1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Bureau - návod

Autor návodu : Vladimír Henzl



Na  počátku hry  si vyberte  dvě postavy,  se kterými  celou adventuru  budete

absolvovat. žešení jednotlivých situací se mění hlavně ve způsobu, jak problém

vyřešit, ale jinak je v konci vždy  prakticky stejné. Já jsem si vybral dva mě

na  pohled milé  agenty: Isaaca  Richardse, elektronického  experta a  Jimmyho

Suttlea, zloděje. Takže  následující řešení je pro tyto  dvě postavy, pokud na

to někdo  chce jít jinak,  s jinými  postavami,  je to jeho  problém, může jen

doufat, že mu návod přesto trochu pomůže.


Začínáte před automatem na noviny. Protože to u nás ještě nemáme a stejně jste

bez peněz, Jimmy bez problémů schránku  odemkne (příkaz z menu CRIME), seberte

a prohlédněte noviny. Dočtete se první  informace o zranění šerifa. Pokračujte

doprava  k  policejní  stanici.  Vejděte  dovnitř,  na pulte seberte vteřinové

lepidlo, použijte je na dvířka od  hasicího přístroje. Pak strčte do popelníku

na pultě, ten spadne do koše na odpadky a začne hořet. Seržant, který má noční

službu se  probere z letargie, pokusí  se vyndat hasicí přístroj,  ale protože

lepidlo  funguje dokonale,  vyběhne ze  stanice ven.  Nyní vejděte do šerifovy

kanceláře,  ze  zásuvky  jeho  stolu  seberte  klíče,  na zdi otevřete skříňku

s pojistkami,  nejprve  jednu  vyndejte,   pak  příkazem  (PUSH/PULL)  vypněte

elektrický proud.  Klíčem ze šerifova  šuplíku otevřete dveře  do kanceláře za

seržantovým pultem. Na stole seberte kameru, z poliček na zdi zbytky výbušniny

a policejní zprávu. Malá poznámka: jakmile najdete jakýkoliv předmět z oblasti

elektroniky, dejte jej  prozkoumat Isaacovi, jako expert vždy  objeví více než

zloděj Jimmy. Tady jde hlavně o zbytky výbušniny, pojistku nechejte u Jimmyho,

bude  ji potřebovat.  Z policejní  stanice pokračujte  doprava. Než vejdete do

Rickova  obchodu,  prohlédněte  pečlivě  cihlovou  zeď.  Jedna  cihla se hýbe,

seberte ji a  uložte do svého inventáře. Vejděte  do obchodu, nejprve nechejte

zloděje, aby otevřel pokladnu a vyndal  peníze, pak dejte zase šanci Isaacovi.

Seberte nůžky  na dráty na  poličce vlevo dole,  pečlivě prohlédněte vystavené

měřící  přístroje, z  registru za   pokladnou vyndejte  a přečtěte  si záznamy

majitele  obchodu. Na  stole seberte  čtyři kazety  do telefonního záznamníku,

podívejte  se i  pod stůl,  je  tam  pátá kazeta.  Všechny kazety  si postupně

přehrajte na záznamníku.


Získáte další důležité  poznatky. Z obchodu se vydejte  doprava k čelní frontě

Alových kanceláří, pak  jděte o jednu obrazovku doprava,  kontejner na odpadky

nejprve  otevřete  a  pak,  když  kočka  uteče,  jej ještě jednou prohledejte.

Prázdnou  krabici si  opět důkladně   prohlédněte a  jděte zpátky  před vchod.

Použijte  zvonek   vpravo  ode  dveří,   až  vyleze  hlídač,   použijte  bednu

z kontejneru. Vejděte  dovnitř. V kanceláři  sekretářky seberte memo  na stole

a prostudujte je, pak otevřete kopírku a  seberte a přečtěte další memo. Jděte

do místnosti  ochranky, tam seberte tři  videokazety, hned si je  přehrajte na

videorekordéru  v místnosti.  Jděte pak  do kanceláře  pana Simpsona. Otevřete

skříňku požárního  hlásiče na zdi  vpravo a vyndejte  baterii. Seberte dálkový

ovladač televizoru na  stole, v inventáři použijte na  ovladač baterii, tím se

stane  funkčním. Prohlédněte  si obraz  na čelní  zdi, odkryjte  za nim ukrytý

trezor. Na  stole zmáčkněte tlačítko,  do videorekordéru vložte  třetí kazetu,

hlasovou aktivací  se trezor otevře.  Vyndejte kazetu z  trezoru a po  vyndání

kazety  z rekordéru,  vložte čtvrtou  kazetu do  videa. Použijte  opět dálkový

ovladač, během  promítání klikněte na  nápis na kazetě,  přečtěte si poznávací

značku  na  autech.  Vyjděte  ven  a  vracejte  se  nyní  doleva.  Od  obchodu

s elektronickými potřebami jděte směrem dolů,  k parkovišti ojetých vozů, tady

najděte  vůz,  který  má  značku,  již  jste  viděli  na  videokazetě.  Zpátky

k obchodu, nyní jen doleva, až dojdete ke kanceláři zásilkové služby.


Tady  použijte služeb  zloděje, musí  mít v  inventáři pojistku.  Dejte příkaz

SNEAK  (vplížit se),  vejde do  kanceláře, pak  dále po  schodech do chlapecké

převlékárny.  Nejprve ve  skříni nad  schody vyměníte  propálenou pojistku  za

novou,  rozsvítí se  a vy  uvidíte celou  místnost. Prohledejte skříňku vpravo

u zdi, najděte pár  gumových rukavic. Pak seberte koš na  odpadky a pod ním na

zemi ležící kousek staniolu. Otevřete  a prohledejte skříňku za košem. Najdete

sako, po jeho prohlédnutí klíče od úložní schránky (do převlékárny za poštovní

službou  se  lze  dostat  ještě  přes  převlékárnu  cvičitelek  aerobiku a pak

prolezením oknem, jde  to v případě, máte-li s sebou  aspoň jednu ženu). Venku

se dejte zase doprava k parkovišti  vozů, u nich doprava, vejděte do kanceláře

pro dočasnou úschovu předmětů. Místní  zaměstnanec vás sice prakticky nevnímá,

protože se  věnuje svému walkmanu,  ale dejte mu  nalezené klíče, přinese  vám

krabici  s  věcmi  Whiterse.  Z  krabice  nechejte  vybrat  předměty Isaacovi.

Přečtěte  si  deník,  po  prohlídce  součástek  nalezených v krabici, použijte

příkaz TINKER,  Isaac vyrobí velmi  rychle použitelnou bombu.  Kromě součástek

vhodných  k  výrobě  bomby  naleznete  rovněž  plastikovou  kartu  k  otvírání

speciálních zámků.  Touto kartou otevřete  vůz na parkovišti,  vlezte dovnitř,

ale  nikam ještě  nejezděte. Vylezte  ven,  v  inventáři se  vám objeví  deník

Whiterse, odkud  se dozvíte nejen důležité  informace, ale i několik  jmen. Po

této  exkurzi v  autě jděte  stále doleva,  až dojdete  ke vchodu  do špitálu.

Otevřete dveře, dostanete  se tak ke zraněnému šerifovi,  který vám něco řekne

(pokud vám funguje zvuk), hlavně však dostanete další plastikovou dveřní kartu

s číslem 4. Až scénka skončí, vejděte do  nemocnice znova a ze stolku na konci

chodby seberte suchý led.


Nyní si  dojděte pro auto, které  bude nejen vašim dopravním  prostředkem, ale

i informačním  centrem.  Než  někam  odjedete,  aktivujte  databázi  Bureau 13

a postupně vepište všechna jména lidí, se  kterými jste se setkali, nebo která

se objevila  v deníku. Pak  aktivujte automatického řidiče,  z nabídky obrázku

vyberte ten,  který ukazuje jen  les. Až dojedete  na místo, projdete  nejprve

doprava  a pečlivě  prohlédněte plot  a  zjistíte,  že tudy  cesta do  továrny

nevede.  Jděte zpět  ke svému  vozu, vejděte  do lesa,  najděte na zemi větev,

seberte ji. Jděte na silnici, uvidíte  auta, která kolem vás jezdí do továrny.

Větev položte  na silnici, chvíli  čekejte, čas si  můžete zkrátit prohlížením

okolních stromů. Až  pojede další auto, řidič pochopitelně  zastaví a snaží se

odstranit  větev ze  silnice. V  tomto okamžiku  nastupte do  jeho vozu  a bez

problémů  tak  vjedete  do  továrny.  Tady  nejprve otevřete skladiště, uvnitř

seberte  pilu ze  země, vlevo  na zdi  otevřete skříňku  s vypínači  a zapněte

elektrický  proud. Pak  použijte lešenářský  výtah, zaveze  vás do  budovy. Na

dveře označené číslem 4 použijte kartu,  kterou vám dal zraněný šerif, vejděte

do skladu elektronických součástek, které  si jen prohlédněte. Nechejte Isaaca

spravit  výtah (TINKER),  vejděte dovnitř,  sjedete k  tajné laboratoři.  Jako

ochrana před vetřelci je před vchodem natažen tenký drát spojený s výbušninou.

Isaac si ovšem  ví rady. Použijte kleště, drát je  přestřižen, cesta je volná.

Vejděte do laboratoře, z operačního  stolu seberte záznamovou knihu a přečtěte

si  ji. Ostatní  vybavení laboratoře  jenom prohlédněte.  Nyní se zase vydejte

autem  na  další  cestu.  Před   odjezdem  použijte  databázi  a  podle  knihy

z operačního  sálu si  vyhledejte adresy  lidí, kterým  byl implantován čip na

změnu  myšlení. Na  automatickém voliči  cíle si  vyberte obrázek chodníku, či

ulice. Až vyjdete z auta, jděte nejprve stále doleva, v každém domě se něco dá

najít.


Pro snadné otevírání dveří přepněte opět  na zloděje, který se do každého domu

dostane  bez problémů.  Takže jeden  dům za  druhým: v  prvním bydlí  soukromý

upírobijec.  Na zemi  v jeho  pokoji najdete  brašnu s  předměty na  likvidaci

upírů. Tašku  seberte, dobře prohlédněte,  jděte do kuchyně,  zavřete za sebou

dveře, prohlédněte  koš na odpadky,  najdete tam lístek  na koncert a  zprávu.

Obojí seberte. V dalším domě si  pusťte zprávu ze záznamníku na stole, vejděte

do  garáže,   tam  postupně  otevírejte  jedna   dvířka  za  druhými.  Najdete

tranzistorové  rádio  a  knihu  o  výrobě  bomb.  Pokračujte  dále, dojdete na

parkoviště  u  knihovny,  Otevřete  kufr  parkujícího  auta,  seberte  páčidlo

a baterku, Jděte dále doleva, před knihovnou nechejte zloděje otevřít schránku

na  knihy a  vyndejte knihu  o botanice,  kterou si  přečtěte. Zloděj  odemkne

knihovnu, uvnitř dejte šanci Isaacovi, pomocí počítačových znalostí se dostane

do databáze počítače, zjistí, že kniha o magii je vypůjčena, dole ve sklepě se

o tom můžete přesvědčit  při prohlídce regálu. Další zastávkou  na vaši dlouhé

pouti je  střední škola. Zámek  je pro zloděje  opět hračkou, uvnitř  jděte do

třídy vzadu na chodbě, tam ze stolu seberte a přečtěte učitelčinu poznámku. Až

dojdete k  pivnici, můžete dovnitř, můžete  si popovídat s hostem  i barmanem,

můžete  i prohledat  sklep, ale  efekt je  zatím naprosto  nulový. Jděte  tedy

o jednu   obrazovku  doleva,   vejděte  do   bylinkářství,  seberte   lahvičky

s barevnými  roztoky, ochranu  před duchy  a amulet.  Až s  vámi začne  amulet

mluvit,  stačí odpovědět  na otázku,  že se  s Veronikou  chcete sejít.  Je to

zvláštní, ale v obchodě se neplatí,  hovor s prodavačkou je naprosto zbytečný.

Přestože  na  vás  před  obchodem  čeká  kočka,  která  vás dovede k Veronice,

nechejte ji,  ona si na  vás počká. Pokračujte  opět o jednu  obrazovku doleva

a použijte  na  dědka  před  vchodem  lístky.  Na  koncert  se můžete dívat do

nekonečna,  nic zvláštního  se nestane.  Jděte dozadu,  na zemi ležící fanynku

nechejte  hynout  v  křečích,  vejděte  do  šatny,  prohlédněte  rakev opřenou

o stěnu, objevíte  zprávu a česnek.  Zprávu přečtěte, česnek  si můžete klidně

namazat na topinku (pokus o vtip,  protože topinku nenajdete a česnek nebudete

potřebovat).  Vyjděte z  baru na  ulici, opět  o jednu  obrazovku doleva,  tam

prohlédněte koberec  na zdi, zjistíte, že  jde vlastně o tajný  vchod, vejděte

dovnitř. Přítomného narkomana můžete klidně  přehlížet jako velké, rodné lány,

protože  všechny rozhovory  jsou naprosto  bez efektu.  Seberte oboje drogy na

podlaze, jedno jsou tišidla, druhé naopak stimulanty. Cestou k autu zajděte na

parkoviště u nočního  klubu, otevřete zadní dveře u  autobusu, vyleze soukromý

detektiv. Nijak se s nim nebavte, jen použijte SEARCH a seberte mu z krku čip.

Vracejte se  nyní směrem doprava, až  dojdete k pivnici, vejděte  dovnitř, tam

najdete  lumpa, který  pistolí ohrožuje  rukojmí. Musíte  se šestkrát  pohnout

různým směrem, pokud  vám funguje zvuk, šestkrát uslyšíte  výstřel. Protože se

ani jednou  netrefí, uteče trucovat do  sklepa. Jděte za ním,  použijte SEARCH

a seberete mu čip na krku.


Až  se vrátíte  na místo,  kde jste  zanechali svůj  automobil, opět  použijte

příkaz SEARCH, kterým  sundáte již třetí čip, tentokrát  z krku pana Simpsona.

Ten vám sdělí,  že pod autem je bomba, stačí  opět nůžky a kybernetický znalec

a jste bez  problému. Jděte před  odjezdem ještě doprava.  Do dalšího domu  se

dostanete stejně  snadno jako jinde.  Na stole najdete  knihu o magii,  kterou

seberte a přečtěte. Nyní je čas vzít na vědomí kočku, kterou vyslala Veronika.

Pokud  se vám  během posledních  akcí ztratila,  musíte se  vrátit do  obchodu

s bylinkami,  kde je  jediná možnost  promluvit s  amuletem. Kočka  vás dovede

k autu,  nyní  již  bez  bomby,  nasedněte,  navolte obrázek hřbitovních mříží

a vyrazte na  další cestu. U  hřbitova jděte nejprve  za kočkou, ukáže  se vám

proluka v  lese, až vejdete  do domu Veroniky,  budete elegantně vyhozeni.  Po

skončení  automatické sekvence  začněte pracovat  na likvidaci  čtvrtého čipu,

který  je právě  na krku  krásné kouzelnice.  Jděte do  kostela, páter  s vámi

nemluví, proč, to netuším. Jděte doprava do kuchyně, pak ještě o místnost dále

do ložnice. Ze zdi seberte kříž, na podlaze prohlédněte koberec a pak otevřete

pod  ním ukrytá  dvířka a  seberte knihu  o vymýtání  duchů. Jděte na hřbitov,

prohlédněte si  náhrobky, ten který  je označen krví  vyfotografujte. Za tímto

náhrobkem je místo, kde použijete lopatu. Leží zde pochovaný vrah, až kliknete

na  správné  místo  a  vyhrabete   kostru,  zbude  vám  v  inventáři  kostička

z oběšence.  Nyní jděte  opět do  kostela, kde  v kuchyni  na umyvadle je krev

knězova, do ní namočte kost. Sejděte na  cestu u hřbitova, jděte do parku, tam

uřízněte  pilou  větev  z  dogwoodového  stromu.  Až  bude  větev v inventáři,

použijte  na ni  pilu, získáte  kruh, který  popíšete krví  na kosti. Vybaveni

tímto  kouzlem se  vydejte k  Veronice. Nyní  již její  čarovná moc  pominula,

projeví  se  to  tím,  že  začne  koktat  a  vám  se podaří prohlédnout ji krk

a odstranit čip.  Nyní jděte opět  na hřbitov, uvidíte  ducha. S ním  taky moc

řečí nenaděláte.  Použijte na něj kříž  a Stellerex zmizí. Nyní  se vám otevře

v zadní části  hřbitova cesta do  mauzolea. Uvnitř musíte  obejít celé podzemí

minimálně jednou kolem  dokola ve směru hodinových ručiček.  Potom se postavte

v první místnosti (tam,  kde nejsou žádné rakve) k čelní  zdi a projděte skrze

stěnu. Naprosto nepochopitelné ! V automatické sekvenci se vám zjeví Stellerex

a dá  vám magnetickou  kartu ke  dveřím. Pak  zmizí a  vy jste  opět venku  na

hřbitove. Nedumejte nad  duchovým nesmyslným počínáním a nastupte  si do auta.

Blížíte se k vítěznému konci. Zase  jeďte do továrny, výtahem nahoru, na dveře

označené  6 použijte  kartu od  ducha. Se  strážným je  zbytečné se vybavovat,

protože  jen pije  kávu. Chvíli   lelkujte, protože  nic jiného  udělat nelze,

hlídač vyjde ven,  vy mu do kávy dáte uspávací  drogu nalezenou v narkomanském

doupěti. Až se  kávy napije, usne jako dřevo. Prohledejte  ho a seberete kartu

s číslem 7.  Nyní už jen vejděte  bez problémů do místnosti  programátorů, kde

zase pro  změnu spí programátorka. K  životu a konverzaci ji  probudíte druhou

drogou z  uličky, stimulantem, či  životobudičem. Promluví s  vámi, není nutné

klást otázky, mluví sama pořád dál.  Jděte doprava do chodby, protože už znáte

vstupní  kombinaci,  vejděte  do  laboratoře  EMP,  ze stolu uprostřed seberte

elektromagnetický  zářič.  Ostatního  si  nevšímejte.  Vyjděte  ven,  dejte se

chodbou doleva, na  dveře kanceláře pana Simpsona, použijte  kartu s číslem 7,

kterou jste  sebrali spícímu hlídači.  V kanceláři strčte  do sošky na  stole,

otevřou se  tajné dveře do knihovny,  projděte do chodby, která  končí dveřmi,

chráněnými  světelnými  čidly.  Použijte  elektromagnet,  dveře  sice  nepůjde

otevřít, ale vyřadili jste z provozu nějaký computerový ochranný systém. Znova

jděte do EMP laboratoře, nabijte magnet položením na stůl, jděte do místnosti,

kde tiše hajá strážce, vlevo otevřete  dveře do tajné chodby. Tudy projděte do

místnosti,  která je,  díky bohu,   místností poslední.  Promluvte si  s Tedem

Simpsonem,  který je  v šoku  na zemi,  potom si  sedněte do  křesla virtuální

reality.  Až se  vám zjeví  monstrum kovového  typu (já  prostě nevím,  jak tu

blbost  nazvat!), nechejte  ho vymluvit,  zvedněte  se  z křesla  a na  hlavní

počítač použijte elektromagnet. A to už je chválu bohu konec, žádné děkovačky,

klanění hvězd, ani líbání hlavních hrdinů nečekejte. Prostě tento disk vyjměte

z drivu  a daleko,  předaleko jej  odmrštěte, protože,  kdyby ho  jednou u vás

někdo, nedej bože, našel,  myslel by si, že to s vámi  není tak úplně v cajku.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.