Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
Obsah :
1) O hře
2) Příběh
3) Návod
1) O hře :
Tuto abnormálně ukecanou freewarovou adventuru vytvořil tým LONGLIFE SOFTWARE. Je volně k stáhnutí třeba na www.plnehry.cz. A co o ní říct ? Ále, udělejte si názor sami ;-) Každý má holt jiný vkus, někomu se třeba ty její růůůžovoučké šatičky líbily, že ?
2) Příběh :
Příběh je to vlastně o tom, jak se romantická dovolená na krásném, modrém moři po lehkém žraločím zásahu může zvrhnout v holou záchranu o život. Jistému mladému párečku se podaří ztroskotat na první pohled opuštěném ostrově. Jenže zdání klame. Ostrov obydlen je, o tom se může přesvědčit na vlastní kůži mužská polovina páru, když si ho domorodci spletou s jedním zlodějíčkem, a zatknou ho za domělou loupež tajemné sošky Songo. A tak na křehké dívence Shile zbývá záchana svého nemožného partnera Jerryho.
3) Návod :
a) Do města
Po tvém marném pokusu vyšplhat na útes, seber lano, které pod tebou prasklo. Z hromádky malých kamínku si vezmi jeden kousek. Zároveň prohledej velký balvan, najdeš ostrý kolík. Promluv si s nohama. Jejich majitel je hodně nepříjemný. Zkus mu podat utržené lano. Bohužel, nejeví žádnou ochotu ti jakkoliv pomoci. Podávej mu tedy lano tak dlouho, až po tobě hodí prázdnou láhev od alkoholu. Určitě ji seber. Kolíkem vyvrtej do útesu díru. Strč do ní láhev a vyšplhej se nahoru. Tady si promluv s Nelsonem. Není zrovna výřečný, a navíc mu právě došlo pití, takže s ním nic nesvedeš. Přečti si všechny inzeráty na nástěnce. Dozvíš se o Jeffovo baru. Otevírá se ti nová lokace, do které bys měl určitě jít.
b) Kupon na pivo
V baru seber sirky z pultu a promluv si s barmanem. Objednej si u něj jeho specialitu "The Red Eye". Ukáže se, že jsi stý zákazník, který o tento nápoj má zájem. Máš tedy skvělou šanci vyhrát kupon na pivo zdarma. Stačí jen vyřešit jednu malou záhadu. Jde o klasickou hádančičku, která určitě potěší všechny sklaní matematiky. Barman před tebe postaví 3 nádoby. Velkou modrou láhev s "bezedným" obsahem vodky. Žlutou sklenici na 5 ml. A červenou na 12 ml, do které máš ale nalít přesně 11 ml. A jak na to ?
1) Naplň červenou a přelij 5 ml do žluté, tu vylij do modré. --> Stav: Č 7/12; Ž 0/5 ;
2) Z červené dej 5 ml do žluté a tu znovu vylij do modré. --> Č 2/12; Ž 0/5;
3) Z červené nalij zbytek do žluté --> Č 0/12; Ž 2/5;
4) Naplň celou červenou z modré. --> Č 12/12; Ž 2/5;
5) Z červené dolij vodku do žluté. --> Č 9/12; Ž 5/5;
6) Žlutou vylij do modré. A zároveň naplň žlutou z červené. --> Č 4/12; Ž 5/5;
7) O5 vylij žlutou do modré. A přelij zbylé 2 ml do žluté. --> Č 0/12; Ž 4/5;
8) červenou z modré. --> Č 12/12; Ž 4/5;
9) Z červené přelij 1 mililitr do žluté --> Č 11/12; Ž 5/5.
Tak konečně se podařilo. Teď plod své práce předej barmanovi. Dostaneš od něj slíbený kupon. Ten určitě potěší chlapíka z parku. Až nadšeně odběhne testovat svůj nový kupón do Jeffovo baru, vezmi si noviny, na kterých seděl. Nebylo by na škodu si je přečíst. Dozvíš se zajímavé informace o tom, co se vlastně stalo tvému miláčkovi. Zároveň se ti otevírá nová lokace. Zaskoč na náměstíčko tohoto zpropadeného města.
c) Pracant Wally
Tvůj poklad je zavřený v kleci jak nějaký kanár. Po srdceryvném rozhovoru, ve kterém se zasnoubíte, pohádáte, udobříte jsi zase o novou lokaci bohatší. Na náměstí se ještě podívej na tabuli. Dozvíš se, bližší info o ukradené soše. Vydej se do levé budovy. Přečti si zprávu na dveřích. Dostaneš nové číslo. Pak se mrkni na nástěnku, dozvíš se o pilném zaměstnanci měsíce. Zajdi do kantýny. Pokecej si se zaměstnancem. Není moc příjemný, nebude ti chtít říct ani své jméno. Až se ti bude chtít pochlubit s tím, jaké má dobré vztahy se svým šéfem, rozhodně řekni, že to chceš slyšet !
Dveře vedou na záchod. Tam prohledej kbelík. Najdeš PET láhev. Otevři si další dveře. Bohužel, jim něco zatarasilo cestu, takže nejdou otevřít úplně. To ale vůbec nevadí. Zkus se dovnitř přece jen protáhnout škvírou. Naskytne se ti pohled na dva šuplíky. První obsahuje různé formuláře. Jeden z nich si vezmi a přečti si ho. Je to formulář pro výpovědi, což se bude hodit. Vrať se zpátky do kantýny a zkus si brnknout z telefonu. Pokus se přemluvit chlapíka, aby tě nechal zavolat. Ten to ale nedovolí. Jestli si to ještě neudělal, prozkoumej chlápka. Měl by ses tak ujistit, že se jmenuje Wally. Jestli ne tak si jdi znovu přečíst plakát z nástěnky.
d) Právník Martin
Zaskoč do nové lokace - hotelu. Vejdi dovnitř a 2 x si promluv s recepční. Ukáže se, že právník Martin nejspíš spí, protože nebere telefony. Vyjdi ven před hotel a zajdi za roh "back of hotel". Prohlídni si okna a pokus se zakřičet do Martinova pokoje. Nikdo nereaguje, takže nikomu nebude vadit, když ten koš, co se tam povaluje, zapálíš sirkou z baru. Martinovi kouř přerušil spaní a nejen jemu... Takže můžeš zajít znovu za recepční a požádat ji, aby mu brnkla. Přivolej si výtah a zajeď do 14. patra. Když projdeš halou najdeš Martinův pokoj. Pokecej si s ním. Opět se dozvíš nové informace o případu a otevře se ti nová lokace - přístav. Tam se taky rychle vydej. Koukni na ceduly s rozpisem služeb. Z budky si vezmi dalekohled a pokecej si s denní hlídačkou Magnolií. Poví ti, že nočním hlídačem je jistý Zak. Jdi se s tím svěřit Martinovi. Poradí ti, aby ses po Zakovi určitě někoho přeptal. Než opustíš hotel, utrhni si jeden lístek z plakátu rokové skupiny THE I.
e) Zakovo číslo
Zaskoč zpátky ke kancelářím před kantýnou. V inventáři si otevři formulář a klikni do místa, kde se má vyplnit jméno. Automaticky by ti tam mělo naskočit Wally Wiser. Vypsaný formulář vhoď do poštovní schránky označené WW. Ale jak teď přimět Wallyho, aby si vybral poštu ? Malou lstí. Dojdi mu ukázat utrhnutý lístek rokové kapely. On se odejde podívat, jestli mu taky nepřišel. Když najde svou výpověď, celý zničený se odebere do Jeffova baru. Ty si teď můžeš v klídku jít zavolat Victorovi. Vydávej se za Magnolii, tvůj hlas se mu nebude zdát, proto po tobě bude chtít vědět, jaké je tvé druhé jméno. Správná odpověď je Slut. Dostaneš od něj kontakt na nočního hlídače. Hned Zakovi brnkni. Podaří se ti vyrušit ho ze spánku, ale dozvíš se od něj cenné informace o muži, který opustil ostrov kolem 2. hodiny s proklatě velkým zavazadlem. Vydej se do přístavu. Podívej se dalekohledem na červenou bóji. Dostaneš tak souřadnice ostrova, které jsou 180; 73. Použij navigační přístroj, který je na zíďce, a naťukej do něj souřadnice. Jdi do baru za Wallym. Řekne ti jméno ostrůvku. A jak se na Korsow dostat ?
f) Cesta na Korsow
Vrať se zpátky do přístavu. Mezitím tam přišel prodejce lístků. Ten vydřiduch po tobě bude za jeden lístek chtít 80 dolarů, které rozhodně nemáš. Ukaž mu PET láhev, kterou si sebral z kýblu. Prodejce ti řekne o soutěži, která probíhá. Můžeš dostat měsíční jízdenku na všechny jejich trasy, když se ti podaří z PET láhví posbírat víčka s písmenky, které dávají slovo La Mer, což je název jejich společnosti. To už vypadá nadějněji, než hledat 80 doláčů. Vyraz do parku a několikrát si přečti pracovní nabídky. Až se dostaneš k jednomu zajímavému inzerátu. Jistá recyklační firma hledá zaměstnance. Tam by se určitě nějaké víčka najít daly. Z kantýny zavolej na nové číslo a domluv si pracovní schůzku. Pak tam zamiř.
Vstup do pravých dveří a promluv si s šéfíkem. Přijme tě, pokud mu odpovíš na dotazník. Je celkem jedno, jaké odpovědi zvolíš. Dostaneš od něj klíček. Tím si odemkneš levé dveře. Po prohledání obsahu kontejneru s víčky, najdeš písmenka L, A, E, R. Pokecej si s chlapíkem, který je zazděný v díře. Řekne ti, že písmeno M je velmi vzácné. Jak ho tedy najít ? Ještě než se do toho pustíš, zaskoč k šéfovi a seber mu ze stolu spínku na papíry. Ukořistěnou spínkou si otevři zámek v druhém šupleti v kanclu, kde sis bral formulář na výpověď. Najdeš víčko s písmenem M a brýle. Teď šupej do přístavu a pochlub se prodavači se svou sbírkou víček. Dostaneš od něj tiket. Připlouvá ti loď do Korsowu, pokus se nastoupit. Hmm... takže jdi za Jeffem a hezky se s ním rozluč, teď už se opravdu můžeš nalodit.
g) Korsow
Zkus vytáhnout nějaké informace z hlídače. Během pokecu se ti otevře další lokace. Takže ke staré studánce hned vyraz, stejně moc na výběr nemáš... Teď doporučuji hru uložit. Prozkoumej sošku Songa. Hlavně se zaměř na jeho levé oko. Je takové divné. Zkus si ho přiblížit dalekohledem. A nastává akční část hry. Před zabijákem se schovej za pravý sloup. Vezmi kamen, a až k tobě bude otočený zády, tak ho přetáhni charakterně šutrem přes hlavu. Ha, můžeš si říkat brutální Shila. Seber omráčenému vrahovi zbraň a svaž ho provazem. Promluv si s ním. Po pravdě řečeno, nemá před tebou moc respektu. Takže vezmi jeho zbraň a namiř na něj. Panáček velmi rychle změní názor a vyklopí ti vše, co budeš chtít. Jde po tobě ale ještě jeden vrah. Zkus ho odvolat. A jak ? Stačí, když dáš zajatci vysílačku, vše ostatní už proběhne automaticky. Teď si boss myslí, že jsi mrtvá. Takže moment překvapení je na naší straně.
Zaskoč do fabriky. Ve "dvojce" otevři třetí šuplík odzdola. Po prohledání ti přibude kabel s malou kamerkou na konci. Parádička, nad takovou věcičkou byl slintnul i mistr Bond. V "jedničce" se mrkni na televizi. Kabel zapoj do zásuvky a vypni televizi. Teď se po zemi povaluje druhý konec kabelu, který by určitě někam chtěl strčit. Protáhni ho škvírou jedničky a dvojky. Zkus dát kameru do šachty, nejde... Tak pořádně prozkoumej ventilačku, kytku a vázu. V šuplíku bys už měl najít i plánek ventilační šachty. V inventáři ho pořádně proštuduj a potom strč konec kabelu do ventilačky. Přesuň se do jedničky, mrkni na telku, nalaď čtvrtý kanál a přepni tlačítko na polohu ON. A heleme se, koho to tam máme ? Bossík osobně. Kokuká ze svého kanclu na modlící se lidi. Pořádně se mrkni na lidičky z ostrova Oxymus. Pak vyraz do přístavu a naloď se na loď :-).
h) Oxymus
Jak už se stalo tradicí, promluv si s hlídačkou. Poví ti o tom, kde se nachází místní socha. Hned tam spěchej. Mrkni na Songa. Napadne tě skvělá léčka, jak dostat místního člena gangu. Teď to chce jen nenápadné maskování, aby tě nikdo nepoznal. Proto si nasaď brýle. Požádej hlídačku o čepici a taky si jí oblékni. Tomu říkám klamání nepřítele. Zaskoč se pomodlit k Songovi. Bossík tam ihned pošle svého chlapíka, proto na nic nečekej a schovej se za automat -stačí ho použít. Až bude bandita vyhrožovat Michell, tak na něj namiř pistolí. Bezvadné, podařilo se ti chytit dalšího ptáčka. Teď už si jen vychutnávej závěrečný happyendík.
KONEC.