Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
1) O hře :
Beyond Reality v. 1.5 je freewarová adventura, na které pracoval tým Parasite Games v roce 2003. Povaluje se třeba na stránkách www.geocities.com/parasitegames/ . Dalo by se říct, že hra patří mezi lehký nadprůměr. Jejím hlavním kladem je určitě příběh, který ale v některých místech stráží pár technických chybek v podobě grafiky. Až na tyto detaily, není důvod si hru nezahrát.
2) Příběh :
Jmenuješ se Ian a jsi dobrodruh tělem i duší. Vždycky tě přitahovalo nebezpečí, tajemno a věci s tím spojené. Proto tě vůbec nezneklidňoval nějaký nepříjemný pocit, když ses ztratil sám uprostřed hustého lesa a vyšel před neznámý, podivně vypadající Motel. Ta recepční sice byla trošku divná, ale stejně za chvilku umřela, takže kdo by si tím lámal hlavu, že ? No ale únos té malé holčičky už si prostě ignorovat nemohl, a vydal ses na pátrání po jejím únosci. A stopy tě zavádějí až ke zloduchovi Mortovi do Světa spánku...
3) Návod :
a) Motel
Po intru se ocitneš v hale místního Motýlku. Ze stolku vezmi krabičku na prášky, která patřila nebohé ženě. V kuchyni (na jih od recepce) seber z pultu srp a z kredence lístek, který si v inventáři přečti. V prvním poschodí popadni rybářský prut, který smontuj se srpem. Dostaneš po domácku vyráběný hák, kterým si otevři padací dveře ve stropě. Až vylezeš na půdu, podlomí se za tebou žebřík, což není zrovna povzbudivé a už vůbec ne příjemné.
Na dřevěné krabici je sada prášků na spaní, které si vezmi. V místnosti už toho moc není, takže zajdi k oknu. Když z něj vylezeš, dostaneš se na střechu domu. Prášky, které si před chvilkou našel, použij na díru pod sebou. V praxi to bude vypadat tak, že si jich pár vezmeš a skočíš ze střechy na tvrdou zemi. Po přistání se rozhodneš prášky dorazit. Podaří se ti upadnout to hlubokého spánku, ze kterého se jen tak neprobereš.
b) Skalní město
Ve svém snu, kterému už teď můžeme klidně říkat realita, ses dostal na jakési rozcestí. Když se podíváš na malou červenou hvězdu v dáli, otevře se ti cesta, kterou dojdeš na skalní stezku. Po té se dej nahoru na útes do Skladního města. Je zde hned několik lokací.
Ze všeho nejdřív dojdi k útesu, který je divně zbarvený. Na laně tu visí malíř. Dal si za úkol, že přemaluje hnusnou šedou barvu skal k obrazu svému. Tak to dopadá, když má člověk moc času a neví co by. Mohlo by ti to být úplně ukradené, kdyby ti ten podivín neodmítl říct jednu důležitou informaci, která by mohla pomoci.
V hračkářství zkus od prodavačky vysomrovat nějakou nepovedenou hračku. Dostaneš od ní krásného plyšového hadíka. Pak si zaskoč pokecat s malou holčičkou do dětského koutu. Dál zaběhni do domku u skal. Z poličky vezmi krabici chilli a ze stolku další prášky do sbírky. Prášek z chilli použij na plechovku s červenou barvou u holčičky. Tuto plechovku narvi do plyšáka. Stezkou, která vede do hor, vyjdi až nahoru k obrovskému spícímu ptáku. Hoď mu do zobáku nalezené prášky a potom hada. Na to, co to s ním udělá, se můžeš povídat sám.
Každopádně malíř už má vymalováno, takže za ním zaskoč. Nevím, jestli to byl záměr grafika či co, ale malíř získal nepřírodní maskovací barvičku. Když s ním ale teď promluvíš, dostaneš potřebné informace a navrch ještě lano. Ve Skalním městě se už nic zajímavého dít nebude, takže se přemísti stezkou vpravo do dalšího města.
c) Město
V obuvnictví se přeptej prodavačky na nějaké podpultovky. Dostaneš od ní bačkůrky velikosti mravenčí. Jednonohého houmlesa, který se opírá o hospůdku, se přeptej, co je nového. Dozvíš se, že se dneska pořádá všemi očekávaný republikový závod ve skákání v pytli. Nebylo by na škodu se toho zúčastnit, protože výherce dostává celkem slušné prachy.
V hospůdce promluv s barmankou, přeptej se na chlápka u stolu, a pak si s ním pokecej. Skrývá před tebou jisté tajemství, a protože je to tajemství, tak to zákonitě ví všichni kromě tebe, takže bys měl udělat všechno pro to, aby ses to dozvěděl. V prostředku náměstí pokecej s chlápkem a nabyté ponožky vymáchej v krabici, která je před jeho stánkem. Ze šňůry vezmi růžový polštář a vejdi do cirkusového stanu, který je na severu.
Promluv se staříkem, dozvíš se informace o chystaném závodu. Vyjdi před stan a vydej se nenápadnou pěšinkou na západu. V lesíku seber z kytky housenku a vrať se zpátky do stanu. Pokecej se svými soupeři. Jsou to dva namyšlenci, kteří mají za to, že vítězství patří jim. Jenže když nasypeš housenku do červeného pytle, do modrých botek dáš své vylepšené ponožky a řekneš staříkovi, že jsi připravený k závodu, velmi rychle pochopí, jak se mýlili. Nejen že je v pohodě porazíš, ale také vyhraješ tučnou odměnu.
Své vítězství zaskoč pořádně oslavit do baru. U číšnice si kup sud nejlepšího pití na skladu. No počkat... já zapomněla, ty vlastně nekalíš.... tak co s tím soudkem teď ? No zkus ho předat chlapíkovi u stolu. S radostí ti teď řekne své tajemství. A ty se tak dozvíš o jistém hajzlíkovi, který začíná zlobit okolí. Pak se přeneseš do tajného sídla kultu, který se snaží páchat dobro a potlačovat zlo. Jistá členka, kterou už dost dobře znáš, tě požádá o spolupráci, což se rozhodně neodmítá. Na cestu ti dají pár užitečných věcí. Až budeš moct mazej k sopce.
d) Sopka
S hlídačem toho moc nenakecáš, ale přesto to zkus. Ne nic... Takže jak ho odstranit z vchodu do jeskyně, který střeží ? Stačí když přivážeš na lano péro... ehm... ptačí... šmarja, pryč vod toho... No takže si dostal zajímavý vynález, s kterým se přesuň k vrcholu sopky. Jde se tam po neviditelné cestě na sever od lokace s hlídačem. Na propast použij své lechtátko, kterés před chvílí sestrojil. Hlídač se lekne a zdrhne. Tak můžeš nerušeně vstoupit do jeskyně.
Jdi doprava, dostaneš se na schodiště. Pořádně si přečti papír, který si dostal od svých nových přátel. Píše se tam, že máš jít nahoru, dolu, doprava, doleva sice to zní divně, ale udělej to. Přichomýtneš se do velmi napjaté situace, kterou bohužel celou zvoráš. Takže se i se svou přítelkyní dostaneš do vězení. Naštěstí tam nepobudeš dlouho. Vyjdi z komůrky a vydej se do stromu. Od záporáka se dozvíš celý jeho tajný plán ohledně ovládnutí světů a hlavní účel pekelného stroje. Pak tě vývojář znovu vrazí do místnosti, kde jsi byl před chvilkou.
Tak jdi o5 ven, teďkon ale vyraz do komůrky napravo a seber hasící přístroj. Jdi do stromu, znovu se tu nachází záporák, teďkon ho ale rozhodně nijak nevyrušuj, nemuselo by to dopadnou tak dobře jako před chvilkou. Hasící přístroj omotej provázkem. Ze země seber kanistr s benzínem, který přelij do přístroje. Dostal si tak zajímavou výbušnou směs. V malé komůrce pověs hasící - teď už i výbušný - přístroj na hák ve stěně. Doufám, že nemusím říkat, že teď přijdou na řadu sirky. A už se jen můžeš dívat na ten ohňostroj, zlořáda a novináře dychtící podrobnosti. Jó takhle se holt rodí hrdinové....
KONEC.