Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) Číty:
SIIPIVEIKKOLIITELEE - přístup k těžkým tratím
LEE - jiná verze přístupu k těžkým tratím
HIIHTOOPE - aktivuje nového závodníka
OPE - jiná aktivace nového závodníka
IMHOTEPMAAILMOJENTUHOAJA - během hry stiskněte [E] pro Debug mód
SEIVAAVIDEOGRABBI - ukáže fotku
EXTERMINAATTORI - ??
2) Návod na aktivaci všech úrovní:
- v textovém editoru si otevřte soubor AVAILABLE_LEVELS.TXT (najdete ho
v adresáři /SAVED_DATA/MAP
- změňte ho na:
"Easy",1,
"Medium",1,
"Hard",1
- uložte soubor
- otevřte další, s názvem DEFAULTS.TXT a změžte ho
z AVAILABLE_TRACKS=3 na AVAILABLE_TRACKS=7
>> Číty se mi zdají stejné jako u hry SUPREME SNOWBOARDING ?!
Poznámka : skutečně jsou stejné, protože jak nám napsal Javier Brat "Jochy" (), jedná se o jednu a tu samou hru, jenže jedna je určena pro americký a druhá pro evropský trh. Redakce.
3) Vlastní rychlost :
V adresáři ...DataBoardsBoard_1 je textový soubor boardcnf, otevřete ho
a v něm je speed_compesation_scale = 1.0 . Přeměňte 1.0 na jakékoli jiné číslo. Pozor - za čislem musí zůstat znak [;].
4) Vlastní normální a nejprudší zatáčky :
V adresáři ...DataBoardsBoard_1 je textový soubor boardcnf, otevřete ho
a v něm je norm_friction_scale = 1.0 (normalní zatáčení) a dir_friction_scale = 1.0
Přeměňte čísla na jakákoli jiná čísla (nemusí být stejná, ale musí zůstat znak [;]).
5) Vlastní čeština :
V adresáři ...Suprememain_menumain_menuEnglish je textový soubor (v demoverzi pouze jediný). Otevřete ho a vše, co je ve složených závorkách
({}) se zobrazuje ve hře a dá se změnit. Pozor - nic jiného neměňte (ani
závorky), jinak můžete zničit celou hru !!!
(tipy 3 až 5 poslal Tomáš Šorm)
6) Tato věc je vyzkoušena jenom v demu, ale měla by fungovat i v plné verzi hry. Chcete tedy někoho napálit, obelhat, obalamutit a "vyšvihnout" se výš v high score? Stačí se jakýmkoliv souborovým manažerem dostat do složky,
kde máte Boarder Zone nainstalován a mrknout se do podsložky /Saved_Data.
Tam najdete nějaké soubory z předchozích tipů ale pro nás je hlavní
editace souborů se zakončením …_high_times.txt nebo …_high_scores.txt
apod. Ty tedy editujte v libovolném textovém editoru a tam máte napsaná
jména, score apod. To stačí „trochu" pozměnit a při dokončení nějakého
kola zjistíte to "pravé" high score (mě to třeba na čas postačilo na
obelhání mladších bratrů - "a jak se ti to podařilo?"). V plné verzi se
tyto soubory možná nachází někde jinde, ale měly by jít editovat stejně
dobře.