1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Command & Conquer: Tiberian Sun
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Command & Conquer: Tiberian Sun - tipy

Každý, kdo hrál, hraje a bude hrát strategie, musel někdy slyšet o nějaké hře od Westwood Studios. Musím říct, že tyto hry jsem některé dohrál i několikrát a stále se k nim rád vracím. S vámi se podělím o své zkušenosti ze hry C&C: Tiberian Sun.


Nejprve maličký obsah:


1. Základ a základna

2. Bráníme, bráníme, bráníme

3. Kdepak kompjůtre hnízdo máš?

4. Nejlepší obrana je útok!

5. Tipy a triky


1. Základ a základna


Na začátek máte jen MCV a pár jednotek (ve scénáři nastavte 5 jednotek, podle mě je to nej). Najděte nějaké pěkné místečko na základnu, nejlépe rovinu s 2x Tibériovým polem (dále TP) a nějakou úzkou(-ými) přístupovou(-ými) cestou(-ami). Ideální je kopeček s neschůdnými stranami a jedním vstupem, velká rovina bez jakékoliv prohlubně s dvěma TP. Ovšem musíte opevnit i TP - jestliže hrajete proti Nodům, muže se jim podařit dostat pár vojáčků na TP a Visceroidi jsou velmi nepříjemní! Po stavbě prvních budov..jo vy nevíte..ehm..takže, první budovy jsou v tomto pořadí Elektrárna, Barracks, Rafinerie. Proč takto? Muže to být i jinak ale tato kombinace je nejlepší proti živému hráči - nekteří útočí hned ze začátku a pokud na startu nemáte jednotky tak i úspěšně! Proti počítači si otočte poslední dvě věci. Následuje Radar a nejspíš Továrna. Tyto budovy vám otevřou stavbu jednotek a budov, které za něco stojí (no všechno něco stojí   :o)   ). Další rozvíjení je na Vás!


2. 3x bráníme


Každého napadne raději se bránit než útočit. Já tohle preferuji též. Za GDI postavte vše potřebné pro Firestorm Defense. Kromě Ion Cannon výstřelu ji neprojde nic! NOD mají šanci podhrabat se v krtkovi ale jakmile je celá základna vydlážděná (Pavement), nemají prakticky šanci. Multi-missile zničí maximálně část Firestorm wall, chemická raketa (nevíte-li, vyrábí se z žluto-oranžového tibéria, jsou to takové žilky na zemi. Pozor, ničí to vozidla, naštěstí ne pěchotu a má vlastní typ rafinerie ale jen u NOD) poškodí nebo zničí pár budov a Hunter-Seeker vypne vaši Firestorm defense a musí se znova nabít, proto Hunter-Seekera nechte proletět. Mimo to když postavíte nějakou věž těsně za Firestorm wall, věž bude střílet skrz ale nepřátelské jednotky ne a tak budou bezmocní! Mějte vyrobenou 2. Firestorm Defense, kdyby tu první zničili. Taktika za NOD je trochu jiná, jelikož nedisponují touto technikou ale na druhou stranu to není žádný problém. Na zdi se můžete opět vytentovat a postavit hodně Artillery a SAMek. Ty doplňte Obelisky Světla nebo lasery a nějakými těmi jednotkami. Jednotky tudy neprojdou a útoky Ion Cannonem nebo jinými prostředky budou neúčinné, jelikož si postavíte Stealth Generator a tak budou útočit naslepo (jen lidský protivník, v PC případě mějte zálohy). No a co je nejlepší ze všeho? No přece kombinace obojího! Obsaďte nepřátelskou továrnu, vyrobte MCV, dojeďte do vaší základny nebo před začátkem hry v menu skirmish nebo multiplayer zatrhněte položku Re-deployable MCV a ve hře obsaďte Construction Yard, rozložte ji a dojeďte si do základny a stavte obranu !


3. Kdepak asi má nepřítel základnu ?


Na to si odpovíte snadno poté co ji najdete. Máme několik způsobů: 1. způsob a 2.způsob. 1. způsob spočívá v nalezení nepřátelského harvesteru a jeho pronásledování do nepř báze. 2.způsob spočívá jen v nalezení nepř báze. Jak na to? Takto: Za GDI je dobré použít Jumpjet infanrty neboť se lehce dostanou kamkoliv. Pošlete je hledat do různých směrů. U NOD vám nezbývá než použít pěší jednotky. Rád bych použil letadla, zvýšil by se tím jejich význam ale vidí si jen těsně před čumák, což je na fekální hmotu! Stejně posílejte jednotky na hledání nových tibériových polí, vhodných míst pro další základnu apod. No nevím co bych ještě dodal takže už asi končím...ne! Ještě jsem si vzpomněl na způsob číslo 3, ale dá se použít jen pro skirmish nebo multiplayer - prostě se podívat na obrázek mapy, na kterých místech je dovolená základna a kde jsou tibériová pole! A to vše k třetímu bodu.


4. Nejlepší obrana je útok! (jak říkal můj děda, když mě učil hrát šachy)


Útok není moje nejsilnější stránka, jak jsem řekl viz. 2.bod. Za GDI i za NOD určitě podpořte své jednotky letectvem nebo Electro Magnetic Pulse Cannonem (prostě E.M.P.). Někteří lidé a počítače mohou vyjet s celou svojí armádou za jedinou jednotkou, tak to určitě zkuste. Za GDI lze použít Ghost stalkera nebo ještě ničivější Mammoth M.K.2 (což je zase výzva pro jeho získání za NODa, máte-li Mutant Hijackera) nebo po vodě přepravit inženýry - skvělé to jednotky. Za NOD si Cyborg Commanda moc neužijete. Je sice také dobrý a lepší než Ghost stalker ale zkuste radši ukrást Mammotha pomocí Mutant Hijackera. S ním také ukradnete jakékoliv vozidlo. Určitě ovšem NODské jednotky podpořte artilérií! Jako dobrá taktika je i bombardování s Orca Bomber nebo Banshee. Taková letka o 20 kusech rozmlátí kdejakou základnu s minimálními ztrátami. Počítač opevní Samkami jen aby se neřeklo dokola a v základně a člověk by musel znát vaši taktiku, aby s těmito obřími nálety počítal! Jenže proti člověku s Firestorm defense je to v háji zeleným! Takového je nejlepší za NOD ostřelovat artilerií nebo se podvrtat a zabrat mu tuto otravnou budovu a za GDI použít Ion Cannon anebo zkusit vytrvaý útok neboť co já vím tak Firestorm netrvá věčně!


5. Tipy a triky


Nejprve pár tipů


- Plánujte vaši obranu s ohledem na místo pro zatím nepostavěné budovy

- Rozhodně mějte více harvesterů a třeba i rafinérií, ale rafinerie blízko u sebe nebo použijte trik č. 1.

- Každá jednotka se hodí k určitému úkonu např. při útoku ničte pěchotu kulomety a vozidla raketami a granáty.

- Pečlivě využívejte vaše speciální jednotky a snažte se je udržet dlouho naživu, jsou přece dražší než ostatní.

- Za GDI je skvělá jednotka Disc thrower - vzdálenost střední a ničí skvěle jak pěchotu, tak vozidla a budovy a je levná!

- Stavte si více základen - máte větší pravděpodobnost přežití, větší sílů zbraní a mnohdy početní převahu. Také se hodí jako obranné zálohy, kdyby byla jedna ze základen napadena.

- Využijte NODské pokročilé techniky - jejich Stelth tanky jsou celkem silné a dokáží se maskovat. Je to ideální průzkumná, obranná i útočná jednotka. Také Devil's Tongue (Ďáblův jazyk) je výborný - je jediný plamenomet ve hře a dokáže se podvrtat. Je skvělý na vyčištění obranných jednotek před příjezdem krtka nebo jako jeho doprovod. A Mutant Hijacker - když si vezmu že nepřítel mi vyrobí za 3000$ skvělou zbraň Mammoth M.K.2 a za 1850$ je moje - no není to skvělé?!

- Jedna zásada: Hráč nepoužívající Mobile Sensor Array proti NODům = velmi špatný hráč!

- Pamatujte na zadní vrátka ( a to ve všech smyslech).

- Nezblněte z počítačování!


Triky


- Jak jistě víte, harvester si pojede klidně přes celou mapu do rafinerie, která je prázdná nebo bude těsně u ní čekat až ten jeden z druhého konce mapy dojede sem a vyloží náklad. Jde ovšem vyřešit jedna část - když založíte novou rafinérii na druhém konci mapy, zastavte všechny přístupové cesty zdí nebo radši věžemi, protože se neničí tak lehce a navíc máte obranu. A když chcete vylézt ven, prodejte jednu část této zdi nebo za GDI použijte Carryall. Vhodným je také silo, je totiž levné a budete mít kam uskladnit tiberium.

- Také víte, že Carryall umí nést jen vozidla. Ale může nést i vojáky - naložte je do APCčka a jedeme!

- Rozhodně "implantujte" do blízkosti nepřítele visceroida.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.