Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.
1) Paříž
Prozkoumej skříň a ukopni špalek dřeva, na kterém stojí jeden její roh. Využij
skoby ve zdi na zpřetrhání provazů. Seber kabelku u okna a šipku, tou otevři
skříňku u dveří. Pomocí kalhotek seber horkou sifónovou bombičku uvnitř
skříňky. Bombičku použij na sifon a uhas oheň u dveří. Než odejdeš, otevři
psací stolek vedle psací skříně, napij se tequily a seber vyplivnutého červa.
Ze šuplíku vezmi archaickou vázičku, po bližším prozkoumání v ní najdeš klíč.
Ťukni myší na dveře a přesuň se do haly. Seber a prozkoumej noviny. Najdeš
výpis z účtu Oubiera. Přečti si lístek, který jsi našel v kabelce Nico
a použij telefon. Klíčem otevři dveře vlevo. OUT. Až budeš sedět u stolku před
kavárnou, dvakrát požádej číšníka o kafe. Na druhý pokus se konečně smiluje
a přinese ti turka. Pak konečně přijde André. Po dlouhém rozhovoru s ním hoď
řeč s vysloužilým policajtem u vedlejšího stolu. Nejprve se zeptej na Nico,
potom na první téma zleva. Stařík si začne zakrývat oči, využij toho a seber
lahvičku absintu jeho stolku. Odejdi do galerie. Zde si nejdříve promluv
s místním šéfem, chlapíkem v bílém roláku, a pak se zeptej tlusťocha u vitríny
na jeho pití. Použij dvakrát lahvičku absintu na jeho sklenku v levé ruce.
Když omdlí, prozkoumej bedny vlevo. Seber štítek (label).
2) Marseilles
Nakoukni oknem do hlídačovy budky a trochu si s ním popovídej. Sejdi po
schodech pod budku (vlevo), seber z vody hák a pomocí háku seber láhev. Vrať
se nahoru a vylej láhev na komín. Seber z komína stříšku a hoď do něj láhev.
Znovu jdi pod budku, poklopem vylez dovnitř a seber psí sušenky Všetečkové
mohou vzít i kus uhlí. Slez poklopem dolů a hoď sušenku na plošinku vlevo
nahoře. Až si pro ni přiběhne pes, ťukni hákem do plošiny a pokochej se
ukázkovou čubičkou. Přelez vrata a jdi pořád doleva až k žebříku. Nahoru.
Otevři levé okno a hákem zablokuj větrák. Vyslechni rozhovor a slez dolů.
Zaklepej na dveře a řekni cokoliv. Otravuj u dveří tak dlouho, pokud se Pablo
nerozhodne vyjít ven. Potom rychle vylez nahoru a až bude Pablo venku, shoď
pomocí kladky jeden sud do člunu. Pablo odejde ke člunu. Až bude stát před
ním, shoď další sud. Cesta je volná. Vejdi dovnitř, prozkoumej stůl a seber
malý klíček. Cestou k výtahu se objeví prcek Titipoco. Ukaž mu klíček a zbav
ho pout na nohou. Tlačítkem přivolej výtah a sjeď dolů. Přisuň pravou bednu
před fotobuňku a rozsviť pomocí tlačítka u výtahu (switch). Prozkoumej stopy
po dveřích u dřevěné stěny. Objevíš dveře, za nimi konečně osvobodíš Nico.
Seber sošku a lepicí pásku. Vrať se zpátky do hlavní místnosti. Páskou přelep
fotobuňku u výtahu a odsuň bednu na původní místo. Přendej malou krabici na
právě přisunutou bednu a odsuň druhou bednu. Pomocí vozíku zdvihni sochu
a provazem ji uvaž k háku. Spusť vozík zase dolů a zkus pohnout sochou. Popros
Nico, aby ti pomohla a společně sochu roztlačte. Vyjdi ven a použij pouta na
kabel.
3) Quaramonte
Zde si dej obzvlášť pozor na všechny rozhovory. Promluv si s Pearl u policejní
stanice a s jejím manželem Dunem v autě. Znovu promluv s Pearl. Na policejní
stanici pohovoř s generálem a zkus se juknout do mapy. Zeptej se generála na
mapu. Vyjdi ven a promluv si s Nico. U Duanova auta promluv s Oubierem. Teď si
zaskoč popovídat s úřednicí do budovy, u které je připoutána koza. Promluv
znovu s Duanem a potom s bandou muzikantů vedle policejní stanice. Skoč na kus
řeči s generálem a pak opět promluv s Duanem. Zjistíš, že potřebuje detonátor.
Zaběhni k úřednici a zeptej se jí na všechno, na co můžeš. Venku promluv
s Nico a přesvědč ji, aby se věnovala generálovi. Zajdi na stanici a až Nico
odejde s generálem, hoď řeč s Renaldem Zeptej se ho hlavně na věci okolo
aztéckého chrámu. Vyjdi ven a řekni Pearl, že pro ni někoho máš. Až odejde
Pearl s Renaldem, prostuduj mapu na stěně. Skoč naposled za úřednicí a řekni
ji, co jsi zjistil. Ze skříně vezmi detonátor a dej ho Duanovi. Jdi za
Miguelem do vězení. Po kratším rozhovoru se hra přepne na Nico. Prozkoumej
mečouna nade dveřmi, obraz vázu, TV a o všem si promluv s generálem. Do pokoje
vtrhne matka a stane se spousta věcí. Když se všechno uklidní, promluv
s Miguelem a požádej ho o provaz. Až budeš mít provaz u sebe, přivaž ho na
mříž v okně. U okna se objeví Duan. Vezmi druhý konec provazu a podej mu ho.
UFF..... .
4) Džungle
Po dlouhé mezianimaci seber liánu z rozbitého kola. Přejdi mostík a polož
výpis z účtu na listy. Použij sochu a funkční vodní kolo. Až se objeví otec
Hubert, promluv s ním a vezmi jeho límeček. Polož límeček do primitivního lisu
vlevo, spoj oba kameny liánou a použij na lis velký dřevěný kříž. Seber
prodloužený límeček, dej ho Hubertovi a znovu si s ním promluv. Před vesnicí
dej stráži pro šamana psí sušenky. Až se vrátí s prázdnou krabicí, vlož do ní
coyote stone a dej krabici znovu stráži do ruky. Když šaman uvidí coyote
stone, budeš vpuštěn dovnitř. Po delší rozpravě se šamanem dostaneš hledaný
kořen Mako. Vlož kořen do lisu a pod lis polož čepku komínu. Znovu použij kříž
na lis a seber vršek od komínu s uzdravující tekutinou. Vylez po žebříku
a uzdrav Nico. Teď se naši hrdinové rozdělí.
5) George Karibik - 1
Promluv s geodetem Bronsonem a podívej se skrz teodolit. Promluv si s Riem na
molu. Znovu promluv s Bronsonem. Běž k baráku nahoru. Použij žebřík a zkus na
něj vylézt. Ťukni myší na kočku. Promluv si s babkami u stolku. Na případné
otázky "ano-ne" odpovídej vždy ano. Po dlouhém povídání babky odejdou. Běž
znovu na molo pokecat s Riem. Zeptej se ho na rybu a dej mu červa. Ptej se ho
tak dlouho, dokud nevyloví staré kolo, z toho vezmi prázdnou duši. Mezitím Rio
vyloví rybu, tu si taky vezmi. Běž k baráku, vylez na žebřík a pověs na stožár
prázdnou duši. Ze země pak připevni k druhému konci duše rybu. To přiláká
kočku, takže můžeš rychle sebrat červený míček, se kterým si hrála. Seber duši
a připevni ji na strom vedle stolku. Vznikne hodně primitivní prak - tím
pomocí míčku sestřel z druhého stožáru marker. Až přijde Bronson a vyleze po
žebříku na stožár, sundej žebřík. Jdi na pláž a seber plány společně
s teodolitem (to jsou panečku kapsy). Běž zpátky k baráku a ukaž babkám plány.
6) Nico Londýn - 1
V muzeu se nejprve podívej do vitríny vpravo, kde je jaguar stone, a potom si
promluv s hlídačem. Během vašeho rozhovoru se objeví Oubier. Prohoď s ním pár
vět a vrať se k rozhovoru s hlídačem. Ten zjistí, že někdo ukradl jaguar stone
a nechce tě pustit ven. Seber malý klíček, který zůstal vězet v zámku
u vitríny s ukradeným kamenem, a otevři jím vitrínu s obětní dýkou. Seber
dýku. Klíček ukaž hlídači . Až bude u telefonu, poodhrň záclonu a dýkou otevři
dveře.
7) George Karibik - 2
V pokoji otevři truhlu a promluv si s Emily. Vezmi brko ze stolu. Na stůl
přenes mapu z tabule a taky lucernu, tu dej do kalamáře. Prozkoumej obraz
piráta Katche. Zeptej se Emily na kříž na jejím krku. Vyjdi ven a dej kočce
brko. Seber, co z něj zbylo (feather shreds) a jdi na molo promluvit si
s Riem. Nakonec mu dej zbytek brka jako třpytku a dostaneš mušli. Mušli dej
Emily v baráku a dostaneš kříž. Kříž zabodni do dírky po brku. Po rozhovoru
s Emily si zajdi popovídat s Riem. Až tě zaveze na Zombie island, prozkoumej
skálu a malý útes. Prozkoumej loď a zeptej se Ria na rybářskou síť. Když ti ji
dá, použij ji na skálu.
8) Nico Londýn -2
Použij sponku na coin slot u automatu. Seber vypadlou minci a znovu ji do
automatu hoď. Seber čokoládu a minci, která opět vypadne. Použij minci na váhu
vpravo od schodů. Seber kartičku. Dýkou poškádli skříňku vedle váhy. Použij
kartičku na škvíru u dvířek od skříňky (crack). Zmáčkni červené tlačítko.
9) George Karibik - 3
Jdi do džungle nalevo - ocitneš se v bažinách. Seber rákos (reeds). Odejdi
první cestou vpravo (počítáno shora). Použij rákos na díru pod stromem a vrať
se zpátky k útesu. Jdi doprava. Až budeš u prasete, nabij otrávenou šipku do
rákosu a plivni. Prase odskáče a ty můžeš pokračovat. U kamenné jehly (rock
nedle) strhni liánu, zamotej do ní síť, pak marker a výsledek přehoď přes
skalku. Vrať se do močálu a od místa, kde jsi prve sebral rákos, pokračuj
přesně takto.(počítáno opět shora): 1. pravá, 1.levá, 1. levá, 1. pravá, 2.
pravá, 1. pravá. Ocitneš se na skále, tam umísti teodolit do tří jamek. Koukni
skrze něj a posouvej obraz doprava, dokud dole neuvidíš blyštící se marker.
Teď klikni na skálu, která je přesně nad ním. Je to prostřední skalnatý hrb.
Pak se ti uvolní cesta doprava dolů.
10) Nico Londýn - 3
Přeběhni za druhou bednu a ve vhodné chvíli vylez po žebříku na střechu
hausbótu. Až přejde stráž, rychle otevři dvířka vedle žebříku, vylez nahoru
a až stráž vleze dovnitř, rychle seskoč, zavři a dveře zajisti koštětem.
Koukni se do okýnka. Až budeš uvnitř, zkus promluvit na mrtvého Oubiera
a seber mu z ruky kámen. Na škrtiče Karzaka rychle použij dýku a zdrhej.
11) George Karibik - 4
Po malém hereckém překvápku jdi doleva a ze stolu seber bun, sirup a koláč
(cake). Promluv si úplně se všemi - a až bude herec Haiku vystřídán kaskadérem
Bertem, dej Bertovi koláč, který před tím musíš namočit do sirupu. Hoď bun do
keře, rychle vezmi ze stolu další a hoď ho na stejné místo. Z keře vyletí
hejno včel a všechno se přesune na pláž. Na pláži nejdřív promluv
s kameramanem, pak s rejžou, jukni na ruční kameru v písku, znovu hoď řeč
s kameramanem a na závěr s režisérem. Teď by už všechno mělo jít automaticky
a poslední kámen je tvůj.
12) Nico - 4
Ve zpustošené vesnici promluv s Titipocem. Zkus vzít horký kámen z popela
a převrhnout na něj sud s vodou. Popros Titipoca, aby ti sud pomohl
převrhnout. Seber kámen a odejdi doleva. U hrobky seber z generátoru cylinder
a dýkou nařízni benzinovou hadičku. Naber do cylinderu z hadičky benzin
a nalej ho do stroje u výtahu (fuel cup). Prozkoumej kovovou konstrukci, vezmi
provaz a popros Titipoca, aby s ním vylezl nahoru. Připevni dole provaz na
stroj a zmáčkni červený čudlík. Přehoď páku dvakrát a znovu promluv
s Titipocem. Stoupni si do výtahu a křikni na Titipoca. Nahoře seber pás
s náboji a vrať se dolů. Seber louč a nech si ji od Titipoca zapálit. Loučí
zapal benzinovou kaluž a hoď do ní pás s náboji. Nahoře promluv na generála
a rozvaž George.
13) Final Teamwork
Zatáhni na obě páky a popros George, aby ti pomohl. Všichni se pak propadnete,
potom vyřeš s Nico jednoduchý puzzle. Vlevo jsou dvě kola s kresbami,
uprostřed jsou kresby složené ze dvou obrazců z kol a vpravo 4 desky s obrazci
složenými ze dvou obrazců uprostřed. Musíš postupně pomocí kol skládat
jednotlivé obrazce tak, abys mohl stisknout dvě prostřední desky, jejichž
složením vznikne jeden obrazec na desce vpravo. Tu potom zmáčkni. Až budou
stisknuty všechny čtyři desky, otevře se tajný vchod. S Georgem si nech
nejprve zapálit louč od Titipoca a přehoď páku vlevo. Po propadnutí seber louč
a zapal další na stěně. Přehazuj páky tak, aby zůstaly otevřené pouze dveře
nejblíže k louči, to znamená, že dvoje zadní dveře musí být zavřeny. Po
otevření tajného vchodu seber louč a sejdi dolů - a ENTER LAST GATE. Teď už
můžeš nechat všechno na počítači. žíkal někdo něco o Broken Swordu III ?
KONEC.