1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Chronomaster - návod

Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.



Po krátké výměně  názorů se René dozvěděl o zastavení  času dvou vesmírů. Když

potom  promluvil se  třemi důležitými  osobami, věděl,  kolik uhodilo (Charlie

Bell, Nizzin  Rochar "Greet" a "Flatter"  a Clia T'rifit "Greet"  a "Reason").

První cesta vedla do vesmíru Urbs...


1) URBS - VÁLKA NIKDY NEBYLA TAKOVÁ LEGRACE


Fort


René  si  prohlédl   okolí  pevnosti  a  u  nakladače   sebral  brnění.  Láhev

kondenzovaného času pak  použil na nakladač raket a  stisknutím tlačítka nabil

raketomet. Sešel  k panelu, tlačítkem  nalevo jednou otočil  hlavní a červeným

spínačem napravo  odpálil raketu přímo  do sochy na  magnetickém severu. Potom

sebral dvě vlajky a odletěl pryč.


Sculpture Garden


V krásné zahradě, ze které "záhadným" způsobem zmizela socha, použil Resonance

Tracer a  zjistil lokaci Světového  klíče. Po krátké  procházce parkem pověsil

vlajku Urbs na žerď a našel tři  kameny (nikdy ale nezjistil, k čemu je vlajka

o kameny). Nic mu teď nebránilo odletět do hlavního města.


City of Ground Zero


Na přistávací rampě  teď René sebral hadr a páčidlo  a vydal se pravým tunelem

do hlavní budovy. V muzeu sebral leštidlo a páčidlem otevřel krabici (je ovšem

možné použít i Force Rod z Universal  Tool), aby uvnitř našel štít. Když nalil

leštidlo na hadr,  mohl vlhkým hadrem vyleštit štít.  Ve vedlejší místnosti už

stačilo jen  použít lesklý štít na  generálské výložky a sebrat  je. Ačkoli si

René  dokázal představit,  že je   komplex budovy  rozsáhlejší, vrátil  se již

zpátky do lodi a odletěl k pevnosti.


Fort


René došel ke scanneru, nasadil si  brnění a připnul na ně generálské výložky.

Potom  vstoupil do  aktivního pole  scanneru a  po vytvořeném  mostě přešel do

nitra pevnosti.  Když lesklým štítem  odrazil paprsky ze  zbraní popravčí čety

a promluvil  s odsouzeným  ("Greet, "Reason"  a "Truth"),  dozvědě1 se spoustu

zajímavých informací. Prošel dál až k srdci pevnosti a na číselný zámek použil

dovednosti PDA. Pak  sjel výtahem dolů a hádajícím se  vojákům vydal rozkaz ke

zničení světa  ("Destroy World"). Složit  následující skládačku, která  nebyla

ničím jiným, než světovým klíčem, nebylo nic  těžkého a svět Urbs se pak znovu

rozběhl. René ale  musel potom stanout před Radou moudrých,  kde se před smrtí

zachránil jen díky svému řečnickému talentu ("Greet", "Bluff" a "Respect"). To

bylo také  to poslední, co  ve vesmíru  Urbs  udělal. Když se  vrátil do lodi,

odletěl do světa Aurans...



2) AURANS - ALI BABA A ČTYŘICET LOUPEŽNÍKŮ


Magnetic North


Když René doletěl na první zastávku do vesmíru Aurans, bylo mu jasné, že je ve

světě pohádek Tisíce a jedné noci.  Džinové, které nalezl po otevření láhve na

Magnetickém severu mu to jenom  potvrdili. René přijal jejich nabídku ("Greet"

a "Accept") a  odletěl do oázy, kde  se od létajícího koberce  dozvědě1 leccos

zajímavého  ("Greet,  "Honor"  a  "Agree").  Pak  sebral  mrtvé  zvíře a plody

s následujícím  vyobrazením:  unleavened   bread,  nine-pointed  star,  lotus,

flaming man, cross a pillar with food.  Pak se vrátil k džinům a všechno ovoce

jim  dal. Když  se vrátili  do láhve,  sebral láhev,  koberec a pomocí Traceru

zjistil lokaci světového klíče. Hurá za ním!


Canyon


Když se René vyhnul padajícímu kamení a tekutým pískům, došel až k proláklině,

kde až  napodruhé sebral z díry  v kostře zlatou jehlu  (zajímalo by ho proč).

Pak  přešel přes  proláklinu a  napravo od  ní sebral  pírko (až  potom, co je

nechal dopadnout  na zem). Na  tabuli použil magickou  hůlku z Universal  Tool

a když potom promluvil s tváří, dozvěděl  se o jednom způsobu dosažení paláce.

Ne, že by  to bylo potřeba. Když se potom  vrátil k dírám v písku a  dal se na

jih (resp. "k  sobě"), našel druhou oázu u které  ale překáželo monstrum. René

vložil láhev času do mrtvého zvířete  nalezeného u oázy a celek hodil monstru.

Když  nestvůra odkráčela,  sebral mrtvému  nomádovi kachličky  a odletěl  pryč

z tohoto rozpáleného místa.


Plateau


Na náhorní plošině  se René vydal nejprve doprava dolů,  aby uviděl podivně se

chovající potvoru, peříčkem pak zmrazil vodu  a sebral ledovou čočku (vodu ale

nepil,  protože věděl,  jaké má   účinky). Pak  vyhledal obchodníka,  o kterém

mluvil  už vězeň  na Urbsu.  Nejprve  s  ním vyměnil  čas za  kouzelné sandály

("Greet", "Trade", "Sandals"  a dát Bottled Time) a  potom informaci o zvířeti

u oázy za flétnu ("Greet", "Information",  "Warn about Beast").  Než odešel, sebral  zlato, tři malé kameny, které pak hůlkou proměnil na zlato a konečně plochý kámen (k čemu je ten kámen, to neměl tušení).


Caverns


Hned potom, co René zašel do jeskyně,  zapadl za ním vchod. Všechno zlé je ale

k něčemu  dobré, a  tak mohl  teď získávat  zlaťáky až  do umdlení (stačí vzít

kameny  a  používat  na  ně  magickou  hůlku).  René  také sebral kus pavučiny

a pomocí  magické  hůlky  ho  zpevnil  (proč   to  ale  udělal,  to  se  nikdy

nedozvěděl).   Potom  postupně   magickou  hůlkou   zpevnil  všechny  pavučiny

v místnosti a po chvíli námahy spojené s odlepováním nohou se dostal na druhou

stranu  tak, že  se dokázal  vyhnout  nebezpečné  pavoučí noře  v levé  straně

místnosti  (je  samozřejmě  mnohem  snazší  použít  magické sandály a místnost

přeletět,  ale dost  možná mají  sandály v  tomto světě  ještě jiné  použití).


Následujícím bludištěm  snadno prošel až do  velké haly (jsou tady  dvě cesty,

z nichž  druhá ústí  u jezírka),  odkud se  vydal ke  svítícím krystalům a dál

k jezírku s magickou teleportační vodou (sem ústí druhá cesta bludištěm). Když

kouzelník, který vypil vodu, zmizel z  dohledu, sebral René hadr a namočil jej

do vody. V  místnosti s krystaly očistil symbol světa  Aurans, aby si posvítil

na skryté  dveře v hale (jiné  řešení - v místnosti  s krystaly nasvítit čočku

a v  hale jí  posvítit). Když  dveře otevřel,  dostal se  do oázy nomádů. René

promluvil  s kuchařem  a pomocí  pírka mu  pomohl zchladit  oheň -  získal tak

nádobu  na vodu.  Ve vedlejší  místnosti u  karavany zneškodnil pavouka pomocí

flétny  a táborem  prošel dál  až k   místu, kde  stál zvěd  (cestou je  možné

promluvit s tanečnicí a s  Dwistorem, ale zneškodnit Dwistora René nedokázal).

Za tři zlaťáky dostal René  primitivní dalekohled. Stačilo jej ale šroubovákem

otevřít, vložit dovnitř čočky a pak jej znovu zavřít, aby se z něj stal slušný

dalekohled.  Když to  René udělal  a vyrazil  do pouště,  podíval se  na obraz

paláce  a když  si ujasnil  jeho lokaci,  snadno do  něj dorazil (jiné řešení:

vrátit  se k  jezírku, vypít  teleportační vodu  a odletět  na Plateau, kde je

možné  do láhve  nabrat "Backward  Water".  S  vodou potom  doletět ke  kaňonu

k mluvící  tabuli,  použít  tady  vodu  na  Kordu  a  dojít k zámku pozpátku).


V paláci  René  promluvil  s  moudrou  ženou,  věštcem  a  kouzelníkem (vše je

v podstatě zcela zbytečné). Uvnitř paláce se dal doleva k bazénu, který pírkem

zchladil a  když koupající se  muž odešel, položil  dlaždičky na dno  tak, aby

uviděl obraz Dwistora. Protože měl už pouště dost, vrátil se k vchodu a dal se

doprava  do pokladnice.  Vystavených pokladů  si ani  nevšiml a rovnou odsunul

podstavec pod  drahokamem, odsunul tapisérii a  přisunul kamenný podstavec pod

otvor  ve zdi.  Otvorem se  pak dostal  až k  harému, kde  místní dívčině jako

odpověď  na  hádanku  ("Greet",  "Accept",  "Reason")  dal láhev džinů. Složit

skládačku symbolizující znak světa Aurans  už nebylo nikterak složité... (René

se  nikdy  nedozvěděl,  jak  porazit  Dwistora,  k  čemu jsou vlastně předměty

v pokladnici,  jak  se  teleportovat  prostřednictvím  vzdušného  víru  a  jak

odstranit  strážce  uprostřed  zámku.  I  když,  některé  věci  je možná lepší

nevědět...)



3) FORTUNA - CHODÍ ŠTĚSTÍ DOKOLA, SEM TAM PADNE NA VOLA...


Přivítání  na Fortuně  bylo mnohem  přátelštější než  na předchozích  světech.

Možná  to bylo  proto, že  Fortuna  ještě  nebyla zastavena  v čase.  Alachra,

majitel tohoto  vesmíru a vášnivý  hráč, který si  upravil pravidla pro  svoje

vlastní štěstí, připravil milé přivítání  a jako důkaz přátelství věnoval hrst

kreditů do  začátku hry ve velkém  kasinu. René sjel výtahem  do prvního patra

Pyramidy a  pomocí Probability Driveru  z Universal Tool  vyhrál spoustu peněz

u jednoho z  jednorukých banditů. U  baru sebral kameru,  promluvil s barmanem

a za 5.000 kreditů koupil speciální čip do PDA. S fotoaparátem se ještě rychle

vrátil do hangáru a vyfotografoval  odznak na klopě bezpečnostního důstojníka.


Potom sjel do druhého  patra kasina a vydal se na pódium  ke kapele - zjistil,

že  potřebuje  najít  hráče  na  Glifnod.  Najít zkrachovalého muzikanta nebyl

problém - pracoval  jako krupiér (dealer) u jednoho ze  stolů na ruletu a když

s ním  René  promluvil  ("Greet",  "Remain"),  dozvěděl  se o jeho problémech.

Nebylo  ale nic  jednoduššího než  dojít k  bezpečnostní přepážce opodál stolu

a za  3000  kreditů  koupit  zpátky  cenný  Glifnod.  Když  se  René vrátil ke

krupiérovi  a dal  mu Glifnod,  obohatil kapelu  o staronového  člena a  navíc

dostal cizincův průkaz. Potom se od  kapely dozvěděl více informací o tajemném

vetřelci,  který byl  v prozkoumávání  kasina o  krok před  ním. René pak sjel

ještě  o patro  níže, promluvil  s místním  žebrákem a  přijal jeho nabídku na

společný sázkový  podnik ("Greet", "Accept").  Než se vydal  na další průzkum,

odletěl z planety  Fortuna na planetu Tracs, kde  vsadil podle žebrákova tipu,

vyhrál pohádkové  bohatství a samozřejmě  se pak rozdělil  o výhru. U  stanice

podzemní  dráhy použil  na bezpečnostní  bránu jednu  z id  karet a po chvilce

cesty futuristickým vlakem  se ocitl v srdci divokého  západu. V salloonu René

promluvil o s pianistou o pravidlech pokeru, přešel do vedlejší místnosti, dal

vklad bankéři  a pustil se  do hry. Protože  nenašel všechna roztroušená  esa,

kterými by  mohl způsobit hromadnou  zkázu všech hráčů  (kdo chce, může  si to

zkusit) pouze si  vyměnil karty a nechal hráče v  klidu odkráčet ("Discard And

Draw"). Pak už stačilo jen použít  Resonance Tracer a zjistit lokaci světového

klíče. Teď už bylo  všechno jasné a René se o mohl  vydat po stopách tajemného

vetřelce. Stopa  vedla jasně do  druhého patra kasina  do údržbářských šachet,

kam se také René hned vypravil.  Na konci první chodby odšrouboval šroubovákem

ovládací  panel a  vyšplhal po  žebříku.  Otevřel  otvor v  podlaze kde  našel

důležitou součást vysoce účinné bomby particle decelerator. Pokračoval chodbou

dál  až narazil  na  vědro  s barvou.  V tu  chvíli se   zastavil a  vrátil se

o místnost zpět, kde se objevily tajné  dveře. Uvnitř těchto dveří nalezl René

bezpečnostní  velín. Bohužel,  jeho osazenstvo  nebylo zrovna  v tom nejlepším

stavu.  René  promluvil  s  nervózním  mimozemšťanem  a  ukázal  mu  kopii  id

bezpečnostního   důstojníka  z   hangáru.  Pak   zatlačil  koš   na  výbušninu

a šroubovákem osvobodil svázané ufounky. Potom  sebral VO Decoder a na monitor

se záznamem vstupu do rakety použil Probability Driver. Než odešel, stisknutím

všech zbylých tlačítek  si přehrál všechny obrazovky a  otevřel některé dveře.


Teď už mohl chodbou pokračovat dál a  když na VO Coder použil VO Decoder, mohl

používat výtah. Vyjel  o dvě patra výše až do  hangáru. V hangáru René nejprve

zešílel robota prostřednictvím PDA a  pak zatáhnul za páku, kterou definitivně

zkratoval  vše,  co  se  dalo.  Promluvením  na  komunikační zařízení a heslem

'Pasqua  Wipeout'  otevřel  tajnou  schránku,  kde  z  krabice  vyndal páčidlo

- protože  se  mu  nelíbil  jeho  tvar,  pomocí  kladiva  jej dvakrát ohnul do

přijatelné podoby. Protože byly dveře od výtahu zavřené, musel Milo absolvovat

celou cestu šachtou znovu až se  dostal k zamčeným dveřím (jedno patro výtahem

nahoru)..  Otevřít  je  nebyl  pomocí  páčidla  problém  -  uvnitř se odehrála

rozsáhlá  konverzace  s  tajemným  vetřelcem,  který  se  ukázal být mstitelem

a navíc starým známým. René se rozhodl mu pomoci ("Milo's Story" a "Aid Milo")

a jediné,  co zbývalo  udělat bylo  zastavit čas  v tomto  vesmíru - vyřešením

jednoduché skládačky. Oba hrdinové se potom společně vydali do hangáru, kde se

pokusili přimět  strážního důstojníka k  otevření cesty. Protože  není všechno

tak snadné jak  se zdá, musel se René  uchýlit ke lsti - nabarvil  jednu láhev

času na modrou barvou z vědra a  vydával ji za PDA. Důstojník pak bez problémů

splnil  vše, co  se od  něj očekávalo.  Ještě předtím,  než oba  odjeli chytit

a zatknout Alachru, poradili se společně o postupu. Závod na planetě Tracks už

byl jen procházkou růžovou zahradou...



3) VERDRY - NALEJTE  NÁM  PŮL KILA MARIHUANY A DVĚ UNCE LIHU ČÍŠNÍKU, JDEME SE   BAVIT !


Když  René  přilétl  do  vesmíru  Vendry,  zešílel.  Kdyby  tomu  tak  nebylo,

pravděpodobně by se mu nikdy nepodařilo hádanky tohoto světa vyřešit. A začalo

to přitom docela  nevinně... René nejprve sebral velký list  a když se podíval

na křoví, uviděl svůj zrcadlový obraz. Použil  na něj Reality Warp a ještě než

se s ním domluvil, částečně se rozpustil. Potom promluvil se všemi rostlinkami

a urval  z nich  jejich plody  (jednu neposednou  mršku musel dokonce přesadit

"uproot",  aby ho  poslechla a  nekradla  mu  věci z  kapes). Všechny  kytičky

rozmlátil kladivem  a smíchal dohromady.  Potom slezl dolů  dírou po rostlině,

směs z  květin upekl na obelisku  a snědl - hned  se stal chytřejším a  o něco

více  šílenějším.  Listem  zastínil  dvě  rostliny  nalevo  a  potom si s nimi

promluvil o životě. Umírající strom vytáhl ze země a přesadil na úrodnou půdu.

Pomocí listů  pak odsunul obelisk  (ne že by  mu to k  něčemu bylo) a  odletěl

z tohoto prokletého místa  pryč, přímo na asteroid na  spojnici pásu asteroidu

s "ocáskem hada". Asteroid na kterém  byl přilípnutý onen zbloudilý magnet byl

ideálním místem pro určení lokace světového  klíče. Po použití Traceru se René

vydal do nově objevené a značně zarostlé oblasti.


Overgrown Area


Aby si zachoval zdravý rozum při  "rozhovoru" se strážcem brány, musel se René

naučit  jeho řeči  a vytvořit  k tomu  patřičný nástroj.  Nejprve sebral jehly

a plod  rostliny. Jehly  použil na  rostlinu a  vytvořil podivnou blánu. Potom

posunul břečťan  z pařezu, plášť rostliny  rozprostřel po pařezu a  přibil jej

kladivem.  Když  na  provizorní  buben  párkrát  zabubnoval  kladivem,  dohoda

s hlídačem  brány  byla  zpečetěna.  Hned  potom  René  vstoupil do nejhoršího

bludiště svého života... ( protože  je bludiště opravdu příšerné, popíšu jenom

jednotlivé lokace,  které si ale  najděte sami). V  místnosti s psychedelickým

zrcadlovým  bludištěm a  překrouceným  chlapcem  René kladivem  rozbil zrcadlo

a získal lesklý  střep. V blikající  reverzní oční hypermístnosti  se vyrovnal

s opilou myší a pak lesklým střepem  použitým na světlo na stropě oslepil oči.

Z ledničky sebral  recept a dva  magnety. Otevřel obě  dvířka a uvnitř  nalezl

mozkové  lízátko,  nádobu  a   zahradnické  nůžky  (jsou  nehezky  schované!).


V romantické  zahradní místnosti  s jezírkem  se René  zapotil. Nejprve sebral

nektar z  kytiček (není k  ničemu) a  pak  sebral padlý list  (taky k ničemu).

Sloním  magnetem vytáhl  z vody  dláto které  nabrousil o  šutr v rohu. Ostrým

dlátem  a  kladivem  pak  vysekal  ze  stromu  první schod. Zahradními nůžkami

ustřihl  leknín a  vodní nektar  dal pak  včeličkám. Protože  samotné včeličky

hrábě neunesou,  použil na ně (na  ty hrábě!) PDA a  včeličky. Hráběmi konečně

odrhnul  listí  a  našel  prkno  spolu  s  letáčkem.  Obojí  pečlivě uschoval.

V místnosti s  blíženci si promluvil se  sochami ("Reason" a "Loan")  a dostal

Chytač snů. S jeho pomocí chytil obraz druhého schodu v zrcadle nad umyvadlem.


Potom  skříňku se  zrcadlem otevřel  a  uvnitř  našel prázdnou  láhev a  První

mentální  pomoc.  Teď  otevřel  dveře  do  trezoru  a  vstoupil.  V  místnosti

s papouščí Merriwind sebral obrázek ze země a pověsil jej na zeď. Potom vytáhl

ze zdi  hřebík a otevřel dveře  s kostlivcem. Když nemohl  zbývající obraz kam

uprchnout, mohl  z něj René  sundat třetí schod.  Potom si René  zakonverzoval

s Merriwind a dal  jí její Chytač. Dveřmi napravo odkráčel  do zahrady a odtud

daleko,  daleko pryč.  V místnosti  s poštovní  schránkou sebral  panenku a po

zatáhnutí za páku a otevření schránek  na dopisy si přečetl zcela šílený dopis

(je také  možné zvolit jinak pořadí  úkonů, pomocí nalezených papírů  a obálek

odepsat  zpátky a  získat další  schod  přímo  od Merriwind).  V místnosti  se

skřítky na lodičce nejprve počkal až se  zlatá rybka hodí na souš a chytil ji.


Pak promluvil se skřítky a dal jim dva schody. Když vylezli ven, dostal čtvrtý

schod. Pak  už je jenom  cvičně shodil do  vody a vzal  si jejich šaty,  které

brilantně navlekl  na vlastní figurku  do Merriwind. V  místnosti se zrcadlem,

kam  se znovu  vrátil, teď  pomocí oblečené  loutky obrátil  chlapce do reálné

podoby  a  odměnou  získal  pátý  schod  (je  ovšem  také možné nacpat chlapce

lízátky,  použít  Reality  Warp  anebo  třeba  použít  Mentální pomoc. Použití

balíčku První mentální  pomoci se ale nedoporučuje, protože  se bude zatraceně

hodit pro vlastní  potřeby). V oční místnosti podruhé  René teď použil Reality

Warp na  stůl, promluvil s ním  a vyměnil prkno ze  zahrady za poslední, šestý

schod.  V  místnosti  Merriwind  teď  už  mohl  použít  všechny schody na halu

a triumfálně odkráčet  do poslední místnosti. Řešení  hlavolamu s hodinkami je

hračka  (bez návodu  vám nebude  trvat  déle  než deset  hodin). René  nejprve

nastavil všechny hodiny  na stejný čas - ideální je  na 9 hodin (pull sundial,

use reality  warp on coo  coo birs,  pull  grandfather's clock 2x,  use PDA on

digital clock). Potom sebral a kladivem  znovu rozdrtil rostlinku v rohu. Ted'

už stačilo jenom zastavit všechny hodiny  v místnosti. Byla to vlastně hračka.


Stačí  jenom: kladivem  rozbít přesýpací  hodiny, posunout  je a sebrat písek.

Sebrat  nádobu z  vodních hodin  a smíchat   vodu s  pískem a  to celé  s drtí

z větvičky.  Potom  šroubovákem  otevřít  dědečkovy  hodiny  a  vnitřek  ucpat

vzniklou pastou. Šroubovákem zničit digitální hodiny, sebrat kukačku z kukaček

a narvat onoho nebohého  opeřence do vodních hodin. A  konečně otevřít repliku

Big Benu a dovnitř vrazit hřebík. Opravdu  to nic nebylo. René pak odešel nově

otevřenými dveřmi k poslední hádance. Ta je snadná. Stačilo vzít kámen a kopí,

kámen položit  do proudu v levé  části, vstoupit na valící  se kmen, použít na

něj kopí  a hurá do lodi.  Ještě předtím si ale  svoje rozpuštěné tělo opravil

mentálním kitem. Se šílenstvím pro tuto chvíli definitivně skončil!



4) CABAL - ČÁRYMÁRYFUK !


Glitter


René dorazil na  svět Glitter ve vesmíru Cabal v  povznesené náladě. Jednak to

byl  již předposlední  vesmír patřící  zločincům z  pirátského bratrstva  Goďs

Pockets, a jednak dostal při vstupu na půdu první planety deset magických bodů

a ty  se  můžou  vždycky  hodit!  René  si  nejprve  s čarodějnicí zahrál svou

oblíbenou hru  na oběšence (odpověď  zní "Avalon Greer  keeps his heart  in an

egg") a  jako odměnu získal pohybové  kouzlo. Před chatrčí sebral  konev, hrst

hlíny  a vědro.  Uvnitř chaloupky  pak nůž  a mušle.  Nejprve vyprázdnil vědro

s dešťovou vodou  do konve a  pak do prázdného  vědra nabral pokrm  z kotle na

ohni.  Vyšel před  chatrč a  nožem  odřízl  vosk ze  včelího úlu.  Potom nožem

vytesal z vosku umělou  myš a pomocí Magic Foci z Universal  Tool a formule od

stařenky myš oživil. Uvnitř chatrče pak  probudil kočku a použil na ni oživlou

voskovou myš. Když kočka odběhla, sebral  svitek, modrou a zelenou knihu - vše

potřebné přečetl  a naučil se  dvě nová kouzla.  Než odešel, použil  Tracer na

zjištění prvního verše magické říkanky.


Forge


Před vchodem do dolu odzbrojil  René hlídajícího trpaslíka vědrem vynikajícího

pokrmu od babizny a dostal klíč.  Než odemkl dveře klíčem od trpaslíka, sebral

ještě lampu  a rozsvítil ji (použitím  na sebe). V dolech  předstoupil až před

krále  trpaslíků  a  kamenem  uvolnil  dva  kameny  z kamenného pilíře nalevo.

Audience u krále  ale zatím nepřinesla nic zajímavého, a  tak se René spokojil

s tím, že použil Tracer a naučil se druhý verš říkanky.


Glass


René nejprve sebral  pírka ze země a když promluvil  s kněžími, poradil jim po

pravdě návod  na kouzlo otevírání.  Výměnou získal kouzlo  pro ovládání jiných

myslících  bytostí.  Potom  vešel  do  chrámu.  Fénixův  palác působil vskutku

velkolepě,  a tak  když René   předstoupil až  před Fénixe,  promluvil nejprve

s nejvyšším knězem a  poklekl. Potom použil Magic Foci  na svitek od ježibaby,

aby mohl promluvit se samotným Fénixem. Na jeho otázku položil na oltář jediné

peříčko,  protože jen  jeden Fénix  může toho  času pobývat  na světě  a žádný

další.  Po tomto  správném zodpovězení  otázky si  René vzal posvěcené peříčko

a po použití Traceru se naučil i třetí verš tajemného říkadla.


Gem


Když  René vychutnal  nádhernou  scenérii  lesa, posbíral  nalezené drahokamy,

nožem uřízl část ohonu jednorožce a  obojí opatrně vložil do harfy. Když potom

na harfu zahrál překrásnou melodii, probudil spícího jednorožce (je samozřejmě

možné  použít  i  Animation  Spell)  a  dozvěděl  se  pár zajímavostí ze světa

jednorožců. Pak ještě naposled použil Tracer a naučil se poslední, čtvrtý verš

říkadla.  Pak  se  vydal  hlouběji  do  lesa  ke  skřítkům.  Nejprve promluvil

s královnou,  která  mu  darovala  nové  kouzelné  body.  Když  potom  dvakrát

promluvil  se skřítkem  v levé  části, výměnou  za naučení  kouzla se dozvěděl

klíčové kouzlo pro  ovládání větru, než odešel z říše  sněhu a ledu, sebral ze

stromu nepřimrzlé krystaly. René nepotřeboval  ani tolik času, aby odrecitoval

všechny verše básně správně ("Shining  smooth, Shining bright, Worked by fire,

Heart of light").  Když tak učinil a vrátil  se k lodi, nalezl na  planetě Gem

novou lokaci, kam se ihned vypravil.


Gem - Volcano of Glory


Když  René zhodnotil  situaci ve  vulkánu plném  bublin, odebral  se svižně na

planetu Forge,  kde vyměnil Resonance  Tracer za bublinovou  hůlku trpasličího

krále. Pak se ovšem hned vrátil do vulkánu aby definitivně skoncoval s létacím

okem.  Nejprve kladivem  rozdrtil krystaly  z lesa  a potom  pomocí Magic Foci

použité na  krystalovou drť připravil  kouzlo Příkazu. Tím  nařídil létajícímu

oku  aby  se  vzdalo  ("Surrender")  a  sneslo  se  na  zem.  Pomocí  Hůlky od

trpasličího krále oko odzbrojil a sebral  (je také možné použít kouzlo Flaming

Blast). Potom znovu pomocí hůlky vystoupal až do nebeské bubliny, kde sebráním

růže probudil spící krasavici. Ta potom svým polibkem osvobodila srdce Avanona

Greera ze schrány magického oka. Kromě toho dostal René podivnou, jistě značně

magickou růži.  Teď už mohl vyrazit  na planetu Glass k  čarodějově věži, když

vystoupil vzhůru a pohrozil zajmutým srdcem, vládce světa Cabal se bez odkladu

vzdal. Informace  z nalezeného dopisu  sdělil René při  nejbližší příležitosti

svému příteli Milovi.


Glitter


Velké finále  se mělo odehrát na  planetě Glitter. V zahradě  čarodějnice René

nejprve zasadil růži,  potom ji zalil vodou z konve  a sebral plod. Ten pomocí

nože  a kladiva  otevřel a  znovu zasadil.  Pak vstoupil  do otevřené jeskyně.

V krystalové  jeskyni   nejprve  sebral  dřevo  a   naběračku.  Potom  vypáčil

zelenožlutý krystal ze zdi pomocí šroubováku a kladivem jej rozdrtil na prach.

Teď  už se  mohl dát  do vaření.  Nejprve přiložil  dřevo pod  kotel a  pomocí

peříčka  jej zapálil  (je možné  použít  i  Flame Blast).  Pak vložil  dovnitř

všechny potřebné ingredience  - nejprve vodu, potom žhavý  uhlík, který vypadl

z ohně,  pak  vytvořil  kouzlo  Forceful  Wind  (rozdrtit  peříčko  kameny  od

trpaslíků a použít na ně Magic  Foci), které nasměroval do kotle, pak přihodil

hrst  hlíny, zamíchal  naběračkou a  konečně přidal  rozdrcený zelený krystal.

Když se  pak napil vzniklého lektvaru,  jeho čas na tomto  světě se naplnil...



4) DYCE


Cesta do sídla posledního z padouchů vesmíru, deviantního O'Ryana


Dyce byla  poslední cestou obou  dobrodruhů a také  cestou nejtěžší. Tentokrát

šlo o všechno.  Když René a Milo našli nejvhodnější  průchod do nitra Dysonovy

Koule, obklopující sluneční  soustavu, vydal se René do  nitra stanice otevřít

průchod.  Nejprve  šroubovákem  vypáčil  druhý  panel  zleva  a pak nechal PDA

opravit  rozbité obvody.  Pomocí  Frequency  Manipulatoru pak  aktivoval panel

napravo ode dveří a vyřešením snadné  skládačky otevřel dveře. Oba hrdinové se

potom vypravili na střechu budovy určující magnetický sever.


Magnetic North


Zatímco   Milo  zaměstnával   mozek  ve   skafandru,  René   pomocí  Frequency

Manipulátoru  (dále   jen  FM)  aktivoval  vzdálenější   ovládací  panel,  pak

šroubovákem otevřel bližší panel a pomocí FM  jej spustil - když pak zatáhl za

zelenou páku,  stiskl žluté tlačítko a  pak nastavil sílu na  maximum a stiskl

druhé  žluté tlačítko,  z mozku  se stal  ex-mozek a  René mohl pomocí Traceru

zjistit další lokaci.


Chop Shop


René  nejprve z  nepochopitelného hnutí   mysli prohledal  koš a  nalezl mozek

a ruku (obojí  očividně k ničemu).  Vstoupil do obchodu  a aniž by  se čímkoli

zabýval, sebral z poličky legitimaci a vyšel ven. Pomocí legitimace přesvědčil

knihovníka aby mu  vydal knihu o chirurgii. Když knihu  přečetl a vrátil se do

obchodu, promluvil s Dr.Fleshem. Pak sebral  nářadí a doktorovi podal #5J Pin.

Po  krátké  konverzaci  s  doktorem  znovu  promluvil  a  nabídl  mu informaci

o umístění rozbitého Mecha. Když dal  René doktorovi informace obsažené v jeho

PDA, dostal 50.000 místních kreditů. Protože byl v ještě dobrém rozmaru, vyšel

ven  z obchodu  a pak  se vrátil  dovnitř -  na poličce  našel natahovací ruku

robota (pravděpodobně stejně  k ničemu). Teď nic nebránilo  tomu, aby se vydal

do sídla O'Ryana.


O'Ryan's Estate


René  nejprve pomocí  vylepšeného PDA   odřízl kus  solárního panelu,  s jehož

pomocí potom odrazil smrtící paprsky u dveří. Po krátká chvíli, kdy Milo vešel

dovnitř  se René  ocitl sám  na střeše  nepřátelského domu  a nezbývalo mu nic

jiného, než vstoupit do nitra jámy  lvové. Výtahem tedy sjel do svatyně vládců

všech  dobytých  vesmírů.  V  Dwistorově  místnosti  (dveře  nalevo od výtahu)

stačilo jenom odsunout  truhlu, nalezeným klíčem ji odemknout  a sebrat kartu.

Když  potom  René  sebral  ze  stolu  stehýnko  krocana  a  hrozny, byl hotov.

V Alachrově  místnosti bylo  úkolů více.  René sebral  půlku lístku  ze stolu,

zvednul  pohovku  a  nalezl  minci.  Pod  obrazovkou  sebral  dálkové ovládání

a pomocí šroubováku vypáčil ovládací panel. Když potom použil FM na obrazovku,

uviděl  obrázek kasina,  jehož lokaci  nechal zapsat  do paměti  PDA. Místnost

Merriwind,  kterou  odemkl  pomocí  klíče  z  Dwistorovy  truhly byla tradičně

přeplněna hádankami a nelogickými problémy. A přitom stačilo jenom :


1) otevřít a zavřít okno

2) sebrat cihlu

3) použít kladivo na schránu s vidlicí a sebrat vidlici

4) použít minci od Alachry na stroj na oči, sebrat oko

5) otevřít krabici, sebrat brýle a rozbít je cihlou

6) použít vidlici na čočky dalekohledu

7) použít 'Grid Clamp' od doktora na zástrčku a ... bylo to.


Když potom René strčil pracky do otvoru v zemi, našel klíč a flétnu.


Místnost válečnické komunity z planety  Urbs byla zamčena klíčem od Merriwind.

Opravit Mecha uvnitř  bylo snadné - stačilo šroubovákem  uvolnit panel na jeho

noze, vložit ovládací  panel od Alachry dovnitř a  pomocí FM Mecha nasměrovat.

Když robot  odešel, René se za  ním vydal a na  chodbě provedl poslední úpravu

- šroubovákem  otevřel  panel  na  hlavě  a  nechal  PDA opravit plošné spoje.

Poslední  Dwistorova  místnost  byla  snadná.  René  použil flétnu na Dwistora

a osvobodil tak  Mila. Potom sebral  rozbité PDA, stehýnkem  uspal monstrum se

sebral  druhou polovinu  lístku, který   pak dal  dohromady. Nic  mu nebránilo

v tom, aby odjel do kasina.


Docks Casino


Smrtelnou hru s  Alachrovým osobním strážcem vyhrál zvolením  levé ruky. Potom

promluvil s prvním robotem v řadě a výměnou za oko se dostal na první místo ve

frontě.  Slepený lístek  potom u  pokladny vyměnil  za 50.000  kreditů. V doku

vyhledal  Selenu a  za 100.000  kreditů přijal  její nabídku  na "vyhlídkovou"

cestu do nitra systému...


Orrey


Při krátkém  rozhovoru s Milem  před vstupem do  komplexu zvolil variantu,  ve

které  se pokusí  O'Ryana zajmout  ("Capture"). Uvnitř  Ryanova sídla  nejprve

pomocí PDA zastavil  rotující Dyson Sphere, pak pomocí  Traceru zjistil lokaci

magnetického  severu,  pomocí  FM  místo  na  kouli  otevřel a kladivem rozbil

baterii, udržující vesmír v pohybu. Poslední rána kladivem byla také posledním

úkonem,  který  René  na  svojí  dlouhé,  náročné  a strastiplné cestě udělal.

Gratuluji !


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.