1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Colin McRae Rally 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Colin McRae Rally 2 - cheat

Tyto cheaty používejte jako jména při tvoření nových jezdců:

   allthebuttons      - zpřístupní všechna auta

   onecarefulowner    -      -"-

   greatnews          - zpřístupní všechny tratě

   minime             - Mini Cooper S

   turnontheice       - zapne muziku v pozadí

   oohnice            - ? 

   morrismode         - Escort MK1 

   shinybuttons       - svítící auta

   gofasterstripes    - rychlejší auta

   curryforme         - turbo

   nuttynets          - agresivní auta

   bouncybouncybouncy - velká havárie (nebo bouneybouneybouney)

   wheelybig          - zvětší kola

   boingboingboing    - Bouncer mód (snížená gravitace)

   waveyourlefts      - jízda od konce trati k začátku

   eatthis            - fireball (funguje pouze v arkádě a aktivuje se ruční                          brzdou)

   garywildass        - Ford Puma

   evilevo            - Lancer Road

   offroad            - Lancer Road Car

   jobinitaly         - Mini Cooper

   jimmyscar          - Sierra Cosworth

   coolestcar         - Ford Puma  


Ke změně siluety auta napište na cheat-obrazovce:

   HELLO RAZU AND FLEA


Hrst tipů od Luďka Valenty () :


1) Už párkrát jsem se setkal s tím, že na startu jsem měl pouze šedou obrazovku, ale zvuk šel. Ale až když komentátor (spolujezdec) řekl "jeď", tak se obrazovka vrátila do původního stavu. Neumím si tento jev vysvětlit, asi to je chyba programátorů hry. Pokud máte taky takový problém, tak se ničeho neobávejte, neboť ničemu to nevadí.


2) Pokud hodláte začít šampionát na nejtěžší obtížnost, tak bych vám radil tento postup :

        a) pečlivě si prohlédněte trasu a její strukturu

        b) dobře si natrénujte trať (asi bych si nejdřív trénoval v sekci                jedna etapa, nikoli hned v šampionátu)

        c) perfektně si nalaďte auto podle vašich představ

        d) zahajte šampionát


3) Když máte povrch sníh, led a nebo šotolinu a vjíždíte do zatáčky moc rychle a auto vám jde dozadu a do smyku, tak udělejte následující :

Příklad - pravá 90 stupňová zatáčka - zatočíte doprava a jakmile budete cítit přetáčení vozidla, tak zatočte doleva a hned zase doprava. Když budete cítit, že auto vám jede dozadu, tak přibrzdíte a zatáčíte co nejvíce doleva a až bude váš vůz narovno, tak zabočte trochu doprava.


4) Až budete mít bonusová auta (např. Peugeot 205, Ford Puma atd.), tak obzvlášť Peugeot 205 a MG Metro a Lancia Stratos bych nedoporučoval pro začátečníky. Jsou moc výkonná a špatně ovladatelná. A navíc - jak je již známo - maximální povolený výkon je 300koní. Takže z toho vyplývá, že auta, která mají víc jak 300koní, tak nemůžou opravdu jezdit rally. A také proto jsou bonusová auta. Takže si nemyslete, že třeba Seat Cordoba je strašně suchá, protože starý dobrý Peugeot 205 má víc jak o 100koní víc. Samozřejmě, že takový Seat, Ford, Toyota a další by mohli mít o dost větší výkon, ale nemůžou, protože to předpisy zakazují. Podle mě jsou nejlépe ovladatelné vozy Peugeot 206 a Toyota Corolla. V bonusových autech najdete i starý Ford Escort MK, Mini Cooper S a Ford Sierra Cosworth. Tyto vozy však mají buď špatný výkon a nebo mají náhon jenom na předek a nebo jenom na zadek. To je docela na nic, protože se vám auto bude přetáčet a nebo nebude dotáčet.


5) Když jedete nějakou rally, tak se vám někdy objeví žlutý, oranžový anebo červený vykřičník. Co to znamená ? To znamená, že v tomto úseku při špatném dojezdu a nebo dopadu (náraz na předmět, nebo kámen) se může velmi vážně poškodit nějaká část vozu. Většinou je to zavěšení kol, tlumiče, hnací hřídel a nebo výfuk. Na úroveň poškození  ukazuje právě barva vykřičníku.


1. Žlutý    - malé poškození                                                  2. Oranžový - střední poškození                                               3. Červený - vysoké poškození


6) Zatáčky : zatáček máme moc druhů a když jedete na manuální převodovku, tak si nejste schopni zapamatovat, na jaký převodový stupeň tu zatáčku máte projet. Zatáčky jsou zapisovány podle barvy a obtížnosti :


č.        obtížnost        barva                převod


1.        nejlehčí         šedá                 5 a více

2.        lehká            bledě modrá          4 - 6

3.        dobrá            zelená               3 - 5

4.        špatná           žlutá                2 - 3

5.        zmetek           oranžová             2 - (3)

6.        červená          vracák               2


(tyto převodové stupně alespoň mně vyhovovaly)

(tyto tipy poslal Luďěk Valenta)


7) Když hrajete kolo a spadnete do jámy, tak se nesnažte z ní vyhrabat, ale  jděte níž a potom vás hra automaticky dá na dráhu. Někdy je to výhodnější,  než se vyhrabávat z jámy 5 sekund.

(poslal Hlodák Peter)


8) Manuální převodovka jen pro umělce :

Já skoro vždy jedu na automat.Ale někdy automatu trvá než si přeřadí. Třeba už má určitý převod už vytočený na max. a tím pádem vám nepostupuje rychlost vpřed, ale když se přehodí o další stupeň vpřed, tak hned máte tu rychlost větší. Například v arcade módu na trati v Itálii jsem mněl absolutní rekord 1:45,63. A pak jsem si přeřadil na manuál a hle ! Nový rekord, který činí 1:43,85. Tedy zhruba o 2 sekundy. Samozřejmě že manuální převodovka je obtížnější, ale kdo perfektně ovládá manuální převodovku za jízdy, tak má vyhráno.


9) Nejmenší  nejlepší "Austin Mini" :

Věřte nebo ne,ale mini cooper S je nejlepší auto. A proč ? Nevím proč, ale s mini cooperem mám všude rekord trati. Asi je dobrý proto, protože nemá tak dobrou max.rychlost a tudíž se v zatáčkách nemusí tolik ubírat a je prostě malý a hbitý.


Výhody a nevýhody auta :


+ je malý

+ Při ruční brzdě v zatáčkách dobře drží na silnici, protože má pohon pouze na přední nápravu a ruční brzda funguje pouze na zadní nápravu. Tudíž můžete jet na plný plyn a přitom budete mít zabrzděné zadní kola. Je to docela  výhoda, protože se vůz nepřetáčí.

+Dobrá ovladatelnost

-Náhon na přední nápravu(má to svoje klady,ale i zápory)

-Pomalejší akcelerace

-Při jízdě v rally pohled v autě je volant na pravé straně

-Horší maximální rychlost


Pozn.: tento tip opravdu funguje - jezdím s ním ty nejlepší časy !

(poslal Koutenský Jan)


10) Maximální rychlost hraje svou roli :

Přednost některých vozů je maximální rychlost. To se hodí v extra dlouhých rovinách. Proto jsem otestoval všechny vozy a tady jsou výsledky. Ještě bych chtěl upozornit, že jsem si nastavil u všech vozů odpružení na nejtrvdší a řazení na nejdelší. A vozy byly testovány na rovině a to na štěrku. Možná, že na asfaltě dosáhnou vozy trochu větší rychlosti.


Ford Focus/Alternate I/Alternate II  - 245 km/h postupně až 255 km/h

Mitshubishi Lancer Evolution/Alternate I/Alternate II/Lancer Road Car         - 245 km/h postupně až 255 km/h

Lancia Integrale/Alternate I/Alternate II  - 230 km/h postupně až 255 km/h

Ford Cosworth                              - 205 km/h postupně až 230 km/h

Ford Focus1999                             - 230 km/h postupně až 255 km/h

Ford MK 1                                  - 200 km/h postupně až 210 km/h

Ford Puma                                  - 230 km/h postupně až 255 km/h

Peugeot 205                                - 235 km/h postupně až 255 km/h

Lancia Stratos                             - 230 km/h postupně až 250 km/h

MG Metro                                   - 230 km/h postupně až 255 km/h

Mini Cooper                                - 200 km/h postupně až 210 km/h

Seat Coroba                                - 245 km/h postupně až 255 km/h

Peugeot 206                                - 245 km/h postupně až 255 km/h

Toyota Corolla                             - 245 km/h postupně až 255 km/h


(tipy 8-10 poslal Valenta Luděk "automobil automobil")



11) Další várka tipů od Lďka Valenty :


1) Časem staré vozy pryč :

Jak to tak bývá, staré občas nahradí novější. A tak tomu je i u aut. Postupně jak jsem se zlepšoval v jízdě, tak starší vozy už neposkytovaly tak dobrý výsledek. Pro ty, kdo ještě příliš neovládájí vynikajícně vozy, tak je třeba takový Asutin Mini dobrý. Jenomže pokud hrajete už dlouho tuto hru, tak vás tento vůz již tak moc neuspokojuje. A proto nastoupí do čela nová technika a s ní i nové vozy (Ford Focus, Subaru Impreza, Peugeot 206, Seat Cordoba, Toyota Corolla a Mitsubishi Lancer). Takže pokud hrajete šampionát na nejtěžší úroveň, doporučuji jet s moderním vozem.


2) A zase ty zpropadené jámy :

V jednom tipu je zmiňováno, že když padáte do jámy, tak se nemáte z ní vyhrabávat, ale právě naopak. To je dobrý tip. Ale některé jámy jsou tak hnusně udělané, že i když dojedete na konec jámy, tak se neobjevíte sami od sebe na cestě, ale jste pořád v té hnusné jámě. A nakonec ji budete muset stejně vyjet.


3) Opatrnější ale efektivnější :

Často když chceme třeba nějakou tu rychlostní zkoušku vyhrát, tak na to dupeme co nejvíce, abychom byli co nejrychleji v cíli. Ale každý mně dá za pravdu, že když jedem takovýmto agresivním stylem jízdy, že skoro vůbec nebrzdíme a tím častěji do něčeho narážíme. Ale když pojedete alespoň malinko opatrněji, tak budete méně nabourávat a tím ušetříte jak auto, tak získáte sekundy k dobru, protože když třeba auto narazíte, tak než dáte opět vůz do stabilní polohy, tak to nějakou tu desetinu ba i sekundu trvá. Takže staré heslo říká - pospíchej pomalu !


4) Co pro ty,kdo toho moc ještě neumí :

Pro ty, kdo ještě nemají Colina pod palcem, tak bych pro takové ještě laiky  zvolil vůz Ford Escort Mk1. Má jedno zlaté ovládání a to řízení. Tento vůz totiž hodně dobře sedí na silnici.


5) Cheaty :

Když máte navolené nějaké cheaty, tak se vám potom v menu nastavení zobrazí položka cheaty. Když tuto položku máte otevřenou, tak tu máte napsáno, jaké cheaty používáte. Pokud byste chtěli nějaký cheat zrušit, tak stačí ho v tom menu odškrtnout. Poznámka : nevím, jestli se tato tabulka otevře, pokud nemáte udělán šampionát na střední obtížnost.

(poslal Valenta Luděk "Elistr")


12) Do zatáček pouštějte plyn a nejezděte je smykem, protože auta mají ve velkých rychlostech dlouhou setrvačnost.

(poslal Hořínek David)


13) Nastavte si Chat pro turbo, Ford Focus Alternate/1999... (doporučuji Fucusi (vyhovují) díky tomu, že jsou to takový Mini Auta) a trať Finland (zase

doporučuji, ale povedlo se to i u Kynea). Držte [Mezerník], jedete tak jako

blesk. Potřebujete dosáhnout takové bouračky, že fordíka posadíte na zadek.

Buď to nevyjde nebo svižně poletíte k nebi do výšky, že země bude vidět opravdu málo - jakási chyba hry. Upozornění: Při každé bouračce nesmíte mezerník pouštět, jinak nemáte šanci! Chce to pevné nervy, ne pokaždé to vyjde!

(poslal Novák Jan)

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.