1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Contract J.A.C.K. - návod

Contract JACK je datadisk na veleúspěšnou a známou sérii No one lives forever, konkrétně je to rozšíření druhého dílu. Příběh se odehrává před událostmi druhého dílu (Dmitrij Volkov není na invalidním vozíčku s raketami J - naopak, kdo ho tak zřídí, se dozvíme zde). Bohužel nehrajeme za agentku U.N.I.T.Y. Cate Archer, ale nájemného zabijáka Jacka, který je pravý protipól Cate. Tím je celý stealth postup zmařen, neboť Jack jako nový "pracovník" H.A.R.M.u se rozhodně nesnaží nepřítele obejít, ale spíše zneškodnit a to co nejrychlejší a nejobyčejnější cestou. Tudíž nebudete používat žádné speciální špionážní serepetičky (foťák ve rtěnce, baterka v přívěsku na klíče, dekodér v pudřence apod.). Hra je vysoce lineární čistokrevná střílečka od začátku do konce a děj hry nikde neovlivníte, ale to však neznamená, že se nedočkáte překvapení a tak očekávaného humoru. Fanoušci této série by rozhodně už kvůli doplnění příběhu rozhodně neměli váhat a hru dohrát.



1) Informace, rady a tipy


1. Vždy se snažte mířit na hlavu, hra vám dokonce tyto zásahy počítá. I když headshot zde není tak účinný jako jinde, ubírá rozhodně nejvíce zdraví.

2. Mrtvá těla nepřátel obírejte o zbraně a munici.

3. Neprůstřelné vesty (lehké nebo těžké) slouží kzvýšení odolnosti vaší postavy proti nepřátelským zásahům, ale logicky nechrání proti pádům zvětších výšek nebo proti utonutí. Lékárničky (malé nebo velké) a obvazy vám obnovují zdraví, vyhněte se však zranění, hodnota životů ubývá rychleji než hodnota vesty. Lékárničky ani vesty nelze přenášet ani brát a schovávat na později.

4. Neustále využívejte možnosti vyklonění se a střelby zpoza rohu. Nepřátelé se však často snaží přiběhnout až kvám, proto se je snažte zabít co nejrychleji.

5. Velké množství dekoračních předmětů se dá zničit. Některé skříně a zásuvky se dají otevřít a vnich občas najdete nějaké vesty, lékárničky nebo munici. Munice se (s vyjímkou granátů nebo nabitých zbraní) také nachází vkufřících. Pro speciální doplnění zásob jsou místa zvaná secrety.

6. Do zbraní často existuje více druhů střeliva. Občas je vkritických úsecích lepší přepnout na účinnější munici. Ale třeba u výbušných nábojů do brokovnice si dejte pozor, aby patrona nevybuchla blízko vás. Jednoduše vás může rychle zabít.

7. Jako zbraň můžete používat i své pěsti nebo pažbu toho, co držíte v ruce.

8. Munice se většinou do dalších kapitol hry nepřenáší a zdraví a vestu budete mít na začátku levelu kompletně plnou

9. Věnujte zvýšenou pozornost kompasu. Zaznamenávají se na něm důležité osoby nebo předměty, které vás ohrožují nebo jsou klíčové pro další postup ve hře.

10. Také hudba je velmi důležitá. Prozradí vám, jestli se ještě někdo v okolí nachází, nebo jestli můžete být chvíli v klidu. Naučte se ji poslouchat a rozeznávat a rozhodně si ji v nastavení nevypínejte. Neméně tak vás varují i výkřiky a povely nepřátel.

11. Pro rychlé uložení pozice je quicksave ([F6]), pro načtení quickload ([F9])

12. Hru jsem hrál s češtinou od Mrazíka, tudíž některé anglické názvy jsou zde česky. Při psaní návodu jsem hrál na obtížnosti normal a hard, ale i pro easy a super spy by měl být návod stejný.



Kapitola 1. Návrh


Původní úkol :

- Dostaň se ke svému autu a ujeď


Pozdější úkol :

- Přečti si zprávu na tvém předním skle


Jack v poslední době vyrobil několik opravdu krutých chyb vůči svým nepřátelům, takže je po jedné těžké alkoholové noci slacinou štětkou nevybíravě probuzen fackami párem zabijáků-poskoků a svázán na židli ve vlastním pokoji. Ti mu vysvětlí kdo jsou a přehrají mu vzkaz jakéhosi Louie Franca, který se vás prostřednictvím svých lidí rozhodl zabít, protože se stal nepohodlným a nebezpečným zároveň. Vmomentě, kdy se vás připravují zabít (rozřezat motorovou pilou), se Jackovi podaří dostat zpout a vy neváhejte a chlapovi nalevo rozbijte pěstmi palici. Seberte jeho Thompson a náboje vbedně. Připravte se, protože do pokoje vběhnou posily. Druhého poskoka můžete buď zabít, nebo nechat žít. Vyjděte ven, vedle vpokoji všatníku je lehká vesta (těch je ostatně vcelém levelu tolik, že nemá cenu o nich psát) a na skříni naproti postele si všimněte obrázku, který sebou neustále ssebou tahal doktor Schenker. Že by snad…?! Na chodbě vezměte pistoli a pokračujte přes kopy nepřátel dále po schodech dolů, ze skříně seberte těžkou vestu a na záchodcích a polici nepřehlédněte oslepovací granát. Další místnost je druhá část hospody, kterou okupuje velké množství nepřátel, právě zde se flashbang hodí. Sejděte po schodech do první části hospody a vedle baru za lékárničkou na stole je nakřivo posunutý obraz jezdce na koni, sejměte ho a obohaťte se o vestu a náboje. Našli jste totiž jediný secret mise a vůbec první secret hry. Poté pokračujte na recepci (jste v hospodě s názvem THE DRUNKEN SCOTSMAN, právě zde požádá Cate vdruhém díle Magnuse Armstronga - kterého z hospody neustále vyhazují - aby jí pomohl a následně spolu letí do Indie) a zde vybijte všechny gangstery.


Až začne zvonit telefon, přijměte hovor - zavolá vám samotný Dmitrij Volkov, který je vámi nadšen a pozve vás na schůzku. Vy do toho nebudete mít co mluvit a jak skončí hovor, vyběhnou ze zamčených - nyní zpřístupněných dveří tři týpci se samopaly a otevřou vám tak cestu do skladiště. Tam pozabíjejte další kupu lidí, ale hlavně seberte tři tříštivé granáty a vykloněni z okna sestřelujte z balkónu další parchanty. Na prostranství naleznete dvě vesty a vejděte do dřevěných dveří. To už jste vgaráži, kterou okupuje několik lidí, na předním skle auta už jen seberte dopis od Volkova a loading.


Kapitola 2. Zkouška přestřelkou


Původní úkol :

- Přežij Volkovův test


Tak tahle mise je jen a pouze o přežití a postřílení všech nabíhajících vojáků H.A.R.M.u. Jedná se o test vašich střeleckých schopností, na jehož základě se rozhodne o vašem osudu. Nacházíte se na Maltě pouze spistolí s maximem nábojů do ní a jakmile vejdete pod dohledem Dmitrije do arény, zapadne za vámi mříž a zmístností začnou vybíhat vojáci. Vkaždé jsou čtyři a vyběhnou, pokud zlikvidujte ty zpředchozí várky. Uprostřed této části arény je oslepovací granát a vmístnostech, ze kterých vybíhali vojáci je těžká vesta, velká lékárnička a padesát nábojů. Pokud přežijete, postoupíte do další části, kde se opakuje to samé, akorát že po vás ještě navíc střílejí ze zálohy zokna a mostu. Kromě obvyklých zásob vmístnostech, vesty uprostřed a brokovnice na začátku si můžete ještě hodně přilepšit secretem. Jak přijdete do této části arény, jděte doprava podél stěny, po schodech dolů a na stěně kde není pochodeň je vystouplý kvádr, na který zatlačte. Místnost také poznáte podle vysunutého kamene na její boční straně. Vsecretu se nachází malá lékárnička, lehká vesta, náboje do brokovnice i kulometu a dva zápalné granáty. Kvůli tomu se už vyplatí hledat. Pokračujte do další části, kde na kameni leží jeden granát. Na tomto místě vám taky doporučuji zůstat a krýt se, neboť přiběhne šest stupidních vojáků, jenže vtomto počtu vám dokáží pěkně zavařit. Seberte vestu a jdete doprava, tam se zasune mříž a shora i zdola zpravé strany přiběhnou nepřátelé. Vyřiďte rychle ty dole a běžte do jejich místnosti krýt se před dalšími.


Po jejich zlikvidování se zpřístupní schody k páce, kterou uzavřete vzniklou propast. Po zatlačení ale otevřete brány zprava i zleva, z obou místností vyběhnou dva vojáci. Vyberte si jednou místnost do které vpadnete, ale hlavně neustupujte dozadu, neboť by vás venku napadli zezadu jiní. Poté vyjděte zpět a překročte nyní uzavřenou propast a jděte po schodech nahoru (nejprve dozadu do místnosti pro vestu, teprve potom směrem finish). Poté se spustí závora před finišem a vyběhne několik posledních vojáků (darebáků - jak si říkají oni a Volkov toto zpochybňuje J). Po jejich zlikvidování už jen projděte pod transparentem a Volkov vám nabídne práci.


Kapitola 3. Vítej v Československu


Původní úkol :

- Přivlastni si prototyp sněžného skútru


Pozdější úkoly :

- Vydej se na sever ktajné základně

- Dostaň se do vlaku na stanovišti 3


Ve vašich prvních misích pro Volkova máte odhalit, co má malá mezinárodní teroristická organizace Danger! Danger! společného sČeskoslovenskem. Až dojedete na korbě náklaďáku do základny (Poté co jsem hru kompletně dohrál a spustil si tuhle misi od začátku, uviděl jsem u cesty stát Cate Archer! Jak jsem hru ale hrál napoprvé, nic takového jsem neviděl!), všimnou si vás hlídky, tudíž je eliminujte a vstupte do baráku sdvojitými dveřmi. Zde vyhlaďte celou posádku, nahoře v místnosti naproti dvojitým dveřím seberte brokovnici, velkou lékárničku a dva tříštivé granáty. U zamčených vrátek odstřelte zámek a rychle proběhněte, než hořící benzín zachvátí celou místnost. Na chodbě se kryjte za dřevěnou bednu před přibíhajícími vojáky. V místnůstce napravo je velké množství nábojů. Nevycházejte ven, dokud kryti mezi dveřmi nepostřílíte davy nepřátel na drátěném můstku. Až poté vejděte do dveří naproti a tam odstřelte žlutý sud, který vybuchne a zničí zeď vedle. Tam se vsecretu skrývá vesta a speciální náboje do AK-47. Nejprve ještě venku jeřábem shoďte sněžný skútr a pak jděte po schodech a můstku do další místnosti, kde zatáhněte za páku. Otevřete tím vrata ke skútru a za vámi otevřou ocelová vrata vojáci, aby vám vpadli do zad. Tvrdě se probojujte přes místnosti s výbušnými sudy na další žebřík a tam dále do oblasti, kde už to znáte.


Vyjděte zpět ven a přelezte vagón. Jelikož je zde nesmírně velká koncentrace nepřátelských sil, doporučuji postupovat opatrně s nejsilnější zbraní v ruce a prstem na spoušti. Vejděte do skladiště, kde je na posledním zeleném kontejneru secret vpodobě brokovnice a kufříků srůznými náboji. Dostanete se tam vyskákáním po dvou bednách za kontejnerem úplně u stěny. Ve skříni poblíž jsou ještě velká lékárnička a vesta a pokud jste si už jisti, že kolem nikdo není, sedněte na skútr. Ten má automatické zaměřování na raketomet snekonečným počtem naváděných raket, ale pozor aby se nepřehřál. Rozstřelte bránu vpravo a vydejte se po silnici, kde přeskočte dvě nabourané a hořící nákladní auta. Loading na další část.


Do této části se přenášejí hodnoty zdraví i všechny věci, čili i skútr. Jeďte dále kmostu a vše zničte a zabijte pomocí raketometu. Vdomku je jen velká lékárnička a šedesát nábojů. Až projedete pod mostem, proletí nad vámi vrtulník a začne střílet zkulometů. Nelze jej zničit, on vás bude provázet celým levelem a jen opravdu málokdy vás zasáhne. Jeďte dále, na kopci eliminujte posily zpřijíždějícího náklaďáku a zničte zátaras, který vpravo objedete. Dmitrij vám následně odvysílá nový pokyn - dostat se do vlaku. Pokračujte doprava na základnu, kterou kompletně vystřílejte (když budete mít štěstí, dostanete sniperku) a odemkněte si bránu. Teď přeskočte jedoucí vagóny, a to vmomentě, kdy projíždějí nízké plošinové bez nákladu. Přes nějaký chabý odpor dojedete kzatarasenému a zničenému mostu, pod ním u spadlého auta je velká lékárnička. Pokračujte bez obav po zamrzlé řece až kstanovišti č.3, před kterým na vás vojáci skutálejí sudy. Opět celou základnu vystřílejte, zničte barák se sniperem, poberte co se dá a vzniklým otvorem projeďte až nahoru kdomku a skočte na vlak (jedno jestli se skútrem nebo bez). Opět se ale předměty přenášejí do další mise.


Kapitola 4. Nebezpečí! Nebezpečí !


Původní úkol :

- Odhal úmysly Danger! Danger!


Pozdější úkol :

- Zajisti převoz na Měsíc

- Získej odpalovací klíč


Začínáte za bednou a Dmitrij vás varuje, že už o vás vojáci vědí. Vykoukněte a zpoza bedny je všechny zlikvidujte. Vbaráku napravo je vesta a před ním vedle dveří vodovodní kohoutek. Jděte kžlutému jeřábu a vkabině aktivujte páku, kterou vyzvednete kontejner před vámi. Schovejte se vkabině a pod žebřík přiběhnou tři vojáci se samopaly. Pokračujte vzniklou cestou dále, eliminujte střelce voknech a na balkóně a zbezpečné vzdálenosti střelte do žlutých sudů. Můžete se pokusit oheň přeskočit snásledky na zdraví nebo vzít vědro zkůlničky a zajít ke kohoutku pro vodu (přes znovu obnovené stráže) a hasit (stačí zajít jednou). Ať už budete skákat nebo hasit, stejně vás tam budou čekat čtyři nepřátelé, takže pokud se rozhodnete pro skok, dopadnete mezi ně. Vbudově si můžete doplnit zdraví i štít a sebrat sniperku spěti náboji. Dále otevřete dvířka zpletiva a prolezte dírou vplotě a můžete si poslechnout vtipný rozhovor dvou vojáků o tajemných Italech, kteří pořád jen zabíjejí a něco vyhazují do vzduchu. To oni můžou za ty výbuchy a jsou to členové teroristické skupiny Danger! Danger! a brzy se snimi setkáte. Na nádvoří se strhne divoká přestřelka a také se objeví snipeři. Vejděte do budovy poslechněte a vyslechněte si vzkaz nového nepřítele - Il Pazza (šílený zku*vysyn - prý vpřekladu J)


V místnostech a na chodbě ve skříňkách hledejte zajímavé věci (zámek se dá zničit pěstí !?). Tam kde je psací stroj a bednička sbotami se podívejte na otvor ve stropě. Uvidíte žlutý sud, který po zásazích exploduje a vytvoří otvor pro vstup. Objevili jste secret a vněm mimo jiné i novou zbraň. Po opuštění objektu se hra uloží a napadnou vás tři členové Danger! Danger! Jsou to ti rychlí a štíhlí zabijáci s helmami a lebkou na kombinéze. Na odstavišti vagónů se strhne velká přestřelka opět spodporou sniperů. Nepřehlédněte vestu, vbaráčku brokovnici s výbušnými náboji a malou lékárničku a pokračujte do druhé budovy. Tam je opět nenápadně schovaná bedna s náboji naproti výstupním dveřím. Pokračujte do skladiště a dál, všude jen koste tupé valící se nepřátele. V baráku napravo seberte čtyři C4, náboje a flashbangy a vlevém vezměte vestu a pákou odemkněte bránu. Tam položte své čtyři nálože na vrata, zabijte dva strážné a postupte do další části.


Hned na začátku se můžete dobře zásobit na doslova laviny nepřátel, kteří vás čekají. Opatrně vejděte do tunelu a neustále se kryjte. Po kompletním vystřílení a posbírání věcí (v zamčené bedýnce je těžká vesta) seberte vlevo vlevé části skladiště zpolice C4 a dejte ji na svázané bedny voplocené místnosti. Vytvoří se nová cesta a pokračujte kpáce, kterou vypněte hořící páru a skočte pod podlahu do otvoru snejtlustší trubkou. Na konci naleznete granáty a střelivo do zbraní v secretu. Poté do prostředního otvoru a dovnitř. Vzamčené skříni je vesta a na stole brokovnice. Pokračujte dál přes ubytovny a skladiště ke generátoru a zatím nefunkční páce kresetování energie. Nejprve se dejte dolů doprava a na konci kzamčeným dveřím a napěchované skříni, poté cestou do dolní části skladiště, kde vbudce aktivujte spouštění schodů naproti. Vzniklou (jedinou) cestou jděte až kpodchodu pod můstkem (všimněte si zamčené místnosti soknem spletivem), vedle na stole seberte nálož a pokračujte přes most a na dveře ji umístěte. Dostanete se do mučírny, kde Čechoslováci chytli jednoho teroristu a chystají se ho vyslechnout. Zastřelte stráže a ujměte se mučení. Vlevo máte signalizační kontrolky - pokud bude svítit zelená, je to ideální, pokud červená, jděte resetovat energii (dveře vlevo).


Za zajatcem je stupnice, která udává, zdali jste to nepřehnali (červená), nebo ho jen lechtáte (žlutá). Stiskněte červené tlačítko a navolte volby 2 a posléze 3 (střední a výborně). Ručka se dostane do zelené části stupnice a vězeň promluví o nějakém šíleném Dr. Harijovi, který přistál na Měsíci a zlodi si tam postavil základnu (vzpomínáte na šíleného Harije ve dvojce, který chtěl peníze za průchod bránou a nakonec jste ho mohli osvobodit vnepovinném úkolu po útoku supervojáků na město? Oba dva jsou si nesmírně podobní, až na trochu silnější červenou měsíční barvu u doktora, kterou asi postupně získal. Nebo že by to byla jedna a tatáž osoba ?! Dvojka se odehrává po událostech téhle hry, tudíž mohl svou barvu zase ztratit). Po úspěšném výslechu vyrazí horní dveře parta naštvaných teroristů a Volkov vám nevybíravě uděluje své přání a rozkazy. Nyní se můžete dostat zpět kmůstku do místnosti sdříve zamčenými dveřmi. Tam vykoste pár nepřátel a dole ve skříňkách seberte nějaké nepostradatelné věci. Nyní zpět do mučírny a tam dveřmi, které vyrazily posily, když jste vyslechli zajatce. Po chvíli se dostanete do skladiště, kde se stanete svědky vtipné předskriptované situace, když nešikovi bouchne v rukou vlastní bomba. Celou oblast pracně vyčistěte a jedinou cestou dojděte k žebříku, kde na něm ustřelte zámek a vylezte k poklopu. Loading.


Hned od začátku dávejte pozor na přistávající vrtulník (nelze zničit), zekterého na vás posádka po přistání začne střílet. Další se vyhrnou po naproti ze dveří. Seberte C4 vlevo zpřevrácené bedny a umístěte ji na nahoře na dveře. Ještě předtím si však můžete vyslechnout vtipný dialog padouchů, kteří ve stejný čas jako vy napadli toto zařízení. Dále teroristé na oplátku za dveře zničí potrubí a spustí palbu. Eliminujte je, na konci cesty před ohněm skočte na trubky a vpodřepu se dostaňte zpět kventilu, kde můžete ještě níže slézt pro vestu a granáty. Nyní bez ohně přeskočte překážku nebo pokračujte po trubkách dál a odstraňte pletivo. Pokračujte přes mrtvoly do skladiště sčástí vesmírné rakety a nejprve jděte do dveří na pravém rohu, kde vám další postup znemožní převrácením stojanu. Vraťte se tedy zpět a pozor na vojáky vybíhající zprávě odemčených dveří naproti, kde můžete po odražení útoku pokračovat. Ještě se však podívejte na jediný (modrý) kontejner, lépe řečeno, vyskočte na něj po svázaných bednách a nahoře vsecretu objevíte dva granáty a kuši svýbušnými šípy, poté už můžete jít dále (přes dříve zamčené dveře) jedinou cestou kpřevrácené bedně sbrokovnicí a seskočte dolů, kde vám zatarasili cestu. Dojdete až kovládacímu panelu a spustí se odpočet, který nelze zastavit a raketa odstartuje. Ovšem dobrá zpráva je (jak pro koho - nezapomínejte, že vy jste ti zlí), že vypustí novou raketu.


Dojděte až do nakládacích prostor, kde vás nejprve přepadnou Čechoslováci a vzápětí Danger! Danger! Odrazte útok a v pravém rohu naproti vyraženým dveřím seberte na bedně a vbudce malý poklad. Pokračujte vyraženými dveřmi do místnosti saktivním panelem (to budou vojáci už o vás nevybíravě informováni J). Jděte nejprve do dveří vlevo, kde se přes tuhý odpor dostanete kprvnímu panelu snápisem LAUNCH POSITION. Ten aktivujte, zásobte se municí a pokračujte kpanelu FUEL, kde natankujete palivo a cestou dojdete zpět do LAUNCH CONTROL, kde vám Mario šlohne klíč (písmeno i na kompasu). Jděte do nakládacího prostoru, kde se strhne přestřelka mezi nepřáteli a seberte klíč ze stolu (pozor, po jeho sebrání vás napadne skupinka vojáků), vraťte jej na místo vLAUNCH CONTROL a zamáčkněte oranžový knoflík (a rozhodně neberte varování Il Pazza vážně J). Pak se vydejte po schodech nahoru do GANTRY ACCESS, kde žlutým tlačítkem zavedete stojan kraketě a nastoupíte o ní.


Kapitola 5. Psychopat


Původní úkol :

- Zachraň Dr. Harije


Nacházíte se v obydlené vesmírné stanici na Měsíci spouhou jednou (laserovou!) zbraní. Sejděte do nejnižší části, kde aktivujte přechod a vylezte zpět a jděte tam, odkud vyběhli vojáci. Pokračujte vlastně přímou cestou (ztratit se nelze) na rozcestí, kde jedna cesta vede ven a jedna dále. Ven zatím bez skafandru nemůžete, ale toto místo si zapamatujte, sem se vrátíte. Pokračujte dále do místnosti sžebříkem, po něm slezte a dole aktivujte tlačítko a seberte vestu. Vraťte se zpět kraketě a běžte nejspodnějšími dveřmi, dostanete se průlezy až krampě č. 2 a tam jděte do nejvyššího patra, slezte po žebříku, seberte vestu i lékárničku a dále aktivujte tlačítko na panelu COMPRESSION CONTROL. Vmístnosti se stabilizuje tlak a kyslík (poznáte to tak, že předměty popadají) a můžete do ní vstoupit a sebrat tam kyslíkovou láhev. Pokračujte dále ke schodišti a u něj si všimněte dvou větracích šachet. Tu vpravo nad boxem otevřete a ze zábradlí do ní skočte. Jedná se o secret a vy získáte speciální zbraň Energy Cannon, vhodnou pro ničení skupinek. Vyjděte nahoru, vmístnosti vpravo seberte vestu a náboje a vlevo se vydejte opravit poškozené dveře vložením nové nalezené kyslíkové bomby. Nyní můžete opustit základnu i bez skafandru, neboť Dr. Harij si zde vybudoval nádherné umělé prostředí jako na Zemi. Za prvními dveřmi se nacházejí prostory s šedesáti nábojů, vesta a lékárnička hlídané pouze jedním vojákem. Vyjděte ven a pokračujte přes tuhý odpor dál (za boxy se skrývá vesta a třicet nábojů) a opustíte tuto část.


Projděte přes dva vzduchové uzávěry (Marco zrovna spouští operaci Zabijte Toho Otravného Zku*vysyna, Který Mě Sral Už zČeskoslovenska a vyhrožují vám useknutí vašich cenností a jejich vystřelení do vesmíru jako dva malé asteroidy J). Nahoře počkejte, dokud kvám nevylezou všichni vojáci po žebříku na odstřel a teprve po jejich eliminování slezte dolů. Jděte do místnosti (všímejte si náloží umístěných všude kolem), kde uvidíte přebíhat nahoře vojáky se zajatcem a vyslechnete si rozhovor. Na zpáteční cestě likvidujte vojáky a jděte až téměř na začátek, kde nechají vyhodit tunel. Udělejte čelem vzad a rychle se dostaňte ke vzduchovému uzávěru. Napadnou vás vojáci, kteří si vytvořili novou cestu přes dříve zablokované dveře. Jděte jí a vmístnosti snabíječkou seberte plnou baterii. Potom pokračujte po schodech dolů, kde seberte další baterku a hlavně skafandr a můžete opustit základnu (Zkuste si venku poskočit). Tam vyndejte zdůlního laseru vybitou baterii a vložte dvě plné. Prázdnou se vydejte nabít knabíječce a také ji vložte na místo. Poté laser aktivujte a vejděte do vzniklého otvoru, kde už jen posbírejte vše potřebné a opusťte tuto část.


Po opuštění objektu se vydejte doleva a tam vstupte dále přes vzduchový uzávěr do známých prostor. Dojděte ke komoře, kde si přepněte zpět na vakuové prostředí a můžete se dostat nahoru a pak jedinou cestou zpět kraketě č. 2, kde následují animace.


Kapitola 6. Střet zájmů


Původní úkol : žádný úkol není zadán


Nyní vás čeká snad nejlepší, nejkomičtější, ale nejkratší mise hry. V NOLFu jedničce jste vypadli zletadla a padali volným pádem, dokud jste nedohnali muže před vámi a nesebrali mu padák. Ve dvojce jste se snažili přežít a zároveň porazit všermířském zápase Isako vbaráku, který se zmítal vtornádu. Nyní letíte ve vesmíru, nemůžete nic kromě střílení dělat, musíte odrazit nálety kosmonautů a nějak se dostat zbezvýchodné situace. Kromě útočících mužů na vás ještě míří malé asteroidy (3), které se svámi mohou srazit. Svou zbraň (s nekonečnem nábojů) získáte, jakmile prvního nepřítele zasáhne meteorit. Po něm se na vás začnou valit kupy nepřátel, kterým stačí jeden zásah a oni vybouchnou. Sledujte pozorně kompas, na kterém se zobrazují nepřátelé i letící meteority, které vás mohou trefit. Cestou seberete tři vesty a kapitola končí po dosažení průlezu rakety.


Kapitola 7. Il Pazzo


Původní úkol :

- Zachraň Dr. Harije


Pozdější úkoly :

- Znič všechny čtyři nepřátelské kanóny (počet se mění v závislosti na tom, kolik jste jich už zničili)

- Poraz Il Pazza


Tohle je místo, kde si dost lidí snižuje obtížnost na přijatelnější úroveň, neustupujte však takhle, není to tak těžké, jak se zdá. Po nepovedeném přistání musíte vykosit monstrózní hordy nepřátel, a to máte jen pistoli a laserovku. Skryjte se někde do rohu a odstřelujte vojáky na ochozu. Jakmile se otevřou dveře vpravo, běžte tam a posbírejte medikamenty a zde se braňte. Headshoty pomohou jako nic jiného, pistoli používejte na ostřelování, laser pušku na přestřelky, jelikož se nemusí nabíjet. Později se otevřou dveře naproti, kde se dá vejít do baráku. Tam dojděte mezi sudy na místo, kde se dá jít doleva i doprava. Vlevo je kromě jiného na regálu malá soška, za kterou když zatáhnete, protočí se stěna a objevíte secret. Pokud vás to zavře, zatáhněte vmístnosti za páčku a dostanete se ven. Jedinou cestou pokračujte dále kmístu, kde se raketa nachýlí a opře o budovu a dál do baráku, zde si určitě vyslechněte sadistické pokyny naštvaného Il Pazza. Vbaráku zahněte hned po vstupu doleva a dostanete do sniperského hnízda, kde pod postelí najdete Cannon a za obrazem sovocem secret. No a pak jen pokračujte uličkami a koste nepřátele po desítkách, (vždyť to znáte) až dojdete na konec levelu.


Pokračujte stále dál uličkami (tak vysoká koncentrace vest je sice nelogická, ale užitečná) až dojdete kčervenému skútru. Dejte pozor, aby ho nezabral nějaký nepřítel, také sním umějí zacházet. Skútr má totiž samo-zaměřování dvou kulometů a ty dokáží během chvilky splnit Il Pazzovi jeho přání. Rozhodně tuto věcičku osedlejte a vydejte se sní dále do městečka. Tam ji odložte a projděte přes hostinec pomocí žebříku zpět na ulici a všude malujte na červeno. No, pak dál na venkov a k ruinám až do dalšího města.


Začínáte v místě kde jste skončili a opět vás čeká to samé co před chvílí, totiž procházení uliček plných zločinců. Když přijdete kmístu, kde se dá skočit do vody, udělejte to a doplavte na konec, kde najdete secret a pokud chcete, můžete odstranit závoru. Zbraně pod vodou fungují normálně, jen dejte pozor na zásobu kyslíku. Jděte dál, nelze se ztratit nebo zabloudit, jen dejte pozor na snipery a prohledávejte místa, odkud vyběhly posily, většinou se tam dá něco užitečného sebrat. Nakonec seskočte dolů na terasu se stromkem uprostřed, posbírejte tam náboje, vesty i lékárničky a popojděte do posledního levelu.


Toto je poslední level i bitva hry. Musíte porazit samotného Il Pazza sraketometem a zachránit Harije. Ještě předtím však musíte zlikvidovat čtyři kanóny naproti vám. Nejprve vždy zabijte vojáky co jsou na vaší části a snipera naproti (ten se stejně jako obsluha kanónu objeví po chvíli znova) a poté rychle hledejte koule do vašich děl. Jakmile nesete kouli jste pomalejší a zranitelnější, takže nenechávejte nikoho znepřátel poblíž a mějte hodnoty zdraví i vesty co nejvyšší. Vesta i lékárnička se po chvíli objeví znovu (prázdné zelené místo ve tvaru žádaného předmětu). Až zničíte všechny kanóny, bude se voknech objevovat Il Pazzo sraketometem a zobrazí se jeho zdraví. Krom toho vás nepřestanou otravovat jeho žoldáci, tak se neustále kryjte. Ta postava v červeném skafandru je Harij a nelze jej zabít, proto klidně ignorujte jeho výkřiky o pomoc. Pokud Il Pazza zraníte tak, že pruh sjeho zdravím zmizí, už jen dojděte kHarijovi a následuje loading na enginové outro.


Zde dojde bez vašeho přičinění k rozuzlení (nebo také zamotání) příběhu. Mimochodem, všechny konce v sérii NOLF jsou vždy velmi překvapivé - v jedničce zjistíte, kdo je ten opilý chlapík se skleničkou alkoholu v ruce a že Dmitrij Volkov přežil. Ve dvojce se dozvíte, že Dmitrij opět přežil dávky kulek z vašich zbraní i následný pád do umělé lávy a už nemá zájem o práci pod Ředitelem. A zde…  zde zjistíte, proč je vlastně ve dvojce na tom invalidním vozíku a kdo a proč to způsobí. Těšme se na snad další pokračování této vynikající série.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.