1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Clue Chronicles: Fatal Illusion - návod
Autor: Bonusweb

Úvodem jedna malá poznámka. Když v návodu uvedu, abyste si s někým promluvili,

mám tím na  mysli, abyste při daném rozhovoru  vyčerpali všechna možná témata.

Pochopitelně na ta  témata, na které jste se již  dříve vyptávali a které máte

v zápisníčku odškrtnutá, se již znova ptát nemusíte.


1) Jachta


Promluvte si  se Scarlet. Otočte  se doleva, jděte  za Greenem a  promluvte si

s ním. Vejděte  do kajuty lodě  a promluvte si  s paní Peacockovou.  Popojděte

k paní Whitové a promluvte si s ní.  Sejděte po schodech dolů, kde si nejdříve

promluvte s  Kell. Jděte k  piánu (šikmo doleva)  - se slečnou  Popov si zatím

nelze pohovořit, takže se otočte doprava  a promluvte si se Sabatou. Otočte se

o 180 stupňů a promluvte si s Plumem sedícím v křesle.Otočte se doleva a jděte

k baru (šikmo doprava),  kde si promluvte s Mustardem -  hlavně o pití, abyste

dostali sklenici vína. Otočte se doleva  ke kouzelníku Urfovi - jakmile od něj

dostanete  klíč, promluvte  si s  ním.  Nyní  se vraťte  na palubu  za Scarlet

a dejte jí  sklenici vína. Vraťte se  do kajuty, jděte ke  schodům a otočte se

doleva - budete  stát před uzamčenou skříňkou. Odemkněte  ji klíčkem a seberte

horní  čínskou puzzle-skříňku.  Sejděte dolů  k Masqueovi  - nemá  cenu s  ním

hovořit, rovnou mu dejte čínskou skříňku.


Po  Masqueově  smrti  je  na  čase  si  znova  promluvit  se všemi cestujícími

- začněte u  Kell, pak si  konečně promluvte s  Popov, která přestala  hrát na

piáno, a to  hlavně o kouzlech - dostanete ESP  karty. Promluvte si se Sabatou

- bude  po  vás  chtít  předvést  nějaký  trik.  Promluvit s Plumem, Mustardem

a hlavně  Urfem  -  ten  vás  naučí  trik  s  kartami. Promluvte si se Sabatou

o kouzlech  a ukažte  mu karetní  trik (ta  pravá karta  je ta,  která je jako

jediná otočená lícem) - dostanete obrázek,  který si v inventáři pr ohlédněte.

Vyjděte po schodech nahoru  a jděte za paní Whitovou - ta  z ničeho nic upustí

na zem vázu.  Zohněte se k zemi k  rozbité váze, odklopte střep a  seberte dva

artefakty  ve  tvaru  knoflíků.  Promluvte  si   s  paní  Whitovou  a  s  paní

Peacockovou. Jděte ven na palubu, kde si pohovořte se Scarlet o ESP a udělejte

jí test - bude mít vidinu, jejíž výsledkem bude dnešní datum - 31.12.38. Jděte

do kajuty, sejděte po schodech, přistupte  k velkým dřevěným dveřím a otevřete

je. Jděte  ke dveřím napravo a  prozkoumejte číselný zámek. Na  zámku nastavte

kód 12,31,38 takto:  točte po směru hodinových ručiček na  12, pak proti směru

HR přes 12 na  31 (musíte tedy udělat dvě otáčky !!!) a nakonec po směru HR na

38. Stiskněte kliku a vejděte do skladu. Přistupte k poličce, ze které seberte

rukavice. Jděte k velké truhlici na podlaze  a otevřete ji - vyruší vás Green,

po rozhovoru s ním otevřete truhlici znova a seberte z ní ozubené kolo. Vraťte

se až  ke schodišti (ke  Kell) a podívejte  se na podlahu  - leží zde skříňka.

Použijte na skříňku rukavice - seberete tak nejen ji, ale i již třetí artefakt

ve tvaru  knoflíku. V inventáři použijte  sebraný artefakt na skříňku  - ta se

vám  zvětší přes  celou obrazovku.  Do  otvoru  na  přední straně znova vložte

tentýž artefakt - ve skříňce se otevře přihrádka, ze které seberte listinu. Do

dalších otvorů vložte zbylé dva artefakty - nakonec objevíte podivné zařízení,

které seberte.


Opět  projděte  velkými  dřevěnými  dveřmi  naproti  schodišti,  tentokrát ale

pokračujte  chodbou  šikmo  doleva  a  pak  nahoru  po schůdcích. Do podivného

mechanizmu na  dveřích vložte zařízení  ze skříňky. Objevíte  se ve strojovně.

V její pravé části je skříň s elektrickým rozvodem. Otevřete skříň a stiskněte

tlačítko "Power".  Přistupte k umělému  kormidelníkovi za mříží  a použijte na

něj ozubené kolo. Vraťte se k rozvodové skříňce a stiskněte "Power", pak "Blow

Downs", "Valve", "Cross Conn" a nakonec "Feed Valves"...


2) Lanovka


Promluvte si s Greenem.Vejděte do boudy a jděte šikmo doleva. Otevřete kredenc

a seberte z  něj baterku, trychtýř a  kanystr. Nastupte do lanovky,  otočte se

doprava k sedadlům  a použijte baterku. Posviťte na  levou část zadní sedačky,

pak baterku schovejte  (pravé myšítko) a seberte z  osvíceného místa roztrhané

papírky.  Složte papírky  tak, abyste  získali návod  ke zprovoznění  lanovky.

Jděte  k nádrži  u vstupních  dveří boudy  a použijte  na ni nejdříve trychtýř

a posléze kanystr.  Jděte k ovládacímu panelu  napravo  od lanovky  a přepněte

všechny tři páčky  nalevo a následně pohněte s  velkou pákou uprostřed doleva.

V lanovce potom  pohněte s levou pákou  doleva a s pravou  pákou nahoru. Ledu,

který stojí lanovce v cestě, se zbavíte tak, že asi dvakrát po sobě s lanovkou

couvnete (pravou páku dolů) a ihned zase vyjedete nahoru (pravou páku nahoru).


3) Zámek 1 - nalezení drahokamů


Promluvte   si  s   paní  Peacockovou,   ale  ta   vám  zatím   svoji  hádanku

neprozradí.Pokračujte sálem  až ke Greenovi a  promluvte si s ním  - řekne vám

svou  hádanku. Jděte  do zadní  části sálu  až ke  krbu, kde  seberte ohořelou

fotografii.  Vyjděte ze  sálu na  chodbu, udělejte  krok dopředu  a vejděte do

dveří  nalevo  od  schodiště.  Vejděte  do  mrazírny,  otevřete  chladící  box

a seberte  z něj  čtvrtý tácek  shora.  Otočte  se doleva  k mrtvole  Masqueho

a prozkoumejte jeho tetování na krku. Vyjděte  z mrazírny a zamiřte ke sporáku

nalevo. Zapněte  vařič (třetím tlačítkem zleva  na zadním panelu) a  vhoďte do

hrnce tácek s ledem. Jakmile se led  roztopí, měl by na dně hrnce ležet zelený

Greenův drahokam. Pokud  ne, vzali jste z boxu v  mrazírně špatný tácek a celý

proces  musíte opakovat  a jiným  táckem znova.  Promluvte si  s paní Whitovou

- hádanku  vám sice  neprozradí, nicméně  vám poví  o své  noční můře. Vyjděte

z kuchyně na chodbu, kde si můžete  promluvit se Sabatou, ale nic kloudného se

nedozvíte. Vystoupejte po schodech do patra  a vejděte do dveří nalevo, kde si

pohovořte s Kell - hlavně o snu paní Whitové.


Jděte  zpět do  kuchyně za  paní Whitovou   a promluvte  si s  ní o  jejím snu

- prozradí  vám  svou  hádanku.  Jděte  zpět  do  pokoje  za  Kell,  přistupte

k posteli, otočte se doleva a prozkoumejte  skříň s mnoha šuplíky. Vaším cílem

je otevřít  ten největší spodní šuplík,  ve kterém je ukrytý  drahokam. Abyste

jej ale mohli  otevřít, musíte nejdříve otevřít i  všechny ostatní šuplíky. To

uděláte tak,  že vysunete v první  řadě (shora) druhý šuplík  (zleva), v druhé

řadě čtvrtý šuplík, v třetí řadě první  šuplík a nakonec v poslední řadě třetí

šuplík. Nyní  již můžete otevřít  spodní šuplík a  sebrat z něj  bílý drahokam

paní  Whitové. Vraťte  se zpět  na chodbu  a pokračujte  dále úzkou chodbou až

k dalším  dveřím,  za  nimiž  se  nachází  Scarlet.  Promluvte  si s ní hlavně

o tetování a o fotografii - prozradí vám tak svoji hádanku.


Sejděte do  přízemí a pokračujte  dlouhou chodbou -  zhruba v jejím  středu se

otočte doleva, kde uvidíte Mustarda. Promluvte si s ním hlavně o jeho hádance.

Otočte se o 180 stupňů a vejděte do místnosti s elektrickým křeslem. Přistupte

až ke křeslu a  promluvte si s Urfem hlavně o hostech  - naučí vás další trik.

Otočte se  a promluvte si  s agentkou Popov  o hádankách -  bude po vás  chtít

přívěšek.  Vyjděte na  chodbu, otočte  se  doprava  a dveřmi  na konci  chodby

vejděte do místnosti, ve které se nachází pan Plum. Jděte šikmo doprava k soše

tygra a klikněte  postupně na oči, pravou nohu, nos  a uši. Následujte červený

paprsek a  na jeho konci  seberte Scarletin rudý  drahokam. Nyní si  promluvte

s Plumem,  pak se  otočte doleva  a z  velké sochy  seberte přívěšek. Jděte za

slečnou  Popov a  dejte jí  přívěšek -  naučí vás  jak správně  postupovat při

hypnóze.  Jděte zpět  za Plumem  a zhypnotizujte  ho. Jakmile  se na obrazovce

objeví  přívěšek, musíte  jej rozkmitat  tak, aby  se vychyloval  do stran pod

úhlem  zhruba 30  stupňů. Toho  docílíte tak,  že budete  nejdříve myší rychle

pohybovat do stran a pak  přejdete do "houpavého" pohybu (zhypnotizovat můžete

i Scarlet, ale pro dohrání hry to není důležité).


Vyjděte  z  místnosti  a  otočte  se  doleva  - uvidíte sarkofág. Prozkoumejte

sarkofág  a  vyřešte  puzzle,  jehož   výsledkem  je  zisk  Plumova  fialového

drahokamu.  Jděte  ke  schodišti  za  Sabatou   a  ukažte  mu  váš  nový  trik

s kalendářem -  Sabata nakreslí obrázek  s Mustardovou hádankou  (jedná se asi

o nejsložitější puzzle  : z poloviny naplněná  sklenice znamená "half", hodiny

znamenají "an hour"  a okousané jablko znamená "ate",  což se vyslovuje stejně

jako  "eight"  -  výsledek  je  tedy  "půl  hodiny  po  osmé". Ehmm. Přistupte

k hodinám uprostřed chodby  (pouze směrem od Mustarda, nikoli  od schodiště !)

a nastavte na nich  čas 8:30. Klikněte na číselník  hodin a objevíte Mustardův

drahokam.  Jděte  do  jídelny  za  paní   Peacockovou  a  promluvte  si  s  ní

- tentokráte vám již svoji hádanku  prozradí. Jděte do místnosti s elektrickým

křeslem, hned za  dveřmi zahněte doprava a přistupte  k malému stolečku. Vašim

cílem bude postupně odstranit všechny bariéry  v pravé části bludiště a dostat

kuličku do  horní pravé díry.  S k uličkou  pohybujete tak, že  stisknete levé

myšítko  a pohnete  myší tím  směrem, kde  se má  kulička pohybovat.  Popravdě

řečeno, jednoduché do  zrovna není. Nakonec se ve  středu bludiště objeví bílý

drahokam  paní  Peacockové.  Nyní  již  vlastníte  všechny  nalezené drahokamy

- vraťte  je  tedy  jejim  vlastníkům  a  jděte  do  místnosti  s  elektrickým

křeslem...


3) Zámek 2: tajné podzemí


Po Urfově smrti si promluvte s Popov  - bude po vás chtít "ouiji" desku. Jděte

do jídelny na místo, kde dříve stál  Green, otočte se doleva a otevřete skříň.

Ze  skříně seberte  "ouiji" desku  a odneste  ji slečně  Popov. Jděte  zpět do

jídelny - začne  seance. Vaším úkolem bude vyspelovat  jména těch hostů, kteří

vlastní  jeden z  drahokamů (Green,  Peacock, White,  Plum, Mustard,  Scarlet)

a nakonec ještě Popov.  Jakmile seance skončí, jděte za  Plumem a promluvte si

s ním. Jděte  nahoru po schodech  do Scarletina pokoje  (na konci chodby).  Po

menším přepadení si promluvte se Scarlet - dostanete od ní klíč. Jděte zpět ke

schodům, nescházejte  však dolů ale otočte  se zpět do dlouhé  chodby. Napravo

uvidíte zamčené  dveře, které odemkněte  klíčkem od Scarlet.  Projděte dveřmi,

jděte  šikmo doprava  a projděte  dalšími  dveřmi  - objevíte  se zpět  v téže

místnosti. Tentokráte  jděte šikmo doleva  a klikněte na  pohrabáče před krbem

- ten se otevře a vy jím projděte do tajné místnosti. Jděte šikmo doprava, kde

si důkladně pročtěte  diář. Otevřete šuplík a seberte z něj všechny drahokamy.

Otočte  se doleva,  jděte dopředu  a dveřmi  odejděte z  místnosti. Sejděte po

točitém schodišti  až k červeným  dveřím, za kterými  naleznete menší bludiště

chodeb.


Bludištěm jděte vlevo, vlevo, vpravo, vpravo, vpravo, vlevo, vlevo a dostanete

se do místnosti se sarkofágem. Prozkoumejte sarkofág a na mističky vah položte

drahokamy.  Z  otevřeného  sarkofágu  seberte  nůž  a  listinu. Jakmile budete

uvězněni,  stiskněte kameny  u dveří  v pořadí  uvedeném na  obrázku, čímž  se

zbavíte mříží.  Vyjděte ven a  jděte k východu  z bludiště (doprava,  doprava,

doleva,  doleva,  doleva,  doprava,  doprava).  Výbušniny  se  zbavíte tak, že

nejdříve nožem přeříznete všechny dráty uprostřed a posléze dva červené drátky

vedoucí  k  pantům  u  dveří  (viz  obrázek).  Vystoupejte  nahoru  po točitém

schodišti a vychutnejte si závěr celé hry...



KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.