1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Command & Conquer: Red Alert 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Command & Conquer: Red Alert 2 - návod
Autor: Bonusweb

1) Obecné rady


Hned od začátku se snažte co nejvíce  vyrábět, k čemuž vám napomůže co nejvíce

sběračů rudy. Nemyslete  si, že nějaké dva kombajny  budou stačit. Za Spojence

mějte vždy nejméně tři a za Sověty, kteří nepoužívají chronotechnologii, mějte

tak čtyři  a více. Zpočátku myslete  spíše na výzkum, co  nejrychleji postavte

Battle  Lab,  ale  taky  nezapomínejte  na  tanky  a,  i  když  si  to někteří

nepřiznají, i velmi užitečnou pěchotu.


Dříve než Nuke Silo a Weather  Control stavte Chronosphere nebo Iron Courtain.

Důvod je ten,  že se nabíjejí rychleji a útok  s nimi bývá většinou ničivější.

Atomovkou  sice zničíte  War Factory  a pár  elektráren, tři  nesmrtelné tanky

Apokalypse umějí daleko, daleko více.


Využívejte hodností. Snažte se, abyste vybírali  vašim tankům cíle ručně a tak

jim naháněli frčky.


Trénujte psy, a to na obou stranách.  Jsou odolnější než v původním Red Alertu

a proti  vojákům není  lepší zbraně.  Nepodceňujte obranné  zdi. Hodně lidí je

nestaví  a připravují  se tak  o důležitou  výhodu. Jsou  velmi užitečné, když

s nimi obestavíte důležité budovy jako Battle Lab nebo Construction Yard.


Mějte v každou chvíli alespoň 500 kreditů na opravy. Raději pozastavte výrobu,

než  abyste se  ocitli na  nule.Teď se  pusťme do  jednotlivých stran a jejich

národů.


2) Spojenci


Spojenci  používají svou  ultra  účinnou  chronotechnologii, která  jim pomáhá

téměř ve všem. Jsou lepší na taktiku. Jejich tanky sice nejsou tak odolné jako

sovětské, ale  zato jsou rozmanitější. Například  tank Mirage - má  sice lehký

pancíř,  avšak  dokáže  se  maskovat  jako  strom  a  je tedy velmi vhodný pro

překvapivé  útoky. Tanky  Prism jsou   zase obdobou  laserové věže  a nejlepší

využití pro ně  najdete, když jsou povýšeny na  třetí úroveň. Aircraft carrier

je  možná ještě  lepší než  Dreadnought; pokud  je jich  více, zničí  cokoliv,

a malá letadla, jež z nich startují mají hodnosti.


Spy je kapitolou  samou o sobě. Špión je  pěkný prevít - maskuje se  za vašeho

vojáka  či  za  psa.  Pokud  tedy  uvidíte,  jak  do vaší základny odnikud jde

Conscript, buďte si  jisti, že to je Spy.  Zde je soupis, co vše  může udělat,

pokud sabotuje nepřátelské budovy :


Rafinerie - ukradne určitou částku z konta nepřítele.

Elektrárna - na minutu vyhodí proud, prostě Low Power.

War factory - jakýkoliv vehikl, který teď postavíte, bude mít  po výrobě první

   stupeň hodnosti.

Barracks - to stejné jako u továrny pouze s efektem na pěchotu. Missle silo,

Iron Courtain - dobíjí se znovu.

Sovětská Battle Lab - umožní  výrobu Psi komanda,  podobné Yurimu. Sice nemůže

   provést psychobouři, ale může vyhodit jakoukoliv budovu do povětří jako

   Tanya.

Spojenecká  Battle  Lab - umožní  výrobu  Chronokomanda,  velmi  podobný  SEAL

   jednotce, s tím malým rozdílem, že se teleportuje jako Chronolegionář.


IFV je  pěchotní vozítko, které se  zdá být v multiplayeru  zcela neefektivní,

ale to není ani v nejmenším pravda. Jeho variabilita je tak rozmanitá, že jsem

to vyřešil opět soupiskou :


G. I. IFV - změní se v kulometné vozítko.

Engineer IFV - opravárenské vozidlo.

Attack Dog IFV - bez efektu.

Spy IFV - pouze machinegun, škoda.

Chrono Legionnaire IFV - super  věc, stane  se z  něj  chronotank, který  sice

   ztrácí schopnost teleportace, avšak daleko  rychleji maže. Takto tři

   vylepšené IFV spolehlivě vygumují celou základnu i se všemi jednotkami.

Sniper IFV - na  pěšáky používá sniper pušku, na  vše ostatní kulomet.Někdo by

   si myslel, že výpis končí, ale i sovětská infanterie může používat IFV.

Flak Trooper IFV - protiletecké auto, vcelku neučinné.

Tesla Trooper IFV - slabší obdoba Tesla tanku.

Crazy Ivan IFV - Při útoku se chová jako libyjský Demo truck, dost silné.

Yuri IFV - vrhá okolo sebe psychovýboje, smrtonosné pro pěchotu.

Desolator IFV - rychlopalné radioaktivní střely obstojí hlavně proti vojákům.

Terrorist IFV - viz. Crazy Ivan IFV.


3) Spojenecké národy


Zvláštní  jednotky, které  jsou pro  každý národ  odlišné, můžete použít pouze

v multiplayeru  a  jeho  singlové  mutaci  Skirmish.  Nejprve  se podívejme na

Spojence.


USA - Pojídači  hamburgerů patří  k mým oblíbeným  národům, neboť jako  jediní

mohou vysílat parašutisty od chvíle,  kdy si postavíte leteckou základnu. Není

to až tak  silná zbraň, ale o to  více vás naštve, když se  uprostřed základny

objeví šest  G. I. kulometníků.  Jde s nimi  hrát taktiku, kterou  jsem nazval

"Stálá buzerace". Každého  protivníka vyvede z rovnováhy, když  v době, kdy se

soustředí na  útok a v  bázi nemá ani  vojáčka, spadne z  nebes několik pěšáků

a začnou rabovat jeho  základnu. Počítejte ale s tím,  že stejnou taktiku může

použít i váš  soupeř, a tak mějte na základně  alespoň jeden usmrkaný Pillbox.

Když se rozloží,  hodí se na obranu. A  jeden trik nakonec. Jestli je  na mapě

ještě Tech  Airport a vy jej  zaberete, můžete potom najednou  vyslat třeba až

12 pěšáků, a to už za něco stojí.


Jižní Korea - s Korejci  jsem  moc nehrál, protože patří  k nejslabším. Jejich

odlišnou jednotkou  je stíhač Black  Eagle, který nahrazuje  normální Harrier,

o něco  silnější a  odolnější. Strategie,  jež se  docela vyplatí,  je mít tak

čtyři plně obsazená  letiště, a pak poslat Eagly  po osmi na War Factory  a po

osmi na Costruction  Yard. Ztráty budou možná veliké, zato  při počátku hry to

nepřítele vcelku zasáhne a pak je jen otázkou času, kdy jej rozjezdíte tanky.


Německo - Němci  mají možnost vyrábět vehikl Tank  Destroyer. Tato jednotka se

vyznačuje  tím ,že  je ultra  účinná proti  vozidlům. Její  silný útok se sice

kompenzuje  s  tenkým  a  snadno  zničitelným  pancířem,  je  to však navýsost

užitečná jednotka. Dva  či tři si hravě poradí s  Apocalypse tankem. Ale pozor

na pěchotu a obranné budovy, proti nim je Destroyer bezbranný.


Francie - možná  nejlepší  spojenecký  národ.  Francouzi  si jen  tak za  2000

kreditů postaví jejich Grand Cannon a jsou  s obranou za vodou. Proti nim nemá

nic  a   nikdo  šanci  ani   po  zemi  ani   po  vodě,  má   obrovský  dostřel

a bezkonkurenční  sílu. Postavíte-li  na každou  stranu své  báze dva  kanóny,

buďte  si jisti,  že neprojde  sebevětší  útok.  Dejte si  však pozor  na Iron

Courtain, na tu je i tak účinná stavba krátká.


Velká Británie - Británie není, jak si někteří myslí, až tak špatná. Speciální

jednotka,  kterou u  nich najdete,  je chladnokrevný  ostřelovač.Snad proto ho

dali tvůrci RA2 k Britům, je to největší suchar ve hře. Anglický sniper dokáže

velmi  lehce  eliminovat  jakoukoliv  pěší  jednotku.  V  pohodě si kempuje za

stromem, kde  ho nikdo nevidí,  a zabíjí vojáky  hned, jak opustí  kasárna. To

jsem jednou takhle hrál proti Britům  a najednou jsem zaslechl nepěkně znějící

"Unit Lost".  Kdo si myslíte,  že to  cinkal  s nábojnicemi? No  kdo jiný, něž

ostřelovač  za  mojí  budovou.  A  ještě  nakonec  je  dobré  si udržovat max.

vzdálenost, odkud může sniper střílet - asi tak 3/4 obrazovky.


Zde výčet rad pro spojence končí,  teď se podíváme na druhou stranu konfliktu,

totiž na Sověty.


4) Sověti


Sověti jsou, a nevím proč, opět na straně útočníků, dobyvatelů, na straně těch

zlých, zákeřných a  špatných. Pravidlem Sovětů je, jako v  prvním Red Alertu :

"Je nás víc,  tak jakýpak copak." Ruská technologie je  mnohem silnější než ta

spojenecká,  v určitých  ohledech i  levnější. Jejich  jednotky nejsou  až tak

variabilní,  ale  o  to  tady  vůbec  nejde,  hlavní  je  množství tanků, lodí

a popřípadě  i  pěchoty.  Pokud  se  jedná  o  pozemní  jednotky  jasně vítězí

Apocalypse,  nejodolnější  a  nejúčinnější  tank  ve  hře, u něhož jednoznačně

platí,  čím více,  tím lépe.  Vaše naděje  na úspěch  jsou přímo  úměrné počtu

těchto dvouhlavňových děťátek, nástupci Mammoth  Tanku známého z ostatních C&C

her. A  to ještě není všechno!  Jak jsem se již  zmínil na začátku, postavením

Iron  Courtain a  poté znesmrtelněním  až devíti  Apokalypsů před nepřátelskou

základnou  dokonale   soupeře  zaskočíte  a   pravděpodobně  i  zničíte,   ale

nepředbíhejme.


Vzducholoď Kirov  je, řekl bych,  asi to nejlepší,  nejsilnější a nejodolnější

v celé  hře. Obrovský  létající kolos,  který se  pomalu šine  po obloze, jeho

štíty jsou tak  těžké, že i sebevětší armádě dělá  problémy ho sejmout, ale je

v tom jeden háček  - Kirov je neskutečně pomalý, a  tak se stává skvělým cílem

protiletadlových  vozítek. Pokud  vás soupeř  uvidí, jak  se s nimi přesouváte

k jeho základně, musíte jich mít alespoň pět, aby na místo vůbec doletěly.


Poslední, o čem bych se rád zmínil, je věc nazvaná Terror Drone. Tento parazit

je malý,  ale velmi zákeřný.  Skočí na  tank  nebo pěšáka a  během chvilky jej

vycucne  a  zničí.  Pokud  těchto  udělátek  máte  více,  dokáží zastavit celé

postupující  armády.  Ale  pozor,  na  každé  vozidlo  může skočit pouze jeden

a ostatní pouze chodí okolo, kde jsou pak zranitelní. Infikovaný tank se zbaví

drona tak, že  zajede do opravny a je po  teroru. Jestli ho nijak nevyužijete,

tak se hodí alespoň na průzkum.


5) Sovětské národy


Rusko - je  docela  průměrné,  disponuje Tesla  tankem, nic  jiného než o něco

slabší  Tesla věž  na kolečkách.  Za tento  národ doporučuji naprosto normální

sovětskou taktiku. Hodně Apokalypsů, Nuke silo a všechny pozabíjet.


Kuba - Kubánci trénují své  sebevražedné teroristy, kteří jsou extrémně levní.

V klidu si  dojdou k nepřátelské budově  s výbušninami po celém  těle, kde pak

rozpráší sami sebe a vše kolem. Protože si je pořídíte za babku, postavte jich

tak pět, naložte je do Flak trucku  a zajeďte do nejbližší cizí základny a tam

si udělejte ohňostroj.


Libye - nejskvělejší a nejdrsnější, a to pouze díky jedné jednotce, totiž Demo

trucku. Jestli  si vzpomínáte na  datadisk k původnímu  Red Alertu, Aftermath,

tak tam se tento náklaďák objevil  též. Způsoboval menší atomový výbuch, jenže

se nedal pomocí  Iron Courtain znesmrtelnit. Mohu vás ujistit,  že v RA2 to už

možné je.  Takže máte, dejme tomu,  sedm Demo trucků, jedete  s nimi tak jednu

obrazovku před nepřátelskou bázi, pak je zformujete nejblíže k sobě, použijete

na  ně nesmrtelnost  a nakonec  je v  klidu rozmístíte  po soupeřově základně.

Potom se  rozjede pravé peklo!  Všechny náklaďáky vybouchnou  a dokonale zničí

budovy okolo a z těžce opevněné základny během chvilky nezůstane nic.


Irák - je poslední národ.  Používají svou chemickou a radioaktivní technologii

proti všemu  živému. Desolator, který to  umí, je voják s  toxickou zbraní. Na

jednu zničí nepřátelského vojáka, vozidla mu  trvají o něco déle. Druhý způsob

použití je znečištění krajiny okolo Desolatora.  Prostě se rozloží a pak okolo

něj zezelená terén a žádný voják neprojde.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.