Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Výrobce: Pastel Studios Production
Typ hry: Adventura
Použijte koště. Odkryjete tak klíček, který seberte. Otevřete dvířka od stáje a prozkoumejte krmítko. Uvidíte zde znak ze čtyř koleček. Jděte zpět a pokračujte doprava, kde klíčkem odemkněte fialovou krabičku vlevo na polici. Seberte papírek, který byl uvnitř a přečtěte si ho. Odsuňte boty. Najdete pod nimi podkovu, kterou seberte. Dále vezměte jablko z police vpravo. Otevřte obě křídla dveří a vejděte dovnitř. Seberte kleště ležící vpravo a třikrát odsuňte krabici s kočkami. Najdete za ní kladivo, které seberte. Prozkoumejte světlé místo na stěně přístroje. Opusťte místnost a jděte doprava. Tady seberte mrkev a jablko. Potom vyplašte slepici vpravo a až bude ve vzduchu, seberte podkovu ležící mezi vajíčky. Jděte doprava a seberte zde podkovu ležící na zemi u vrat. Pokračujte dvakrát doleva a vstupte do místnosti za dveřmi.
Otevřete dvířka a vložte dovnitř jednu podkovu. Zapněte přístroj červeným tlačítkem a ovládací pákou manipulujte do pozic 1, 0, 2 a 0. Vypněte přístroj a otevřete dvířka. Kleštěmi vyndejte podkovu a použijte na ni kladivo. Až bude podkova lesklá, seberte ji. Totéž udělejte i se zbylými dvěma podkovami. Opusťte místnost a jděte dvakrát doprava. Zde umístěte všechny tři podkovy do pozic okolo vrat. Otočte jimi tak, aby směřovaly směrem, který byl naznačen na krmítku ve stáji, čili: první doprava, druhá dolů, třetí doleva a čtvrtá nahoru. Z trosek před vraty seberte meteor. Jděte dvakrát doleva a vejděte do místnosti za dveřmi. Dejte meteor do zařízení a zavřete dvířka. Zapněte přístroj a ovládací pákou manipulujte do pozic 2, 1, 2 a 0. Vypněte přístroj a kleštěmi vyndejte meteor. Kladivem vyklepte z meteoru magický kámen a seberte ho.
Opusťte místnost a jděte doleva ke koni. Přistupte k němu a nakrmte ho červeným a zeleným jablkem. Odstupte od něj a prozkoumejte krmítko. Tlačítkem napusťte vodu a vložte do ní magický kámen. Ten se rozpustí, kůň se napije a vznikne z něj jednorožec. Nakrmte ho mrkví, odstupte od něj a jděte dvakrát doprava. Zde klikněte na hvězdu v okně. Vyplaší to slepici, za níž se skrývá lopatka, kterou seberte. Lopatkou naberte obilí z pytle vlevo a jděte dvakrát doleva. Přistupte ke krmítku a nasypte obilí z lopatky k ostatnímu krmení. Jednorožec se nažere, dostane křídla a odletí.
KONEC.