Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autor návodu : Vladimír Henzl
Na počátku hry si vyberte dvě postavy, se kterými celou adventuru budete
absolvovat. žešení jednotlivých situací se mění hlavně ve způsobu, jak problém
vyřešit, ale jinak je v konci vždy prakticky stejné. Já jsem si vybral dva mě
na pohled milé agenty: Isaaca Richardse, elektronického experta a Jimmyho
Suttlea, zloděje. Takže následující řešení je pro tyto dvě postavy, pokud na
to někdo chce jít jinak, s jinými postavami, je to jeho problém, může jen
doufat, že mu návod přesto trochu pomůže.
Začínáte před automatem na noviny. Protože to u nás ještě nemáme a stejně jste
bez peněz, Jimmy bez problémů schránku odemkne (příkaz z menu CRIME), seberte
a prohlédněte noviny. Dočtete se první informace o zranění šerifa. Pokračujte
doprava k policejní stanici. Vejděte dovnitř, na pulte seberte vteřinové
lepidlo, použijte je na dvířka od hasicího přístroje. Pak strčte do popelníku
na pultě, ten spadne do koše na odpadky a začne hořet. Seržant, který má noční
službu se probere z letargie, pokusí se vyndat hasicí přístroj, ale protože
lepidlo funguje dokonale, vyběhne ze stanice ven. Nyní vejděte do šerifovy
kanceláře, ze zásuvky jeho stolu seberte klíče, na zdi otevřete skříňku
s pojistkami, nejprve jednu vyndejte, pak příkazem (PUSH/PULL) vypněte
elektrický proud. Klíčem ze šerifova šuplíku otevřete dveře do kanceláře za
seržantovým pultem. Na stole seberte kameru, z poliček na zdi zbytky výbušniny
a policejní zprávu. Malá poznámka: jakmile najdete jakýkoliv předmět z oblasti
elektroniky, dejte jej prozkoumat Isaacovi, jako expert vždy objeví více než
zloděj Jimmy. Tady jde hlavně o zbytky výbušniny, pojistku nechejte u Jimmyho,
bude ji potřebovat. Z policejní stanice pokračujte doprava. Než vejdete do
Rickova obchodu, prohlédněte pečlivě cihlovou zeď. Jedna cihla se hýbe,
seberte ji a uložte do svého inventáře. Vejděte do obchodu, nejprve nechejte
zloděje, aby otevřel pokladnu a vyndal peníze, pak dejte zase šanci Isaacovi.
Seberte nůžky na dráty na poličce vlevo dole, pečlivě prohlédněte vystavené
měřící přístroje, z registru za pokladnou vyndejte a přečtěte si záznamy
majitele obchodu. Na stole seberte čtyři kazety do telefonního záznamníku,
podívejte se i pod stůl, je tam pátá kazeta. Všechny kazety si postupně
přehrajte na záznamníku.
Získáte další důležité poznatky. Z obchodu se vydejte doprava k čelní frontě
Alových kanceláří, pak jděte o jednu obrazovku doprava, kontejner na odpadky
nejprve otevřete a pak, když kočka uteče, jej ještě jednou prohledejte.
Prázdnou krabici si opět důkladně prohlédněte a jděte zpátky před vchod.
Použijte zvonek vpravo ode dveří, až vyleze hlídač, použijte bednu
z kontejneru. Vejděte dovnitř. V kanceláři sekretářky seberte memo na stole
a prostudujte je, pak otevřete kopírku a seberte a přečtěte další memo. Jděte
do místnosti ochranky, tam seberte tři videokazety, hned si je přehrajte na
videorekordéru v místnosti. Jděte pak do kanceláře pana Simpsona. Otevřete
skříňku požárního hlásiče na zdi vpravo a vyndejte baterii. Seberte dálkový
ovladač televizoru na stole, v inventáři použijte na ovladač baterii, tím se
stane funkčním. Prohlédněte si obraz na čelní zdi, odkryjte za nim ukrytý
trezor. Na stole zmáčkněte tlačítko, do videorekordéru vložte třetí kazetu,
hlasovou aktivací se trezor otevře. Vyndejte kazetu z trezoru a po vyndání
kazety z rekordéru, vložte čtvrtou kazetu do videa. Použijte opět dálkový
ovladač, během promítání klikněte na nápis na kazetě, přečtěte si poznávací
značku na autech. Vyjděte ven a vracejte se nyní doleva. Od obchodu
s elektronickými potřebami jděte směrem dolů, k parkovišti ojetých vozů, tady
najděte vůz, který má značku, již jste viděli na videokazetě. Zpátky
k obchodu, nyní jen doleva, až dojdete ke kanceláři zásilkové služby.
Tady použijte služeb zloděje, musí mít v inventáři pojistku. Dejte příkaz
SNEAK (vplížit se), vejde do kanceláře, pak dále po schodech do chlapecké
převlékárny. Nejprve ve skříni nad schody vyměníte propálenou pojistku za
novou, rozsvítí se a vy uvidíte celou místnost. Prohledejte skříňku vpravo
u zdi, najděte pár gumových rukavic. Pak seberte koš na odpadky a pod ním na
zemi ležící kousek staniolu. Otevřete a prohledejte skříňku za košem. Najdete
sako, po jeho prohlédnutí klíče od úložní schránky (do převlékárny za poštovní
službou se lze dostat ještě přes převlékárnu cvičitelek aerobiku a pak
prolezením oknem, jde to v případě, máte-li s sebou aspoň jednu ženu). Venku
se dejte zase doprava k parkovišti vozů, u nich doprava, vejděte do kanceláře
pro dočasnou úschovu předmětů. Místní zaměstnanec vás sice prakticky nevnímá,
protože se věnuje svému walkmanu, ale dejte mu nalezené klíče, přinese vám
krabici s věcmi Whiterse. Z krabice nechejte vybrat předměty Isaacovi.
Přečtěte si deník, po prohlídce součástek nalezených v krabici, použijte
příkaz TINKER, Isaac vyrobí velmi rychle použitelnou bombu. Kromě součástek
vhodných k výrobě bomby naleznete rovněž plastikovou kartu k otvírání
speciálních zámků. Touto kartou otevřete vůz na parkovišti, vlezte dovnitř,
ale nikam ještě nejezděte. Vylezte ven, v inventáři se vám objeví deník
Whiterse, odkud se dozvíte nejen důležité informace, ale i několik jmen. Po
této exkurzi v autě jděte stále doleva, až dojdete ke vchodu do špitálu.
Otevřete dveře, dostanete se tak ke zraněnému šerifovi, který vám něco řekne
(pokud vám funguje zvuk), hlavně však dostanete další plastikovou dveřní kartu
s číslem 4. Až scénka skončí, vejděte do nemocnice znova a ze stolku na konci
chodby seberte suchý led.
Nyní si dojděte pro auto, které bude nejen vašim dopravním prostředkem, ale
i informačním centrem. Než někam odjedete, aktivujte databázi Bureau 13
a postupně vepište všechna jména lidí, se kterými jste se setkali, nebo která
se objevila v deníku. Pak aktivujte automatického řidiče, z nabídky obrázku
vyberte ten, který ukazuje jen les. Až dojedete na místo, projdete nejprve
doprava a pečlivě prohlédněte plot a zjistíte, že tudy cesta do továrny
nevede. Jděte zpět ke svému vozu, vejděte do lesa, najděte na zemi větev,
seberte ji. Jděte na silnici, uvidíte auta, která kolem vás jezdí do továrny.
Větev položte na silnici, chvíli čekejte, čas si můžete zkrátit prohlížením
okolních stromů. Až pojede další auto, řidič pochopitelně zastaví a snaží se
odstranit větev ze silnice. V tomto okamžiku nastupte do jeho vozu a bez
problémů tak vjedete do továrny. Tady nejprve otevřete skladiště, uvnitř
seberte pilu ze země, vlevo na zdi otevřete skříňku s vypínači a zapněte
elektrický proud. Pak použijte lešenářský výtah, zaveze vás do budovy. Na
dveře označené číslem 4 použijte kartu, kterou vám dal zraněný šerif, vejděte
do skladu elektronických součástek, které si jen prohlédněte. Nechejte Isaaca
spravit výtah (TINKER), vejděte dovnitř, sjedete k tajné laboratoři. Jako
ochrana před vetřelci je před vchodem natažen tenký drát spojený s výbušninou.
Isaac si ovšem ví rady. Použijte kleště, drát je přestřižen, cesta je volná.
Vejděte do laboratoře, z operačního stolu seberte záznamovou knihu a přečtěte
si ji. Ostatní vybavení laboratoře jenom prohlédněte. Nyní se zase vydejte
autem na další cestu. Před odjezdem použijte databázi a podle knihy
z operačního sálu si vyhledejte adresy lidí, kterým byl implantován čip na
změnu myšlení. Na automatickém voliči cíle si vyberte obrázek chodníku, či
ulice. Až vyjdete z auta, jděte nejprve stále doleva, v každém domě se něco dá
najít.
Pro snadné otevírání dveří přepněte opět na zloděje, který se do každého domu
dostane bez problémů. Takže jeden dům za druhým: v prvním bydlí soukromý
upírobijec. Na zemi v jeho pokoji najdete brašnu s předměty na likvidaci
upírů. Tašku seberte, dobře prohlédněte, jděte do kuchyně, zavřete za sebou
dveře, prohlédněte koš na odpadky, najdete tam lístek na koncert a zprávu.
Obojí seberte. V dalším domě si pusťte zprávu ze záznamníku na stole, vejděte
do garáže, tam postupně otevírejte jedna dvířka za druhými. Najdete
tranzistorové rádio a knihu o výrobě bomb. Pokračujte dále, dojdete na
parkoviště u knihovny, Otevřete kufr parkujícího auta, seberte páčidlo
a baterku, Jděte dále doleva, před knihovnou nechejte zloděje otevřít schránku
na knihy a vyndejte knihu o botanice, kterou si přečtěte. Zloděj odemkne
knihovnu, uvnitř dejte šanci Isaacovi, pomocí počítačových znalostí se dostane
do databáze počítače, zjistí, že kniha o magii je vypůjčena, dole ve sklepě se
o tom můžete přesvědčit při prohlídce regálu. Další zastávkou na vaši dlouhé
pouti je střední škola. Zámek je pro zloděje opět hračkou, uvnitř jděte do
třídy vzadu na chodbě, tam ze stolu seberte a přečtěte učitelčinu poznámku. Až
dojdete k pivnici, můžete dovnitř, můžete si popovídat s hostem i barmanem,
můžete i prohledat sklep, ale efekt je zatím naprosto nulový. Jděte tedy
o jednu obrazovku doleva, vejděte do bylinkářství, seberte lahvičky
s barevnými roztoky, ochranu před duchy a amulet. Až s vámi začne amulet
mluvit, stačí odpovědět na otázku, že se s Veronikou chcete sejít. Je to
zvláštní, ale v obchodě se neplatí, hovor s prodavačkou je naprosto zbytečný.
Přestože na vás před obchodem čeká kočka, která vás dovede k Veronice,
nechejte ji, ona si na vás počká. Pokračujte opět o jednu obrazovku doleva
a použijte na dědka před vchodem lístky. Na koncert se můžete dívat do
nekonečna, nic zvláštního se nestane. Jděte dozadu, na zemi ležící fanynku
nechejte hynout v křečích, vejděte do šatny, prohlédněte rakev opřenou
o stěnu, objevíte zprávu a česnek. Zprávu přečtěte, česnek si můžete klidně
namazat na topinku (pokus o vtip, protože topinku nenajdete a česnek nebudete
potřebovat). Vyjděte z baru na ulici, opět o jednu obrazovku doleva, tam
prohlédněte koberec na zdi, zjistíte, že jde vlastně o tajný vchod, vejděte
dovnitř. Přítomného narkomana můžete klidně přehlížet jako velké, rodné lány,
protože všechny rozhovory jsou naprosto bez efektu. Seberte oboje drogy na
podlaze, jedno jsou tišidla, druhé naopak stimulanty. Cestou k autu zajděte na
parkoviště u nočního klubu, otevřete zadní dveře u autobusu, vyleze soukromý
detektiv. Nijak se s nim nebavte, jen použijte SEARCH a seberte mu z krku čip.
Vracejte se nyní směrem doprava, až dojdete k pivnici, vejděte dovnitř, tam
najdete lumpa, který pistolí ohrožuje rukojmí. Musíte se šestkrát pohnout
různým směrem, pokud vám funguje zvuk, šestkrát uslyšíte výstřel. Protože se
ani jednou netrefí, uteče trucovat do sklepa. Jděte za ním, použijte SEARCH
a seberete mu čip na krku.
Až se vrátíte na místo, kde jste zanechali svůj automobil, opět použijte
příkaz SEARCH, kterým sundáte již třetí čip, tentokrát z krku pana Simpsona.
Ten vám sdělí, že pod autem je bomba, stačí opět nůžky a kybernetický znalec
a jste bez problému. Jděte před odjezdem ještě doprava. Do dalšího domu se
dostanete stejně snadno jako jinde. Na stole najdete knihu o magii, kterou
seberte a přečtěte. Nyní je čas vzít na vědomí kočku, kterou vyslala Veronika.
Pokud se vám během posledních akcí ztratila, musíte se vrátit do obchodu
s bylinkami, kde je jediná možnost promluvit s amuletem. Kočka vás dovede
k autu, nyní již bez bomby, nasedněte, navolte obrázek hřbitovních mříží
a vyrazte na další cestu. U hřbitova jděte nejprve za kočkou, ukáže se vám
proluka v lese, až vejdete do domu Veroniky, budete elegantně vyhozeni. Po
skončení automatické sekvence začněte pracovat na likvidaci čtvrtého čipu,
který je právě na krku krásné kouzelnice. Jděte do kostela, páter s vámi
nemluví, proč, to netuším. Jděte doprava do kuchyně, pak ještě o místnost dále
do ložnice. Ze zdi seberte kříž, na podlaze prohlédněte koberec a pak otevřete
pod ním ukrytá dvířka a seberte knihu o vymýtání duchů. Jděte na hřbitov,
prohlédněte si náhrobky, ten který je označen krví vyfotografujte. Za tímto
náhrobkem je místo, kde použijete lopatu. Leží zde pochovaný vrah, až kliknete
na správné místo a vyhrabete kostru, zbude vám v inventáři kostička
z oběšence. Nyní jděte opět do kostela, kde v kuchyni na umyvadle je krev
knězova, do ní namočte kost. Sejděte na cestu u hřbitova, jděte do parku, tam
uřízněte pilou větev z dogwoodového stromu. Až bude větev v inventáři,
použijte na ni pilu, získáte kruh, který popíšete krví na kosti. Vybaveni
tímto kouzlem se vydejte k Veronice. Nyní již její čarovná moc pominula,
projeví se to tím, že začne koktat a vám se podaří prohlédnout ji krk
a odstranit čip. Nyní jděte opět na hřbitov, uvidíte ducha. S ním taky moc
řečí nenaděláte. Použijte na něj kříž a Stellerex zmizí. Nyní se vám otevře
v zadní části hřbitova cesta do mauzolea. Uvnitř musíte obejít celé podzemí
minimálně jednou kolem dokola ve směru hodinových ručiček. Potom se postavte
v první místnosti (tam, kde nejsou žádné rakve) k čelní zdi a projděte skrze
stěnu. Naprosto nepochopitelné ! V automatické sekvenci se vám zjeví Stellerex
a dá vám magnetickou kartu ke dveřím. Pak zmizí a vy jste opět venku na
hřbitove. Nedumejte nad duchovým nesmyslným počínáním a nastupte si do auta.
Blížíte se k vítěznému konci. Zase jeďte do továrny, výtahem nahoru, na dveře
označené 6 použijte kartu od ducha. Se strážným je zbytečné se vybavovat,
protože jen pije kávu. Chvíli lelkujte, protože nic jiného udělat nelze,
hlídač vyjde ven, vy mu do kávy dáte uspávací drogu nalezenou v narkomanském
doupěti. Až se kávy napije, usne jako dřevo. Prohledejte ho a seberete kartu
s číslem 7. Nyní už jen vejděte bez problémů do místnosti programátorů, kde
zase pro změnu spí programátorka. K životu a konverzaci ji probudíte druhou
drogou z uličky, stimulantem, či životobudičem. Promluví s vámi, není nutné
klást otázky, mluví sama pořád dál. Jděte doprava do chodby, protože už znáte
vstupní kombinaci, vejděte do laboratoře EMP, ze stolu uprostřed seberte
elektromagnetický zářič. Ostatního si nevšímejte. Vyjděte ven, dejte se
chodbou doleva, na dveře kanceláře pana Simpsona, použijte kartu s číslem 7,
kterou jste sebrali spícímu hlídači. V kanceláři strčte do sošky na stole,
otevřou se tajné dveře do knihovny, projděte do chodby, která končí dveřmi,
chráněnými světelnými čidly. Použijte elektromagnet, dveře sice nepůjde
otevřít, ale vyřadili jste z provozu nějaký computerový ochranný systém. Znova
jděte do EMP laboratoře, nabijte magnet položením na stůl, jděte do místnosti,
kde tiše hajá strážce, vlevo otevřete dveře do tajné chodby. Tudy projděte do
místnosti, která je, díky bohu, místností poslední. Promluvte si s Tedem
Simpsonem, který je v šoku na zemi, potom si sedněte do křesla virtuální
reality. Až se vám zjeví monstrum kovového typu (já prostě nevím, jak tu
blbost nazvat!), nechejte ho vymluvit, zvedněte se z křesla a na hlavní
počítač použijte elektromagnet. A to už je chválu bohu konec, žádné děkovačky,
klanění hvězd, ani líbání hlavních hrdinů nečekejte. Prostě tento disk vyjměte
z drivu a daleko, předaleko jej odmrštěte, protože, kdyby ho jednou u vás
někdo, nedej bože, našel, myslel by si, že to s vámi není tak úplně v cajku.
KONEC.