Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) Editujte soubor sebinfo.txt na této cestě:
C:Program FilesCryoBlack MoonSauvegardesauvegarde1
Na řádku 11 je počet zlata které vlastníte. Hodnotu můžete změnit na jakoukoli
chcete.
2) Úprava postav :
1) otevřete složku saveguardesaveguardeX, kde X znamená na kolikáte pozici máte uloženou hru. Dobře se podívejte, abyste si omylem nenacheatovali tu, kterou nechcete.
2) Tak, teď můžete editovat soubor SEBINFO.txt - a na posledním řádku najdete XP vašeho hrdiny Wismerhilla a 13.řádek vám ukazuje, kolik máte zlata (ale to všichni ví).
3) Editujte soubor regimentX, kde X je číslo daného regimentu (pokud máte víc regimentů) - na začátku nic neměňte, sjeďte dolů a uvidíte
Section__nom =Lučištník
Section__numeroObjetMaitre 13
Section__niveauChateau 3
Section__nbUnites 10
nom - je název skupiny
Object Maitre - je číslo skupiny (podle toho počítač určí, o jaký typ jde) nbUnites - znamená kolik vojáků se v té skupině nachází (tento soubor se nebojte měnit, i při fatálnější chybě si počítač dosadí správná čísla)
Potom tedy máme tady své vojáky :
13 19277 2100 2100 0 0 3 0 0
13 19277 2100 2100 0 0 3 0 0
13 19277 2100 2100 0 0 3 0 0
196 19277 1250 1250 0 0 3 0 0
13 19277 2100 2100 0 0 3 0 0
13 19277 2100 2100 0 0 3 0 0
13 19277 2100 2100 0 0 3 0 0
13 19277 2100 2100 0 0 3 0 0
13 19277 2100 2100 0 0 3 0 0
13 19277 2100 2100 0 0 3 0 0
První číslo vám ukazuje typ vojáka, (196 znamená vlajkonoš, nepokoušejte se ho změnit, počítač vám ho tam stejně vždycky šoupne zpátky).
Druhé číslo znamená XP, změňte na 99999, a počítač si sám upraví na nejvyšší možnou hranici. Čísla za XP, znamenají životy a manu, ty nechte tak jak jsou, pokud jste změnili XP, počítač si to dosadí sám. A vězte že jedna parta naplno vycvičených lučištníků vám vyhraje jakoukoliv bitvu.
4) Editujte soubor UNIQUES - zde máte napsané všechny vesničky a budovy
LOCK - pokud nastvíte na 1, nebudete do něj moci vejít, pokud na 0, potom ano (i když jste třeba předtím nesplnili úkol, který by vám ho odemkl).
VISITE zase určuje, jestli jste danou oblast navštívili a zvítězili v ní. ENTREE zase určuje, zda můžete otevřít bránu nebo ne.
Do všeho můžete dosazovat - pokud se jedná o ANO - NE, dosazujte 0,1. Někdy můžete i 2, ale už si nevzpomínám, kde přesně.
(tip poslal Liborek Vilimek)