Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) Jděte do nějaké otevřené virtuální chat místnosti a do chat baru napište
"ccc>gold". Stiskněte [Enter] pro odemknutí všech voleb ve hře.
Budete mít zlatý členský přístup do všech místností a 5ti hvězdičkové
hodnocení.
Další cheaty :
ccc>gravity - zblázní gravitaci koulí
ccc>marbles - skleněné koule
ccc>sfx - bláznivé zvukové efekty
(poslal Jakub Hladík)
2) Jak na počítač :
Už vás to štve, že je počítač tak dobrej ?? Tak mu naděje přerušte ! Jde o to, že když zkazíte ránu, tak je tam časový úsek, kdy vy končíte a on začíná (je to jen asi 0,5 sekundy). Musíte se trefit do té půl vteřiny a rychle to někam napálit a tím počítači zkazíte ránu a jste zase na řadě vy ! Ale nefunguje to, pokud on si chce zvolit svoji rychlost či úhel ! Takže musíte mít také trochu štěstí !
(tip poslal Jakub Vacek)
3) Chybka :
Pokud máte nižší verzi než 1,42 (hlavně v demoverzích), tak se vám určitě stalo, že jste kouli č. 5 (nebo také 1 a 6) napálili maximální silou (v pozici, kdy je koule těsne u kraje stolu a díry) a ona zmizela kdesi a za chvilku zase vylítla na druhé straně hracího stolu, je to fákt divnýýý ...
(tip poslal Jakub Vacek)
4) Systém :
Mají velmi jednoduše těžký systém ! Ale už jsem na to přišel, takže : najeďte si do složky hry, otevřete GFX a tam jsou soubory ve formátu PCX, ty doporučuji si zazálohovat a potom překopírovat do BMP. Když budete šikovní,
tak se vám toho paňacu podaří zabarvit dokonale, je to kopírování a kopírování. Vše se dá v pohodě kopírováním překreslit, vyberte si třeba paňacu (charX.PCX - X je nějaké číslo) do BMP kopírováním ho zamaskujte a vložte nebo nakreslete nějakého paňacu obřezaného (vystřihnutého), ale pozor aby napravo nebyl uříznutý, protože ve hře to bude pak taky uřízuté. A pak to uložte pod původním názvem charx.BMP, nesnažte se pak přejmenovat příponu, nepůjde to ! Ale převeďte to např. v programu Ulead Photo 6.0, ten to umí převést do PCX a pak to tam vložte a je to. Takhle si můžete v pohoďe předělat celou hru, ale pozor, nepřekreslujte plátno, protože u děr jsou určeny určité konkrétní barvy, které tam prostě musí být !
(tip poslal Jakub Vacek)
5) Extra plátna :
Určitě jste si všimli v options, že když vybíráte plátno, tak je tam černé plátno označené 1 až 4, to máte na to, abyste si tam mohli nakreslit vlastní plátna, takže jak na to : najeďte do složky hry a otevřete složku CUSTOM, tam máte třeba soubor baize1.PCX - ten si okopírujete do BMP a změříte si rozměry, které jsou 600x340 v 16bitech. Udělejte obrázek s těmito rozměry a uložte ho jako baize1.BMP a převeďte do PCX např. v programu Uleash Photo 6.0
(doporučuji), nebo to také jde přes Irfra View. No a potom s tímto souborem přepíšete ten původní baize1.PCX. A máte to. Pak když si vyberete plátno (v baize1.PCX) č.1, tak tam máte své vlastní upravené plátno.
(tip poslal Jakub Vacek)
6) Stopy na plátně :
Ve hře CueClub si dejte jakoukoliv hru, nakřídujte si tágo, dejte úhel 75° a vystřelte - na plátně bude čára !
(tip poslal Jakub Vacek)
7) Pravidla :
TOTO JE OKOPÍROVÁNO ZE HRY S ČEŠTINOU, TAKŽE POKUD MÁTE CD, KDE JE NÁVOD V ČEŠTINĚ, TAK TOTO NEMUSÍTE ANI ČÍST.
1) 8-Ball
Cílem této hry je dostat skupinu vašich 7 koulí a následně poslední 8. kouli do děr stolu. Hra se hraje s jednou bílou hrací koulí a s dalšími 15 koulemi umístěnými na začátku hry do tvaru trojúhelníka. Ten je složen že 7 plných, 7 pruhovaných a jedné černé koule. Hra začíná tak, že jeden z hráčů tento trojúhelník rozstřelí bílou koulí a spadne-li do díry např. plná koule, pokračuje ve hře a až do konce celé hry hraje pouze s plnými koulemi. Když se však např. trefí do koule protihráče, je to faul a na tahu je jeho soupeř. Poté, co hráč dá všechny své koule do děr stolu, začíná hrát na kouli černou. Hra končí vítězně pro toho hráče, který jako první umístí černou kouli do díry stolu.
Rány proti pravidlům - Fauly
1. Špatný rozstřel, žádná koule nepadne do díry.
2. Bílá koule se nedotkne žádné jiné koule.
3. Bílá koule se dotkne koule protihráče.
4. Žádná koule se nedotkne mantinelu.
5. Bílá koule spadne do díry stolu.
6. Koule protihráče spadne do díry stolu.
Když způsobíte jeden z těchto faulů, tak v dalším tahu hraje Váš protihráč, který si bílou hrací kouli může postavit kamkoliv na hrací plochu a hrát z této pozice.
Prohraná hra
1. Když způsobíte faul při pokusu dostat poslední černou kouli do díry stolu.
2. Vstřelením černé koule do díry, kterou jste před tím nevybrali.
3. Vstřelením černé koule do díry, když ještě máte nějakou svoji kouli.
CueClub Vám umožnuje přizpůsobit si hru Vašim potřebám tím, že lze vypnout/zapnout ve hře 8-ball 12 různých pravidel, které jsou popsané dále.
Pravidlo 1 : 4 a více koulí se při rozstřelu musí dotknout mantinelu, jinak je to faul.
Když zapnete tuto možnost, tak hráč musí odehrát rozstřel tak, aby se nejméně 4 koule dotkly mantinelu. Když se tak nestane, je to porušení pravidel a následuje faul. Když toto pravidlo vypnete, hráči při rozstřelu stačí dotknout se pouze jedné koule.
Pravidlo 2 : Začne nová hra, když se při rozstřelu podaří umístit černou kouli do díry stolu.
Když je toto pravidlo zapnuté, a při rozstřelu se podaří umístit černou kouli do díry stolu - hra začne znova, všechny koule se znovu umístí do tvaru trojúhelníku a hru začne druhý hráč. Když je toto pravidlo vypnuté, tak hráč, kterému se podařilo při rozstřelu umístit do díry černou kouli, okamžitě vítězí.
Pravidlo 3 : Možnost hrát na oba druhy koulí hned po rozstřelu.
Když je tato možnost zapnutá, můžete vždy po rozstřelu nezávisle na koulích v díře hrát jak na plné, tak na pruhované koule. Když je tato možnost vypnutá, tak hráči připadne ta barva koulí, které při rozstřelu dostal do díry. A druhému hráči automaticky připadne barva zbylá.
Pravidlo 4 : Možnost hrát přímo na černou kouli.
Když je tato možnost zapnutá, tak hráči, pokud ještě nemají zvolený druh koulí, mohou hrát přímo na černou kouli. Stále však platí jako faul její umístění do díry. Když je tato možnost vypnutá, je přímý úder do černé koule povazován za faul.
Pravidlo 5 : Nutnost výběru druhu koulí, s kterými bude hráč hrát.
Když je toto pravidlo zapnuté, a při rozstřelu nespadne žádná koule do díry stolu, musí si hráč, který je na tahu, vybrat, s jakým druhem koulí bude ve hře hrát. Když je toto pravidlo vypnuté, tak je hráči jako normálně přidělen ten druh koulí, které dostal do díry stolu.
Pravidlo 6 : Vstřelení koule protihráče do díry stolu je faul.
Když je toto pravidlo zapnuté, tak je povazováno za faul jakékoliv vstřelení koule protihráče do díry stolu, i když společně s jeho koulí spadne do díry i Vaše koule. Když je toto pravidlo vypnuté, tak je možné vstřelit do díry kouli protihráče, ale jen v tom případě, že Vaše koule spadla do díry také. A dále, že se bílá koule dotkla poprvé Vaší koule
Pravidlo 7 : Když se ani jedna z koulí nedotkne mantinelu je to faul.
Když je tato možnost zapnutá, nastane faul, když se žádná z koulí nedotkne při hře mantinelu. Výjimka nastane pouze v případě, že Vaše koule spadne do díry. Když je tato možnost vypnutá, tak se žádná z koulí nemusí při hře mantinelu vůbec dotknout.
Pravidlo 8 : Po faulu, je možné odehrát bílou kouli pouze z polokruhu "D" na herním stole.
Když je toto pravidlo zapnuté, tak je po faulu možné odehrát bílou kouli pouze z prostoru polokruhu ve tvaru "D". Kouli není možné z tohoto prostoru vyjmout. Když je toto pravidlo vypnuté, můžete po faulu odehrát bílou kouli z libovolného místa na herním stole.
Pravidlo 9 : Po faulu si hráč, který je na tahu, může libovolně umístit bílou kouli.
Když je tato možnost zapnutá, může hráč po faulu umístit bílou kouli libovolně na hrací stůl a z této pozice odehrát svůj tah. Když je tato možnost vypnutá, musí hráč po faulu hrát bílou koulí z té pozice, ve které po tahu skončila. Pokud byla bílá koule vstřelena do díry stolu, pak hráč postupuje podle Pravidla 8.
Pravidlo 10 : Po faulu hraje následující hráč 2x za sebou.
Když je tato možnost zapnutá, tak po faulu hráč hraje 2x za sebou. Dostane tzv. volný tah. To hráči umožní nedat v jednom tahu svoji kouli do díry stolu. Druhý tah hráči připadne, jen pokud neudělal v prvním tahu žádný faul. Když je tato možnost vypnutá, tak po faulu hráč nedostane volný tah.
Pravidlo 11 : Po faulu hraje následující hráč 2x za sebou, i když hraje na černou kouli.
Když je toto pravidlo zapnuté, tak hráč hraje 2x za sebou jako v Pravidlu 10, i když už má jen poslední černou kouli. Když je toto pravidlo vypnuté, tak hráč nemůže po faulu hrát 2x za sebou, pokud má jen poslední černou kouli.
Pravidlo 12 : Nutnost volby díry, do jaké se musí umístit černá koule.
Když je tato možnost zapnutá, tak hráč dříve než odehraje černou kouli, musí určit díru stolu, do jaké ji hodlá umístit. Když poté umístí černou kouli do jiné díry, než té, kterou si zvolil, prohrává celou hru. Když je tato možnost vypnutá, tak hráč hrající na poslední černou kouli, nemusí volit díru stolu, do které ji hodlá umístit. Může tedy černou kouli umístit do libovolné díry.
Tipy :
Při rozstřelu dávejte velkou sílu rány, zvýšíte tím šanci vstřelit kouli do díry stolu.
Při rozstřelu zkuste umístit bílou kouli do jiné pozice, tím zlepšíte úspěšnost rozstřelu.
Pokud je to možné, zvolte si druh vašich koulí podle situace na herním stole. Zvolte ty, které mají nejvýhodnější rozestavení.
Nechte si opravdu jisté šance na později - např. koule těsně před dírami stolu. Protihráč bude mít ztíženou hru, pokud Vaše koule budou blokovat díry. A Vy je snadno umístíte do děr nakonec.
Nehrajte na shluk koulí, který obsahuje černou kouli. Je zde velké riziko, že umístíte černou kouli do díry stolu!
Snažte se hrát tak, aby Vaše tahy byly pro Vás co nejvýhodnější a pro Vašeho protihráče co nejnevýhodnější.
2) 9-Ball
Cílem hry je umístit do díry stolu 9 kouli. Hra se hraje s bílou koulí a s devíti očíslovanými koulemi, které jsou na začátku hry umístěny do tvaru diamantu. Hráči začínají hrát na koule s nejnižšími čísly, i když jakákoliv z těchto koulí může být kdykoliv umístěna do díry stolu bez následku faulu. Hráč hraje svůj tah tak dlouho, dokud netrefí žádnou kouli do díry stolu, nebo neudělá faul. Hráč, který bez faulu umístí do díry stolu devátou kouli, vyhrává. Je důležité poznamenat, že devátá koule může být do díry stolu umístěna kdykoliv v průběhu hry. To se většinou stane při velké ráně, rozstřelu či po odrazu od jiné koule.
Rány proti pravidlům - Fauly
1. 4 a více koulí se při rozstřelu nedotkne mantinelu.
2. Bílá koule se nedotkne žádné jiné koule.
3. Bílá koule se nedotkne koule s nejnižším číslem.
4. Bílá koule spadne do díry stolu.
5. Nepřípustné umístění deváté koule do díry stolu. (Devátá koule se znovu dá na
stůl.)
Když způsobíte jeden z těchto faulů, tak v dalším tahu hraje Vás protihráč, který si bílou hrací kouli může postavit kamkoliv na hrací plochu a hrát z této pozice.
Tipy :
Rozstřelte koule tak, aby se pohnula i devátá koule.
Neriskujte, dokud nebudete mít dobrou šanci vyhrát hru.
Používejte techniky hry, které jste se naučili, a vyhrajte co nejrychleji.
3) Snooker
V této hře hráč obdrží body za každé umístění koule do díry stolu bez faulu. Dále obdrží body za každý faul, který způsobí protihráč. Vítězem se stává ten, kdo má na konci hry nejvíce bodů. Hra se hraje s bílou koulí a dalšími 21 koulemi. Ty jsou rozděleny na 15 červených a 6 barevných. Za každou barvu koule hráč obdrží různé body :
Červená (1 bod)
Žlutá (2 body)
Želená (3 body)
Hnědá (4 body)
Modrá (5 bodů)
Růžová (6 bodů)
Černá (7 bodů)
Boduje se za vstřelení střídavě červených a barevných, dokud nejsou všechny červené v dírách. Poté se do děr vstřelují barevné koule v postupném pořadí od žluté do černé.
Poznámky :
Hráč, který začíná hru, hraje bílou koulí z polokruhu "D".
První ránu v každém tahu musí hráč směrovat na červenou kouli, dokud nejsou všechny koule v dírách stolu.
Když však hráč dá červenou kouli do díry, obdrží 1 bod a určí jednu z barevných koulí, na kterou bude v dalším tahu hrát. Pokud jím vybranou kouli umístí do díry, obdrží (od 2 do 7 bodů) a rozhodčí tuto kouli vrátí zpět na hrací plochu.
Hráč pokračuje dále vstřílením střídavě červených a barevných koulí do děr, dokud nejsou všechny červené koule v dírách stolu.
Poté hráč pokračuje vstřílením barevných koulí v daném pořadí (od žluté do černé), ty však již rozhodčí na stůl nevrací, pokud byly vstřeleny do díry podle pravidel.
Hráč hraje dále až do té doby, kdy netrefí žádnou kouli do díry, nebo udělá faul.
Pokud nastane nerozhodný stav, rozhodčí umístí černou kouli na hrací plochu a bílou kouli do půlkruhu "D". Hráči si hodí mincí o to, kdo bude začínat. Hráč, který jako první zaboduje (trefí černou kouli do díry stolu), vyhrává hru.
Rány proti pravidlům - Fauly :
1. Bílá koule se nedotkne žádné jiné koule.
2. Bílá koule se přímo nedotkne barevné koule, kterou si hráč předtím zvolil.
3. Bílá koule spadne do díry stolu.
4. Barevná koule, kterou si hráč předtím nezvolil, spadne do díry stolu.
Všechny body získané před faulem se započítávají.
Další hráč hraje bílou koulí z místa, kde zůstala po předchozím tahu.
Faul způsobí penalizaci hráče 4 body, nebo bodovou hodnotou koule, kterou si hráč zvolil či bodovou hodnotou koule, s kterou hráč proti pravidlům zahrál. Vždy se počítá ta nejvyšší hodnota. Tyto body jsou přičteny k bodům protihráče.
Když hráč udělá ve svém tahu více faulů, tak se započítává pouze nejvyšší hodnota ze všech těchto faulů.
Když má po faulu hráč bílou kouli v takové pozici, že nemůže čistě zahrát na žádnou červenou kouli, dostává možnost "Volné hry". To znamená, že může hrát na barevnou kouli jako by byla červená za 1 bod.
Po faulu má hráč, který je na řadě, možnost volby, zda bude hrát nebo nechá protihráče hrát další tah.
Tipy :
Na začátku hry se snažte dát do děr nejprve krajní červené koule. Rozstřelením celého trojúhelníku riskujete, že Vás protihráč bude mít lepší pozici pro hru.
Snažte se hrát tak, aby Vás protivník neměl moc velkou možnost bodovat, například umístěním koule k mantinelu.
Naučte se hrát poziční hru a vždy myslete alespoň jeden tah dopředu.
Nebuďte příliš sebejistí. Vyhýbejte se riskantním střelám, neboť Vás to může stát důležité body.
Využívejte slabin protihráče pro vlastní zisk. Povzbuďte ho, aby hrál těžké a riskantní úděry, které mohou skončit faulem a tím body pro Vás.
Sledujte tabulku s body a podle ní přizpůsobte hru Vašim potřebám. Například když Vám schází pár bodů k vítězství, hrajte pomalu a každý tah pečlivě promyslete.
4) Mini Snooker
Tato hra je podobná Snookeru, ale používá se jenom 10 červených koulí místo 15. To umožní mnohem rychlejší hru a maximální skóre 107 bodů oproti 147 ve Snookeru.
5) Killer
Cílem této hry je zůstat posledním hráčem ve hře. Killer může hrát 2 až 8 hráčů, kteří se střídají. Každý hráč hraje s bílou koulí na 15 koulí, které jsou na začátku hry seřazeny do trojúhelníku. Každý hráč začíná se třemi životy. Hráč ztratí život tehdy, když nedá ve svém tahu žádnou kouli do díry stolu, nebo když dá do díry kouli bílou. Každý hráč má jednu ránu, mimo hráče, který při rozstřelu netrefí ani jednu kouli (ten potom provede rozstřel znovu). Hráč je vyřazen ze hry, pokud ztratí poslední život. Vítězem se stává ten hráč, který zůstane jako poslední. Jestliže se během hry podaří dát všechny koule do děr stolu, hra pokračuje dál znovurozestavením koulí do trojúhelníka.
Rány proti pravidlům - Fauly :
1. Žádná koule nespadne do díry stolu.
2. Bílá koule spadne do díry stolu.
Každý faul znamená odebrání jednoho života.
CueClub umožňuje nastavit pravidle ve hře Killer vypnutím/zapnutím dvou pravidel. Tyto pravidla jsou popsaná níže. Doporučujeme Vám rozmyslet si, jaká pravidla zvolit.
Pravidlo 1 : Vstřelení bílé koule do díry znamená ztrátu života.
Když je tato možnost zapnutá, hráč ztratí život vždy, když umístí bílou kouli do díry stolu. Když je tato možnost vypnutá, hráč neztratí život, když umístí bílou kouli do díry stolu.
Pravidlo 2 : Vstřelení 2 a více koulí do díry stolu znamená získání života.
Když je tato možnost zapnutá, hráč obdrží život vždy, když vstřelí více než dvě koule najedenou. Například, když jeden hráč dá najednou 2 koule do díry, dostane jeden život navíc. Hráč, který dá najednou 3 koule do díry dostane životy dva atd. Když je tato možnost vypnutá, nebudou přidělovány žádné životy navíc.
Tipy :
Hrajte tak, aby hráč, který hraje po Vás, měl co nejmenší šanci vstřelit kouli do díry stolu.
Jestliže hrajete hru se zapnutým pravidlem o získávání životů, hledejte kombinaci, kterou by jste najednou vstřelili více koulí do děr stolu.
6) Speed Ball
Cílem hry je dát co nejrychleji všechny koule do děr stolu. Hru hraje jeden hráč, který toto musí provést v daném časovém limitu. Hra se hraje s 9 koulemi, umístěnými do tvaru diamantu. Časový odpočet začíná při úvodním rozstřelu a zastaví se po vstřelení poslední koule do díry stolu. Jestliže je během hry vstřelena bílá koule do díry stolu, rozhodčí ji dá zpět na stůl a hráč pokračuje ve hře.
Tipy :
Vyzkoušejte si různé stoly a rychlosti povrchu, které dávají kouli různé úrovně pohybu.
Vyzkoušejte různé metody ovládání tága. Základní nastavení umožňuje hrát hru tím nejpomalejším způsobem. Nastavení "Catapult" a "Virtual" umožňují volit sílu střely mnohem rychleji - nemusíte používat nastavení síly v menu nad stolem.
Vyzkoušejte hru z různých úhlů pohledu a využijte celý rozsah síly střely. Uvědomte si, že nikdy nezahrajete rozstřel úplně stejně, neboť koule jsou vždy rozestaveny trosku jinak.
Zkuste hrát z různými druhy rotace koule a nezapomeňte si vždy dostatečně nakřídovat tágo!
Nebuďte zbrklí, každý tah si předem promyslete a dobře zaměřte poradovanou kouli.
Snažte se při rozstřelu dát do díry stolu více než jednu kouli.
(poslal Jakub Vacek)