Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Úvodem jedna malá poznámka. Když v návodu uvedu, abyste si s někým promluvili,
mám tím na mysli, abyste při daném rozhovoru vyčerpali všechna možná témata.
Pochopitelně na ta témata, na které jste se již dříve vyptávali a které máte
v zápisníčku odškrtnutá, se již znova ptát nemusíte.
1) Jachta
Promluvte si se Scarlet. Otočte se doleva, jděte za Greenem a promluvte si
s ním. Vejděte do kajuty lodě a promluvte si s paní Peacockovou. Popojděte
k paní Whitové a promluvte si s ní. Sejděte po schodech dolů, kde si nejdříve
promluvte s Kell. Jděte k piánu (šikmo doleva) - se slečnou Popov si zatím
nelze pohovořit, takže se otočte doprava a promluvte si se Sabatou. Otočte se
o 180 stupňů a promluvte si s Plumem sedícím v křesle.Otočte se doleva a jděte
k baru (šikmo doprava), kde si promluvte s Mustardem - hlavně o pití, abyste
dostali sklenici vína. Otočte se doleva ke kouzelníku Urfovi - jakmile od něj
dostanete klíč, promluvte si s ním. Nyní se vraťte na palubu za Scarlet
a dejte jí sklenici vína. Vraťte se do kajuty, jděte ke schodům a otočte se
doleva - budete stát před uzamčenou skříňkou. Odemkněte ji klíčkem a seberte
horní čínskou puzzle-skříňku. Sejděte dolů k Masqueovi - nemá cenu s ním
hovořit, rovnou mu dejte čínskou skříňku.
Po Masqueově smrti je na čase si znova promluvit se všemi cestujícími
- začněte u Kell, pak si konečně promluvte s Popov, která přestala hrát na
piáno, a to hlavně o kouzlech - dostanete ESP karty. Promluvte si se Sabatou
- bude po vás chtít předvést nějaký trik. Promluvit s Plumem, Mustardem
a hlavně Urfem - ten vás naučí trik s kartami. Promluvte si se Sabatou
o kouzlech a ukažte mu karetní trik (ta pravá karta je ta, která je jako
jediná otočená lícem) - dostanete obrázek, který si v inventáři pr ohlédněte.
Vyjděte po schodech nahoru a jděte za paní Whitovou - ta z ničeho nic upustí
na zem vázu. Zohněte se k zemi k rozbité váze, odklopte střep a seberte dva
artefakty ve tvaru knoflíků. Promluvte si s paní Whitovou a s paní
Peacockovou. Jděte ven na palubu, kde si pohovořte se Scarlet o ESP a udělejte
jí test - bude mít vidinu, jejíž výsledkem bude dnešní datum - 31.12.38. Jděte
do kajuty, sejděte po schodech, přistupte k velkým dřevěným dveřím a otevřete
je. Jděte ke dveřím napravo a prozkoumejte číselný zámek. Na zámku nastavte
kód 12,31,38 takto: točte po směru hodinových ručiček na 12, pak proti směru
HR přes 12 na 31 (musíte tedy udělat dvě otáčky !!!) a nakonec po směru HR na
38. Stiskněte kliku a vejděte do skladu. Přistupte k poličce, ze které seberte
rukavice. Jděte k velké truhlici na podlaze a otevřete ji - vyruší vás Green,
po rozhovoru s ním otevřete truhlici znova a seberte z ní ozubené kolo. Vraťte
se až ke schodišti (ke Kell) a podívejte se na podlahu - leží zde skříňka.
Použijte na skříňku rukavice - seberete tak nejen ji, ale i již třetí artefakt
ve tvaru knoflíku. V inventáři použijte sebraný artefakt na skříňku - ta se
vám zvětší přes celou obrazovku. Do otvoru na přední straně znova vložte
tentýž artefakt - ve skříňce se otevře přihrádka, ze které seberte listinu. Do
dalších otvorů vložte zbylé dva artefakty - nakonec objevíte podivné zařízení,
které seberte.
Opět projděte velkými dřevěnými dveřmi naproti schodišti, tentokrát ale
pokračujte chodbou šikmo doleva a pak nahoru po schůdcích. Do podivného
mechanizmu na dveřích vložte zařízení ze skříňky. Objevíte se ve strojovně.
V její pravé části je skříň s elektrickým rozvodem. Otevřete skříň a stiskněte
tlačítko "Power". Přistupte k umělému kormidelníkovi za mříží a použijte na
něj ozubené kolo. Vraťte se k rozvodové skříňce a stiskněte "Power", pak "Blow
Downs", "Valve", "Cross Conn" a nakonec "Feed Valves"...
2) Lanovka
Promluvte si s Greenem.Vejděte do boudy a jděte šikmo doleva. Otevřete kredenc
a seberte z něj baterku, trychtýř a kanystr. Nastupte do lanovky, otočte se
doprava k sedadlům a použijte baterku. Posviťte na levou část zadní sedačky,
pak baterku schovejte (pravé myšítko) a seberte z osvíceného místa roztrhané
papírky. Složte papírky tak, abyste získali návod ke zprovoznění lanovky.
Jděte k nádrži u vstupních dveří boudy a použijte na ni nejdříve trychtýř
a posléze kanystr. Jděte k ovládacímu panelu napravo od lanovky a přepněte
všechny tři páčky nalevo a následně pohněte s velkou pákou uprostřed doleva.
V lanovce potom pohněte s levou pákou doleva a s pravou pákou nahoru. Ledu,
který stojí lanovce v cestě, se zbavíte tak, že asi dvakrát po sobě s lanovkou
couvnete (pravou páku dolů) a ihned zase vyjedete nahoru (pravou páku nahoru).
3) Zámek 1 - nalezení drahokamů
Promluvte si s paní Peacockovou, ale ta vám zatím svoji hádanku
neprozradí.Pokračujte sálem až ke Greenovi a promluvte si s ním - řekne vám
svou hádanku. Jděte do zadní části sálu až ke krbu, kde seberte ohořelou
fotografii. Vyjděte ze sálu na chodbu, udělejte krok dopředu a vejděte do
dveří nalevo od schodiště. Vejděte do mrazírny, otevřete chladící box
a seberte z něj čtvrtý tácek shora. Otočte se doleva k mrtvole Masqueho
a prozkoumejte jeho tetování na krku. Vyjděte z mrazírny a zamiřte ke sporáku
nalevo. Zapněte vařič (třetím tlačítkem zleva na zadním panelu) a vhoďte do
hrnce tácek s ledem. Jakmile se led roztopí, měl by na dně hrnce ležet zelený
Greenův drahokam. Pokud ne, vzali jste z boxu v mrazírně špatný tácek a celý
proces musíte opakovat a jiným táckem znova. Promluvte si s paní Whitovou
- hádanku vám sice neprozradí, nicméně vám poví o své noční můře. Vyjděte
z kuchyně na chodbu, kde si můžete promluvit se Sabatou, ale nic kloudného se
nedozvíte. Vystoupejte po schodech do patra a vejděte do dveří nalevo, kde si
pohovořte s Kell - hlavně o snu paní Whitové.
Jděte zpět do kuchyně za paní Whitovou a promluvte si s ní o jejím snu
- prozradí vám svou hádanku. Jděte zpět do pokoje za Kell, přistupte
k posteli, otočte se doleva a prozkoumejte skříň s mnoha šuplíky. Vaším cílem
je otevřít ten největší spodní šuplík, ve kterém je ukrytý drahokam. Abyste
jej ale mohli otevřít, musíte nejdříve otevřít i všechny ostatní šuplíky. To
uděláte tak, že vysunete v první řadě (shora) druhý šuplík (zleva), v druhé
řadě čtvrtý šuplík, v třetí řadě první šuplík a nakonec v poslední řadě třetí
šuplík. Nyní již můžete otevřít spodní šuplík a sebrat z něj bílý drahokam
paní Whitové. Vraťte se zpět na chodbu a pokračujte dále úzkou chodbou až
k dalším dveřím, za nimiž se nachází Scarlet. Promluvte si s ní hlavně
o tetování a o fotografii - prozradí vám tak svoji hádanku.
Sejděte do přízemí a pokračujte dlouhou chodbou - zhruba v jejím středu se
otočte doleva, kde uvidíte Mustarda. Promluvte si s ním hlavně o jeho hádance.
Otočte se o 180 stupňů a vejděte do místnosti s elektrickým křeslem. Přistupte
až ke křeslu a promluvte si s Urfem hlavně o hostech - naučí vás další trik.
Otočte se a promluvte si s agentkou Popov o hádankách - bude po vás chtít
přívěšek. Vyjděte na chodbu, otočte se doprava a dveřmi na konci chodby
vejděte do místnosti, ve které se nachází pan Plum. Jděte šikmo doprava k soše
tygra a klikněte postupně na oči, pravou nohu, nos a uši. Následujte červený
paprsek a na jeho konci seberte Scarletin rudý drahokam. Nyní si promluvte
s Plumem, pak se otočte doleva a z velké sochy seberte přívěšek. Jděte za
slečnou Popov a dejte jí přívěšek - naučí vás jak správně postupovat při
hypnóze. Jděte zpět za Plumem a zhypnotizujte ho. Jakmile se na obrazovce
objeví přívěšek, musíte jej rozkmitat tak, aby se vychyloval do stran pod
úhlem zhruba 30 stupňů. Toho docílíte tak, že budete nejdříve myší rychle
pohybovat do stran a pak přejdete do "houpavého" pohybu (zhypnotizovat můžete
i Scarlet, ale pro dohrání hry to není důležité).
Vyjděte z místnosti a otočte se doleva - uvidíte sarkofág. Prozkoumejte
sarkofág a vyřešte puzzle, jehož výsledkem je zisk Plumova fialového
drahokamu. Jděte ke schodišti za Sabatou a ukažte mu váš nový trik
s kalendářem - Sabata nakreslí obrázek s Mustardovou hádankou (jedná se asi
o nejsložitější puzzle : z poloviny naplněná sklenice znamená "half", hodiny
znamenají "an hour" a okousané jablko znamená "ate", což se vyslovuje stejně
jako "eight" - výsledek je tedy "půl hodiny po osmé". Ehmm. Přistupte
k hodinám uprostřed chodby (pouze směrem od Mustarda, nikoli od schodiště !)
a nastavte na nich čas 8:30. Klikněte na číselník hodin a objevíte Mustardův
drahokam. Jděte do jídelny za paní Peacockovou a promluvte si s ní
- tentokráte vám již svoji hádanku prozradí. Jděte do místnosti s elektrickým
křeslem, hned za dveřmi zahněte doprava a přistupte k malému stolečku. Vašim
cílem bude postupně odstranit všechny bariéry v pravé části bludiště a dostat
kuličku do horní pravé díry. S k uličkou pohybujete tak, že stisknete levé
myšítko a pohnete myší tím směrem, kde se má kulička pohybovat. Popravdě
řečeno, jednoduché do zrovna není. Nakonec se ve středu bludiště objeví bílý
drahokam paní Peacockové. Nyní již vlastníte všechny nalezené drahokamy
- vraťte je tedy jejim vlastníkům a jděte do místnosti s elektrickým
křeslem...
3) Zámek 2: tajné podzemí
Po Urfově smrti si promluvte s Popov - bude po vás chtít "ouiji" desku. Jděte
do jídelny na místo, kde dříve stál Green, otočte se doleva a otevřete skříň.
Ze skříně seberte "ouiji" desku a odneste ji slečně Popov. Jděte zpět do
jídelny - začne seance. Vaším úkolem bude vyspelovat jména těch hostů, kteří
vlastní jeden z drahokamů (Green, Peacock, White, Plum, Mustard, Scarlet)
a nakonec ještě Popov. Jakmile seance skončí, jděte za Plumem a promluvte si
s ním. Jděte nahoru po schodech do Scarletina pokoje (na konci chodby). Po
menším přepadení si promluvte se Scarlet - dostanete od ní klíč. Jděte zpět ke
schodům, nescházejte však dolů ale otočte se zpět do dlouhé chodby. Napravo
uvidíte zamčené dveře, které odemkněte klíčkem od Scarlet. Projděte dveřmi,
jděte šikmo doprava a projděte dalšími dveřmi - objevíte se zpět v téže
místnosti. Tentokráte jděte šikmo doleva a klikněte na pohrabáče před krbem
- ten se otevře a vy jím projděte do tajné místnosti. Jděte šikmo doprava, kde
si důkladně pročtěte diář. Otevřete šuplík a seberte z něj všechny drahokamy.
Otočte se doleva, jděte dopředu a dveřmi odejděte z místnosti. Sejděte po
točitém schodišti až k červeným dveřím, za kterými naleznete menší bludiště
chodeb.
Bludištěm jděte vlevo, vlevo, vpravo, vpravo, vpravo, vlevo, vlevo a dostanete
se do místnosti se sarkofágem. Prozkoumejte sarkofág a na mističky vah položte
drahokamy. Z otevřeného sarkofágu seberte nůž a listinu. Jakmile budete
uvězněni, stiskněte kameny u dveří v pořadí uvedeném na obrázku, čímž se
zbavíte mříží. Vyjděte ven a jděte k východu z bludiště (doprava, doprava,
doleva, doleva, doleva, doprava, doprava). Výbušniny se zbavíte tak, že
nejdříve nožem přeříznete všechny dráty uprostřed a posléze dva červené drátky
vedoucí k pantům u dveří (viz obrázek). Vystoupejte nahoru po točitém
schodišti a vychutnejte si závěr celé hry...
KONEC.