Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) Pokud při smlouvání zadáte samé devítky, dostanete cca. miliardu zlatých.
Pokud vám tento cheat (spíše bug) nefunguje, bude to tím, že máte
patchovanou verzi...
2) Do souboru SKELDAL.INI napište řádku:
DEBUG 6072296
Ve hře potom můžete zpřístupnit ladící konzoli klávesou [F9].
3) Kopírování předmětů:
Zapněte ve woknech podporu myši klávesnicí, zmáčkněte hvězdičku (mačkání
obou tlačítek najednou) a vlezte do obchodu, pak už jen namiřte na věc
a vezměte si ji 5-kou na numerické klávesnici, budete ji mít v prackách
a budete stát venku, prostě se zkopíruje. Dá se tak řešit např. nedostatek
magických rohů - takhle si jich můžete nabrat kolik chcete. Nebo můžete
kopírovat Avalonské brnění a mít ho tak na všech postavách: prostě ho
prodáte a párkrát ho "ukradnete", nakonec ho koupíte zpět a hele, postavy
jsou vybaveny!
Pokud chcete předměty přetahovat, aniž byste vypadli z inventáře, použijte
normální tlačítka myši.
Pozn.: na tento cheat je potřeba mít nainstalované usnadnění Windows.
(trik č.3 nám zaslal Jan Židek)
4) Trik do hry
Pokud nějaka postava nebude moci vzít třeba zbraň Temny úsvit, stačí na danou postavu zakouzlit zrychleni a nebo ji dát vypít Lektvar sily (podle toho, co petřebujete) a pokud budete moci vzít danou věc, tak jí budete moci používat do té doby než budete měnit prsteny nebo brnění.
5) Seznam kouzel
Kouzlo úroveň ubírá/co dělá
Firebal ohnivé - 1 3-10 životů, hodí se na skřety - skřetí jeskyně.
Zrychleni ohnivé - 2 zrychlí postavu až o 3 akce, dobré proti tuhému nepříteli.
Magická střela ohnivé - 3 10-20 životů, výhodné na skřety, piraňe, dryády.
Ohnivý meč ohnivé - 4 vykouzlí ohnivý meč (do volné ruky), ubere
7 až 23 životů.
Oslepení ohnivé - 5 oslepí nepřítele až na 3 akce, je v sopce - naučí se z knihy.
Bersekr ohnivé - 6 udělá z vás šílence (budete vice ubírat
zbraněmi+ 1 až 3 akce).
Vzplanutí ohnivé - 7 12-45 žívotů, vykouzlí plamen, který se rozšíří kousek do okolí.
Voda vodní - 1 vykouzlí 1-3 láhve vody
Ledový dech vodní - 2 8-25 životů, získáte u mistra (caredbar)
Obranyschopnost vodní - 3 zvýší obranu jedné z postav
Ledová krev vodní - 4 18-42 životů, jedno z nejsilnějších kouzel
Vykrvácení vodní - 5 20-56 životů, jedno silnější kouzlo
Hlubina vodní - 6 hrdina, kterého vystrčíte na nepřítele (s kouzlem) bude zabit a vlivem kouzla stáhne i nepřítele (nepůsobí na Tiroka).
Vysátí vodní - 7 budou se vám přidávat zivoty podle toho, kolik
budete ubírat.
Chléb zemní - 1 vykouzlí 1-3 chleby
Léčivý dotyk zemní - 2 vyléčí vašeho hrdinu (o stupeň který zvolíte)
Oko za oko zemní - 3 toto kouzlo zaručí,že to co uberou vám,
zároveň uberou i sobě.
Chvění zemní - 4 10-26 životů, vyvolá zemětřesení
Reinkarnace zemní - 5 oživí mrtvého člena vaši družiny, ubere vám
vaše zkušenosti.
Zdroj many zemní - 6 doplní vám po chvíli manu/po použítí magie se
vám vše, co vám dalo kouzlo, ztratí.
Nastav tvář zemní - 7 nepřítel vám neubírá životy, zřejmě ale ubírá zkušenosti.
Blesk větrné - 1 3-16 životů, něco mezi firebalem a magickou
střelou.
Stav nepřítele větrné - 2 ukaže stav nepřítele
Smrtící dech větrné - 3 6-18 životů, slabší verze magické střely
Teleport větrné - 4 teleportuje vaši postavu na určené místo
Drcení větrné - 5 18-42 životů, zhruba to samé jako Ledová krev
Držení větrné - 6 bude držet nepřítele až 3 akce
Váhy osudu větrné - 7 ubere vaší družině téměř všechnu energigii, životy a kondici a postava, která toto kouzlo
zakouzlila naopak zesíli na celý den.
Automapink mentální - 1 zobrází část mapy
Přípojení mentální - 2 připojí družinu k tomu, kdo zakouzlil
Mentální útok mentální - 3 6-19 životů
Neviditelnost mentální - 4 zneviditelní postavu
Skutečné vidění mentální - 5 neuvidíte iluzorní zeď, vhodné do kola
"Soutěska bloudících duší".
Odolnost proti mentální - 6 budete odolní zčásti proti magickým útokům
magii
Démon mentální - 7 změní doćasně postavu na silného Démona, který má max.3 akce a ubírá 16-26 životů (nemá magii).
(trik č. 4 + seznam kouzel poslal Petr Stodůlka)
6) Tipy :
1. Na začátku při výběru postav a jejich vlastností posuňte na růžici kolečko kousek dolů, nahoru nebo do strany. Při posouvání sledujte pozorně vlastnosti (nahoře nad růžicí). Snažte se získat u všeho co nejvíce bodů aniž byste museli z jiného ubrat. Poté odklepněte a přidejte zbývajících 5 bodů. S trochou štěstí bude postava mít všechny vlastnosti na 20, což je ideální s kombinací cheatu na prachy (při smoluvání samé devítky) - zajdete za učitelem magie a učitelem boje a vylepšíte si vlastnosti na 30.
2. Pokud vám to nejde, nevadí ! U obou učitelů je základní výcvik, který vám vlastnosti (kromě pohyblivosti) vylepší na 20.
3. Pokud nemá prodavač to co chcete, jděte do jiné lokace a vraťte se zpět do města a on bude mít jiné věci (platí na všechny prodavače).
4. Zeptejte se učitelů nejprve na ceny, abyste nebyli překvapeni !
5. Při vybavování svých postav dávejte pozor na účinky vašich zbraní - mnohem lepší je vzít si slabší "Drakobijec" (útok v živlu oheň) než "Démonův poslední den" (útok v živlu mysl), jdete-li do neviditelného města (potvory mají odolnost vůči mysli).
6. Také pozor na prsteny - "Zlodějova hvězda" a "Dračí slza" přidávají ke schopnosti regenerace (skrytá vlastnost - určuje, jak rychle se vaše postava vyspí) ale "Mágovo oko" ne. Proto nedávejte moc těchto prstenů, jen bojovníkům na sílu a obratnost, protože by se mágové nestíhali vyspat.
7. Vyzkoušejte při smlouvání napsat samé dvojky, ale předtím si uložte hru (a potom taky, ale na jiné místo a hned ji načtěte) !
8. Po útoku nemrtvých v temném lese se občas stane, že vaše postava nemůže jít dál i když má dostatek kondice. Sice nevím proč se to děje, ale zbavíte se toho spánkem.
9. Před vstupem do podzemí vybavte vaše lukostřelce a kušištníky extra toulci s šípy.
10. Se šípy se dá legálně vydělávat. Koupíte si toulec s 15 šípy za 11 zlatých, šípy šoupnete do vaší přihrádky na šípy a zase je vyndáte. Vtip je v tom, že šípy vyndáte po jednom a tedy po jednom prodáte. No a za každý šíp dostanete 1 zlatý × 15 šípů = 15 zlatých. Získáte tím 4 zlaté. Ale chce to silnou vůli a spoustu času.
11. Vzácné věci jako části avalonské zbroje nebo helmici neviditelnosti můžete prodat ale kdykoli koupit zpět - zůstanou u kováře napořád.
12. Zkuste si po vyřešení logických úkolů, na které je třeba víc lidí (patra Bílé věže) nechat zabít družinu až na jednoho a hrát s jednou postavou (je to těžké ale hodně zajímavé).
13. I detajly jsou prospěšné nebo zajímavé - stíny potvor můžou potvoru prozradit za neprůhlednými dveřmi, zkuste dát do družiny postavu-ženu a dejte jí plátové brnění nebo rytířskou zbroj - zvýrazní se tím ženské rysy :-).
14. V neviditelném městě v knihovně si projděte všechny poličky - kromě Grimoáru a listu o potvoře Tiroka zde najdete i návod jak správně pohřbít mrtvolu.
15. Moje nejoblíbenější kouzlo bylo nastav tvář (škoda, že se najde tak pozdě), které všechny životy z vám způsobeného zranění neodečte ale přičte. Podle mě je nejsilnější kouzlo Drcení na třetím stupni.
16. Chete-li si poslechnout muziku z Ledových jeskyní nebo Sopky, nepotřebujete lektvary nebo kožich, stačí vám zajít do tohoto místa a přejít do nastavení nebo jiné nabídky.
17. Ještě jste nepřišli na to, jak začít souboj s Tworgem (pabizon na pláních) ? Je to prosté - zmáčkněte [Enter]. Další možnost je zasáhnout ho kouzlem.
18. Místo zdlouhavého klikání myší na pohybovou růžici vedle portrétů postav klikejte přímo do obrazovky - představte si pohybovou růžici na výhledu a klikejte do výhledu. Ale mě se to nejlíp dělalo pomocí num. klávesnice.
19. Necháte-li dlouho zapnutou hru bez vašeho přičinění, může vám hra spadnout nebo se zakousnout.
20. Pokud váš mág začaruje váhy osudu, asi bude kouzlo na 1. stupni a proto mějte připraven roh jednorožce (koupě u alchymisty), neboť mága zcela vyčerpá.
(poslal Olik)