Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
1) O hře :
Tak, Mushrooms Republic přináší parádní adventuru, kterou je radost hrát. A to neříkám jenom kvůli tomu, že ji celkou udělala jedna holka. (Brafo, Rebecco ;-)) Můžeš si ji stáhnout na www.hernisvet.cz nebo na www.plnehry.cz .
2) Příběh :
Jsi prosťoučký lopaťák v cirkuse, tedy až do té doby, než sabotuješ jedno představení svého vedoucího, který tě lupne do jiné dimenze. Protože tento nový svět je celkem hezký, rozhodneš se tam zůstat a otevřít si svůj vlastní cirkus, ve kterém bys mohl šéfovat. Potřebuješ k tomu jen pár lidí, kteří by ti říkali pane a nějakej ten cirkusovej stan.
3) Návod :
Při rozhovorech vyber všechny možnosti.
1) Medvědovo tříkolka
a) Rozkoukání
Po krátkém rozhovoru s králem, ses rozhodl najít si nějaký pořádný job. Promluv si s kouzelníkem Adrastosem a poraď mu, ať změní šat. Po rozhovoru zajdi směrem doprava a pokecej se staříkem, který stojí před budovou. Poví ti o svém ztraceném synkovi. Jdi nahoru uličkou, po malém videu s koláčem, se zase vrať na náměstí. Pak pokračuj dál vpravo a pokecej s Lariou a babkou v okně. Dozvíš se, čím že se to mladá dáma živí. Vydej se cestičkou nahoru. Pokecej s medvědem Damienem. Je to takový normální, mluvící medvěd, který chce spáchat sebevraždu. Podaří se ti ho překecat, že by mohl pracovat v tvém cirkusu. Stačí mu jen sehnat nějaké kolo, na kterém by mohl jezdit. Pokračuj dál vlevo. Otevři si dveře do chatky místního lovce a vstup. Není to žádný luxus. Pořádně si všechno prohlédni a ze stěny ukořisti hlavu vypreparovaného vlka.
b) Karkulčin košík + krupiérka
Dál vlevo naivně postává Červená Karkulka a čeká na bus. Tak si s ní promluv. Je celkem drzá, proto se rozhodneš připravit ji o košíček. Před chvílí se ti podařilo získat vlka, tak jím Karkulu vystraš. Vypaří se a nechá tam svůj košíček, který určitě čapni. Dál vlevo je malé molo, na kterém ryboloví rybář. Nenápadně unes jeho psíka. A pak s ním pokecej -s rybářem-. Není zrovna nejpříjemnější, proto se vrať na náměstí. Dej kuplířce v okně košík od Karkulky. Ušetřil jsi jí tak spousty práce se sháněním dárku. Na oplátku ti dá plakátek, v inventáři si ho prohlédni.
c) Ježibaba + macecha
Pokračuj dál vpravo. Na pódiu se snaží být vtipný jistý Zanebono. Zkus ho naučit pár vtipů a pokecej s ním. No tvé vtipy sice moc úspěchu nezískaly, ale nevadí. V další obrazovce napravo je přímo kouzelný domeček. Před bílým plotem spokojeně přede čičinka. Zkus jí skamarádit se svým psíkem. He he... No dobře, seber těch pár chlupů, co tam zbyly. Otevři dvířka a vejdi do chaloupky. Bydlí tu stará baba, která má počmáranou podlahu... Z police nalevo zkus vzít baňku s červenou tekutinou. Ječící ježibaby si nevšímej. I když přeci, promluv s ní a použij všechny možnosti. No dobře, dejme tomu, že nikdo není bez chyby, že? Předej jí to co zbylo z kočky. Dostaneš od lahvičku s uspávacím přípravkem a knížku.
Zaběhni dál vpravo. Je tu skupinka hráčů kriketu. Pokecej s tím, který stojí u žluté branky. Přenechá ti své brýle, ale něco za ně přeci jen bude chtít. Zajdi vpravo. Sedí tam podivná žena, s kterou bys měl určitě nějaké to slůvko prohodit. Pak si vezmi malou tříkolku. Ženské ještě předej vlasatou panenku, kterou jsi získal od ježibaby. Blahopřeji ! Vyhrál jsi dvě malé děti, tak si s nimi také promluv.
Podařilo se ti získat malou tříkolku. Proto ji dones medvědovi, kterému jsi ji slíbil. Fajn, dostal jsi dalšího kumpána do cirkusu.
2) Cirkus
a) Silák a zelená slečna
Vrať se k starému chlapíkovi na náměstí. Projdi uličkou mezi kouzelníkem a staříkem. Přesně tam, kde je teď v okně velký, sladký koláč. Vylepši trošku recepturu... polij ho lektvarem na spaní. Pak jdi zpátky na náměstí. Teď můžeš zamachrovat a vejít do lítacích dveří. Po krátké scénce ti dá ohromený stařík fotos svého synátora. Pokračuj ke kriketiskům a dál na sever do cirkusového stanu. Neváhej a vstup do něj. Z krabice vezmi bílou věc, která se po přidání do tvých nabušených kapes, ukáže jako sklenice s krémem. Promluv se silákem. Zjistíš, že je to sice namakanec, ale také dost velký stydlivák, který nedokáže vyjádřit své city nazelenalé slečně stojící opodál. Zkus z ní vydolovat pár detailů. Dozvíš se o jejím profesionálním zaměřením. Pak vytáhni pár zkušeností z šéfíka, který sedí za stolem. Jen tak zkusmo předej plakát od staříka namakanému silákovi. Po veledojemném videu, kdy se mladík dozví o svém otci, předej plakát od krumplířky zelené Missy.
b) Brýle pro Drew + smlouva
Vyjdi ven ze stanu a zamiř si to rovnou ke chlapíkům, kteří krátí svou dobu kriketem. Tomu s brýlemi dej bílou skleničku s mazadlem na xicht. Získáš brýle, které si v inventáři prohlédni. Zanes je dívce, která bydlí na náměstí v tom domečku, co má vedle vchodů kytky, je to malířka. Za brýle ti dá plechovku. Tu co nejdřív, než se zkazí, zanes rybářovi na molo. Z masíka bude nadšený, za podivného mumlání kamsi odběhne a nechá ti svůj prut. Znovu do cirkusu. Teď se tu změnilo pár věcí. Už tam není vesele si hrající lachtan, ale jen louže podivně vypadající červené tekutiny. Vevnitř je uplakaný šéf, rozhodně se přeptej, co se stalo. Přátelsky mu poraď, ať se radši vrátí tam, odkud přišel. A světe div se, on tě velmi rád poslechne. Navíc ti přenechá smlouvu k vlastnictví tohoto stanu.
Urychleně s ní zaběhni k té maceše, která ti nedávno přenechala své děti. Ukaž jí listinu. Pak ji zanes ukázat Zanebonovi -ten chlápek rádoby bavič-, potom Larii u okna, kouzelníkovi Adrastosovi a medvědovi Daniemovi. Podařilo se ti na svou stranu přetáhnout všechny schopné lidičky z okolí. Proto znovu zajdi do svého stanu. Proběhne parádní video, na jehož konci se bohužel některé věci zvrknou.
3) Uvězněn + útěk
Dostal ses do vězení. Tomu malému ďáblíkovi dej knížku. Dostaneš od něj klíč ke mřížím. Jdi doprava. Omrkni princeznu Desdemonu a zkus se s ní seznámit. Není to sice hezké, ale vykašli se na ní. Ať si jí zachrání nějaký hrdina, ty máš práci se svým cirkusem, ne ? Použij okno. Po menším pádu a přistáním na ostrůvku, máš zase práce víc než dost. Místní Robinson po tobě chce pár věciček. Takže vzhůru do hledání. Nejdřív zamiř vpravo. No zajímavé, kdo by to tam byl čekal. Čapni jeho/její ? sklenku na martiny, klobouk a paraple. Všechny 3 předměty předej Dustinovi a promluv s ním o další věci. Ještě ti zbývá najít lego. Jdi proto do džungle. Je to na obrazovce s oloupeným tlustokožcem na sever. Malému ďáblíkovi dej svůj prut. Na oplátku dostaneš pekelné vidle.
Projdi se po pěšince dál na sever. Dopajdáš až k hnízdu nějakého ptáčka. Píchni ho vidlemi a seber modré lego. Nemusím snad říkat, že bys ho měl zanést Dustinovi. No, dostaneš sice klíč od chajdy, ale.... :-) Nedá se nic dělat. Zaběhni zase do džungle. Klíčem si odemkni hnědý poklop nahoře, vpravo v rohu. Slez dolů po žebříku. Přečti si varovnou ceduli, která říká, co se nesmí. Takže teď uděláme pravý opak. Čapni bejsbolku. A rozmlať s ní fialový krystal. A už si jen užívej svého nového jobu a pověsti hrdiny.
KONEC.