Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Tahle hra má trochu netradiční ovládání a tak nejprve pár slov o něm.
Předměty lze sbírat klávesou PgUp vždy, když se jejich obrázek objeví na
horním okraji obrazovky. Do kapsy je uložíme tabelátorem. Opět tabelátorem si
můžeme prohlížet obsah kapes, kurzorovými šipkami a klávesou PgUp vybereme
předměty k použití a klávesou Enter je použijeme. Dveře se otvírají také
Enterem, pokud ovšem máte v ruce nějaký předmět, musíte ho nejdříve dát do
kapsy. Jsou-li dveře zamčené, nejprve je odemkneme klíčem ( TAB, výběr klíče,
PgUp, Enter) a potom PgUp uklidíme klíč do kapsy (máme-li ho stále v ruce)
a Enterem otevřeme dveře. Jakákoliv jiná akce se provede rovněž klávesou
Enter. Klávesou Alt se může Miette skrčit. Klávesou PgDown vedeme rozhovor
(hlavně s rybářem ve 4. části hry). To by pro začátek stačilo a vzhůru do
města !
1. část
Začínáš ve třídě. Dlouho se tu neometej, abys neskončil ve sklepě a jdi
dveřmi vlevo ven na dvorek.
Pro případ, že by se ti to nepovedlo včas a skončil jsi ve sklepě - dá se
odtud dostat. Někdy dědek zapomene zavřít dveře, nebo se dá zleva vylézt na
bedničku a vydrápat se ven oknem. Pokud na bedničce chybí víko, měl by se
někde na zemi povalovat paklíč.
Na dvorku prohodíme pár slov s dědou pod schodištěm a dostaneme klíč. Opatrně
obejdi psa a jdi ven ze dvorku. Po schodech a lávkách dojdeš až dolů na
nábřeží. Dej se doleva a ve výklenku najdeš kartáč. Vrať se zpátky, jdi
doprava a do prvního otevřeného průchodu. Pak po malých schůdkách vpravo na
lávku, kolem domku hlídače majáku za roh a po schodech dolů k molu. Hned na
začátku mola jsou balíky slámy. Vlez na ně a najdeš tam železnou tyčku. Po
molu dojdi až k majáku. Železnou tyčkou zkratuj rozvodn ou skříň vlevo
a schovej se za bednami vpravo od majáku.
Pokud to nestihneš, hlídač majáku tě zavře do skladiště. Ven se dostaneš tak,
že vylezeš na bedničky u dveří, zapneš proud a půjdeš nahoru po schůdkách
k ocelovým vratům, která se otevřou po stisknutí svítícího knoflíku.
Musíš se skrčit a až hlídač vejde do majáku, honem utíkej přes molo zpět
k hlídačově domku. Odemkni si dveře klíčem a jdi dovnitř. Rozsviť si (vypínač
je hned za dveřmi) a otevři kasu vpravo ode dveří. Vlož do ní železný kartáč,
čímž oblafneš elektrickou ochranu a můžeš jít k otevřenému sejfu na druhé
straně místnosti. Nahlédnutím do sejfu končí první část hry.
2. část
Začínáš opět ve třídě. Jdi k zadní stěně a z police si vezmi sáček s kostkami.
Pak jdi ven na dvorek. Jdi do dveří hned vpravo a promluv si človíčkem
u stolu. Dej mu sáček s kostkami a dostaneš láhev s dryákem. Obejdi stůl
a z police si vezmi kuřecí stehno. Vrať se na dvorek a dej láhev s dryákem
dědovi, od kterého jsi dostal v první části hry klíč. Až bude tuhej, spusť si
kladkou o něco níže košík a z něho vyndej kus salámu a kliku. Jdi nahoru po
schodech k dědovu kumbálu. Na dveře použij kliku a jdi dovnitř. Vedle dveří
najdeš vypínač, rozsviť si a jdi do druhé části místnosti. Pod postelí najdeš
klíč. Vrať se dolů na dvorek. Psovi dej salám, aby neštěkal a klíčem otevři
dveře vpravo vedle psa. Seběhni dolů na nábřeží a dej se doprava. Dojdeš až
k ohradě, kde chlápek spravuje auto. Dojdi k němu a najdi kleště. Někde tam
jsou, když budeš kolem něho chodit, určitě je najdeš. Sebrat je můžeš
v okamžiku, až bude chlápek obličejem ponořený v motoru auta. Pak jdi doprava
ke zdi, na které visí zvonek. Odmontuj ho kleštěmi a seber. Vrať se zpět ke
schodům a pokračuj po nábřeží doleva, až dojdeš k železným schůdkům, které
hlídá policajt. Zbavíš se ho tak, že budeš zvonkem usilovně mlátit do
železných schodů. Až se policajt "zachrání" skokem do vody, jdi po schodech
nahoru a do apartmá Lone Sharka. Na šachovém stolku najdeš model sejfu.
Přejdi doleva do rohu místnosti, kde je skutečný sejf a model polož na misky
vah vedle sejfu. Sejf se otevře a ty můžeš bez problémů vzít zelený kámen
a jít ve n z apartmá. Tady končí druhá část.
3. část
Nejprve jdi do kouta za bednami (za zády Miette), kde najdeš dřevěný klín. Pak
jdi doprava, kde najdeš na zdi dvě páky. Nejprve stiskni jednu, zajisti ji
dřevěným klínem, a potom stiskni i druhou. Vylez na bedničku vlevo a podívej
se do periskopu. Pak jdi dál doleva, do druhé části místnosti, ke spícímu
chlapíkovi. Na poličce nad ním najdi klíč a odemkni si dveře vlevo od postele.
Vylez po schůdkách nahoru a dojdi k jeřábu. Za jeho sloupem najdeš zapalovač.
Pokračuj po schůdkách nahoru, po lávce př es vodu a po dalších schůdkách dolů.
Kousek dál najdeš další schůdky nahoru. Dojdeš k ohradě, přes kterou se
dostaneš po bedničkách uprostřed. Jdi do tmavého kouta v pravém dolním rohu
a najdeš tam svíčku. Přejdi k ponku na druhé straně dvorku a svíčku na něj
polož (pod napjatý provaz). Pak ji zapal zapalovačem. Nepokoušej se provaz
přestřihnout nůžkami, které také leží na ponku. Konec třetí části.
4. část
Jdi doleva až dojdeš k muži, který natírá loďku. Od něj si potřebuješ půjčit
štětec, který pak namočíš do plechovky s barvou. Pokud chlapík stojí tak, že
se ke štětci nelze dostat, jednoduše odejdi a zase se vrať, muž se mezitím
přesune na jiné místo. Pak jdi nahoru po schodech a na parapetu osvětleného
okna seber plechovku. Pokračuj dál po lávce, až dojdeš do uličky s japonským
obchodem. Na konci uličky, mezi haraburdím najdeš atomizér. Vrať se k muži
natírajícímu loďku a jdi doleva, průchodem pod schodištěm. Z nábřeží jdi dolů
po schůdcích k pravému dřevěnému molu. Projdi kolem muže v loďce až na konec
mola a seber dřevěnou tyčku. Vrať se na nábřeží a jdi doleva až dojdeš ke
druhému strážci. Toho se zbavíš štětcem s barvou. Pokračuj dál po molu až
k rybáři. Promluv s ním a pak mu dej plechovku. Výměnou dostaneš cenné
informace. Jdi zpět na nábřeží, dozadu a doleva a dojdeš k maringotce, před
kterou sedí chlapík. Vedle něj vlevo je sklenice s muchničkami a ještě dál
vlevo flašinet. Potřebuje š získat chlapíkovy hodinky s kompasem. Dřevěnou
tyčkou shodíš sklenici s muchničkami a zatočíš klikou flašinetu. Až muchničky
chlapíka ubodají, použij na ně atomizér a seber hodinky s kompasem. Vrať se
k japonskému obchodu a povol červené prkno nad Japoncovou hlavou. Seber mapu,
která leží na pultě Utíkej zpět na nábřeží a jdi na molo, u kterého je tvůj
přítel s loďkou. Dej mu mapu a kompas.......a to je všechno, přátelé !!
KONÉÉÉC