1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Command & Conquer: Red Alert 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Command & Conquer: Red Alert 2 - CZ
Autor: HolyKiller

A. Klávesové zkratky :


1) Přiřazení čísla k určité skupině jednotek  - [CTRL] + [libovolné číslo] Skupinu poté vyvoláte stisknutím příslušného čísla (ne na numpadu) a pokud  chcete  tuto skupinu  vycentrovat, použijte kombinaci [ALT] + [číslo skupiny].


2) Nucený útok - chcete-li zjistit jak co střílí, nebo prostě potřebujete vystřelit a nemáte žádný cíl anebo se vám někde sekla jednotka a štve vás to,  použijte tento jednoduchý         příkaz :  [CTRL] + [klik] .


3) Nucený přesun - pokud vaše tanky obtěžuje dotěrná pěchota, rozdrťte jí [ALT] +[klik].


4) Doprovázení - potřebujete-li, aby nějakou vaší jednotku někdo provázel nebo chránil stačí jen označit doprovodné jednotky a použít [CTRL] + [ALT] + [klik].


5) Skok obrazovky na hlavní budovu - klikněte na [H].


6) Kotevní body - hra umožňuje uložit 4 pozice na obrazovce a kdykoli se na ně vrátit       [CTRL] + [F1 -  F4]. Později stisknutím příslušné klávesy se skokem přesunete na               určené místo [F1 - F4].


7) Zamknutí pohledu na označenou jednotku [F]


8) Zastavit jednotku - [S]


9) Přepne další jednotku - [N]


10) Rozptýlení jednotek - [X]



B. Aliance


1) Operace Lone Guardian


Úkol : odrazit útok z vody, spojit se se základnou a zničit nepřítele.
Rada : střílej do barelů. Jejich výbuchy zničí vše kolem.


Američané jsou na útok absolutně nepřipraveni. Naštěstí je zde Tanya a s její pomocí zničte všechny útočící lodě a následně vojáky kteří se mezitím vylodily na břeh. Sochu svobody se díky vaší nepřipravenosti zachránit nepodaří a vydejte se najít vaší základnu. Po cestě narazíte na další své vojáky a vezměte je k sobě. Až dorazíte do základny rychle zaujměte obranné pozice (zakopat) u těžebního pole harvestera. Začněte co nejrychleji verbovat vojsko (postavte stan na výrobu vojáků). Potřebujete i inženýra na opravu mostu. Až budete mít silnější armádu vydejte se s Tanyou na nepřítele u mostu a následně na ruskou základnu. Po její zničení je konec mise.


2) Operace Eagle Dawn


Úkol :  1) Získat zpět základnu, kterou obsadili Rusové.

            2) Zničit všechny nepřátele.
Rada : Tanya vyhodí do vzduchu protivzdušnou obranu a lítači velmi pomůžou.


Tanky se radši nepokoušejte zničit a nechte to na lítačích. Vydejte se k jezeru a to obejděte východní stranou. Zničte kanóny na kraji základny a vniknete dovnitř. V první řadě zničte flaky a následně i ostatní kanóny. Mezitím dorazí výsadkáři - inženýři a s jejich pomocí obsaďte vše co jde. Svojí těžbu provádějte v klidnější oblasti na západních polích a přitom zlikvidujte těžbu nepřítele. Vyrobte hodně tanků a vojáků a vemte frontu útokem. Až zničíte všechny flaky dostanete mnoho posil.


3) Operace Hail to the Chief


Úkol  : zničte ruský psychoovlivňovač.
Rada  : obsaďte strategická místa maximálním počtem vojáků. Tyto civilní domy nenechte

             zničit a popřípadě je opravte pomocí inženýrů.


Rychle obsaďte dva domy vpravo u mostu a tím získáte dokonalou obranu. Po určité době přijdou posily, ale bohužel úplně na opačném konci a to jedna na východě a druhá na severu. Bez jejich pomoci byste neobstáli. Největší nebezpečí hrozí od mostů a tak tam připravte pořádnou obranu. Vyrobte si letadla a s jejich pomocí zničte Psychic beacom který leží uprostřed mapy.


4) Operace Last Chance


Úkol : vyloďte se a postavte základnu a zničte psychický zesilovač dřív než se spustí.
Rada : odstřelujte nepřátelské harvestry ze vzduchu. Postavte přístav který se ponorky                  budou snažit zlikvidovat, přičemž nedávají pozor na svojí obranu.


O něco náročnější mise než ta předchozí. Rozdělte si lodě na dvě skupiny a doplujte zničit děla. Proveďte vylodění, ale neničte toho moc. Postavené budovy se vám budou hodit až budete mít inženýry a s jejich pomocí je obsadíte. Na hřišti postavte hlavní budovu (je na jednom transportéru) a následně kasárna. Základnu pořádně opevněte. Problém v této misi jsou ponorky, které ničte křižníky a přitom si stále hlídejte čas. Toho máte teoreticky dost, ale radši si pospěšte. Půl hodiny před spuštěním zesilovače začne odpočítávání a pak zaútočte se vším co máte. Chicago musíte obětovat pro záchranu celého světa.


5) Operace Dark Night


Úkol :  pronikni do ruské základny na velitelství a zničit dvě raketové sila.
Rada : Tanya dobře plave a má velké regenerační schopnosti.


Dojděte s Tanyou (špióni zůstanou trochu za ní) k budově a obrannou věž, u které jsou barely, zlikvidujte výstřelem do nich. Tím je průchod touto oblastí otevřen a prostřílejte se až k budově a pošlete do ní špióna. Nemusíte je moc bránit, protože v případě že ho zabijí dostanete nového. Můžete si dojít pro spojence, kteří jsou na východě a JV. Jděte stále po cestě a přes most po jižním okraji napříč na západ. První raketové silo by nemělo dělat problémy. Zaútočte od vody a výstřely do barelů byste měli silo s raketou zlikvidovat. Na západě za druhým silem je zajatecký tábor, kde se výstřely do sudů zmocníte tanku a s jeho pomocí se dostanete k druhému silu, kde zlikvidujete raketu.


6) Operace Liberty


Úkol : získat zpět Pentagon a osvobodit Washington.
Rada : tam, kde chodí hodně pěšáků a nejezdí tanky, postavte psy.


Hned na začátku se dostanete pod první vlnu útoku. Tu by měli odrazit obranné systémy a vy se mezitím vyloďte vedle Pentagonu. Základnu postavte na SZ od budov a vše investujte do obrany. Je dobré obsadit budovy na západě pro posílení obrany. Přitom Rusové stále útočí a tak vám pro začátek nezbývá moc času na nic jiného. Postupně vybudujte protiletecké rakety a laserové věže na západě a na východě opevněte cesty pomocí bunkrů. Než začnou útočit roboti, musíte mít na přístupových cestách zakopanou pěchotu. Postavte co nejvíce letišť a plně je obsaďte. Postupně likvidujte nepřítele a až budete plně vyzbrojeni, zaútočte na základnu za vodou. Po jejím zničení se situace vyvrbí, protože vše co nepřítel má, se vydá proti vám. Je to silný a nepříjemný útok a nebudete vědět co dřív. Poslední základna u Bílého domu už pak bude procházka rozkvetlou zahradou.


7) Operace Deep Sea


Úkol :  ubránit Pearl Harbor a zničit vše nepřátelské.
Rada : když je ponorka na hladině, může ji zničit cokoliv a vynoří se, když něco                           pronásleduje.


Začíná být zle. V předcházejících misích jste se jistě naučili taktice a ovládání. Připomínám že používání horkých kláves je velmi praktické a účinné. Co nejrychleji obsaďte vesnici na západě a vybudujte lodě a obranné věže. Nepřítel bude útočit snad stále a po celou dobu. Na ponorky platí Destroyery a na ostatní lodě křižníky a letadlovky. Ze začátku se na vás valí útok za útokem a to nejhorší vás teprve čeká. Po určitém čase bude na vás každých 10 minut vyslaná malá atomovka a to je začátek vašeho konce. Jsou možné dvě následující varianty odvrácení vašeho konec. Buď pomalá, ale jistější, nebo rychlá, náročná na taktiku a  s větším nebezpečím vašeho zničeni.


a) Pomalá - postavte základnu na co největším místě, aby raketa neudělala moc škody. Jeden, dva baráky se dají opravit a mezitím si šetřete peníze z natěžené rudy.


b) Rychlá - po začátku odpočítávání vezměte letadla (20 by mělo stačit) a leťte k východnímu okraji mapy a potom na sever a nad přístavem na západ a zničte atomové silo. Pak už byste měli mít stále převahu.


Na obou stranách průlivu postavte laserové věže a budujte hlavní údernou sílu z letadlových lodí (min. 6), destroyerů (4), protivzdušných křižníků (2) a transportérů. Pak můžete zaútočit na nepřátelskou základnu na ostrůvku.


8) Operace - Free Gateway


Úkol : zničte psychický ovlivňovač dřív, než ovlivní stav Tanyi.
Rada : postavte Tanyu do cesty pěšákům - dokáže jich sama hodně zničit.


Vydejte se s Tanyou vpředu k nepřátelské základně a tam výstřelem do sudů zničte nechráněnou elektrárnu, která odstaví strážní věže. Vydejte se k místu vylodění posil kousek od nalezišť surovin, kde vybudujte základnu. Postavte neproniknutelnou obrannou zeď a pak následovně velkou útočnou sílu a vydejte se zničit nepřítele.


9) Operace Sun Temple


Úkol : ubránit získanou základnu.
Rada : máte k dispozici velmi účinnou speciální jednotku, tak se jí nebojte použít.


Na vrcholku se nacházejí vězni a to je první část vašeho úkolu. Vylezte z vody a vězně osvoboďte. Poté co přiletí helikoptéry, obsaďte je inženýry a vydejte se na další část. Helikoptérou zničte sudy a obsaďte pyramidy. Postavte co nejlepší obranu i když času je strašně málo a snažte se ubránit útočícímu nepříteli.


10) Operace Mirage


Úkol : dobýt všechny základny.
Rada : přemístěte svojí základnu na jiné místo.


Zvědové hlásí, že na vaše postavení se chystá silná útočná síla a proto prodejte vše, co máte a složte základnu a přemístěte se rychle k laboratoři. Útok na původní pozici se nedá snad nijak odvrátit a ani vyhrát. Na novém místě vybudujte obranu a obsaďte na jihu rafinerie. Až budete mít dostatek letadel, naleťte vždy nad elektrárnu a zničte jí. Tím ochromíte obranný systém a základny a její dobytí už není takový problém. To opakujte až do úplného vítězství.


11) Operace Fallout


Úkol : zničení atomovek před jejich odpálením.
Rada : nestavte chronosher před odpočítáváním.


Celková výhra se blíží  a nepřítel začíná být čím dál tím víc nepříjemný a začíná používat více nebezpečné zbraně. Přestává mu záležet na tom, že zničí celý svět a proto pozor. Začínejte opatrně a vše mimo hlavní ostrov prodejte a tím si zajistíte pro začátek dostatek prostředků na obranu. Hanovery si ale nechte a přivolejte si je na svojí základnu. Postavte si základnu, ale ne chronosper. Zkrátili jste si čas na vybudování armády, protože nepřítel se začne okamžitě připravovat na odpálení atomovek a odpočítávání se nedá zastavit. Postavte ho až se odpočítávání zapne samo a pak s jeho pomocí (přesuňte Prism tanky do týla nepřítele) a s pomocí transportérů a letadel zaútočte a zničte všechny tři atomovky.


12) Operace Chrono Storm


Úkol : konečné vítězství.
Rada : nesmíte zničit Kreml.


Rusům už o nic nejde, jejich konec je neodvratný a proto udělají snad vše, aby od sebe odvrátili totální prohru. Po vysazení speciálních jednotek zničte elektrárnu a obranné věže. Po té, co přijdou posily, obsaďte těžební věže a základnu pořádně opevněte. Využijte bunkrů na obranu a vytvořte dostatečnou leteckou sílu na zničení atomovky. Vaším prvořadým cílem je zničit všechny elektrárny a tím ochromit funkčnost nepřítele. Kreml by byl skoro snadný cíl, ale to nesmíte udělat. Pouze zlikvidujte stráže. Po objevení Tanye si už jen vychutnejte konec hry i když zatím pouze za alianci.



C.  Tabulky  Aliance


1) Budovy


Construction Yard

-

Základna - zde stavíte všechny budovy - přijdete o ní a máte smůlu.

Power Plant

-

Elektrárna - za peníze 800 kr. slušná zásoba. Ale ta cena...

Barracks

-

Kasárna pro výcvik pěchoty - vcelku výhodná díky ceně pro "rozšiřování" základny.

Refinery

-

Rafinérie na kredity - co dodat dalšího?

Wehicle Factory

-

Továrna na bojové jednotky a Chrono Minery a MCV. Nic víc a nic míň.

Airforce Command

-

Budova umožňující zobrazení mapy - radar a také je to letiště pro až 4 letadla.

Repair Depot

-

Opravna - neumí opravit letadla. Když stihnete najet na ní s jednotkou, která je zasažena Terror Drone, bude Drone odstraněna. Ovšem to se Vám asi jen tak nepodaří.

Naval Yard

-

Námořní základna a zároveň opravna lodí.

Wall

-

Obranná zeď, vcelku účinná - pokud ji postavíte před obranné věže, útočník se nejprve musí prostřílet skrze tuto zeď a teprve poté začne útočit na věž.

Pillbox

-

Obranné kulometné hnízdo - proti pěchotě velmi dobré, inženýra zlikviduje na 2 výstřely. Proti tankům a jiným jednotkám vcelku nanic.

Patriot Missile

-

Protiletecká obrana - slušná síla, slabší dosah, vysoká cena.

Gap Generator

-

Rušička radaru zneviditelní nepříteli určitý okruh okolo místa, kde stojí. Více užitečné v multiplayeru, počítač se zdá je ignoruje.

Prism Tower

-

Výborná obranná věž do základny. Po postavení 2 a více vedle sebe se jejich úsob sčítá podle počtu věží v dosahu. Teoreticky můžete udělat celou řadu věží, kdy se výkon všech sečte do jedné na konci. Velmi povedené.

Tech Center

-

Technologické centrum - po jeho výstavbě máte možnost stavět některé pokročilejší budovy jako Chronosphere, Ore Purifier, Prism Tower, Prism Tank atd.

Ore Purifier

-

Užitečná budova pro zušlechťování nerostů - přidává z každé várky vyložené v Rafinérii něco málo na Váš účet. Ovšem trochu drahá legrace.

Satelite Uplink

-

Satelitní družice - po vystřelení zobrazí celou mapu. Vzhledem k ceně - vynikající.

Chronosphere

-

Unikátní budova Spojenců umožňující po "nabití" (5 minut) přesun až 9 jednotek kamkoliv na mapu, ovšem objevenou (musíte ji vidět). Přesuňte 9 Prism Tanků nepříteli do týla a uvidíte tu legraci :-).

Weather Control Device

-

Po "nabití" umožňuje seslat na určité území bouři s blesky - je to alternativa proti atomové bombě. Ovšem méně učiná (subjektivní pocit).


2) Jednotky


GI

-

Základní pěchota; možnost opevnění za pytli s pískem a tím pádem i lepší obrana.

Engineer

-

Inženýr - pro obsazování cizích budov, rychlou opravu Vašich a opravu civilních stavení. Pozn. znamení: "Studying blueprints".

Rocketeer

-

Slušná jednotka pro napadání Harvesterů, lehce jde sestřelit nepřítelem. Spíše na průzkum (a na harvestery).

Spy

-

Špión po napadení nepř. budovy dokáže např. odhalit ponorky, ukrást peníze nebo na čas vypnout nepříteli proud. Pokud se tam ovšem dostane...

Seal

-

Komando s dobrým dostřelem, může i plavat. S sebou v batohu nosí hezkou sbírku výbušnin - na 1 nálož padne 1 budova. Snadno je odstřelitelný.

Chrono Legionaire

-

Jednotka umožňující likvidaci (rozložení na atomy :-)) budov. Většinou rychle odhalena a zničena. Spíše pro multiplayer. Pozn. znamení: "Removing...".

MCV

-

Mobilní základna. Co dodat? Po rozložení již nejde znovu složit a přesunout (jen v multiplayeru).

Chrono-Miner

-

Harvester; po natěžení se sám teleportuje k rafinérii. Zpět na pole těžit ovšem zase jede po svých.

Amphibious Transport

-

Obojživelný transportér - až 4 pozemní jednotky a 8 pěchoty. Standard, možná trochu drahý.

Nighthawk Transport

-

Přepravní helikoptéra. Až 5 jednotek pěchoty najednou, dokonce disponuje slabším kulometem vpředu.

IFV

-

Bojové vozidlo umožňující modifikace při obsazení různou pěchotou: GI-kulomet, Engineer-opravárenský vůz; bez obsazení střílí rakety.

Grizzly Tank

-

Univerzální bojová jednotka, v pozdějších misích už není třeba (lepší je Prism Tank). Slušná výdrž a hlavně silný útok při nejvyšší hodnosti!

Prism Tank

-

Nejlepší jednotka na zemi - laserový tank s rozsahem na okolní nepřátele. Za cenu 1200 kred. vynikající sluha. Slabší brnění. Ve skupince smrtící.

Mirage Tank

-

Tank umožňující maskování se za strom. Útok bez výraznějšího dosahu, vcelku silný. Brnění slabší. Moc drahá legrace.

Destroyer

-

Univerzální bojová jednotka na moři - letecký útok proti ponorkám a chobotnicím, proti lodím a pozemním jednotkám/budovám kanón.

Aeigis Cruiser

-

Křižník. Pouze proti vzdušným útokům a raketám - snaží se letecké cíle sestřelit svými raketami.

Airplane Carrier

-

Velmi silná loď disponující až 3 letadly pro útok jak proti pozemním silám (i budovám) tak námořním.

Dolphin

-

Podmořská jednotka, slušně silná, ale moc toho nevydrží. Vyšší rychlost než ostatní námořní jednotky.

Harrier

-

Silný útok, slabší obrana - leckdy se ani nedostane k útoku. Střílí jeden pár raket, proto doporučuji více najednou. Ovšem jako ničitel atomových sil v některých misích nepostradatelný. Pozn. znamení: "Vector locked in".



D. Rusové


1) Operace Red Dawn


Úkol : zničit pentagon.

Rada : pes bez problémů zabije i zakopaného vojáka a je samostatný.


Výsadek se provede úplně na jihu a bude tam i hlavní budova a vedle postavte rafinerii a kasárna. Vydejte se na východ, kde narazíte na opevnění u rozbitého mostu. Na pěchotu stačí psi a vy zničte protiletadlovou obranu. U dalšího opevnění obsaďte budovy a vojáci se postarají o ostatní. Na severu dostanete pár tanků a před vámi je ještě jedno opevnění a pak už jen pentagon.


2) Operace Hostile Shore


Úkol : zničení nepřátelských základen.

Rada : střelba do barelů je účinná v každé misi.


Po vylodění vyčistěte prostor a až přijede MCV, vybudujte hlavní stan. Vybudujte obranu a postavte loděnici a okolo 10 ponorek. S nimi zničte nepřátelské vojsko a přístav. S vojáky a tanky zaútočte na nepřítele a ničte vše co se dá.


3) Operace Big Apple


Úkol : obsadit a ubránit Baacon psichic.

Rada : ovládnuté jednotky pomocí Beadcon psichic se přidají na vaší stranu.


Vybudujte základnu a postavte 2 rafinérie. Během budování obsaďte tři těžební věže a postavte silnou armádu a s ní se vydejte na most. Zničte bunkr a obsaďte budovy a obsaďte na levé straně spojenecká kasárna a na pravé War faktory. Poté co obsadíte laboratoř, oboje prodejte. Pokračujte v čištění území a připravujte se na útok na nepřátelskou základnu. Obsaďte s inženýry Beacon psichic a musíte jí ubránit. Stáhněte své jednotky na obranu, protože se objeví mnoho spojeneckých jednotek. Moc si jich nevšímejte a věnujte se pouze obraně. Jednotky se po čase přidají na vaší stranu a to je konec mise.


4) Operace Home Front


Úkol : odražení invaze a vyčištění území od nepřátel.

Rada : neútočte s jednou ponorkou, stanete se snadným cílem.


Spojenci se vylodí na východ od vašeho přístavu, ale jedná se o slabou invazi a nemělo by být problém tento útok odvrátit. Potom vybudujte dostatek ponorek a zaútočte na lodě. Poté co se objeví další cíle, použijte opět ponorky. Mezitím budujte pozemní vojsko a vydejte se na nepřítele. Mise na souši by vám neměla činit problémy.


5) Operace City of Lights


Úkol : dobytí Eiffelovy věže.


Vyčistěte okolí a vydejte se po okolí. Vybudujte si pár jednotek po 15 vojácích a obsaďte budovy. Zde jsou vaše jednotky velmi účinné. Pošlete jednotku na západ, kde jsou těžební věže a tím si zajistíte přísun kreditů. Další skupina se vydá na východ a pak na sever až k opevnění. Poslední třetí skupina se za ní přesune přímo na sever. Až budou obě u cíle, společně zaútočí. Mezitím první skupina postupuje podél pobřeží, až se k ní přidají pomocná vojska a pomohou při útoku druhým skupinám. Až se probijete k Eiffelově věži, postavte k ní Tesla vojáky a usmažte vše v okolí.


6) Operace Sub-Divide


Úkol : a) založit základnu na Hawaji.

           b) zničit nepřátelskou flotilu.


Ihned začněte stavět tesla věže a kulomety, protože se na vás po chvilce vyřítí útok tanků, které sem dopraví transportéry. Druhá možnost je, že obsadíte bunkr na malém ostrůvku na východě a tím zastavíte transportéry. Jistě jste si již všimli odpočítávání. Po uplynutí tohoto času přijede nepřátelská flotila. Rychle začněte stavět velmi kvalitní obranu až k vodě. Postavte několik protivzdušných kanónů a hodně vojáků s bazukami.  Až bude flotilapřijíždět, klidně na ni zaútočte, ale nepronásledujte ji, ona se za chvilku vrátí. Až se bude vracet, utečte loděmi do jižní zátoky a odtamtud palte raketometnými křižníky, které jsou kryty teslou a protivzdušnými kanóny, pěšáky a loděmi. S takovouto formací odrazíte skoro všechno, a tak také učiňte. Až odrazíte útok, postavte velkou flotilu a zaútočte na nepřátelskou základnu na severo-západě, asi někde uprostřed mapy. Teď zničte jen všechny válečné lodě v přístavu.


7) Operace Chrono Defense


Úkol : ubránit se po určitou dobu.

Rada : z tanků stavte do obrany jen Apocalypsy.


Je to jednoduchá mise. Musíte pouze vybudovat co nejlepší opevnění a bránit se. Je to vlastně jediný cíl mise - neopustit pozice a ubránit se všem útokům.


8) Operace Desecration


Úkol : dobytí Bílého domu.

Rada : odřízněte nepřítele co nejdřív od zásob.


Rozložte základnu a rozdělte desoláry a pošlete je na levou a pravou stranu. Počkejte až přiletí výsadek a až budou těsně nad zemí, tak je rozložte. Tím odrazíte první útok a za pár minut další, kdy na vás útočí tanky. Zásoby surovin jsou v tomto místě slabé a až vám dojdou, přesuňte se doprostřed mapy. Tady svedete boj o suroviny. Zničte mu rafinerie a zaměřte se na Harvestry. Jakmile budete schopni zaútočit na Compla, udělejte tak. Tím si zajistíte aspoň z tohoto místa klid, protože i tak budete mít dost práce s ostatnímy vojsky. Vytvořte obrovskou základnu a podnikněte útok na jeho hlavní základnu. Až jí dobydete, obsaďte s inženýry Bílý dům a tím bude mise splněna.


9) Operace Fox and the Hound


Úkol : ovládnutí Snipera a prezidenta.


Po nezdařeném výsadku se objevíte u Yoriků. Ovládněte jedoucí IFV a jeďte do základny vpravo. Zničte ostrahu a ovládněte inženýry, se kterými obsadíte kasárna a Battle laboratoř. Pak se vydejte na východ k druhé základně a zde ovládněte Snipera a tank. Až základnu obsadíte, vydejte se na jih a Sniperem zlikvidujte z dálky stráže u dolního vchodu do prezidentského paláce. Jděte na západ a prostřelte zeď tam, kde na vás nedostřelí žádná z věží. Poté totéž udělejte na severu. Vraťte se k první díře a Sniperem postřílejte prezidentskou ochranku a pomocí Yuriho ovládněte prezidenta.


10) Operace Weathered Alliance


Úkol : zničit Weather control.

Rada : zničíte ho hozením atomové bomby.


Poté co se vylodíte, vydejte se se vznášedlem do levého spodního rohu - zde je Dreagnouth. Poté co vybudujete základnu, si vyrobte silné loďstvo. S jejich pomocí vyčistěte moře a začněte Dreagnouty bombardovat pobřeží. Prázdné pláže potřebujete pro vylodění. Hned na začátku nezapomeňte stavět Nuclear silo pro zničení nejtežších částí nepřítele. Až vybudujete doopravdy obrovskou armádu, vydejte se na Prisma věže a podnikněte útok na základnu a obsaďte laboratoř. Misi dokončíte zničením Weather control.


11) Operace Red Revolution


Úkol : zničit zrádce Kremlu.

Rada : když jednotku ovládne psychovoják, znič nejdříve jeho a pak ovládnutou jednotku.


Velmi obtížná mise, která se do dohrát dvěma způsoby. Mám za to, že rychlá a nebezpečná je víc zábavná a proto se budem věnovat jí. Kousek na SV od základny je horský masiv a minizákladna. Začněte tady a zničte věže a flaky. Elektrárnu obsaďte a vytvořte na severu obranu. Nepřátelé z této strany budou stále přicházet. Postavte sem aspoň 3 věže a několik kanónů. Tím se nepřítel nedostane až k vám a máte víc času. Na každou stranu dejte vzducholoď a to by mělo pro obranu stačit. Obsaďte tři olejárny, které jsou na S až SZ. Útoky jsou stálé a pokud máte obranu pořádnou, do základny se po zemi nedostanou a máte čas vybudovat protivzdušnou obranu a to tak, že na SV a SZ dáte po dvou protivzdušných kanónech a k nim raketometnou pěchotu. Mezi kanóny vybudujte raketometné silo. Vzducholodě se k němu přes obranu nedostanou. Konec je postupný - likvidací nepřátelských staveb nebo zničením Kremlu.


12) Operace Polar Storm


Úkol : znič chronosféru.

Rada : šikovně postavená vzducholoď dokáže zajistit zdaleka dostatečnou obranu proti                 pozemním jednotkám.


Poslední mise je nejtežší a trochu zdlouhavá. Začínáte na malém ostrůvku a nepřátelská základna je vlastně vše okolo. Cíl vašeho snažení je na severu a dostat se k němu nebude žádná sranda. Začněte budovat základnu a současně kupu vojáků. Nepřítel bude do vašeho zázemí teleportovat raketomety a tanky. Nebude bezpečno ani ze vzduchu a tak buďte připraveni. Využívejte šíleného Ivana na likvidaci nepřítele a hodně ratotometníků postavte na SZ pobřeží a dejte tam i několik protivzdušných kanónů. Flotila vám moc nepomůže a stačí pár ponorek a dělových lodiček. Křižník vám stačí jeden. Jediné místo na vylodění je pobřeží kousek od vaší základny a před invazí to trochu vykliďte raketami a křižníkem. Na výsadek si vezměte psa, který vám pomůže před vojáky. Obsaďte kasárna a to bude váš výchozí bod pro další postup. Kasárna trochu opevněte a nezapomeňte na útoky ze vzduchu. Je zde vcelku klid a tak není potřeba dělat moc silnou obranu. Postupujte opatrně a nepřítel vás nechá na pokoji. Jakákoliv provokace však vyvolá odvetu a asi byste se neubránili. Zaberte War Faktory na západě a shromážděte armádu, se kterou se vydáte na sever k letišti. Po jeho obsazení dostanete pár vzducholodí. Nepřítel ale dostává stále posily Chromosferou, a tak se připravte na záverečný útok. Bude strašný a výsledek není úplně tak jednoznačný. Hra se dá možná hrát rychlou metodou postavit co nejvíce vzducholodí (min. 9) a vydat se zničit Chronosferu. Když se to podaří, máte celkem vyhráno. No a to je konec celé hry.



E. Tabulky Sověti


1) Jednotky


Conscript

-

Základní pěchota; velmi dobrá obrana - lepší než GI spojenců.

Attack Dog

-

Pes zakousne vojáka na jeden zásah a jako jediný objeví skrytého špiona Spojenců. Jinak slabý a k ničemu.

Engineer

-

Inženýr - pro obsazování cizích budov, rychlou opravu Vašich a opravu civilních stavení. pozn. znamení:"I have the tools."

Flak Trooper

-

Protiletadlová pěchota - dobrý útok i proti vozidlům. Proti vojákům slabá. pozn. znamení:"Flak trooper reporting!"

Tesla Trooper

-

Tesla Trooper je silnou pěchotou jak proti vozidlům tak proti jiným vojákům. Ve větším počtu dokáže pěkně zavařit. Pozn. znamení: "Two thousand volts coming out!"

Crazy Ivan

-

Fanatický voják s výbušninou - nic co byste rádi nechávali bez dozoru :-)

Yuri

-

Speciální jednotka, která umožňuje kontrolovat cizí jednotky na dálku - pěchotu i vozidla. Ovšem tyto jednotky nejsou "maskované" a nepřítel na ně standardně útočí.

War Miner

-

Harvester; po natěžení dojede do rafinérie a vyloží. Má lehký kulomet a tím se může bránit. Moc toho ale "neustřílí".

Amphibious Transport

-

Obojživelný transportér - až 4 pozemní jednotky a 8 pěchoty. Standard, možná trochu drahý.

Flak Track

-

Protiletadlové vozidlo je rychlé a účinné - ale slabé a proti ostatním jednotkám zbytečné. Snad jen pěchotu dokáže ve větším počtu ustřílet.

Terror Drone

-

Útočná a pokud zůstane utajena tak zkázonosná jednotka - přisaje se do jednotky, dokud ji nezničí a poté se přesune dále. Ovšem pěchota ji snadno zničí.

Rhino Tank

-

Základní bojová pozemní jednotka s kvalitním útokem i dobrou obranou - jakmile získáte Tesla Tank a dost kreditů v podstatě do počtu. Hodí se k obraně V3 Raketometů.

V3 Rocket Launcher

-

Raketomet s náložemi V3, široký dosah a silná účinnost - ovšem slabý pancíř a proto doporučuji chránit. Ve vyšším počtu a dobře bráněn vymaže nepřátelskou základnu v mžiku.

Tesla Tank

-

Výborná jednotka na zemi - laserový tank s rozsahem. Ve skupince smrtící.

Apocalypse

-

Mamoth Tank je zpátky, ale jmenuje se jinak a nechybí mu ani rakety. Supersilný útok, jakmile získá maximální zkušenost opravdu superzbraň. Ve skupince neporazitelní.

Sea Scorpion

-

Protiletadlová loď se slaboučkým kanónem proti ostatním jednotkám. Lehce jde ke dnu.

Squid

-

Sověti dosáhli kontroly nad obřími Chobotnicemi a ty jim slouží velmi zdatně. Jsou neviditelné, dokud nevyplavou u lodi.

Submarine

-

Ponorka je univerzální námořní silou Sovětů - dobrý útok i obrana je vyvážena rychlostí, která neomráčí.

Drednought

-

Vynikající raketová loď - daleký dostřel. Ve větším počtu smrtící zbraň. Nemá příliš dobrou obranu a proto doporučuji chránit. Taktéž pomalá.

Kirov Airship

-

Silný útok, dobrá obrana - leckdy se ale nedostane k útoku. Jakmile se dostane nad cíl, jedna salva zlikviduje budovu. Vysoká cena a pomalost snižuje účinnost, ale jinak výborná lahůdka :-).


2) Budovy


Construction Yard

-

Základna - zde stavíte všechny budovy - přijdete o ní a máte smůlu.

Tesla Power Plant

-

Základní elektrárna - v pozdějších misích jen do začátků.

Nuclear Power Plant

-

Atomová elektrárna, která je v pozdějších misích velmi užitečná - málo zabraného místa a přitom fantastický výkon, kdy Vám bohatě stačí 3 na několik Tesla Coilů a samozřejmě mnoho budov a Flak kanónů.

Barracks

-

Kasárna pro výcvik pěchoty.

Refinery

-

Rafinérie, kam těžiče přivážejí rudu.

War Factory

-

Továrna na bojové jednotky a "Harvestery". Zde se vyrábějí všechny pozemní motorizované jednotky.

Repair Depot

-

Opravna - umí opravit vše až na vzducholodě Kirov.

Radar Tower

-

Umožňuje zobrazení minimapy - neumožňuje stejné zobrazení celé mapy najednou po posatvení jako Satellite Spojenců.

Naval Shipyard

-

Námořní základna a zároveň opravna lodí a ponorek.

Wall

-

Obranná zeď, vcelku účinná - pokud ji postavíte před obranné věže, útočník se nejprve musí prostřílet skrze tuto zeď a teprve poté začne útočit na věž.

Sentry Gun

-

Obranná kulometná věž - velmi slušná účinnost hlavně proti pěchotě, ale i proti tankům a jiným jednotkám.

Flak Cannon

-

Protiletadlové dělo - slušná účinnost, kterou nerozhází ani více letadel. Samozřejmě za předpokladu, že je děl více.

Tesla Tower

-

Tesla obranná věž - nepostradatelný pomocník v obraně základny. Pokud postavíte vedle Tesla Tower jednoho i více Tesla Trooperů, zvýšíte jim výkon a útočnou sílu. Doporučuji.

Battle Labs

-

Technologické centrum - po jeho výstavbě máte možnost stavět některé pokročilejší budovy jako Nuclar Silo, Tesla Coil, Mind Control Beacon atd.



Jedna vychytávka za Rusáky : až budete moct mít specialni jednotku YURI, ovládněte jím nějaké civilní (neutrální) vozidlo ( např. jeep, sanitka, pohřebák, limuzina atd.). Až ji ovládnete, tak s ní jeďte do nepřátelské základny. A kupodivu na ni nebude nepřítel útočit. Je to sqělá vychytávka, jak bez ztráty jediného vojáčka můžete prozkoumávat nepřátelský tábor, aniž by si toho počítač všiml. A pokud jde o misi s častýma útokama, jednoduše najděte místo, kde nepřítel své jednotky shromažďuje k útoku a tam postavte ono "civilní" vozítko, tím pádem budete mít přehled, co se na vás chystá.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.