1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Brány Skeldalu
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Brány Skeldalu - cheat

1) Pokud při smlouvání zadáte samé devítky, dostanete cca. miliardu zlatých.

   Pokud vám tento cheat (spíše bug) nefunguje, bude to tím, že máte

   patchovanou verzi...


2) Do souboru SKELDAL.INI napište řádku:

   DEBUG 6072296

   Ve hře potom můžete zpřístupnit ladící konzoli klávesou [F9].


3) Kopírování předmětů:

   Zapněte ve woknech podporu myši klávesnicí, zmáčkněte hvězdičku (mačkání

   obou tlačítek najednou) a vlezte do obchodu, pak už jen namiřte na věc

   a vezměte si ji 5-kou na numerické klávesnici, budete ji mít v prackách

   a budete stát venku, prostě se zkopíruje. Dá se tak řešit např. nedostatek

   magických rohů - takhle si jich můžete nabrat kolik chcete. Nebo můžete

   kopírovat Avalonské brnění a mít ho tak na všech postavách: prostě ho

   prodáte a párkrát ho "ukradnete", nakonec ho koupíte zpět a hele, postavy

   jsou vybaveny!

   Pokud chcete předměty přetahovat, aniž byste vypadli z inventáře, použijte

   normální tlačítka myši.

   Pozn.: na tento cheat je potřeba mít nainstalované usnadnění Windows.

(trik č.3 nám zaslal Jan Židek)


4) Trik do hry


   Pokud nějaka postava nebude moci vzít třeba zbraň Temny úsvit, stačí na       danou postavu zakouzlit zrychleni a nebo ji dát vypít Lektvar sily (podle     toho, co petřebujete) a pokud budete moci vzít danou věc, tak jí budete       moci používat do té doby než budete měnit prsteny nebo brnění.


5) Seznam kouzel


Kouzlo           úroveň        ubírá/co dělá        


Firebal         ohnivé - 1     3-10 životů, hodí se na skřety - skřetí                                       jeskyně.

Zrychleni       ohnivé - 2     zrychlí postavu až o 3 akce, dobré proti                                      tuhému nepříteli.

Magická střela  ohnivé - 3     10-20 životů, výhodné na skřety, piraňe,                                      dryády.

Ohnivý meč      ohnivé - 4     vykouzlí ohnivý meč (do volné ruky), ubere

                               7 až 23 životů.

Oslepení        ohnivé - 5     oslepí nepřítele až na 3 akce, je v sopce -                                   naučí se z knihy.

Bersekr         ohnivé - 6     udělá z vás šílence (budete vice ubírat

                               zbraněmi+ 1 až 3 akce).

Vzplanutí       ohnivé - 7     12-45 žívotů, vykouzlí plamen, který se                                       rozšíří kousek do okolí.


Voda            vodní - 1      vykouzlí 1-3 láhve vody

Ledový dech     vodní - 2      8-25 životů, získáte u mistra (caredbar)

Obranyschopnost vodní - 3      zvýší obranu jedné z postav

Ledová krev     vodní - 4      18-42 životů, jedno z nejsilnějších kouzel

Vykrvácení      vodní - 5      20-56 životů, jedno silnější kouzlo

Hlubina         vodní - 6      hrdina, kterého vystrčíte na nepřítele (s                                     kouzlem) bude zabit a vlivem kouzla stáhne i                                   nepřítele (nepůsobí na Tiroka).

Vysátí          vodní - 7      budou se vám přidávat zivoty podle toho, kolik

                               budete ubírat.


Chléb           zemní - 1      vykouzlí 1-3 chleby

Léčivý dotyk    zemní - 2      vyléčí vašeho hrdinu (o stupeň který zvolíte)

Oko za oko      zemní - 3      toto kouzlo zaručí,že to co uberou vám,

                               zároveň uberou i sobě.

Chvění          zemní - 4      10-26 životů, vyvolá zemětřesení

Reinkarnace     zemní - 5      oživí mrtvého člena vaši družiny, ubere vám

                               vaše zkušenosti.

Zdroj many      zemní - 6      doplní vám po chvíli manu/po použítí magie se

                               vám vše, co vám dalo kouzlo, ztratí.

Nastav tvář     zemní - 7      nepřítel vám neubírá životy, zřejmě ale ubírá                                 zkušenosti.


Blesk           větrné - 1     3-16 životů, něco mezi firebalem a magickou

                               střelou.

Stav nepřítele  větrné - 2     ukaže stav nepřítele

Smrtící dech    větrné - 3     6-18 životů, slabší verze magické střely

Teleport        větrné - 4     teleportuje vaši postavu na určené místo

Drcení          větrné - 5     18-42 životů, zhruba to samé jako Ledová krev

Držení          větrné - 6     bude držet nepřítele až 3 akce

Váhy osudu      větrné - 7     ubere vaší družině téměř všechnu energigii,                                   životy a kondici a postava, která toto kouzlo

                               zakouzlila naopak zesíli na celý den.


Automapink      mentální - 1   zobrází část mapy

Přípojení       mentální - 2   připojí družinu k tomu, kdo zakouzlil

Mentální útok   mentální - 3   6-19 životů

Neviditelnost   mentální - 4   zneviditelní postavu

Skutečné vidění mentální - 5   neuvidíte iluzorní zeď, vhodné do kola

                               "Soutěska bloudících duší".

Odolnost proti  mentální - 6   budete odolní zčásti proti magickým útokům

magii


Démon           mentální - 7   změní doćasně postavu na silného Démona, který                                má max.3 akce a ubírá 16-26 životů (nemá                                       magii).


(trik č. 4 + seznam kouzel poslal Petr Stodůlka)


6) Tipy :

1. Na začátku při výběru postav a jejich vlastností posuňte na růžici kolečko kousek dolů, nahoru nebo do strany. Při posouvání sledujte pozorně vlastnosti (nahoře nad růžicí). Snažte se získat u všeho co nejvíce bodů aniž byste museli z jiného ubrat. Poté odklepněte a přidejte zbývajících 5 bodů. S trochou štěstí bude postava mít všechny vlastnosti na 20, což je ideální s kombinací cheatu na prachy (při smoluvání samé devítky) - zajdete za učitelem magie a učitelem boje a vylepšíte si vlastnosti na 30.


2. Pokud vám to nejde, nevadí ! U obou učitelů je základní výcvik, který vám vlastnosti (kromě pohyblivosti) vylepší na 20.


3. Pokud nemá prodavač to co chcete, jděte do jiné lokace a vraťte se zpět do města a on bude mít jiné věci (platí na všechny prodavače).


4. Zeptejte se učitelů nejprve na ceny, abyste nebyli překvapeni !


5. Při vybavování svých postav dávejte pozor na účinky vašich zbraní - mnohem lepší je vzít si slabší "Drakobijec" (útok v živlu oheň) než "Démonův poslední den" (útok v živlu mysl), jdete-li do neviditelného města (potvory mají odolnost vůči mysli).


6. Také pozor na prsteny - "Zlodějova hvězda" a "Dračí slza" přidávají ke schopnosti regenerace (skrytá vlastnost - určuje, jak rychle se vaše postava vyspí) ale "Mágovo oko" ne. Proto nedávejte moc těchto prstenů, jen bojovníkům na sílu a obratnost, protože by se mágové nestíhali vyspat.


7. Vyzkoušejte při smlouvání napsat samé dvojky, ale předtím si uložte hru (a potom taky, ale na jiné místo a hned ji načtěte) !


8. Po útoku nemrtvých v temném lese se občas stane, že vaše postava nemůže jít dál i když má dostatek kondice. Sice nevím proč se to děje, ale zbavíte se toho spánkem.


9. Před vstupem do podzemí vybavte vaše lukostřelce a kušištníky extra toulci s šípy.


10. Se šípy se dá legálně vydělávat. Koupíte si toulec s 15 šípy za 11 zlatých, šípy šoupnete do vaší přihrádky na šípy a zase je vyndáte. Vtip je v tom, že šípy vyndáte po jednom a tedy po jednom prodáte. No a za každý šíp dostanete 1 zlatý × 15 šípů = 15 zlatých. Získáte tím 4 zlaté. Ale chce to silnou vůli a spoustu času.


11. Vzácné věci jako části avalonské zbroje nebo helmici neviditelnosti můžete prodat ale kdykoli koupit zpět - zůstanou u kováře napořád.


12. Zkuste si po vyřešení logických úkolů, na které je třeba víc lidí (patra Bílé věže) nechat zabít družinu až na jednoho a hrát s jednou postavou (je to těžké ale hodně zajímavé).


13. I detajly jsou prospěšné nebo zajímavé - stíny potvor můžou potvoru prozradit za neprůhlednými dveřmi, zkuste dát do družiny postavu-ženu a dejte jí plátové brnění nebo rytířskou zbroj - zvýrazní se tím ženské rysy :-).


14. V neviditelném městě v knihovně si projděte všechny poličky - kromě Grimoáru a listu o potvoře Tiroka zde najdete i návod jak správně pohřbít mrtvolu.


15. Moje nejoblíbenější kouzlo bylo nastav tvář (škoda, že se najde tak pozdě), které všechny životy z vám způsobeného zranění neodečte ale přičte. Podle mě je nejsilnější kouzlo Drcení na třetím stupni.


16. Chete-li si poslechnout muziku z Ledových jeskyní nebo Sopky, nepotřebujete lektvary nebo kožich, stačí vám zajít do tohoto místa a přejít do nastavení nebo jiné nabídky.


17. Ještě jste nepřišli na to, jak začít souboj s Tworgem (pabizon na pláních) ? Je to prosté - zmáčkněte [Enter]. Další možnost je zasáhnout ho kouzlem.


18. Místo zdlouhavého klikání myší na pohybovou růžici vedle portrétů postav klikejte přímo do obrazovky - představte si pohybovou růžici na výhledu a klikejte do výhledu. Ale mě se to nejlíp dělalo pomocí num. klávesnice.


19. Necháte-li dlouho zapnutou hru bez vašeho přičinění, může vám hra spadnout nebo se zakousnout.


20. Pokud váš mág začaruje váhy osudu, asi bude kouzlo na 1. stupni a proto mějte připraven roh jednorožce (koupě u alchymisty), neboť mága zcela vyčerpá.

(poslal Olik)

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.