1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Broken Sword 2 - návod

Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.



1)  Paříž


Prozkoumej skříň a ukopni špalek dřeva, na kterém stojí jeden její roh. Využij

skoby ve zdi  na zpřetrhání provazů. Seber kabelku u  okna a šipku, tou otevři

skříňku  u  dveří.  Pomocí  kalhotek  seber  horkou  sifónovou bombičku uvnitř

skříňky. Bombičku  použij na sifon  a uhas oheň  u dveří. Než  odejdeš, otevři

psací stolek vedle psací skříně, napij  se tequily a seber vyplivnutého červa.

Ze šuplíku vezmi archaickou vázičku, po  bližším prozkoumání v ní najdeš klíč.

Ťukni myší  na dveře a  přesuň se do  haly. Seber a  prozkoumej noviny. Najdeš

výpis  z  účtu  Oubiera.  Přečti  si  lístek,  který  jsi našel v kabelce Nico

a použij telefon. Klíčem otevři dveře vlevo. OUT. Až budeš sedět u stolku před

kavárnou, dvakrát  požádej číšníka o kafe.  Na druhý pokus se  konečně smiluje

a přinese ti turka.  Pak konečně přijde André. Po dlouhém  rozhovoru s ním hoď

řeč s  vysloužilým policajtem u vedlejšího  stolu. Nejprve se zeptej  na Nico,

potom na první  téma zleva. Stařík si začne zakrývat  oči, využij toho a seber

lahvičku  absintu jeho  stolku. Odejdi   do galerie.  Zde si  nejdříve promluv

s místním šéfem, chlapíkem v bílém roláku, a pak se zeptej tlusťocha u vitríny

na jeho  pití. Použij dvakrát  lahvičku absintu na  jeho sklenku v  levé ruce.

Když omdlí, prozkoumej bedny vlevo. Seber štítek (label).


2)  Marseilles


Nakoukni  oknem do  hlídačovy budky  a  trochu  si s  ním popovídej.  Sejdi po

schodech pod budku  (vlevo), seber z vody hák a  pomocí háku seber láhev. Vrať

se nahoru a vylej  láhev na komín. Seber z komína stříšku  a hoď do něj láhev.

Znovu jdi  pod budku, poklopem  vylez dovnitř a  seber psí sušenky  Všetečkové

mohou vzít  i kus uhlí.  Slez poklopem  dolů  a hoď sušenku  na plošinku vlevo

nahoře.  Až si  pro ni  přiběhne pes,  ťukni hákem  do plošiny  a pokochej  se

ukázkovou  čubičkou. Přelez  vrata a  jdi pořád  doleva až  k žebříku. Nahoru.

Otevři  levé okno  a hákem  zablokuj větrák.  Vyslechni rozhovor  a slez dolů.

Zaklepej na dveře a řekni cokoliv. Otravuj  u dveří tak dlouho, pokud se Pablo

nerozhodne vyjít  ven. Potom rychle vylez  nahoru a až bude  Pablo venku, shoď

pomocí kladky  jeden sud do  člunu. Pablo odejde  ke člunu. Až  bude stát před

ním, shoď  další sud. Cesta je  volná. Vejdi dovnitř, prozkoumej  stůl a seber

malý klíček. Cestou  k výtahu se objeví prcek Titipoco.  Ukaž mu klíček a zbav

ho pout  na nohou. Tlačítkem přivolej  výtah a sjeď dolů.  Přisuň pravou bednu

před fotobuňku a  rozsviť pomocí tlačítka u výtahu  (switch). Prozkoumej stopy

po dveřích  u dřevěné stěny.  Objevíš dveře, za  nimi konečně osvobodíš  Nico.

Seber sošku a lepicí pásku. Vrať  se zpátky do hlavní místnosti. Páskou přelep

fotobuňku u  výtahu a odsuň bednu  na původní místo. Přendej  malou krabici na

právě  přisunutou bednu  a odsuň   druhou bednu.  Pomocí vozíku  zdvihni sochu

a provazem ji uvaž k háku. Spusť vozík zase dolů a zkus pohnout sochou. Popros

Nico, aby ti  pomohla a společně sochu roztlačte. Vyjdi  ven a použij pouta na

kabel.


3)  Quaramonte


Zde si dej obzvlášť pozor na všechny rozhovory. Promluv si s Pearl u policejní

stanice a s  jejím manželem Dunem v autě. Znovu  promluv s Pearl. Na policejní

stanici pohovoř s  generálem a zkus se juknout do  mapy. Zeptej se generála na

mapu. Vyjdi ven a promluv si s Nico. U Duanova auta promluv s Oubierem. Teď si

zaskoč popovídat  s úřednicí do  budovy, u které  je připoutána koza.  Promluv

znovu s Duanem a potom s bandou muzikantů vedle policejní stanice. Skoč na kus

řeči s generálem a pak opět promluv s Duanem. Zjistíš, že potřebuje detonátor.

Zaběhni  k úřednici  a zeptej  se jí  na všechno,  na co  můžeš. Venku promluv

s Nico a přesvědč  ji, aby se věnovala generálovi. Zajdi  na stanici a až Nico

odejde  s generálem,  hoď řeč  s Renaldem  Zeptej se  ho hlavně  na věci okolo

aztéckého chrámu.  Vyjdi ven a  řekni Pearl, že  pro ni někoho  máš. Až odejde

Pearl s Renaldem,  prostuduj mapu na stěně. Skoč naposled  za úřednicí a řekni

ji,  co jsi  zjistil. Ze  skříně vezmi   detonátor a  dej ho  Duanovi. Jdi  za

Miguelem do  vězení. Po kratším  rozhovoru se hra  přepne na Nico.  Prozkoumej

mečouna nade dveřmi, obraz vázu, TV a o všem si promluv s generálem. Do pokoje

vtrhne  matka  a  stane  se  spousta  věcí.  Když  se všechno uklidní, promluv

s Miguelem a  požádej ho o  provaz. Až budeš  mít provaz u  sebe, přivaž ho na

mříž v okně. U  okna se objeví Duan. Vezmi druhý konec  provazu a podej mu ho.

UFF..... .


4)  Džungle


Po  dlouhé mezianimaci  seber liánu  z rozbitého  kola. Přejdi  mostík a polož

výpis z účtu  na listy. Použij sochu a  funkční vodní kolo. Až se  objeví otec

Hubert, promluv s ním a vezmi jeho límeček. Polož límeček do primitivního lisu

vlevo,  spoj oba  kameny liánou  a  použij  na lis  velký dřevěný  kříž. Seber

prodloužený límeček, dej  ho Hubertovi a znovu si s  ním promluv. Před vesnicí

dej stráži pro šamana psí sušenky. Až  se vrátí s prázdnou krabicí, vlož do ní

coyote  stone a  dej krabici  znovu stráži  do ruky.  Když šaman  uvidí coyote

stone, budeš  vpuštěn dovnitř. Po  delší rozpravě se  šamanem dostaneš hledaný

kořen Mako. Vlož kořen do lisu a pod lis polož čepku komínu. Znovu použij kříž

na  lis a  seber vršek  od komínu  s uzdravující  tekutinou. Vylez  po žebříku

a uzdrav Nico. Teď se naši hrdinové rozdělí.


5)  George Karibik - 1


Promluv s geodetem Bronsonem a podívej se  skrz teodolit. Promluv si s Riem na

molu. Znovu promluv s Bronsonem. Běž k  baráku nahoru. Použij žebřík a zkus na

něj vylézt.  Ťukni myší na kočku.  Promluv si s babkami  u stolku. Na případné

otázky  "ano-ne" odpovídej  vždy ano.  Po dlouhém  povídání babky odejdou. Běž

znovu na molo pokecat s Riem. Zeptej se ho  na rybu a dej mu červa. Ptej se ho

tak dlouho, dokud nevyloví staré kolo, z toho vezmi prázdnou duši. Mezitím Rio

vyloví rybu, tu si taky vezmi. Běž k baráku, vylez na žebřík a pověs na stožár

prázdnou  duši. Ze  země pak  připevni k  druhému konci  duše rybu. To přiláká

kočku, takže můžeš rychle sebrat červený míček, se kterým si hrála. Seber duši

a připevni  ji na  strom vedle  stolku. Vznikne  hodně primitivní  prak -  tím

pomocí míčku sestřel  z druhého stožáru marker. Až přijde  Bronson a vyleze po

žebříku  na  stožár,  sundej  žebřík.  Jdi  na  pláž  a  seber  plány společně

s teodolitem (to jsou panečku kapsy). Běž zpátky k baráku a ukaž babkám plány.


6)  Nico Londýn - 1


V muzeu se nejprve podívej do vitríny vpravo,  kde je jaguar stone, a potom si

promluv s hlídačem. Během vašeho rozhovoru  se objeví Oubier. Prohoď s ním pár

vět a vrať se k rozhovoru s hlídačem. Ten zjistí, že někdo ukradl jaguar stone

a nechce  tě  pustit  ven.  Seber  malý  klíček,  který  zůstal  vězet v zámku

u vitríny  s ukradeným  kamenem, a  otevři jím  vitrínu s  obětní dýkou. Seber

dýku. Klíček ukaž hlídači . Až bude u telefonu, poodhrň záclonu a dýkou otevři

dveře.


7)  George Karibik - 2


V pokoji otevři  truhlu a promluv  si s  Emily.  Vezmi brko ze  stolu. Na stůl

přenes  mapu z  tabule a  taky lucernu,  tu dej  do kalamáře. Prozkoumej obraz

piráta Katche. Zeptej  se Emily na kříž na  jejím krku. Vyjdi ven a  dej kočce

brko.  Seber, co  z něj  zbylo (feather  shreds) a  jdi na  molo promluvit  si

s Riem. Nakonec  mu dej zbytek brka  jako třpytku a dostaneš  mušli. Mušli dej

Emily v  baráku a dostaneš kříž.  Kříž zabodni do dírky  po brku. Po rozhovoru

s Emily si zajdi  popovídat s Riem. Až tě zaveze  na Zombie island, prozkoumej

skálu a malý útes. Prozkoumej loď a zeptej se Ria na rybářskou síť. Když ti ji

dá, použij ji na skálu.


8)  Nico Londýn -2


Použij sponku  na coin slot  u automatu.  Seber  vypadlou minci a  znovu ji do

automatu hoď. Seber čokoládu a minci, která opět vypadne. Použij minci na váhu

vpravo od  schodů. Seber kartičku.  Dýkou poškádli skříňku  vedle váhy. Použij

kartičku na škvíru u dvířek od skříňky (crack). Zmáčkni červené tlačítko.


9)  George Karibik - 3


Jdi do  džungle nalevo -  ocitneš se v  bažinách. Seber rákos  (reeds). Odejdi

první cestou vpravo (počítáno shora). Použij  rákos na díru pod stromem a vrať

se zpátky k  útesu. Jdi doprava. Až budeš u  prasete, nabij otrávenou šipku do

rákosu a  plivni. Prase odskáče a  ty můžeš pokračovat. U  kamenné jehly (rock

nedle)  strhni liánu,  zamotej do  ní síť,  pak marker  a výsledek přehoď přes

skalku. Vrať  se do močálu  a od  místa,  kde jsi prve  sebral rákos, pokračuj

přesně takto.(počítáno  opět shora): 1. pravá,  1.levá, 1. levá, 1.  pravá, 2.

pravá, 1. pravá. Ocitneš se na skále, tam umísti teodolit do tří jamek. Koukni

skrze něj  a posouvej obraz doprava,  dokud dole neuvidíš blyštící  se marker.

Teď klikni na  skálu, která je přesně nad ním.  Je to prostřední skalnatý hrb.

Pak se ti uvolní cesta doprava dolů.


10)  Nico Londýn - 3


Přeběhni  za druhou  bednu a  ve  vhodné  chvíli vylez  po žebříku  na střechu

hausbótu. Až  přejde stráž, rychle  otevři dvířka vedle  žebříku, vylez nahoru

a až  stráž vleze  dovnitř, rychle   seskoč, zavři  a dveře  zajisti koštětem.

Koukni  se do  okýnka. Až  budeš  uvnitř,  zkus promluvit  na mrtvého  Oubiera

a seber mu z ruky kámen. Na škrtiče Karzaka rychle použij dýku a zdrhej.


11)  George Karibik - 4


Po malém  hereckém překvápku jdi  doleva a ze  stolu seber bun,  sirup a koláč

(cake). Promluv si úplně se všemi - a až bude herec Haiku vystřídán kaskadérem

Bertem, dej Bertovi koláč, který před tím  musíš namočit do sirupu. Hoď bun do

keře, rychle  vezmi ze stolu  další a hoď  ho na stejné  místo. Z keře  vyletí

hejno  včel  a   všechno  se  přesune  na  pláž.   Na  pláži  nejdřív  promluv

s kameramanem,  pak s  rejžou, jukni  na ruční  kameru v  písku, znovu hoď řeč

s kameramanem a na  závěr s režisérem. Teď by už  všechno mělo jít automaticky

a poslední kámen je tvůj.


12)  Nico - 4


Ve  zpustošené vesnici  promluv s  Titipocem. Zkus  vzít horký  kámen z popela

a převrhnout  na  něj  sud  s  vodou.  Popros  Titipoca,  aby  ti  sud  pomohl

převrhnout. Seber kámen a odejdi doleva.  U hrobky seber z generátoru cylinder

a dýkou  nařízni  benzinovou  hadičku.  Naber  do  cylinderu  z hadičky benzin

a nalej ho do stroje u výtahu (fuel cup). Prozkoumej kovovou konstrukci, vezmi

provaz a  popros Titipoca, aby  s ním vylezl  nahoru. Připevni dole  provaz na

stroj  a  zmáčkni  červený  čudlík.   Přehoď  páku  dvakrát  a  znovu  promluv

s Titipocem.  Stoupni si  do výtahu  a křikni  na Titipoca.  Nahoře seber  pás

s náboji a vrať  se dolů. Seber louč a  nech si ji od Titipoca  zapálit. Loučí

zapal benzinovou  kaluž a hoď do  ní pás s náboji.  Nahoře promluv na generála

a rozvaž George.


13)  Final Teamwork


Zatáhni na obě páky a popros George, aby ti pomohl. Všichni se pak propadnete,

potom  vyřeš  s  Nico  jednoduchý  puzzle.  Vlevo  jsou  dvě  kola s kresbami,

uprostřed jsou kresby složené ze dvou obrazců z kol a vpravo 4 desky s obrazci

složenými  ze  dvou  obrazců  uprostřed.  Musíš  postupně  pomocí  kol skládat

jednotlivé  obrazce tak,  abys mohl  stisknout dvě  prostřední desky,  jejichž

složením vznikne  jeden obrazec na  desce vpravo. Tu  potom zmáčkni. Až  budou

stisknuty  všechny čtyři  desky, otevře  se  tajný  vchod. S  Georgem si  nech

nejprve zapálit louč od Titipoca a přehoď páku vlevo. Po propadnutí seber louč

a zapal další  na stěně. Přehazuj páky  tak, aby zůstaly otevřené  pouze dveře

nejblíže  k louči,  to znamená,  že  dvoje  zadní dveře  musí být  zavřeny. Po

otevření tajného vchodu  seber louč a sejdi dolů  - a ENTER LAST GATE.  Teď už

můžeš nechat všechno na počítači. žíkal někdo něco o Broken Swordu III ?


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.