1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Commandos: Behind Enemy Lines
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Commandos: Behind Enemy Lines - návod

Tato hra  patří mezi nejlepší  svého žánru. Asi  je jenom málo  lidí, kteří ji

ještě  nehráli, nebo  alespoň neviděli.  Je proto  zbytečné, abych  k ní  psal

návod. Takto by  se dalo rychle skončit, ale  já nemám co dělat, takže  si jdu

přesto  ten návod  psát. Obtížnost  této  hry  se pohybuje  přesně na  hranici

únosnosti. Některé  pasáže jsou poněkud težší,  ale všechno se dá  přežít a já

osobně jsem hru dohrál bez použití  něčeho tak ohavného jako jsou cheaty (ano,

já vím,  že jsem dobrej,  ale tak už  konečně přestaňte tleskat  a čtěte dál).

Celou  hru jsem  hrál pokud  možno bez  vyvolání alarmu.  Jednak to  je mnohem

zábavnější než bezhlavé střílení na  přiblblé Němčoury pochodující k vám zpoza

rohu rovnou  na hromadu svých  stejně hloupých kamarádů  a za druhé  se vám to

bude  velice hodit  v závěrečných  misích, kdy  se alarm  vyvolat nesmí. Pokud

chcete, můžete  na začátku absolvovat Tutorial,  ale podle mě je  mnohem lepší

nápověda  + první  mise. V  Tutorialu  totiž  získáte podivný  pocit, že  jste

nesmrtelní a že se jedná o akční hru.


A. OVLÁDÁNÍ  HRY.


Co se týče  ovládání, vystačíte s myší + nějaká  ta hlavní tlačítka. Využijete

asi X (nůž),  G (pistole), H (vzít věc), D  (potápěč), U (po prozrazení špióna

a schování si můžete  opět rychle navléci uniformu, oni  už vás chytří vojáčci

nepoznají),  L (jedová  injekce). Tyto  zkratkové klávesy  se opravdu  naučte,

protože je často budete potřebovat v  situacích, kde by nějaké cvakání myší na

nůž a následné cvaknutí na vojáka  stálo příliš cenné desetiny sekund. Ostatní

horké klávesy  jsou celkem na  nic, když totiž  budete léčit vojáka,  spouštět

návnadu nebo odpalovat bombu, tak  většinou nebudete mít přiliš naspěch, takže

si zbytečně nezabírejte bajty v mozku.  S Shiftem zase zjistíte, kam nepřátelé

vidí a kam ne. Často též používejte CTRL-S (popř. CTRL-L).


B. ČLENOVÉ  KOMANDA


1) Green Beret  - je  zkušený hrdlořez,  jeho nůž  vám mnohdy  pomůže vykonat

tichou krvavou  práci. Je také mnohem  lepší než potápěč, protože  Green Beret

může svoji oběť navíc naložit na ramena a odnést. Tento voják také nejrychleji

běhá.


2) Driver  - umí jako jediný  řídit auto, což je  u speciálního komanda velice

vtipné. Ovládá však též tanky a další bojová vozítka. Mimo toho se ještě hodí,

protože nosí lékárnu.


3) Spy  - pro mě  je tento  chlapík  možná ještě oblíbenější  než Green Beret.

Nikdy nezapomenu na  třetí misi, kdy tento chlapík  se svojí injekcí vyzabíjel

celý německý tábor. Jeho převlékání  do generálské uniformy a zabavování Němců

přátelským "Guten Tag!" jistě oceníte.


4) Sniper -  byl a stále je (alespoň pro  mě) velice rozporuplnou bytostí. Umí

sice střílet na dálku, vždyť je to  sniper, ale jaksi jsem se nikdy neodvážil,

jeho  pušku  použít,  protože  jsem  si  neustále  říkal,  co když budu náboje

potřebovat  ke konci  mise. Nyní  můžu s  klidem říct,  že jakmile  se to bude

hodit, střílejte se sniperem, ulehčí vám to mnoho práce.


5) Marine - potápěč neboli mariňák  je jediný člen komanda, který umí veslovat

s lodičkou, což je opět velice vtipné. Jeho  výhodou je, že se umí potápět (to

je  překvapení),  takže  není  nic  lehčího  a  elegantnějšího, než se vynořit

z vody, podříznout pár nepřátel a před  dalšími hlídkami se opět hezky schovat

do vody.


6) Sapper -  umí klást pasti a manipulovat s  výbušninami. To je hezké, určitě

se to dá využít (myslím ty  pasti, výbušniny jsou potřeba většinou k dokončení

úkolů), což jsem také dělal, ale přece jenom se mi to zdá poněkud těžkopádné.


Prostě a jasně: Driver, Sapper a Sniper  hezky dozadu a čekat až přijde jejich

čas, zatímco Spy, Green Beret a Marine odedřou těžkou práci.


C. TIPY.


1) Po zmáčknutí dolního rohu mapky se dozvíte rady, které pomůžou při misi.


2)  Němci  chodí  po  vašich  stopách,  takže  např.:  Potápěč  procupitá přes

hlídkovou dráhu  nějakého Němce. Němec,  až si stop  všimne, běží za  ním, ale

nedojde, protože v půlce  cesty za ním vyběhne z domu Green  Beret a ten ho...

uspí.....navždy. Jinak  ale na  stopy dávejte  dobrý pozor,  mohou vás  snadno

prozradit!


3) Až  zlikvidujete  vše  živé  v  misi,  zničte  i  domy. Dejte k nim barely

a z  bezpečné vzdálenosti  do nich  střelte. Stejně  tak poslouží místo barelů

i automobily.  Není  nic  krásnějšího  než  zničit  veškeré  Němce, co nejvíce

zmenšit mapu,  střelit a sledovat řetězový  výbuch nepřátelského tábora....ne,

promiňte, to vůbec není krásné, je to hnusné, vandalistické, nemorální.....ale

zkuste to !


4) Není skála  jako skála. Někdy může Green Beret  vyšplhat na skálu a ulehčit

si tak práci např. se složitým obcházením kulometného hnízda.


5) Nafukovací člun dobře schovejte, když  ho Němci najdou, rozstřílejí ho a už

ho  nevylovíte. Pokud  ovšem není  příliš hluboko,  stačí ho potápěčem sebrat,

sbalit, znovu rozbalit  a je jako nový (teda funguje  to alespoň, když je člun

na souši).


6) Někdy  se dají i mrtvoly  využít. Ještě živý kolega  ji uvidí, rozeběhne se

k ní, rozhlédne  se kolem a vyvolá  alarm. To využití spočívá  v tom, že ještě

živý nepřítel ji  uvidí, rozeběhne se k ní, rozhlédne  se kolem a... spadne na

zem s  proříznutým krkem. Chce  to ale, aby  si mrtvoly všimnul  opravdu jenom

jeden nepřítel, dva už byste bez alarmu nezvládli.


7) Pokud  se naučíte dobře ovládat  auta, můžete s nimi  přejíždět vojáky, ale

takový  Truck mnoho  střel ze  samopalu stejně  nevydrží a  navíc tím vyvoláte

alarm, což jsme si zakázali výše.


8) Při misi nesmí zahynout ani jediný člen komanda.


9) Kdo je výš, dostřelí dál.


10) Je  velmi důležité, abyste  si před začátkem  samotného hraní jednotlivých

misí  celé prostředí  důkladně prostudovali.  Přijdete například  na to, že je

lepší jednu část hrací plochy jenom  nenápadně proběhnout, spojit se s přáteli

na  druhém konci  a vrátit  se sem  společně. Když  si vše naplánujete, budete

i vědět, že  si můžete dovolit  vystřílet nějaké ty  Sniperovy náboje hned  na

začátku, apod.


11) Němečtí  vojáci chodí, pokud je  nějak nevyrušíte, stále stejně.  Někdy to

trvá  docela dlouho,  ale nakonec  se může  naskytnout pravá  přiležitost, kdy

nenápadně  zaútočíte. Pořádně  si tedy  prohlédněte, jak  nepřátelé obcházejí.

S tím souvisí  i využití kláves  F2 až F7,  které rozdělují obrazovku  na více

částí. Může se  to hodit, i když já  jsem to nepoužil ani jednou.  To už spíše

využijete  funkci kamery,  která sleduje  pohybující se  objekty a  vy se  tak

můžete jenom v klidu dívat.


12)  Možnosti jednotlivých  členů komanda  jsou natolik  rozmanité, že  jejich

kombinováním můžete  připravit tak nádherné  taktické akce, že  se vám z  nich

zatočí hlava.



D. JENOTLIVÉ  MISE.


Nyní jenom opravdu velice krátce k  jednotlivým misím. Nepovažoval bych to ani

za návod jako spíš za upřesnění úkolů pro neangličtináře, i když nějakou pomoc

v tom  možná  najdete,  přestože  Commandos   jsou  hrou,  která  nějaké  rady

nepotřebuje. Každý  prostě hraje tak,  jak mu to  vyhovuje, má svoje  oblíbené

strategie, které na  nepřátele platí a prostě je stále  používá. Vždyť to také

není žádná adventura, ale strategie.


1)  Máte zničit  Relay Station.  V této  misi se  naučíte základy. S potápěčem

podřežte  pár chlápků,  vynořte se  na  druhé  straně a  proveďte tam  to samé

s některými vhodnými  Němci, aby vaši  kolegové měli lehčí  cestu. Pak pro  ně

jeďte  člunem.  Mezitím  si  Green  Beret  může  vyzkoušet  zakopání do sněhu,

vykopání, podříznutí, přelezení zdi, podříznutí. židič může jezdit, střílet ze

samopalu... Vojáka u kulometu stačí zezadu podřezat. Prostě si to vyzkoušejte.

Nakonec dejte barel k Relay Station a odstřelte ji.


2) Tady to  bude něco podobného. Zničit se má  tentokrát Fuel tank. Problém se

může vyskytnou s  projíždějícím hlídkovým člunem. Musíte být  na to připraveni

a schováni. Pokud  budete dostatečně rychlí,  není v tom  problém. Spider může

sestřelit Němce z věží a chtělo by  to, aby zabil i Němce obcházejícího nahoře

na  zdi.  Po  mírném  nedobrovolném  vymření  tábora,  které  jste  způsobili,

ukradněte  automobil a  co nejrychleji   odtud zmizte,  je-li vám  život milý.

V misi pomůže i žebřík, po kterém se dostanete přes zeď do tábora. Žebřík může

sundat například Green Beret, který umí vylézt na zeď.


3) Jedna z  nejhezčích misí. Přestože není moc těžká,  užijete si u ní spoustu

legrace.  Na  začátku  vystřílejte  procházející  skupinu  Němců,  to  poplach

nevyvolá.  Potom se  průběžně zbavujte  dalších, to  vypisovat nebudu.  Prostě

vezměte potápěče a bez vyvolání poplachu  vyvražděte tábor vpravo. Tam také na

východě  najdete člun,  kterým do  tábora přivezete  Spye, aby  si mohl obléci

uniformu. Potom  Spyem s injekcí zabijte  co nejvíce Němců, až  už si nebudete

vědět rady, přivezte  např. dolů Sappera a Green Bereta  na člunu, Sapper může

přestřihnout  plot (Spy  musí před  tím  vypnout  v plotu  proud, což  provede

tlačítkem na domě s červeným světlem).  Potom už stačí, aby Spy s problémovými

vojáky pokecal, aby neviděli, jak Green  Beret vraždí jejich kolegy. V hlavním

táboře najdete dvě výbušniny, asi  je nepřehlédnete, hlídají kolem nich Němci.

Tyto časované bomby může sebrat pouze Sapper. Ten musí dát bombu k dolní části

přehrady,  čímž ji  překvapivě vyhodí  do vzduchu.  Dovezte ho  tam na  člunu.

Druhou výbušninu  můžete použít na  bunkr, který hlídá  přehradu. V této  misi

jsem  též použil  pasti. Vlevo   nahoře obchází  dokola skupinka  Němců. Stačí

s nimi  pokecat  se  Spyem,  mezitím  položit  Sapperem  past.  A takto po pár

kolečkách nezbyde  ani jeden Němec,  škoda. Ovšem pokud  máte dolní tábor  již

hotový, nemusíte se bát, že vás  někdo uvidí a stačí skupinku Němců postřílet,

oni poplach  nevyvolají (Spyem pokecáte,  přiblížíte se s  ostatními a začnete

střílet). Jakmile  vyhodíte přehradu do vzduchu,  přijede vás vyzvednout auto.

To mě poprve  celkem naštvalo, protože jsem v místě  setkání s autem již čekal

se svými lidmi, jenže přijíždějící  "přátelské" auto je prostě přejelo. Příště

jsem si tedy dával pozor a čekal na "zachránce" opodál.


4)  Tato mise  se jeví  jako těžká.  Ona sice  lehká není,  ale její obtížnost

spočívá  hlavně v  délce. Do  vzduchu máte  tentokrát vyhodit Headquarters. Co

může  pomoci? Dole  najdete tank,  kterým sice  přes zátarasy neprojedete, ale

aspoň něco obstará. Za železničním mostem hlídkuje voják s motorkou, můžete ho

např. odstřelit sniperem. Vpravo nahoře najdete výbušniny u padáku. Nad branou

k Headquarters ční kamenná klenba, kterou  můžete granátem shodit, aby za vámi

nemohli nepřátelé.  Jestli se nepletu,  tak granátem můžete  i vykolejit vlak,

což se dá též využít.


5) Máte zničit  Radar Station. Dostaňte se k převlečení  pro zvěda a potom již

procházejte  a  píchejte  a  procházejte...  K  získání  uniformy  může pomoci

telefon.  Stačí zezdola  zavolat, abyste  nahoře u  uniforem zabavili  vojáky.

Lanovkou můžete přejet nahoru k  radaru, dobrodružnější povahy přejdou s Green

Beretem přes  minové pole a vyšplhají  k radaru po skále.  Správnou cestu přes

minové pole můžete zjistit neustálým CTRL-S a následným CTRL-L po výbuchu, ale

je to samozřejmě  nesmysl, stačí chodit stejnou cestou  jako vojáci (když byli

ještě chudáčci naživu).


6) Zničte kanón Leopold. Tato mise  vám snad celkem půjde, navíc máte Snipera,

kterého  narozdíl ode  mě můžete  využívat již  od začátku,  protože ty náboje

opravdu později potřeba nebudou.


7)  Úkolem  je  prostě  zničte  ty  dvě  lodě  vlevo  dole.  Pro   nechápavé :

odbouchněte  dva U-Boaty  typu VII.  Před Beretem  a Marinem  je dostatek domů

nabízejících  se k  různému schovávání   a taktizování,  zvlášť, když  se mise

odehrává na sněhu.  Zde jsem vyvolal alarm, to se  přiznávám a bojoval jsem ne

zrovna  normálním  způsobem.  Tedy,  abyste  rozuměli  :  se  Spyem jsem našel

uniformu, schoval se za ten věšák na strojení, nebo co to je a střelil. Přišli

vojáčci, a  tak jsem je postřílel.  Tím jsem se prozradil.  Stačí zmáčknout U,

jste  znovu přestrojeni  a opakujeme   proceduru dokud  se před  zvědem netyčí

hromada asi třistapadesáti mrtvol.


8) První mise  v poušti. Nezapomeňte (nemyslím, že to  využijete zrovna v této

misi), že  se zde Green Beret  může také zakopávat, pokud  najde vhodný písek.

V této misi máte Green Bereta a Snipera. Stačí úplně Beret, Sniper mi na konci

obstaral akorát to, že z dálky střílel  na Beretem připravené sudy a tím ničil

určené  německé zařízení.  Vy už  jste asi  chytřejší než  já, takže Sniperovy

náboje využijete určitě lépe. Zničit máte skoro všechno, mimochodem - na mapce

je  to  zakroužkované.  Green  Beret  může  šplhat  po  skalní stěně, tak toho

koukejte využít!


9)  Tato mise  nepatří mezi  extra těžké,  stačí jenom  zlikvidovat tanky, ale

všechny tři najednou. Jinak zbylé tanky  vyjedou a zničí vás. Na zničení tanků

a domů využijete vše, co jde. Tzn. barely, auta, výbušniny.


10) Úkolem  desáté mise je osvobodit  pilota Gregora McRae. Až  ho osvobodíte,

dojděte k  Junkerovi JU52 a odleťte.  Před tím vás však  čeká ještě pár úkolů.

Musíte vyhodit do vzduchu jeden dům. To si ale nechte na konec. Váš hlavní cíl

je dostat se doprava dolů k jednomu  z tanků, který může řidič řídit, potom už

stačí  být dostatečně  rychlý a   svým tankem  vyřadit z  provozu nepřátelské.

Jakmile se jich zbavíte, váš tank dílo zkázy rychle dokoná. Nahoře je dostatek

barelů pro vyhození dvou Stuk do vzduchu.


11) Jedenáctka  je pěkným oříškem, ale  jde ho rozlousknout. Ůkolem  je zničit

čtyři ropné věže - Oil pumps. Dostat se k nim nebude nejlehčí. Až to dokážete,

můžete využít například občas přijíždějícího vozu  ke dvěma z věží, které máte

zničit. Jakmile  ho rozstřílíte, vybuchne se  vším okolo. Seshora na  vás bude

moci  zaútočit  SDKFZ,  útoku  mu  zabráníte  rozbořením  tunelu.  Vy  sami si

obstarejte též SDKFZ a nenechte si ho zničit, musíte s ním ujet.


12) Tato mise je opět záchranná.  Musíte osvobodit vězně, dovést ho přes celou

mapu na  jihovýchod k vozidlu (Kubelwagen)  a ujet. Tato mise  je těžká hlavně

v první  části.  Je  důležité  nepřehlédnout  hlídkující  vojáky  a  naučit se

nazpaměť  jejich okruhy  a v  pravou chvíli  vždy zasáhnout.  Využijete každou

z vlastností Spye a Green Bereta.


13) Zde budete mít problémů více než  dost, ale jeden je obzvláště záludný. Je

jím  tank,  který  při  poplachu  vyjede  z  garáže.  Asi  nejlepší možnost je

zablokovat mu  výjezd autem, ale  musíte mít updatované  Commandos, bez updatu

tank  prostě automobilem  projede, jako  by to  byl vzduch.  Fuel tank  musíte

zničit   bombou,  na   Battle  ship   budete  zase   potřebovat  Minisubmarine

(miniponorku). Dole vlevo  je též kanón, pokud se k  němu dostanete, což byste

měli,  zničíte  jím  projíždějící  hlídkující  člun,  abyste  potom  mohli  po

dokončené akci v klidu zmizet.


14) Den  D se blíží  a vy  máte  zničit čtyři kanóny  (Naval Coastal Battery),

které by  ohrožovaly vaše vyloďující se  muže. V této misi  si opravdu ověříte

své umění, jestli  jste se vůbec něco pořádného  naučili. Oceníte hlavně Green

Bereta, který bude jako vždy podřezávat  a schovávat vše, co uvidí a Mariňáka,

který  se někde  vynoří a  uklidí  obtížné  místo Beretovi.  Asi uprostřed  se

nachází jakýsi kopec, na kterém jsou též Němci. Green Beret tam může vyšplhat.


15)  Úkol  je  jasný  :   zlikvidovat  generála  Helmuta  Schlepera  a  zničit

Headquarters. Potom  máte ujet automobilem,  který čeká na  severním hřbitově.

Jak zničit  generála? Hra sama  nabízí možnost vylézt  na nejvyšší střechu  ve

městě  a sniperem  odstřelit generála  při ranní  procházce. Ovšem  možná bude

lepší, když  se o to postaráme  jinak. Dostat Snipera na  střechu bez vyvolání

alarmu je  přece jenom trochu  těžší, takže  je  tu i další  možnost. Cestu na

střechu  musíte vyčistit  tak či  tak, protože  se na  ní nachází uniforma pro

Spye.  Až si  ji oblékne  stačí dojít  na sever  k místu,  kudy generál ujíždí

autem, když se spustí alarm. Vyjděte ven a střelte, spustí se poplach a vojáci

ze dvorku  k vám poběží,  vy s uniformou  vběhněte dovnitř a  počkejte až bude

generál odjíždět. Zatímco hlupáčci vojáčci budou venku hledat, kdo to střílel,

vy v klidu  generála na dvorku odstraníte - jak  elegantní řešení! Potom už si

tam dělejte, co chcete. Jinými slovy: Rozstřílejte, co chcete.


16) Zachránit  most před odstřelem.  No dobrá, pustíme  se do toho.  Abyste se

mohli  čtyřech Němců,  kteří chystají  odstřel, v  pohodě zbavit, vyčistěte si

okolí  od vojáků.  Potom naplánujte  nějakou chytrou  akci, jejímž  cílem bude

zničit  ony  čtyři  chlapy  naráz.  Dva  na  ostrůvku  můžete  rychle podřezat

potápěčem, ostatní  zabít sniperem, apod.  To už  je  na vás, neměl  by to být

takový problém. Potom odjeďte Truckem na jihovýchodě.


17) Tak  tady jde o záchranu  pěti chlapíků, kteří se  zajímavě chovají. První

pohled vás možná rozesměje, když uvidíte, jak čtyři hezky sledují toho pátého.

Zvlášť se mi líbilo, jak hezky popořadě naprosto shodně umírají, když je Němci

najdou. Ale to je jedno. Spyovi může pomoci například Green Beret. Pokud by se

mu  špatně  dostávalo  do  tábora,  stačí,  když  se  nechá hlídkujícími Němci

zatknout. Spy  ho potom zachrání. No,  to píšu jenom proto,  že to hra nabízí,

ale  sám jsem  to nedělal.  V táboře  můžete též  vypustit olej  a zapálit  ho

střelou. Přes řeku tam vede jakýsi  mobilní most, který se tlačítkem přesouvá.

No jo, to zvládnete.


18)  A je  tu to  samé prostředí  jako v  šestnáctce. Tentokrát  máte za  úkol

naprostý opak.  Musíte zničit most. Co  se dá dělat? Např.  vykolejit granátem

vlak,  schovávat se  za vlakem,  řídit pancéřový  vůz, vyzvednout  si bomby na

ostrůvku pod mostem, ujet autem, ...


19)  Jo, jo,  je to  tady, celkem  zapeklitá mise,  až skoro  bych řekl těžká,

i když to bych si spíše nechal na dvacítku. Máte zabránit odpalu raket V2, což

se nejlépe dělá tak, že je  vyhodíte do vzduchu. Na začátek doporučuji vyvolat

alarm a podívat  se, co všechno si na vás  programátoři v této misi vymysleli.

Až  si  dosytosti  zanadáváte,  tak  restartujte  misi  a hrajte. Abyste mohli

v klidu, pomalu,  obezřetně postupovat dále, vždy  se hezky postarejte, abyste

měli za  zády volno a  mohli se  starat  pouze o předek.  Hlavně se postarejte

o tank  a kulometné  hnízdečko. S  lehkým vozíkem  (Light Truck) můžete přejet

(možná, že i musíte) přes řeku a postarat se i o druhý břeh. Prý se může hodit

i vyhození mostu do  vzduchu, kdo ví? My máme přece  čistá záda, že? Kousek od

výstupu  z  vozíku  se  dá  přelézt  zeď.  Zde  se  také  setkáte  se psy. Nic

zvláštního. Zaujaly  mě na nich pouze  dvě věci. Zaprve jeden  jejich zvláštní

pohyb,  řekl  bych  ježdění  po  zadní  části  těla  a  zadruhé to, že když je

podřežete, vydají zvuk naprosto totožný se zvukem, který vydávají vojáci, když

je podřežete. To jsou ale pěkně vycvičení psi!


20)  "Německo dodělává  na hradě  atomovou bombu,  zabraňte jim  v tom  ! Když

uspějete, bude konec  války. Když zklamete - ať nás  Bůh provází !" Doufám, že

uspějete. Máte zničit Headquarters a dvoje V2 (aspoň myslím). Doporučuji (jako

vždycky) všechno živé  i mrtvé zničit, abyste si  potom mohli vychutnat pohled

na krásně dokončenou  poslední misi. Ale do té doby  vás čekají tuny Quicksavů

a Quickloadů. Co chcete vědět? Tak třeba se může hodit, že na střelnici můžete

střílet  jak chcete,  ale poplach  nevyvoláte. Pokud  se chcete dostat dovnitř

pevnosti, nejprve  to chce vystřílet  ty panďuláky na  vrchu. Pár jich  zničte

Sniperem. Green Beret dokáže na západě  vyšplhat po té hrozně příkré stěně. To

se mu  docela divím, nechápu,  jak to zvládne.  Je hezké, když  si ho všimnou,

sestřelí  a on  pak nádherně  padá dolů...  vlastně to  není hezké, ale smutné

a sadistické. Opět  musím říct, že  bych chtěl poděkovat  právě tomuto členovi

komanda, tedy Green  Beretovi, protože on (samozřejmě za  vydatné pomoci Spye)

nám opět  zařídil vítězné dokončení mise.  No a co teď?  Vychutnejme si outro.

A potom si sežeňte honem Commandos - Beyond The Call Of Duty.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.