění, že jste mrtví hodili. Orkové vám také vzali všechny vaše věci, ale jelikož vás Zana oživila, je svámi velice blízce propojena. Stiskem klávesy Vse dostanete do podoby démona, ale budou vám ubývat životy, proto používejte přeměnu jen, když je to nutné. Ztohoto místa se vydejte za skálu cestou nahoru a zabijte dva orky. Buďto je kopněte do ohně nebo použijte přeměnu a za zabití vpřeměně se vám doplní 20 jednotek zdraví. Pokračujte tunely až korkovi slukem. Přejděte most a zlikvidujte ho. Běžte dál tunely kolem mříží, přes další most a spadněte do dalšího prostoru. Tady najdete truhlu se svými věcmi. U mříže strámem u stropu, vystřelte lano do trámu a mříž přeskočte. Cesta vás zavede do kovárny, ale nic lepšího už nevykováte, tak jděte doprava. Zabte pár orků a dojdete do velké haly skyklopem. Boj skyklopem teď bude znatelně lehčí, protože jste lépe vybaveni. Opět ho sekejte do oka a až bude zraněný klečet, tak ho definitivně zabijte vypíchnutím oka. Potom otočte kolem na zdi vedle brány vedoucí dál. Proběhněte pod mříží a vyšplhejte až do dalšího levelu. Pokračujte po cestě až ke goblinovi. Rozbijte desky a běžte přes most. Vobrovské hale plné goblinů můžete najít nějaké dobré předměty. Jděte dozadu a pak vyjděte nahoru na střechu chatky. Povolte páku na stěně, spustí se řetěz, po kterém vyšplhejte nahoru. Jakmile uvidíte první velkou díru ve zdi, skočte do ní a jeskyní projděte do dalšího levelu.
Až dojdete ke schodům, skočte do vody a na dně je truhla slektvary. Vylezte zvody a jděte dál chodbou. Ocitnete se vobrovském prostoru. Vtomto prostoru vmlhách sídlí obrovský červ. Jakmile se pokusíte přejít po mostě, zaútočí na vás. Bohužel musíte přes most přejít. Přeskočte díru a pak přeskočte na jeho poslední část, která se začne pomalu bortit a sesune vás do budovy. Nikde se nyní nezdržujte a stále utíkejte, protože by vás červ mohl otrávit nebo zranit (35 jednotek života). Vyjděte po schodech a odbočte doleva, utíkejte a potom se schovejte vjeskyni. Vjeskyni doplňte síly a pokračujte po cestě. Cestu vám budou komplikovat různé bedny, které rozbijte nebo skopněte. Jakmile doběhnete krohu, odbočte doleva a schovejte se za zeď. Vzhlédněte vzhůru a do kusu trámu vystřelte lano. Rychle vyšplhejte a skočte do chodby. Pak už vás jen tlak červova útoku shodí do díry svodou. Vylezte zvody a jděte dál tunelem. Vhale na vás čekají nějaké létající příšery. Když se podíváte nahoru, uvidíte dva trámy. Přes pravý se nikam nedostanete, ale levý vás dovede na tajné místo spár svitky. Běžte dál tunelem. Vhlubokém prostoru svodou vylezte na břeh a zatáhněte za páku. Zůstaňte stát na voru a nechte se vyvést až nahoru. Nahoře skočte do díry ve zdi a lezte nahoru. Vmalé chodbě přeskočte díru a najdete další tajnou místnost. Potom se vraťte, spadněte do díry a pokračujte střední cestou.
Tunelem dojděte klanovce, otočte kolem a dole zabijte goblina. Můžete zde také najít dobrý luk. Pokračujte a sjeďte po další lanovce. Na rohu se zbavte orka a sejděte schody dolů. Tady zlikvidujte všechny orky, běžte po schodech dále a odbočte doprava. Po pár krocích budete vchodbě se schody, ale jen co je kousek vyjdete, začne se na vás valit velký barel. Rychle utíkejte nahoru a schovejte se ve skulině vpravo ve zdi. Pokračujte do další úrovně, na konci tunelu vystřelte lano do stromu, vylezte nahoru a přeskočte naproti. Dojdete na volné prostranství a za pomocí lan sešplhejte dolů na pláž. Utíkejte na pobřeží ke člunu a sedmá kapitola je u konce.
Kapitola 8: Vdomě popelu (Chapter Eight: In The House Of Ashes)
Ocitáte se vkanálech pod Stonehelmem. Cesta vás vede do rozlehlé jeskyně sportálem. Jsou u něj strážci, ale proběhnou portálem a vy musíte za nimi. Na druhé straně portálu zabte vojáky a nekromanty. Kousek před vámi je obrovská místnost se spoustou dveří, ale jsou zamčené. Běžte na druhý konec velké místnosti a pokračujte chodbami. Včásti kde jsou za mřížemi ghoulové, jděte dál druhou chodbou. Podle značek na zdi si ověřte, že jdete do East Quaters. Tato chodba vás zavede knihovny se spoustou nepřátel. Naštěstí pro vás jste nahoře, takže můžete nepřátele zkopávat či si pomáhat kouzly. Po schodech sejděte až na dno knihovny. Chodbou projděte do arény na trénink. Vmístnosti vedle je nekromant, který by případně mohl oživovat mrtvé, tak jej zabijte jako prvního. Vtéto místnosti je také předmět Black Orb, který vám poslouží jako klíč ke dveřím. Hned jej použijte vknihovně na dveře dole, dostanete se do laboratoře. Vlaboratoři zlikvidujte všechny nepřátele a po schodech běžte do další části této kapitoly.
Chodba vás zavede do haly. Zde uvidíte Leannu, jak ji svrhnou do díry spavučinami. Prozatím pro ni nic nemůžete udělat. Pokračujte chodbou do místnosti plné vojáků a nekromantů. Zabijte všechno, co se bude hýbat. Podél právé stěny najdete bránu, otevřete ji kolem na zdi a dojděte kvýtahu. Pákou se spusťte níže a jděte stále rovně. Vkulaté místnosti opět uslyšíte křik Leann, ale zatím jděte do místnosti naproti vám. Jedná se o místnosti, kde sídli Arantir. Přečtěte si tady jeho deník a svícnem na zdi mezi knihovnami můžete otevřít tajnou místnost struhlou plnou svitků.
Nyní se vydáme zachránit Leannu. Vkulaté místnosti je ještě jedna cesta, která vede kpavoukům do jeskyně. Sejděte schody a znovu sjeďte výtahem. Proběhněte kolem pavouků do velké jeskyně. Zde najdete obrovského pavouka, který vám bráni vcestě zachránit Leannu. Abyste pavouka zabili, musíte být rychlí. Běhejte okolo a sekejte jej co to dá. Mágové se mohou držet dál a házet po pavoukovi ohnivé koule apod. Zabití pavouka se může zdát obtížné, ale není to tak hrozné. Skoro jako byste zabíjeli kyklopa. Jakmile je pavouk mrtev, vylezte po skále a osvoboďte Leannu zpavučiny. SLeannou se vraťte do výtahu a nahoře jděte kmříži spákou. Mříž otevřete a dojděte do haly se spoustou nepřátel. Běžte až na konec úzké chodby, otevřete dveře a přivolejte výtah. Nechte se odvést nahoru a aktivujte portál na konci místnosti. Projděte portálem, proběhněte jeskyni a kanály pokračujte do Stonehelmu a také do deváté kapitoly.
Kapitola 9: Město plamenů (Chapter Nine: City of Flames)
Kanál vás zavede kžebříku, který vede nahoru do ulic města Stonehelm. Nahoře potkáíte vojáka Duncana. Po malé chvíli zaútočí parta ghoulů, běžte po schodech a snažte se ghouly kopat na sloup obklopený bodci, abyste měli souboj snimi snazší. Pak vystřelte lano do trámu nad oknem nahoře vlevo a vylezte do něj. Na druhé straně seskočte dolů a zůstaňte stát na mostě. Bude kvám postupně přibíhat několik ghoulů, které nejlépe skopněte zmostu. Běžte dále ulicí a vstupte do domku. Uvnitř je Percy, který vám vysvětlí cestu do Necropolisu. Nabídne se, že vás doprovodí, ale jen když zabijete kyklopa. Otevře vám tedy dveře a pokračujte na náměstí. Zde zabijte kyklopa, jak už jste to párkrát dělali. Jakmile jej usmrtíte, objeví se Percy a povede vás dál.
Percy vás dovede do další části města. Seběhněte schody a přeskočte most. Zabijte další bandu ghoulů a pak vuličce za sudy a bednami skočte na bednu a vyšplhejte po řetězu. Nyní si můžete vybrat, jestli si chcete ponechat Xanu ve vaší duši. Pokud ne, jděte dolů. Pokud ano, běžte nahoru až ke kostelu. Projděte na druhou stranu hřbitovu a seberte věci zlavečky. Zkuste vejít dveřmi poblíž, ale objeví se dva ghoulové, které zabte a pak budete vpuštěni. Na druhé straně kostela si stoupněte do bazénku a budete osvobozeni od duše démona. Také budete obdařeni skvělými zbraněmi, které se vám budou od teď hodit na nemrtvé. Můžete je hnedka vyzkoušet na zombiích na hřbitově před kostelem. Nyní se vraťte a jděte ulicí směrem dolů. Zmařte další útok ghoulů a běžte dále městem kmostu. Tady zaútočí asi 4 ghoulové, který se zbavte kopnutím zmostu nebo na bodce. Přejděte most, vstupte do budovy a vyjděte schody do pokoje.
Tento pokoj vás mimo další cesty můžete zavést do jedné zposledních úkrytů spředměty. Dostanete se tam po žebříku, otevřete poklop a vyrabujte truhlu. Vyjděte dveřmi ven a hned narazíte na jednoho znemrtvých vesničanů. Jděte stále za nosem, dokud nepotkáte Percyho. Percy vás povede do budovy skolem na otevření cesty do kanalizace, ale je také zapotřebí otevřít hráz, aby byla napuštěna voda do vhodné výšky. Opusťte tedy budovy a projděte dveřmi vedle budovy. Zlikvidujte útočníky a otočte kolem, co otevírá hráz. Jděte zpět kmostu a skočte do vody. Připlujte kmříži, která vám blokuje cestu dál a Percy ji otevře. Vlezte do kanálu a jděte do další části této kapitoly.
Jakmile spadnete do vody, vylezte na schody a vyjděte je. Venku na vás zaútočí starý nepřítel Paokai. Naštěstí se můžete rychle ukrýt vhradbách vpravo. Vyjděte první schody a na konci místnosti najdete balistu. Použijte balistu a zabijte Paokaie. Nyní vyběhněte po dalších schodech kmechanismu, co otevírá obrovské dveře venku. Bohužel se po otočení začne kolo hned vracet, takže musíte být rychlí. Otočte kolem na maximum, za vámi rozbijte prkna a skočte dolů. Seběhněte schody, povolte západku a otevřete dveře. Utíkejte kobrovským dveřím. Uvnitř kupodivu potkáte Leannu. Otočte kolem na zdi vpravo, sejděte schody a vstupte do Necropolisu.
Epilog (Epilogue)
Jen co vstoupíte do Necropolisu, začne kvám mluvit duch Ishtvan a požádá vás o osvobození jeho duše. Abyste osvobodili jeho duší, musíte uvolnit dva řetězy, jež vězní jeho tělo (mrtvolu). Sejděte tedy schody a jděte až za roh. Tady zabte lučištníka a běžte dále dolů po schodech. Mezi stěnami můžete vidět řetěz. Jedná se o jeden zřetězů věznící Ishtvana. Západku na řetězu povolte telekinezí nebo skočte na římsu a vyndejte ji ručně. Nyní pokračujte do místnosti snekromanty, na které můžete shodit několik hrobek. O kousek dále vidíte Ishtvanovo mrtvé tělo visící na řetězu. Dále jděte po schodech vpravo, které zdolejte pomocí řetězu a vyjděte další schody. Zlikvidujte několik nepřátel před velkou sochou a pak přejděte kamenný můstek, povolte druhou západku řetězu a duše Ishtvana je volná. Vedle velké sochy smečem pohněte spákou a nově zpřístupněné schody sejděte kam až to půjde. Zde vystřelte lano do trámu a spusťte se dolů. Schody seběhněte úplně až kbílému světlu. Tady vám Ishtvan poděkuje a kdybyste někdy potkali jeho otce, tak vám pomůže.
Obejděte světlo a běžte knáhrobku (uvnitř jsou 4 lektvary many). Zabijte zombii a běžte přes hromadu hlíny a trosek. O místnost dál je nemrtvý kyklop a nějaké zombie. Na druhém konci místnosti můžete vedle sochy vidět lano, které když přeseknete, spustí se kámen a může sejmout kyklopa. Pokud byste se nestrefili, kyklopa zabijte jako obvykle. Jakmile všechny zabijete, jděte ke schodům u pilíře. Vpravo vystřelte lano do trámu a vylezte na vrch rozbitého pilíře. Odsud skočte ke zdi a jděte po římsách až krozbořenému mostu. Přeskočte tento most a pak skočte na podstavec sochy. Sešplhejte po řetězu dolů a zabte dva nekromanty. Přesekněte další lano, vylezte po řetězu a proskočte díru.
Pokračujte po schodech nahoru a před úzkou chodbou se zastavte. Když do ní na chvíli vkročíte, zavře se brána a ze stěn vyšlehnou plameny. Proto rychle vběhněte mezi zúžené bod chodby a vyčkejte, až se brána otevře a plameny utichnou. Za chvíli vás bude čekat podobná past, ale lehce se jí vyhnete. Chodby vás zavedou až do velké místnosti odkud můžete na dně vidět vojáky. Můžete po nich házet kouzla, střílet šípy nebo seskočit dolů a zabít je zblízka. Běžte dál do místnosti, kde potkáte Ishtvanova otce. Po rozhovoru se objeví zombie a nekromanti. Ishtvanův otec vám vsouboji pomůže, jakmile jsou všichni mrtvi, otevřou se velké dveře a můžete projít do další místnosti. Jděte stále dolů až na dno místnosti a cestou likvidujte nepřátelé. Potom chodbou vstoupíte do poslední části hry.
Utíkejte stále za nosem a opět potkáte Leannu. Seběhněte dolů do obrovské haly. Arantir stojí před oltářem slebkou stínů. Rychle kněmu přiběhněte a začněte jej zabíjet. Jakmile jej dostatečně zraníte, utvoří kolem sebe ochranou bariéru a vyvolá mrtvolu Paokaie. Nejlépe do něj střílejte lukem zkostela nebo po něm házejte kouzla. Jen co zmizí Paokai, tak i bariéra okolo Arantira. Útočte na něj nejlíp jak můžete. Pokud jej nestihnete dostatečně rychle zabít, znova si vyvolá ochranou bariéru a znova také vyvolá Paokaie. Opakujte tento proces dokud Arantir nepadne kzemi mrtvý. Nyní již zbývá zvolit, zda-li chcete dobrý nebo špatný konec. Chcete-li dobrý konec, seberte zoltáře lebku a pak ji hned položte zpět. Pokud chcete špatný konec, seberte lebku, obejděte oltář, utíkejte po schodech a lebku hoďte do díry. Tak či tak, uvidíte jednu zzávěrečných animací. Při dobrém konci Leannu zachráníte, při špatném ji necháte zemřít. Hra konci poměrně stručně a bohužel nevypráví nic o dalších krocích našeho hrdiny...
KONEC.