1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Cardahalia - lokace a tipy

KAPITOLY:


1) Lokace

2) Různé tipy a poznatky

3) Získávání peněz

4) Zvyšování úrovně (levelu) postavy



1) Lokace


Arcanum - do tohoto mezisvětí vás teleportuje bůh Ventus, kterého jste předtím vysvobodili ze zakletí v zrcadle. Byl vděčný a tak na všechny postavy seslal trvalé požehnání. To se bude jistě hodit, protože vás zde očekává samotný Urifel, bůh temnoty a chaosu a váš poslední  a nejtěžší protivník v Cardhalii.


Bažinatý prales - vypadá opravdu strašidelně. Občas uvidíte na kamenech krev, která vypovídá, že se zde stalo něco hrozného. Ve vzduchu je cítit napětí. V labyrintu pěšinek vám zkříží cestu obrovští pavouci nebo kostlivci se štítem. Na severu vede jedna lesní cesta do Mrtvých močálů, na jihu je vchod do šachet trpasličích Dolů.


Černá skála - do Černé skály se dostanete přes Kryptu. Vyskytují se zde nejsilnější příšery z celé Cardhalie. Beholdeři v prvním patře, vlasatí duchové ve druhém a červení mágové ve třetím. Na jejím konci se musíte utkat s Urifelovým sluhou a porazit jej, abyste mohli vysvobodit boha Venta z jeho vězení.


Doly - doly poblíž trpaslíčího města Dwunduru mají 5 pater (jako páté patro označuji šachty na povrch). V prvním patře  narazíte na trpaslíky, ve druhém na kamenné duchy, ve třetím na červené plazící se ďábly, ve čtvrtém na silnější trpaslíky odolné proti magii (a podruhé ve hře na Koraxe) a v šachtách na povrch na krysy a červy. Naleznete zde na žíly s rudou, kterou využijete k řešení některých hádanek. V dolech také najdete Sošku člověka, když zdoláte jejího držitele.


Dwundur - dóm trpaslíků Šedého lesa - do tohoto sídla trpaslíků vás stráže hned nepustí, nejprve se musíte vydat do Pevnosti obsazené orky a vysvobodit z vězení kněze trpaslíků. Potom se teprve dostanete do Dwunduru. Kněz vám ve svém obchodě nabídne různé zboží včetně kouzel a navíc vás automaticky vyléčí, pokud se k němu dostavíte zraněni či pod vlivem některého negativního jevu (otrávení, zpomalení,…). Mimo kněze vám své zboží nabídnou i v kovárně a gildě horníků (i když tam jsou kapku neochotní). Na jihu je vchod do severní části Šedého lesa a na severu přes sklepení Dwunduru sejdete dolů do Dolů. Tedy sejdete … Nesejdete (bránu hlídají stráže), dokud nenavštívíte důležitou postavu Dwunduru, barona Dwandura, jenž pohřešuje svého syna. Musíte pro něj splnit quest a vydat se do podzemí pevnosti orků a přivést jej zpět či najít nějaké důkazy o něm. Poté vám umožní projít skrz sklepení dál.


Ještě bych podotkl, že se v Dwunduru vyskytují tajné stěny a truhly, některé jsou však hlídány strážemi (silnými, nutno dodat). Jakmile je napadnete, už vás nenechají na pokoji. Nejsou sice nepřemožitelní, ale tato akce není příliš rentabilní. Přivlastníte si pár kouzel, peněz, zbraní a brnění, ale kromě neustálého odrážení dotěrných trpaslíků přijdete navíc i o možnost nákupu ve všech obchodech (i léčení u kněze), protože trpaslíci vás samozřejmě považují za nepřítele a spustí mříže před svými obchody.


Krypta - se nachází za Mrtvými močály a má 3 patra (nepočítám nulté patro s kaplí, kde vám duch mrtvého kněze poskytne pár informací). V prvním patře narazíte na kostlivce se štítem a zombie, ve druhém potkáte mumie a ve třetím duchy. Na konci Krypty získáte Sošku démona po zabití hlavního strážce Krypty, jenž vás možná překvapí, neboť jím není nikdo jiný než samotný Villigen, respektive jeho duch sloužící nyní temné síle.


Mrtvé močály - se rozkládají za Bažinatým pralesem. Narazíte zde na bílé přízraky, pahýly stromů, zombie a kostlivce se štítem (ti se vyskytovali i v Bažinatém pralese) a najdete tu dost užitečných předmětů. Ze severní strany močálů je vstup do Krypty.


Pevnost - na jejím nádvoří se pohybují skupinky orků, má 2 malé patra (pojmenované interiér a podzemí) a 3 velké. V nižším spodním patře je vězněn trpasličí kněz. Příšery ve velkých patrech ve zkratce: první - horníci, druhé - otroci, třetí - rytíři. Otroci a rytíři jsou středně silní protivníci. V některém z poschodí pevnosti se ukrývá soška hada. Z nejspodnějšího patra vede úniková chodba, jež ústí v jeskyni v Šedém lese.


Siuxův pramen - vesnice, najdete zde léčitele (má pro vás quest - přinést mu měsíční kámen, o nějž ho okradli banditi ze západní části Šedého lesa), čarodějku, kouzelníka Kolba (důležitý quest - přinést mu z podzemí pod vesnicí náhrdelník kultu Ling) - přítele Villigena, dále kovárnu a hospodu. Kolbus vás vždy vyléčí, pokud se k němu dostavíte zraněni. Navíc vám dá k dispozici svou pracovnu, kde najdete truhlu s pár věcmi.


Šedý les - je rozdělen do 4 částí. V Jižní má své stavení Villigen a zde vaše dobrodružství začíná, nachází se tady i první malá jeskyně. Do západní části lesa se dostanete přes vesnici Siuxův pramen, nejdřív však musíte kontaktovat Villigenova přítele Kolba a splnit pro něj quest. V této části lesa vás budou ohrožovat malí skřeti a tarzani s bíbrem. Trpaslíci u strážního ohně na severu vám poskytnou nějaké informace, na východě teče řeka, přes ni se však nedostanete. Jediná cesta vede jeskyní do severního Šedého lesa, ale pozor. U vchodu čekají bandité a způsobí zával vchodu jeskyně, takže už nebude možný návrat. Na severu je sídlo trpaslíků Dwundur, na jihu vkročíte do východní části lesa. Tady se poprvé střetnete s orky a čtyřrukými tlustými zrůdami. Půjdete-li na jih, nemůžete minout Pevnost.



2) Různé tipy a poznatky


Pokud máte plnou zásobu magické energie, a nepřítel není nablízku, klidně zakouzlete kouzlo jen tak do vzduchu, procvičíte se v kouzlení a domnívám se, že se kouzlo bude zlepšovat.


Zpočátku se dobře trénuje v západní části Šedého lesa. Vyskytují se tam tuším 2 druhy nepřátel. Těmi silnější jsou jacísi trhani s kyji, kteří vypadají jak Tarzan s bíbrem a ti slabší jsou upištění namodralí skřeti. Oni to nejsou ve své podstatě skřeti, jsou to lidé (zřejmě), ale jsou prostě malí. Stačí křižovat les tam a zpátky a likvidovat nepřátele, kteří se vám budou stavět do cesty. Když dojde zásoba magické energie nebo se nebezpečně sníží zdraví, nechte partu spočnout (vyspat, abych byl přesný), a pak pokračujte. Ale pozor.


Lesní obyvatelé vás mohou přepadnout i ve spánku, sice procitnete, ale pokud máte málo zdraví a magické energie, může to být tuhý boj. Tak říkajíc kdo z koho.


Dungeon pod vesnicí Siuxův pramen - nulté patro (vstup do podzemí - je na úrovni okolní vesnice, vchází se do něj dveřmi v jednom domku): Prohledejte pečlivě celou podlahu a najdete kouzlo Zrychlení. Je velmi špatně viditelné, kamenná podlaha je totiž stejné barvy, kouzlo vypadá jako kámen (on to defacto kámen je, kouzla jsou zaklety v magických kamenech, jak jsme se mohli dočíst v manuálu)


Dobrý trénink je i ve východní části lesa a na nádvoří pevnosti orků. Taktéž i ve 3.patře podzemí pevnosti, kde se procházejí rytíři (to už vyžaduje aspoň 10.úroveň postav, aby to nebyly příliš zdlouhavé boje). Vpodstatě je dobrý trénink kdekoliv, kde už jste dostatečně silní na vyskytující se nepřítele, kdy po každé ráně neplivete krev.


Každý nalezený předmět, jenž si hodláte ponechat (zejména to platí pro zbraně a zbroj), vyzkoušejte každé postavě! Zjistíte, že někomu přidá např. útok či obranu více, jinému méně. Závisí to na schopnostech a vlastnostech postav.


Zasažení nepřítele se ukazuje v bodovém vyjádření na ikonce zbraně, popř. ruky, pokud žádnou zbraň zrovna nedržíte, bodové zranění vašich postav se ukazuje na jejich portrétech.


Před spánkem sešlete na partu kouzlo neviditelnost, mělo by vám zaručit, že vás některé nestvůry nechají na pokoji během odpočinku (musíte mít dobrého kouzelníka, aby kouzlo vydrželo po dobu spánku).


Jakmile získáte Zlodějův náhrdelník, dejte jej na krk vašemu nejlepšímu zloději. Co se týče Zbojnické čapky, která také zvyšuje schopnost zlodějství o 1, nemusíte ji nosit pořád. Mějte na sobě klasickou helmu, která zvyšuje obranu a čapku vytáhněte z inventáře jen když hodláte provést nějakou zlodějskou akci typu vypáčení truhly nebo krádeže v obchodě.


Rozhodně se občas zkuste propadnout do děr v podzemí, občas vám to může pomoct (třeba se propadnete za dveře, které o patro níž nemůžete otevřít). Nezapomeňte si předtím uložit pozici, nikdy nevíte, jak je díra hluboká.


Snížené zdraví vlivem zranění a spotřebovaná magická energie se postupem času pomaličku obnovují, i proto je vhodné při plném stavu občas něco zakouzlit do prázdna.


Výborné kouzlo pro první část hry je paralyzace. Pokud na vás útočí více nepřátel, můžete jednoho (nebo i více) znehybnit a pak v klidu dorazit. Samozřejmě na některé příšery nepůsobí (např. na duchy ve 2.patře dolů, na trpaslíky ve 4.patře dolů,…).


Na některé plošinky nestačí položit 1 předmět, aby se někde otevřely dveře (většinou poblíž), musí to být  2 předměty, někdy i více.


Jakmile se podruhé setkáte s Koraxem-poslem smrti (poprvé to bylo ve 3.patře podzemí orčí pevnosti, kdy utekl, když mu začlo téct do bot) a zabijete jej, nejenže po něm zbyde docela dobrá (co dobrá, přímo výborná) výbava, ale ještě můžete i získat odměnu za vyčištění dolů od zla, které znemožňovalo trpaslíkům těžbu kovů, čímž jim pochopitelně ucházely zisky. Stačí se přihlásit na hornické gildě v Dwunduru, kde vás ihned vyplatí, dělá to něco kolem 4000 zl (ten trpaslík je poněkud nerudný, hned vás pakuje, když pak nechcete nic koupit a jen zevlujete).


Plošinku v západní místnosti od velkého prostoru ve 4.patře dolů (tam co je/byl Korax) musíte zatížit 3 předměty, aby se stal dostupný teleport na začátek 1.patra. Tahle zkratka do Dwunduru přijde velmi vhod.


V 1.patře Krypty najdete Zlatý symbol, jímž otevřete jisté dveře. Při odchodu do 2.patra jej zde nenechávejte, budete ho potřebovat i tam. Ve 2.patře se nicméně vyskytují i dveře, které lze otevřít jinými symboly. Měli byste kromě Zlatého nalézt ještě Mramorový a Aliduhový symbol. Není od věci v Kryptě za sebou zavírat dveře (tedy ty, které se dají), trochu tím zamezíte hojnějšímu výskytu příšer. A opět: vemte všechny 3 symboly, budou se hodit i v 3.patře.


Pokud nemáte příliš mnoho bodů ve schopnostech boje a trápí vás nepříjemní duchové ve 3.patře Krypty, zde je jeden tip pro boj s nimi. Předně se vyhýbejte úzkým chodbám, potřebujete prostor o velikosti 4 čtverců. Nalákejte ducha na takové místo, sekněte jej, a ustupte před ním tak, aby nebyl v bezprostřední blízkosti. Jakmile se přiblíží, opět jej jednou či dvakrát sekněte (máte čas, než se otočí a ještě i chvilku potom) a znovu ustupte. A tak můžete ustupovat dokola ve čtverci (to je pěkné slovní spojení), než se vám jej podaří zdolat. Tahle taktika samozřejmě funguje i s jinými monstry.


Ke spánku si v Kryptě vybírejte malé místnosti, kde se můžete zavřít. Předejdete tím nepříjemnému probuzení některou zrůdou.


V Černé skále se vyskytují nášlapné plošinky, které po sešlápnutí aktivují fireball, jenž vystřelí proti vaší partě. Takové plošinky zatěžujte nějakým zbytečným předmětem (já jsem k tomuto účelu používal hvězdice z dolů), abyste přes ně mohli kráčet bez rizika vážného zranění. Pokud se poblíž nachází beholder, není problém nalákat jej nad plošinku a párkrát zvednout a položit dotyčný předmět. Ze dva firebally beholderovi do zad by jej měly bezpečně vyřídit (pochopitelně musíte stát tak, aby příšera byla mezi vámi a otvorem ve zdi, odkud ohnivé koule vyletují).


Tahle věc, kterou hodlám nyní popsat, vede k obrovskému navýšení magické energie a schopnosti magie. Nevím, zda je jednou z možností hry, nebo je to chyba v programu. Ti, kdo mají zájem mít v partě mága, jehož zásobě magické energie podlehne každé monstrum v Cardhalii včetně boha temnoty, čtěte:


CHEAT:


Stala se mi tato příhoda. Jelikož jsem si zapisoval vždy po každém postupu postavy na další level její nové hodnoty zdraví a mag.energie (kvůli max. navýšení, viz tip Zvyšování úrovně (levelu) postavy), měl jsem přehled o těchto údajích. V Černé skále jsem si jednou všiml, že se čísla neshodují s tím, co bylo napsané na papíře, takže jsem začal pátrat, co se kde zvrtlo. A zjistil jsem: Beholdeři v prvním patře dokáží vyrazit zbraně všem postavám z ruky (to dokáží i jiná monstra), nicméně když jsem zbraně dával postavám zpět do ruky (tak, jak je držely předtím), nastala změna ve statistice. Mé nejlepší kouzelnici (Viona), která zároveň držela Villigenovu hůl, to přidalo 2 body schopnosti magie na úkor jiného členy party (tj. někomu jinému to 2 body odečetlo). Změnilo se i množství magické energie obou postav, ale zatímco postižené postavě to odečetlo např. 7 bodů, Vioně to přidalo třeba i 820 bodů! Nevím, zda přičítání jde na vrub toho, že postava je nejlepší v magii nebo je to díky Villigenově holi (už jsem nezkoušel další věci, např. dát ji do ruky někomu jinému), prostě jsem pokračoval dál. Navolil jsem si kouzlo Uzdravení, a když se objevil modrý Beholder (nevím, jestli i hnědý vyráží zbraně, spíše jen spolkne jednu), nezabíjel jsem ho do té doby, než mým postavám vyrazil zbraně, jen jsem si léčil zranění. Pak jsem jim je vložil zpět do rukou, zkontroloval, jestli se finta podařila (vždy se tak nestalo) a teprve poté jsem ho dodělal. To už stačilo pochopitelně zakouzlit Vionou jeden blesk. Ve finále se jedna z mých postav (Anamis) dostala ve schopnosti magie na nulu (a proto už nemohla kouzlit, i když měla ještě asi 22 bodů mag.energie), další (Mikeila) tento trik snížil schopnost na 4 b. a poslední (Halsa Miro) klesla na 3 b. Viona na tom vydělala mnohonásobně, dovednost magie jí naskočila na 56 b., magická energie se navýšila na neskutečných 4829 b.!


Šel jsem v pokusech dál a nechal si vyrazit beholderem zbraně ve snaze zjistit, zda se všechny mé postavy dostanou na nulu v magii a Viona bude mít třeba 7000 b. mag energie. Ale ne. Opět se odečetla schopnost Anamis, která už měla nulu a teď tam měla podivný údaj 02. Kouzlit už sice šlo, avšak když jsem se pokusil uložit pozici, hra spadla (zřejmě kvůli této situaci).


Stručně shrnuto, pokud učiníte obdobný pokus (s tím, že se samozřejmě nedostanete u některé postavy na podobný pofiderní údaj začínající nulou), navýšíte si schopnost magie, získáte obrovské množství magické energie, velmi si usnadníte průchod Černou skalou. Nemusíte se totiž zdržovat zdlouhavým bojem a každou příšeru pošlete do pekel jedním kouzlem, které na dotyčnou platí. Potom se i vyplatí mít v zásobě pár hub Magicciana na obnovení mag.energie, protože regenerace spánkem nějakých 4000 bodů nebo i víc už trvá nějakou tu minutu.


Posléze jsem zjistil, že přeskupení bodů magie a mag.energie se děje vždy, když vám jsou vyraženy zbraně z ruky. Tedy nezáleží na tom, jestli vám je vyrazí beholder, lesní muž z Bažinatého pralesa nebo Kamenní duchové z Dolů. Klíčovou roli zde zřejmě hraje Villigenova hůl.



3) Získávání peněz


Na začátku hry lze získávat peníze prodejem šipek, které vyletují z otvoru ve zdi na dvou místech ve druhém patře dungeonu pod vesnicí Siuxův pramen. Odložte všechny předměty z inventáře, nikam nezmizí, buďte bez obav, později je naleznete všechny nedotčené na svém místě. V podzemí se vyskytují krysy a červi, kteří vás mohou otrávit. Pokud nedisponujete kouzlem proti otravě (Zrušení otravy) nebo patřičným lektvarem, stále není důvod propadat panice.  Otrava totiž po čase odezní sama, avšak musíte nakaženou postavu udržovat při životě. Jinými slovy ji musíte dodávat zdraví, nejlépe kouzlem Léčivý dotek nebo Uzdravení. Pokud máte dostatek bodů zdraví, můžete to řešit i odpočinkem, ale musíte mít jistotu, že postava kvůli otravě ve spánku nezemře. Stačí to vyzkoušet.


Otravu můžete dokonce ignorovat a po opuštění dungeonu se vyléčit za 20 zlatých u léčitele, nebo ještě lépe u Kolbuse, který vám slíbil léčení zadarmo, jestliže jste pro něj splnili quest - z dungeonu mu přinesli náhrdelník kultu Ling.


Klikejte na plošinku nějakým předmětem, např. kamenem (klidně i rychle za sebou), z otvoru budou vylétávat šipky, které pak vysbírejte. Naplňte šipkami inventáře všech postav (v inventáři jedné postavy je 15 pozic, kdo se cítí, může dát šipky postavám i do ruky plus jednu šipku vemte místo kurzoru).


Šipky prodávejte u léčitele či čarodějky ti vám zaplatí 4 zl. za kus, kdežto kovář a hostinský platí jen 3 zl./ks. Když to spočítáme, najednou si vynesete z podzemí (4 x 15) + 4 + 1 šipek, což je dohromady 65, vynásobte čtyřmi a dostanete sumu 260 zl. Pravda, není to nijak závratná částka, ale pokud vícekrát absolvujete exkurzi do podzemí, můžete pak skoupit všechny kouzla u čarodějky ve vesnici a nějaké lepší vybavení u kováře návdavkem k tomu. Dungeonoví šetřílci (jako já) navíc i něco naspoří pro horší časy.


Peníze získáte i prodejem všelijakých nepotřebných předmětů, které najdete nebo vyřadíte z inventáře.



4) Zvyšování úrovně (levelu) postavy


Něco ke zvyšování úrovně. Blíží-li se  postava k povýšení levelu (to poznáte podle ukazatele nad schopnostmi), je optimální pracovat se 2 pozicemi. Pojmenuji je např. ASAVE a BSAVE. Je-li ukazatel těsně na konci a vy máte dojem, že zvýšení je tzv. na spadnutí, navolte postavám silná útočná kouzla a nechte je odpočinout (aby měly plnou zásobu magické energie). Zároveň si zapište, kolik má dotyčná postava bodů zdraví a magické energie. Poté bezprostředně před KAŽDÝM soubojem s nepřítelem zálohujte na vaši běžnou pozici, u mě tedy na ASAVE. Tím myslím těsně před soubojem, kdy už na vás nepřítel takřka útočí.


Nedojde-li po souboji ke zvýšení levelu, pokračujte dál ve vyhledávání nepřátel s plnou zásobou magické energie a samozřejmě s uložením pozice ASAVE před dalším kontaktem.Dojde-li po souboji ke zvýšení levelu, NEPŘIDĚLUJTE získaný bod k některé schopnosti, ale zálohujte na druhou pozici, u mě tedy na BSAVE.


Nyní se podívejte, o kolik se zvedla hodnota zdraví (magická energie při zvýšení levelu nevzrůstá). Řekněme, že o 8 bodů. To je málo. Znovu nahrejte pozici před soubojem (ASAVE), zničte protivníka co nejrychleji (vhodné je kouzly - proto ta plná magická energie před soubojem, zbraněmi to trvá déle, protože se často netrefí) a po zvýšení levelu opět zkontrolujte přírůstek bodů zdraví. Nyní je to, uvedu příklad, 6 bodů. To je ještě méně než v předchozím případě. Proto nic neukládejte, ale znovu nahrejte ASAVE. Opět souboj, opět kontrola přírůstku. Vida, teď je to kupříkladu 13 bodů. Uložte na druhou pozici BSAVE.


A znova, nahrát ASAVE před soubojem a pokud se level zvýší o více než 13 bodů, uložte ihned na BSAVE. Takhle to můžete zkoušet dle libosti, třeba i 30x za sebou. Důležité je nepřidělovat získaný bod do schopností, protože za chvíli popíšu ještě jednu fintu.


S těmi získanými body zdraví je to různé, záleží na tom, která postava povyšuje, zda-li je původně vhodná pro kouzlení, boj, či zlodějnu. Mám odzkoušené, že silným postavám, čili bojovníkům to přidá až kolem 20 - 22 bodů. U ostatních se lze spokojit se ziskem 14 nebo 15 bodů, vyjímečně i více.


A teď k té fintě. Nahrajete si pozici BSAVE, kde máte uložený nejvyšší příděl bodů zdraví a nyní hodláte postavě vylepšit některou schopnost. Předesílám, že povýšení schopnosti zlodějiny s sebou nese zvýšení hodnoty obrany, schopnosti magie vám zvednou magickou energii. Povýšení schopnosti boje znamená zvýšení hodnoty útoku plus ještě DALŠÍ zvýšení zdraví. Zvýšíte-li schopnost magie, magická energie se vždy zvýší o stejný počet bodů, tady není potřeba experimentovat. U povýšení schopnosti zlodějiny platí totéž, zvýší se obrana vždy o stejnou hodnotu.


Rozhodnete-li se povýšit schopnost boje, zapište si předtím NOVOU hodnotu zdraví. Příklad: Před soubojem jste měli 200 bodů, po opakovaném nahrávání pozic popsaném výše jste ze hry vytěžili nárůst o 21 bodů zdraví, takže máte u postavy 221 bodů na kontě. Dobrá. Povyšte schopnost boje. Zvýšila se hodnota útoku (ta vždy o stejný počet bodů - tu nemusíte hlídat, udělal jsem to za vás), ale také se ZNOVU zvýšilo zdraví. O kolik? O 1 bod, viďte? Takže máte 222 bodů zdraví. S tím se nespokojujte a nahrejte si znova pozici se zvýšeným levelem - BSAVE. Dělejte to tak často, dokud se vám hodnota zdraví nezvedne o 2 body, tedy na 223 bodů!


Pokud vám hra stále přidává pouze 1 bod, je nutno vytrvat, 2 body to přidá klidně až na dvacáté nahrání pozice. Co se týče domněnky, že by to mohlo přidat i 3 nebo více bodů zdraví, můj názor je ten, že to není možné. Avšak podotýkám, že jsem to nezkoušel dostatečně dlouho. Třeba se vám podaří získat 3 body navíc, pokud vytrváte a nahrajete si pozici třeba stopadesátkrát.


Je pravdou, že jsem jednou nahrával pozici asi padesátkrát a pořád mi to dávalo jen jeden bod navíc (když jsem předtím u bojovnice vyzískal 22 bodů zdraví), tak jsem toho nechal a pokračoval ve hře. Možná, že když vám hra přidá maximum bodů při postupu na vyšší level, nelze si pak zdraví navýšit o 2 body.


Tohle je tedy princip maximálního využití povýšení úrovně. V pozdějších fázích hry tak budou mít vaše postavy o dobrých pár desítek bodů zdraví více, než kdybyste akceptovali každé zvýšení levelu hned napoprvé.


I když … Po dosažení asi 14. nebo 15. úrovně mi to začalo dávat jen 1 (!) bod zdraví na level (s výše zmíněným způsobem nahrávání pozic jsem z toho vyrazil max. 2 body). Takže nevím, jestli je to přirozený vývoj, kdy hra sama od vyšších levelů omezí body, abyste se nestali takřka nepřemožitelnými, nebo je to důsledek mých experimentů.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.