Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
A. Pár tipů :
Klávesou [F12] otevřete inventář, kde se zapisují vaše úkoly.
Při svádění paniček zaujmete jeden z postojů - cynismus, chlípnost, něžnost, vášeň.
Za svádění můžete získat nebo ztratit 5 bodů podle toho jak jste se trefili do nálady oné dámy.
Souboje nemusíte vyhrát, ale ztrácíte reputační body.
Dojdou-li vám peníze, prohledejte zákoutí Benátek a jistě najdete nějaké povalující se prachy.
U každé hry je instruktor který Vám vysvětlí hru.
Ve Venatian Games si můžete zahrát některou z následujících her - chůze po laně, přeskakování sudů, střelba z kuše, probíhání mezi kyvadly. I zde nemusíte vyhrát, hlavně že se zúčastníte.
U stánku krejčího si můžete sehnat nové šaty.
Setkáte se ještě s dalšími hrami :
- kostky - peníz
- hádání čísel - peníze
- poker - výhra jsou reputační body a prohra znamená souboj
- střelba na králíky - peníze a růže
- kolo štěstí - lístek na Benátské hry
- věštkyně - nápověda pro další hádanky (puzzle).
Všude se dá dojet gondolou (taxikem) nebo dojít pěšky.
B. Návod :
1) Začínáme
Běž ke gondoliérovi a řekni mu aby tě odvezl k pizzerii San Marco. Až tam budeš, vydej se ke Cafe Florian. Vejdi dovnitř a vrátný tě dovede k Isabele Grimani. Po rozmluvě se přesuň ven a zde ti Isabela řekne tajné heslo ke vstupu do šermířské školy. Od teďka můžeš kdykoliv navštívit Carnival Booths a zahrát si některou hru. Získáš tím peníze nebo reputační body.
2) U úředníka v bance
Gondolou (postavíš se u cedule a zmáčkneš Space) nebo pěšky se přesuň do stanice Banca a počkej ve frontě na vyplacení šeku (dala ti ho Isabela). Promluv si s úředníkem a budeš svědkem přepadení. Dbej pokynů úředníka a uhni doleva. Vezmi kuši, ale nepoužij jí a vyčkej až celou situaci vyřeší milenka lupiče Lucrezia.
Gondolou přejeď do stanice Campo San Bartolomeo a běž doprava, přes pasáž a přes první most. Zde potkáš slečnu na kterou použij chlípnost. Ne druhém břehu jdi k černobílé vlajce a jsi ve škole šermu. Vejdi dovnitř (space) a promluv si s recepčním. Řekni mu heslo (It is better to be feared than loved) a jdi do dveří pod dvěma lvy. Výuka se skládá z 8 částí a naučíš se pár užitečných věcí. Pamatuj si klávesy speciálních zásahů (C, V, B, N, M)
Jdi ven a dostaň se do stanice Teatro Grimani a pak rovně k Ponte Rialto. Napravo od mostu je podium pro šermířské souboje. Vchod stráží voják v červené uniformě. Váš první souboj je s Marcem Albrtgnem a hlavní je se souboje zúčastnit. Nemusíte vyhrát, ale tím přijdete o pár bodů reputace.
3) Krádež u lazebníka
Dostaňte se na Campo Della Fava a doprava přes most a uličkou až ke kadeřníkovi (Barder Shop), kde se za peníze můžeš nechat trochu zušlechtit. Když budeš uvnitř dojde k dalšímu přepadení a zloděj ukradne vitriol. Musíš ho získat nazpátek a tak se vydej za ním. Ztratí-li se ti z dohledu zeptej se klidně lidí okolo. Když ho doběhneš dojde k šermířskému souboji, a postupně se dostanete až k trojposchoďovému mostu. Přejděte přes něj a za ním doleva pod most. Pokuste se otevřít dveře a jděte úplně na konec mola. Zde na podlaze u vody je hádanka (puzzle), kde klikni na kliku a dveře do tajné laboratoře se otevřou. Jděte dovnitř a nalevo prozkoumejte skleněné válce. Otočte je tak, aby vlevo nahoře byl znak zvěrokruhu nastaven na kozoroha a vpravo dole na ryby. Otevřete skříň na protější straně a promluvte si s Nephilinem a dostanete za úkol vypnou gramofon v rohu laboratoře. Vraťte se ke skříni a dostanete radu jak se dostat z laboratoře. Zë skříně seberte lahvičku s vitriolem a podívejte se na mapu radiace. Z laboratoře se dostanete zatáhnutím za páku (sloupek v zábradlí) u dveří. Vitriol vraťte lazebníkovi a on Vás zato uzdraví. Máte-li všechny úkoly splněny jděte spět ke Cafe Florian a od číšníka dostanete pozvánku na ples do Palazzo Grimani.
4) Sehnání malíře
Zamiřte do Palazzo Grimani a zastaví-li Vás před ním kontesa Da Sylva promluvte si sní o politice. Vrátnému ukažte pozvánku a jděte dovnitř. Napravo od schodiště je slečna prohlížející si na zdi obraz. Promluvte si sní a dovíte se že by si přála být vymalována malířem tohoto obrazu. Vyjděte tedy ven a najděte šíleného chlapíka a promluvte si sním. Gondolou pak jeďte k Basilice San Marca. Zamiřte směrem k přístavišti a vpravo je lešení na němž pracuje malíř Battista Tiepolo. Promluvte si sním a zjistíte že nutně potřebuje sůl a za ní bude ochoten slečnu namalovat. Přesuňte se tedy do Emperio Sei Sali a ve velké oranžové budově dostanete tip jak sůl sehnat. Jděte k budově cechu soli a uvidíte spícího hlídače. Z vlajkového stožáru seber kliku. U vchodových dveří zmáčkni Space a odstraň vrchní kryt ze zámku a na dolní část použij kliku v protisměru hodinových ručiček. Otáčej velmi pomalu, aby jsi nevzbudil strážného. Po odstranění krytu použij opět kliku na samotný zámek, ale tentokráte otáčej klikou ve směru hodinových ručiček. Po cvaknutí jsou dveře odemčeny a můžeš vejít dovnitř. V zadní části je dřevěná podlaha a v jednom místě se ozve skřípot. Toto prkno odstraň a uvidíš dole na stolku klíč, který je pro tebe nedostupný. Vyjdi tedy ven a nalevo je budova s břečťanem. Vylez po něm nahoru a vstupte dovnitř. Vlevo jsou dveře do konferenčního sálu a zde seber ze stěny prut. Prut použijte na díru v podlaze a získáte nedostupný klíček. Klíčkem odemkni bedny (v té u dveří by měla být toužebná sůl) a sůl odnes malíři. Teď se vraťte na ples a promluvte si se slečnou. Oznamte jí ochotu malíře nakreslit její portrét.
5) Na plese
Vydejte se po schodišti nahoru. Vtom, ale přijde Geatano Grimani a následuje dialog. Vyjdi nahoru a podívej se do třetích dveří (napravo), kde najdeš Hostitele s přáteli. Po slovní přestřelce se vrať do tanečního sálu a vyhledej vedle schodiště sedící Lucerzii. Po podivné rozmluvě se podívejte znova do pokoje který je již prázdný. Ve vzdálenějším rohu je předchůdce dnešních hudebních přístrojů a ten musíte zprovoznit. Vraťte se do tanečního sálu a barmana se zeptej na zapalovač a pak požádej o něco k pití. Na druhé straně sálu sedí u dalšího hracího stroje muž, který ti po rozmluvě dá zapalovač. Vrať se k prvnímu přístroji a vyndej z levé části prostřední válec a dej ho do schránky uprostřed. V pravé části nalij alkohol do nádrže a zapal hořák. Pak stiskni pravé tlačítko a poté prostřední Play. Uslyšíte o připravovaném atentátu a tak skočte k Izabele se kterou si promluvte a hned ven do zahrady kde je kontesa Monreale (slečna v modrém). Chce po vás přinést šaty z divadla a tak se přesuň do Teatro Grimani. Na balkón divadla se dostaneš po žebříku nalevo a zněj dovnitř a pravou chodbou kolem loží se dostanete do kanceláře ředitele. V zadní části kanceláře je skříň s trezorem. Jeho kód je na obraze vedle skříně (0412). Seber co najdeš, vrať se a vydej se levou chodbou až ke skříni kterou odemkneš klíčem z trezoru. Vem si šaty a vrať se ke kontese která chtěla šaty.
6) Střet s Gaetanem
Vydej se do tanečního sálu a přesuneš se ke kanálu se předvádí parní gondola. Pořádně si jí prohlédni a přepni na ní páku do pozice II. Až na Vás zavolá Isabela vraťte se do tanečního sálu a dál nahoru na střechu. Přeskoč na římsu domu nalevo a po řebříku na střechu a po lávce na další střechu. Na druhé straně seskoč na zídku a dostaň se na její konec. Pak seskákej až dolu na ulici a po vinné révě opět nahoru na střechu sousedního domu. Po řebříku se pak už dostanete k cíli své cesty - polibku od Isabeli. Automaticky se vrátíte do tanečního sálu a dostanete se do křížku s Geatanem. Po prvním souboji se vyhněte láhvím a v posledním na zahradě donuťte hostitele k ústupu. Po souboji Vás pozve Duke Grinami do kanceláře a dovíte se o složité situaci v Benátkách. Po rozmluvě jděte ven a promluvte si opět se šíleným chlápkem v uličce (dostanete důležitou věc) a pak jděte na Teatro Grimani. Vejděte do divadla odemčeným hlavním vchodem a v divadle najdete mnoho vojáků jak zjistíte od sluhy u schodiště. Jděte nahoru do patra a dejte se doprava pod podloubí. Na konci chodby je pokoj Lucrezie a promluvte si sní. Ta Vás pošle tajnou chodbou do ředitelovi kanceláře. Zde otevřete trezor ve známé skříni známým kódem (0412) a vezměte dopis. Máte nejvyšší čas kancelář opustit opět tajnou chodbou do pokoje k Lucrezii a zněj na chodbu do prostřední lože a zní po laně na protější stranu a dál na chodbu. Vejděte do lože napravo a po žebříku na jeviště a hlavními dveřmi do haly. Vyčkejte dokud neodejde stráž z horního ochozu a rychle ven před divadlo.
7) Lucreziin palác
Dostaňte se před Lucreziin palác a vejděte dovnitř. Právě došlo k jejímu únosu a vy prozkoumejte mrtvé tělo sluhy před schodištěm a zadní chodbou jděte po stopě únosců. Jednoho zabijte a druhý zmizí v místnosti s krbem kde je tajný východ. K jeho otevření potřebujete pár věcí a tak se vraťte k tělu pod schody a zde najdete Montoya. Pošle Vás do horního patra do místnosti s velkým globusem a dvěmi gondoly po stranách. Obě prozkoumejte a nastavte tak, aby směřovaly ke globusu. U něj je dalekohled který když použijete uvidíte na globusu nápis o ostrově Reunion. Tento ostrůvek přes dalekohled otáčením globusu najděte a to přesně na střed obrazovky. Výhled přes dalekohled opusťte a na starých hodinách u stěny nastavte přesně 12 hodin. Tím se otevře malý globus u stolku a v něm je klíček a pergament s první částí.
KONEC.