1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Big Red Adventure - návod

Autor návodu : Vladimír Henzl + Andrej Anastasov (ANDREW)



DÍL PRVNÍ - VYLOUPENÍ MOSKEVSKÉHO MUZEA


Po  tom,   co  jste  zhlédli   krátké  intro  do   hry,  začíná  dobrodružství

v postkomunistickém Rusku. Ocitli  jste se ve svém hotelovém  pokoji, hotel se

jmenuje Ritz, jako bychom ani nebyli v  Moskvě. Ale na tohle si brzy zvyknete,

podobných překvapení  vás čeká ještě hodně.  Nejprve seberte ovladač televize,

zapněte televizi,  dozvíte se o soutěži,  kterou vlastně pořádá KGB.  V pokoji

seberte  televizní  ovladač,  anténu,  kameru,  laptop,  otevřete  kufr, odkud

vyndáte  pravítko a  malý magnetofon.  Pak vyjděte  z pokoje, recepčnímu dejte

klíč od  pokoje a vyjděte  na ulici. U  stánku s novinami  prohlédněte všechny

časopisy, potom  promluvte s prodavačem. Akci  musíte opakovat tolikrát, kolik

časopisů či novin chcete koupit.  Peněz pochopitelně nemáte dost, ale znalosti

veškeré techniky jsou použitelné i tady.  Vedle stánku je váha, použijte na ni

anténu od  televizoru, vždycky vám vypadnou  další rublodolary. Takto vybaveni

začněte  nakupovat  tiskoviny.  Nejprve  Nová  Pravda,  po nákupu ji přečtěte,

najdete tam kvizový  lístek se třemi otázkami. Pak  kupte Kapitál, po přečtení

získáte poštovní  známku. Jako další  kupte Operní encyklopedii,  z ní získáte

zdarma kazetu,  kterou vložte do  malého magnetofonu. Můžete  ještě koupit dva

časopisy - Plyborise a Consolophobii. Zatím nejsou nutné, ale v průběhu hry se

budou  hodit. Kliknutím  na obálku,   kterou máte  v inventáři,  získáte čtyři

fotografie, které jste pořídili v museu.  Zatím jsou důležité první tři, je na

nich zobrazen  bezpečnostní systém musea  a tajný vchod.  Ještě použijte váhu,

abyste znali  svou hmotnost před  dalšími akcemi. Nyní  jděte doprava na  Rudé

náměstí.  Pokračujte  dozadu  ke  stánku  s  hamburgery.  Kupte  si  Vodkakolu

a gigantický  hamburger zvaný  Velký Medvěd.  Pokud jste  z váhy nakradli dost

peněz,  můžete nakoupit  i ostatní   typy hamburgerů.  Od stánku  jděte kousek

doprava, k  zaparkovanému autu. Objevíte fotoaparát,  který sice není funkční,

ale je  v něm nový film.  Seberte ho a film  z něj vyndejte použitím  na sebe.

U stánku seberte  ještě z pultu ležící  sůl a chléb. Vraťte  se zpátky na Rudé

náměstí. Tam promluvte s Japoncem, pak na něj klikněte svou kamerou. Udělá vám

snímek se sochou. Protože je nešika, první tři fotografie zkazí. Vždy si fotku

prohlédněte, pak  mu znova dejte  kameru. Před čtvrtým  snímkem vložte do  své

kamery film,  který jste získali  z kradeného aparátu.  Konečně se Japončíkovi

podařilo vyrobit  kvalitní fotku, která  ukazuje poměr velikosti  sochy a vás.

Pomocí  pravítka  změříte  ještě  Vodkakolu,  tak  získáte  odpověď  na  první

soutěžní otázku. Přejděte  po náměstí k prvnímu muži ve  frontě a promluvte si

s ním. Za kaviár,  který potřebujete ke kvizovým otázkám  chce roli toaletního

papíru.  Dojděte k  váze, sežerte  hamburger Velký  Medvěd a  znovu se zvažte,

zjistíte tak  váhový rozdíl a  tím i odpověď  na druhou otázku.  Jděte na Rudé

náměstí, ke  stánku s hamburgery  a dále  přes  most do Gorkého  parku. Tam se

dejte doprava, na lavičce v parku najdete kluka, který zuřivě hraje s konzolí.

Po  rozhovoru s  ním mu  nabídněte jako  výměnu za  jeho konzoli  svůj laptop.

Prohlédněte konzoli,  vypadne vám do  ruky cartridge. Nyní  jděte doprava, pak

přes  můstek a  pak směrem  ke kraji  obrazovky. Objeví  se podivný  šmelinář,

kterého  se zeptejte  na toaletní   papír. Chce  za něj  neuvěřitelné množství

peněz, které zatím nemáte. Dostanete od  něj navštívenku. Vyjděte ven z parku,

zpátky ke  stánku s novinami  a ulicí  pak  k nádraží. Nejprve  vejděte do KGB

studia, na stole u sekretářky seberte poznámky. Ona vám sice pěkně vynadá, ale

poznámky  jsou ve  vašem inventáři.  Pak zajděte  na nádraží,  podívejte se na

bankomat  a použijte  na něj  cartridge z  konzoly. Získáte balík rublodolarů.

S nim se vrátíte do parku a od překupníka koupíte toaletní papír. S papírem na

Rudé náměstí  a vyměníte jej s  rudovousým mužem ve frontě  za kaviár. Když se

podíváte na  kaviár, zjistíte počet  R a tím  i odpověď na  poslední otázku do

soutěže. Dojděte do  hotelu, promluvte s recepčním, ten  vám půjčí pero (které

ovšem nevrátíte), na lístek z Pravdy napište správné odpovědi, lístek dejte do

oznámkované obálky, na obálku napište adresu.  Pak zajděte opět ke studiu KGB,

kde  obálku  hodíte  do  schránky.  Až  se  vrátíte  do hotelu, promluvte opět

s recepčním, zeptejte se na poštu. Dostanete obálku, ve které je lístek, který

vás určuje jako  soutěžícího ve velké televizní soutěži.  Jděte do KGB studia,

lístek  ukažte sekretářce,  pak jděte  dovnitř do  studia, kde  se vás už ujme

moderátor.  Položí vám  tři otázky,   na které  můžete odpovědět  správně nebo

špatně.  Není  to  příliš  důležité,  ale  podle  výsledku  budete mít možnost

pokračovat dvěma způsoby:


Varianta první při špatných odpovědích : některá z vašich  odpovědí je špatná.

Dostanete cenu  útěchy, malinkou ruskou  panenku s provázkem.  Až moderátor ze

studia odejde, podívejte se na velkou matrjošku  v koutě, pak na otvor v hlavě

použijte panenku ze  soutěže. Otevře se vám tajný vchod  do muzea. Na cestu si

ještě  vezměte světla,  která stojí  ve studiu.  Lehce projděte tajnou chodbou

a jste v muzeu.


Varianta druhá  při  správných  odpovědích :  v  testu  na  položené  odpovědi

odpovídejte  klikáním na  odpovědi 2,3,3.  Pak si  po reklamách  můžete vybrat

kteroukoliv obálku, aby byla legrace delší, vyberte druhou, správná odpověď je

0. Jako hlavní cenu dostanete horkovzdušný balón.  S ním a se světly, které ve

studiu štípnete, se  vydejte do hotelu, vyzvedněte si klíč  a cestou do pokoje

seberte na schodišti ozdobný střapec. V  pokoji klikněte směrem k záchodu, ale

místo odchodu do  soukromí odletíte balónem. Pohybem myši  dostanete balón nad

museum, přistanete, po provaze, který se  vytvořil ze střapce, se dostanete do

muzea.


Světla  postavte vedle  podstavce s  korunou a  zapněte je  tlačítkem v jejich

dolní části. Tím  jste vyřadili z provozu bezpečnostní  zařízení. Pak jděte do

vedlejší místnosti, na piano použijte svůj kapesní magnetofon, do kterého jste

vložili  kazetu z  Encyklopedie opery.  Ozve se  vysoké céčko, které roztříští

sklo  na dvou  exponátech. Seberte  diamant  i  starý psací  stroj, zpátky  ke

koruně,  na vitrínu  použijte diamant  a cesta  k pokladu  je volná.  Bohužel,

v této chví1i vás přepadne další zloděj  a diamant i korunu vám sebere. Nemáte

tedy  nic,  ale  zato  po  vás  jde  policie.  Dojděte ke stánku s hamburgery,

promluvte si  s oběma muži,  pak zase  zpátky  do hotelu. V  pokoji se nejprve

pokuste  spojit  psací  stroj  s  telefonem.  Abyste  spojení  mohli dotvořit,

potřebujete  další součástku  - impedanční  adaptér. Dejte  anténu na televizi

a pokuste se pomocí dálkového ovladače televizi zapnout. Osvítí vás Duch svatý

a induktor je na světě. Spojte jej s psacím strojem a připojte k telefonu. Pak

použijte ukradenou  zprávu z KGB studia,  získáte kazetu s nahraným  kódem pro

podvodníky. Seberte všechny své věci a  jděte ke stánku, kazetu dejte chlápkům

u stolku,  v  inventáři  se  vám  objeví  pas.  Jděte  na  nádraží,  promluvte

s milicionářem a pak mu ukažte pas. Pak už sbohem, Moskvo, odjíždíte.


DÍL DRUHÝ - PžÍSTAV NA SEVERU


Nyní  hrajete s  druhou postavou  - s  lehce slabomyslným  námořníkem, kterému

ujela jeho  loď, křižník Potěmkin. Jeho  úkolem sice je znovu  se nalodit, ale

shodou  okolností nakonec  také nastoupí  na slavný  Orient Expres,  kde už se

nachází jeho kolega z prvního dílu. Na  molu seberte lano a síť. Použitím sítě

na  moře  vylovíte  starou  botu,  ale  ta  je  na  starou  belu. Promluvte si

s námořníkem,  kterému je  špatně po  opici. Musíte  ho dát  do kopy. Jděte do

hospody, seberte prázdný půllitr ze stolu  a přečtěte si vývěsku vín na sloupu

u baru.  Dejte půllitr  hostinskému, automaticky  vám ho  naplní vodou. Pak se

hostinského  zeptejte na  vína a  z nabídky  vyberte poslední  víno v  pořadí.

Hostinský  odejde do  sklepa a  vy  můžete  sebrat kormidlo  a mečouna  za zdí

(ostatní  předměty nemají  použití). Vyjděte   ven a  dejte se  doprava směrem

k cirkusu. Promluvte  s věštící cikánkou  a odmítněte ji.  Teprve napodruhé si

nechejte věštit, tentokrát  to však bude zadarmo. Vyberte  si třeba budoucnost

a až se cikánka odklidí odpočívat, promluvte  si s jejím papouškem a z poliček

s lektvary vezměte sérum  proti bolení hlavy Anti Headache  Potion. Toto sérum

je však prázdné, a proto si ho  musíte vyrobit. Prozkoumejte jeho obal a podle

receptu z poliček  vezměte Lizard Tails a Extract from  Garlic Heads. Oba tyto

lektvary nalijte do půllitru s vodou a získáte opicohojič. Odneste ho opilcovi

na molo. Až  se zotaví, promluvte s ním  o bedně, na které sedí.  žekne, že ji

vymění za  sud rumu. Jděte do  krámku přesně naproti cirkusu,  vezměte fazole,

ukažte je prodavači, kupte je a sežerte  je. Vyjděte ven a vstupte do cirkusu.

Nechejte se zapsat  do soutěže ve vzpírání. Díky tomu,  že máte v sobě fazole,

protivníka přemůžete a získáte sto rublodolarů. Jděte zpátky do obchodu, kupte

sud  rumu  a  doneste  ho  opilcovi  na  molo.  Až  sleze z bedny, otevřete ji

a seberte.  Nalezená  slunečnicová  semínka  doneste  papouškovi do maringotky

věštkyně.  Papoušek  se  dobrovolně  připojí  k  vašemu  inventáři. Doneste ho

starému  námořníkovi, který  sedí v  popředí hospody.  S námořníkem  pokecejte

a nechejte  si vysvětlit,  kde zrovna  kotví Potěmkin.  Pak si znovu promluvte

s hospodským a  volením vždy poslední  volby z výběru  otázek z něho  dostaňte

informaci o  městě Zerograd, kde  můžete nastoupit na  Orient Expres. V  tomto

momentě se  řešení opět dělí  na dvě větve:  Krátká varianta: na  plakátě před

cirkusem  se objevila  nová vývěska.  Přečtěte  si  ji a  nechejte se  najmout

cirkusákem. Dejte  mu kormidlo coby  kolo od vozu.  Následuje cesta s  povozem

a přepadení. Nakonec se ocitnete na pusté  pláni. Jděte dvakrát doleva a dolů,

do lesa.


Dlouhá  varianta:  U  věštkyně  seberte  kus  provázku,  který je napnutý mezi

poličkami s  lektvary. Před cirkusem  si promluvte s  fakírem a dejte  mu rybu

mečouna. Předvede  vám za to svoje  triky s polykáním mečů.  Protože kýchnete,

fakír  se lekne  a upadne  do transu.  Pak klidně  seberte jeden  z jeho  mečů

a pokračujte dále doprava. Na křižovatce  se dejte nahoru. Sněhulákovi seberte

koště,  ostatní předměty  nemají použití.  Mečem pak  vyvrtejte díru  do ledu.

Přivažte provázek  na koště a vylovte  z díry rybu. Odneste  ji kočce na molo.

Až na  ni bude kočka  civět, popadněte ji  (kočku) a použijte  ji v hospodě na

psa. Pes je tak váš. Se psem se můžete vydat z rozcestí přímo doprava do lesa.


V lese se  poflakujte, dokud nenarazíte na  vosí hnízdo. Hoďte na  něj lízátko

a jděte  doprava. Znovu  hoďte lízátko  na roj  a znovu  jděte doprava.  Takto

postupujte až před  jeskyni s vlky a pak  hoďte lízátko do ní. Možná  vám vrtá

hlavou, proč můžete sbírat muchomůrky. Když  si v obchodě koupíte maso, můžete

je  s ním  totiž zkombinovat  a  otrávený  žvanec hodit  vlkům, ALE  nejde to,

protože vlci jsou chránění ! Docela veselá slepá ulička, co ? Projděte jeskyní

a směrem  doprava  dojdete  do  městečka  Zerograd.  Ze  zdi  strhněte  plakát

a vstupte do průchodu vedle něj, kterým  se dostanete na nádraží. Jděte dozadu

do  místnosti se  zavazadly. Ukažte  plakát opici  a seberte  banán. Vraťte se

k vlaku a banán sežerte. Poté si několikrát zkuste promluvit s dámou i s jejím

strážcem,  až se  strážce rozzuří,  vyletí...  a  uklouzne po  banánu. Teď  už

nezbývá než  promluvit s dámou, která  vás najme jako nového  osobního strážce

a trádá, jedeme do světa.


DÍL TžETÍ - ORIENT EXPRESS YOURSELF


Ani  se nenadějete  a je  z vás   kočka. Jakýsi  milionář si  vás veze  Orient

Expressem kamsi na jih. Brzy se ale setkáte se svými kamarády...


Předem  jedno upozornění,  aby postavičky  mohly jednat  vždy podle  svého, či

s předměty, které mají,  je nutno vždy spolu promluvit a  jako odpověď dát tu,

která druhého  partnera v dialogu vyzve  k činnosti. A pro  zjednodušení čísla

kupé,  ve kterých  naši hrdinové  cestují. Hacker  Doug v  čísle tři, zpěvačka

Donna v čísle 6  a přitroublý Dino Bean v čísle 10.  Konečně se ve třetím díle

všichni hrdinové naší velkolepé adventury sejdou. Do vlaku nastoupíte v Moskvě

jako  operní  Diva,  která  doprovází  bohatého  J.R.  (vzpomínka  na Dallas).

Pochopitelně  je  Donna  zvědavá,  kdo  ve  vlaku  cestuje,  takže  se vydá na

obchůzku vlakem. Můžete klepat na každé dveře, stojí to za to, protože některé

hlášky vašich spolucestujících dokáží perfektně polechtat bránici. Až dojde do

baru, najde zde  staré známé, oba lumpy z Moskvy  a zloděje z muzea. Promluvte

si  s oběma  darebáky, kteří  pochopitelně využijí  situaci a  za nezveřejnění

fotografií intimního rázu požadují na zpěvačce, aby jim našla mikrofilm, který

potřebují pro své nekalosti. Při dalším putování vlakem najde zpěvačka starého

přítele  Douga,  kterému  se  svěří  se  svým  problémem.  Zkušený  hacker  se

pochopitelně  nenechá dlouho  prosit a  nyní vyrazí  na obchůzku  vlaku on. Po

cestě  objeví svalovce  Dina, se  kterým ho  opět pojí  dlouholeté přátelství.

Domluví se  o spolupráci a  tupý svalnatec začne  s hledáním. Paní  Molotovová

chce přinést  kávu, což ochotný  bodyguard Dino provede.  Dojdete do jídelního

vozu, kávu  vám barman dá,  při předávání kávy  se pochopitelně Dinovi  podaří

kávou dámu  polít. Ta se  odejde upravit na  toaletu, pak odchází  na schůzku.

Jakmile odejde  (stačí vyjít na  chodbičku a  vrátit  se - a  vzduch je čistý)

seberte  na pultíku  v pravé  polovině  kupé  láhev, vejděte  na toaletu,  kde

najdete automaticky zlatý prsten. Obojí předejte Dougovi. Doug se zase vydá na

další pátrání,  cestou pohovoří s  průvodčím, který chce  kouřit. Cigaretu vám

jsou  ochotni  prodat  gauneři  z   Moskvy,  ale  za  100  rublodolarů,  které

pochopitelně nemáte. Zajdete za Donnou, požádejte ji o peníze, které ona hravě

dostane  od J.R.  S penězi  zpět do  baru, dostanete  cigaretu. Pak zajdete za

průvodčím, dáte  mu cigaretu a  ještě jednou do  baru a k  zpívajícímu Italovi

v konci vlaku, od kterého si  půjčíte zapalovač. Ten dáte průvodčímu, cigareta

je  pochopitelně napuštěna  omamnou látkou,  průvodčí se  zfetuje a  vy mu již

snadno seberete svazek klíčů z opasku.  Protože jste objevili zloděje z muzea,

potřebujete  se  mu  dostat  na  kobylku.  Zajdete  zpátky  k Donne, se kterou

o zloději promluvte,  ona už jej svým  dívčím kouzlem zvládne. Donna  zajde za

zlodějem, nechá se pozvat na lahvinku. Protože však zloděj vydrží alkoholu víc

než dost, zajdete za  Dougem, který vám předá láhev, kterou má  od Dina z kupé

jeho dámy. Láhev obsahuje uspávací prášky, použijte je na šampus a zloděj usne

jako mimino. Pak seberte sluneční brýle,  které jsou k mání po otevření kufru,

z postele seberte deku a polštář, otevřete  šatník vlevo od postele a přečtěte

si číslo na košili.  Se všemi úlovky se vrátíte opět k  Dougovi. Dáte mu deku,

řeknete mu  číslo, které jste  přečetli na košili,  Doug vám dá  prsten, který

našel Dino  v koupelně paní Molotovové.  Klikněte na sebe prstenem,  objeví se

hledaný mikrofilm.  Zajděte ještě do  baru a mikrofilm  dejte oběma grázlíkům,

dají, i když trochu neradi jak  fotografie, tak i negativy. Nyní již závěrečná

partie,  úkol  pro  Douga.  Dojdete  na  konec  vlaku,  za  zpívajícího Itala,

otevřete dveře a pochodujte po střechách vozů až k zavazadlovému vagónu. Je to

vlastně  první vůz  za lokomotivou.  Tam  použijte  deku, po  ní sešplháte  ke

dveřím, použijte  klíče, které jste sebrali  průvodčímu, dostanete se dovnitř.

Krabici s  korunou, kterou hledáte,  otevřete snadno, protože  díky přečtenému

číslu  na  zlodějově  košili  znáte  kombinaci  zámku.  Ještě drobná poznámka.

K získání  prstenu existuje  alternativní cesta.  Donna dojde  do baru a začne

hrát karty  s paní Molotovovou.  Pokud prohrává, je  J.R. pochopitelně ochoten

přidat peníze,  nakonec však Donna  milou paní obehraje  o peníze i  o prsten.

Další  pokračování  je  již  stejné.  Po  nalezení  koruny  ovšem  nenásleduje


happyend, ale  vlak je přepaden lupiči,  naši cestující jsou obráni  o veškerý

majetek a dokonce je i unesena Donna.


DÍL ČTVRTÝ - OŽIVENÍ LENINA


Na začátku čtvrté kapitoly se ocitnete  v nezáviděníhodné situaci - unesou vám

Donnu. Jděte  do stepi, pak dvakrát  doleva a dolů k  řece. Pokecejte s Dinem,

jehož nápady jsou jako obvykle zcela vybředlé a zkuste odtlačit kámen. Musí to

však udělat Dino, který kameny postupně odnosí k řece a postaví most. Přes něj

přejděte do vesnice.  Od této chvíle si můžete  přepínat ovládání mezi Doughem

a Dinem.  Zajděte do  maringotky k  věštkyni Zeldě.  žekne vám,  že Donu unesl

šílený  profesor do  své vily  v lese  za vesnicí.  Do jeho  domu však  můžete

vstoupit  pouze  se  speciálním  magickým  nápojem,  který  vám Zelda připraví

z těchto ingrediencí: čerstvý (nemrtvý) netopýr, slunečnicová semínka, zub lva

a lidské  kosti. Vyjděte  ven a  na náměstí  posbírejte: přesně  pět rampouchů

z okapu domu, lampu visící  na domě vlevo a okap z domku  v pravém růžku (musí

urvat Dino). Jděte na hřbitov, seberte lidské kosti, prázdnou láhev se svíčkou

a promluvte  si s  lebkou (!),  která leží  kousek od  hrobníka. Zkombinováním

nalijte petrolej z lampy do láhve a  dejte ho vypít hrobníkovi. žekne vám něco

bližšího  o vile  v lesích.  Jděte  doleva  na malé  náměstí u  kostelní věže.

Použitím Dinovy hrací skříňky uspěte dědka a vezměte jeho brýle. Zkombinováním

s okapovou rourou  stvořte dalekohled. Sundejte  pokrývku z roští  a vytáhněte

z něj větvičku. U paty věže leží  maličký kamínek, jehož hledáním jsem strávil

dva  dny,  takže  si  ho  važte.  Použitím  pěti  rampouchů na kostelní věž si


vytvořte provizorní žebřík a s Doughem vylezte na věž. Použitím dalekohledu na

sebe  lokalizujte umístění  vily v  lesích a  pak bouchnutím  kamenem do zvonu

vyplašte netopýra a rychle ho chyťte do pokrývky (Dino). Slezte dolů. Jděte do

lesa za vesnicí směrem k vile. V  jednom ze stromů je téměř neviditelný otvor,

v němž najdete  slunečnicová semínka. Pokračujte  až k vile,  kde lze příkazem

braní  vytrhnout zub  levému lvovi.  Teď již  máte všechny  čtyři ingredience,

takže je  můžete odnést Zeldě.  Dostanete magický nápoj,  se kterým se  vraťte

k vile  a  ádijé,  předáváme  štafetu  Donne.  Otevřete okno, otevřete polštář

a dvakrát otevřete dveře. Z polštáře vylovte pírko a ze stolku seberte parfém.

Prozkoumejte  padací  dveře  ve  stropě,  prolezte  jimi  na půdu, kde seberte

gramofonovou  desku  (můžete  si  ji  poslechnout  v gramofonu), mrtvou straku

a láhev s chloroformem.  Tu zkombinujte s voňavkou, získáte  tak smrad. Slezte

dolů a použijte  smrad na dveře. Sejděte po schodech  dolů, vejděte do prvního

pokoje a  seberte: ovoce ze stolu,  květináč, bustu (tu tím  rozbijete) a její

sádrové  úlomky. Projděte  doprava do  pracovny. V  pravém oku  kostry je klíč

(nejdříve je ho nutno prozkoumat), na stole deník, pero a v druhé polici shora

červená kniha. Všechno si vezměte. Deník a knihu si přečtěte. V hodinách vlevo

prozkoumejte kyvadlo a vylovte z nich zmagnetizovaný prach. Klíčem z oka lebky

odemkněte skříň  a vezměte nádobku se  zavařeným netopýrem. Do lebky  na stole

dejte pírko z polštáře, ovoce  a zavařeného netopýra. Vzniklou břečkou naplňte

plnicí  pero. Vraťte  se na  půdu. Posypte  gramofonovou desku zmagnetizovaným

prachem. Křídou nakreslete  na zem kruh, do mrtvé  straky stříkněte obsah pera

a položte  ji do  kruhu. Nakonec  vložte desku  do gramofonu.  Slezte dolů  do

pokoje  a dobře  mířeným vyhozením  květináče z  okna zneškodněte stráž. Vedle


vašeho pokoje je  ložnice doktora Viraga, vstupte do  ní. Promluvte na straku,

doletí pro klíče.  S nimi si odemkněte východ  dole v hale a dohráli  jste Big

Red Adventure.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.