Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
A. Povolání
1) Obchodník
Vytvoříte umístěním k cizímu skladišti.
Obchoduje se surovinami - nikdy jsem ho nepoužil J
2) Farmář
Vytvoříte položením na pole.
Další a mnohem méně užitečný způsob, jak získávat jídlo. Vzhledem k obrovským nákladům na postavení pole a nutnosti zavlažovat toto povolání postrádá jakýkoliv smysl. - moc práce a tak málo jídla
3) Rybář
Vytvoříte položením poblíž hejna ryb (bacha neumí plavat).
Velice účinný způsob získávání jídla (ryby lovené tímto způsobem se nevyčerpají). Pokud vytvoříte množství rybářů úměrné k počtu obyvatel vesnice, nemělo by jídlo ve skladu téměř ubývat a vám tak ubude spousta práce.
4) Dřevorubec
Vytvoříte položením vedle jakéhokoliv stromu.
Tyhle doporučuji vytvářet buď velmi málo nebo vůbec ne, protože taková parta dřevorubců dokáže velmi rychle vymýtit téměř všechny stromy v okolí. To vám může v případě, že nemáte k dispozici zázrak dřeva, pořádně zavařit.
5) Rodiče
Vytvoříte položením poblíž příslušníka opačného pohlaví.
Představují jediný způsob jak rozmnožovat populaci. Zatímco muži mohou rozmnožovat nonstop J, ženy jsou omezeny na jedno dítě za devět měsíců. Hlavně na ně nezapomeňte - mravenčí farmy - pokud jste zlí, tak se přebytek lidiček naháže na oltář.
6) Stavitel
Vytvoříte položením k rozestavěné budově nebo ke správně umístěnému lešení.
Staví a opravuje budovy, sám si přináší dřevo a pokud není co stavět, sedí na zadku -> nedělat příliš moc.
7) Řemeslník
Vytvoříte položením k pile.
Je hodně užitečný, pokud se staráte o velké množství vesnic. Sám si nosí dřevo na pilu, kde se z něj stane lešení. Položit lešení však stále musíte vy.
8) Misionář
Vytvoříte položením k budově v cizí vesnici.
Tohle je plýtvání vesničany. Vždy pro vás získají maximálně několik věřících a potom se z nich stanou regulérní obyvatelé cizí vesnice. Na druhou stranu jsou jediným způsobem jak zabrat vylidněnou vesnici (např. po přílišném bombardování - ono bohatě stačí, když použijete po síti extrémní megavýbuch - vesnice fuč i s obyvateli - nedoporučuji).
B. Titáni
1) Opice (na začátku hry a v omlazovacím questu na třetím ostrově)
Relativní síla: 3 / 10
Relativní rychlost: 4.5 / 10
Relativní Inteligence: 9 / 10
Účinnost v boji
Nebýt jeho malé síly, dal by se označit za dokonalého bojovníka. Má vcelku malou prodlevu mezi údery, útočí se slušným odstupem a jeho speciální úder je prostě bleskový.
Použitelnost mimo boje
Ape má úžasnou schopnost se učit - dobré hlavně do začátku.
Souhrn
Vezměte si ho, nacpěte mu do hlavy vše co se dá (kouzla) a pak ho vyměňte za něco jiného.
2) Jak to říct slušně "Telecí s nohama" (na začátku hry)
Relativní síla: 3 / 10
Relativní rychlost: 4 / 10
Relativní inteligence: 6 / 10
Účinnost v boji
Má neuvěřitelně účinný speciální úder, což vám v kombinaci s krytím a malým tréninkem umožní vyhrát každý boj.
Použitelnost mimo boje
Slušná. Od přírody se chová hezky k vesničanům a učí se poměrně rychle.
Souhrn
Příšera na všechno. Hodí se hlavně pro dobráky.
3) Tiger (na začátku hry)
Relativní síla: 7,5 / 10
Relativní rychlost: 8 / 10
Relativní inteligence: 0 / 10 !!!
Účinnost v boji
Musím říct, že dává pěkné rány. Jeho pohyby mají docela krátkou prodlevu, takže by se dalo říct, že je dobrý bojovník.
Použitelnost mimo boje
No je pravda, že je trochu tupější, ale pokud máte trpělivost a pořádně ho všechno naučíte, bude opravdu velice poslušný a užitečný pro vesničany (pozor - vesničani mu velice chutnají, tak ho musíte převychovat).
Souhrn
Dobrý bojovník,ale pomalý žák.
4) Leopard (stáhněte, hackněte nebo použijte Creature Change Utility)
Relativní síla: 7,5 / 10
Relativní rychlost: 8 / 10
Relativní inteligence: 2 / 10
Účinnost v boji
Rychlé údery, nádherné pohyby, tvrdé rány.
Použitelnost mimo boje
Není sice tak tupý jako tygr, ale lepší to taky o moc neni.
Souhrn
Nízkou inteligenci síla a rychlost těžko nahradí, ale stále je tu možnost vycvičit jinou příšeru a pak přejít na leoparda.
5) Vlk (za splnění questu s nemocným bratrem na čtvrtém ostrově)
Relativní síla: 8,5 / 10
Relativní rychlost: 8 / 10
Relativní inteligence: 6 / 10
Účinnost v boji
Vzhledem k jeho síle se dá považovat za jednoho z nejlepších bojovníků.
Použitelnost mimo boje
Jo, učí se rychle a když budete vzorní, nebude vám jíst vesničany, ale má přirozenou touhu do všeho kopat. J
Souhrn
Průměr ze všech průměrů nejprůměrnější.
6) Lev (za splnění questu se slepým vlkem na pátém ostrově)
Relativní síla: 8,5 / 10
Relativní rychlost: 7 / 10
Relativní inteligence: 6,5 / 10
Účinnost v boji
Jeho síla možná mluví za vše - možná nejlepší bojovník.
Použitelnost mimo boje
Učí se docela rychle, takže většina středně náročných hráčů bude spokojena.
Souhrn
Neváhejte a berte, protože lev je asi nejlepší potvora, jakou v téhle hře můžete dostat.
7) Kůň (stáhněte nebo použijte Creature Change Utility)
Relativní síla: 4,5 / 10
Relativní rychlost: 9,5 / 10
Relativní inteligence: 7 / 10
Účinnost v boji
Boj je oblast, kde kůň zůstává trochu pozadu. Chce to opravdu hodně pravidelného tréninku, abyste jeho sílu udrželi na slušné úrovni. Chvaty má též poněkud zpomalené, ale pokud se budete ve správný okamžik krýt, léčit, dá se tvrdit, že ve většině bojů nebudou větší potíže.
Použitelnost mimo boje
V mírových situacích kůň naopak velmi vyniká. Má od počátku dobráckou povahu, takže není příliš nutné nutit ho do pomáhání a léčení vesničanů. Díky skvělé rychlosti, s jakou si bere za své nové zázraky, není potřeba věnovat mnoho času ani výcviku.
Souhrn
Na první pohled velmi dobrá příšera, která "trochu" pokulhává v boji, ale s několika ofenzivními kouzli a správným krytím se dá vše spravit.
8) Želva (za pomoc s rybami na čtvrtém ostrově)
Relativní síla: 4 / 10
Relativní rychlost: 5 / 10
Relativní inteligence: 8 / 10
Účinnost v boji
Přes malou sílu a pomalé uhýbání není pochyb o výborných bojových schopnostech želv. Jde tvrdě a nebojí se přijímat rány J.
Použitelnost mimo boje
Tady je na tom možná stejně dobře jako v oblasti bitek. Kdybyste ji kromě zázraků nic neučili, jistě by si našla zálibu v léčení a pomáhání vesničanům.
Souhrn
Sice pomalá, zato od počátku dobrosrdečná, v učení svižná a poslušná příšera, co navíc úžasně bojuje.
9) Zebra (po splnění úkolu s kruhem hub na druhém ostrově)
Že by tu někdo geneticky upravoval koně (možná, že je to naopak). Vyberte si tu příšeru, která má podle vás hezčí skin.
10) Méďa (za odsmradění lesa na pátém ostrově)
Relativní síla: 7 / 10
Relativní rychlost: 5,5 / 10
Relativní inteligence: 6,5 / 10
Účinnost v boji
Další skvělý bitkař.
Použitelnost mimo boje
Tak tady vyjímečně nemám ani páru (místo tohohle doporučuji lva, který je na stejném ostrově).
Souhrn
Já médi nerad - průměr.
11) Polární méďa (na pátém ostrově od námořníků z prvního ostrova)
Relativní síla: 6,5 / 10
Relativní rychlost: 7 / 10
Relativní inteligence: 4 / 10
Účinnost vboji
Dle mě to samé jako normální méďa
Použitelnost mimo boje
Maličko pomalejší než obyč méďa, ale jinak opět to samé.
Souhrn
Hnědý medvěd vymáchaný v Primalexu J
12) Sheep (najděte všech devět ztracených ovcí na prvním ostrově)
Relativní síla: 3,5 / 10
Relativní rychlost: 6,5 / 10
Relativní inteligence: 7 / 10
Účinnost v boji
Nízkou sílu dokáže rychle dohnat a stává se tak obstojným protivníkem želvy i velkých koček. Nablízko používá velice efektivní úder, který je téměř okamžitý a tudíž i těžko odvratitelný.
Použitelnost mimo boje
Vysoká inteligence zajišťuje schopnost rychle se naučit a následně i dobře využívat kterýkoliv zázrak. Ovce je k lidem od počátku starostlivá, takže nebudete mít mnoho práce s výcvikem k dobru.
Souhrn
Dobrá, ale já bych nemohl mít za příšerku takovýho satana - hraji jen jako dobrák (většinou).
13) Šimpanz ( NEVÍM - měla by vám ho dát omlazovačka, ale od ní dostanete Apea)
Relativní síla: 3.5 / 10
Relativní rychlost: 7 / 10
Relativní inteligence: 10 / 10
Účinnost v boji
Proboha nenuťte ho bohovat, vždyť je to týrání zvířat J.
Použitelnost mimo boje
Chcete-li mít sakra nejvzdělanější příšeru v celém Edenu, vemte si šimpanze. S rychlostí jakou se učí (cokoliv) budete mít trénink za pár minut z krku.
Souhrn
Nejinteligentnější příšera ve hře dokonale poslouží pro trénink. Ovšem kvůli neschopnosti v boji doporučuji vyměnit za něco lepšího - LEV.
14) Orangutan? ( Mandrill) (použijte Creature change nebo update)
Relativní síla: 5 / 10
Relativní rychlost: 6 / 10
Relativní inteligence: 5 / 10
Účinnost v boji
Střední pauza mezi údery, střední účinnost. Rychlý speciální pohyb s malým dosahem.
Použitelnost mimo boje
Zázraky se učí pomalu, ale jinak je trénink v pohodě. Prostě může umět všechno, ale ne tak, jak byste asi chtěli.
Souhrn
Průměr? Jo, průměr.
15) Nosorožec (Creature change nebo update)
Relativní síla: 7 / 10
Relativní rychlost: 6 / 10
Relativní inteligence: 1,5 / 10
Účinnost v boji
Takový pomalejší, ale zato účinnější kůň.
Použitelnost mimo boje
Myslím, že je dost blbý na to, aby poslouchal, ale raději bych ho k ničemu nepouštěl.
Souhrn
Vyzkoušejte, pokud se chcete specializovat na bitky, ale jinak raději ne.
16) Gorila (Creature change nebo update)
Relativní síla: 8 / 10
Relativní rychlost: 6 / 10
Relativní inteligence: 3 / 10
Účinnost v boji
Mohutné tělo, velká síla, skvělý styl - skvělý bojovník.
Použitelnost mimo boje
Opravte mě, ale nezdá se vám poněkud nenažraná? Ono těch ovcí není vždycky tolik a kdo asi přijde na řadu po nich?
Souhrn
Přes veškeré nevýhody v mimobojové sféře mám gorilu rád. Je to na vás.
17) Ork (Creautre change)
Relativní síla: 6 / 10
Relativní rychlost: 5,5 / 10
Relativní inteligence: 4 / 10
Nebyl očividně vytvořen jako ostatní příšery. Ve hře slouží pouze jako občasný oponent v boji, takže - prosím !!! - ani to nezkoušejte.
KONEC.