1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Colin McRae Rally 2005
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Colin McRae Rally 2005 - časy, testy

I. Testování vozu

II. Úprava souborů hry - testování auta

III. Úprava souborů hry - časy soupeřů


I. Testování vozu


A) Motor


Motor testujete ve Velké Brytánii (UK / GB) na válcové zkušebně. Vprůběhu testu máte za úkol řadit rychlostní stupně (RS) a udržet je vurčitých otáčkách (RPM - Rotation per Minute) po různou dobu.


B) Převodovka


Vpodstatě to samé jako u motoru, rovněž testujete vUK, akorát stím rozdílem, že během těchto testů řadíte RS „na přeskáčku“. Třeba ze 2 na 4, potom na 3, 5, 6, 4, 1,…


C) Tlumiče


Tyto testy probíhají ve Finsku, díky jeho terénu. Na trati je umístěno několik skoků, na kterých máte vyskočit a co nejtvrději dopadnout zpět nazem. Zvuk vám potvrzuje tvrdý náraz, který podvozek utrpěl. Musíte naplnit ukazatel vlevo a srazit co nejméně kuželů podél trati.


D) Výfuk


Lokace - Německo, cíl testování - zahřát výfuk. Na tuto zkoušku doporučuji použít manuální řazení, rozjet auto na 3 RS a ten držet ve vysokých otáčkách až do cíle. Výfuk se vám takto ideálně zahřeje. I tady si však musíte dávat pozor na kužely u trati.


E) Brzdy


Poslední testy se konají ve Španělsku. Musíte dojet ze startu do cíle, vopravdu šibeničním termínu a zastavit na značce STOP. Pozor na kužely podél silnice. Test se skládá ze 3 různě dlouhých úseků.


II. Úprava souborů hry (testování)


Předem říkám, že je těžké to popsat, a tak kdo by chtěl ať mi napíše a já mu ty soubory pošlu.


V adresáři (defaultně) C:Program FilesCodemastersColin McRae Rally 2005dataTestingCfg se nacází několik (celkem 35) souborů, o jejichž úpravách si řekneme.


Nemusím snad připomínat, abyste si tyto soubory zazálohovali!!!


Formát souborů je *.CFG (* = název - a, b, c, d, e, kb), který lze snadno otevřít pomocí windousáckého NOTEPADU.


Vtěchto souborech se dá upravit mnoho, ale já vám popíšu jen zvýšení času na dokončení a počtu kuželů, které můžete srazit.


Soubory:


*_br.CFG - nastavení testů brzd


Zde nás bude zajímat:

Znak <, který se nachází před a znak > (opačná šipka), za konfiguračním textem.

Např.:


<time in thousandths of seconds> - značí čas, který máte na projetí úseku a zastavení na jeho konci a tento čas je vtisícinách vteřiny.


2                                - 1. řádek

3

110500                - čas                - 3. řádek

8

45 0.0

48

20                - kužely        - 7. řádek

17000

…atd


<config version>                                - 1. řádek

<number of sections>                                - 2. řádek

for each section:

{

        <time in thousandths of seconds>        - 3. řádek

        <tyre type>                                - 4. řádek

        <catseye start> <catsteye offset ratio> - 5. řádek

        <endzone surface>                        - 6. řádek

        <number of cones which can be hit>        - 7. řádek


Je třetí od zhora - vždy počítáme znak šipek, kterými je uvozen text, nyní vyhledáme číslice na začátku textu na třetím řádku, např.: 10500. Toto je čas, za který musíte projet úsek a zabrzdit. Změňte tedy číslo 10500 na 110500 a z10,5 vteřiny máme nyní něco kolem 1 minuty a 50 vteřin. Za tuto dobu už by jste to měli stihnout.


*_dm.CFG - nastavení testů tlumičů


Zde je vždy napsán význam za znakem # a hodnota (v sekundách) je pod tímto textem:


# time in seconds to complete the course        - čas na dokončení

65


Změňte tedy 65 na 165 a máte 2 a ľ minuty kdobru.


# Number of cones that can be hit        - počet kuželů

4


4 změňte např. na 20


*_en.CFG - nastavení testů motoru


Tady si můžete nastavit i dobu, po kterou musíte otáčky udržet, otáčky samotné atd.


// RPM-range test

//

// Duration in MS

//

// for each range:

// Target_Gear / Min_Revs / Max_Revs / Time_To_Hold

//


53000                - čas (změňte např. na 153000)


1 4000 5000 2000    

…atd



*_ex.CFG - nastavení testů výfuku


Viz. tlumiče. Zase si nastavte čas a počet kuželů, do kterých můžete narazit.


*_gr.CFG - nastavení testů řazení (převodovky)


To samé jako motor - změňte si čas.


III. Úprava souborů hry - časy soupeřů


Vadresáři C:Program FilesCodemastersColin McRae Rally 2005dataDrivers se nachází 37 textových dokumentů, ve kterých si změníme obtížnost soupeřů tak, aby bylo možné vyhrát všechny závody a odemčít si tak i bonusová vozidla.


I zde platí zálohovat, zálohovat, zálohovat!!!


Hledejte:


__Difficulty Scales - used to scale time depending on difficulty level___


diff_normal 1.03

diff_hard 0.99

diff_vhard 0.96


a změňte to na:


diff_normal 3.0

diff_hard   3.0

diff_vhard  3.0


Tímto jste způsobily to, že všechny časy budou mít soupeři horší, protože jste jim snížili inteligenci. Takto se dá jednoduše upravit umění vašich soupeřů a nemusíte upravovat jednotlivé časy u eRZet. Čím vyší číslo, tím horší soupeři, ale 3.0 už stačí. Takto jezdí časy okolo 10 minut na RZ a já ji mám za 3 a půl minuty.


U všech 37 souborů jde jen o to změnit hodnoty na:


diff_normal 3.0

diff_hard   3.0

diff_vhard  3.0



Doufám, že vám tento (snad přehledný a jasný) návod na něco byl a když si nebudete vědět rady, tak mi napište a já vám buďto poradím nebo pošlu ty soubory.


Hodně zdarů při hraní CMR 2005.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.