1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Commandos: Beyond Call Duty
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Commandos: Beyond Call Duty - návod

Musím říct, že tento kousek  mě příjemně překvapil. Najdeme spoustu vylepšení,

kterých si během  hry jistě všimnete, již ve druhé  misi oceníte výborný nápad

se  ZOO, kde  pobíhají pštrosi,  lvi, poletují  barevní ptáčci,  atd. Němci už

umějí i lézt po žebříku :-), což je také velké plus. Samozřejmě i výbava členů

vašeho  komanda doznala  význačných změn.  To  je  sice prima,  ale trochu  mě

překvapilo,  že jednotlivé  horké klávesy   (např. G  pro zbraň)  již neplatí.

Postupně se  je ale naučíte  a zjistíte,  že  takto je to  za současného stavu

výzbroje mnohem lepší. Nejprve si  popíšeme výbavu jednotlivých členů komanda.

Jak uvidíte, je dosti rozsáhlá, proto  by neškodilo zahrát si Tutorial. Můžete

zkusit tréninkové mise, ale stačí si prohlédnout informační záběry. Pokud jste

úplní  začátečníci, prohlédněte  si i   ten úplně  první, kdo  hrál Commandos:

Behind Enemy  Lines, je to  pro něj  ztráta  mnoha minut. Tím  jsme se dostali

i k  obtížnosti. Abych  řekl pravdu,  kdo  první  díl nehrál,  bude mít  dosti

potíže, alespoň ze  začátku. Takže si Behind Enemy  Lines zahrajte, nebo přeji

pevné  nervy. Ale  zase tak  hrozné to  není. Zvláště,  když si dáte obtížnost

Easy. Pro tu je také psán následující návod. Hard už je opravdu něco, jsou tam

vojáci navíc.  Pokud si chcete  užít dostatek zábavy,  hrajte nejprve na  Easy

a potom na Hard.


A. VYBAVENÍ


1) Všichni


Kámen (Y)  - Kámen může na  chvíli odlákat zvědavé zraky  Němců, či je dokonce

přivolat k vám.

Cigarety (V) - Voják, který uvidí cigarety, si je sebere a zapálí si.

Pistole (Q) - Zbraň vhodná k použití pouze po vyvolání alarmu, tedy v závěrech

misí.

Panenka (R) - Pokud omráčíte  nebo  spoutáte vojáka, můžete ho  potom ovládat.

Pozor, aby se ale stále držel v modré oblasti, jinak uprchne a vyvolá alarm.

Ruka (H) - sbírání lehčích  věcí, Spy může nosit  mrtvoly, Green Beret i těžší

věci


2) Green Beret (Zelený baret)


Dýka (W) - Jednoduchá, ale asi nejčastěji používaná zbraň. Je tichá a rychlá.

Ruka (H) - Přenášení  mrtvol,  sudů  a  jiných  těžších  věcí. Do  sudu můžete

schovat mrtvoly, když na ně sud položíte.

Šplh - na některé zdi či skály může Green Beret vyšplhat.

Návnada (G) - Položí návnadu, klávesou  'I' se  návnada pouští  a vypíná. Její

zvuk přiláká nepřátele.

Zakopání (F) - V  některých  misích  je  Green Beretovi  umožněno, aby  se  ve

vhodném terénu zakopal.

Pouta (J) - Nasazují se omráčeným Němcům, aby neutekli (Němci, ne pouta).

Pěst (X) - Funguje pouze zezadu, omráčí vojáka.


3) Marine (Námořník, Mariňák, ale já mu říkám Potápěč, tak si zvykněte)


Dýka (W)

Člun (N) - Rozdělá lehký člun.

Potápění (D) - Touto funkcí se může potápěč potopit či naopak vynořit.

Harpuna (E) - Tichá zbraň na krátkou vzdálenost.


4) Sapper (Sapér, Zákopník)


Past (W) - Položí past, Němec, který po ní přejde, bude zabit.

Bomby (B) - Položí bombu, klávesou 'A' bombu aktivuje (pokud není časovaná).

Granát (E) - Ůčinná, ale samozřejmě hlučná zbraň.

Kleště (J) - Rozstříhávají dráty (např. ploty).


5) Sniper (Sniper)


Sniper-puška (E) - Skvělá zbraň na dálku, bohužel má hodně omezenou munici.

Léčba (K) - Někdy může Sniper i léčit.


6) Spy (Špeh)


Jed (W) - Tichá jedová injekce.

Uniforma (U) - Obleče si jednu ze svých uniforem.

Rozmluva (D) - Promluví si s Němci a tím je zastaví.

Pouta (J)

Věšák (T) - Obleče si uniformu od zajatého vojáka

Éter (X) - Dočasně omráčí vojáka.


7) Driver (židič)


Samopal (W)

Léčba (K)

Puška (E)

Palice (X) - Zezadu se s ní dají omráčit Němci.



B. DALŠÍ FUNKCE


C - lehnout

S - postavit se

F2-F7 - rozdělení obrazovky

CTRL+S, CTRL+L - to určitě víte :-)



C. TIPY


- pokud  budete  házet kameny rovnou  na vojáka, po  prvním hodu se  otočí, po

druhém se zeptá:  "Ist dort jemand ?" a  po třetí se rozeběhne k  místu, odkud

házíte.


- když voják kouří cigarety, nejenže stojí na místě, ale i jeho dohled se dost

zkrátí.


- jakmile  vás vojáci  uvidí ve  svém vzdálenější  spektru vidění  lehněte si,

ztratíte  se jim  z dohledu  a oni  k vám  poběží, mezitím  se nějak  schováte

a připravíte se.


- s tím souvisí i rozdílnost  nepřátel. Zatímco obyčejný voják jenom přiběhne,

rozhlédne  se, a  když vás  neuvidí tak  zase odejde,  seržant v  čele skupiny

vojáků po  dojití na místo okamžitě  vyvolá alarm. Stejně tak  Spye v uniformě

nepoznají  pouze  vojáci  stejné  nebo  nižší  hodnosti. Pár některých vojáků,

většinou  to jsou  hlídky na  jednom místě,  okamžitě střílí,  zatímco ostatní

jenom zařvou "Halt !" a dokud nic neuděláte tak na vás míří.


- vaši vojáci se mohou schovat do domů (když se objeví symbol dveří), což není

až tak zvláštní,  ale nyní tam s sebou  mohou na zádech brát i  mrtvoly. Ovšem

nelze tam zabité vojáky nechat, vždy s nimi zase bohužel vyjdete ven.


- většinu času  funguje i reálný  dohled, to znamená,  že voják stojící  výše,

vidí a dostřelí dále. Stejně tak voják  stojící na střeše domu vás v blízkosti

zdi dole pod sebou neuvidí. Také nejde samozřejmě ze země vidět na střechu.


- v některých misích  nesmíte vyvolat alarm buď vůbec,  nebo alespoň do určité

části, jinak byste prohráli. Já  ovšem doporučuji nevyvolávat alarm nikdy. Hra

je  více  taktická  (nestřílí  se  do  připitomnělejch  Němců, kteří chodí jak

dobytek na  porážku), lépe se připravíte  na mise, kdy se  alarm vyvolat nesmí

a v  případě alarmu  se na  mapě objeví  několik skupinek  Němců navíc,  které

obcházejí a  nedají se zlikvidovat tiše,  jako se to dělá  s jednotlivci. Čili

- alarm až úplně nakonec.



D. NÁVOD NA JEDNOTLIVÉ MISE


Návod jako takový jsem se snažil podat  o něco podrobněji, než tomu bylo u hry

Commandos : Behind Enemy Lines, stále se ovšem samozřejmě nejedná o popis typu

vezmi špióna, udělej  tři  kroky  doleva, lehni si,  přepni na řidiče,... něco

takového s  k téhle hře  ani psát nedá.  Zabývám se spíše  některými z možných

alternativ řešení nejobtížnějších či nejdůležitějších částí každé z misí.


a) 1. mise - Dying Light


Úkol : Zničit Antenna, Lighthouse, 5x Antiaircraft gun


žešení : Sniperem ze člunu sestřelte jediného vojáka, který by vás při plavení

na jih  viděl. Na jih ale  ještě nejezděte, nejprve musíte  vyčistit Potápěčem

cestu.  Plavte s  ním tedy  na jih  a při  nejbližší příležitosti  vylezte ven

z vody. Podřežte okolní Němce a přivezte  člun. Potom lze skoro všechny Němce,

kteří jsou uvnitř zabít Green Beretem. Jediný problém mohou být dva hlídkující

na věži, sestřelte je Sniperem (nebo se kolem nich plazte a zastřelte je až po

vyvolání  poplachu).  Vyzkoušejte  si  použití  nože,  cigaret, pout, ovládání

Němců, kamenů,... všechno se to hodí.  Až území pročistíte, rozmyslete si, kam

dáte Sapperem výbušninu  a kam zanesete barely, aby  při výbuchu zemřeli Němci

v barácích. Při správném načasování není problém,  u mě vyšli z domů jenom asi

tři  Němci, každý  odjinud, takže  se dali  potom v  pohodě podřezat.  Nakonec

sjeďte  výtahem dolů  (pod výtahem  to nejprve  pročistěte Marinem),  Sniperem

rozstřelte vodní miny a hurá do druhé mise.



b) 2. mise - The Asphalt Jungle


Úkol : Zachránit před zastřelením partizánského důstojníka Dragisu Skopje


žešení :  Mise  se  odehrává  v  ZOO.  Zde  poznáte  vylepšení  oproti  prvním

Commandos. Chodí  zde pštrosi, lvi,  hlídač,... Tak jdeme  na to. Chytněte  si

prvního Němce, na  kterého narazíte, oblékněte Spyovi uniformu  a jděte k domu

na jihu. Všechny tři Němce zneutralizujte  a počkejte na hlídače ZOO. Vemte si

od  něho (po  dobrém to  nepůjde) jeho  obleček a  můžete jít  do ZOO. Vše, co

zvládnete  spoutejte, nebo  zabijte, hlavně  nevyvolejte poplach,  jinak zemře

Dragisa Skopje.  Potom se Green  Beretem dostaňte z  jihovýchodu na jihozápad,

zneškodněte jednoho  Němce, přelezte zeď,  pozor na šelmy  a jste v  ZOO. Nyní

vhodně  kombinujte  schopnosti  obou  členů  komanda.  Beret  má návnadu, háže

kameny, podřezává, Spy  může mluvit a tím odklonit  zraky některých Němců před

prozrazením Bereta.


Až  si budete  myslet, že  to stačí,  dostaňte se  Spyem k  partizánovi u zdi,

injekcí  zabijte  vojáky,  tak,  aby  vás  tři  hlídkující  neviděli,  mrtvoly

schovejte. Potom se s partizánem nenápadně proplazte ven k autu. Dále to je na

vás. Buď dostanete dovnitř i řidiče jako já a bez všimnutí odjedete, nebo jste

poněkud drsnějšího ražení, vyvoláte poplach a všechno postřílíte.



c) 3. mise - Dropped out of the Sky


Úkol : Odjet s navigačním systémem bomby HS 293


žešení : Tato mise nepatří mezi  zrovna nejlehčí. Několika lidí se sice můžete

zbavit Sniperem, ale  to si raději nechte až na  konec, kdy už nebudete vědět,

jak dál.  židiče využijete také  až na  konci,  kdy s ním  tak akorát odjedete

pryč.  Takže to  je všechno  na Green  Beretovi. Problém  je v  tom, že  během

několika chvil  uděláte vše, co  jde, a zjistíte,  že už se  dále nedostanete.

Tedy mně se to stalo. Green Beret prostě nebude moci dále zabíjet další Němce,

protože by  to viděli jiní.  Alarm vyvolat samozřejmě  jde, ale všechno  by se

zvrhlo v  prachobyčejné střílení přícházejících  Němců a to  už přece nemusíme

hrát Commandos.  Takže se budeme řídit  podle pravidla: "Když nemůžeme  jít my

k Němcovi, může jít  Němec k nám." Stačí se někomu  ukázat v jeho vzdálenějším

spektru  vidění a  rychle si  lehnout. Potom  ho jen  vhodně překvapte zezadu.

Párkrát  vám možná  i pomůže  náhoda. Vojáci  si všimnou  svého mrtvého kolegy

a poběží to zkontrolovat.  Nad jeho mrtvolou je potká  stejný osud... Někdy se

může stát, že  vaší činnosti si všimnou hned dva  najednou. V tom případě máte

dvě možnosti. Ta první je CTRL-L a ta druhá být rychlí. Musíte prostě podřezat

oba  dva, aniž  by ještě  první  došel  ke svému  cíli. Jakmile  totiž přijdou

k mrtvole,  vyvolají během  chvíle alarm.   Pozor si  dejte na  jednoho vojáka

u mostu.  Ten na  nic nečeká  a pokud  jste podezřelí,  hned střílí a vyvolává

alarm.  Nakonec už  stačí jenom   sebrat Green  Beretem (písmeno  H) navigační

systém, projít po schodišti nahoru, nasednout do automobilu a zmizet.



d) 4. mise - Thor's Hammer


Úkol : Zničit Thor Gun a 2x Armored Carriage


žešení : Přiznávám se, že nejprve se mi zdálo, že tato mise bude prostě hrůza.

Zbavil jsem se  několika prvních vojáků a potom jsem  prostě nevěděl, jak dál.

Moc  obcházejících skupinek  Němců. Potom  jsem ale  zjistil, že  to zase  tak

strašné není. Stačí  se ve vhodnou chvíli proplazit co  nejvíce doleva a potom

nahoru. Jakmile se  dostanete až úplně doleva nahoru,  není žádný problém, hra

je  tu až  skoro moc  lehká. Pokud  bych postupoval  zezdola, vojáci  se dobře

hlídali, ale jestliže obejdete, jak už jsem popsal, nádraží zleva, potom se to

zabíjí jedna  radost. Na všechno stačí  Green Beret. Nastrčte na  vhodná místa

návnadu, nebo  se Němcům v  dáli ukažte  a  zalehněte. Takto se  dají v pohodě

zničit. Třeba vám pomůže,  že asi dva vagóny se dají odtlačit,  ale já bych to

za stěžejní  nepovažoval. Na úplný  konec jsem rozmístil  k vlakům nálože.  Po

odpálení vyvoláte samozřejmě poplach. Pokud vylezete na hlavní nádražní budovu

nahoru a  zalezete co nejdále  a střelíte, vojáci  k vám budou  šplhat a vy je

můžete v klidu  po jednom postřílet, aniž by vás  zezdola viděli. Potom vlezte

do lokomotivy a bye-bye čtvrtá mise!



e) 5. mise - Guess who's coming tonight


Úkol : Unést plukovníka SS Wilhelma von Belowa, odjet s ním v tanku


žešení : Není  to zase tak hrozné. I když  se Belowově rezidenci v Rastenburgu

říkalo Vlčí doupě (Wolf's Lair), její překonání nebude patřit mezi ty nejtěžší

oříšky. Platí tady, jako ostatně  všude, že obcházející skupinky Němců necháme

pěkně na pokoji, nás zajímají  jednotlivci. Všechno okolo zdi doufám zvládnete

bez problémů. Dostat  se dovnitř už nebude tak snadné.  Použijeme na to zeď na

pravém  konci  mapy,  kde  může  Green  Beret  vyšplhat. Potom, bez zbytečného

spěchu,  podřezávejte.   Vždy  počkejte  nějaký  čas,   jestli  mrtvolu  někdo

obcházející neuvidí, protože zvláště u střech Němci někdy vidí bohužel za roh.

Rekord  v podřezávání  a odnášení  na čas  zaznamenáte u  třech vojáků u brány

(všechny najednou), ale  není to těžké. Zhruba uprostřed  parku nalezne Sniper

další  náboje do  své ostřelovačky,  takže  bída  zde taktéž  nepanuje. Až  se

prořežete ke  Spyovi a osvobodíte  ho (hlavně to  neberte kolem domu  Belowa),

sežeňte mu z  nějakého chyceného vojáka uniformu. Ovšem  pozor, všichni Němci,

kteří nejsou  obyčejní vojáčci, tedy  seržanti, plukovníci, apod.  ho poznají.

Musíte  se  jim  tedy  obratně  vyhnout,  vylézt  za  střechu, obléci si vyšší

uniformu a potom píchat jed všude  okolo. Tak zvládnete skoro všechno ostatní.

Může  vám  vadit  skupina  tří  vojáků,  která  chodí  okolo domu a potom dále

k bývalému  vězení Spye.  Ty lze  rychle postřílet  Sniperem. Musíte  být dost

daleko, aby na vás nestříleli, ale  jenom se rozeběhli, a jako prvního pošlete

na  onen svět  jejich vůdce,  pokud nemáte  rádi alarm.  Další tři náboje jsem

využil stejným způsobem  na skupinu Němců chodících okolo  tanku a ještě jeden

na vojáka koukajícího na tank ze střechy,  ke kterému nelze vylézt. Když si to

spočítáte, vyjde vám 7 použitých nábojů, se zbytkem si dělejte, co chcete (oni

stejně zbydou jenom dva). Plukovníka  hlavně nezabíjejte, jenom nějak omračte.

Potom ho buď  vemte na záda a vstupte  do tanku, nebo ho ovládejte  a rozkažte

mu,  aby  nastoupil  po  svých.  Těšil  jsem  se,  že  odjedu  s plukovníkovým

Kübelwagenem, ale bohužel to nejde, musíte odjet v tanku.



f) 6. mise - Eagle's Nest


Úkol : Zničit prototypy (5) letadel na Neubranderburgském letišti


žešení  : V  první, dolní   části, je  nejdůležitější nevyvolat  alarm. Pilot,

chodící na dvorku úplně vpravo by totiž uprchl a tím byste ho nemohli zajmout.

No a zajmout  ho musíte, protože to je jediný  člověk, který vás odtamtud může

dostat pryč, letadlem  samozřejmě. Proč si dělat zbytečné  starosti, hned dole

doporučuji  Sniperem odstřelit  vojáka, který  na vás  kouká nahoře  ze svahu,

potom by měl sniper  naráz odstřelit vojáka nad žebříkem a vojáka  na zdi a na

konci  první  části  i  vojáka  nad  pilotem.  Zbytek  (alespoň v mém případě)

obstaral green beret a sapper (jedna past). Aby to nebylo děsivě těžké, určitě

používejte zajatce - dva  si chyťte a dejte jim za úkol  s někým vhodně kecat,

abyste měl zatím třetí  z vás klid na práci. Až budete  mít tuto část hotovou,

vzhůru nahoru (nádherná věta).


Tady už můžete vyvolat alarm, ale to poctiví hoši nedělají :-). Takže stále to

samé dokola.  Cigarety, kameny, ale  hlavně rychlý green  beret se svojí  akcí

běh-nůž-zvednout-odnést.  Nepochybuji,  že  využijete  zbylé sniperovy náboje.

Nakonec ale  asi stejně vyvoláte alarm,  abyste vyvraždili zbytek nepohodlných

panďuláků a mohli v klidu zničit prototypy. Ke zničení musíte baretem zatlačit

cisterny  s palivem  k jednotlivým   letadlům (u  prototypů vlevo  stačí jedna

cisterna - teda  vlastně musí stačit). Potom ke  každé cisterně dejte sapperem

výbušniny a odpalte to. Stačí jenom naskočit do únikového letadla - samozřejmě

s uneseným pilotem  - a sbohem,  Neubranderburgu. 12. listopad  1944 pro tohle

místo určitě nebyl šťastný.



g) 7. mise - The Great Escape


Úkol : Osvobodit Green bereta a  Drivera, odpálit hlavní budovu a pustit vězně

pryč


žešení : Misi bych rozdělil opět  na dvě části. Nejprve pracujete s potápěčem.

Vydejte se s  ním doprava, u pole pozabíjejte vězně,  dostaňte se přes most až

k místu, kde lze  vstoupit do řeky a potopte se.  Trubkou potom vyplavte až za

plotem,  uvnitř   vězeňského  tábora  (Stalag  13   POW  camp).  Potápěč  může

podřezávat,  pro rychlejší  a bezpečnější  postup je  však velmi užitečná jeho

tichá  harpuna.  Až  připraví,  co  se  dá,  včetně  několika Němců na severu,

nezbývá, než  pustit Green bereta  a Drivera z  vězení, do kterého  se nakonec

dostanou,  protože  bez  alarmu  to  vlastně  nejde.  K  jejich zdárnému úprku

napomůže sapér  svým přestřiháváním plotu.  Jakmile dva opět  svobodní členové

komanda  sebrou svoji  výzbroj nad  chatou na  severu, pokračujte  v demoliční

práci. Využijete  jak řidičovi zbraně  (samopal a pušku)  tak sapérovy granáty

(např. skupinka  na severovýchodě, v  místě, kudy budou  utíkat vězni). Budovu

odpalte až  v okamžiku, kdy bude  oblast bezpečná pro úprk  vězňů, ti se totiž

okamžitě po  výbuchu rozeběhnou směrem na  severovýchod. Tam už tedy  musí být

otevřená brána. Potom  naskočte do dodávky a pokud vás  z ní nikdo nevystřílí,

zmizte.



h) 8. mise - Dangerous Friendship


Úkol : Ukrást generálu Hanzi Rauterovi dokumenty


žešení : Poslední mise jistě dokonale  prověří vaše schopnosti. Snažte se, jak

nejvíce to jde,  hlavně nesmíte vyvolat alarm - teda  vlastně můžete, ale těch

vojáků tam  je opravdu síla,  a když by  přibyli další, stalo  by se to  noční

můrou. Takže nenápadně !


Nejprve se vydejte doleva přes můstek a  vyvražděte, co se dá. To je práce pro

green bereta. Hlavně se snažte, aby se žádný z vojáků nedíval na ostrůvek, kde

je vybavení pro  potápěče. Muže hlídkujícího z vrchu  (mlýna) můžete sestřelit

sniperem, pokud se bez toho obejdete, jen  líp. Toto je totiž jediná mise, kde

jsem pocítil citelný nedostatek sniperových  nábojů, jinak jsem si je většinou

šetřil až do konce, kdy mně už samozřejmě byly na nic.


Dále se  musí potápěč dostat pro  výbavu. Protože na začátku  kyslíkovou bombu

nemá, musí to provést člunem. To je operace natolik dlouhá, že ho prostě někdo

ze dvou  vojáků naproti musí  vidět - což  se ale nesmí  stát. Proto jsem tady

hned  vystřílel dva  sniperovy náboje,  i když  to byla  hrozná škoda.  Nevím,

jestli  přijdete na  lepší řešení,  dejte vědět.  Na druhý  břeh může  s sebou

potápěč  převést i  bareta, aby  odklízel mrtvoly.  Jakmile máte bombu, můžete

plavat s potápěčem sem a tam a podřezávat.


Muže  s kulometem  můžete odrovnat  například potápěčem,  který přiběhne ze SV

a zase zdrhne.  Můstek už bude potom  volný pro bareta, který  přiběhne, vezme

mrtvolu  a zase  ji odnese,  aby  ji  hlídkující Němčouři  neuviděli. Chce  to

rychlost, ale dá se to.


Jakmile vykostíte  dolní část (nejdůležitější vojáky),  vynořte se s potápěčem

u zvedacího mostu. Zde se mi podařil jeden kousek a doporučuji ho : dva vojáky

(jeden stojí, druhý chodí) zastřelte rychle harpunou a zase se ponořte. Jejich

těl si všimne blbeček naproti a dojde k vám, samozřejmě ho zase zastřelíte. Je

to ale trochu  zvláštní, protože tenhle blbeček dokáže  přejít i přes zvednutý

most (ve dvou případech ze tří to udělá). Co naděláte.


Potom můžete mechanismem spustit most, aby se na druhý břeh dostali i ostatní.

Lodě, která  objíždí, si nevšímejte,  nic nedělá. Stejně  tak bude celou  dobu

houkat  před spuštěným  mostem, ale  to je  taky jedno,  ať počká  :-). Až  se

prořežete k domu s Natašou, dostanete vlastně špióna bez jedu - ona totiž může

kecat s Němci, a  tak je zdržovat od hlídkování. Ale pozor  na Gestapo - ti ji

prohlédnou !


Na konec vlezte  s Natašou do označené budovy, přijde  za vámi generál Rauter,

za  chvíli odejde,  Nataša už  bude mít  dokumenty. Nezbývá  než zase zvednout

most, nasednout do člunu (je na  severozápadě) a ujíždět - hotovo. Nezapomeňte

všechno vyvraždit - povedlo se mi nechat  tam jenom asi čtyři živé Němce - ale

spoutané :-).  Taky si určitě  chyťte nějakého živého  gestapáka - už  pro ten

pocit.  Až získáte  dokumenty, může  zemřít i  generál (předtím  však v žádném

případě !).


Tak, to by snad bylo všechno, a teď na těžkou obtížnost...


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.